Partyflock

Forumonderwerp · 647988

Na een dwaze discussie met mn vriendin over dat ik het maar smerig vond als de kat van hun in hetzelfde bed ligt als waar ik in lig vroeg ik mijn af wat jullie daarvan vinden?

Maakt het je niks uit als de kat/poes erbij komt liggen of vind je het net als mij ranzig en heb je zoiets van ga vliegen met dat beest!???

Je moet je gaffeltje houden moppie!
Animallover whehe:p

Mijn kat ligt nooit in mijn bed maar op mijn bed ;)

Vind het juist gezellig als ik helemaal remi alleen in bed lig en zij komt erbij liggen :D lekker warm..

Dit doet ze trouwens alleen in de winter!!
hou zelf je gaffeltje

en ik zeg altijd maar

beter een animal lover dan een

trommel lover

GEEN katten in mijn bed!!

Dat zouden de honden ook niet goed vinden, want die twee slapen er al. Lekker onder mijn dekbed -- heerlijk warm en je hebt geen kruik nodig.

Grrrr FURIEUS BEN IK NU!!!
Hoe durf je de spot te drijven met mijn hobby!
Mensen wat heeft een kat te maken met een trommel?

Een nutteloos dier en een supermachien van een instrument... Enig verband tussen die 2? Nee.
Dus Joop uit bed...trommel erin :D
trommel op met je trommel

rood rood geel blauw groen rood
laatste aanpassing
Ik wil niet de Duitser uithagen hoor FrustyGirl, maar als kijken bij jou proviel van pf dan lezen we:

Favoriete muziekgenres: hardhouse, hardstyle

Kijken we ook even bij jou Cu2 dan lezen we:

Wat is je lievelingsnummer op dit moment?: Mela - Chori Chori Gori Se
En je favoriete muziekalbum?: Acda en de Munnik - naar huis
. Wat is de laatste album die je hebt aangeschaft?: Das te lang geleden, ik denk Tragic Kingdom van No Doubt

Hoe kan dat?

ik vind het HEEL vies
Mijn ouders hebben ook een kat ( nu 11 jaar ).

Ben nu een paar jaar het huis uit en elke keer als ik langs kom en blijf slapen komt ze boven op de dekens tussen mijn benen liggen.

Mij maakt het niet uit. vind het wel lief.

Zit er af en toe aan te denken om ook een kat te nemen. mar ben veel te weinig thuis en werk veel 's avonds. Dus dat wil ik de kat niet aan doen.
laatste aanpassing

Ik heb geen hond en geen kat..en toch ben ik intelligenter dan jou. Ja typen met kleurtjes op het toetsenbord is typisch wat voor jou :p (k)

Hee Denon..doe het dan ook niet.Duitser!Immer gerade aus!
Probeer de kat ook altijd uit mn slaapkamer te houden omdat ik het ook niet zo fris vindt om al die katten haren in bed te hebben.

En altijd als ik mn deur weer is niet goed dicht heb gehouden dan vindt ik m weer op mn bed.
og og og.. wat een drama.. maar even ter verduidelijking.. sommige mensen hebben meerdere hersencellen en meerdere hersencellen hebben meerdere interesses, dus vandaar dat ik (want ik heb er toevallig een heleboel) van meerdere soorten muziek hou.

Maja het ging hier niet om de hoeveelheid hersencellen of van welke soort muziek je houdt, het ging hier om het probleem dat meneer Nolan t liefst slaapt met zn trommel en dat hij Joop een stinkkat vind.

Dus zullen we het even bij het overheersende onderwerp houden?

Danku!
Ophoeren met die vieze haarballen

2 masterkale: :respect:
laatste aanpassing

hoe bedoel je dat jojo?

dat ik dus absoluut NIET van katten hou

harrie ligt altijd op mn voeten einde maar dan kan ik niet slapen dan hoor ik de hele tijd een of andere boortoren in actie dus dan schop ik m er af....
Ach lekker kroelen met de kat. Is (l) Alleen ligtie wel vaak in de weg, waardoor ik in vreemde houdingen slaap. Ik vind het totaal niet vies.
laatste aanpassing

ophoeren met die kutbeesten
hmmmm ik heb weer heerlijk samen met Jopie geslapen hoor!
mijn katten sliepen eerst ook op me bed samen met me hond hehe
vind het altijd wel gezellig :)
Ik vind het echt super gezellig als mijn katten bij me komen liggen.
Al gaan ze nog zo irritant in de weg liggen, ik zal ze nooit weg sturen.. dat kán ik gewoon niet..
daar zijn ze veel te lief voor. En mocht mijn vriend het daar niet mee eens zijn dan heeft hij hele dikke pech.
laatste aanpassing
die stinkbeesten mogen lekker op de grond slapen. ben sowieso al geen kattenmens, doe mij maar een hond

Ow is gezellig katten op bed! Tenzij ze net zohard snorren als de mijne!

Nou ons teckeltje mag gewoon bij ons in bed slapen als hij dat wil. Gelukkig verhaard hij bijna niet en het is gewoon heel gezellig zo'n beessie bij je. Katten vind ik een ander verhaal, die verharen veel en ik vind het gewoon vieze beesten.

Dumpen die vriendin!

Liever mijn katten in bed dan zo'n ranzige slet!
Onze poezenbeestjes liggen elke avond bij ons in bed, soms 4 van de katten, maar soms ok meer! Vind gezelly en is lekker warm! :lief: Noem het altijd de poezenboot! ;p
ranzig :kots:

Kat in bed is smerig, daar krijg je kiemen van!

Wie noem jij een ranzige slet, Giga Haas?????
mijn 2 katten komen altjd bij me op bed liggen...zodra ik de slaapkamer inloop , weten ze al dat ik naar bed ga en wachten ze op me. Ozzie (kater) gaat bovenop me liggen en Moby (poes) lekker onder het dekbed en met haar hoofdje op mijn buik...lekker warm en lief...
En trouwens ff over dat verharen.

Nolan jij verhaart meer dan Joop met je ranzige beenhaar.

En Giga Haas hou je hoeresmoel dicht.

Wie noem jij een ranzige slet, Giga Haas?????

Niet specifiek iemand, maar als jij je graag aanmeld!

SLET!
Nou lieve schat ik BEN de vriendin van Nolan en hij is degene die dit onderwerp aansnijd dus geef je antwoord op zijn vraag die over mij en mn kat gaat, dus vind je t dan gek dat ik me aangesproken voel..?

Ja!

Ik zou jou het bed uit donderen en een andere vriendin bellen!

Kijk en vergelijk:

Ik ga voor picture 1 (Y)
wheheheehe :D

Of ze moet heel goed kunnen pijpen...
En niet morsen....... Dan wil ik bram wel ff voor een nachtje op de gang zetten.
laatste aanpassing

Niet specifiek iemand, maar als jij je graag aanmeld!

SLET!

Waarom noem je mij nou een SLET???
is dat jouw humor ofzo Kan er niet echt om lachen.
Beetje kinderachtig!

Mijn kat valt mijn tenen aan als ie op mijn bed ligt :P hij mag dus ook nooit blijven slapen :p
Mijn kat valt mijn tenen aan als ie op mijn bed ligt hij mag dus ook nooit blijven slapen

dat deed ie bij mij ook, maar hij bleef er ook in hangen met zijn nagels :(

De mijne bijt er heel hard in :p

Waarom noem je mij nou een SLET???
is dat jouw humor ofzo Kan er niet echt om lachen.
Beetje kinderachtig!

Je stelt jezelf kandidaat, dus niet achteraf gaan mekkeren!

Mijn kat valt mijn tenen aan als ie op mijn bed ligt hij mag dus ook nooit blijven slapen

(Y) hehehe die van mij ook! Wel lastig als ik echt wil slapen en hij niet..... gggrrrr.

Sssssssssssssssssslet!

ik hou niet zo van katten,k heb geen hekel aan ze ofzo hoor maar zo'n vlooienbal komt echt mn bed niet in

(k)
laatste aanpassing

ben geen geit:P