Partyflock

Forumonderwerp · 647988

Na een dwaze discussie met mn vriendin over dat ik het maar smerig vond als de kat van hun in hetzelfde bed ligt als waar ik in lig vroeg ik mijn af wat jullie daarvan vinden?

Maakt het je niks uit als de kat/poes erbij komt liggen of vind je het net als mij ranzig en heb je zoiets van ga vliegen met dat beest!???
katten zijn leuk ja :jaja:
heb dr 3
maar ze slapen mooi niet op mn kamer of bij mij in bed
maarja ik heb ook nog een hamster staan dus best logisch :D

nah ben nu ziek en vind het wel erg gezellig dat de kat nu naast me ligt!
Werd vannacht wakker, zit die kat(je) van ons rond te rennen op mijn kamer!! Hij ging alleen niet rustig slapen maar hij bleef rondvliegen.

we hebben 2 katten die in het hele huis wel mogen komen, behalve de slaapkamers daar komen ze zelden. maar dat komt ook om dat m'n vriendin een een beetje alergich is. En ze hebben trouwens hun eigen kamer.
Kheb liever een stoeipoes als elke dag die 2 simpele huiskatten in mn nest!Kheb liever een volle neus eigenlijk,was ik dit allang weer vergeten...Ik ben iig VRIJ VANDAAG,en GOED WAKKER!!!

Ik heb 2 katten, en die slapen gewoon bij mij op bed als ze dat willen....geen problemen mee eigenlijk!
Ik vind het nog steeds bah bah bah!
crizz, ga je hoofd waxen
Shit ja, was ik bijna vergeten... :-D

Betreden op eigen risico...
Niet mijn schuld als ik met mijn voeten op der staartje ga liggen...
fat cat! de ramen besloegen, de bed kraakte van hier tot tokio, ze kreunde het uit, me kop knalde bijna uitelkaar, maar dat kutbeesie...zat gewoon aan de uiteinde van de bed..te maffen
moet me benen toch ergens kwijt...
tsjaa je bent bezig met je meissie niet met de kat..
maar alles is weer ok met der staartje ow wacht....

beesie is al dood...fat ass cat! logisch!

maaruh dus liever geen dieren in bed...
misschien wel als het me eigen huisdier was...
dan spelen 'gevoelens' mee ;-)

Dan ben ik nog altijd beter af dan jij met je vriendin in bed.

Whahahaahhahahahahahaahahahahahahahahahahahah

Zeg maar: Beeeeeehhhhhh!!!!!!

De kat sla ik meteen mijn bed uit!
Maar de poes mag erin blijven ;)
mijn poesies mogen overal komen en ze slapen altijd bij ons in bed.. Als we samen zijn ligt de een meestal op me vriend en de andere bij mij ergens op of naast mijn lijf.. en ook gewoon op t kussen of onder de dekens ofzo.. maakt me niks uit... gewoon wat vaker verschonen ivm de haren enzo.. ik vind t juist gezellig..
honden mogen niet bij mij in bed dan wel huis want die vind ik stinken en ze kwijlen :S

haha...poes,kat,als het maar zacht is... :P :D

Die van mij mag ook overal komen... Dat beest zoekt zelf maar uit waar die wel dan niet wil liggen.... Als ik slaap heb ik er toch geen last van...

mijn katten slapen ook altijd gewoon bij mij op bed.. snap het probleem niet helemaal :S

enne ja als het iemand niet bevalt hoort hij niet in mijn bed, dan gaat hij maar lekker ergens anders heen.. maarre do not touch the cat :devil: :p

Ik snap het probleem ook nie...:jaja:

geen katten in mijn bed... smerige beesten :p

Nou nou ik kom in dit topic weer tot een mooie conclusie.
Vrouwen slapen veel met poesen. Hieruit concludeer ik dat het bigevoel bij vrouwen toch sterkers is in het algemeen dan bij de mannen. Want ja...2 poezen in bed....retteketet.
?!Ofzo?! Ik ijl.

JEZUS NOLAN!!!wat een helderheid op deze avond...hoe doe je dat??toch niet aan de drugs?? :P :D

Ja ik heb net mn gazonnetje geknipt en de balen grass opgerookt. Moet je ook es doen! Beter dan zon kat in je schoen!

Tering David ik heb een tip zeg maar:

Beeeehhhhhhhhhhhhhhh­hhhh!!!

:P

Mijn poezekind slaapt ook gewoon op het dekbed aan het voeteneind, dus niet ONDER het dekbed!!!
Ik moest op het huis en de kat van een vriendin passen de afgelopen dagen en die slaapt wel op bed. Ik ben dara altijd fel tegen, maar ja... Hij is stiekem wel leuk.
pfff mn katten slapen altijd OP bed.. niet IN mn bed.. ben jij gek.. ik onder de dekbed hunnie dr op..
lekker joh.. ga je slapen, heb ie zo'n knorrend motortje naast je liggen... slaap ik altijd direct van (y)

Wij hebben genoeg katten thuis... en geloof als ik nu een vriend zou krijgen hij de katten erbij moet nemen in bed... anders gaat hij maar in het logeerbed (6)

Heren....leer nou eens... een huisdier bij een vrouw is heilig... eerder jij het bed uit dan het huisdier ;)

Werkzaam bij Basslinerz Music
Maakt het je niks uit als de kat/poes erbij komt liggen of vind je het net als mij ranzig en heb je zoiets van ga vliegen met dat beest!???

da heb ik dus, maarjah zie maar eens te kunnen vliegen met die kat :vaag:
je kunt die kat moeilijk :xtc: geven. :p

Mijn katten mogen sporadisch op mijn bed :)
me vriend kan er niet tegen en ze komen buiten dus dan vind ik het een beetje vies...
en geloof als ik nu een vriend zou krijgen hij de katten erbij moet nemen in bed... anders gaat hij maar in het logeerbed

Heren....leer nou eens... een huisdier bij een vrouw is heilig... eerder jij het bed uit dan het huisdier

Wat is je nummer? Want ik ben je man denk ik whehe ;p........
Agja.. als iemand chocoladen vlokken in mn bed aanziet voor kattenpoep, sja.. dan is natuurlijk alles smerig :P
Ah bah, katten in bed vind ik echt goor :kots:

Sowieso huisdieren in bed vind ik geen fris idee

Brrrr ik moet er niet aan denken :kots:

Bij een vriendin van mij kwamen ze ook altijd binnen, MOEVE :devil: Te ranzig voor woorden :S

Offe, mensen die hun huisdieren zoenen, op de mond, driewerf :kots: Krijg spontaan een kokhalsje :D
Ik had altijd 2 russische dwerghamstertjes, die heb ik 1 x een zoentje gegeven, toen hingen ze in mijn lip :S

Daarna niet meer gedaan. Maar zo´n lik van een hond, dat is echt goor :S
Mijn kat mag 's nachts gewoon bij me in bed kruipen... Meestal slaapt ie netjes naast het bed maar als het erg koud is kruipt ie naast me, meestal gaat ie dan bij het voeteneind liggen.

Kijk, iedereen mag zijn eigen mening hebben maar er zijn geen dieren zo schoon als katten, zelfs de meeste mensen zijn minder hygienisch dan katten dus zeggen dat het vies is slaat nergens op.
Het is wel vies, een huisdier in je nest.
ik heb 3 katten en geloof me, die beesten wil je snachts echt niet op je bed, aangezien ze alledrie speels zijn, ze slapen hooguit 1 uur en de rest van de tijd zitten ze met elkaar te stoeien en te rennen, vandaar dat de slaapkamerdeur dicht gaat. s'ochtends als mijn vriend naar werk gaat mag alleen het vrouwtje bij me op bed. (hahahah vrouwtjes moet je altijd voortrekken) en na 3 kwartier moet ik ook helaas opstaan om te werken ;-)
Ik vind het maar vies..lekker al die haren in bed :S
laatste aanpassing
ik heb er twee en ze slapen beiden bij mij in bedje.. niet onder de dekens de een ligt meestal op voeteneind en de ander tegen mij aan :-)
Ik vind trouwens wel dat er een duidelijk verschil zit tussen binnen en buiten katten. De mijne komt nooit buiten en komt dus niet in aanraking met straatvuil en andere dieren...
die van mij komen ook niet buiten :)

En bij mij komt er geen een mn nest in ;)
Ook al ben ik een dierenvriend, ik vind het enorm smerig.
ik vind het ook niet kunnen. Beesten horen niet in een bed, maar hebben een mand. Netzoals beesten die op een bankstel mogen........ kan je jezelf eerst een uur gaan ontharen voordat je de deur uit kan :bah:
Neem dan geen beest...

Ik neem geen kat in huis om hem naar zijn mand te sturen...
Ja, dat had ik ook. Had ik een gala, ging even bij vrienden langs wat drinken voor we naar het feest gingen. Gaan we weg, zit mijn hele smoking van onder tot boven onder de witte katteharen. :-@

Gatver de gatver de gatver. Vies ongedierte! :kots:

MOet je voorstellen dat dat in je bed ligt. Word je wakker heb je een witte snor :-S
Tja vind ik ook....... wat heb je nou aan een beest dat nie eens gezellig op de bank mag liggen, en alleen maar op de grond of in de mand mag??........ Wij hebben 2 katten en een hondje, en die mogen alles, ze wonen hier tenslotte net als wij......
mijn kat mag overal komen maar niet op mijn slaapkamer!
nou ik heb 3 katten en bij mij kun je gerust op de bank zitten. ik stofzuig de bank geregeld. als je je huisje gewoon netjes houdt zijn beesten echt geen probleem. kijk op de aanrecht vindt ik wel vies.maarja ik loop ook niet op de aanrecht dus lijkt me logisch ;-}