Partyflock

Forumonderwerp · 647870
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
als die breezer/allstars/jes­us kutjes vinde haar geweldig ..

dus omdat Breezers haar vet vinden, is ze maar een klote dj? :s
Vind dana de laatste tijd echt weer (Y)

Paul Elstakker

als er toch iemand is die WEL kan draaien is het paul wel :yes: en goed ook :bounce:

Waarschuw beheerder
cosmo
Waarschuw beheerder
Boozy Woozy
Jan Wayne
Super marco may
Scooter
Party animals

:bah: :bah: :bah:
laatste aanpassing

Artiest Nemo
Waarschuw beheerder
donateur
Sjikkebats 17 december 2003 16:11
The Challenger
Morientez
Zenith
Jean
Tha Dodge Jr.laatste aanpassing: 17 december 2003 23:17

MorienteZ werkt hard om er te komen, kun je geen flop noemen.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
tja dan moet ik toch weer DaNa zeggen... Verder vind ik de meeste hardstyle djs wel een btje overschat, ze zouden eens moeten luisteren naar hoe Jim Justice hardstyle draait. daar kunnen ze nog wat van leren.. he da man! :bounce:

Waarschuw beheerder
DJ WIpneus & Pim
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
sunny d, die gast heeft nog steeds geen skills.
Franky Jones, vind ik ook niet echt super.

Tiesto = kwa techniek top
Jean = bout .. veelste veel on nodige acties en risicoos waardoor het 9 van de 10x FLOPT.

Party animals, scooter en boozy woozy = voor mij troep en vallen voor mij niet onder dj's...
Flamman draait bijvoorbeeld super ;)

en wat is er mis met yoji ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dj koppekraker
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom sommige mensen Tiesto als grootste flop noemen, als 1 dj het gemaakt heeft is hij het wel
Waarschuw beheerder
Jan Vayne, vieze flikker BAH!!
Waarschuw beheerder
Triësto zuigt... heb hem 4 jaar geleden op Ibiza zien draaien, vind hem nog steeds slecht... wat een hype... om niets...

Waarschuw beheerder
gedeelde eerste plaats voor Zenith, Warmduscher en Super Marco May :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DJ Jean

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DJ Jean
Waarschuw beheerder
Gielen vind ik goed, draait tenminste partyplaten. Slechtste dj ooit is toch wel Boozy Woozy, wat een geklooi zeg....

Waarschuw beheerder
dj glenn-b
boozy woozy
dana draaide op defqon echt kut gewoon .. ze moet weer hardcore draaien .. pealse dana..
gielen ... tjah .. stoppe met trance en hardstyle gaan draaien .. op salou gezien .. dat kan ie wel ..
Fuck klubheads

Waarschuw beheerder
Elke dj die er geen passie voor heeft..
Artiest Reem
Waarschuw beheerder
De grootste flop is natuurlijk SUPER MARCO MAY. De organisatie die die DJ nog uitnodigt heeft de spreekwoordelijke poep in hun oren!!! en Zenith DJ kan er ook wat van......
Waarschuw beheerder
triesto
jan wayne
sonic solution

Waarschuw beheerder
Hele boel maar als ik er toch 1 moet noemen die toch overal behoorlijk vaak draait!
Dan noem ik
SUPER MARCO MAY!!
Waarschuw beheerder
Zenith! (n)

Oliver Swed bakt er ook he-le-maal niks van! :bah:

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
ksnap nie dat sommige mensen zegen dat Tiesto of Dana een flop zijn terwijl ze wel 2 hele goede dj's zijn.

Tiesto is dan nie mijn soort muzieksmaak maar hij zal wel niet voor niks de #1 van de wereld zijn.
en Dana zal ook wel niet voor niks zo commercieel zijn geworden
omdat ze zo goed kan draaien.

Maar de dj die voor mij een flop is vindt ik denk ik toch wel een persoon die zich voordoet als een bekende dj. :bah: terwijl het gewoon iemand anders is. :S

Waarschuw beheerder
donateur
dj jean
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 10469, 70070, 165768}
Waarschuw beheerder
donateur
veel djs van de gevestigde orde die staan maar een beetje als een zoutzak te draaien, gewoon hun tijd te vullen met het aan elkaar vastplakken van plaatjes.... als ik dat soms zie dan erger ik me kapot omdat er genoeg "beginnende" djs zijn die wel zichzelf uit de naad werken om een leuk setje weg te geven, en die krijgen geen kans....

Heb vrijdag Dana zien/horen draaien, maar dat ging dus echt nergens over, bleef gewoon op 1 lijn doorgaan.... BAH! :@

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het helemaal eens met stekelig
als n line up gekozen zou moeten worden door de t publiek zelf, dan zou je echt veel minder die zoutzakken zien staan
het verklaart ook de populariteit van enzyme en aangrenzde snuiters

Waarschuw beheerder
dat mag dan wel zo wezen, maar ik ook vind dat Dana nooit "Lady" voor haar naam had moeten weghalen. vroeger (jaja ik weet het..) toen kon ze pas knallen, maar ja, ze wilde commercieel, dus ga je maar hardstle draaien...
maar om mijn ongenoegen niet over 1 pesoon te spuien; Boozy-woozy en die andere klubbheads-nerden, Jan Wayne, Special-D en alle andere TE kansloze wannabees die met een remake van een goed nummer van vroeger de hitparades wil veroveren... over die dj's kots ik; net als scooter; die blijft echt te lang hngen in dat "ik-stop-alle-goede-nummers-vol-met-beats-en-probeer-zo-een-ster-te-worden-syndroom
zo dat is er uit, wat een opluchting in deze laatste drukke dagen van het jaar...
Artiest {SHOWLIST artist 50540, 3082}
Waarschuw beheerder
Jean en Gielen staan bij mij hoog op het lijstje. Waarom moge wel duidelijk zijn ;)

Verder liggen Dana en Luna ook niet in mijn straatje (dat heeft mede met mijn muzieksmaak te maken).
Waarschuw beheerder
yoji hoort niet in dit topic thuis jenny :D Eerder bij de beste dj`s van de wereld:D;)
Waarschuw beheerder
* Jean
* José & G-Spott
* Klubbheads
* Jan Wayne
* Boozy Woozy
* Super Marco May
* Jimmy the Sound

Allemaal :kots:

Waarschuw beheerder
Ik vind Gielen wel heel fake.. hij kan beter hypnotisuer worden want mensen vallen gewoon in slaap..
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha scooter wordt daarom wel vaak genoemd hiero! Moet zeggen dat ik vroeger nog wel eens een nummertje goed vond van hun......MAARRRRRRR doordat die geblondeerde kuttenkop er dan weer zonodig doorheen moest blèèèèren, was t hele liedje naar de klotn! :@

Tegenwoordig zuigen ze echt... die gozer jat zijn "text" geloof ik uit elk lied wat ie maar kan vinden! Please just shut up!!! :X :X :X

Waarschuw beheerder
beargumenteren?
onderbouwen?

hoop gelul hier zeg...

het grappige is dat iedereen bekende dj's/producers/etc..
maaruh die mensen hebben het al gemaakt hoor.
One way or another....
of wou je zeggen dat al die mensen die jullie opnoemen uitzonderingen zijn...op de 1 of ander manier toch bekend geworden.....
nou dan wil ik wel weten hoe je zo succesvol wordt door te floppen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doordat ze succesvol zijn inmiddels zijn het veelal flops geworden omdat ze het zich er nu te gemakkelijk vanaf willen maken zoals iemand in dit topic al zei.

En iedereen die dat dus doet wil ik bij deze nomineren...
Iedereen kan met oefenen op een gegeven moment beatmixen...het gaat om dat beetje extra wat je er naast kan doen... :)

Waarschuw beheerder
[piemel]Jean!!!!!!![/piemel] Die kerel kan dus echt NIET draaien!

En maar roepen dat hij niet commercieel bezig is!

En natuurlijk [dwaas]Tostie[/dwaas]!
Waarschuw beheerder
Nou alle hardstyle DJ' met 4 letters,wat een eentoonige bagger bende.
Waarschuw beheerder
Dj Jurgen,José,Jean,Mar­co Remus,Dave Clarke,alle Hardstyle dj's,Michel de Hey,Montana,Benny Rodrigues,Afrika Islam..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
alle hardstyle djs is natuurlijk ook weer een bagger argument!!! :@

Ik heb op de laatste Impulz Gizmo een setje weg zien zetten met flink wat scratchen en entertainment erin!!! :respect: :respect: :respect:

En ik heb Dave Clarke bezig gezien en die is tenminste ook lekker creatief met scratch en backspins...

Bij mij speelt het entertainmentsgehalt­e ook behoorlijk mee, wil ik een set goed vinden...

Darkraver is mixtechnisch echt vaak een dweil maar hij zet wel een showtje neer wat de sfeer onder het publiek ook meestal ten goede komt :respect:
Waarschuw beheerder
ik heb het toch over alle hardstyle dj's met 4 letters kan je niet lezen ofzo!!
Waarschuw beheerder
donateur
sorry nienke antwoord sloeg niet op jou maar op "da Phool" zijn antwoord.....

En ik kan wel degelijk lezen 8) , kben geslaagd voor mijn lagere school, ik kan dus ook nog eens schrijven ook!!! goed he! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
zonder twijfel DJ Jean.. :kots:

zichzelf overschattende dikke ingekakte uitgezakte ouwe smerige pedofiele colahouse draaiende klootzak

Waarschuw beheerder
Pila :jaja:
Waarschuw beheerder
zie hier dat mensen dj's die er als een zoutzak bijstaan niets vinden. Maar als iemand fantastische draait, dan boeit dat toch niet.

Het kan mij echt niet intereseren hoe iemand achter ze draaitafel staat. Als die maar goed draait.

Dave Clark bv staat er vaak echt te zoutzakkerig bij maar wel geconcentreerd en draait vaak ultiem. Zie dat liever dan iemand die voor ze draaitafels gaat staan springen omdat die zo nodig populair moet doen.
Waarschuw beheerder
donateur
2 pascalle

sodemieter!!!! das nog eens een sterk staaltje van woorden combineren....

Petje af :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het kan mij echt niet intereseren hoe iemand achter ze draaitafel staat. Als die maar goed draait.

Dave Clark bv staat er vaak echt te zoutzakkerig bij maar wel geconcentreerd en draait vaak ultiem. Zie dat liever dan iemand die voor ze draaitafels gaat staan springen omdat die zo nodig populair moet doen.

Ja en Nee.
Het komt toch wel beter over wanneer iemand een beetje interesse toont in het publiek dat oa voor hem/haar daar is gekomen.
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat iedereen ontzettend blij en overdreven staat te springen en zich helemaal the (wo)man voelt of dat voor doet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind bijna iedreen die jullie opnoemen wel goed eigenlijk.
maar de grootst flop Dj vind ik dit jaar: Cosmic gate
Waarschuw beheerder
ik vind bijna iedreen die jullie opnoemen wel goed eigenlijk.
maar de grootst flop Dj vind ik dit jaar: Cosmic gate

Dat zijn 2 personen *bloos*
Waarom vond je ze slecht?
Ik heb ze een keer gehoord in een klein club.
Echt heel gaaf,geweldige set..dak eraf.
Ik luister normaal niet dagelijks naar hun muziek.
Maar dat was echt een topavond.