Partyflock

Forumonderwerp · 647801
1 volger · 3044x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb jij weleens iets mee gemaakt met geesten?? bij ons oude huis ging soms plotseling de tv weleens kei hard aan!!!
Waarschuw beheerder
Misschien kapotte tv? :D
Waarschuw beheerder
mischien met je gat op de bediening gaan zitten ?
:d

Waarschuw beheerder
de lichten in de tuin gingen bij iemand een keer steeds aan en uit.het zal wel een stroonstoring geweest zijn....of toch niet??
Waarschuw beheerder
heb ik met me stereo toren gehad...

PARA!!!

2 Mieke:

nee waren relgeesten...
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
Waarschuw beheerder
vooral nog meer drugs gebruiken:P
Waarschuw beheerder
ga jij nou maar plaatjes draaien :YES:

Waarschuw beheerder
ja straks weer:D
Waarschuw beheerder
als ze uit zichzelf draaien dan kom je wel weer ff op het topic he?>?

:-- ;d
Waarschuw beheerder
Ja.. ik heb wel is iets meej gemaakt ja...
2x zelfs... was vorig jaar, maar ik wil er niks meer mee te maken hebben, dus heb t weggestuurd.

Je moet er tegen kunnen en het begrijpen waarom ze er zijn en aandacht zoeken.
geesten* voelen je sterk aan, ze zijn er omdat ze het leuk vinden andere bang te maken of proberen zo ( bijv harde muziek aan doen ) duidelijk te maken dat hun er zijn, en weten mischien zelf niet eens dat ze dood zijn.
Zo kunnen ze t wel op verschillende manieren doen... Als je jong bent *onervaren* staat je er makkelijker voor open...

nouja er zijn zat site's hiervoor als je meer wilt weten..

www.hetmysterie.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
copy paste zeker?

;d

Waarschuw beheerder
wat zijn relgeesten??
Waarschuw beheerder
doodgeschoten hooligans
Waarschuw beheerder
nope geen copy past ! :)
Waarschuw beheerder
relgeesten zijn ook wel Plaaggeesten...
Kloppen op de muur, verschuiven je stoelen,of verplaatsen dingen... etc etc
Waarschuw beheerder
Best intressant,maar je moet wel weten wat je doet als je er meer van wilt weten.

Waarschuw beheerder
brrr ik vind het eng worden!!
Waarschuw beheerder
Ik heb last van zo'n irritante

Verstop de afstandbedienings Geest

Grrrr....
Waarschuw beheerder
Eng.. nee is niet eng
Wist je dat als je er bang voor bent ,dat je het onbewust kan oproepen? :devil:
Dat is pas eng ;)
Waarschuw beheerder
dus wij hebben spookies in purmerend???

:dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn stelling:
Volgens mij zit dat allemaal tussen de oren.
Waarschuw beheerder
ik ken iemand die paranormaal begaafd is (den dat is EGT waar!!!!)
die praat met haar overleden oma en die ziet soms geesten in huis of op straat staan/zitten.
best apart ma ik geloof haar wel.
Ze kan ook aura's lezen enzo!!
best relaxed
Waarschuw beheerder
:O :O inhouse geesten??
Waarschuw beheerder
Zou er best een paar willen hebben.....

Gezellig man!!!

Ken je ze ook ergens kopen???

Waarschuw beheerder
tsja rellers zijn lastig ...

jezelf beschermen en je hebt er geen last meer van, en lees er het een en ander over ... altijd handig als je er gevoellig voor bent
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Man ze hebben 't bij mij wel verspeeld... als 13 jarig rotjong heb ik ze tig keer geprobeerd op te roepen en ze kwamen nooit!!

NOU DAN NIET JOH!!!
Waarschuw beheerder
Robbedibob, ik zie nu pas dat je uit Purmerend komt !! haalloo !! maar geen bekend gezicht ofsjow ?

Waarschuw beheerder
ik weet niet of ik dit allemaal moet geloven.ik geloof pas in geesten als ik er 1 gezien heb,anders niet.
Waarschuw beheerder
brutus, dan moet je t wel goed doen.. ;)
Waarschuw beheerder
Nou vanaf nu dan wel he Mystique...Ik ben ook niet vaak in het stadje daar ik in amsterdam werk..
Waarschuw beheerder
ik kom helemaal nie in t stadje, ga der zelfs nooit uit.. Er uis altijd wel wat daar, heb ergeen zin meer in..en die koters allemaal :bah:
Nee dank je.... :D

Waarschuw beheerder
donateur
hoe moet het dan volgens jou, Mystique?
Waarschuw beheerder
Moet niet kan wel..gebeurt niet als je niet in het reine staat met jezelf en een zegeltje of 2 aan LSD heb weggewerkt

Waarschuw beheerder
Het bestaan van "geesten" is na al die jaren dat mensen beweren ze gezien/gevoeld te hebben nog nooit bewezen.

Waarschuw beheerder
omdat mensen denken dat ze een normaal mens voor zich krijgen ...
en dat krijgt men niet ... hoe wil je energie aan tonen ????? is idd (bijna) niet te doen ...

maar daarom zijn er wel onverklaarbare energien die wel aan te tonen zijn ... er zijn ook wel foto's van energien te vinden ... alleen alles is te bekritiseren dus ook dat .. omdat het afwijkt van het normale (met het oog te zien)
Waarschuw beheerder
i see dead people :P

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaa ik heb een geest gezien!! ze is net online op partyflock!! brrr eng man!

Waarschuw beheerder
mystique geloof jij echt in geesten en heb je er wel eens 1 gezien dan??

Waarschuw beheerder
I feel dead people
Waarschuw beheerder
ik zal voor jullie wat plaatjes hier op zetten van energieen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goed plan :)
Waarschuw beheerder
Ja.. gezien..of ik t nou gezien heb is voor mij nog steeds een raadsel..wel heb ik het gevoeld.. jullie zullen me wel voor gek klaren en zoiets hebben van Bullshit..maar had een jaar geleden een korte uitreding :| en dat was op t moment best wel scary als ik eerlijk moet zeggen...

Waarschuw beheerder
maar iedereen kan energien voelen alleen moet je jezelf er voor open stellen ... en weten wat je "vragen" moet
Waarschuw beheerder
laat ik t zo zeggen ik voel me al heel me leven niet 100% op me gemak thuis,ik woon in een oud Station.
[img cacheid=0001eec50004800c8730f5911a00327b1c]http://www.stationsweb.nl/vaassen/afb1.jpg[/img]
ik heb nog nooit echt een geest gezien ofzo...maar er zijn zat vage/onverklaarbare dingen gebeurd!!!Ik sta er maar niet teveel bij stil.En zoek niet overal wat achter b.v=>geluiden enzo aangezien m'n huis al sinds 1886 bestaat is t logisch dat alles kraakt(zonder dat er iemand op die plek loopt)

Waarschuw beheerder
vaak zijn dat soort dingen makkelijk op te lossen als je in een oud huis woont ...

klinkt gek ... maar werkt wel ...

in alle hoeken kaarsen branden ... en sommeren naar het licht te gaan ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zie:

[img cacheid=00053474000d68c2779239271a00327b74]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-ramp-11-09-2001.jpg[/img]

[img cacheid=00053476000d68cc7c080cfe1a00327b74]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-therese-s.jpg[/img]

[img cacheid=0005347a000d68d277a5ea941a00327b74]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-foto1.jpg[/img]

[img cacheid=0005347d000d68d60d65b9f41a00327b74]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-foto3.jpg[/img]

Deze vond ik nog het meest duidelijke !!
[img cacheid=0005347f000d68dbbf4565e41a00327b74]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-foto4.jpg[/img]

[img cacheid=00053482000d68e047d5a1551a00327b74]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-foto9.jpg[/img]

[img cacheid=00053484000d68e71cb77a351a00327b74]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-porch2a.jpg[/img]

en wat vinden jullie hiervan ??
Waarschuw beheerder
:yes: en het zijn geen fake foto's !
Als jullie meer foto's willen zien, geef ik julliediel ink wel.. staat ook tekst bij!
Waarschuw beheerder
Oooow zeg dat dan !!!
Waarschuw beheerder
:P

Waarom ben jen iet online op msn ?!
Heb toegevoegt maar je add me nie :devil: ;)
Waarschuw beheerder
hahaha ja zo zien ze eruit !! :P

Waarschuw beheerder
Ik stond met mijn afstandsbediening door het raam je tv te bedienen
Waarschuw beheerder
deed ik ook toen ik nog klein was. :devil:
Waarschuw beheerder
een vriendin van mij heeft ook zo'n foto,en die is met gemak nog duidelijker......van nog niet zo lang geleden,echt vaag om te zien,vooral omdat zij zo'n foto heeft(dan geloof je t toch eerder dat t niet nep is)
Haar beste vriend is meer dan een jaar geleden overleden......dan ga je wel denken

En thuis vagejetje heb ik altijd alle lampen sowieso aan ik slaap zelfs met een licht aan....ik hou niet van donker en helemaal niet in m'n eigen huis, met lichten aan voel ik me altijd stukken veiliger dat heb ik al van kinds af aan.....vooral omdat ik soms een aanwezigheid voel die niet zichtbaar is
Waarschuw beheerder
[img]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-pl-angela.jpg[/img]

[img cacheid=0005348a000d68f6511702d01a00327c38]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-quick.jpg[/img]

[img cacheid=0005348b000d68f882b4a4af1a00327c38]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-foto58.jpg[/img]

Dat bolletje wat je ziet zijn ORBS= energieen
[img cacheid=0005348e000d68fbf0c8f3731a00327c38]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-im000038.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
En thuis vagejetje heb ik altijd alle lampen sowieso aan ik slaap zelfs met een licht aan....

licht is anders dan kaarsen neer zitten in elke hoek van de kamer (huis) ... als je daarbij ook nog in je hoofd duidelijk zegt dat ze naar het licht moeten gaan ... zullen de meeste van die "energien" weg gaan ... er zullen er ook een aantal blijven ... omdat die je eigen gidsen zijn ... maar daar zou je ook geen last van mogen hebben ... eerder voordeel dan nadeel
Waarschuw beheerder
*copy past*

Gidsen :

Meestal zijn dat personen waar je al langere periode in vorig levens een band mee had (hebt). Het kunnen bijvoorbeeld je oude 'maatjes' zijn die in de sferen achtergebleven zijn na jouw geboorte, maar ook familieleden van een vorig (of nog veel langer geleden) leven. Een helpende hand van je overleden broer, opa, achternicht enzovoort. Het kan ook zijn dat iemand jou ergens speciaal voor gaat beschermen. Bijvoorbeeld in het verkeer, bij bijzonder werk (verpleegkundige), op school, bij een ziek kind, problemen rond een scheiding. Bij van alles dus. Je kunt voor een korte periode een helper (gids) krijgen maar ook iemand waar je meerdere levens mee optrekt of op gaat trekken. Heel vaak heeft een gids een soortgelijk leven gehad als jij. Vandaar dat een persoon aan gene zijde jou toegewezen krijgt om te helpen. Zij hebben tenslotte ook in hun leven met jouw problemen geworsteld. Zij kennen aan de lijve jouw moeilijkheden, onzekerheden en verdriet. Een gids heeft meestal toch wel een aantal raakvlakken met jouw levensomstandigheden­, karakter en belangstelling. Soms merk ik zelf dat er iemand een tijdje 'meeloopt'. Ik krijg dan een paar aanwijzingen, maar echt veel wordt er niet gezegd. Voor hen is het ook een hele ervaring om ons op aarde met van alles bezig te zien. Gidsen moeten wel een bepaalde mate van inzicht, innerlijke kracht, wilskracht en liefde bezitten. Zonder die eigenschappen komt iemand niet de sferen van gene zijde uit. Zij hebben immers niet de power om met wilskracht en concentratie je ergens op te richten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
gaaf die foto van da meisje achter t raam
Waarschuw beheerder
Ja die is wel stoer ja..moest m we uitvergrote wou ik meer zien....

Waarschuw beheerder
vind ik ook een van de beste zeg maar :)
Waarschuw beheerder
en die verschijning op de grond...lijkt op een beest...met een staart.... en het kindje achterin kijkt er ook naar...

Waarschuw beheerder
kinderen onder een jaar zien ze duidelijker dan wij ... het hoe en waarom dat zo is weet ik niet ... weet alleen dat het erg beangstigend kan zijn voor kleine kinderen

Waarschuw beheerder
Deze foto's heb ik allemaal eerder gezien op een website, maar ik blijf sceptisch. Kan ook iets verkeerd zijn gegaan met flitsen enzo...

Maar ik heb wél hele rare verhalen gehoord, van mensen die ik echt vertrouw... hele weirde dingen... brrr.

Kent iemand de film 'Fallen'? Da's een goed voorbeeld...
Waarschuw beheerder
Omdat hun er opener voor staan, gevoeliger, kwetsender dan volwassenen,Volwasse­nen zijn er wat sirrieuser meej en weten hoe ze er mee om moeten gaan...
Waarschuw beheerder
zie mij eens in de ochtend...
Waarschuw beheerder
Ja de film fallen is wel een goeie film !! :yes:
Waarschuw beheerder
Nee dank je robbedibob, dat lijkt me eng!

Waarschuw beheerder
zijn die laatste foto's van jezelf mystique ???
Waarschuw beheerder
Neej, al zou ik wel willen dat ik zulke foto's had...

Waarschuw beheerder
ik heb ze helaas :S ...

vaak de foto's waar mijn zoontje op staat
Waarschuw beheerder
ik heet rob wissel de o en de r en je hebt......

ORB

:D :D
Waarschuw beheerder
Bolleteje met energie gewoon rob !;)

Ik ben wel benieuwd naar die foto's vage jetje :yes:
Waarschuw beheerder
Ja en een bolletje energie is dagelijks??

:gaap:
Waarschuw beheerder
komt er nou van he, ben een plaaggeest ! :dood: ;)

Waarschuw beheerder
tsja ... paar dead people lenen ?????
Waarschuw beheerder
Hey vagejetje kan je niet wat plaatsen je wekt mijn interesse...

Waarschuw beheerder
hb helaas geen scanner om die foto's in te scannen .. maar zal ze PBen naar je als ik ze heb ...

alleen vind ik het zelf vrij klote ... omdat die kleine van mij vet bang is die komt met verhalen over dromen waar mijn haren zelfs van overend komen ...
Waarschuw beheerder
Neej dat is idd niet tof nee..mischien datje ze zelf weg kan sturen..wierookie enzo ?
Of als t echt heel erg word met je kleine dat je er iemand bijhaalt, die ze weghaalt!
Waarschuw beheerder
Jeetje minder hoor..

Waarschuw beheerder
ben beetje op inet gaan zoeken ... en oplossing was wederom vrij makkelijk ... stiekem zonder dat mijn zoontje het wist heb ik een schoteltje zout onder zijn bed gezet ... vanaf dat moment zijn de vreemde verhalen gestopt ... totdat hij op een gegeven moment weer begon te klagen over nachtmerries ... ( de verhalen begonnen weer ) ...

ik snapte er niets meer van ... omdat de verhalen steeds wreder werder ... de vraag was gesteld aan hem om uit zijn lichaam te gaan ... geen woorden voor een kindje van 6 ( toen nog )
totdat een kennis van mij zegt ... Uhmmm ... Joyce ... mijn dochter heeft met een schoteltje zout zitten spelen ... ze had al het zout in haar broekzak gestopt ...

het klinkt vaag .. en sta er zelf ook regelmatig sceptisch tegen over ... maar het werkt dus wel ...

schoteltje zout staat er weer ... en de dromen (verhalen) zijn gestopt
Waarschuw beheerder
ah beter (Y) nog nooit van gehoord,schoteltje zout ? :|

Waarschuw beheerder
zout zuiverd
Waarschuw beheerder
:) weer wat geleerd, ,wat is de site dan ?
Waarschuw beheerder
http://www.jhk1.nl <== Kijk op deze site..Heel veel informatie, en boeiend ook !

Kopieer de link !
Waarschuw beheerder
Heej zo'n bolleke heb ik hier ook op mijn been staan, is dat ook een ORBS??
[img cacheid=0005349f000d6917b891898e1a00327ef9]http://members.lycos.nl/stofzuiger/hpbimg/106_0668.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Zou best kunnen ja...

[img cacheid=0012ff67000d692036f8da0e1a00327f25]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-dsc00029.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
hoe komt dat daar dan??? Vroeg me altijd al af waarom dat bolleke daar stond...
Waarschuw beheerder
die dingen zijn overal...alleen je ziet ze niet altijd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah had die foto al verkracht tot link ;)

die info heb ik van mensen gekregen die in een of ander chat iets maar dan speciaal voor spiritisme ... heb gezocht toen nog via msn chat en gewoon met wat mensen zitten chatten die er meer verstand van hadden dan ik ..

is niet zo dat ik zo maar alles van iedereen aan neem ... maar kleine dingen als een schoteltje zout neerzetten onder een bed ... is nog nooit iemand aan dood gegaan ... nadat ik het verhaal verteld had in die chat box ... kreeg ik ook meteen te horen ... waarom het gebeurde bij hem ... dat was vaag ... ik vertelde eigenlijk niets over mezelf ... en die gene begon opeens over een ruzie tussen 3 opa;s die alle 3 beweerde dat het hun klein kind was en dat daar verwarring over was ... vaag gebeuren ... maar het klopte wel ... er waren 3 opa's overleden
Waarschuw beheerder
zit ook een kleintje op mijn rokje trouwens, en betekend dat nou ook nog iets of nie??
Waarschuw beheerder
ja, thelepathie en dergelijke , geloof ik zeer zeker in.

Ik werk in de verzorrging en tijdje terug kwam een collega naar mij toe, ( voelde me verrot enzo )
Die collega is errgens in de 40 en zegt zo tegen me:
Is er wat met je? ik zie dat er wat is ?
Ik zeg : nouja voel me niet zo lekker enzo..
Ze zegt het heeft met je vader te maken he, etc etc
Ik Zo.. :| Hey hoe weet jij dat nou !!
KLopte als en vergiet !
Zij iet dus aura's enzo en meer... maar ik heb haar nog nooits iets verteld over mijn priveleven, dat was weird, maar geloof er zeer zeker in !
Waarschuw beheerder
hoe komt dat daar dan??? Vroeg me altijd al af waarom dat bolleke daar stond

Oh ik keek helemaal niet naar dat bolletje!
Nice pic! (y)
Waarschuw beheerder
hahaha! dankjewel, valt ook niet op hej zo'n groot wit ding op mijn been
Waarschuw beheerder
Deze vond ik nog, tekst hieronder hoort erbij

[img cacheid=0012ff68000d69364280bb4a1a00327fe5]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-geestoptv.jpg[/img]

Deze keer op een Tv te zien tijdens het monteren. Kennelijk is door een storing in de golf iets kunnen doorkomen. Eigenaar zegt; 'Dit is geen trucage, dit is rechtstreeks via de camera van film een foto gemaakt met de pc'. Inderdaad krijg ik nogal 'activiteit' te horen, het is een overleden persoonlijkheid. Duidelijk zien we de aura en de ogen doen vreemd aan.
Waarschuw beheerder

Welk ding?
Waarschuw beheerder
Ik dacht ook dat we geesten hadden, de tv ging paar keer op een avond kei hard aan!!!!

totdat ik buur jochie betrapte die voor het raam zat met een afstandbieding :P:P

Waarschuw beheerder
hey partymaster ... als je ff de moeite genomen had om deze topic te lezen ... had je kunnen lezen .. dat je opmerking al door iemand anders gegeven was

duhhhhhhhhhhhhhhhh :frusty:
Waarschuw beheerder

Welk ding?

Ooooh, dat lekkere ding!

Waarschuw beheerder
Als je een paar foto's die met gemak gephotoshopped of op een andere manier gefaked kunnen worden en een paar anekdotes van persoonlijke webpagina's en chatlogs al genoeg bewijs vindt voor het bestaan van geesten hou je jezelf voor de gek denk ik.

Wil je er niet te sterk in geloven?
Waarschuw beheerder
klopt dat sommige fake foto's maken en er 1 of ander plaatje van maken..maar dit zijn echte foto's en ik geloof het..dan maar gek zijn.

Jij bent ook gek :yes: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat je gek bent, ik denk alleen dat je er misschien iets te graag in wil geloven. Zou het misschien niet kunnen dat er een andere (meer logische) verklaring voor is dan "het zijn geesten"?

Jij bent ook gek

Daar bestaat geen twijfel over. ;)
Waarschuw beheerder
het is goed van je dat je dat niet zo sirrieus opvat dat je gek bent ;).. I Like grazy People !!

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm geloof wel in geesten maar de foto's die je laat zien zijn meerendeel fake :)

en als iemand een wit bol figuur op een foto ziet hoeft dit geen orb te zijn..

Het kan alles zijn.. wat je nu voor informatie verschaft is een beetje scheef..
Waarschuw beheerder
Nee vind ik niet.sorry..
Waarschuw beheerder
wtc foto vind ik zelf ook wat vaag en ik weet ook dat niet alles echt is.. heb ik volgens mij ook al verteld..

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zet je het er dan bij als je weet dat het nep is? :P

wat ik bedoel is dat je niet alles moet geloven wat je leest op internet en in tijdschriften.. er zijn veel sites over geesten en heb die ook al doorgespit maar er staat zoveel bullshit in..
Waarschuw beheerder
Ik zet t erop om tekijken wat andere ervan vinden staat er ook bij: en wat vinden jullie hiervan ? :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof wel dat geesten bestaan. Ben er vroeger echt heel erg bang voor geweest, deur moest altijd open blijven als ik ging slapen..

Ik heb een tijd geleden een gesprek gehad met de zus van mijn tante, zij is paranormaal begaafd. Zij ziet verschillende geesten om mensen heen. Deze geesten zijn veelal bekenden van diegene. Ze helpen je op een of andere manier. Niet iedereen heeft altijd dezelfde "persoon" om zich heen, dat kan per emotie/probleem etc verschillen.

Ze heeft ook bij mij gekeken, beschreven hoe die persoon eruit zag. Bij mij zag een oud vrouwtje, met krulletjes een een brilletje die eind 60 gestorven was. Ze kon ook met haar 'communiceren'. Dat vrouwtje was de overleden oma van mijn moeder. (en zij kon helemaal niet weten wanneer de oma van mijn moeder overleden was).

Ik heb ook gevraagd of ik haar ook kon zien, want dat wilde ik echt niet. Maar ik kan dat ook niet, heb die gave niet. (gelukkig:) )

Dus niet iedereen kan zomaar geesten zien, je moet er wel die gave voor hebben. Klinkt een beetje wazig, maar veel mensen hebben die gave en weten dat niet en doen er ook niks mee.

Om even terug te komen op die foto's: ik ben daar nogal sceptisch over. Ik geloof echt wel dat er wat is, maar er kan zoveel gerotzooid worden met foto's. Of een klein defect in je camera, vuiltje op de lens etc.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
brrrr ik hou niet van geesten

Waarschuw beheerder
geesten ook niet van jou (6)
Waarschuw beheerder
Wij hebben TE veel van die dingen meegemaakt whehehe...En aansteker in een glas vol met drinken doen en dan ff laten dompelen en heb er dan weer uit halen en na 1 keer proberen dat ie het dan meteen weer doet en bij ons valt de tv ook eens in de zo veel tijd uit. Dan gaat ie ook vanzelf weer aan....Jah ach vind het wat grappig die dingen..Ik vind het niet eng...

Ik geloof er in ieder geval wel in maar das voor iedereen weer anders natuurlijk..

Waarschuw beheerder
Ik geloof er in ieder geval wel in maar das voor iedereen weer anders natuurlijk..

maar da's vaak zo ... zodra je het zelf mee gemaakt hebt ... ga je er anders over denken ...

heb veel rare dingen gezien gehoord en mee gemaakt ... maar ondanks dat blijf ik sceptisch...en zal altijd proberen te achterhalen wat het geen is ... kom alleen vaak niet verder als ... energie van iets anders dan het geen wij kennen ... leven

Waarschuw beheerder
ze bestaan:D

Waarschuw beheerder
bestaan ??? :S ... nou uuhmmm ... er is iets ja :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet je het boek van Char eens lezen!

Waarschuw beheerder
neuhh ... geloof mezelf ... is duidelijk genoeg :) hoef ik geen boek van char voor te lezen

Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben TE veel van die dingen meegemaakt whehehe...En aansteker in een glas vol met drinken doen en dan ff laten dompelen en heb er dan weer uit halen en na 1 keer proberen dat ie het dan meteen weer doet en bij ons valt de tv ook eens in de zo veel tijd uit. Dan gaat ie ook vanzelf weer aan....Jah ach vind het wat grappig die dingen..Ik vind het niet eng...

Dus door deze dingen ben jij overtuigd dat geesten bestaan?

Je wil te graag denk ik 8)

Waarschuw beheerder
ik hoop niet dat ze daardoor overtuigd is dat er geesten bestaan ... zou beetje sneu zijn
Waarschuw beheerder
ik heb in ons vorig huis ook wel een aantal dingen meegemaakt. m'n vader ook en m'n broertje het meest toen, misschien kwam dat omdat hij toen jonger was.

het was iig wel vaag :S

Waarschuw beheerder
Het punt is dat veel gebeurtenissen -- hoe vreemd ze ook lijken -- vaak toch wel logisch te verklaren zijn. Ik snap wel dat mensen graag meteen "hier zijn geesten aan het werk" als verklaring willen geven omdat het lekker spannend is, maar dan hou je jezelf bewust voor de gek.

Wat ik zeg is... kijk gewoon kritisch naar jezelf en vreemde gebeurtenissen die je ervaart en neem niet klakkeloos aan wat mensen op het internet vertellen. Als er echt zoveel geesten ronddwalen waren ze al lang grondig onderzocht.

Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik een jaar of 7 was ben ik bij mijn oma thuis een keer van de trap gevallen van helemaal bovenaan naar beneden.....daar was dan ook gelijk de voordeur met glas.
Op het laatste moment ben ik opgevangen door mijn opa,die ook meteen weer weg was daarna.

-Die was alleen al een jaar dood-

VAAG MAAR WAAR ! BELIEVE IT OR NOT!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geesten zijn bullshit...

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind van niet 3849343043 mensen hebben er wel 1 gezien,zouden ze allemaal liegen of gek zijn of aandacht tekort komen denk je ?

Waarschuw beheerder
to mystique ik wil die link wel hebben..:D

en ik kom btw ook uit purmerend.. hahaha

(K)
Waarschuw beheerder
ow ik dacht 3849343042?

en ja veel mensen zeggen het voor de aandacht denk ik.
Maar ik denk dat het vaker een geval is van staat van bewustzijn. Tussen slaap en wakker zit een groot onbekend stuk waar het dus ook kan lijken dat je wakker bent maar dat het eigenlijk niet zo is.
Mensen kunnen natuurlijk ook hallucineren door ziekte drugs of een hoog psycho-gehalte. Zo denk ik erover.

Waarschuw beheerder
donateur
3849343042

ja sorry je hebt gelijk!!

Oke ik denk er anders over...maar dat maakt niet uit verder..

Ik denk inderdaad ook wel dat veel dingen 'toeval' zijn.
Dat van mijn opa die me opving dat is gewoon zo.
Maar ik had ook iets met mijn andere opa:
die was afgelopen april overleden en 28 oktober was hij eigenlijk jarig.
Op zijn verjaardag zag ik 2 minuten lang een heel mooi roze ding uit de lucht vallen,geen ster geen vliegtuig gewoon te mooi,ik weet niet wat het was.
Op die zelfde dag zijn verjaardag dus, ging ook de magnetron kapot die we van hem hadden gehad en volgens hem moesten we een nieuwe kopen,maar dat deden we steeds niet.
Ik denk dat deze 2 dingen gewoon toeval zijn,al weet ik niet wat dat mooie ding uit de lucht nou was :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Heb jij weleens iets mee gemaakt met geesten?? bij ons oude huis ging soms plotseling de tv weleens kei hard aan!!!

Dat waren kleine kinderen die een universele afstandbediening hadden...deden wij ook vroeger.
Dwars door de ramen mensen helemaal gek maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb wel eens vage dingen meegemaakt, maar ik heb ff geen zin om veel te gaan typen:)

[img cacheid=00053484000d68e71cb77a351a0032a1ad]http://www.jhk1.nl/page/vrpics/kl-porch2a.jpg[/img]

deze vond ik wel het meest freaky en realistischt van allemaal!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een enge geest is dat zeg":bloos:
Waarschuw beheerder
Toen ik 14 was en als ik in bed lag (nee ik sliep niet) zag ik iedere keer een hoofd die me kwaad aankeek.ik deed me ogen dicht en hij was er nog als ik me hoofd draaide dan draaide dat hoofd gewoon mee...Ik heb het na een week verteld aan me moeder....Ik vond dat dat hoofd erg veel op me moeder leek.Mijn moeder is naar mijn tante gegaan omdat mijn neef paranormaal begaafd is.(vanaf zijn 3e jaar zei die dat er allemaal mensen in zijn kamer stonden en die niet stil waren enz enz enz)Mijn neef die zei dat het mijn moeders broertje was die heel erg kwaad op me was omdat ik onhandelbaar was en mijn ouders heel veel pijn deed.(mijn moeder haar broertje is overleden toen die 9 maanden was)...
Mijn moeder heeft ooit gedroomd dat haar broertje wat wou zeggen maar ze verstond em niet...in haar droom trok ie alle kussens van de bank....Me moeder komt beneden en alle kussens liggen van de bank af(we hadden toen nog geen huisdieren)...Ik droomde een aantal keer dat in de Noordzee(ik woon in den helder)vlakbij de dijk een vrachtvliegtuig ging neerstorten...Ik droomde het denk wel 5 keer 8ter elkaar...Wat bleek achteraf???Mijn neef heeft precies dezelfde droom gehad.(freaky)Ik voelde dat ik in de flats bij de dijk woonde zeg maar dus ik hoop niet dat als ik een huissie aangeboden krijg dat ik daar ga wonen(sla ik meteen af)...
Toen we een kat hadden even later die altijd met me mee naar boven ging om op me stoel te slapen gebeurde er ook wat...ik had die kat in me arm en liep naar boven toe,ik was op de helft van de trap en die kat begint ineens ta blazen om niks...ik kom dus bovenaan de trap en die kat krabt me en sprint van de trap af,ik kijk op en zie een lichtflits en zie een soort figuur staan het heb maar 1 seconde geduurt denk wel korter....maar er stond gewoon iemand...Ik schijt nog steeds als ik naar boven moet soms...
Altijd als ik alleen thuis ben voel ik dat er iemand bij me is...echt altijd ik haat het ook om alleen te zijn...
Er zijn bij ons boeken uit de kast gevlogen...
De tv gaat vaak op standby...(nee en de afstandsbedining ligt op tafel)de radio gaat aan en de tv gaat uit op hetzelfde tijdstip...
Ik heb es een keer gehad dat ik iets in me oor hoorde ademen terwijl ik alleen was ik hoor soms gefluit miden in de nacht...
Ik ben wel is geduwd terwijl er niks is....
Ik zie vanauit me ooghoek wel is in de gang iets wat lijkt op een kindje dat rondkruipt...
En nee we wonen niet in een oud huis ons huis is 8 jaar geleden gebouwd...

NEE IK ZIT NIET AAN DE DRUGS DIT IS GEWOON VAAG.en het houd maar niet op....het gaat maar door en door en door...
Maar ja,dit zij dingen die ik heb meegemaakt vanaf me 12e....
Daarvoor had ik altijd het gevoel dat er altijd iemand bij me was...maar vanaf me 12e werdt het erger en ik ben soms echt DOODSBANG!~1!!
maar ik probeer er niet teveel aand8t aan te besteden....anders dan wordt ik gek denk ik.

liefs en (k)
Waarschuw beheerder
succes ermee!

damn klinkt freaky
Waarschuw beheerder
Mischien dat je hiervoor hulp moet gaan zoeken, dit is idd wel weird,en beangstigt als ik t zo lees allemaal... je bent er bang voor, schreef jezelf . en juist als je er bang voor bent roep je t onbewust op...je kan het weg laten halen...
je kan t ook zelf wegsturen.. bijv: als je weer zoiets ziet , hoort, of voelt, stuur het weg, zeg datje nix meer met hun te maken wil hebben en stuur ze naar het llicht, deze verschijnselen zitten nog tussen aarde en hemel zeg maar, en proberen zo via jou en familie contact te zoeken omdat ze geen flauw benul hebben !
ze noemen ze ook wel, plaaggeesten... plaaggeesten willen aandacht....zoals ik al eerder heb vermeld hierboven....

praat tegen diegene die jou komt bezoeken, en leg uit dat je dit niet meer wilt...
zoals vagejetje ook al geschreven,probeer een schoteltje met zout uit..leg t onder je bed, of ergens anders.

Succes ! (F)
Waarschuw beheerder
leg uit:

waarom schoteltje met zout?
Waarschuw beheerder
dit schreef vagejetje...mischien dat t ook helpt voor haar:

ben beetje op inet gaan zoeken ... en oplossing was wederom vrij makkelijk ... stiekem zonder dat mijn zoontje het wist heb ik een schoteltje zout onder zijn bed gezet ... vanaf dat moment zijn de vreemde verhalen gestopt ... totdat hij op een gegeven moment weer begon te klagen over nachtmerries ... ( de verhalen begonnen weer ) ...

ik snapte er niets meer van ... omdat de verhalen steeds wreder werder ... de vraag was gesteld aan hem om uit zijn lichaam te gaan ... geen woorden voor een kindje van 6 ( toen nog )
totdat een kennis van mij zegt ... Uhmmm ... Joyce ... mijn dochter heeft met een schoteltje zout zitten spelen ... ze had al het zout in haar broekzak gestopt ...

het klinkt vaag .. en sta er zelf ook regelmatig sceptisch tegen over ... maar het werkt dus wel ...

schoteltje zout staat er weer ... en de dromen (verhalen) zijn gestopt
M y s t i q u e 17 december 2003 12:34
ah beter nog nooit van gehoord,schoteltje zout ?
Aanpassen
Waarschuw beheerder
Toch? ze kan het iig proberen :)
Waarschuw beheerder
ja lijkt me goed!

Als je erin meegaat en alles gelooft..

Maar ik sta er zeker voor open!
Waarschuw beheerder
precies (Y)

Heej je neef he , heeft een bekend gezicht...waar ik hem van ken,zou t e god nie weten...
Waarschuw beheerder
Ja hahah jordy heet ie,,,

(K)

Waarschuw beheerder
Geesten bestaan niet.. (bijna) Alles is te verklaren! En zo niet, dan niet.. moet je ook niet willen dan...
Waarschuw beheerder
Goh... raar dat de wetenschap dan tpch echt wel een tojdje al toegeeft dat er dingen zijn die hun niet kunnen verklaren en wel degelijk boven natuurlijk zijn.
Waarschuw beheerder
Ik heb een tijd geleden een gesprek gehad met de zus van mijn tante
Dat vrouwtje was de overleden oma van mijn moeder. (en zij kon helemaal niet weten wanneer de oma van mijn moeder overleden was).

De zus van je tante zou net zo goed je moeder kunnen zijn, aangezien de oma van de zus van jou tante dezelfde oma heeft als jou moeder.

Blijf je wel een beetje wakker ;)
Waarschuw beheerder
Verder geloof ik niet in geesten net zoals ik er van overtuigd ben dat de hemel een verzinsel is uit angst voor de dood.
Net zoals geesten waarschijnlijk voortkomen uit angst, ze zijn er niet ze zitten in je hoofd.

Iedereen die wel eens aan de drugs zit weet wat het doet met je kop en hoe je eigen hoofd trucjes met je uithaalt.

We willen alles maar verklaren en grijpen daarvoor soms naar de meest onlogische verklaringen.
Ik heb een keertje speed op, de volgende dag dacht ik constant dingen in m'n ooghoeken te zien die er niet waren. En tijdens een paddo trip was ik er heilig van overtuigd dat ik toch echt stemmen op de gang hoorde.

Mijn ongelijk moet nog steeds een keer bewezen worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en wat als je NIET aan de drugs bent ?? zoals mij ? en toch maak je dan dingen mee?
verklaar DAT maar is :yes:
Je hoeft niet persee in een trip te zitten.. als je :xtc: of wat dan ook op heb, dan hallucineer je alleen maar !

(K)
Waarschuw beheerder
Je hoofd doet niet alleen maar gekke dingen met je als iets van drugs ophebt.

Ik zeg dus eigenlijk dat jij ook hallucineerd, maar dan terwijl je nuchter bent.

Je hoort iets en je hoofd vertaald dat naar iets wat het begrijpt. Je moet niet vergeten dat onze hersenen best wel autonoom zijn, ze doen een hoop dingen terwijl je er eigenlijk geen erg in hebt.
Nu zeg ik niet dat wij er los van staan, aangezien dat iets van een ziel zou impliceren. Ik bedoel dat er een hoop onbewust gebeurd in je hoofd.
Iemand zei het net zelf, je roept die dingen op wanneer je bang bent.
Dat sluit perfekt aan op mijn redenatie, wanneer je bang bent wil je dingen verklaren. En ga je waarschijnlijk dingen anders/verkeerd interpreteren.
Waarschuw beheerder
Jaja...dus als ik nerges aan denk en gewoon domweg naar de wc ga en alleen maar denk ik moet pissen anders dan pis ik in me broek en dan vanuit me ooghoek iets zie wat verdomd veel lijkt op een kruipend iets dan denk ik er toch aan???!!!nou ja ik ben zeker niet gek in me hoofd hoor.
Ik hallucineer totaal niet gewoon...
Nee ben ik het niet mee eens...en hoe verklaar je al die andere dingen dan terwijl er allemaal mensen bijzijn?die hetzelfde meemaken opt moment?

En ik heb wel is in me hoofd gevreaagd of ze weg willen gaan maar ik voel ze..ze blijven tis wel is ff rustig maar zo ineens voel ik me weer naar en onveilig zeg maar...

(k)

Waarschuw beheerder
Ik was een x in een heeeeel groot huis op een heuvel, toen gebeurde er ook rare dingen! Met een openhaard enzo:vaag:
Waarschuw beheerder
Tis maar hoe je het ziet...ik weet wel beter !

(K)
Waarschuw beheerder
Nee ben ik het niet mee eens...en hoe verklaar je al die andere dingen dan terwijl er allemaal mensen bijzijn?die hetzelfde meemaken opt moment?

Die zijn ook gek :p

Nehoor geintje , ik zeg trouwens helemaal niet dat je gek bent. Ik zeg iedereen in weze een beetje gek in z'n hoofd is als je het zo bekijkt, ikzelf ook. Voel me ook wel eens een beetje bang (vooral "vroegah") wanneer ik op de trap naar zolder toe loop, daar slaap ik namelijk. En denk ook wel eens dat er iets bij me is, maar dat gevoel praat ik weg en dan is het ook weg.

Wat jij zegt dat kan ik niet verklaren als er nog 4 mensen zijn die hetzelfde meemaken.
Ik geloof dat je de waarheid spreekt maar toch geloof ik het niet, kan je het nog volgen? :P
Ik zal het pas geloven wanneer het mij gebeurd of dat er onomstotelijk bewijs voor is gevonden.
Tot die tijd zal ik alle verhalen diep van binnen niet geloven.
Waarschuw beheerder
Tis maar hoe je het ziet...ik weet wel beter !

Ik vind niet dat je dat moet zeggen, ik heb over dit onderwerp ( en aanverwanten )vorig jaar met Gabber Mamma hele discussies gehad dat draaide eigenlijk op hetzelfde uit.
Uiteindelijk benaderen wij dingen waarschijnlijk gewoon totaal anders.
Wat je nu zegt is dat jij gelijk heb, ik denk dat we dingen gewoon anders zien. Respecteer je gedachten gang ook , en ik bestempel mijn gedachtengang ook niet als de juiste.

Eigenlijk zou jij dat ook moeten doen.
Waarschuw beheerder
precies, je haalt de woorden uit mn mond, je moet het pas een keer meegemaakt hebben..
Waarschuw beheerder
ik zeg niet dat ik gelijk heb, ik zeg : ik weet wel beter omdat ik het wel mee heb gemaakt en JIJ niet...
als ik denk dat ik gelijk heb ZEG ik dat wel ! :yes: (F)
Waarschuw beheerder
Inderdaad!

Pas als je zelf er ook maar een beetje mee te maken heb gehad geloof je dat er meer is...

kan me voorstellen dat als je dat niet hebt, dat je zoiets hebt van die mensen zijn gek...
Waarschuw beheerder
Mock:

Kwa uitleg etc..vind je toppie..

Alleen heeft iedereen natuurlijk zo zijn eigen ervaringen met dit soort dingen..Probeer niet te veel voor jouw eigen visie op te komen..Discussieren over dit onderwerp is eigenlijk irrelevant..Informat­ie uitwisselen dat lijkt me beter!
Waarschuw beheerder
Ja ok dat is ook zo, dit is hetzelfde als over smaakt discussieren. Ik vind bloemkool lekker en jij niet , tsjah heeft geen zin.
Alleen probeer ik wel een beetje te bereiken dat je dingen misschien ook wel eens in een ander daglicht kunt zien. Ga nog eens na of de dingen echt niet anders te verklaren zijn en wil je niet gewoon te graag dat het waar is.

Maarja als we info gaan uitwisselen zeg ik gedag. Ik denk dat ik er net ff wat te nuchter tegenover sta.
Waarschuw beheerder
idd .. we hoeven niet met jou verder te discuseren..heef toch geen zin..
Dit is een topic, of je het wel is hebt mee gemaakt en niet de mening van andere die er tochniet in geloven..
open anders een topic..Geloof je in geesten..
kan je wel meedoen !
:yes:

Doei
Waarschuw beheerder
we hoeven niet met jou verder te discuseren..heef toch geen zin..

Doe je het weer :S

Het komt van twee kanten he.
Waarschuw beheerder
idd het komt van 2 kanten, heb je goed gezegt (Y)

Waarschuw beheerder
Woeiii
Waarschuw beheerder
wat ik gewoon wil zeggen, als je niks beters te melden hebt dan, ik geloof er niet, kan je beter er gewoon mee stoppen hier...
waarom wil je nou t laatste woord ? slaat nergens op joh... ik bedoel t ook niet verkeerd, maar, vind t niet tof als mensen mij verkeerd opvatten, is niet nodig... (F)

(K)
Waarschuw beheerder
psies Mock:

Maar ik begrijp jouw standpunt volkomen..Ben net iets minder nuchter erin als jij..Maar sta wel een beetje open voor het onverklaarbare..

Wetenschappelijk is er altijd een oplossing voor alles...maar dat ontneemt net dat beetje mysterieuze weg in het leven wat al zo weinig is..

Alles is al zo bepaald weet je wel.. Laat sommige dingen lekker buiten die "hokjes"vallen :yes:
Waarschuw beheerder
Robbedibob , deze opmerking mag je niet maken daar gaat deze topic niet over :bloos:.
Of mag het wel mystique omdat het binnen jou denk patroon valt?

Verder ben ik het met je eens, misschien veranderd mijn mening ooit nog wel eens een keer.
Wie nooit zijn mening nooit veranderd heeft, heeft nooit wat geleerd;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alleen probeer ik wel een beetje te bereiken dat je dingen misschien ook wel eens in een ander daglicht kunt zien.

is zeker een goeie opmerking... maar ook voor jou.

Waarschuw beheerder
Veel mensen die hierin geloven houden daar zo krampachtig aan vast dat ze gewoon niet meer logisch over de gang van zaken willen nadenken.

99% van "paranormale gebeurtenissen", ufo-sightings, graancirkels, geestverschijningen en andere zut zijn gewoon logisch te verklaren als je maar iets verder kijkt dan je neus lang is. En ook al is het niet meteen te verklaren, waarom zou je dan meteen aan geesten en buitenaardse wezens denken?

Helemaal hilarisch zijn die mensen die denken van alles te weten over "geesten", wat je wel en niet moet doen... wat de regels zijn. Hoe weet je dit allemaal? "Dat heb ik op internet gelezen". Yeah right. Ze zouden sommige mensen echt internettoegang moeten verbieden.
Waarschuw beheerder
ik geloof niet in god ,maar ik denk wel dat er wel geesten bestaan:)
Waarschuw beheerder
***MOCK***Die zijn ook gek

Nehoor geintje , ik zeg trouwens helemaal niet dat je gek bent. Ik zeg iedereen in weze een beetje gek in z'n hoofd is als je het zo bekijkt, ikzelf ook. Voel me ook wel eens een beetje bang (vooral "vroegah") wanneer ik op de trap naar zolder toe loop, daar slaap ik namelijk. En denk ook wel eens dat er iets bij me is, maar dat gevoel praat ik weg en dan is het ook weg.

Wat jij zegt dat kan ik niet verklaren als er nog 4 mensen zijn die hetzelfde meemaken.
Ik geloof dat je de waarheid spreekt maar toch geloof ik het niet, kan je het nog volgen?
Ik zal het pas geloven wanneer het mij gebeurd of dat er onomstotelijk bewijs voor is gevonden.
Tot die tijd zal ik alle verhalen diep van binnen niet geloven.***mock***

Ja ik ken je nog volgen hoor ;)
Ikzelf geloofde ook nooit in die geesten enzo maar ja als je ineens meemaakt wat ik heb meegemaakt, (al is het niet spectaculair ofzo maar net genoeg om mezelf ervan te overtuigen dat geesten eg wel bestaan) dan heb je geen keus.(vind ik)
Ik heb natuurlijk erover na zitten denken wat het had kunnen zijn...
Was ik mischien te moe???
Had ik gedronken???
Ben ik gek ofzo???
Maar ja, nee nee en nee...
Tis gewoon te TYPISCH voor woorden en ik doe der maar niks mee...alleen ja iedere keer als der weer wat gebeurd dan schijt ik weer dagenlang de 7 kleuren van de regenboog...

En eigenlijk maak ik wel een beetje gebruik van mijn angst voor "spookies"... (VB) ik vind bijna geen enkele film eng of goed ofzo...maar ik ga dus expres films downen van internet of huren waar geesten in voorkomen...zodat ik lekker bang ben...Dat vind ik dan wel weer grappig...en ja dan durf ik niet meer naar beneden of naar de wc toe...HAHA :)

Maar serieus....als er een boek keihard langs je benen raast en je ouders zitten raar te kijken van wat is dat dan dan ga je tog wel over dingen nadenken...en die vage dromen/nachtmerries die een ander ook heeft enz enz enz...das wel erg raar als dat toeval zou zijn...

Maar MOCK....als ik me tante mag geloven dan maakt iedereen tenminste 1 keer in zijn leven iets mee wat dit betreft...dus jouw tijd komt nog wel es een keer...MUAHAHAHAHHAH­AHA.. ;)

(k)
Waarschuw beheerder
***HE DENNIS***

dit zei je net:
99% van "paranormale gebeurtenissen", ufo-sightings, graancirkels, geestverschijningen en andere zut zijn gewoon logisch te verklaren als je maar iets verder kijkt dan je neus lang is. En ook al is het niet meteen te verklaren, waarom zou je dan meteen aan geesten en buitenaardse wezens denken?

ff kijken hoelang jouw neus dan is de mijne die reikt net niet ver genoeg ;)
een boek wat uit de kast vliegt (en dan bedoel ik echt net oft eruitgetrokken wordt,een rij boeken van de ene kant van de kast naar de andere kant van de kast en dat zo strak staat dat jet er bijna niet eens uitkrijgt en dan het middelste boek..????????????)<---vat jij et???

Een kat die blaast en helemaal gek wordt en je daarna krabt en met een dikke staart de trap afrent en vervolgens een lichtflits zien met een "mens" erin...<--- heb der lang over nagedacht maar ik snapt nog steeds niet...

De radio en de tv die tot zeker wel 3 keer om en om aan en uit gaan...(nee lag niet aan de stroom)
(dus tv springt op stand-by, je loopt naar de tv om em weer aan te zetten, dan sprinkt de radio aan...doe je de radio uit gaat de tv weer op stand-by....en dat 3 keer achter elkaar)
Me vriend en me zussie waren erbij, me moeder die zat aan de eetafel (en me vriend die gelooft die chit al helemaal niet, maar zelfs hij kreeg et der koud van)<--- misschien weet je hier ook mij een verklaring over te geven ik heb me suf zitten piekeren bij sommige dingen maar ik kom maar op 1 ding uit...

Je zegt ook dat mensen die hierin geloven zich vaak krampachtig aan dit soort dingen vasthoue(nou dan heb je et mis ik wil er liever niet eens aan denken en ik kijk vaak eerst oft wat anders is en hoop het altijd)...ik ben voor de rest zo nuchter ast maar ken.Dus ik vind niet dat die zin op mij slaat, want ik ben wel 1 van de mensen die dus vreemde dingen meemaakt en dus voel ik me aangesproken als je zoiets zegt..

Iedereen natuurlijk zijn eigen mening maar je kan niet zeggen dat als er wat gebeurt dan de meeste dan meteen zoiets hebben van, oooooooooh tis een geest...(omdat ze erin geloven)
Want je twijfelt al erg genoeg aan jezelf als er wat gebeurt in die zin en dan wil je al helemaal niet voor gek verklaard worden....

(k) Brigit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die orbs he... zijn dat altijd energiebolletjes?
best scary als je ze op je eigen foto's ziet...
of kan het ook komen door de belichting/flits e.d.?
Waarschuw beheerder
http://geesten.startkabel.nl/

Waarschuw beheerder
Brigitte20: eerlijk gezegd zou ik niet meteen aan geesten gaan denken als er keer een boek uit de kast valt en de radio/tv een paar keer aan en uitgaat, hoe vreemd het ook mag lijken.

Ik heb ook wel eens bizarre dingen meegemaakt waarvan ik denk "WTF! Dit KAN niet", en soms kom ik er dan later achter dat het iets heel simpels was. Soms kom ik er ook niet achter, maar dan ga ik er niet meteen geesten achter zoeken.

Een lichtflits zien met een "mens" erin... tja, als ik in een toestand tussen slapen en waken zit dan zie ik in een flits ook wel eens dingen. Of een keer liep ik gewoon overdag de van boven naar beneden de trap af en zag ik een of andere kerel net aan het einde van de trap de huiskamer in lopen. Uiteraard kan dit niet, maar toen zat ik ook wel effe raar te kijken. Je brein kan soms gewoon gekke dingen met je doen. Wist je dat je brein een groot gedeelte van wat je ziet gewoon erbij verzint op basis van ervaringen en verwachtingen? Wat je echt met je zintuigen waarneemt is best beperkt.

Kijk, ik sta open voor alles maar ik ga graag van het meest logische uit. Als er na al die jaren nog nooit een sluitend bewijs is geleverd voor het bestaan van deze dingen, dan lijkt het me gewoon het meest waarschijnlijk dat het niet bestaat. :)
Waarschuw beheerder
Je moet er ook niet tegen aan kijken alszijnde dat er allemaal dooie om je heen wanen, maar meer als dat de mensen zijn functies nog lang niet optimaal gebruikt.... en dingen ook niet meer gebruiken....

Volkeren vroeger maakte hier wel gebruik van.. zoals bijv telepathie....

de hele poeha eromheen maakt het raar, vreemd en vaag... terwijl het echt niet zo is dat een bepaalde groep mensen zogegezegd meer kunnen dan anderen, en meer kunnen waarnenemen dan anderen, naar mijn mening kan iedereen dat, alleen is het bij de ene persoon meer ontwikkeld dan bij de ander....

Wat je echt met je zintuigen waarneemt is best beperkt

maar wat je met je zintuigen waar KAN nemen, des te groter.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je moet er ook niet tegen aan kijken alszijnde dat er allemaal dooie om je heen wanen, maar meer als dat de mensen zijn functies nog lang niet optimaal gebruikt.... en dingen ook niet meer gebruiken....

Volkeren vroeger maakte hier wel gebruik van.. zoals bijv telepathie....

de hele poeha eromheen maakt het raar, vreemd en vaag... terwijl het echt niet zo is dat een bepaalde groep mensen zogegezegd meer kunnen dan anderen, en meer kunnen waarnenemen dan anderen, naar mijn mening kan iedereen dat, alleen is het bij de ene persoon meer ontwikkeld dan bij de ander....

maar wat je met je zintuigen waar KAN nemen, des te groter.laatste aanpassing

Mag ik vragen waar je deze kennis vandaan hebt? Ik heb nog nooit een publicatie gezien die aantoont dat er vroeger volkeren waren die gebruik maakten van telephatie, laat staan een publicatie waarin staat dat men positief resultaat geboekt heeft met een zener-test of weet ik wat.
Waarschuw beheerder
Ten eerste was ik niet in een toestand tussen slapen en waken, ik ben een moeilijke slaper en ik lig vaak nog een uur wakker in bed voordat ik ook pas moe wordt...ik heb dat uurtje liggen gewoon nodig anders kan ik niet slapen dus ik was niet in een toestand tussen slapen en waken, ik was klaarwakker...voor je duidelijkheid hier wat informatie voor je over de verschillende slaap-fases...

'actief' wakker zijn
- Wanneer mensen 'actief' wakker zijn en activiteiten verrichten als lopen, schrijven, lezen en denken, vertoont het EEG snelle, onregelmatige activiteit: bèta-activiteit.
De frequentie van de golven ligt boven de 13 Hz, terwijl de amplitude laag gevolteerd is.

'passief' wakker zijn
- 'Passief' wakker zijn (ontspannen liggen of zitten) wordt gekenmerkt door grotere ritmische golven van 8-13 Hz: alfa-activiteit. De amplitude blijft onder de 50 uV. Deze periode is het voorstadium van de slaap. Bij goede slapers duurt dit stadium ongeveer 7 minuten.

stadium 1; doezelen
- Stadium 1 is de periode van het 'doezelen'. Het EEG vertoont een vlak patroon. Naast alfa- en bèta-activiteit komen er ook langzame ritmen voor: thèta-activiteit (3-8 Hz). Soms zijn er slaapspoelen: perioden van snelle hersenactiviteit (12-14 Hz) met een laag voltage, die van een halve tot twee seconden duren. Op basis van deze kenmerken rekent men stadium 1 tot de slaap, maar de persoon in kwestie kan ontkennen dat hij geslapen heeft ('Ik had alleen even mijn ogen dicht'). Tijdens stadium 1 zijn er langzaam draaiende oogbewegingen. De ledematen worden zwaar en de spierspanning neemt af. Mensen reageren in deze fase minder op prikkels van buiten af en hun gedachten zwalken.

stadium 2; lichte slaap
- In de beleving van de slaper is stadium 2 (de lichte slaap) het eerste 'echte' slaapstadium. Deze fase duurt ongeveer een half uur. De EEG-activiteit is langzamer, de golven hebben een grotere amplitude dan in stadium 1. Behalve slaapspoelen treden er K-complexen op: grote langzame golven met een amplitude van meer dan 100 uV, gevold door kleinere, snelle golven. In dit stadium van de slaap is de slaper moeilijk wakker te maken. Er zijn flarden van gedachten, de spieren zijn slapper dan in stadium 1 en oogbewegingen ontbreken.

stadium 3en 4; deltaslaap; diepe slaap
- Na ruim een half uur is de slaper 'afgedwaald' in de diepste fase, de deltaslaap. Vanwege de grote, langzame EEG-golven met een frequentie van minder dan 2 Hz en een amplitude van meer dan 75 uV (delta-activiteit), wordt deze fase ook wel aangeduid als slowwave-sleep (SWS). Men spreekt van deltaslaap wanneer het EEG voor meer dan 20 % uit deze golven bestaat. Bij een gezonde volwassene kan dit stadium tot een uur duren. De spieren zijn maximaal ontspannen, hartslag en bloeddruk bereiken hun laagste 24-uur minima, de ademhalingsfrequenti­e en lichaamstemperatuur dalen. Tijdens de deltaslaap is de slaper slechts met moeite wakker te krijgen.

REMslaap; dromen
- Na de deltaslaap wordt de slaap geleidelijk lichter en nemen de lichaamsbewegingen toe. Stadium 2 en 1 worden gepasseerd en de eerste REM-slaap treedt op. De EEG-golven hebben een frequentie van meer dan 13 Hz; er treden 'zaagtandgolven' op. Sinds het begin van de slaap zijn nu ongeveer 90 minuten verlopen. De REM-slaap is voor het eerst beschreven door Aserinsky, die in 1953 onderzoek deed naar oogbewegingen tijdens de slaap. Hij ontdekte dat er tijdens de slaap perioden voorkomen waarbij de ogen snel heen en weer bewegen. Deze perioden worden sindsdien REM-slaap genoemd (REM = Rapid Eye Movement), de overige slaapfasen NREM-slaap. De oogbewegingen kunnen met een electro-oculogram (EOG) in een slaaplaboratorium worden geregistreerd. Later is een sterk verband aangetoond tussen de kijkrichtingen binnen de droom en de feitelijke oogbewegingen. Tegenwoordig wordt dit gegeven binnen experimenten gebruikt waarbij de dromer een signaal naar de buitenwereld kan geven op een vantevoren afgesproken situatie. Hierbij moet de dromer wel bewust zijn dat hij/zij droomt en moet de afspraak correct kunnen herinneren op dat moment. Indien een persoon tijdens zijn REM-slaap wakker wordt gemaakt, herinnert hij zich vaak wat hij heeft gedroomd. Hierdoor wordt de REM-slaap vaak ook de 'droomslaap' genoemd maar dit is feitelijk onjuist: ook tijdens de NREM-slaap komen dromen voor.

non REM dromen Ook in de andere slaapfases is het mogelijk dat je iets droomt (of zoiets dergelijks), maar deze zijn moeilijker te herinneren en de ogen bewegen niet zoals in een REM-droom, mensen die uit een non REM droom wakker worden gemaakt, vertellen in sommige gevallen gedroomd te hebben. Hoe vaak dat het geval is, is vooral afhankelijk van hoe het begrip "droom" wordt gedefinieerd.

Ten 2e...je zegt een boek dat zomaar!!!uit de kast valt...nou ten eerste is de diepte van onze boekenkast een cd of 30...dan hebben wij op die ene plak een serie met boeken die een breedte hebben van 20 cm....dus dan blijft er 10 cm ruimte over...(dus je ziet 10 cd boekenplank voor het boek)
En als je me verhaal nou goed had gelezen dan had je gelezen dat van het begin tot het einde van die plank, die hele plank vol staat met die boeken, en dat ze zo strak staan dat je et er bijna niet tussen vandaan krijgt....en dat dat boek dan ook met een vaart eruit vliegt alsof et eruit getrokken wordt(ga maar is voor je boekekast staan er trek een boek eruit en kijk maar hoe hard die vliegt)

En nee natuurlijk denk ik niet over alles meteen na over geesten.....maar het zijn vreemde gebeurtenissen die regelmatig voorkomen...
Ik heb je wel over je mening gehoord en dat je herses spelletjes met je spelen(ff kortgezegd)...
Dat ken ik me niet voorstellen...

je zegt: Je brein kan soms gewoon gekke dingen met je doen. Wist je dat je brein een groot gedeelte van wat je ziet gewoon erbij verzint op basis van ervaringen en verwachtingen? Wat je echt met je zintuigen waarneemt is best beperkt...

Dus wil je zeggen dat ik als ik naar me computer kijk dat ik van wat ik zie een gedeelte niet echt is?
Als ik aan iemand zijn hand zit een extra gevoel erbij verzin?
Als ik een ijsje eet dat ik dan niet echt goed proef hoe het smaakt?
Als ik muziek luister dat ik het toch eigenlijk niet goed hoor.
Als ik patat ruik dat ik dan toch nog iets mis???

Leg mij is uit wat je bedoelt...

Je zegt ook....Kijk, ik sta open voor alles maar ik ga graag van het meest logische uit. Als er na al die jaren nog nooit een sluitend bewijs is geleverd voor het bestaan van deze dingen, dan lijkt het me gewoon het meest waarschijnlijk dat het niet bestaat.

Nou het meest logische.....kan je mij vertellen wat je denkt dan als je mijn verhalen zo hoort...je kan niet alles op die hersen-uitleg van je gooien want dan ken je alle discussies daar wel mee afsluiten...

en waarom zou je BEWIJS moeten hebben...
En dat is er al.
Ga jij maar is met een camera foto's maken en dan moet je er geloof ik iets van een infra-rood lens ofzoiets bij doen...kijken wat je dan schiet...
Daar is ooit is een keer een documantaire over geweest op de televisie...jammer dat ik niet meer psies weet wat.

(k)

voor mij is het duidelijk...ik ge;loof het gewoon...ik ben er nooit mee bezig want ik wiol der nix mee te maken hebben...maar ja ze kommen mij lastig vallen....ken ik niks aan doen?

Oh en ik weet niet of je had gelezen dat me neef paranormaal begaafd is...
Maar in ieder geval dat mijn moeder nog thuiswoonde en haar zus dus een kindje had gekregen op 17 jarige leeftijd(mijn neef) moest me moeder vaak oppassen omdat mijn tante nog uit wou gaan enzo....

Een kind van 2 a 3 jaar....Die elke keer weer zegt van Tante...er zitten mensen in mijn kamer en die willen niet weg...en die dingen zegt als waarom zitten er allemaal kleurtjes om de planten en mensen heen???
Een kind van 2 a 3 jaar die ken dat niet verzinnen...
Nu is mijn neef ouder en hij ziet veel meer hij weet vaak wat er gaat gebeuren hij wist ook al dat ie een dochtertje zou krijgen.om maar een voorbeeld te geven...

Maar een kind van zijn leeftijd die ken dat egt niet verzinnen....
Ken je nog met een andere verklaring aankomen wat dit alles betreft???ik ben benieuwd of je me die ken geven, en niet die met die herses want zo ken ik der ook nog wel 10 ;)

ik lees het wel...greetZZZ
(k)

Waarschuw beheerder
Wow, een flink verhaal. :)

Het is niet zo dat ik met mijn opmerkingen probeerde alles meteen te verklaren wat je hebt gezien, ik probeer alleen wat dingen te verzinnen die het zouden kunnen zijn. Als je zegt dat je je het niet ingebeeld hebt en helemaal wakker was, niet onder de drugs etc. (:P) dan geloof ik dat natuurlijk. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat ik mezelf ook wel eens voor de gek heb gehouden, terwijl het achteraf eigenlijk best allemaal logisch te verklaren was. Misschien zijn jouw ervaringen wel helemaal niet zo maar te verklaren, daar kan ik niet goed over oordelen.

Een kind van 3 jaar heeft inderdaad een rijke fantasie en kan dingen verzinnen. Toen ik zo oud was zag ik ook allerlei dingen die er niet waren. Je neef die dingen vantevoren weet, is dit helderziendheid of toeval? Zeg niet meteen "tuurlijk is dat geen toeval want hij heeft het heel vaak"... dit heeft met het feit te maken dat de mens een selectief geheugen heeft. Je onthoudt alleen die keren dat je er toevallig vantevoren aan dacht. Al die andere keren dat je eventjes een bepaalde gedachte had en niet uitkwam schenk je uiteraard later automatisch geen aandacht meer aan. Er is in ieder geval nog nooit iemand gevonden die in een gecontroleerde ruimte (dus een ruimte waar valsspelen en toeval worden uitgesloten) voorspellingen wist te doen die de kansrekening ontstijgen.

Nogmaals, ik kan uiteraard niet alles verklaren maar ik probeer gewoon eerst te kijken of er misschien een logische verklaring voor is, en ik heb gewoon nog nooit iets meegemaakt wat zo bizar is dat ik het toeschrijf aan het paranormale. Het is je natuurlijk goed recht te geloven in wat jij denkt dat de waarheid is, het is duidelijk dat je meer vreemde dingen hebt meegemaakt dan ik.

:smoke:
Waarschuw beheerder
oke hier ben ik dan ook maar weer eens een x....

ik ben van mening dat als je het niet mee hebt gemaakt/meemaakt je dan best mag zeggen van er zijn vast verklaringen voor.
maar sommige dingen zijn niet te verklaren.
ik heb te veel meegemaakt/maak dingen mee om het te ontkennen(iets wat ik ook absoluut niet wil!)

het is aan ieder persoon de beslissing wat men hier van vind

(K)
Waarschuw beheerder

dat waren buurjongens met een AB !!
wake up... :D

Waarschuw beheerder
mojo Mio :frusty: :gaap:
Waarschuw beheerder
HE dENNIS...
Nou dit wordt geen lang verhaal....over je 1e stukkie heb ik niks te zeggen want dat heb je gewoon 'mooi' gezegt vind ikzelf,;)

En over je 2e stukje...Ja inderdaad een kind van 2/3 jaar heeft inderdaad een heeeeeeel rijke fantasie, ze draaien vaak de dingen die ze zien in de wereld om in hun eigen fantasie.Vanaf die leeftijd komt er veel op hun af en ze kunnen veel meer onthouden.Dat is 1 van de redenen dat ze dingen anders meemaken want het inzien van realiteit en fantasie weten ze nog niet echt, en daardoor maken ze dingen anders mee.
Maar dat verklaart bij mij niet dat een kind van 2/3 het heeft over mensen op zijn kamer.of bv planten en mensen met kleuren om hun heen...
Vroeger (hij is nu 36) praatte de mensen er nog niet zoveel over, en was het allemaal nog onbekend...Dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij toen er iets van over de tv heeft heeft gezien ofzoiets...Ja en nu ist ie 36 en heeft ie et nog...
Ik kan bij em terecht als er iets is, en je merkt gewoon aan hem dat ie speciaal is.Hij verzint niks en hij ziet echt de overledenen.

Ik ga weekend houden ik kijk maandag weer oft der nog iemand heb gereageerd...
Liefs en (k) aan iedereen...tot maandag
(hele leuke topic dit BTW
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een tijd geleden een gesprek gehad met de zus van mijn tante
Dat vrouwtje was de overleden oma van mijn moeder. (en zij kon helemaal niet weten wanneer de oma van mijn moeder overleden was).

2 Mock:
De zus van je tante zou net zo goed je moeder kunnen zijn, aangezien de oma van de zus van jou tante dezelfde oma heeft als jou moeder.

Blijf je wel een beetje wakker

Idd dat zou kunnen, maar het kan dus ook dat die tante van mij aangetrouwd is (via mijn vaders kant), en haar zus dus eigenlijk geen familie van mij is en dus niks hoeft te weten over de familie van mijn moeder. En dat is dus hier het geval ;)

Het was in ieder geval een vreemde ervaring, waardoor ik wel geloof dat er 'iets' is wat wij misschien niet kunnen bevatten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mag ik vragen waar je deze kennis vandaan hebt? Ik heb nog nooit een publicatie gezien die aantoont dat er vroeger volkeren waren die gebruik maakten van telephatie, laat staan een publicatie waarin staat dat men positief resultaat geboekt heeft met een zener-test of weet ik wat.

Dat telepathie gebeuren... op discovery channel.. en primitieve volkeren nu, communicaren nog steeds op die manier...

En de wetenschap heeft echt erkend dat het bestaat... Ik heb er een artikel over thuis.. zal het wel een keer inscannen ofzow....
Waarschuw beheerder
ik denk dat iedereen hier wel weet wat er allemaal bestaat aan geesten enzo om ons heen!

maar degenen die het meest bang ervoor zijn, roepen het hardst dat het niet bestaat..
goeie zelfbescherming toch? of niet?...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur

hhaha een aansteker doet t gewoon vaak nog als ie nat is geworde, als er nog maar een vonkje vanafkomt..... je bent wel goedgelovig hè jij, met die 2.5 miljoen en dit...
Waarschuw beheerder
Wij hebben een x heel vroeger geesten opgeroepen, toen viel de stroom uit, was een jaar of 10. Onwijs bang met z'n allen haha..
Waarschuw beheerder
donateur
FeMaLe-EroTiCs 17 december 2003 16:56

heb ik t over
Waarschuw beheerder
donateur
Nee nog niet meegemaakt!
En hoop niet dat het gaat gebeuren ook!
Spooky allemaal.. :S

Waarschuw beheerder
Dat telepathie gebeuren... op discovery channel.. en primitieve volkeren nu, communicaren nog steeds op die manier...

En de wetenschap heeft echt erkend dat het bestaat... Ik heb er een artikel over thuis.. zal het wel een keer inscannen ofzow....

Sorry, maar Discovery Channel is niet echt een betrouwbare bron. Je hoeft het artikel niet per se in te scannen hoor, als je de auteur(s), titel en publicatiedatum zou kunnen noemen weet ik 'm wel te vinden.

ik denk dat iedereen hier wel weet wat er allemaal bestaat aan geesten enzo om ons heen!

maar degenen die het meest bang ervoor zijn, roepen het hardst dat het niet bestaat..
goeie zelfbescherming toch? of niet?...

Kom op S-uzi dit is geen argument, dat weet je zelf ook wel. Ik heb nog nooit een geest waargenomen noch heb ik ooit een bewijs gezien dat andere mensen geesten hebben waargenomen (nee, anekdotes van internet en TV-programma's zijn geen bewijs) dus ik weet inderdaad niet wat er aan "geesten enzo om ons heen" bestaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou zeggen vraag eens gewoon of het bestaat!!

probeer maar je maar eens te verdiepen in en dan heb ik het niet over het oproepen van :)

Waarschuw beheerder
ik zou zeggen vraag eens gewoon of het bestaat!!

Vragen? Aan wie?

probeer maar je maar eens te verdiepen in en dan heb ik het niet over het oproepen van

Oh ik heb me er al meer dan genoeg in verdiept, en ben toen tot de conclusie gekomen dat het onzin is aangezien er nog nooit een sluitend bewijs voor het bestaan ervan is geleverd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er zelf ook in al heb ik nog nooit iets meeegemaakt ...maar wat me wel opvalt is dat bijna alles wat hier verteld wordt 's nachts gebeurt.
Geesten zijn er toch altyd??waarom gebeuren die dingen dan ook niet overdag?
en waarom is niemand er overdag bang voor maar wel zodra het maar een beetje begint te schemeren?
Waarschuw beheerder
Geesten zijn er toch altyd??waarom gebeuren die dingen dan ook niet overdag?

Het zit in de aard van het beestje ( de mens dus ) om wanneer het donker is bang te worden.
Beeld je maar eens in , 10.000 jaar geleden , je zit daar als mens zonder licht om je heen en je nachtvisie is niet zo sterk als de grote jagende dieren op dat moment. Je bent bang , dus je let extra goed op of er geen rare geluiden om je heen zijn die misschien zouden kunnen betekenen dat er dieren op de loer liggen.
Zulke primitieve gevoelens liggen in je genen vastgelegd en worden daarom door bijna iedereen gedeeld. Je kunt ze overwinnen naarmate je ouder wordt , maar dat hoeft niet altijd te gebeuren ;)

Gelovenden zullen zeggen , 's nachts ben je meer in contakt met je "inner self" of met je gevoel :s :vaag:. Ik zeg dat je 's nachts banger bent en daarom dingen hoort die er niet zijn ;)

Leuk dat je het even aankaart Conza™ :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tja vroeg het me gewoon af;)

maar opzich is de mens ook bang gemaakt door de tijden heen.

rotte dingen gebeuren bijna altijd 's nachts...moorden,inbraken,verkrachtingen...verhalen over geesten;)...in thrillers(films)gebeuren de 'enge' dingen ook vaak in het donker...

Ik zeg dat je 's nachts banger bent en daarom dingen hoort die er niet zijn ;)

zou een punt kunnen zijn...maar ik geloof toch dat er meer is...maar das voor iedereen persoonlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In het weekend ziet Conza ook wel es dingen die er niet zijn :vaag: ;p

Waarschuw beheerder
donateur
ha ha ha...

erg geestig...

:D
Waarschuw beheerder
het licht ging aan en uit..
kan ook stroomstoring zijn geweest, wie weet

Waarschuw beheerder
doen ze hier ook wel es gaan ze met een afstandbediening achter de ramen staan te zappen
:P

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0000c2f4000455c3df9d97171a00332de4]http://i.cnn.net/cnn/2003/WORLD/europe/12/19/hampton.ghost.ap/story.ghost.ap.jpg[/img]

dit vond ik net.. schijnt dat vandaag in het nieuws is

Nu is er in Hampton Court Palace een video opname gemaakt van een geest.
Overal wordt het uitgezonden, zelfs CNN heeft er al een item aan gewijd.
54% van de mensen denken dat het een hoax is.. En dat het gefotoshopte beelden zijn.

k heb alleen geen url :(
Waarschuw beheerder
Heb weleens iets meegemaakt. Ik heb een keer geesten opgeroepen met heel het gezin. M'n ouders waren erachter gekomen dat ik en m'n broer dat weleens deden dus wilden ze weten wat het inhield. Op een gegeven moment had iedereen z'n hand van het glas en dat bleef maar bewegen. Echt freaky, m'n moeder is echt de kamer uitgegaan, die kon er niet tegen.

Het is overigens maar de vraag of het geesten betrof, wellicht was er sprake van telekinese of weet ik veel, maar het was in ieder geval heel freaky!

Waarschuw beheerder
U.K. Castle Cameras Catch Ghostly Visitor
Fri Dec 19, 1:51 PM ET

By JACK GARLAND, Associated Press Writer

LONDON - Are there ghostly goings-on at Henry VIII's palace, or is that hazy image of a fellow in fancy robes just a bit of Christmas cheer?

AP Photo

Closed-circuit security cameras at Hampton Court Palace, the huge Tudor castle outside London, seem to have snagged an ethereal visitor. Could it be a ghost?

"We're baffled too — it's not a joke, we haven't manufactured it," said Vikki Wood, a Hampton Court spokeswoman, when asked if the photo the palace released was a Christmas hoax. "We genuinely don't know who it is or what it is."

Wood said security guards had seen the figure in closed-circuit television footage after checking it to see who kept leaving open one of the palace's fire doors.

In the still photograph, the figure of a man in a robe-like garment is shown stepping from the shadowy doorway, one arm reaching out for the door handle.

The area around the man is somewhat blurred, and his face appears unnaturally white compared with his outstretched hand.

"It was incredibly spooky because the face just didn't look human," said James Faukes, one of the palace security guards.

"My first reaction was that someone was having a laugh, so I asked my colleagues to take a look. We spoke to our costumed guides, but they don't own a costume like that worn by the figure. It is actually quite unnerving," Faukes said.

The palace, built in 1525 on the River Thames 10 miles west of central London, is a popular tourist attraction and some of the guides wear costumes of the Tudor period.

Wood said she was hoping people would come forward with similar stories and try to explain the figure.

The palace has been the scene of many dramatic royal events, and already is supposed to have a few ghosts.

King Henry VIII's third wife, Jane Seymour, died there giving birth to a son, and her ghost is said to walk through one of the cobbled courtyards carrying a candle.

Her son, Edward, had a nurse called Sibell Penn who was buried in the palace grounds in 1562. In 1829 her tomb was disturbed by building work, and around the same time an odd whirring noise began to be heard in the southwest wing of the palace. When workmen traced the strange sounds to a brick wall, they uncovered a small forgotten room containing an old spinning wheel, just like the one Penn used to use.

Henry's fifth wife, Catherine Howard, condemned for adultery, was held at the palace under house arrest before her execution at the Tower of London. An 1897 book about the palace says she was reportedly seen, dressed in white and floating down one of the galleries uttering unearthly shrieks.

The palace was once a prison for King Charles I, who later was beheaded, and then home to his nemesis Oliver Cromwell, who briefly ruled when Britain was for a short time a republic.

___

On the Net:

Hampton Court Palace, http://www.hrp.org.uk/webcode/hampton_home.asp

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.hrp.org.uk/webcode/hampton_home.asp
Waarschuw beheerder
de reden waarom dergelijke dingen vaak 's avonds voorkomen..... is omdat je voor je slaap of zelfs als je bijna slaapt ontspannen bent en je onbewust toegankelijker bent voor "het geen wat hier niet zichtbaar is" of hoe je het ook wilt noemen.
Waarschuw beheerder
nee, heb zelf nog nooit iets met geesten te maken gehad.
mensen die ik ken wel.
geloof er ook in

Waarschuw beheerder
de reden waarom dergelijke dingen vaak 's avonds voorkomen..... is omdat je voor je slaap of zelfs als je bijna slaapt ontspannen bent en je onbewust toegankelijker bent voor "het geen wat hier niet zichtbaar is" of hoe je het ook wilt noemen.

Goh, ik vind de verklaring van Mock veel waarschijnlijker. Toch knap hoe je dit soort dingen "weet" (lees: denkt te weten).
Waarschuw beheerder
dan ga je uit van mock zijn reactie :D

boeit mij dat nou :)

ik ga uit van mijn ervaring en mijn kennis :D
Waarschuw beheerder
Sliep een keer bij een inmiddels ex vriendin van me en werd toen midden in de nacht wakker!
zag ik een vrouwelijke gedaante in de kamer bij de kast snuffelen en ik dacht dat het mijn ex was, dus ik wou vragen wat ze aan het doen was, voelde ik wat naast me, dus ik kijk naast me en ze lag daar gewoon te slapen. Ik kijk de kamer weer in en daar was toen nix meer! Best vaag, en ik heb haar er maar nix van verteld, omdat ze of me misschien toch niet zou geloven, of ze het eng zou vinden en bang zou worden!
Was wel raar en misschien lag ik nog half te dromen ofzo, maar ik zal die ervaring niet gauw vergeten!
Waarschuw beheerder
En heeft iemand anders er ook wel eens last van dat ze net een paar seconden wakker worden voordat ze een berichtje op de telefoon krijgen?

Kan ook toevallig zijn , maar overkomt me wel vaak!

Waarschuw beheerder
Bij mij is het lekker rustig in huis! :-)
Maar ik maak wel eens dingen mee die ik (nog?) niet kan verklaren, om de 2 laatste gebeurtenissen ff te noemen:
In een flits zag ik een beeld voor ogen dat m'n exvriendin op dr fiets onderuit gleed, een paar uur later gebeurde het echt! :-S
En ik zat laatst te praten met iemand, krijg ik ineens zware steken in mijn buik, zo zwaar dat ik het gesprek heb afgekapt en naar huis ben gegaan. Eénmaal thuis was er niks meer aan de hand. Hoor ik een dag later dat diegene waarmee ik zat te praten accuut was opgenomen in het ziekenhuis met een zware blinde darmontsteking.. verband?! :-S

Waarschuw beheerder
En heeft iemand anders er ook wel eens last van dat ze net een paar seconden wakker worden voordat ze een berichtje op de telefoon krijgen?

Kan ook toevallig zijn , maar overkomt me wel vaak!

da's geestig ;P ik heb dat ook regelmatig, zou het die straling zijn voordat je telefoon afgaat? Ik heb dat trouwens ook bijna altijd met mijn wekken, maakt niet uit wanneer ik m zet, een minuut of korter ervoor word ik wakker.

Waarschuw beheerder
wheely » volges mij is dat echt geen toeval ofzow... misschien ben je wel helderziend :P

Waarschuw beheerder
Zoiets heb k ook wel eens gehad.. dat de tv ineens harder ging of het licht feller werd.. maar ik dacht niet aan geesten :p

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij ging ook een x snachts de TV spontaan aan, kortsluiting in ut aan/uitknopje :D:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
creepy diongne
Waarschuw beheerder
donateur
dit hierboven kan gewoon een vent in een gewaad zijn!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Een klok (zo'n ouderwets slingerding) in mn ouderlijk huis stond precies stil op dezelfde tijd en dag dat mn oma overleed.... Is nog naar de klokkenmaker geweest heeft t daarna nog even gedaan maar sindsdien nooit meer.... Heeft misschien niet echt met geesten te maken maar s wel vreemd.

Waarschuw beheerder
Geesten bestaan niet....
Waarschuw beheerder
volgens mij ook niet...

Waarschuw beheerder
Ik ben (nog?) geen geesten (bewust) tegen gekomen..
Alhoewel ik na een paar flinke avondjes stappen wel eens een spook in de spiegel zie ;-)

Waarschuw beheerder
hey.. wow ik kreeg vetter kriebels toen ik dit allemaal las..
ik heb zelf vanalles waar ik de scheit voor heb!
ik heb dinge gedaan waarvan ik wou dat ik die niet deed,maar goed!

nu nog steeds heb ik een koude rilling op me rug zow,van schrik of ik weet ni waarvan.
dit soort dingen intereseren me heel erg, maar ik weet er niets van.
ik ben al jaren mee bezig, maar na mijn gevoel ben ik vrij weinig opgeschoten.

ik ben er van overtuigd dat er iets is, maar wat is onduidelijk.

ik woon in een huis,dat is gebouwd op een oud meer, of plas, waar vroeger mensen de was deden enzo.. de grond was van me opa die is overleden toen ik 6 was zo ongeveer.
toen ik bij de reikimaster was , had ze het over mijn keelshakra (ofzoiets) die zat dichtgeslipt, en toen ze bij me hoofd was had ik het gevoel heeel erg hard te moeten huilen, en het gevoel hysterisch te worden terwijl ik kalm bleef, ik dacht toen alleen aan me opa en aan me vriend.
ik vond het heel beangstigend maar aan de andere kant ook fijn.

ook kon ik van kleins af aan niet slapen in dit huis. mijn oma houd zicht bezig met wateraders, ik heb het ook geprobeerd maar mij lukt dat niet, nu slaap ik redelijk goed, maar dit is niet de enige reden waarom ik bang ben in dit huis denk ik. ik voel het meteen als ik op die wateraders sta, over, dat is heel raar.mijn bene gaan trillen en me oren suisen.
ik ben om onverklaarbare redenen heel erg bang op de kamer naast me die van me zusje, daar loop ik altijd zo ver mogelijk vandaan.

en soms als ik in bed lig, begint me been te trillen en heb ik het gevoel dat er iemand bij me is, ik weet niet of het goed of kwaad is, maar ik heb het gevoel dat het me wil helpen, maar soms voelt het ook slecht. ik praat er dan tegen, slaap met me licht aan , en heb zowiezo altijd de deur open.

Waarschuw beheerder
het is freaky, maar ik denk dat iedereen wel eens zoiets meemaakt, ookal zegt ie nergens in te geloven.

wel zegt men vaak dat men 'zwakke personen pakt'waarom dat de reden is weet ik niet..

verdr heb ik nog iets voor kramp: zet een bak spijkers onder je bed en j heb minder last van kramp.

alsj niet of slecht slaapt, zou dat kunnen liggen aan die wateraders, kijk dan of iemand je kan helpen met een magneet, of een looie pijpje op de plaatsvan de waterader bij je bed.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik werkte in een crisis opvang, en had n8dienst. Er was 1 client in het pand aanwezig, en die liep met krukken.Ineens horen mijn collega en ik iemand de trap oprennen!
(Als je het pand kent, weet je dat dat geluid niet van de buren kan zijn.) Toen hoorden we voetstappen op de gang, en daarna hoorde ik de deurkruk ( van de kamer waar wij sliepen) op en neer gaan.
Creepy!
In datzelfde pand heeft iemand zich ophangen, vroeger. Misschien was het zijn verjaardag?

Waarschuw beheerder
Wie gelooft er ook in Sinterklaas en de Tandenfee?

Waarschuw beheerder
ik heb er heel veel mee meegemaakt!!ik zal ze vanaf vandaag ook cker niet meer oproepen!!!doe het nooit,geloof me het kan je je leven kosten!!!(K)

Waarschuw beheerder
geloof me het kan je je leven kosten!!!

%) :D

Waarschuw beheerder
geesten zijn er wel maar wij kunnen ze niet zien, het zijn energybronnen. oproepen kan wel, en een medium kan ook contact met ze maken maar je hebt ook kwade geesten als je ze oproept bv met glaasje draaien dan is dat zwarte magie en dan kunnen er wel rare dingen gebeuren dus als je contact wilt maken met een bekend overleden persoon ga dan naar een medium maar experimenteer erniet mee, anders blijft die geest je lastig vallen en dat is zeer angstaanjagend.
:kusje2:
Waarschuw beheerder
zwarte magie is niet hetzelfde als de verkeerde geest "op bezoek krijgen".

Waarschuw beheerder
heb je goed gezegd maar geesten oproepen op de verkeerde manier is zwarte magie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neuh, zwarte magie is magie die men gebruikt voor egoistische doeleinden. (Ware het niet dat het allemaal een grote zooi complete and utter bollocks is, natuurlijk.)

Waarschuw beheerder
nee doelloos geesten oproepen (MET ANDERE WOORDEN LASTIG VALLEN) is ook zwarte magie :) vaak gelezen namelijk ik verdiep me al heel lang in het spirituele dus bepaal zelf maar wat jij vind wat waar of niet waar is.
Waarschuw beheerder
lieve aphrodite,
geesten oproepen (of lastig vallen zoals jij het noemt) is niet zoals jij zegt hetzelfde als zwarte magie.

als je geesten oproept kan dat zijn omdat je bijvoorbeeld een antwoord wil hebben op ene vraag die je niet meer kon stellen aan iemand omdat diegene overleed.

als je een geest oproept om kwade dingen voor jou te doen of vragen stelt die niet echt normaal stelt.
of je roept expres de verkeerde geesten op ben je bezig met een vorm van kwaad op te roepen.
maar geesten oproepen is niet per definitie zwarte magie.

voorbeeld:
1 van je naaste familie leden overlijdt en jij hebt nog een vraag en je ligt 's avonds in bed en je praat in jezelf (ook stiekem een beetje tegen diegene voor wie de vraag is)
en je zegt van g*dver ik had nog dit aan je willen vragen of waarom liet je me alleen.
dat is ook roepen om.
je wil ook antwoorden op je vragen.

maar zoals oproepen via een bord of glaasje draaien kan ook omdat je iemand zeer lief had en geqoon wilt weten hoe of waarom.

een antwoord zoeken naar..... is niet per definitie zwarte magie......

beetje krom verwoord misschien maar heb mijn best gedaan :)

(K)
Waarschuw beheerder
ja,een plaaggeest
die sloeg me een paar x op me borst
dat ik gewoon die dag erna blauwe plekken had..
ik kon nix doen want me mond werd dichtgeknepen en me benen en armen werden vast geouden pas om klokslag 3 uur schreeuwde ik pas om me broertje want die zat de kamer ernaast te gamen..
en die hoorde niet die klokslag van drie uur..

zo'n kerk klok slag..

kreepy...

ach jah...hebben die geesten ook ff lol gehad om me te slaan..

Waarschuw beheerder
Mijn Verhaal:

Een aantal jaren geleden was ik op bezoek bij mijn oma en zou daar de nacht door brengen... Ik had al een naar gevoel voordat ik er was.. Iets in me zei dat ik op moest passen vannacht, want er gaat iets vreemds gebeuren. Maar nuchter als ik ben heb ik er niet meer over nagedacht en ben gaan slapen. toen opeens in mijn droom zo heel levensecht mijn overleden oom Pieter tevoorschijn kwam. hij leefde van 1802 tot 1834 en is omgekomen doordat hij op mysterieuze wijze uit het raam van de 3e verdieping is gevallen.
Oom Pieter kwam op mij af en probeerde mij te overtuigen van de moord (iedereen heeft het altijd op zelfdoding gehouden)... Een geest zou hem uit het raam gemieterd hebben... Ik geloofde niet in geesten. en dat is me duur komen te staan...

toen ik wakker werd zat me linkervoet op me voorhoofd :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en destiny... weet je wel waar je het over hebt?

beetje interessant doen over geesten. heb je een middagje op de site van yomanda gekeken? In plaats van al die loze fake foto's plaats 's 1 goed argument waarom ik in die dingen moet geloven.

en dingen meegemaakt? je hebt gwoon de verkeerde postzegel zitte likke

en birgitte personen en wezens zien die er niet zijn? is dat geen schizofrenie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom zou je geesten willen oproepen..?
Waarschuw beheerder
Ik word op feesten heel vaak lastig gevallen door geesten, mijn handen worden ineens klam en zweterig, ik ga trillen, zie niet scherp meer en heel mijn kaken gaan als een razende op en neer.

Kennen jullie die geest die hiervoor zorgt ook?

Waarschuw beheerder
een geest oproepen van een bekend persoon is geen zwarte magie. maar voor de lol even een geest oproepen, en dat vind ik wel geesten latig vallen want wat wil je ermee bereiken. noemen wel veel die ik ken zwarte magie..iedereen zal zijn eigen term wel hebben.

Waarschuw beheerder
ja ik ken 'm... de feestgeest. Die verpest ook altijd mijn foto's :S
Waarschuw beheerder
het zou mogelijk kunnen zijn
Waarschuw beheerder
Hij verpest mijn foto's ook altijd. Hmmm. Moeten we een keer pakken die klootzak ;)

Waarschuw beheerder
waren trekken mensen nou zo snel conclusies over onderwerpen die 'eng' zijn.

Waarschuw beheerder
Ik weet nog dat ik een keer in de eetkamer stond en dat toen de voordeur open ging. Die deur waait niet zomaar open en d'r was ook niemand die het deed. Daarna ging de deur van de gang naar de eetkamer open en naast mij op tafel stond zo'n speelgoed autootje met alarm en lichtje (politie wagentje) en dat ging toen dus af... Allemaal na elkaar. Vond het nogal vreemd eerlijk gezegd...
Waarschuw beheerder
ja man ze achtervolgen me, nee effe serieus ja idd maar heb me verstopt toen hij ze kop door het gaas stak

Waarschuw beheerder
het is idd een vreemd fenomeen, maar ik heb ff terug gelezen en er begon iemand over "orbs" energie bolletjes...

mijn vriendin en ik, zagen een aantal foto's waar deze "orbs" dus overduidelijk te zien zijn.. en alleen bij haar en bij mij....

is dit ook nog iets aparts ofzo?

Waarschuw beheerder
Jullie zien spoken....

;d

Waarschuw beheerder
nee spock... wij ZIJN spoken...

Waarschuw beheerder
Nou, dat verklaart ook gelijk waarom jullie ze zien ;)

Waarschuw beheerder
Die bolletjes moeten energieën voorstellen. Vaak gelezen :):) En ze staan ook vaak op fotos op die sites waar over geesten gesproken wordt.
Waarschuw beheerder
is er ook nog ergens te lezen of die bollen goede energie zijn of slechte?

wel handig om te weten..

Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel 's van die bolletjes op een foto... heel vreemd... mysterieus gewoon.
de lens van de camera was ook ineens vies :S

Waarschuw beheerder
http://www.debergkristal.nl/geesten.htm

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als geesten bestaan dan zal er ook wel een soort hemel zijn

Waarschuw beheerder
Als geesten bestaan dan zal er ook wel een soort hemel zijn

Want?

Waarschuw beheerder
Ik geloof cker dat er meer is..
Weet niet precies wat dat dan zou moeten zijn en hoe maar ik ben ervan overtuigd dat er meer is..

Waarschuw beheerder
Ik geloof cker dat er meer is..
Weet niet precies wat dat dan zou moeten zijn en hoe maar ik ben ervan overtuigd dat er meer is..

Ja, ga vooral op je gevoel af in plaats van op de feiten. (y)

Waarschuw beheerder
Jaaa dat heb ik ook hoor!!!
er is iets... maakt niet uit wat...
Maar er is vast iets :yes:

Waarschuw beheerder
Jaaa dat heb ik ook hoor!!!
er is iets... maakt niet uit wat...
Maar er is vast iets

Dus je baseert je vermoeden niet op concrete aanwijzingen maar gewoon omdat het leuk is om te denken?
Waarschuw beheerder
sommige mensen vertrouwen op hun intuitie en sommige mensen liever op de feiten.... dat kan toch!
Waarschuw beheerder
Er is zeker meer................

Waarschuw beheerder
Dus je baseert je vermoeden niet op concrete aanwijzingen maar gewoon omdat het leuk is om te denken?

Sarcasme en sloeg op Missy Moodswing...

Maar nu je het zegt, het is best leuk om te denken :)

Waarschuw beheerder
Sarcasme en sloeg op Missy Moodswing...

Damn! Dat is al de tweede keer hier dat ik het sarcasme niet zag. Sorry dude.

[img]http://home.planet.nl/~meffe004/dennis/misc/smilies/monkey.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Jonge je tv is dan gewoon kapot
dat zelfde had ik met me stereo maar er was gewoon wat met de volume knop aan de hand

Waarschuw beheerder
Ik heb nu een paar keer geesten op geroepen maar kan je zeggen ik doe het nooit meer
(K)
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
toen ik de eerste 4 keer naar mijn vaders zijn strooiveld ging, starte mijn auto niet.. elke 4 keer dat ik daar was......

nou das echt geen toeval........
Waarschuw beheerder
Mijn verhaal:

ik en een vriend van mij lage een x te chille bij de waal toen was het zomer en al mij andere vrienden waren naar huis.. en het was rond een uur of 1 ongeveer en we hoorde hoorde we kleine kinder stemme we wiste nie waar het precies vandaan kwam dus ik had nog een zware steen gegooit richting die kant waar ik dat gelach hoorde..maar ze blijve maar aan de gang.. en een lol dat ze hadde maar dur zat niemand aan de waal alleen wij.. we hoorde hele tijd door dat gelach.. :| en toen de volgende dag kwam die vriend van mij naar mij huis en we zette de tv aan en toen was er op tmf de poll: " geloof jij in geesten " dat was zeker vaag!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha, nou dat kan inderdaad geen toeval meer zijn.

[img]http://home.planet.nl/~meffe004/dennis/misc/smilies/monkey.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb r nooit verder over nagedacht maar als ik de dingen hiezo lees kan het best wel eens met geesten en helderziend zijn te maken hebben..

In de nacht dat mijn oma overleed heb ik heel de nacht wakker gelegen wist niet dat t slecht ging me me oma ofzo.. maar had gewoon een beangstigend gevoel waardoor ik niet in slaap kon komen de volgende morgen kwam mijn vader om 7 uur naar boven om te vertellen dat mijn oma was overleden...

paar weken geleden gesprek gehad met een leidinggevend die ik wel eens dingen oppervlakkig had verteld maar hij gooide allemaal dingen over mijn gevoelens en gedachten op tafel die hij echt nooit had kunnen weten...

Waarschuw beheerder
Ik geloof die verhalen van jullie echt wel en er zullen misschien ook wel echt geesten bestaan, dat weet ik niet, maar ik vind het meeste wat hier staat wel erg ver gezocht hoor!! Er zijn nou eenmaal een heleboel dingen die mensen niet kunnen verklaren, maar om dan maar meteen je fantasie er op los te laten... zoals Wimpie die denkt dat er geesten in huis zijn als de tv harder gaat.... sukkel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik weet niet zo goed of ik er in moet geloven, maar er is wel iets dat ik heel vreemd vind.
een aantal jaar geleden hielden mijn vriendin en ik ons ook bezig met dit soort dingen, en toen had zij gehoord dat we naar een film moesten kijken, want daar zou een geest in voorkomen.
het ging om de film 'three man and a baby', die opgenomen was in een apartement ergens in amerika.
een aantal jaar eerder was er een jongetje uit het raam gevallen en er werd gezegd dat zijn geest daar nog rond dwaalde.
tijdens de film is er dus een scene in dat apartement, en dan zie je dus duidelijk een jongetje staan tussen de gordijnen.
ik weet niet wat ik er van moet geloven, maar ik vond het wel behoorlijk freaky.

Waarschuw beheerder
Hoezo publiciteitstunt?! Ik heb het ook gezien en het was inderdaad creapy, maar heb sterk het idee dat dat niet echt was....
Waarschuw beheerder
donateur
ik laat hun met rust en zij mij

Waarschuw beheerder
ik laat hun met rust en zij mij

wijze beslissing

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb genoeg stuipen op t lijf gekregen om het te weten dat het er is. Er zijn duidelijk bewuste energieen.
T stomme is, is dat veel mensen de simpele energieen wel geloven: de warmte van een verwarming. Zie je ook, die trilling.
Iemand goed aanvoelen, is ook een energie. Je ziet t niet, maar voelt t wel.

On/gewenste entiteiten die je iets duidelijk willen maken is ook een energie. En je gelooft echt wel als je de boodschap duidelijk doorkrijgt :)

Verder laat ik mijn ervaringen buiten PF.

Ik geloof er niet in, ik wéét het. Ervaring leert.
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
De vorige bewoner van mijn huis is hier vermoord in de hoek, bij de telefoon. de telefoonlijn is dan ook erg slecht (maar dat komt waarschijnlijk omdat de aansluiting een beetje vernaggeld en bebloed is) en de katten miauwen vaak naar die bewuste hoek. verder zijn er soms onverklaarbare storingen in huis (die zichzelf weer oplossen) en verdwijnen er spullen zomaar....

Waarschuw beheerder
ja t kan wel een publiciteitsstunt geweest zijn, dat dacht ik zelf ook al, maar wel een vreemde dan :s

Waarschuw beheerder
ja t kan wel een publiciteitsstunt geweest zijn, dat dacht ik zelf ook al, maar wel een vreemde dan :S

There's no such thing as bad publicity
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja das waar.

Waarschuw beheerder
we hoorde hoorde we kleine kinder stemme we wiste nie waar het precies vandaan kwam dus ik had nog een zware steen gegooit richting die kant

--

Dus jij gooit stenen naar kleine kinderen ? :|
Gemenerik.