Ja.. ik heb wel is iets meej gemaakt ja...
2x zelfs... was vorig jaar, maar ik wil er niks meer mee te maken hebben, dus heb t weggestuurd.
Je moet er tegen kunnen en het begrijpen waarom ze er zijn en aandacht zoeken.
geesten* voelen je sterk aan, ze zijn er omdat ze het leuk vinden andere bang te maken of proberen zo ( bijv harde muziek aan doen ) duidelijk te maken dat hun er zijn, en weten mischien zelf niet eens dat ze dood zijn.
Zo kunnen ze t wel op verschillende manieren doen... Als je jong bent *onervaren* staat je er makkelijker voor open...
nouja er zijn zat site's hiervoor als je meer wilt weten..
ik ken iemand die paranormaal begaafd is (den dat is EGT waar!!!!)
die praat met haar overleden oma en die ziet soms geesten in huis of op straat staan/zitten.
best apart ma ik geloof haar wel.
Ze kan ook aura's lezen enzo!!
best relaxed
Het bestaan van "geesten" is na al die jaren dat mensen beweren ze gezien/gevoeld te hebben nog nooit bewezen.
omdat mensen denken dat ze een normaal mens voor zich krijgen ...
en dat krijgt men niet ... hoe wil je energie aan tonen ????? is idd (bijna) niet te doen ...
maar daarom zijn er wel onverklaarbare energien die wel aan te tonen zijn ... er zijn ook wel foto's van energien te vinden ... alleen alles is te bekritiseren dus ook dat .. omdat het afwijkt van het normale (met het oog te zien)
Ja.. gezien..of ik t nou gezien heb is voor mij nog steeds een raadsel..wel heb ik het gevoeld.. jullie zullen me wel voor gek klaren en zoiets hebben van Bullshit..maar had een jaar geleden een korte uitreding en dat was op t moment best wel scary als ik eerlijk moet zeggen...
maar iedereen kan energien voelen alleen moet je jezelf er voor open stellen ... en weten wat je "vragen" moet
laat ik t zo zeggen ik voel me al heel me leven niet 100% op me gemak thuis,ik woon in een oud Station.
ik heb nog nooit echt een geest gezien ofzo...maar er zijn zat vage/onverklaarbare dingen gebeurd!!!Ik sta er maar niet teveel bij stil.En zoek niet overal wat achter b.v=>geluiden enzo aangezien m'n huis al sinds 1886 bestaat is t logisch dat alles kraakt(zonder dat er iemand op die plek loopt)
vaak zijn dat soort dingen makkelijk op te lossen als je in een oud huis woont ...
klinkt gek ... maar werkt wel ...
in alle hoeken kaarsen branden ... en sommeren naar het licht te gaan ...