Partyflock

Forumonderwerp · 646770
3469x bekeken

Waarschuw beheerder
wat vinden jullie van mannen die naar de hoeren gaan??en zou je met zo'n man een relatie willen als hij er ooit geweest is??
Waarschuw beheerder
ik vindt echt dat er hier zo'n sfeer hangt van " ik ben lekker genoeg dus ik heb het niet nodig en naar de hoeren gaan is voor sukkels"

de een vindt drugs uitproberen spannend, de ander vind bungiejumping spannend en er zijn ook mensen die naar de hoeren gaan die dat spannend vinden

Waarschuw beheerder
Haha zo denk ik er ook over.
Hoeren en drugs hoeven voor mij niet.
Bungee jumpen zeker nog weleens :P
Waarschuw beheerder
your---> maar je kan zeggen dat je het niks aan vindt omdat je het geprobeerd hebt
Waarschuw beheerder
er zijn heel veel hoeren die gedwongen worden om hoer te worden. maar er zijn ook zat vrouwen die het uit eigen keus doen en er wel plezier aan beleven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk dat de meeste niet naar de hoeren gaan omdat ze het spannend vinden maar puur omdat ze te geil zijn.. en ergens anders te kort komen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag ook altijd eerst in het somalisch of ze dit vrijwillig doen... zoniet, dan zeg ik gewoon dat ze maar in gedachte moet houde dat ze een gastarbeider is, en dat het goed is voor de economie, doordat nederlandse vrouwen nu meer tijd overhouden voor het huishouden:P o:) :9

:[

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
nou DD als iemand wat te kort komt is naar de hoeren gaan toch een prima oplossing ;-)

en professionele hulp dat is echt weer zo'n flauwe grap als dat mannen alleen maar goed zijn om de vuilis buiten te zetten.

Waarschuw beheerder
2 DD!!> Dan heb je het echt over typische hoerenlopers.
Wat ik bedoel zijn de mensen die dat 1x gedaan hebben ofzo.
En dat zijn er best veel.
Binnen m'n vriendenkring een kwart van de mannen ofzo, die het vertellen dan.
Maar ja tegen mij zijn de meeste mensen daar vrij open over.

Waarschuw beheerder
mannen die naar de hoeren gaan komen zeker iets te kort.het zal vast wel spannend zijn maar als je weet dat ze er toch niet van geniet en het voor het geld doet,wat is er dan aan??
en stardust,waarom ben je zo fel over dit onderwerp??ben je er zelf 1???

Waarschuw beheerder
Beter dat dan dat ie met z'n vingers iemand anders lastig valt idd..

Maar die gasten moeten ze eignelijk ook afschieten.
Waarschuw beheerder
ik ken er ook zat die het gedaan hebben. gewoon lekker de stad in dronken worden en voor de gein een hoertje op het eind pakken. kan wel lachen om die verhalen dat ze zo dronken zijn dat ze geen stijfe kregen toen ze in het hokje zaten..ach ik zie de humor er wel van in ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik geloof niet dat er minder verkrachtingen zijn dankzij de hoeren want mensen die naar de hoeren gaan zijn gewoon geil en mensen die iemand verkrachten zijn gewoon gestoord!! dat soort mensen moet je niet met elkaar in verband brengen vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil stardust ook wel betalen voor een beetje zuigwerk. O:)

Waarschuw beheerder
2 prof hulp.......
stel je krijgt een nieuwe vriendin helemaal verliefd.. vertelt ze je dat ze naar een prostituee is geweest...
of die vaker bezoekt voor de spanning

wat denk je dan...?

Als het je dan niet uitmaakt.. dan vind ik dat je idd zelf ook gewoon moet gaan..
Als het je wel uitmaakt.. dan moet je er zelf ook niet heengaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou mieke19 die opmerking had ik wel kunnen verwachten van je aangezien jij echt anti bent.
ik vindt het gewoon bekrompen hoe mensen over hoerenlopers denken, alsof ze een misdaad begaan ofzo.
ik zeg toch ook niet tegen jou mieke19 zit je bij de zwarte kousen omdat je zo vies bent van sex

(nu toch gezegt)

Waarschuw beheerder
ik zou er zelf nooit heengaan als ik een man was en ik wil ook geen man die er ooit is geweest.ik vind het gewoon iets zeggen over zijn persoonlijkheid!
Waarschuw beheerder
ik denk als er geen hoeren zijn dat er echt wel veel meer verkrachtingen zouden zijn.

Waarschuw beheerder
ik vind dat je mannen daar niet op mag oordelen ze moeten toch ook zelf weten wat ze met hun lichaam doen!!!

Waarschuw beheerder
haha ik ben echt niet vies van sex maar ik zou er ook nooit voor betalen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je normaal gesproken als vrouw mag blij zijn dat het geen 30000 jaar terug is, dan had ik deb en stardust neergeknuppeld en er 's even goed voor gaan staan. O:)

Waarschuw beheerder
ieder z'n mening en ik stelde gewoon een vraag hoor stardust,het was geen belediging ofzo want hoeren zijn ook gewoon mensen waar je respect voor moet hebben.ik heb gewoon geen respect voor de mannen die erheen gaan omdat die mannen weer geen respect hebben voor vrouwen!

Waarschuw beheerder
als je niet iemand kan krijgen die jou bevredigd dan moet je het buiten de deur zoeken en of je nou 20 of 60 ben dat maakt niet uit het is jou leven en daar hebben andere mensen niks over te zeggen of te oordelen

Waarschuw beheerder
ik vind iemand ook echt niet minder waard als hij naar de hoeren is geweest ik zeg alleen dat ik dan gewoon geen relatie met diegene zou willen.

Waarschuw beheerder
mannen moeten het toch zelf weten!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 prof hulp.......
stel je krijgt een nieuwe vriendin helemaal verliefd.. vertelt ze je dat ze naar een prostituee is geweest...
of die vaker bezoekt voor de spanning

wat denk je dan...?

simpel... vrage of ze trio wilt natuurlijk :9 :[ :yes:

Waarschuw beheerder
idd ze moeten het zelf weten alleen dan mag ik ook zelf weten of ik daar wel of niet een relatie mee wil.niet dus.
Waarschuw beheerder
dus stel dat je verliefd bent en je bent echt dol op je mannetje dan heb je liever dat hij tegen je liegt en zodat jij het niet weet (wat niet weet wat niet deert) en toch is hij in het verleden naar de hoeren geweest.

Waarschuw beheerder
Als dat gepraat over hoeren....

ben enorm geil inmiddels.. :kwijl:

Waarschuw beheerder
neehj dan heb je gewoon de verkeerde te pakken.. die dump je dan.
Waarschuw beheerder
donateur
neej, eerst neuqe, dan dumpe, en dan nog een x neuqe omdat je nix meer met haar heb...

dat wasset, hebbet even in mijn persoonlijke bibliotheek opgezocht o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Als mijn vriendin gaat winkelen dan zeg ik altijd: ik ga ff bij die computerzaak kijken... vervolgens ren ik naar de hoeren, loop naar binnen en pomp hem in d'r keel. O:)

Waarschuw beheerder
als je een goeie relatie hebt lieg je niet tegen elkaar en anders kom je daar snel genoeg achter hoor...
Waarschuw beheerder
ach ja jij bent een grote 1 april grap giga mus ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt niet... daarbij vind ik jou wel héél leuk... stappen?

Waarschuw beheerder
dat weet je maar nooit als jij al van te voren tegen je vriend zegt dat je hoeren vies vind dan zal hij dat nooit tegen je zeggen
Waarschuw beheerder
hoe kom je daar dan achter?

Waarschuw beheerder
mijn vriend liegt daar niet over tegen mij of denk jij van wel??haha

Waarschuw beheerder
giga mus is weer aan het sjansen!!,komt zeker door het onderwerp??

Waarschuw beheerder
donateur
Wil je met me uit eten deb? Ik zal me gedragen...

Waarschuw beheerder
je kunt elkaar alles vertellen als je elkaar vertrouwd dus ook dat soort dingen.2 verschillende meningen heb je altijd dus als je een serieuze relatie hebt dan zeg je het gewoon eerlijk,ongeacht wat de ander ervan denkt!

Waarschuw beheerder
Dat moet ie je gewoon vertellen.. anders is het een leugenachtige klootzak..

Waarschuw beheerder
ik denk dat er heel veel gasten op jongere leeftijd wel een sdaar zijn geweest en dat ze er later spijt van hebben ,er zijn misschien mannen die dat aan niemand durven te vertellen??
en al helemaal niet aan hun nieuwe vriendin!

Waarschuw beheerder
donateur
Hey deb... joehoe... eten?

Waarschuw beheerder
mijn vriend is eerlijk tegen mij.ik weet het zeker.anders kan je toch nooit meer iemand vertrouwen???
Waarschuw beheerder
dus jij liegt nooit DD? ook niet leugentje om eigen best wil?

Waarschuw beheerder
Dat ie in eerste instantie ging zegt al genoeg..

Waarschuw beheerder
iemand die een ander beschuldigd van leugens liegt zelf ook vaak tegen zijn/haar vriend.wie was er nou met de jongen van de manege naar bed geweest??oeps!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik lieg alleen als het moet..

Waarschuw beheerder
Ik lieg constant.. maar ik ben dan ook geen hoerenloper... dus dan mag het..