Partyflock

Forumonderwerp · 646770
3477x bekeken

Waarschuw beheerder
wat vinden jullie van mannen die naar de hoeren gaan??en zou je met zo'n man een relatie willen als hij er ooit geweest is??

Waarschuw beheerder
vind het geen fijn idee als iemand regelmatig hoeren bezoekt, of heeft bezocht... ranzig vind ik dat...

maar als iemand er een keertje is geweest, met maten of weet ik veel wat... dan maakt t me niks uit, je moet alles een keer geprobeerd hebben toch

Waarschuw beheerder
Kijk daar ben ik het nou mee eens!! Ik denk dat veel vrouwen onderschatten hoeveel mannen er wel eens naar de hoeren zijn geweest... En je gaat toch niet misschien wel de liefde van je leven laten schieten omdat ie een keer met z'n vrienden naar de hoeren is geweest?!?!

Waarschuw beheerder
Hq girl is absolutely right!

En volgens mij denken veel mensen hier nog steeds dat hoeren maar vieze wijven zijn ofzo. Ik loop regelmatig na mn werk nog even een rondje over de wallen en en ik kan je verzekeren dat er vaak grieten zitten die niet zouden misstaan in de playboy dus ik vraag me soms ook wel eens af waarom ze op deze manier hun geld verdienen terwijl er echt wel andere alternatieven zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
hoeren zijn okee olee olee.. :kwijl:

Waarschuw beheerder
als je naar hoeren gaat ben je triest!!

kan je zelf geen meisje krijgen of zo :s :kots:

de gedachte dat er voor je 10 zijn geweest,misschien van 200 kilo met luizen etc..

:kots:

Waarschuw beheerder
Zonde van je geld,
Waarschuw beheerder
donateur
Goedkoper dan een dame in een discotheek of bar proberen te versieren :)

Waarschuw beheerder
En dan heb je nog niet eens altijd resultaat...

Waarschuw beheerder
versieren is gratis

Waarschuw beheerder
donateur
Hoeren, of liever gezegd, prostituees, blijven ook mensen!
De hokjesgeest is zo bekrompen. Ik laat, ondanks dat ik zelf geen geld betaal voor sex, de anderen wel in hun waarde.

Waarschuw beheerder
donateur
Zonde van je geld,

Je hebt zin in een lekkere wip, versiert een leuke griet in een bar -- paar drankjes pak hem beet 10 euro --- neemt haar mee uit eten -- ben je ook zo 100 euro kwijt als je niet naar McDonalds gaat. Brengt haar netjes met de taxi naar huis (rijden mag niet meer want je hebt al wat gedronken) 25 euro. Krijg je aan de voordeur een afscheidszoentje --- kijk dat is zonde van je geld
voor 135 eur had je een wereldwip gehad met een mooie meid van plezier -- en zonder verplichtingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het goed dat ze er zijn.

Kijk, voor 'gewone mensen' is het misschien de normaalste zaak van de wereld om ergens een gewoon meisje te scoren maar wat moeten mensen met een handicap (geestelijk dan wel lichamelijk) ?
Ik denk dat het juist goed is voor zulke mensen dat er hoeren zijn....
Waarschuw beheerder
Je hebt zin in een lekkere wip, versiert een leuke griet in een bar -- paar drankjes pak hem beet 10 euro --- neemt haar mee uit eten -- ben je ook zo 100 euro kwijt als je niet naar McDonalds gaat. Brengt haar netjes met de taxi naar huis (rijden mag niet meer want je hebt al wat gedronken) 25 euro. Krijg je aan de voordeur een afscheidszoentje --- kijk dat is zonde van je geld
voor 135 eur had je een wereldwip gehad met een mooie meid van plezier -- en zonder verplichtingen.

Vrouwen kosten gewoon veel geld, echte liefde is natuurlijk onbetaalbaar en ik geef het met liefde uit maar als het toch alleen om de sex gaat.....
Waarschuw beheerder
als je sommige meidjes daaro ziet heb je egt zoiets van ...tja zonde da ze daar staan
maja het is en blijven hoeren:S

Waarschuw beheerder
is toch nix mis met naar de hoeren gaan, ik zelf zou het niet doen,kost me teveel:) Maar als iemand voor mij zou betalen zou ik er echt geen probleem mee hebben hoor;)

Waarschuw beheerder
zheddie

er zijn genoeg sletjes die je neuken zonder al dat gedoe hoor!!!

Waarschuw beheerder
donateur
*pakt pen en papier*

Heb je wat namen en adressen M&M?? :D

Waarschuw beheerder
ja maar niet in tjechie :d

maar je zal daar vast ook wel van die chicks hebben die hem wel lusten ;p

Waarschuw beheerder
donateur
FF zonder dollen --- Als je rond de 20 bent is er inderdaad zat te krijgen.

Maar ik zie die sletjes niet uitgaan met bijvoorbeeld een weduwnaar of een gescheiden vent van pakkumbeet 45-50. Die mannen moeten dus alles uit de kast (en portemonee) halen om aan de bak te komen. En voor dat soort mensen is een prostituee een uitkomst (soort van succes verzekerd).

Ik heb een lieve meid, dus ik heb ook niet de behoefte om naar de wallen te hollen. Maar ik vind wel dat er toch wel vaak erg snel en simplistisch een vloek over de mannen wordt uitgesproken die dus wel naar de wallen gaan -- en dat vind ik onterecht.

Waarschuw beheerder
donateur
maar je zal daar vast ook wel van die chicks hebben die hem wel lusten

en die staan dus aan de weg naar de grens om die hier hoogstbegeerde euros van duitsers en oostenrijkers in beslag te nemen voor een beurt.

Ach en dan zijn er toch nog wel echte meiden hier die inderdaad -- net als in Nederland ook zo wel een potje willen knuffelen. (Ze zijn trouwens nog steeds dol op die Hollandse binken die hier op vakantie komen -- echt een aanrader)

Waarschuw beheerder
whehehehehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Dat was ik nog vergeten -- ik zie die sletjes ook niet meegaan met aardslelijke jongens (en die zijn er denk ik ook zat) -- wat moeten die dan als ze eens hevig willen vrijen. Kortom de hoer op de hoek is nog niet zo slecht.
Ik ben er zeker van dat de meesten op PF (want wij zijn een jonge en mooie generatie nietwaar) niks bij de hoeren te zoeken hebben, maar dat geeft ons nog niet het recht de hoer en de hoerenloper zo te veroordelen.

En nu ga ik eten *poof*

Waarschuw beheerder
donateur
ben ik helemaal met je eens...das namelijk "hokjesgeest" mensen VERoordelen!

Waarschuw beheerder
Als een kerel aan mij zo'n avond van €135 uitgeeft krijgt ie me ECHT NIET!

Ten eerste neem ik altijd zelf geld mee...hoe niet van profiteren! En als iemand mij na een avond het bed in probeert te krijgen zal hij me die avond NIET krijgen en NOOIT niet meer!

Dus....kan ie beter naar de hoeren gaan! Waarna ik hem HELEMAAL triest vind!

Sorry...maar zo denk ik erover...

Waarschuw beheerder
donateur
Moraal van het verhaal : "Ga je naar de hoeren, zeg het later dan niet tegen je vriendin" :P

Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak Scoort!

Waarschuw beheerder
Of juist zeggen dat je weleens naar de hoeren bent geweest, weet je gauw genoeg of ze kortzichtig is.
Waarschuw beheerder
donateur
ik durf dat niet eens...... :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Neuh die enge ziektes.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
Of juist zeggen dat je weleens naar de hoeren bent geweest, weet je gauw genoeg of ze kortzichtig is.

Goeie openingszin : "Hey, vind je het erg als ik wel es naar de hoeren ga?"

Waarschuw beheerder
Your mag ik vragen waarom je dat bent gaan doen? Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom zou ik niet gaan is toch beter en lekker, en ik speel graag de baas
Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou ik niet gaan is toch beter en lekker, en ik speel graag de baas

Ok...:S
Je kan ook je centjes bewaren en zorgen dat je directeur wordt..:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beter dat mannen naar de hoeren gaan dan dat ze gaan verkrachten toch..

en die mensen moeten ook geld verdienen..
Waarschuw beheerder
Ik vind het best dat ze gaan. Maar ze hoeven niet te verwachten dat ik daarop ga zitten. Dan ga ik nog liever dood. Gatverdamme! :kots:

Waarschuw beheerder
Vind dat je ook voor prostituees gewoon respect moet hebben. Ze doen hun werk....en geen enkele man wordt verplicht om ze te bezoeken..allemaal uit vrije wil

en inderdaad voor al die mannen die zich niet kunnen inhouden is het maar beter dat er prostituees zijn....anders schiet het cijfer van verkrachtingen erg snel omhoog volgens mij...

Waarschuw beheerder
donateur
Zedendelicten staan inherent aan verbod prostitutie.
Waarschuw beheerder
betalen voor sex vind ik zielig. Als mijn vriend naar de hoeren geweest zou zijn voordat ik wat hem kreeg, zou ik me echt afvragen met wat voor zielige kerel ik heb! Je bent denk ik zwaar wanhopig als je dat doet! bah, met een onbekend persoon, wat nog naar het zweet van andere mannen ruikt, neej bedankt

ben het er helemaal mee eens, :kots:
Waarschuw beheerder
wat maakt het nou uit wat je vriend in het verleden heeft gedaan?
als ik een man was zou ik gewoon voor de gein een keer naar de hoeren gaan. toch spannend lijkt me dat!

Waarschuw beheerder
idd :jaja: stardust :respect:
het is toch verledentijd ,je bent er toch niet bij geweest!!

Waarschuw beheerder
en er zijn ook mannen die gewoon wel hun behoefte willen bevredigen, maar niet aan de vrouw kunnen komen. Dus dan bieden die prostituees toch uitkomst

Waarschuw beheerder
ja, als het zo'n zielige loser is, moet ik hem dus écht niet he?

Er gaan echt niet alleen zielige losers heen, geleuf me...

En nee ik heb het niet over mezelf(ik ben een loser:D)

Nee, maar weet precies wat er te koop is in Utrecht en op het zanpad zitten hele mooie dames, het is er zeer druk en de mensen die er komen komen uit alle lagen van de bevolking.

Maar goed laat de dames maar geloven dat alleen sukkels er heen gaan en hun mannetje niet....
Waarschuw beheerder
die dames die dat zeggen zijn ook vaak die zeggen dat hun mannetje zichzelf niet aftrekt hahahahhahahahaha ;-)

Waarschuw beheerder
Idd Stardust, een man die zegt niet te rukken is:

A. leugenaar
B. niet gezond

believe mieeee

Waarschuw beheerder
bah

Waarschuw beheerder
Zie ik er ongezond uit?
Niet rukken is juist slim man;
1 Het is niet eens leuk
2 Je bent altijd veel geiler

Waarschuw beheerder
sommige mannen kunnen niks beters krijgen...dan moeten ze dat lekker doen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, of ze gaan met jou ;)

Waarschuw beheerder
Zouden al die vriendjes van de dames hier die kotsen op gasten die naar de hoeren zijn geweest dat nog nooit gedaan hebben? Beetje naief en kortzichtig om zo te reageren he, wat nou als je lieve kleine broertje aan jou vertelt dat ie er langs is geweest...
Waarschuw beheerder
wat maakt het nou uit of iemand naar de hoeren gaat. je wordt er echt geen ander persoon door
( ja mischien de mensen die gefrustreerd zijn, zijn na afloop een stuk minder gefrustreerd)
:vaag: %) %-) %| %-| %( %-(

daarom houden heel veel mensen het voor zich want wat niet weet wat niet deert!