Je kan zeggen wat je wilt, maar ik blijf bij mn mening.
Ik vind dat je sex alleen doet met iemand waarvan je houd.
En ik weet ook wel dat er genoeg mannen zijn die er anders over denken, en er wel heen gaan. Maar dat vind ik maar zielige rukkers.
Ik vind het ranzig om naar een hoer te gaan, en daar voor sex te betalen met iemand die je niet kent, geen gevoelens voor hebt en die iedereen maar naait.
Your 13 december 2003 13:15
En als iemand met zichzelf speelt of aan one nightstands doet heeft dat wel wat met liefde te maken?
En zou je iemand daar ook om afwijzen?
Wat ik me nog meer afvraag;
Als een van jou beste vriendinnen prostituee blijkt te zijn, zet je haar dan ook zo in de zeik als je hier met die mensen doet?
Met jezelf spelen vind ik iets heel anders dan naar de hoeren gaan.
Als iemand aan One Night stands doet hoef ik m ook al niet meer.
Ik blijf erbij dat ik dat soort dingen ranzig vind.
Heeft ook weer met je normen en waarden te maken.
Ik bedoel het niet aanvallend tegenover de prostituees, die doen ook maar hun werk. Maar ik vind het gewoon ranzig van de mannen die erheen gaan. Ook als je bedenkt dat er mannen zijn die erheen gaan terwijl ze een vriendin hebben. Of als hun vrouw zwanger is.
Of als je naar die arme landen kijkt, waar kleine kinderen hun geld ermee verdienen, en nog heeeeeel weinig ook, en geen condooms gebruiken enzo. Dat hun gedwongen worden om dat werk te doen, en er ook nog eens ziektes aan over houden.
Dan vind ik het gewoon ronduit triest dat er mannen zijn die op zo'n manier aan hun trekken moeten komen.