Partyflock

Forumonderwerp · 646770
3495x bekeken

Waarschuw beheerder
wat vinden jullie van mannen die naar de hoeren gaan??en zou je met zo'n man een relatie willen als hij er ooit geweest is??

Waarschuw beheerder
ik reageer zoals ik dat wil en dit is mijn mening over dit onderwerp en ik respecteer jullie mening ook zonder gezeik.toch??
Waarschuw beheerder
Denk dat hoop vrouwen onderschatten hoeveel mannen wel is naar de hoeren zijn geweest. Hoeveel gozers gaan wel niet in hun jongere jaren samen met vrienden der heen, lekker stoer doen.
Zijn der echt superveel hoor.
En dat heeft echt niets te maken met niets beters kunnen krijgen.

Als mijn vriend dat zou hebben gedaan in verleden, tja boeiend. Zolang die het maar niet doet als die met mij is.

Waarschuw beheerder
ben het helemaal met je eens mixie :respect:

we doen allemaal wel eens gekke dingen en ik denk dat veel vrouwen het misschien niet eens wten van hun vriend
het is natuurlijk niet iets waar ze mee te koop gaan lopen als ze dat gedaan hebben in hun jongere jaren!!

Waarschuw beheerder
als je een goeie relatie hebt,verteld je man het je eerlijk of hij wel of niet is geweest en dan moet je daar gewoon op vertrouwen.of je het nou vies vind of niet,eerlijkheid gaat boven alles.

Waarschuw beheerder
En voor Sommige BOEREN beter bekend onder de naam van HOERen....

Waarschuw beheerder
donateur
Hoeren zijn prima
Waarschuw beheerder
mieke19 8 januari 2004 15:00
als je een goeie relatie hebt,verteld je man het je eerlijk of hij wel of niet is geweest en dan moet je daar gewoon op vertrouwen.of je het nou vies vind of niet,eerlijkheid gaat boven alles.

Waarom zou die het vertellen? vertel jij alles wat je in het verleden hebt uitgespookt aan je vriend. Vind dat het echt niets te maken heeft met hoe goed je relatie is of je dat wel of niet vertelt. Of vraag jij aan ieder vriendje "ben je wel is naar de hoeren geweest"

Waarschuw beheerder
ik heb mijn vriend wel gevraagd of hij daar is geweest ja.omdat we een erg serieuze relatie hebben nu. ik vond het wel belangrijk om te weten want het zegt wel iets over iemand.ik vertrouw hem 100 % en ik geloof niet dat het iemand wat uit moet maken als ik dat van hem wil weten.of heb je er problemen mee??

Waarschuw beheerder
donateur
prosjes hebben kiemen.
Waarschuw beheerder
Moet je lekker zelf weten of je dat vraagt.

Het is alleen een vraag die bij mij niet op zou komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Vind dat dat helemaal niks zegt over een persoon...... mensen veranderen en wat boeit het nou wat iemand in het verleden wel of niet gedaan heeft?? Ik heb ook dingen gedaan die ik dus echt nooit meer zou doen en alleen toen gedaan heb omdat ik dat toen leuk vond...........

Dus of iemand vroeger nou wel of niet naar de hoeren is geweest zegt echt helemaal niks over die persoon.....

Waarschuw beheerder
ok dat moet je zelf weten.ik vind het dus wel belangrijk.niet dat ik het de eertse date zou vragen ,maar als het serieus word toch wel.

Waarschuw beheerder
maar mensen kunnen idd veranderen...daar heb je gelijk in!

Waarschuw beheerder
donateur
B-ter 1 hoer op je lul dan 10 onder de trein. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
en wat dan als hij het vroeger wel eens gedaan heeft?? maak je het dan uit?? tegen de tijd dat voor mij een relatie serieus word hoef ik zulk soort dingen niet eens te weten, ik hou dan toch wel van iemand ongeacht of hij naar de hoeren is geweest.........

Waarschuw beheerder
haha das ook weer waar
Waarschuw beheerder
donateur
ja, tis maar net hoe je het bekijkt

;P

Waarschuw beheerder
Ik heb nog wel 20 Euro over...

Waarschuw beheerder
wat wil je daar nou mee zeggen dan???

Waarschuw beheerder
donateur
Dan kanje bij deb 2 keer toch? O:)

Waarschuw beheerder
hihi :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik vind het niet erg hoor dat mannen daar heen gaan, als hun daar nu zin in hebben, waarom niet???
Waarschuw beheerder
En ze zijn altijd heel aardig, ze zwaaien altijd naar je. En ze vragen wel eens of je binnen wilt komen. Dat is best wel fijn als het slecht weer is.

Op de wallen zijn er een paar zo fucking lekker. En voor €50 kan je er volgens mij wel een hoop lol hebben. Heb het alleen nog nooit geprobeerd.

Als je geen vriendin kan krijgen dan zijn die hoertjes toch ideaal. Een vriendin kost immers ook geld. En hoertjes zeuren niet.

Waarschuw beheerder
Hehe, ik had t er laatst met een vriendin over, echt een knap meisje en zeker geen slet, die zei als ik een jongen was geweest had ik zeker een keer naar de hoeren gegaan.

Waarschuw beheerder
ja waarom dan niet??
wat is er nou spannender???
als ik een gozer was zou ik ook wel geweten hebben
:jaja: :jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja het is wat!!!

Waarschuw beheerder
Je haalt je eten toch ook niet bij de Vuilnisbelt?
Waarschuw beheerder
wat is dat nou weer voor vergelijking? DD
Hoer is het oudste beroep dat er is. ik vindt je mag best respect tonen voor die vrouwen.
vindt het knap wat ze moeten doorstaan. en het is heel menselijk om sex te hebben. niet iedereen is zo lucky dat hij een wijffie kan scoren. dan is er voor betalen een hele mooie uitkomst. je hebt zat meiden die puur een man willen omdat ze een grote auto hebben of gewoon veel geld hebben. ik vindt dat meer sneaky dan wat een hoer doet en eerlijk voor uit komt dat ze het voor het geld doet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou je d'r zelf ook heengaan dan als je een man was?

Waarschuw beheerder
donateur
Het is een b-tje als andermans schijt opeten en er nog voor betalen ook! O:)

Waarschuw beheerder
't is ook niet dat ik geen respect voor ze heb... Als dat zo zou zijn.. zou ik zo zonder werknemers zitten..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik neuq ze maar wat graag, maar ik eet dan ook andermans schijt. O:)

Waarschuw beheerder
krijg trouwens nog geld van je.. O:)
Waarschuw beheerder
als je terug scrolt kun je lezen dat ik dat inderdaad zou doen als ik man was.

Waarschuw beheerder
terugscrollen....

de tijd gaat toch ook niet achteruit..

vooruit moeten we..!! :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
Maaruh vanuit welk oogpunt zou je dat doen dan? omdat je niemand anders in je bed krijgt en toch geil bent en geld over hebt?

Waarschuw beheerder
ik ben het met dd eens.ik heb wel respect voor prostituees maar ik zou er zelf nooit heen gaan als ik een man was.als je een beetje normaal bent en er goed uit ziet kan je ook sex hebben zonder ervoor te hoeven betalen...
Waarschuw beheerder
waarom ben je abnormaal als je naar de hoeren gaat??? ik zou naar de hoeren gaan om de spanning.ik zou geen hoerenloper zijn maar voor 1x uit proberen waarom niet?

en het is toch makkelijk voor een jongen als hij zin in sex heeft dat hij niet eerst al die moeite moet doen om een vrouw te versieren en gewoon ff puur voor de lust kan sexxen.

niet iedereen heeft het geluk om ff een one night stand op te pikken. denk ook eens aan die mensen die het niet lukt. het lijkt wel alsof de mannen beesten zijn als ze naar de hoer gaan. tenminste die indruk krijg ik van jullie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*zucht*
Het hoeft toch niet daarom te zijn?
Sommige dingen doe je meer voor de spanning, net als met drugs gebruiken enzo.
Ik ken genoeg jongens die makkelijk gratis sex kunnen krijgen maar toch voor de kick eens naar de hoeren zijn gegaan.
Ik geef ook eerlijk toe dat het mij ook wel een kick lijkt, maar ook dat ik het lef er niet voor heb.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
op ieder potje past een dekseltje dus elke man kan een vrouw versieren als hij een beetje geduld heeft.en anders gebruikt hij toch gewoon even zijn handje??!!

Waarschuw beheerder
Handjes gebruiken vind ik pas echt dom, maar goed ieder z'n mening.

Waarschuw beheerder
NAar de Hoeren voor de spanning? lijkt me eerder een enorme Domper..

misschien wel een idee.. als je geil bent dan daar ff aan denken.. hups.. ben je d'r weer vanaf... haha..
Waarschuw beheerder
nee zo werkt het dus niet, ik heb een collega en die gaat zo nu en dan naar de hoeren. hij is eind 50 en hij werkt door de weeks hard. en dan moet hij in zijn uppie de kroegen aflopen? nee ik geef hem groot gelijk dat hij gewoon af en toe een meisje van plezier pakt.

Waarschuw beheerder
Handjes gebruiken is trouwens erg lekker.. moet je zeker een x proberen! ;)

Waarschuw beheerder
Ja het is toch iets wat als raar gezien wordt dus dat moet het wel een kick geven.
En de sex is ook gruwelijk goed denk ik want zo'n dame weet vast wel hoe t moet ;)
Waarschuw beheerder
duh!!!! iedereen doet aan zelfbevrediging.

Waarschuw beheerder
zoals je het verteld klinkt het als een kansloos figuur..

das dus catagorie A (omdat je niet 123 een ander kan krijgen)

Waarschuw beheerder
ik denk niet dat die hoeren er net zo van genieten als de man die erheen gaat.als je dat van tevoren weet is het toch allemaal hertstikke nep?? ik vind dat je met sex allebei moet kunnen genieten anders hoeft het al niet meer.

Waarschuw beheerder
Handjes gebruiken is trouwens erg lekker.. moet je zeker een x proberen!

was reactie op your..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Stardust> Ik vind daar dus echt niks aan he, maar zoals ik al zei ieder z'n ding.