Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Flauw....
fak zogenaamde nederlanders, in internationale wedstrijden ben je toch wel voor je vaderlandse club, damn.
leon laat ze lekker ze hebben niet door dat de helft van het nederlandse elftal (wat zeg ik 80%) oud ajacied is de laatse wedstrijd tegen schotland hebben de laatste 30 minuten 10 ajcieden op het veld gestaan en maar een psver dus goed uitgerekend kom ik uit op het feit dat de beste voetballers toch van de ajaxschool komen
he bunnikside wat heeft utrecht eigenlijk gedaan de afgelopen wedstrijden .... oh ja ze liggen er ook uit en staan er niet echt al te best voor in de competitie houd je muil ff wil je
en het is ook erg goed voor het NL voetbal.
Want stel dat PSV er ook uitknikkerd.
Dan mag NL volgend jaar 1 ploeg naar de CL sturen en raadt es wie dat is....
Dan mogen jullie allemaal weer mooi naar Ajax kijken!
ja idd, helemaal mee eens
(permanent verbannen)
gers
nou klop de stuiterbal volgens mij staan we tog 5e
en van auxerre met 4-0 verliezen en thuis een 0-0 is niet om te schamen verliezen van brugge is wel erg maar niet eens meer europees voetbal spelen is ook niet om na huis te schrijven
voor een club als utreg is dat een aardige prestatie het had beter gekunt maar jah wat wil je als je een cisse of een kalou voor je hebt kijk als wij nou ook van die achterlijke belgen voor ons hadden zoal die ouwe lul als gert verhijen
ik hoorde vorige week hier een poaar ajaksieden hier lachen omdat feyenoord niet zou overwinteren.....voor de rest hoef ik niks te zeggen volgens mij!!
brugge
Lekker hor Wen, vermaak me uitstekend met al die mannetjes die ons uitlachen
Wat nou van Auxere verliezen is een schande?? Gelukkig is dat verschil ook niet zo groot hé, tussen Utreg en Auxere.. Ajakkes werd vanavond helemaal weggespeeld en ze hebben het gewoon an hun zelf te danken. Hoevaak zijn ze nou met een echte kans voor doel geweest? Die penalty was een lucky one. Beetje hoop, maar ja .. hopen doe je niks mee..
En dan lekker grote bek hiero gelijk, maar hoor je niet in België te zitten ofzo?? of ben jij (net als alle ajakkes aanhangsel hier) ook zo'n Studio Sport Ajakssiet? En die discussie over niet achterstaan bij Nederlandseclubs... Jawel hoor, Feyenooit en PSV (buiten Utreg natuurlijk).. Ajakkes ken van mij de ****** genieten!