Partyflock

Forumonderwerp · 645378

Waarschuw beheerder
Jerry Springer, Edele delen, noem het maar op :9

Ik ben ooit eens als klein rotkind bij TeleKids geweest met een spelletje, was helemaal gelukkig met mijn telekids T-shirt dat ik kreeg :yes:

Mijn tekening is ook een keer bij het jeugdjournaal geweest en ben 1 keer in beeld geweest bij "Showtime" destijds van Kwalbert Verlinde :P

Wie volgt!? :D

Waarschuw beheerder
ik sta op de dvd van decibel...geld dat ook??hihi

Waarschuw beheerder
hairfreak... waar de neuk heb je het nou weer over :S

:vaag:

je kunt dat hair- beter weghalen.... (6)
Waarschuw beheerder
ek krypto en telefonische bij call tv (won ik een tv)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oké Lonneke, misschien snap ik niet wat jij met "bounz" bedoelt.
En Tintelfrut, ja dat is wel erg kryptisch (of mankeert er iets aan je toetsenbord? Dan begrijp ik het).
Waarschuw beheerder
hoezo.....

het spel heet krypto en tijdens het ek (europees kampioenschap) werd er een speciale aflevering gemaakt. EK Krypto genaamd.

en telefonische bel spel bij call tv kent iedereen.
Waarschuw beheerder
bij opening rkc stadion op
SPORT 7
hetfig :)
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Klassewerk met Hans Van Willigenburg :-)
ATV
TMF HakkeehHH 97 (Mysteryland Indoor):bounce:
en Mysterland 98 Indoor VideoBand:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
2Dynamic:Wat was de vraag?

Hoe: ziet een varken eruit?

Zo:[img cacheid=00050ed8000cf3bd362a676d1a00318006]https://partyflock.nl/images/user/USERID/703/SIZE/large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
whehehehehe! nee, dat was niet de vraag :p die komt volgende week pas :)

Waarschuw beheerder
Ik doe m'n eigen programma :)

Voor de rest 1x in het publiek gezeten bij Lingo. :P
Waarschuw beheerder
komt i dan he! en ik lieg niet,> 112weekend, vreemde vogels, door t lint, opsporing verzocht.

Waarschuw beheerder
het swingpaleis :bloos:

en ik mocht als figurant bij gtst komen, verslaap ik me!!! :@:@:@
laatste aanpassing
Jaren geleden op Hart Van Nederland, als klein ventje in de Fun! Hakkuh & Zaguh voor kidz :d
Ben overigens niet heel veel gegroeid sinds die tijd hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de rest 1x in het publiek gezeten bij Lingo

2ViNiels:Oooh Was jij dat?

Waarschuw beheerder
* telekids (winnaar ken-je-kanjer :D)
* westenwind (figurant bij concours in uden)
* mijn eigen commercial (harmisol, lang geleden)
* borsato in de kuip (echt heel duidelijk)
* Sky-Line (jawel regionaal met examen)
uhm en nog wel n paar keer....weet t zo nie meer....mamamamamama
houdt dat beter voor me bij!!

Waarschuw beheerder
En debstep. wat wij nu willen weten is: ben je nogsteeds samen met je kanjer?:9 whiihihh

Ik ben trouwens OOK nog een keer bij TMF geweest, op een feessie stond ik te zoenen en VOL in beeld :S

Waarschuw beheerder
neej die kanjer was n paar weken daarna al exit!!! muahahhaha was wel n topdag!!!!

TMF ik ook ja...op de megafestatie :S haahaha

leuke tijd toen ik nog 14-16 was!!!

(K)

Waarschuw beheerder
inderdaad *zucht* dan was de megafrustratie al geweeeeldig, ik word oud :(
Waarschuw beheerder
Ik ben samen met me broertje bij Geef Nooit Op geweest :D *bloos* :D *bloos*.....

Ging met een Huskey Slee door Noorwegen crossen met Peter Jan Rens was wel lachen daarzo en heel spannend zonder je ouders als je 11 (of 12) bent :)

Waarschuw beheerder
masterlijk!! Ik heb nog zo'n knuffelbeer van Geef Nooit Op, met zo'n t shirtje aan :D hahha
Ik wilde ook altijd zo graag in die kuil springen en dan meteen naar je "wens" gaan !!

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADYAh8U8bEZ9U**ahEt28F!wTG1ShubUFcl9NoGFr4rOF18UV9Od83vGbXPQzMxJBZ45e0m0*6NSCdKFyIeqmtuU5fdJRBZyIfzNrjBvS4/BoutsenB_A06.jpg?dc=4675445077792023258[/img]

Waarschuw beheerder
telekids :P
en een reclame van ben..
en euhh op de lokale tv de trom maar dat stelt niks voor hahah :d

Waarschuw beheerder
Figurant in de film Claim o.a met Anthony kamerling en Joop doderen.
Opgenomen in Londen en Rotterdam.

Waarschuw beheerder
haha lijkt me ook zo VET om figurant of zo te zijn in een film!!!! Echt VET!! Zelfs na een avond Marco in de Kuip op tv werd ik de volgende dag herkend in de winkel waar ik werk!! :D:D

kei trots natuurlijk :P

Ach misschien ga ik wel naar the USA...ff mijn acteurcarriere opzetten!! :P:P

Dream on debby! haha was t maar zo :D

Waarschuw beheerder
kwas een keer op koninginnendag in a'dam en daar werden mijn vriendje en ik gestrikt voor een reclame...moesten we in een hokje gaan zitten en kreeg je een camera en een beeldscherm met vragen voor je snufferd...moest je daar tegen die camera gaan lullen...wat dus niet echt lukte (btje zenuwpezig wordt je daar van) en uiteindelijk hebben we alleen maar zitten zoenen :p het was btw van vodafone (met die rooie achtergrond)aan het eind van de reclame lulde ze over knuffelbeertjes ofzow... én ik ben een tijdje geleden bij Vragenvuur geweest met een vriendin op rtl4..tussen die onzinspelletjes door :P was grappig!
Waarschuw beheerder
ik bijn bij LINGO geweest.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YwDPAv8eayMZyyqWoXvY7AatLehRNpb4eSTJOF4IEMzH7Wu04pP!IAmCpwK8J*Umd6WGAHB08hU2NQVIJM2XpVKPgbL6CMbBiGJRgz2MImTMFX3O8BijxpOMBfxaPYW4P2ZGw4LyYTPqniokqgpeoA/stick%20en%20erik%20met%20spandoek.jpg?dc=4675442783390195126[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwDLApkaGYdXeYQPYqCdHe*s7zyU5auM1WGK07ILEhzKtZkpPuAQn56JPUn78edPiDzz04XrP4BWlQqwBRUwxf9rFyYaLU79F7!Kjy1*U75nL5Sz6CNNLLwLcyID8ddy/groepsfoto%20lingo.jpg?dc=4675442784465909454[/img]

Waarschuw beheerder
Schaam jij je niet kapot?????:vaag:
Waarschuw beheerder
haha zeker niet. ik had de tijd van mijn leven. ik ben zo dylexties als een deur en toch kom ik in dit programma. ik vond het geweldig. Als je zag hoeveel mensen eraf vielen in de voorronde. ik weet niet wat daar mee aan de hand was. het was echt cool. :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben laatst nog naar twee opnames van BOEYA geweest met de kids van de scouting. Das een kinderprogramma met die gast van willem wever. ben ff zijn naam kwijt.

Was wel lachen afgezien van het feit dat die ranzige Kelly van BigBrother er ook was. Wat een vies wijf/man is dat zeg. Ieeeew !!!

Jochem !! .. dat was t :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jochem van gelder ;)

Waarschuw beheerder
precies ! ;)

Ben trouwens ook nog eens in een tv programma geweest over de kuststeden van NL. Aan de kust heette het, van de TROS :P

Zat namelijk met een maat van me (was toen 14 ofzo) met een doos bier vet te zuipen aan het kanaal en toen stond er ineens een cameraploeg naast ons. Of ze ons ff mochten interviewen. En wij met onze lamme kop vonden het best natuurlijk.

30 min zitten praten met ze en uiteindelijk 30 sec op TV geweest hehehe... Maar wel als opening van het programma. Zag je de zonsondergang over de hoogovens en hoor je mij ineens plat zeggen. IJmui'juh he... echt IJmui'juh ... Lichtjes, Hoogovens, elke keer zie je weer wat anders.

Hahahaha heb echt dubbel gelegen om mezelf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kruispunt/Brandpunt whatever... Was een programma over de housescene, er stond bij Earthquake in Steenwijk zo'n groepje pamfletten uit te delen van 'naar house'. Ik vertelde quasi-grappig (nou poeh) dat ik die folder in de papierbak zou gooien, dat kwam dus op tv. Welk jaar? Geen idee... :D