Partyflock

Forumonderwerp · 645378

Waarschuw beheerder
Jerry Springer, Edele delen, noem het maar op :9

Ik ben ooit eens als klein rotkind bij TeleKids geweest met een spelletje, was helemaal gelukkig met mijn telekids T-shirt dat ik kreeg :yes:

Mijn tekening is ook een keer bij het jeugdjournaal geweest en ben 1 keer in beeld geweest bij "Showtime" destijds van Kwalbert Verlinde :P

Wie volgt!? :D

Waarschuw beheerder
at5 ned 1 en 2 en rtl 4 en rtl 5 en sbs 6 merendeels allemaal op het journaal O:)

Waarschuw beheerder
donateur
toen het over schandknaapjes ging toch sebas?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Euhm.. MEEGEWEEST... Telt dat ook?;P
Me nicht moest bij MTV (of TMF.. Weet het niet meer.. Die studios zitten bij elkaar in...) in een programma komen om te vertellen over eetstoornissen die ze heeft gehad.. (Nog heeft...)
Waarschuw beheerder
Ja,als figurant in GTST,Westenwind en film De Tasjesdief. ;p

Waarschuw beheerder
de tasjesdief?? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik in groep 8 zat van de basisschool in Telekids:p

Dat was nog vóór de Mega Blubber Power Race toestanden, wij zaten er als klas voor de sier bij en we hadden Carlo Boshard (toen redelijk onbekend en niet de ster van nu) als presentator en we moesten van te voren ingestudeerde vragen (briefjes met de vragen die we kregen van de produktie) stellen aan een dokter en John Bernard:)
Waarschuw beheerder
TMF--->Babetrap :P

Zat ik in een klein filmpje van een gast uit Roermond die Jackass-like dingetjes filmde en monteerde in leuke compilaties.

En zo'n filmpje van hem werd uitgezonden zonder dat ik het wist. Dus ik zat te kijken.
Zie ik die gast met z'n kop op tv (heee die ken ik!!!:P). En toen kwam mijn kop totaal onverwacht op tv :D
Waarschuw beheerder
:$:$:$:$:$:$:$:$:$ ik heb een heel seizoen meegedaan met huisje boompje beestje :$:$:$:$ schooltelevisie!!!!!

was toen jaartje of 8 :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met mijn klas bij knoop in mijn zakdoek.

Waarschuw beheerder
ik vond huisje boompje beesje altijd heel leuk vroeger! hehe ken nog steeds dat liedje als het begon..

ben zelf een keer op de basisschool geintervieuwd met nog 3 klasgenoten bij tv Gelderland.. whehe dat was erg..

Had ook nog met piet paulusma op tv gekund toen we kampioen werden met voetbal.. maar ben gauw gan douchen toen.. wou niet met pietje op tv gezien worden.. hehe

Waarschuw beheerder
ik heb een heel seizoen meegedaan met huisje boompje beestje schooltelevisie!!!!!

geniaaaal :d

Dat was een geweldig programma!!
Waarschuw beheerder
een keer bij de Stalkshow van Bart (r.i.p. bart) en Emile Ratelband... was DUIDELIJK zichtbaar :$ met me rare harsses

en een keer bij Bounzzz... die moet ik zelf nog zien trouwens, maar iedereen had het erover :D lekker hakkûh! (die gekke gast, hoe heet-ie...Theo geloof ik... draaide ook weleens ouwe klappers :jaja: voor de rest was het (N) maar goed...)

Waarschuw beheerder
donateur
ik was op de miniplaybackshow :)

en een keer in een videoclip gespeeld van rank 1
Waarschuw beheerder
ik ben een keer op netwerk geweest

ging over drankgebruik in kleinere dorpen ofzow iets. maar dat weet ik niet meer helemaal zeker :/

Waarschuw beheerder
donateur
nooit.. ik kon naar meneer cactus met de klas van een neefje van mij, maar de gedachte aan zoveel vreemde kindertjes schrok me af toen :(
Waarschuw beheerder
donateur
De droomshow hehehehe
Staatsloterijshow :p

Waarschuw beheerder
donateur
hee.. vroeger waren vreemde kindertjes een stuk enger dan nu ja :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ow en toen pim fortyn was neergeschoten
werden er opnamens gemaakt bij het mediapark door een buitenlandse zender
gingen ze vage vragen stellen :s

Waarschuw beheerder
mijn moeder bij de suprise show..
ben zelf niet op televisie geweest
maar achter de schermen was wel leuk bij de make-up van henny huisman.
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf op tv geweest met koninginnendag werkte toen bij raffle's op leidse plein..

en met nederland argentinie toen vroeg de cameraman of we effe op z'n camera konden passen toen hij effe naar de wc ging. Zelf wisten ik en me collega niet dat de camera aanstond dus wij een beetje kloten met de camera gekken bekken trekken enzo..

kwam het dezelfde avond op tv(RTL4) lol was echt grappig..

ik heb ook een t-shirt bij telekids gewonnen btw toen met de wereld natuurfonds weekend ofzo vet lang geleden..

en ik heb 2 keer in de cosmo gestaan voor de hugo boss store 1ste keer was voor vragen te beantwoorden..

en de 2e keer ging het over de winkel..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 2X als dansmarieke in Ook dat nog geweest toen nog met Silvia Millekamp (echt top wijffie R.I.P.)

Ennuh keer op omroep brabant voor een of ander film programma en nog paar keer bij da ene stripfiguren programma waar je een stripfiguur na moest doen, maar da waren een paar korte flitsen.

Nee deed geen donald Duck na

Waarschuw beheerder
donateur
telekids :P
Waarschuw beheerder
de meneer cactus show

Waarschuw beheerder
telekids :jaja:
droomshow
whehhe
Waarschuw beheerder
2 dagen geleden nog, was ik op een gala en er was ook een filmploeg, ik heb alleen geen ide waarvan.
Verder ben ik nog welles op TV geweest maar zou zo ff nie weten hoe het hete allemaal.

Waarschuw beheerder
ja op omroep brabant in een programma dat over de carnaval ging :bier:

Waarschuw beheerder
euhm.. 1 keer op TMF o:) en 2 keer op TV Utrecht! (yeah!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha jaaaa!!!

Bij TMF Hakuuuuuhhhhh!!!

:P (geen tv-programma verder hehe, maar dat was mn enige tv-appereance ever! :) )
Waarschuw beheerder
donateur
Yeps :-)

De laatste keer was bij TMF....
En op de dvd van Limp Bizkit hoorde ik pas....
En nog wat programma's

Waarschuw beheerder
Ik werd een keer geinterviewd over een mini-onderneming die wij op school hadden opgestart en 1ste van Noord-Holland waren geworden.
De PR dame durfde niet en ik kreeg uit het niets een microfoon onder mn neus, fijn :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe ver moeten we terug???
mijn eerste keer op tv was ik... 10 jaar ofzo???
we waren met onze klas uitgekozen om met Catharine Keyl op stap te gaan om een verslag te doen wat wij nou over de 2de wereld wisten.... ghehehe... jeetje, wat waren wij goehoed!! :S ;)
Waarschuw beheerder
Toen ik een jaar of 8 was bij de meneer cactus show en ongeveer 4 jaar terug met mijn kleine neefje naar het pittig popconcert. Ik heb nog nooit zoveel kleine gillende krijsende hysterische kinderen bij elkaar gezien....!!! :S
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
T is hier fantastiiiiiiiiiiiii­iiiiiies!!! :D

Bij Ursul de Geer dus :)

Op wintersport met 100 man! :bier:

Hij heeft 2 dagen gefilmd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij de disney-club met mn klas..
keer bij een of andere duitse playbackshow..
en keer bij piet paulusma...:D :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Bij RTL4 half 8 journaal 30-11-1995
Ajax had de wereldbeker gewonnen en ik ben toen naar de huldiging geweest.
Toen ik op Museumplein stond kwam er een cameraploeg voor een interview.
Waarschuw beheerder
donateur
RTL Sport
Radar
Cash & Carlo
Waarschuw beheerder
donateur
ja, bij de man van 10 miljoen:)

Waarschuw beheerder
Sex court
Waarschuw beheerder
ze hebben me nog niet ontdekt ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: bij goedenavond nederland :/ en in het publiek bij big dieet.

Waarschuw beheerder
jajajajaja

1 keer bij RTL4 bij danny rook, NOW TV.. ik ging hem een thais ontbijt brengen, en toen fikte ze bek weg, van de pepers die hij ze bek in stouwde..

en ook ben ik een keer bij de EO geweest, was een programma over reincarnatie.. bijzonder interessant...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de tandelborstelshow... ik scheet bagger, want iedereen uit het publiek kon zomaar in het programma komen, en twee kandidaten kwamen uit ons vak.
Waarschuw beheerder
k was afgelopen donderdag tezien bij het programma: Hoe?Zo! :d en volgende week donderdag ben ik daar ook weer tezien ;) in het publiek :D
Waarschuw beheerder
Mental Theo heel even :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ooit hoop ik nogeens op de vip-tribune te zitten bij Sesamstraat. Lijkt me zo speciaal gewoon :D
Ik zou zo graag een keer gezellig willen kletsen met Pino!!!!
Oja, je heb nu ook een nieuwe bij sesamstraat toch? Hoe heet dat gedierte ook alweer?