Partyflock

Forumonderwerp · 643580

Waarschuw beheerder
Ik was een tijdje geleden op Multi in de fun en zag daar een meisje wat zwanger was en ze ging echt keihard.
Ik bedoel ze was echt hoogzwanger volgens mij moest ze echt over 3/4 weken bevallen.Ik betrapte mezelf erop dat ik haar een btje stond aan te staren terwijl dit niet de bedoeling was.

Ik was echt geschokt!Sorry hoor maar als je zwanger bent ga je toch niet aan de drugs?
Daarbij vond ik het raar fat ze hoogzwanger was en op een feest stond.Das toch ook gevaarlijk,strax ga je op je bek of krijg je een trap in je buik?!
Ik weet zeker dat als ik weet dat ik zwanger ben ik meteen stop met drugs en als ik een buikje krijg ga ik denk ik ook niet meer naar feesten.
Vinden jullie dit overdreven>hoe denken jullie hierover?
Waarschuw beheerder
nou ik vind dat stappen als je zwanger bent wel gwoon moet kunnen hor.. maar :xtc: etc absoluut niet hoe dom ben je dan bezig.. en tijdens het stappen moet je gwoon voorzichtig zijn.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Kvind het echt onwijs egoistisch als je drugs gaat gebruiken als je zwanger bent :kots:

Waarschuw beheerder
Had ze niet gewoon een flinke ronde buik:)..?
Nee ik vind ook als je zwanger bent..Dan geen grote feesten,geen alcohol,drugs en de rest wat dus slecht is voor het kind.

Greetings

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo dat is idd vrij ernstig ja:s

Waarschuw beheerder
Een goed verantwoordelijkheid­s gevoel heb je dan:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd:s
Waarschuw beheerder
egoistisch inderdaad slikken als een kleintje op komst heb....

zieke mensen brainless

Waarschuw beheerder
Dan verdien je het niet om moeder te worden :@

Waarschuw beheerder
nee dat vind ik niet kunnen hoor
drugs gebruiken als je zwanger bent
roken vind ik ook niet kunnen eigelijk
dat kun je zo'n ukkie niet aan doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan word ukkiewaus
Waarschuw beheerder
Beetje triest ja :(
Dan neem je je verantwoordelijkheis toch niet :S

(K) Janneke

Waarschuw beheerder
(K) terug Janneke :$

Waarschuw beheerder
donateur
tjees waar ben je dan mee bezig...is toch niet normaal..:s
Waarschuw beheerder
donateur
kvind het ook niet kunnen!!

maar van de andere kant, die xtc krijgt ie waarschijnlijk een paar jaar later ook wel.
de wereld wordt verneukt.

Waarschuw beheerder
Heb je ook gevraagd of ze zwanger was?
Want zo als al eerder gesteld is, misschien had ze wel gewoon wat overgewicht?

Damn, als ze echt zwanger is, dan is het wel ziek ja. Niet erg verstand en maar hopen dat de baby een beetje ongeschonden ter wereld komt dan ...
Waarschuw beheerder
Als ze echt zwanger was, dan moet ze echt hersenloos zijn. :s

Bins 27 november 2003 19:29
Dan verdien je het niet om moeder te worden

Hier sluit ik mij bij aan.(y)

Waarschuw beheerder
Ik zeg af en toe weleens verstandige dingen:$

Waarschuw beheerder
Nee ze was eht zwanger en hoogzwanger ook.Een vriendin van me kende haar,maar vinden jullie het dan ook niet gevaarlijk>ik vind dat ze uit der reet was al ziek maar ik zou als ik hoogzwanger was ook niet gaan beuken,je baby zal maar een dreun krijgen.
Waarschuw beheerder
jah vind het ook niet echt verstandig..kom op eeh...zodrek moet dat kind nog afkicken of houd er problemen aan over.....vind het echt DOM als mensen dan drugs gebruiken ..zit je verstand dan in je tenen ofsow :s

Waarschuw beheerder
donateur
Dat mens is niet goed wies!!! Hoe vaak gebeurt het wel niet dat je uitglijd of dat je per ongeluk een beuk krijgt als het druk is.

Waarschuw beheerder
je ben tog gek als je dat doet!!!
iemand die zwanger is en strak staat verdient het niet om moeder te worden..
er zou een straf op moeten staan..

Waarschuw beheerder
whehehe dat kind zal wel aardig getrapt hebbe

Waarschuw beheerder
k vraag me af wat die mensen bij de ingang van de fun hebben gedacht toen ze binnenkwam.die zijn natuurlijk wel alleen maar op geld uit maar eigenlijk zou ik der er niet eens in laten als ze al uit der reet voor de deur stond.triest

Waarschuw beheerder
mjah zwaar triest..

ik ken een meisje die was gestopt toen ze zwanger was...

het kind is wel ter wereld gekomen... maar is nu echt zwaar ADHD... de doktoren zeggen dat het daar door komt!!

Dus als je nu gebruikt, en je wilt een kind... let goed op de gevolgen!!!
Waarschuw beheerder
Leuk dat je nu al bezig bent om het leven van je kind te verneuken :kots:

Durf er gerust geld op in te zetten dat dat kind niet gezond op de wereld komt, wat een kutwijf :S
Waarschuw beheerder
echt diep triest :s dat niemand daar ook wat van zegt snap ik niet gewoon u vette junk dus mooie toekomst voor dat kind

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!
Moet je gewoon absoluut niet doen!

Maarrr...
ik sprak eens dokter die vertelde dat nog nooit is aangetoond dat
xtc schadelijk is voor een ongeboren kind...

Waarschuw beheerder
daarmee wil ik het overigens niet goed praten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
echt geen woorden voor om drug te gebruiken als je zwanger bent ... :(

ik schrok al toen ik na de geboorte van mijn kindje een jointje wilde roken na 9 maanden ...
de vroedvrouw vroeg of ik dat ook tijdens mijn zwangerschap gedaan had ... ik zei nee .. zegt ze .. nou had wel gekunt hoor ... liever jointje dan drank ...

maar ben alsnog blij dat ik gewoon 9 maanden gestopt ben :)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat (hard-) drugs nemen bij zwangerschap gelijk staat aan zware mishandeling en bij overlijden van het kindje doodslag of moord.

Oppakken dat wijf!

Waarschuw beheerder
en strax zeker met de maxi-cosi naar een feesie....dammm...ne­e ik vind t ook :bah:

dan heb je echt t verstand op nog minder dan niveu 0
Waarschuw beheerder
Spoort niet dat wijf :S

Waarschuw beheerder
Ziek...!!! Gabber-Mama.. ofzo...:(
Waarschuw beheerder
vind dat als je zwanger bent je het niet kan maken om te roken/te gebruiken en te drinken.....

naar een feest gaan kan wel maar hou je op de achtergrond en kijk lekker om je heen zou k zeggen :)

Waarschuw beheerder
donateur
was ze niet "gewoon" dik?

anders ben je echt niet goed bij je hoofd :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik d8 toch echt ergens anders aan toen ik het eerst las whehe

Waarschuw beheerder
donateur
Hell's Demon 27 november 2003 19:33
dan word ukkiewaus

Kom maarrrrrrrrrrr ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat kwam er dan uit haar reet?

Waarschuw beheerder
Vind het niet kunnen...
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik zwanger was gebruikte ik ook gewoon hoor, kan die er maar alvast aan wennen :P
Waarschuw beheerder
ik vind het gewoon echt geen stijl hebben!!
en dat terwijl er mensen zijn die graag zwanger zouden willen worden en die er alles aan doen en ook goede moeders zuden worden.... dit soort mensen verneuken hun kind al van te voren echt walgelijk..
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil sommigen meiden wel helpen moeder te worden :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat nog beroerder is:

het kind komt ter wereld, en groeit op met een moeder die lekker strak staat?? nou nou! lekker of niet???

hoe erg wil je je kind beïnvloeden? :(

Waarschuw beheerder
:kots: zo iemand is het niet waard om een kind op te voeden!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
uitgaan (Y)(Y)(Y) drugs:kots: :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
jeetje nee ik moet er nie aan denken
ik zelf ben ook hoog zwanger ik ben over 9 dagen uitgerekend ,maar ik ben al bijna 1 jaar van de drugs af en ben ook nie van plan om nog ooit te gaan gebruiken.

stappen doe ik ook nie meer dat hou ik geen eens vol.
mijn laatste feest van 23 aug toen was ik 5 maand zwanger dat ging nog wel maar als ik nu nog naar een feest ga nou nee ik blijf liever thuis met een filmpje ofzo.
ik drink al een paar geen alcohol meer.
ik rook nog wel :bloos:
maar drugs now way.

Waarschuw beheerder
sjonge jonge...
dat vind ik wel erg triest hoor..
gewoon als je hoogzwanger bent gaan staan springen en weet ik t..net of dr nix aan de hand is...

wat je zelf doet moet je allemaal zelf weten maar je hebt wel n nieuwe leventje in je lichaam...:cry:

jammer dat ik t zelf nie heb gezien..had dr zeker weten iets van gezegd :jaja: :S :(

ik zelf ben ook hoog zwanger ik ben over 9 dagen uitgerekend

alvast gefeliciteerd dan maar,jij bent tenminste nie zo'n egotripper... :flower: voor jou! :D
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon geen kinderen nemen,

hoef je je ook geen zorgen te maken of jouw drugsgebruik het kind schaad
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon geen kinderen nemen,

hoef je je ook geen zorgen te maken of jouw drugsgebruik het kind schaad

ik ga nu waarschijnlijk een overbodige opmerking maken.... maar goed, ik wil het gewoon zeggen:

GEWOON GEEN DRUGS GEBRUIKEN!
Waarschuw beheerder
donateur
GEWOON GEEN DRUGS GEBRUIKEN!

En gelijk heb je!

Gevolg van drugsgebruik is namelijk dat je meestal overbodige opmerkingen maakt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik niet... blow zelfs niet...

toch bedankt...

(ik rook en drink soms alcohol, that's it)

Waarschuw beheerder
Zulke mensen verdienen het niet om kinderen te krijgen. Al die kinderloze stellen die alles proberen om zwanger te raken...zij verdienen pas een kind. Geen mensen die het leven van hun kind op het spel zetten.

Waarschuw beheerder
Drugsgebruik als je zwanger bent is 1 van de domste dingen die je kunt doen!!! Alleen houden heel veel mensen er geen rekening mee dat drugs jarenlang aantoonbaar in je lichaam blijft. Zelfs dit kan al gevolgen hebben voor een ongeboren baby!!

Waarschuw beheerder
Inderdaad, iedereen loopt hier wel te verkondigen dat ze het heel fout vinden.
Maar wat als wat je nu gebruikt invloed heeft op een kind dat er over een paar jaar komt?
En die invloed is er, daar ga ik van uit.
Waarschuw beheerder
hoe weet je dat ze wat op had dan??
heel vaak krijg je als je hard gaat reacties van: zo lekker eraan??
maar dan heb ik helemaal niks op dus....
en dat is bij veel meer mensen zo..

vin t wel vaag dat ze hard gaat :bounce: terwijl ze nog iets van 3/4 weken moet
Waarschuw beheerder
een beetje verantwoordelijkheid­s gevoel zou hier wel op zijn plaats zijn lijkt me. :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Heb wel eens verhaal gehoord van iemand die zwanger was en ook helemaal van het pad was door de ghb.

Er is ook iets mis met het kind (misschien wel door drugsgebruik van de ouders).

Ziek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik zwanger zou zijn dan zou ik lekker thuis op de bank gaan zitten.
No way dat ik risisco ga lopen he.

Waarschuw beheerder
nee, sinds ik weet dat ik zwanger ben ( nu 33 weken :D) doe ik al niks meer dat ons kindje in gevaar kan brengen, en het mooiste is : papa doet ook niks meer :D
Waarschuw beheerder
Poelie.

Alvast gefeliciteerd samen, doen jullie goed (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou stappen als je zwanger bent moet kunnen vind ik..
Maar daar heb ik al zo vaak een discussie over gevoerd en het is gewoon dat de meningen daarover verschillen!
Als ik zwanger ben en ik ben dan nog net zo als nu, stop ik met drugs maar dat wil niet zeggen dat ik die 9 maanden achter de geraniums moet gaan zitten en wachten tot hij of zij er is!!
En als je naar een markt gaat of naar de stad heb je ook de kans dat je op je bek gaat of dat er iemand tegen je aan stoot!
Dat is niet alleen op een feest zo!
En oke op een feest heb je grotere kans dat er ruzie komt en dat je aan de kant wordt geduwt idd, maar dat kan op een verjaardag ook gebeuren!
Dus met andere woorden je moet 9 maanden op je kont gaan zitten voor de tv dan kan er zeker nix gebeuren!!

Maar drugs gebruik kan idd niet als je zwanger bent!!
Waarschuw beheerder
donateur
Oh hehe
Ik dacht na de topic titel gelezen te hebben dat iemand zwanger was en dat kind kwam zo uit de reet
Waarschuw beheerder
zolang je niet zeker weet dat ze uit haar reet was, mag je niet oordelen vind ik.

ze zal heus niet zo dom zijn om drugs te gebruiken als ze hoogzwanger is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sluit me bij Love2Party aan.
Waarschuw beheerder
me too

Waarschuw beheerder
ik rook nog wel

wel eerlijk, maar ooh zoo stom!!!

Waarschuw beheerder
DAN SPOOR JE NIET!!! als t echt zo is dan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk dat je je zelf wel voor je kop kan schieten als (ff oneerbiedig gezegd) er een misbaksel uitkomt.

jullie begrijpen me wel toch ??

Waarschuw beheerder
vriendin van mij dacht dat ze zwanger was en is toen naar impulz gegaan (vorig jaar dec ofzo)
enne heeft toen 1 pilletje op, die maandag bleek ze idd zwanger te zijn.. maar sinds ze dat zeker wist heeft ze niks meer aangeraakt (ja wel gerookt) ze is nog een keer op stap geweest dacht ik maar nuchter! stappen moet ook kunne vind ik alleen vind ik het onverantwoord als je HOOgzwanger bent ivm evt knal tegen je buik door iemand anders ofzo... maar goed ik vind het zwaar egoistisch en dom, want als je hoogzwanger bent en iets pakt kan took nog zo zijn dat je spontaan weeen krijgt en bevalt.. als ze dan merken dat je op hebt dan kunne ze de kinderbescherming inschakelen.. sommige mensen zijn echt dom! laat dan abortus plegen!

Waarschuw beheerder
als ze dan merken dat je op hebt dan kunne ze de kinderbescherming inschakelen..

En terecht!
Waarschuw beheerder
maarre is het gezond ter wereld gekomen dan ????

ben wel benieuwd eigenlijk ??

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een kneus dat mens zeg.... Zeker geen verrantwoordelijkhei­ds gevoel :kots:

Waarschuw beheerder
Jesus kristus zeg dit vind ik gwoon te erg voor woorden........

Waarschuw beheerder
to T@rbo, dank je wel :D
We gaan idd nog wel stappen, want thuis zitten kan ik niet, maar we 'nemen' niks meer...
Waarschuw beheerder
donateur
Raar... :S
Waarschuw beheerder
Trippend kind :(

Zwanger op een feest... NO PROBLEm :respect: Vroeg leren!

Maar dan ook nog pillen ...... NO..

Waarschuw beheerder
donateur
Pcies.. zwanger op een feest.. moet kunnen!
Maar drugs?? No way!!

Waarschuw beheerder
dat vind ik ook... zolang je kan feesten moet je het doen. maar om nou te :xtc: is niet echt verstandig volgens mij loopt het kind daar dus mooi schade van op... is het niet lichamelijk dan wel geestelijk...

Waarschuw beheerder
donateur
Dan verdien je het niet om moeder te worden

:jaja:

Waarschuw beheerder
ongelooflijk, waar haalt ze het vandaan???
als het waar is, is het echt een ziek wijf! en als het mijn vriendin was geweest, had ik allang ingegrepen.
maar waarschijnlijk is die vriend zelf ook volledig ontspoord :yes:

vraag blijft natuurlijk, was ze niet gewoon een stevige dame, in plaats van zwanger?

Waarschuw beheerder
donateur
Zooo lekker bijdehand!

Dat kind loopt hoge kans om mismaakt ter wereld te komen omdat zij een avondje uit haar dak wilt gaan! :S
Waarschuw beheerder
donateur
vraag blijft natuurlijk, was ze niet gewoon een stevige dame, in plaats van zwanger

topic starter heeft het over hoogzwanger dat is niet te vergelijken met dit zijn hoor :s

Maar idd wat een domme kut...
Feesten kan wel vindt ik. Ben ik wel van plan iig
Waarschuw beheerder
De harde muziek alleen al kan schadelijk zijn voor een ongeboren kind. Als ze echt hoogzwanger was, mag ze van mij de bak in wegens kindermishandeling en dat kind naar een ander. Zo'n figuur hoort geen moeder te zijn

Waarschuw beheerder
donateur
heftig hoor :S

onverantwoordelijke mammie dan zeg :S mijn mening is dat als je zwanger bent je nada meer mag aanraken qua drugs, ook als het kind er is vind ik dat niet kunnen. mag best op stap of zo, maakt mij niet uit hoeveel maanden maar drugs no way
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik echt hoogzwanger ben zou ik ook sowieso niet gaan. Dat gesleep met zo'n kind daar alleen al de hele nacht.. En dan idd de rest nog. Maar eigenlijk moeilijk te oordelen allemaal. Ken het verhaal van haar kant niet.
Waarschuw beheerder
Nee vind het sowiezo niet kunnen. Een hoogzwangere vrouw die gaat stappen..
En dan ook nog onder invloed.. Heel erg onverantwoordelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar eigenlijk moeilijk te oordelen allemaal. Ken het verhaal van haar kant niet.

Alsof dat verhaal er toe doet op dit moment? Ze is gewoon bezig stelsematig haar kind te vermoorden hoor. Of in ieder geval zwaar te mishandelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ken ook zo iemand, vind niet dat ze verantwoord bezig is, maar ze zal dit zelf ook wel weten denk ik.

Waarschuw beheerder
2 Stampertje Daar bedoel ik mee dat ik alleen zijn kant hoor. Heeft hij het wle goed gezien allemaal!. Zij kan zich niet verdedigen nu. Ik kan me niet indenken dta iemand zo stom is namelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Ow okeej, ik hapte even te snel :flower:

:D

Waarschuw beheerder
HAha ok ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zal best dat hij het goed heeft gezien, want je ziet het wel vaker.

Waarschuw beheerder
donateur
Als het waar is is het gewoon grofweg schandalig, maar dat geldt ook voor drinken en roken tijdens de zwangerschap!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je zwanger bent en dan evengoed aan de shit zit dan ben je gewoonweg ziek in je kop!

meer valt er niet over te zeggen....

gewoon zielig en ziekelijk

Waarschuw beheerder
absurt egoïstisch.. bah bah, ik walg van dat soort mensen...

Dat ze gaat stappen, dat vind ik zelf ook niet altijd even verantwoord, maar dat is ieder voor zich...
Maar die drugs?!?! ze loopt gewoon het leven van een persoontje waar ze waarschijnlijk het meest van gaat houden te verzieken!

Waarschuw beheerder
ik word er verdrietig van...
Waarschuw beheerder
donateur
wat een ziek wijf hey:s als ik dat had gezxien was ik dr echt wel ff op afgestapt en vrage waar dat mokkel in godsnaam mee bezig was!!!! daar kan ik me echt zoo kwaad om maken he!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ben op dit moment ook zwanger 13 weken, en ik ga pas weer uit als het geboren is, je kan toch wel 9 maanden wachten. Ik zou er niet aan moeten denken dat er wat zou gebeuren, dat vergeef je jezelf toch nooit
Waarschuw beheerder
Pfff wat een idioot.

Dat de vrienden van dat wijf er dan ook niet ff een stokje voor steken. Als ik een zwangere vriendin zou hebben zou ik er echt alles aan doen om haar niet te laten gebruiken. Als ze dat wel zou doen, dan zou ze van mij door de stront kunnen zakken. En er dus zeker niet vrolijk mee gaan feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
mensen moeten het allemaal zelf weten, maar als je nieteens de discipline op kan brengen om een avondje zonder te stappen hoe moet het dan later als het geboren is??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vraag ik me dus ook af...

zal wat worden als het strax geboren is... :S

zielig hoor ..voor dat kind
Waarschuw beheerder
wat je met je eigen leven en gezondheid doet moet je zelf weten, maar ik vind het heel erg als iemand dat voor een ander beslist! (wat je dus doet als je zwanger bent)

Waarschuw beheerder
moooooooooi, dat wijf is dus echt zwaar ziek in dr hoofd geweest (miss nu nog steeds)
zij verdient geen kind

Waarschuw beheerder
donateur
Shocking :S tjah.. ze moet het zelf weten hoor maar k vindt het heel erg dom...
Waarschuw beheerder
ik vindt het echt niet kunnen. ik heb het zelf ook een keer gezien. in de fun met MOH in de wc daar, en dat weif was ook knetteraar. en heb haar ook even verteld wat ik daar van vondt en het kon haar niets schelen. zulke mensen zijn gewoon vet triest. :kots:

Waarschuw beheerder
Dat iemand een kind zo de dupe laat worden alleen maar om haar eigen pleziertje te hebben. Zometeen is het kindje gehandicapt, dumpt ze het kind in een tehuis, komt daar alleen maar met de feestdagen en voor de rest lekker uit je padje stappen :-(

Nee absoluut geen respect voor haar :'(

Als je zwanger bent en je wilt stappen mag je van mij maar hou er altijd rekening mee,en gebruik geen shit.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb respect voor mensen die het belang van hun ( ongeboren) kind voorop stellen...! Ik ben echt heel erg benieuwd of ze echt wat had gebruikt,dat zou toch te erg zijn!!!
Wat een rare uitdrukking trouwens "uit je reet" ..nog nooit eerder gehoord.

Waarschuw beheerder
Vind t nie kunnen...

Waarschuw beheerder
Vind het ook niet kunnen.
Als ik zwanger zou zijn ga ik heus nog wel stappen, maar zeker geen drugs gebruiken! Dat is toch niet normaal, wie weet wat je kindje eraan overhoudt!

DOM wijffie hoor!
Waarschuw beheerder
ben nu bezig met het leren van mn ontwikkelingspsychol­ogie tentamen, lees net dat als de moeder tijdens haar zwangerschap drugs gebruikt de gevolgen voor haar kindje enorm kunnen zijn.

Zo kan het kindje
*met een (te)laag geboortegewicht ter wereld komen
*moeilijkheden met ademhaling & organen hebben
*is er een vergrootte kans op misvormingen,
*prematuur ter wereld komen of zelfs overlijden

Verder zal het kindje op latere leeftijd enorm veel last hiervan kunnen ondervinden:
*een trage ontwikkeling
*lage intelligentie
*slechte motorieke ontwikkeling
*slapeloosheid
*concentratieproblem­en
*onvruchtbaarheid
*etc.
NIET DOEN DUS!!! Blowen valt hier ook onder, dus als je je (ongeboren)kindje een eerlijke kans wilt geven gebruik je geen drugs (iig niet tijdens je zwangerschap!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, had ik die week daarvoor nog flink gebruikt en maakte me eigen flink druk om me ongeboren kind. Maar volgens mij gynocholoog kon het geen kwaad heb daarna niet meer gebruikt...Ik vind het heel dom van meiden die zwanger zijn en zeker nog gebruiken!!! Als er wat gebeurd met je kindje blijft het je hele leven bij je...Ik ben bevallen van een prachtige meid, en ik heb haar gelijk laten controleren op alles, want je weet maar nooit... Toen ik zwanger was ben ik nog naar dance valley geweest, voelde me eigen heel erg opgelaten omdat ik dacht dat ik de enige was die zwanger zou zijn, maar dat was gelukkig niet zo...Heb er 2 gezien die toen veel verder waren als ik....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat mens wilde gewoon lol, laat haar, domme moeder krijgt zowiezo dom kind, heeft de wereld toch niks aan
Waarschuw beheerder
donateur
Sowieso de mensen die hard schreeuwen dat het niet kan, maar wel roken zijn ook fout. Kijk lekker naar jezelf, door roken kan je baby ook allerlei afwijkingen hebben, dan ben je lekker bezig!
Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat mensen zo onverantwoord bezig kunnen zijn, door gewoon te blijven roken en/of te gebruiken of alcohol te blijven dinken.
Het gaat tenslotte om het leven/gezondheid van je kindje. Het lijkt mij toch dat je die de een zo goed/gezond mogelijke kans op overleven wil geven.
Ik denk niet dat je het jezelf ooit zou vergeven als blijkt dat je kindje iets mankeert alleen maar door jouw schuld omdat je gebruikt/gerookt of wat dan ook hebt.

Als je nou niet weet dat je zwanger bent en je hebt toevallig nog gebruikt OK dat kan gebeuren, maar zoals jesscia al zegt dan ga je je toch enorm zorgen maken.
Zwanger op een feest, ik denk dat ik het niet zou doen. Hangt er ook wel een beetje vanaf hoe ver je bent. Ik zou me toch zorgen maken, stel dat iemand jou nou "per ongeluk" een por geeft of weet ik veel. Je voelt je niet goed worden in de drukte....Ik denk dat ik niet rustig zou kunnen feesten.

Waarschuw beheerder
Toen ik naar dance valley ging, was ik 5mnd en half maand zwanger. Wij hadden die kaarten gekregen en we gingen VIP dus dat was heel lekker voor mij!!! Was telkens heel rustig in de VIP ruimtes en kon lekker zitten.

Ik heb tijdens me zwangerschap gerookt, maar wel een stuk minder dan voorheen. Is zeker geen excusses, maar ik kon echt niet stoppen!! ZWAK IK WEET HET... Maar toen ik was bevallen, werd me placenta nagekeken, voor zwangere vrouwen die roken tijdens hun zwangerschap ziet de placenta er wit/rood uit... Maar die van mij zag er net zo uit als van een zwangerevrouw die dus NIET had gerookt....Me verloskundige was heel erg verbaasd. Ik heb ook tijdens me eerste zwangerschap gerookt en me oudste dochter is nu 4 en half jaar en heeft nergens last van...Dus het klopt ECHT NIET altijd wat ze zeggen over roken tijdens de zwangerschap....

Kijk als je nou 1 pakje perdag rookt OKE dat vind ik ook een beetje te veel, ik deed er echt 5 dagen over met een pakje... JA JA HET IS NOG TEVEEL

Waarschuw beheerder
Heeeel egoistisch....als je drugs blijft gebruiken terwijl je zwanger bent....
Dan wil je denk ik niet snappen dat t slecht is voor je kindje....want je moet wel heel dom zijn als je niet weet dat het slecht is voor je kind...

Ik denk dat ik zelf wel stop met roken als ik zwanger ben...maar ja dat zeg ik nu...
Zelf schrik ik eigenlijk best wel als mensen bij me een pakkie peuken komen kopen(werk in een sigarenwinkel...)als ze zwanger zijn....
maar ja, dat moet iedereen zelf maar weten roken tijdens de zwangerschap....maar gebruiken..neeej das echt heel dom....

Waarschuw beheerder
echt onwijs dom, dat zo'n wijf zo noem ik haar maar het recht heeft om zwanger te zijn.
ik ben nou zelf zeven maand en ben sinds ik wist dat ik zwanger was nog naar 3 feestjes geweest waar ik echt heen wilde. maar drugs?? no way daar kap je toch gelijk mee. echt ongeloofelijk wat een dom wicht. idd egoistisch wat al genoemd wordt. ik zou er niet aan moeten denken dat mijn kind straks enkele beschadigingen heeft opgelopen omdat ik zo nodig een pilletje of een lijntje moest nemen. hoe verantwoordelijk ben je dan? kan me echt woest maken pfff