Partyflock

Forumonderwerp · 643580

Waarschuw beheerder
Ik was een tijdje geleden op Multi in de fun en zag daar een meisje wat zwanger was en ze ging echt keihard.
Ik bedoel ze was echt hoogzwanger volgens mij moest ze echt over 3/4 weken bevallen.Ik betrapte mezelf erop dat ik haar een btje stond aan te staren terwijl dit niet de bedoeling was.

Ik was echt geschokt!Sorry hoor maar als je zwanger bent ga je toch niet aan de drugs?
Daarbij vond ik het raar fat ze hoogzwanger was en op een feest stond.Das toch ook gevaarlijk,strax ga je op je bek of krijg je een trap in je buik?!
Ik weet zeker dat als ik weet dat ik zwanger ben ik meteen stop met drugs en als ik een buikje krijg ga ik denk ik ook niet meer naar feesten.
Vinden jullie dit overdreven>hoe denken jullie hierover?
Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik niet... blow zelfs niet...

toch bedankt...

(ik rook en drink soms alcohol, that's it)

Waarschuw beheerder
Zulke mensen verdienen het niet om kinderen te krijgen. Al die kinderloze stellen die alles proberen om zwanger te raken...zij verdienen pas een kind. Geen mensen die het leven van hun kind op het spel zetten.

Waarschuw beheerder
Drugsgebruik als je zwanger bent is 1 van de domste dingen die je kunt doen!!! Alleen houden heel veel mensen er geen rekening mee dat drugs jarenlang aantoonbaar in je lichaam blijft. Zelfs dit kan al gevolgen hebben voor een ongeboren baby!!

Waarschuw beheerder
Inderdaad, iedereen loopt hier wel te verkondigen dat ze het heel fout vinden.
Maar wat als wat je nu gebruikt invloed heeft op een kind dat er over een paar jaar komt?
En die invloed is er, daar ga ik van uit.
Waarschuw beheerder
hoe weet je dat ze wat op had dan??
heel vaak krijg je als je hard gaat reacties van: zo lekker eraan??
maar dan heb ik helemaal niks op dus....
en dat is bij veel meer mensen zo..

vin t wel vaag dat ze hard gaat :bounce: terwijl ze nog iets van 3/4 weken moet
Waarschuw beheerder
een beetje verantwoordelijkheid­s gevoel zou hier wel op zijn plaats zijn lijkt me. :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Heb wel eens verhaal gehoord van iemand die zwanger was en ook helemaal van het pad was door de ghb.

Er is ook iets mis met het kind (misschien wel door drugsgebruik van de ouders).

Ziek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik zwanger zou zijn dan zou ik lekker thuis op de bank gaan zitten.
No way dat ik risisco ga lopen he.

Waarschuw beheerder
nee, sinds ik weet dat ik zwanger ben ( nu 33 weken :D) doe ik al niks meer dat ons kindje in gevaar kan brengen, en het mooiste is : papa doet ook niks meer :D
Waarschuw beheerder
Poelie.

Alvast gefeliciteerd samen, doen jullie goed (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou stappen als je zwanger bent moet kunnen vind ik..
Maar daar heb ik al zo vaak een discussie over gevoerd en het is gewoon dat de meningen daarover verschillen!
Als ik zwanger ben en ik ben dan nog net zo als nu, stop ik met drugs maar dat wil niet zeggen dat ik die 9 maanden achter de geraniums moet gaan zitten en wachten tot hij of zij er is!!
En als je naar een markt gaat of naar de stad heb je ook de kans dat je op je bek gaat of dat er iemand tegen je aan stoot!
Dat is niet alleen op een feest zo!
En oke op een feest heb je grotere kans dat er ruzie komt en dat je aan de kant wordt geduwt idd, maar dat kan op een verjaardag ook gebeuren!
Dus met andere woorden je moet 9 maanden op je kont gaan zitten voor de tv dan kan er zeker nix gebeuren!!

Maar drugs gebruik kan idd niet als je zwanger bent!!
Waarschuw beheerder
donateur
Oh hehe
Ik dacht na de topic titel gelezen te hebben dat iemand zwanger was en dat kind kwam zo uit de reet
Waarschuw beheerder
zolang je niet zeker weet dat ze uit haar reet was, mag je niet oordelen vind ik.

ze zal heus niet zo dom zijn om drugs te gebruiken als ze hoogzwanger is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sluit me bij Love2Party aan.
Waarschuw beheerder
me too

Waarschuw beheerder
ik rook nog wel

wel eerlijk, maar ooh zoo stom!!!

Waarschuw beheerder
DAN SPOOR JE NIET!!! als t echt zo is dan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk dat je je zelf wel voor je kop kan schieten als (ff oneerbiedig gezegd) er een misbaksel uitkomt.

jullie begrijpen me wel toch ??

Waarschuw beheerder
vriendin van mij dacht dat ze zwanger was en is toen naar impulz gegaan (vorig jaar dec ofzo)
enne heeft toen 1 pilletje op, die maandag bleek ze idd zwanger te zijn.. maar sinds ze dat zeker wist heeft ze niks meer aangeraakt (ja wel gerookt) ze is nog een keer op stap geweest dacht ik maar nuchter! stappen moet ook kunne vind ik alleen vind ik het onverantwoord als je HOOgzwanger bent ivm evt knal tegen je buik door iemand anders ofzo... maar goed ik vind het zwaar egoistisch en dom, want als je hoogzwanger bent en iets pakt kan took nog zo zijn dat je spontaan weeen krijgt en bevalt.. als ze dan merken dat je op hebt dan kunne ze de kinderbescherming inschakelen.. sommige mensen zijn echt dom! laat dan abortus plegen!

Waarschuw beheerder
als ze dan merken dat je op hebt dan kunne ze de kinderbescherming inschakelen..

En terecht!
Waarschuw beheerder
maarre is het gezond ter wereld gekomen dan ????

ben wel benieuwd eigenlijk ??

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een kneus dat mens zeg.... Zeker geen verrantwoordelijkhei­ds gevoel :kots:

Waarschuw beheerder
Jesus kristus zeg dit vind ik gwoon te erg voor woorden........

Waarschuw beheerder
to T@rbo, dank je wel :D
We gaan idd nog wel stappen, want thuis zitten kan ik niet, maar we 'nemen' niks meer...
Waarschuw beheerder
donateur
Raar... :S
Waarschuw beheerder
Trippend kind :(

Zwanger op een feest... NO PROBLEm :respect: Vroeg leren!

Maar dan ook nog pillen ...... NO..

Waarschuw beheerder
donateur
Pcies.. zwanger op een feest.. moet kunnen!
Maar drugs?? No way!!

Waarschuw beheerder
dat vind ik ook... zolang je kan feesten moet je het doen. maar om nou te :xtc: is niet echt verstandig volgens mij loopt het kind daar dus mooi schade van op... is het niet lichamelijk dan wel geestelijk...

Waarschuw beheerder
donateur
Dan verdien je het niet om moeder te worden

:jaja:

Waarschuw beheerder
ongelooflijk, waar haalt ze het vandaan???
als het waar is, is het echt een ziek wijf! en als het mijn vriendin was geweest, had ik allang ingegrepen.
maar waarschijnlijk is die vriend zelf ook volledig ontspoord :yes:

vraag blijft natuurlijk, was ze niet gewoon een stevige dame, in plaats van zwanger?

Waarschuw beheerder
donateur
Zooo lekker bijdehand!

Dat kind loopt hoge kans om mismaakt ter wereld te komen omdat zij een avondje uit haar dak wilt gaan! :S
Waarschuw beheerder
donateur
vraag blijft natuurlijk, was ze niet gewoon een stevige dame, in plaats van zwanger

topic starter heeft het over hoogzwanger dat is niet te vergelijken met dit zijn hoor :s

Maar idd wat een domme kut...
Feesten kan wel vindt ik. Ben ik wel van plan iig
Waarschuw beheerder
De harde muziek alleen al kan schadelijk zijn voor een ongeboren kind. Als ze echt hoogzwanger was, mag ze van mij de bak in wegens kindermishandeling en dat kind naar een ander. Zo'n figuur hoort geen moeder te zijn

Waarschuw beheerder
donateur
heftig hoor :S

onverantwoordelijke mammie dan zeg :S mijn mening is dat als je zwanger bent je nada meer mag aanraken qua drugs, ook als het kind er is vind ik dat niet kunnen. mag best op stap of zo, maakt mij niet uit hoeveel maanden maar drugs no way
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik echt hoogzwanger ben zou ik ook sowieso niet gaan. Dat gesleep met zo'n kind daar alleen al de hele nacht.. En dan idd de rest nog. Maar eigenlijk moeilijk te oordelen allemaal. Ken het verhaal van haar kant niet.
Waarschuw beheerder
Nee vind het sowiezo niet kunnen. Een hoogzwangere vrouw die gaat stappen..
En dan ook nog onder invloed.. Heel erg onverantwoordelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar eigenlijk moeilijk te oordelen allemaal. Ken het verhaal van haar kant niet.

Alsof dat verhaal er toe doet op dit moment? Ze is gewoon bezig stelsematig haar kind te vermoorden hoor. Of in ieder geval zwaar te mishandelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ken ook zo iemand, vind niet dat ze verantwoord bezig is, maar ze zal dit zelf ook wel weten denk ik.

Waarschuw beheerder
2 Stampertje Daar bedoel ik mee dat ik alleen zijn kant hoor. Heeft hij het wle goed gezien allemaal!. Zij kan zich niet verdedigen nu. Ik kan me niet indenken dta iemand zo stom is namelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Ow okeej, ik hapte even te snel :flower:

:D

Waarschuw beheerder
HAha ok ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zal best dat hij het goed heeft gezien, want je ziet het wel vaker.

Waarschuw beheerder
donateur
Als het waar is is het gewoon grofweg schandalig, maar dat geldt ook voor drinken en roken tijdens de zwangerschap!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je zwanger bent en dan evengoed aan de shit zit dan ben je gewoonweg ziek in je kop!

meer valt er niet over te zeggen....

gewoon zielig en ziekelijk

Waarschuw beheerder
absurt egoïstisch.. bah bah, ik walg van dat soort mensen...

Dat ze gaat stappen, dat vind ik zelf ook niet altijd even verantwoord, maar dat is ieder voor zich...
Maar die drugs?!?! ze loopt gewoon het leven van een persoontje waar ze waarschijnlijk het meest van gaat houden te verzieken!

Waarschuw beheerder
ik word er verdrietig van...
Waarschuw beheerder
donateur
wat een ziek wijf hey:s als ik dat had gezxien was ik dr echt wel ff op afgestapt en vrage waar dat mokkel in godsnaam mee bezig was!!!! daar kan ik me echt zoo kwaad om maken he!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ben op dit moment ook zwanger 13 weken, en ik ga pas weer uit als het geboren is, je kan toch wel 9 maanden wachten. Ik zou er niet aan moeten denken dat er wat zou gebeuren, dat vergeef je jezelf toch nooit