Partyflock

Forumonderwerp · 643580

Waarschuw beheerder
Ik was een tijdje geleden op Multi in de fun en zag daar een meisje wat zwanger was en ze ging echt keihard.
Ik bedoel ze was echt hoogzwanger volgens mij moest ze echt over 3/4 weken bevallen.Ik betrapte mezelf erop dat ik haar een btje stond aan te staren terwijl dit niet de bedoeling was.

Ik was echt geschokt!Sorry hoor maar als je zwanger bent ga je toch niet aan de drugs?
Daarbij vond ik het raar fat ze hoogzwanger was en op een feest stond.Das toch ook gevaarlijk,strax ga je op je bek of krijg je een trap in je buik?!
Ik weet zeker dat als ik weet dat ik zwanger ben ik meteen stop met drugs en als ik een buikje krijg ga ik denk ik ook niet meer naar feesten.
Vinden jullie dit overdreven>hoe denken jullie hierover?
Waarschuw beheerder
Pfff wat een idioot.

Dat de vrienden van dat wijf er dan ook niet ff een stokje voor steken. Als ik een zwangere vriendin zou hebben zou ik er echt alles aan doen om haar niet te laten gebruiken. Als ze dat wel zou doen, dan zou ze van mij door de stront kunnen zakken. En er dus zeker niet vrolijk mee gaan feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
mensen moeten het allemaal zelf weten, maar als je nieteens de discipline op kan brengen om een avondje zonder te stappen hoe moet het dan later als het geboren is??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vraag ik me dus ook af...

zal wat worden als het strax geboren is... :S

zielig hoor ..voor dat kind
Waarschuw beheerder
wat je met je eigen leven en gezondheid doet moet je zelf weten, maar ik vind het heel erg als iemand dat voor een ander beslist! (wat je dus doet als je zwanger bent)

Waarschuw beheerder
moooooooooi, dat wijf is dus echt zwaar ziek in dr hoofd geweest (miss nu nog steeds)
zij verdient geen kind

Waarschuw beheerder
donateur
Shocking :S tjah.. ze moet het zelf weten hoor maar k vindt het heel erg dom...
Waarschuw beheerder
ik vindt het echt niet kunnen. ik heb het zelf ook een keer gezien. in de fun met MOH in de wc daar, en dat weif was ook knetteraar. en heb haar ook even verteld wat ik daar van vondt en het kon haar niets schelen. zulke mensen zijn gewoon vet triest. :kots:

Waarschuw beheerder
Dat iemand een kind zo de dupe laat worden alleen maar om haar eigen pleziertje te hebben. Zometeen is het kindje gehandicapt, dumpt ze het kind in een tehuis, komt daar alleen maar met de feestdagen en voor de rest lekker uit je padje stappen :-(

Nee absoluut geen respect voor haar :'(

Als je zwanger bent en je wilt stappen mag je van mij maar hou er altijd rekening mee,en gebruik geen shit.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb respect voor mensen die het belang van hun ( ongeboren) kind voorop stellen...! Ik ben echt heel erg benieuwd of ze echt wat had gebruikt,dat zou toch te erg zijn!!!
Wat een rare uitdrukking trouwens "uit je reet" ..nog nooit eerder gehoord.

Waarschuw beheerder
Vind t nie kunnen...

Waarschuw beheerder
Vind het ook niet kunnen.
Als ik zwanger zou zijn ga ik heus nog wel stappen, maar zeker geen drugs gebruiken! Dat is toch niet normaal, wie weet wat je kindje eraan overhoudt!

DOM wijffie hoor!
Waarschuw beheerder
ben nu bezig met het leren van mn ontwikkelingspsychol­ogie tentamen, lees net dat als de moeder tijdens haar zwangerschap drugs gebruikt de gevolgen voor haar kindje enorm kunnen zijn.

Zo kan het kindje
*met een (te)laag geboortegewicht ter wereld komen
*moeilijkheden met ademhaling & organen hebben
*is er een vergrootte kans op misvormingen,
*prematuur ter wereld komen of zelfs overlijden

Verder zal het kindje op latere leeftijd enorm veel last hiervan kunnen ondervinden:
*een trage ontwikkeling
*lage intelligentie
*slechte motorieke ontwikkeling
*slapeloosheid
*concentratieproblem­en
*onvruchtbaarheid
*etc.
NIET DOEN DUS!!! Blowen valt hier ook onder, dus als je je (ongeboren)kindje een eerlijke kans wilt geven gebruik je geen drugs (iig niet tijdens je zwangerschap!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, had ik die week daarvoor nog flink gebruikt en maakte me eigen flink druk om me ongeboren kind. Maar volgens mij gynocholoog kon het geen kwaad heb daarna niet meer gebruikt...Ik vind het heel dom van meiden die zwanger zijn en zeker nog gebruiken!!! Als er wat gebeurd met je kindje blijft het je hele leven bij je...Ik ben bevallen van een prachtige meid, en ik heb haar gelijk laten controleren op alles, want je weet maar nooit... Toen ik zwanger was ben ik nog naar dance valley geweest, voelde me eigen heel erg opgelaten omdat ik dacht dat ik de enige was die zwanger zou zijn, maar dat was gelukkig niet zo...Heb er 2 gezien die toen veel verder waren als ik....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat mens wilde gewoon lol, laat haar, domme moeder krijgt zowiezo dom kind, heeft de wereld toch niks aan
Waarschuw beheerder
donateur
Sowieso de mensen die hard schreeuwen dat het niet kan, maar wel roken zijn ook fout. Kijk lekker naar jezelf, door roken kan je baby ook allerlei afwijkingen hebben, dan ben je lekker bezig!
Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat mensen zo onverantwoord bezig kunnen zijn, door gewoon te blijven roken en/of te gebruiken of alcohol te blijven dinken.
Het gaat tenslotte om het leven/gezondheid van je kindje. Het lijkt mij toch dat je die de een zo goed/gezond mogelijke kans op overleven wil geven.
Ik denk niet dat je het jezelf ooit zou vergeven als blijkt dat je kindje iets mankeert alleen maar door jouw schuld omdat je gebruikt/gerookt of wat dan ook hebt.

Als je nou niet weet dat je zwanger bent en je hebt toevallig nog gebruikt OK dat kan gebeuren, maar zoals jesscia al zegt dan ga je je toch enorm zorgen maken.
Zwanger op een feest, ik denk dat ik het niet zou doen. Hangt er ook wel een beetje vanaf hoe ver je bent. Ik zou me toch zorgen maken, stel dat iemand jou nou "per ongeluk" een por geeft of weet ik veel. Je voelt je niet goed worden in de drukte....Ik denk dat ik niet rustig zou kunnen feesten.

Waarschuw beheerder
Toen ik naar dance valley ging, was ik 5mnd en half maand zwanger. Wij hadden die kaarten gekregen en we gingen VIP dus dat was heel lekker voor mij!!! Was telkens heel rustig in de VIP ruimtes en kon lekker zitten.

Ik heb tijdens me zwangerschap gerookt, maar wel een stuk minder dan voorheen. Is zeker geen excusses, maar ik kon echt niet stoppen!! ZWAK IK WEET HET... Maar toen ik was bevallen, werd me placenta nagekeken, voor zwangere vrouwen die roken tijdens hun zwangerschap ziet de placenta er wit/rood uit... Maar die van mij zag er net zo uit als van een zwangerevrouw die dus NIET had gerookt....Me verloskundige was heel erg verbaasd. Ik heb ook tijdens me eerste zwangerschap gerookt en me oudste dochter is nu 4 en half jaar en heeft nergens last van...Dus het klopt ECHT NIET altijd wat ze zeggen over roken tijdens de zwangerschap....

Kijk als je nou 1 pakje perdag rookt OKE dat vind ik ook een beetje te veel, ik deed er echt 5 dagen over met een pakje... JA JA HET IS NOG TEVEEL

Waarschuw beheerder
Heeeel egoistisch....als je drugs blijft gebruiken terwijl je zwanger bent....
Dan wil je denk ik niet snappen dat t slecht is voor je kindje....want je moet wel heel dom zijn als je niet weet dat het slecht is voor je kind...

Ik denk dat ik zelf wel stop met roken als ik zwanger ben...maar ja dat zeg ik nu...
Zelf schrik ik eigenlijk best wel als mensen bij me een pakkie peuken komen kopen(werk in een sigarenwinkel...)als ze zwanger zijn....
maar ja, dat moet iedereen zelf maar weten roken tijdens de zwangerschap....maar gebruiken..neeej das echt heel dom....

Waarschuw beheerder
echt onwijs dom, dat zo'n wijf zo noem ik haar maar het recht heeft om zwanger te zijn.
ik ben nou zelf zeven maand en ben sinds ik wist dat ik zwanger was nog naar 3 feestjes geweest waar ik echt heen wilde. maar drugs?? no way daar kap je toch gelijk mee. echt ongeloofelijk wat een dom wicht. idd egoistisch wat al genoemd wordt. ik zou er niet aan moeten denken dat mijn kind straks enkele beschadigingen heeft opgelopen omdat ik zo nodig een pilletje of een lijntje moest nemen. hoe verantwoordelijk ben je dan? kan me echt woest maken pfff