rollie 4 maart 2004 21:20
ik heb alle afleveringen van de eerste generatie gedownload op kazaa ben nu bezig met seizoen 2 en 3
ik heb alle afleveringen van de eerste generatie gedownload op kazaa ben nu bezig met seizoen 2 en 3
Downloaden??
Kopen die handel
Ik koop niet veel dvd's maar voor transformers wil ik wel een uitzondering maken
Ik heb nu Season 1 en Season 2 Part 2.
Moet nog Season 2 Part 1 en Season 3 Part 1.
Season 3 Part 2 moet nog uitkomen.
Die dvd's zijn allen fucking moeilijk aan te komen hier in NL
laatste aanpassing
De DVD's van de Intertoys (waar ik er overigens ook 4 van heb) waren volgens mij alleen even snel gemaakt door Intertoys voor de feestdagen om te verkopen..
Je kan ze nu amper nog vinden en ze bevatten een hoop 'fouten '. Veel spelfouten op de hoesjes en ondertiteling. Verder klopt de volgorde van de afleveringen niet. Verder is het ook niet echt duidelijk hoeveel DVD's 1 seizoen vormen, het lijkt er op dat het er twee zijn toch? Maar er zijn veel meer DVD's nodig om 1 seizoen op te zetten.
Dan heb je nog DVD's met een mooi/nieuwer hoesje zeg maar en een aantal met een wat verroter/ouder hoesje. De eerste heet serie 1 en 2, bij de tweede is het opeens deel 1 enz. Die mooiere zijn volgens mij gewoon opgenomen van TV ofzo, die hebben van die tussenstukjes van TF 2nd generation ofzo tussendoor. Weet niet precies hoe het heet, want ik keek het de afgelopen jaren niet als het in een nieuw jasje op de TV was. Je hebt daar in ieder geval van die moderne tussenstukjes dat er een ander beeld ingezet wordt enzo..
Al met al vind ik het heel erg amateuristisch gemaakt moet ik zeggen. Bij de FRS hebben ze geloof ik wel een officiele serie liggen, wel in het Engels dacht ik. Dat ziet er allemaal wat beter uit, al zijn die wel 11,99 per DVD..
Je kan ze nu amper nog vinden en ze bevatten een hoop 'fouten '. Veel spelfouten op de hoesjes en ondertiteling. Verder klopt de volgorde van de afleveringen niet. Verder is het ook niet echt duidelijk hoeveel DVD's 1 seizoen vormen, het lijkt er op dat het er twee zijn toch? Maar er zijn veel meer DVD's nodig om 1 seizoen op te zetten.
Dan heb je nog DVD's met een mooi/nieuwer hoesje zeg maar en een aantal met een wat verroter/ouder hoesje. De eerste heet serie 1 en 2, bij de tweede is het opeens deel 1 enz. Die mooiere zijn volgens mij gewoon opgenomen van TV ofzo, die hebben van die tussenstukjes van TF 2nd generation ofzo tussendoor. Weet niet precies hoe het heet, want ik keek het de afgelopen jaren niet als het in een nieuw jasje op de TV was. Je hebt daar in ieder geval van die moderne tussenstukjes dat er een ander beeld ingezet wordt enzo..
Al met al vind ik het heel erg amateuristisch gemaakt moet ik zeggen. Bij de FRS hebben ze geloof ik wel een officiele serie liggen, wel in het Engels dacht ik. Dat ziet er allemaal wat beter uit, al zijn die wel 11,99 per DVD..
Ah dat zijn de neppe dus... met maar een paar afl.
Ik zoek echt die 4 cd's boxes die wel gewoon in volgorde lopen. En ze zijn ook zonder ondertiteling (import). vind ik zoiezo beter. Vroeger keek ik het ook altijd zonder dus die neppe ondertiteling hoef ik er niet bij. sommige dingen worden toch verkeerd weergegeven.
Ik heb het dus over deze!

die boxen bevatten 16 afl (4 dvd's) in de goede volgorde!
Ik zoek echt die 4 cd's boxes die wel gewoon in volgorde lopen. En ze zijn ook zonder ondertiteling (import). vind ik zoiezo beter. Vroeger keek ik het ook altijd zonder dus die neppe ondertiteling hoef ik er niet bij. sommige dingen worden toch verkeerd weergegeven.
Ik heb het dus over deze!
die boxen bevatten 16 afl (4 dvd's) in de goede volgorde!
laatste aanpassing
wartus 5 maart 2004 14:39
het spel transformers voor playstation 2 heb ik al thuis liggen. het spel is aardig bruut. het is ff wennen wat betreft de besturing, maar het is echt fucking mooi gemaakt. je kan kiezen tussen drie autobots. optimus prime, sideswipe en hotshot.
het spel transformers voor playstation 2 heb ik al thuis liggen. het spel is aardig bruut. het is ff wennen wat betreft de besturing, maar het is echt fucking mooi gemaakt. je kan kiezen tussen drie autobots. optimus prime, sideswipe en hotshot.
Amerikaans versie of japanse??
Maaruh wel weinig zeg waar je uit kan kiezen?
het is transformers armada, jammer genoeg want g1 is gewoon het kickst. het is een vechtspel beetje gecombineerd met een rpg. het eerste level in is de jungle en heeft een oppervlakte van 5 vierkante kilometer. erg groot dus. in dat (level?) of in het spel heet het dropzones. moet je van alles zoeken (mini cons). beetje gare decepticons neer schieten. ik heb de amerikaanse beta versie gespeeld, want het spel is nog niet volledig af (kleine details) moete nog worden veranderd. ik vind persoonlijk jammer dat je ook niet kan kiezen tussen autobots of decepticons, want dan had ik gekozen voor the constructicons!
" constructicons merge into Devastator"
" constructicons merge into Devastator"
Cartoon Network moet terug komen met die ouwe tekenfilms
Om helemaal het oldschool gevoel terug te krijgen stel ik voor om Fun Factory terug te krijgen ... *droom* ... met series als Blackstar, he-man, Jayce & Wheeled Warriors, Inspector Gadget en Transformers. En presentatoren als Andy, Crocker en Snoot
Zei er iemand..
QonstructiQonssssssssssssssssssssssss?

QonstructiQonssssssssssssssssssssssss?
hahaah, omega supreme is traag..
maareh, Devastator was/is niet me favo
Predaking, Metroplex en Computron
maareh, Devastator was/is niet me favo
Predaking, Metroplex en Computron
Deztr0 11 maart 2004 01:19
donateur! Cartoon Network moet terug komen met die ouwe tekenfilms
Om helemaal het oldschool gevoel terug te krijgen stel ik voor om Fun Factory terug te krijgen ... *droom* ... met series als Blackstar, he-man, Jayce & Wheeled Warriors, Inspector Gadget en Transformers. En presentatoren als Andy, Crocker en Snoot
donateur! Cartoon Network moet terug komen met die ouwe tekenfilms
Nog effe wat toevoegen
Marshall Bravestar
Skippy
The Care Bears
M.A.S.K.
G.I. JOE
laatste aanpassing