Partyflock

Forumonderwerp · 643517
Yeah!

Net de video's van serie I & II en de speelfilm gekregen voor mn spaarpunten bij de Edah! :-D

Toch wel jeugdsentiment...

Lache dat de moderne versie nu weer op tv is, net als He-Man.

Nu alleen Mask nog!

ik heb alle afleveringen van de eerste generatie gedownload op kazaa B) ben nu bezig met seizoen 2 en 3
rollie 4 maart 2004 21:20
ik heb alle afleveringen van de eerste generatie gedownload op kazaa ben nu bezig met seizoen 2 en 3

Downloaden??
Kopen die handel :D
Ik koop niet veel dvd's maar voor transformers wil ik wel een uitzondering maken :D :D.

Ik heb nu Season 1 en Season 2 Part 2.

Moet nog Season 2 Part 1 en Season 3 Part 1.

Season 3 Part 2 moet nog uitkomen.

:bounce:

Die dvd's zijn allen fucking moeilijk aan te komen hier in NL :S. In het buitenland kan je ze overal bestellen,maar dan moet je een credit card hebben..... en je raad het al.... die heb ik niet :frusty:. Maar ik zal er alles aan doen om die hele collectie te krijgen. :p
laatste aanpassing
intertoys verkoopt die dvd's dacht ik ... zag in de stad ook nog bij een pc winkeltje transformer videobanden seizoen 1

fire in the sky geloof ik :$
ah ok.. zal ik een keer gaan checken.

Moet alleen geen videobanden. DIe zijn over 5 jaar rot (N).
4.99 per dvd waren ze geloof ik.. je kon ook 1 box kopen waar ze allemaal in zaten

De DVD's van de Intertoys (waar ik er overigens ook 4 van heb) waren volgens mij alleen even snel gemaakt door Intertoys voor de feestdagen om te verkopen..

Je kan ze nu amper nog vinden en ze bevatten een hoop 'fouten '. Veel spelfouten op de hoesjes en ondertiteling. Verder klopt de volgorde van de afleveringen niet. Verder is het ook niet echt duidelijk hoeveel DVD's 1 seizoen vormen, het lijkt er op dat het er twee zijn toch? Maar er zijn veel meer DVD's nodig om 1 seizoen op te zetten.

Dan heb je nog DVD's met een mooi/nieuwer hoesje zeg maar en een aantal met een wat verroter/ouder hoesje. De eerste heet serie 1 en 2, bij de tweede is het opeens deel 1 enz. Die mooiere zijn volgens mij gewoon opgenomen van TV ofzo, die hebben van die tussenstukjes van TF 2nd generation ofzo tussendoor. Weet niet precies hoe het heet, want ik keek het de afgelopen jaren niet als het in een nieuw jasje op de TV was. Je hebt daar in ieder geval van die moderne tussenstukjes dat er een ander beeld ingezet wordt enzo..

Al met al vind ik het heel erg amateuristisch gemaakt moet ik zeggen. Bij de FRS hebben ze geloof ik wel een officiele serie liggen, wel in het Engels dacht ik. Dat ziet er allemaal wat beter uit, al zijn die wel 11,99 per DVD..
Ah dat zijn de neppe dus... met maar een paar afl.

Ik zoek echt die 4 cd's boxes die wel gewoon in volgorde lopen. En ze zijn ook zonder ondertiteling (import). vind ik zoiezo beter. Vroeger keek ik het ook altijd zonder dus die neppe ondertiteling hoef ik er niet bij. sommige dingen worden toch verkeerd weergegeven.

Ik heb het dus over deze!

die boxen bevatten 16 afl (4 dvd's) in de goede volgorde! (Y)
laatste aanpassing

Die moet ik ook nog steeds allemaal.......
Zijn niet bepaald de goedkoopste sets...
:P

Keertje wachten tot ik veel opdrachten heb gehad en genoeg centen heb ofzo... Maar ik ga sowieso ooit nog aanschaffen.
Artiest Deztro
Zijn niet bepaald de goedkoopste sets...

Definieer: niet goedkoop 8)
50 euro per box vind ik ook niet bepaald goedkoop :D

Maar kopen zal ik ze :D

Season 1
En Season 2 Part 2 heb ik al B)
laatste aanpassing
50 euro ... nee, das inderdaad niet echt goedkoop, daar heb je gelijk in ...

Maar het is het wel waard voor de die-hards 8)

Toen ik dat rechter plaatje zag kreeg ik een flash back!
die heb ik ook [gehad] als mn ma ze niet weg hebt geflikkerd

:S
Je ma heeft ze weggeflikkerd?
Het zijn niet eens d'r eigen spullen...

Damnzzz... Dat hadden mijn ouders niet moeten flikken zeg. Ik heb gelukkig nog alles van vroeger...
:)
laatste aanpassing
:O
Astrotrain! :D

Me moeder zou op zn zachtst gezegd niet mijn beste vriendin zijn als ze dat zou doen ...

zal morgen eens ffm op de zolder kijken..
is dat ding nog wat waard dan? :9
Vast wel ...

Is dit een openbare aanbieding dan?

Ik heb het altijd leuk gevonden maar hecht er nu verder geen waarde aan, dus als er interesse is dan is dat een "ja"...

ga morgen wel ffm kijken
ga nu ffm Half Baked [Veronica 00:10-01:30]kijken ;)

:smoke:

Zijn er mensen hier dan die Tranformers willen kopen? :D

Niet dat ik ze perse kwijt wil, maar voor een leuk bod ;)

hangt er vanaf welke stukken, en in welke staat ze verkeren
:)

Ik zal binnenkort eens kijken welke ik heb en of ik er plaatjes bij kan vinden :)

Heb er nog wel redelijk wat, alleen niet echt super speciale..

Waar ik het meest 'trots' op ben zijn Optimus, Grimlock, Metroplex en Trust (omdat dit mijn eerste was ;))

deze gast was toch mijn favorietste zo trouw als un hond voor megatron soundwave

en grimlock was zeker cool
laatste aanpassing
het spel transformers voor playstation 2 heb ik al thuis liggen. het spel is aardig bruut. het is ff wennen wat betreft de besturing, maar het is echt fucking mooi gemaakt. je kan kiezen tussen drie autobots. optimus prime, sideswipe en hotshot.
wartus 5 maart 2004 14:39
het spel transformers voor playstation 2 heb ik al thuis liggen. het spel is aardig bruut. het is ff wennen wat betreft de besturing, maar het is echt fucking mooi gemaakt. je kan kiezen tussen drie autobots. optimus prime, sideswipe en hotshot.

Amerikaans versie of japanse??

Maaruh wel weinig zeg waar je uit kan kiezen?

Ik zal binnenkort eens kijken welke ik heb

wheheh ben net op zolder geweest TERING wat een zooi! :O hahaha volges mn ma moesten ze in een doos zitten.. ik zeg ja daar heb ik wat an :S
wat voor spel is het? een vechtspel tegenover mekaar zoals streetfighter?
Afgaande op de pics is het niet een vechtspel Rollie.. En dan zouden 3 mannetjes waaruit je kan kiezen trouwens wel erg weinig zijn he ;)

:kwijl: :kwijl:
hmmm ziet er te ''armada'' uit maar wel mooie graphics :D
Ziet er wel vet uit, inderdaad mooie graphics
laatste aanpassing
Trouwens.... op deze site werd vorig jaar al aangekondigd dat ie zou komen en die ziet er wel gewoon uit als G1.

http://www.the-magicbox.com/game031703f.htm

Ik zou het vetter vinden als die er ook zo uit kwam te zien.

Klopt, ik heb daar ook over gelezen...
Alleen had ik ook op meerdere sites gelezen dat deze Generation 1-game niet buiten japan gereleased zou worden...
:@ :@ :@
Dat word dan playstation ombouwen en downloaden O:)
laatste aanpassing
neej dat word eerst geld zoeken

dan playstation 2 kopen

dan game uit japan laten overkomen

dan ombouwen

dan cursus japans want anders versta ik er geen fuck van

dan lekker spelen

...en als het een gigantisch kutspel blijkt te zijn, heb je al die moeite voor niks gedaan
;)
Rollie: neem aan dat je nog in fase 1 zit: eerst geld sparen? 8)
fase 1 :yes: maar ben hard bezig met sparen :yes:
Wanneer komt fase 2?

zijn er al vooruitzichten?
jaaaaa zijn vooruitzichten

zondag ben ik jarig :d dus dan krijg ik geld dus ps2 komt hard dichterbij
het is transformers armada, jammer genoeg want g1 is gewoon het kickst. het is een vechtspel beetje gecombineerd met een rpg. het eerste level in is de jungle en heeft een oppervlakte van 5 vierkante kilometer. erg groot dus. in dat (level?) of in het spel heet het dropzones. moet je van alles zoeken (mini cons). beetje gare decepticons neer schieten. ik heb de amerikaanse beta versie gespeeld, want het spel is nog niet volledig af (kleine details) moete nog worden veranderd. ik vind persoonlijk jammer dat je ook niet kan kiezen tussen autobots of decepticons, want dan had ik gekozen voor the constructicons!
" constructicons merge into Devastator"
neej man ik wil grimlock van de dinobots zijn

of the arialbots :D

omg :D DIT IS DE TOPPIC
*tranen van jeugdsentiment* :D
geweldig jullie :D
Cartoon Network moet terug komen met die ouwe tekenfilms :kwijl: :D
Cartoon Network moet terug komen met die ouwe tekenfilms

Om helemaal het oldschool gevoel terug te krijgen stel ik voor om Fun Factory terug te krijgen ... *droom* ... met series als Blackstar, he-man, Jayce & Wheeled Warriors, Inspector Gadget en Transformers. En presentatoren als Andy, Crocker en Snoot :jaja:
Ja, zou cool zijn Deztro en dan halen we meteen Ray ff uit t bejaardentehuis... ;-)
Whahaha (6) ... zallie leuk vinden ...
Voor de liefhebbers...

Transformers dvd's
Zei er iemand..

QonstructiQonssssssssssssssssssssssss?

:P
devastator b)

alleen omega supreme is sterker en die heeft een pleurishekel aan constructicons :P
hahaah, omega supreme is traag..

maareh, Devastator was/is niet me favo

Predaking, Metroplex en Computron :P
Deztr0 11 maart 2004 01:19

donateur! Cartoon Network moet terug komen met die ouwe tekenfilms

Om helemaal het oldschool gevoel terug te krijgen stel ik voor om Fun Factory terug te krijgen ... *droom* ... met series als Blackstar, he-man, Jayce & Wheeled Warriors, Inspector Gadget en Transformers. En presentatoren als Andy, Crocker en Snoot

Nog effe wat toevoegen ;)

Marshall Bravestar
Skippy
The Care Bears
M.A.S.K.
G.I. JOE
laatste aanpassing