damn flinke collectie! Ik zie zelfs een Fortress Maximus in de hoek staan... dies veel geld waard (mits je de doos nog hebt) En Predaking! Geweldig!
Ik was zo onder de indruk dat ik voor het eerst sinds jaren maar weer eens wat poste op dit forum...
Geen beastwars trouwens... terrecht, want dat is toch alleen maar bagger. Voor de rest zeker veel Japanse shit...
nette collectie
Ik was zo onder de indruk dat ik voor het eerst sinds jaren maar weer eens wat poste op dit forum...
Geen beastwars trouwens... terrecht, want dat is toch alleen maar bagger. Voor de rest zeker veel Japanse shit...
nette collectie
thundercats waren ook heel bruut, die leider had dan zo'n bizar zwaard met zo'm soort oog erop!!
maar tf zijn toch het kickst, ik vind alleen generation 1 tof, die andere zuigen big time. ik heb al die dvd's via ebay gekocht in amerika of nederland scheelt een hoop knaken dan als je ze in de winkel koopt.
maar tf zijn toch het kickst, ik vind alleen generation 1 tof, die andere zuigen big time. ik heb al die dvd's via ebay gekocht in amerika of nederland scheelt een hoop knaken dan als je ze in de winkel koopt.
Ben onlangs op zoek gegaan naar TF hier in Canada. Het blijkt dat de originele transformers weer opnieuw worden uitgegeven. Ze zijn te koop voor 40 dollar ex belasting. Omgerekend komt dat op iets minder dan 30 euro per stuk. tot nu toe heb ik gezien:
Optimus Prime
Ultra magnus
Jazz
Prowl
Hoist
Grapple
Inferno
Tracks
Smokescreen
Red Alert
Silverstreak
Thundercracker
Starscream
Skywarp
Ook heb ik hier de enige echte Unicron, the planet-eating planet gezien. Wat een machtig mooi ding
Optimus Prime
Ultra magnus
Jazz
Prowl
Hoist
Grapple
Inferno
Tracks
Smokescreen
Red Alert
Silverstreak
Thundercracker
Starscream
Skywarp
Ook heb ik hier de enige echte Unicron, the planet-eating planet gezien. Wat een machtig mooi ding
Jaws: de prijs van Unicron valt nog mee: 90 dollar all-in. Dat is rond de 60 euro. Valt mee voor een transformer waarvan de doos tot je knie reikt 
Wat betreft die film ... wie weet. Misschien wordt het net zoiets als Final Fantasy the movie. per slot van rekening zijn alle transformers stemmen ingesproken door acteurs! Zo is bv. de stem van Megatron/Galvatron ingesproken door Leonard Nimoy, the original Doctor Spock...
Wat betreft die film ... wie weet. Misschien wordt het net zoiets als Final Fantasy the movie. per slot van rekening zijn alle transformers stemmen ingesproken door acteurs! Zo is bv. de stem van Megatron/Galvatron ingesproken door Leonard Nimoy, the original Doctor Spock...
Heb afgelopen week de 20th Anniversay versie van Optimus Prime aangeschaft... En ik kan 1 ding zeggen: TERING WAT IS DAT DING Z'N GELD WAARD!
Dit is een absolute must-have voor de echte fans...
Hier een site met wat foto's:
http://www.seibertron.com/toys/gallery.php?id=1&size=0&start=25
Dat ding is kolossaal! Gewoon 2 keer zo groot als de originele Optimus Prime...
Dit is een absolute must-have voor de echte fans...
Hier een site met wat foto's:
http://www.seibertron.com/toys/gallery.php?id=1&size=0&start=25
Dat ding is kolossaal! Gewoon 2 keer zo groot als de originele Optimus Prime...
Als ik me niet vergis is dat de Optimus met een soort bijl en een mini-megatron gun buiten zijn eigen gun, nietwaar???
…
Nu we het toch over optimus hebben: dit vondt ik ergens op een of andere site over zijn creatie:
Op zich wel grappig. Wat ik me van de series kan herinneren bracht diezelfde Optimus later diezelfde Aerialbots naar Vector Sigma om hen leven in te blazen om de Stunticons te bestrijden

…
Nu we het toch over optimus hebben: dit vondt ik ergens op een of andere site over zijn creatie:
Millions of years ago, when Cybertron was a peaceful planet Megaron was built and given a personality by Vector Sigma. He was one of the first Decepticons along with Shockwave and Soundwave. One fateful day, he attacked a warehouse with his army of drones, in which a young robot named Orion Pax (who actually envied the decepticons for their ability to fly) was almost destroyed. Fortunately for him, 5 chronal anomolies (later known as the Aerialbots) saved him. They brought Orion to Alpha Trion and this was the birth of Optimus Prime.
Op zich wel grappig. Wat ik me van de series kan herinneren bracht diezelfde Optimus later diezelfde Aerialbots naar Vector Sigma om hen leven in te blazen om de Stunticons te bestrijden
laatste aanpassing
Deztr0 3 maart 2004 05:07
Wat ik me van de series kan herinneren bracht diezelfde Optimus later diezelfde Aerialbots naar Vector Sigma om hen leven in te blazen om de Stunticons te bestrijden
Wat ik me van de series kan herinneren bracht diezelfde Optimus later diezelfde Aerialbots naar Vector Sigma om hen leven in te blazen om de Stunticons te bestrijden
Klopt ja!
Die afl. heb ik op DVD liggen
The key to vector sigma Part 1 & 2
Hebben ze die sleutel nodig om ze tot leven te brengen!
Verdine Bel: Juist, dat is um! Goeie aflevering trouwens! Persoonlijk vindt ik de Stunticons de mooiste "oude groep". Over het algemeen vindt ik de predacons ook erg mooi 
MEntal W: Vette shit!
Wat kost ie daar?
Overigens zie ik hier steeds meer nieuwe generatie TF's in de winkel verschijnen, subserie Energon. Die hebben allemaal een transparant element in hun body verwerkt. Volgens mij heeft jouw Optimus dat ook...
MEntal W: Vette shit!
Overigens zie ik hier steeds meer nieuwe generatie TF's in de winkel verschijnen, subserie Energon. Die hebben allemaal een transparant element in hun body verwerkt. Volgens mij heeft jouw Optimus dat ook...
ik ben ook alles kwijt geraakt 
IK had btw bijna alle stunticons. Alleen Motormaster kon ik nergens vinden
.
En die Dinobot Snarl had ik ook. Vergeet ik nooit meer dat mn tante er een keer op is gaan staan. Gewoon dat hoofd kapot. Ik kon wel janken toen
Schiet me nu ook ineens te binnen. Ik had ook alle Combaticons die samen Bruticus vormden. Die baas Onslaught had ik toen met Sinterklaas gehad. VOlgesn mij nog nooit zo blij geweest met een transformer als toen
haha echt cool hoor die shit van vroeger!! *zucht*
IK had btw bijna alle stunticons. Alleen Motormaster kon ik nergens vinden
En die Dinobot Snarl had ik ook. Vergeet ik nooit meer dat mn tante er een keer op is gaan staan. Gewoon dat hoofd kapot. Ik kon wel janken toen
Schiet me nu ook ineens te binnen. Ik had ook alle Combaticons die samen Bruticus vormden. Die baas Onslaught had ik toen met Sinterklaas gehad. VOlgesn mij nog nooit zo blij geweest met een transformer als toen
haha echt cool hoor die shit van vroeger!! *zucht*
Verdine Bell ->
Damn, datzelfde probleem had ik ook... Motormaster nooit kunnen vinden, rest van de stunticons had ik wel.
Destro ->
Ik heb em besteld bij bigbadtoystore.com, daar kost ie 107 dollar. Je kunt trouwens kiezen tussen 2 versies; eentje van Hasbro (is goedkoper, maar bestaat helemaal uit plastic en heeft kortere schoorstenen en is in mijn ogen waardeloos) en die van Takara heb ik genomen dus, is voor een groot deel van diecast-metaal en van net zo'n goeie kwaliteit als de oude 'degelijke' Transformers...
Bij www.archonia.com kun je em ook bestellen, die zit in Belgie, wellicht zijn de verzendkosten dan wat lager als je em daar bestelt.
Damn, datzelfde probleem had ik ook... Motormaster nooit kunnen vinden, rest van de stunticons had ik wel.
Destro ->
Ik heb em besteld bij bigbadtoystore.com, daar kost ie 107 dollar. Je kunt trouwens kiezen tussen 2 versies; eentje van Hasbro (is goedkoper, maar bestaat helemaal uit plastic en heeft kortere schoorstenen en is in mijn ogen waardeloos) en die van Takara heb ik genomen dus, is voor een groot deel van diecast-metaal en van net zo'n goeie kwaliteit als de oude 'degelijke' Transformers...
Bij www.archonia.com kun je em ook bestellen, die zit in Belgie, wellicht zijn de verzendkosten dan wat lager als je em daar bestelt.
Die nieuwe serie/lijn Energon vind ik, net als Armada, zeer slap en drie keer niks...
Ik heb de afgelopen tijd ook nog wat andere klassieke TF's aangeschaft: Tracks, Inferno, Jazz en Starscream. En nog een zooi van de redelijk nieuwe RID-lijn van 2000/2001: Optimus Prime, Ultra Magnus (vormen samen Omega Prime), Team Bullettrain, Landfill Team, Combaticons/Ruination Team, RID Scourge, X-Brawn, Sideburn en Prowl...
Dure hobby, nostalgie...
Ik heb de afgelopen tijd ook nog wat andere klassieke TF's aangeschaft: Tracks, Inferno, Jazz en Starscream. En nog een zooi van de redelijk nieuwe RID-lijn van 2000/2001: Optimus Prime, Ultra Magnus (vormen samen Omega Prime), Team Bullettrain, Landfill Team, Combaticons/Ruination Team, RID Scourge, X-Brawn, Sideburn en Prowl...
Dure hobby, nostalgie...
Damn.. weet je hoe lang ze dat al aankondigen 
Ik had er ooit een topic over geopend op Start2Dance forum.
Als het goed is moet ie al uit zijn in Japan dan.
Link naar site waar ik het had gevonden
Ik had er ooit een topic over geopend op Start2Dance forum.
Als het goed is moet ie al uit zijn in Japan dan.
Link naar site waar ik het had gevonden
Transformer
Publisher: Takara
Platform: PlayStation 2
Genre: Action
Origin: Japan
Release: Autumn 2003
Takara announced they will release a new Transformer action game for PlayStation 2 in Japan in Autumn. Here are some images of the game in development.

Publisher: Takara
Platform: PlayStation 2
Genre: Action
Origin: Japan
Release: Autumn 2003
Takara announced they will release a new Transformer action game for PlayStation 2 in Japan in Autumn. Here are some images of the game in development.
laatste aanpassing

![[AT]-DaShadow](/images/user/15413_2783158.jpg)