Partyflock

Forumonderwerp · 642716

Waarschuw beheerder
Mensen wat vinden jullie van lange afstand relaties? Is dit volgens jullie te doen?
Waarschuw beheerder
als je aan cybersex doet wel :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Maastricht is wel errug ver weg ;)
Waarschuw beheerder
Ik vind het persoonlijk nooit een probleem,als je elkaar echt leuk vind moet afstand geen probleem zijn toch???

Waarschuw beheerder
als ze maar genoeg naaktfoto's opstuurt is het best :)

Waarschuw beheerder
Als je Maastricht vergelijkt met Huizen wel ja, stoeipoes......
Waarschuw beheerder
ik vind het persoonlijk geen probleem, als je echt gek op elkaar bent maakt afstand echt niks uit :)

Waarschuw beheerder
Assendelft had wat mij betreft wel iets meer naar boven gekunt op de kaart

Waarschuw beheerder
Das idd lullig voor je lauerpower...heb ook twee jaar iets gehad met een meid uit leiden.....en er is nu weer een meisje dat erg leuk is maar ook weer ver weg woont........t zit me niet mee...

Waarschuw beheerder
donateur
wij woonde ook 90 km bij elkaar vandaan.
2 jr op en neer gereist en nu woont hij 1 jaar hier.
Kan dus makkelijk.

Waarschuw beheerder
Voor mij is zelfs een relatie dichtbij op het moment amper te doen.
Maar ik kan me wel degelijk voorstellen dat als je erg van elkaar houd een lange afstandsrelatie goed mogelijk is.

Waarschuw beheerder
als ik het rechter pedaal intrap en mn stuur draait de goeie kant op is het 45 minuten rijden dus valt op zich wel mee. Maar liever knipper ik met mijn ogen en ben ik waar ik wezen wil natuurlijk he

Waarschuw beheerder
Ik heb ooit 2,5 jaar een relatie gehad met een meisje uit Parijs... 2,5 jaar leuke tijd, heb er van geleerd...koste me klauwen geld, en in mijn ogen loopt het uiteindelijk op de klippen...

Ik zoek het dichter bij huis!:D
Waarschuw beheerder
Ik heb momenteel liever een relatie wat verder van huis, kmtje of 100! :P
Heb net een relatie achter de rug met een meid die hier 300m vandaan woonde, leek op het laatst wel alsof we al 30 jaar getrouwd waren joh, ze wilde nooit eens gaan feesten ofzo! Nee doe mij maar wat verder, dan blijft t tenminste spannend lijkt mij! :P

Waarschuw beheerder
de een kan het wel, de ander niet.. ligt eraan.. als je beide goed mobiel bent, moet het inprincipe geen probleem zijn.. je moet er wel bij nadenken dat je elkaar waarschijnlijk eerst toch alleen maar in de weekenden ziet, als je elkaar dan opeens wat vaker gaat zien, of opeens een week iedere dag, de hele dag, kan er misschien wat irritatie ontstaan.. maar dat ligt geheel aan de persoon met wie jij bent, en andersom natuurlijk...

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: :jaja: :jaja: zeker wel
maar dat licht wel per persoon anders denk ik hoor

mijn vriend woont in enschede en ik naarbij den helder, dat is 244 km afstand!
en 1 december hebben we een jaar :lief: :D
dus.. ja.. voor mij is het wel te doen, en tuurlijk wens je dat je vaker bij elkaar bent enzo.. maar t gaat nog altijd goed dus :) yeej

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het moet wel kunnen lijkt me, maar uit eigen ervaring zeg ik NEE.

Waarschuw beheerder
donateur
Om percies te zijn was het 1008 kilometer of zo'n 10 uur in de toet. Gaat best wel maar de telefoon rekening is wel een tikkie aan de hoge kant. Ik denk dat het engelse spreekwoord distance makes the heart grow fonder echt wel klopt.
Waarschuw beheerder
Als je er echt samen voor gaat?! JA tuurlijk!
Waarschuw beheerder
bij mij werkt het niet in ieder geval...

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Ja uuuh boeie...niets sluiten....iedereen mag zijn mening geven.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon zelf in Drenthe, heb een vriend in Dordrecht, gaat al een jaar goed en we hebben afgelopen donderdag een appartement gekocht in Dordrecht :lief:

Het is maar net hoe je daar zelf mee omgaat en of je daar zelf tegen bestand bent :-)

Waarschuw beheerder
donateur
heb er nog geen ervaring mee maar ik denk dat het zeker wel zou kunnen :yes:
Waarschuw beheerder
Oeps...sorry...wel dubbel maar de andere topics zijn al te oud om in te reageren...heb deze weer opengegooid! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect:

Het lijkt mij erg moeilijk,

- soms kan ik wel es wantrouwend zijn dus zou ik de hele tijd denken dat ze vreemd zou gaan.

- je ziet elkaar alleen in het weekend, op zaterdag werk je al... En stel dat je uit wilt dan ben je zondag ook brak!! :(

- duur

Maar ja, denk dat je het alleen maar kan bepalen als je smoorverliefd bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kan prima hoor als je echt graag wilt ik kom zelf uit amsterdam en heb een vriend in dordrecht is ook best een afstand maar werkt nog wel:)

Waarschuw beheerder
Ik woon zelf in Den Helder en mijn vriend in Eindhoven. Da's echt een eind.

Het neemt veel tijd in beslag en het is duur, maar ik heb dat er voor over, want ik weet dat ik volgend jaar weer richting Eindhoven terug verhuis
en hem dan zo vaak kan zien als ik wil. :)
Waarschuw beheerder
donateur
werkt alleen als je er voor de volle 100% voor gaat, maar de kans is toch erg groot dat t misloopt, ben blij dat mijn schatje nog geen 5 minuten bij me vandaan woont :)

Waarschuw beheerder
Mun schatje woont in Eindhoven, en ik in Maastricht!!!!!! Het kan zeker lukke, als je je er beide voor inzet...

(K) Claudia...

Waarschuw beheerder
jah, als je er beide achter staat zal het zeker geeen probleem zijn, maar ik heb het al eens eerder meegemaakt dat hij het eerst helemaal niet erg vond en na een paar maand zei, schat je woont te ver...blablablablab

mahja, ik vind het wel wat hebben

Waarschuw beheerder
Me :lief:vriendin:lief: woont helemaal in den helder en ikzelf in eindhoven ....
tis 3 uur met de auto of soms 2.15 minuten als je plankgas rijd maar die afstrand is te doen...... want over een jaar wonen we toch al lekker samen als ik uit Irak ben!!!!:D:D:D

:knuffel:
Waarschuw beheerder
Mijn Ex woonde 200km verderop. Ging ook goed het is later om een adere reden dan de afstand uitgegaan

Waarschuw beheerder
Hmm ik woon ongeveer 20 minuten van me lievie af (met de auto) maar met de trein doe ik er meer als een uur over.. Nu zie ik m alleen int weekend maar krijg binnenkort me ov dus dat is wel beter dan ;) Want nu woon ik in Wageningen, hij in Apeldoorn en ik zit op school in Utrecht.. Reis meteen het hele land door :P Sjah afstand is jammer opzich, maar tis wel leuk als je mekaar dan weer ziet vind ik :D Niet elke dag dus.. Mis 'm soms wel hoor :(

(L) lievie.... :kusje: voor jou
Waarschuw beheerder
donateur
Relatie op afstand is moeilijk maar zeker niet onmogelijk...

Ik woon in de buurt van Emmen en mijn vriend vlakbij Hilversum, dat is ongeveer 160 kilometer van elkaar vandaan.

We zien elkaar in principe daarom ook alleen in het weekend. Ik moet zeggen dat het wel moeilijk is maar ik heb het er echt wel voor over.

En dat is denk ik toch wel het belangrijkste... Je moet er beide achter staan (maar dat is volgens mij altijd zo in een relatie dacht ik zo)

Onderhand hebben we al meer dan 2 jaar... Duzz :D
Waarschuw beheerder
donateur
goh.. in topic: "Een onmogelijke relatie..." staat exact hetzelfde antwoord...

copy --> paste ?? ;p
Waarschuw beheerder
Tja als je maar gek genoeg op mekaar bent...
Dan kan t cker hoor....
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo dubbel:P
Waarschuw beheerder
Ja het kan wel, maar je moet er wel tijd voor hebben!!
Waarschuw beheerder
Het is zeer zeker mogelijk!!

Mijn lieffie woont in Heeze (vlak bij Eindhoven) en ik vlak bij utrecht, het is ckur 1 1/2 uur treinen maar het is het waard :lief:
Waarschuw beheerder
(te) veel slechte ervaringen mee..
Waarschuw beheerder
Als je gek op elkaar bent kan het zeker, maar je moet er idd wel de tijd voor hebben...

Waarschuw beheerder
ik heb ook eens een relatie op afstand gehad,we hebben het een half jaar vol gehouden... we zagen elkaar alleen int weekend,en dat ging gewoon helemaal mis je ziet elkaar te weinig!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb het ook geprobeerd ma de afstand maakte op zich nie zo veel uit ma je kan mekaar alleen in het weekend zien en als hij dan een keer nie kan bijvoorbeeld dan zie je elkaar nog langer nie en dat is gewoon te weinig

Waarschuw beheerder
Het gaat al maaanden goed:d

vind t juist wel lekker dat hij niet in de buurt woont.
Zo verheug ik me tenminste er altyd errug op als t weer zaterdag is (L)

Waarschuw beheerder
Een jongen die verder van mij vandaan woont zal alleen maar goed voor mij zijn. Ik kan er echt niet tegen om mekaar elke dag te zien. Word ik gek en voel ik me niet vrij. (nee dan ga ik niet vreemd). En dan kan ik me er weer op verheugen als ik hem dan weer zie. Voor mij zal het beter zijn! Dan houden we het langer vol! En is het spannender en veel leuker vind ik!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja moet werken..mij lukt het ook..gemakkelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Heb et nog nooit geprobeerd dus ehh tjah, of et werkt.. Ik durf et nie te zeggen,

Waarschuw beheerder
liefde kan sterker zijn dan een afstand...maar dan moeten de twee betreffende personen het wel willen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies.. als je het alletwee echt wilt kan het volgens mij best wel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit werkt dus echt wel he.
Als je heel erg gek op elkaar bent, maakt die afstand niks uit. Ik zie mijn vriend ook alleen maar in het weekend.
En je bent dan 10x zo blij dat je elkaar ziet :)

Waarschuw beheerder
Afstand maakt echt niks uit houdt meestal lekker de spanning erin, maar als het wat minder gaat tussen elkaar is het vreemd gaan wel wat sneller aan de orde :S:S omdat je lover dan meestal toch zover zit
Waarschuw beheerder
Me broer heeft een vriendin in zwitserland .. gaat al een jaar goed.. Liefde moet wel van beide kanten komen

Waarschuw beheerder
Soooo Zwitserland, dat noem ik nog s afstand...wel knap dat ze er allebei voor gaan....(Y)

Waarschuw beheerder
Alle3 mijn zussen hebben ook een vriend die veel verder weg woont.
1 van mijn zussen deed het dan altijd zo; op vrijdagavond en op zaterdagmiddag ging ze werken en zaterdagavond pakte ze dan de trein naar de Achterhoek ofzo en dan om zondagavond weer thuis te zijn en om maandag weer naar school te gaan.

:s lijkt me echt kut gewoon hoor :s Mejaah echte liefde kent geen afstand :yes: ,maar ik zou het echt niet leuk vinden om je vriend 1 keer per week te kunnen zien, wat overigens af en toe wel zijn voordelen heeft ;p
Waarschuw beheerder
donateur
MeVRouWWauSHeiD: waar in de achterhoek dan? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij deden het altijd zo...

Op vrijdag na het avondeten kwam hij naar mij met de auto of ik naar hem met de trein (had toen nog geen rijbewijs)
We bleven dan bij elkaar tot zondagavond...
We belde elke avond doordeweeks.
Op woensdagavond kwam hij effe langs.
Hij kwam dan maar van 19.00-23.00
Het was 90 km,maar heen stond hij wel vaak in de file,waardoor het soms erg lang duurde
Gelukkig vond hij mijn woonplaats leuker dus nou woont hij al lang hier.

Waarschuw beheerder
is goed te doen hoor. alleen als je het hele weekend met elkaar afspreekt...ik en mijn vriend wonen 220 km uit elkaar..en zijn al een jaar samen :lief:
Waarschuw beheerder
1x gehad. Nooit meer..
Waarschuw beheerder
donateur
een uurtje rijden is niet erg,maar veel langer onderweg zijn gaat je tegen staan na verloop van tijd en dan ....
Waarschuw beheerder
Tis te doen er gaat alleen wel een hoop energie in zitten soms.....

Waarschuw beheerder
persoonlijk vind ik dat dit topic 37843613467814367364­78364876843657826458­76432756872657687562­7573 dubbel is. BAN! :@

Waarschuw beheerder
ik ben 10 maanden een vriendin gehad die ver weg woonde... was allemaal heel leuk en zo, maar je bent ieder weekend weg... want doordeweeks zie je elkaar niet :S kan je bijna nooit iets echts leuks gaan doen met je vrienden.
Een vriendin dichtbij is 10000 x beter

Waarschuw beheerder
als je echt van elkaar houd dan maakt afstand niks uit......

Waarschuw beheerder
][-][³ KrankImKopf [VVM] 28 november 2003 05:57
MeVRouWWauSHeiD: waar in de achterhoek dan?

Lochem ofzo :s?

Waarschuw beheerder
Mijn vriendje woont in Groningen maar ik zie hem wel elke week.

Waarschuw beheerder
afstand maakt niets uit..

je houd het veel spannender in een relatie als je elkaar in het begin niet veel ziet...

ciao :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
t werkt idd alleen als je het alle 2 echt wilt.

nu na 1,5 jaar.....hebben ik en me liefie t dr iig nog steeds allebei voor over :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
k moet eigenlijk best wel n btje lachen om mensen die klagen over n miezerige 200 of 300 km...

DA'S NOG NIKS!!! :P

Waarschuw beheerder
Mijn vriend woont in Delft en ik in Etten-Leur en door de week op kamers in Nijmegen...

Ik vind het echt geen probleem :)

Waarschuw beheerder
tussen mijn vriend en mij zat maar 80 km.
na anderhalf jaar heen en weer gereisd te hebben, ben ik naar hem toe verhuisd, en moet zeggen dat het me hier prima bevalt!!
Waarschuw beheerder
slechte ervaring mee..

als je hem echt nodig hebt op een moment, dan kan dat niet..
niet bepaald fijn..

maar toch denk ik dat het mogelijk is

Waarschuw beheerder
donateur
k moet eigenlijk best wel n btje lachen om mensen die klagen over n miezerige 200 of 300 km...

DA'S NOG NIKS!!!

Liefje in de Philippijnen???
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat het werkt ben er nu aan begonnen okeej het is maar 50 kilometer en ik heb een auto dus:)

mops love u(L)

Waarschuw beheerder
donateur
2 Zheddie:

check mn profiel maar ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Darky (y)

Waarschuw beheerder
donateur
OOps -- blikt maar weer dat Assumption the mother of all fuck-ups is -- Wow Chicago (pakkem beet zeven uur tijdsverschil en niet zo maar in de toet springen...respect man

Waarschuw beheerder
donateur
idd zeven uur... k heb inmiddels al een hele tijdconversietabel in mn hoofd zitten hahaha

maar t heeft ook zn voordelen hoor... k win er regelmatig wedstijdjes lange-afstandsrelaties mee :P

en telefoneren is maar 3½ cent per minuut... als ik een dinnetje in België had zitten was ik méér kwijt! (ja, vreemd maar waar!)

Waarschuw beheerder
donateur
het hangt natuurlijk heel erg van de persoon af... als je iemand bent die minstens 6 x per dag sex moet hebben, dan is 20 km waarsch al te veel ;P

maar na mijn tweede bezoekje wisten we dat we toch écht samen verder wilden... en tot nu toe lukt t prima (en we weten dat we over ±1½ jaar écht samen zullen zijn, dus dan leven we daar maar naar toe he?)

ik zet dus in: 6100 kilometer! :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
toch mooi zes keer verder dan ik. Ik ben er zeker van dat over 1-1/2 jaar er een hele mooie tijd gaat komen. Ik spreek uit ervaring want na twee jaar afstand zijn we nu ook lekker saampjes en het gaat al een hele tijd meer dan formidabel. BTW samen in the US of A of toch maar het kikkerlandje?

Waarschuw beheerder
(y)Ik zelf woon in Emmen en mijn vriend woont in Veghel..

Who Cares..?? Hij gaat 100% voor mij en ik ga 100% voor hem... en die momenten die we bij elkaar zijn onvergetelijk, dus het is het dubbel en dwars waard..!!
(L)

Waarschuw beheerder
donateur
helaas is ze nog steeds niet naar NL geweest (t is erg lastig om in de VS in t 'goedkope' seizoen lang genoeg vrij te krijgen) en t is natuurlijk heel belangrijk hoe ze t hier vindt... voorlopig is er evenzo een lichte voorkeur voor NL :)

(haar dochtertje van 5 -zie forumfoto- heeft overigens al besloten dat we later allemaal in "Daddy's house" gaan wonen) (lol)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zet dus in: 6100 kilometer!

:S en maar zeuren over 50 kilometer :S

Waarschuw beheerder
nee cht niets voor mij,daarom heb ik het maar aan de overkant v/d straat gezocht!!!(K)
Waarschuw beheerder
Nee bij mij werkte het echt niet! maar hilversum-maastricht is ook wel een eindje van elkaar vandaan!

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Moet wel lukken, ja :yes:
Maar ik denk dat 1 van de twee sowieso een rijbewijs moet hebben, want die grote afstanden overbruggen met het OV gaat snel vervelen denk ik...
Maar als je er allebei voor gaat, zou dat eigenlijk ook geen probleem moeten zijn!!

Waarschuw beheerder
donateur
...of een vliegbrevet... :P

Waarschuw beheerder
Lange afstandsrelaties.

Waarom niet. Als het meisje van m'n dromen toevallig aan de andere kant van het land woont ben ik echt niet zo dom om het geen kans te geven, puur om de afstand.

Afstand valt te overbruggen. Zeker binnen Nederland.
Waarschuw beheerder
...of een vliegbrevet...

lol

knar>> denk dat dat met ov wel mee valt..
tenminste als je echt om elkaar geeft.. dan maakt je dat toch niks uit..
Waarschuw beheerder
hmmm geen gek iedee, wel de luste niet de lasten!
Waarschuw beheerder
behalve dan de lasten om iedere keer op en neer te gaan he..
denk ik dat als je zoiets wilt, je het beter anders kan regelen..

maar goed, dat kan aan mij liggen natuurlijk :S
Waarschuw beheerder
donateur
mijn liefje zit zes uur met de trein of vier uur met de auto van me weg, en dan kan ik nog niks want mag die hele kazerne niet eens op..
t gaat al 19 maanden zo, soms iets minder maar nu gaat het echt supergoed!! helemaal gelukkig elk weekend :D vind het eerder eng als hij straks elke avond thuis is.. dan hebben we 2 jaar en zijn we ineens heel veel samen.. dat vind ik enger dan dat we elkaar nu minder vaak zien!

Waarschuw beheerder
donateur
k snap psies wat je bedoelt! (F)
Waarschuw beheerder
Ik heb een halfjaar een vriend gehad in r'dam en dat ging goedde!! k moest 2 uur in de trein zitte,want woon nameluk in de buurt van zwolle..!! het is wel te doen, maar k zou er niet weer aan beginne!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn schatje woont in Arnhem,ik in Zaandam en vind het best wel gaan hoor :)
Gelukkig heeft hij dan wel zijn rijbewijs en een auto ;)
En doordeweeks hebje lekker de tijd voor je eigen dingen :D(y)
Waarschuw beheerder
Mijn schat en ik wonen niet zo ver van elkaar vandaan.
In het weekend zien we elkaar wel gewoon
Maar door de weeks iets minder door drukte met school:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind van wel mijn vriendin woont in tilburg en ik in Ridderkerk en we zien elkaar regelmatig :D
Mwhaa....mijn vriend woont in Middelburg en ik in Enschede....de afstand is geen probleem,
maar een week geen sex wel!
pfff....

Waarschuw beheerder
afstand.. Hmmm... altijd moeilijk. Hangt dan veel van vertrouwen af. Maar tuurlijk kan t werken als je echt gek van mekaar bent

Waarschuw beheerder
je moet er gewoon 100% voor gaan!

Waarschuw beheerder
Het kan wel als je er echt achter staat, maar ik begin er in ieder geval niet meer aan !!!
Dichterbij is stukken beter :yes:
Waarschuw beheerder
hmm.. kzal het zelf nie zo snel doen denk ik.. ben niet zo van dat reizen..
ma als je egt van elkaar houd waarom niet???
je moet er wat voor over hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
Werkt niet bij mij!! Kheb er 2 gehad, 1 vriendje in London en 1 in Groningen en die van London duurde zelfs 2x langer dan met die gozer uit Groningen. Ik begin er niet meer an!!!

Waarschuw beheerder
het kan wel ook al is het heeeeel moeilijk soms!!!
mijn vriend woont ongeveer ander half uur van mij vandaan maar dat is al wel twee jaar zo ik hou heel veel van hem maar er zijn ook niet zulke leuke dingen gebeurt maar dat gebeurt ook wel als je vlak bij mekaar woont dus wat ik wil zeggen het kan echt wel als je maar van je zelf weet dat je het wilt!

Waarschuw beheerder
Mijn vriendje woont in Groningen en ik in Rotterdam. Het gaat wel lekker hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Kan soms even kut zijn als je elkaar nodig hebt en het kan even niet, maar over het algemeen zie ik het niet als een probleem ofzo..

Je zit dan ook niet zoveel op elkaar lip en kan nog een eigen leven leiden wat ook niet zo erg is ;)

Waarschuw beheerder
Kvind alles best als het maar niet verder is als rotterdam dan krijg ik namelijk een probleem met trouw zijn denk ik :S:S maja dat zie ik tzt wel weer :S
Waarschuw beheerder
Mijn vriendin woont ergens tussen Rome en Milaan, das ook al gauw zo'n 1500 km... Aardig ver :(
Maarja heb pas 2 maanden (tijdens int. studie leren kennen), en we zien wel hoe het loopt...!

En voor 58 euro heb je al een retourtje Rome met Vbird!
Waarschuw beheerder
Relatie op afstand is niks... En ik kan t weten.. In Nederland moet t wel te doen zijn.. maar een vriend ergens in Italië etc. is niks en ik kan t weten.. Je ziet elkaar nooit en je kan elkaar alleen maar missen!
Waarschuw beheerder
idd (N)
Waarschuw beheerder
donateur
jeuzz sommige zoeken ze wel heel ver hor :/
relaties binnen NL moet lukken maar een vriendje in het buitenland lijkt me nix.

gelukkig heb ik nu maar kleine afstand :)
tis anderhalfuur :)
Waarschuw beheerder
M`n vakantie vriendje op CranCanaria.....
Gelukkig dat er zo`n grote afstand tussen zit, anders was ik waarschijnlijk nooit van um af gekomen...:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liefde kent geen grenzen zoals mijn lieve oma dat altijd zei!

Waarschuw beheerder
Ik weet zeker dat het kan... wat is een afstand groningen-maastricht nou vergeleken bij Arhnem - Valencia...
Het is wel moeilijk maar als je er allebei voor gaat moet het kunnen. Ik heb het zelf gehad... alleen werkte het op dit moment niet omdat mijn vriendje er op dit moment niet aan toe is... op dit moment hebben we niet echt iets met elkaar, maar we vinden elkaar nog wel steeds superleuk. Dat maakt alles nog irritanter... omdat als we elkaar zien alles "goed" is... maar omdat hij zo "onvolwassen" is en niet goed weet wat ie wil zaait hij bij bij wel veel twijfel. En hem volledig vertrouwen kost dan wel moeite. Volgend jaar ga ik 6 maanden in zijn stad studeren en zien we wel verder. Het is alleen nu wel erg vervelend als ik hier een leuke jongen tegen kom... Ik twijfel vaak erg of ik nou verder wil met die jongen in Spanje, of met iemand in Nederland. Maargoed daar moet ik nog achter komen.
Een hele goede vriend van mij heeft nu al 1,5 jaar een relatie met een Nederlands meisje, hij is Spaans. Het gaat erg goed tussen hen, ook al zien ze elkaar zo'n 2 a 3 keer per jaar. Als je er beiden aan toe bent en je wil ervoor gaan dan moet het lukken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dacht dat maastricht al het zonnige zuiden was hier op PF, maarja, altijd baas boven baas he!

Heb je altijd!! :S

Nee hoor Mar, Ik wil ook naar Valencia!

Wanneer gaan we een weekje??

Waarschuw beheerder
ehmm 16 tm 19 maart? dan zijn er vet coole feesten daar :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kunnen we doen! Ben wel 21 maart jarig! Zijn we dan terug? Al mijn fans komen dan naar AHOY om mij te kunnen feliciteren! 7 keer uitverkocht! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand echt leuk is, valt de afstand weg

Waarschuw beheerder
ehhhh als het vliegtuig niet 3 extra rondjes rond de wereld gaat moet het lukken dacht ik zo :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Krijg je VIP kaartjes van me, mag je me als een van de eerste een verjaardags(K)je geven! Deal??
Waarschuw beheerder
het kan, maar je moet er wel heel veel voor over hebben! als je zo ver uit elkaar woont moet je elkaar wel durven loslaten en vertrouwen anders krijg je alleen maar gezeik...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat gaat niet elkaar vasthouden jij in Hamelen ik in Maastricht, zo lang zijn mijn armen niet! :S

Andere oplossing?
Waarschuw beheerder
tja das balen! maar eigenlijk woon in nog verder weg: in Groningen...

mmm nee zou het ook niet weten..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Greuningen kan ook leuk zijn denk ik! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Groningen is zeker leuk

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het 2 jaar lang volgehouden, er zat 250 km tussen. Elk weekend met de trein of hij met auto en elke vakantie was ik daar, en dan gewoon soms 2 weken lang.
Na twee jaar zijn we gaan samenwonen, de afstand was te ver. Maar nu is het uit:p
Gewoon veel bellen, mailen en foto's sturen en je camera de hele dag mee haha.
Tis wel lastig, gecompliceerd en moeilijk. Tis maar wat je der voor over hebt. OF je verhuis gewoon, ieder de helft:p
Waarschuw beheerder
Groningen is heeel leuk! en je bent er zo joh.. ach het is maar 4 uurtjes met de trein vanaf Maastricht ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, heb toch niks te doen! Iedere dag 8 uurtjes in de trein kan ook leuk zijn! Toch?
:S
Waarschuw beheerder
ja joh geen probleem, harstikke nuttige tijdsbesteding :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kun je wel een representatief onderzoek doen naar de NS!
Waarschuw beheerder
nou dat heb ik al gedaan hahaha veel plezier zou ik zeggen!! :D :D
maar anders ga je met het vliegtuig?? ben je er zo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, mijn vader heeft er een nodig om naar zijn werk te gaan en mijn mama gaat elke dag lekker shoppen in 1 van de wereldsteden!

Jammer, andere oplossing?
Waarschuw beheerder
mmm tja onze privéjet is ook ff niet beschikbaar... mm nee dan kan het niks worden ben ik bang :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jammer, daar gaat een heerlijk stukje perzik aan je neus voorbij! :P
Waarschuw beheerder
aaah damm, waarom woon in nou niet in Maastricht snik ik dan er van balen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
samenwonen dan maar? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is een lange afstand??
Waarschuw beheerder
ja maar jij wel bij mij hè, ruimte genoeg in mijn kamertje van 12 m2 ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb wel plaats in mijn appartement van 26m2

wahhahahah, altijd baas boven baas he!
Waarschuw beheerder
ooo nou maar ik heb wel een heeeel mooi uitzicht hoor!!
mm beetje meer ruimte zou niet verkeerd zijn idd...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is te beleven in groningen??
Waarschuw beheerder
halloo moet je dat nog vragen: ik woon in Groningen, dat is een duidelijke zaak!
verder is het er natuurijk haaarstikke boeiend lekker tussen de weilanden enzo :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wil ik wel een abonnement op de groninger courant! :P
Waarschuw beheerder
nou dat moet je dan maar doen ;) maarja volgens mij hebben wij nou al bewezen dat lange afstand relaties niet gaan lukken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh, we zijn gewoon gebruikt als proefpersonen!
Waarschuw beheerder
ja! hoe durven ze, beetje met onze gevoelens spelen...

Waarschuw beheerder
ook al ben je nog zo verliefd,het werkt gewoon niet echt!!!!tenminste bij mij niet!!!zoek gewoon lekker iemand in de buurt op!!(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dan wordt ik weer als slet omschreven!

:cry: :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ben nu langer dan 2,5 jaar samen met mn vriend... (overijssel - zeeland)
Maar verder dan NL zou ik niet gaan...
Waarschuw beheerder
Heb alle andere reacties niet gelezen want dara had ik geen zin in maar,.....

..ik kan je vertellen dat lange afstands relaties zeker wel gaan binnen Nederland. Ik heb nu al bijna 10 maanden een vriendin die in Rotterdam studeert, terwijl ik aan de andere kant van Nederland (Leeuwarden) studeer. Dit gaat echt super, en als je echt om elkaar geeft, dan stelt zo'n treinreisje echt niets voor!!!
Waarschuw beheerder
Tja, bij mij is het gekomen toen ik het afgelopen half jaar in Finland studeerde... en van het een komt het ander en zijn 1,5 week geleden allebei naar ons eigen land vertrokken... we zien wel hoe het gaat aflopen! beter iets dan niets heh?!?!
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriendje woont in Eerbeek..(onder apeldoorn) en ik woon in Amstelveen...ook niet echt naast de deur, maar het gaat prima....(l)liefde gaat voor de afstand!!:jaja:

Waarschuw beheerder
Mister Peach het komt helemaal goed met jou!
:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu ongeveer half jaartje een vriendin
Wonen uurtje bij elkaar vandaan

En gaat eigenlijk perfect !!

Waarschuw beheerder
Ik zit er nu zelf midden in. Wonen bijna 3 uur reizen bij elkaar vandaan met het OV en ik weet echt even niet wat ik er mee aan moet. We zijn pas kort bij elkaar, maar nog geen idee of dit gaat werken :(
Waarschuw beheerder
Het is te doen... Maar doe het niet meer...

Hou het liever dichtbij huis!!

Waarschuw beheerder
donateur
...goh, waar zou ik op dit moment zitten? :P
Waarschuw beheerder
Mijn man woont in Miami. Valt nog mee, ik heb ooit eens ge-date met iemand uit LA, en daarvoor met iemand uit Nieuw Zeeland.
Waarschuw beheerder
Is 3x NIX!!! :|
Heb een tijdje bij en gozer uit Nigtevecht (dorpje bij Weesp) gelopen en dat was geen suc6 :S
Waarschuw beheerder
Gelukkig dat er zo`n grote afstand tussen zit, anders was ik waarschijnlijk nooit van um af gekomen...

Whahahaha :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je zo ver weg woont van elkaar, moet je veel tijd hebben om elkaar te zien, want reizen kost tijd (n) Ik ga liever wat efficiënter met mn tijd om en neem iemand in de buurt :yes:

Waarschuw beheerder
denk dat als je allebei weinig tijd door de week hebt en echt gek op elkaar bent dat het goed kan werken! ikzelf heb liever iemand dicht in de buurt, mijn vriend woont bij mij in de straat dus dat is helemaal handig :D
Waarschuw beheerder
Ik heb er echt moeite mee. Heb er al ervaring mee gehad.
En als je onregelmatige werktijden hebt is het helemaal kut!!!

Waarschuw beheerder
Nou ik ben er net aan begonnen...en het bevalt me prima! Tuurlijk is het rlxter als je dicht bij elkaar woont..Maar vind hem geweldig en voor die afstand laat ik hem echt niet schieten!!
Too much love right here..right now..;)
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga liever wat efficiënter met mn tijd om en neem iemand in de buurt

ja je hebt ook echt in de hand op wie je verliefd wordt :D

Je NEEMT iemand in de buurt? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een vriendin in etten-leur is ong een uur met de trein..

tis echt een super meid.. voel me echt super goed bij der kan me niet beter wensen dus dan heb je het er wel voor over die afstand..

Het is natuurlijk wel kut je wilt het liefst bij mekaar wonen.. of als je mekaar heel graag wilt zien of je wilt sex ik zeg maar wat dan zit je tog met een uur afstand van me kaar tis wel is moeilijk maarja.. tis ff niet anders..

greetz :)
Waarschuw beheerder
zo zwen dat was geloof ik heel je levensverhaal of niet :D

Waarschuw beheerder
ja..harderwijk is ook niet om de hoek als je zelf in de buurt van eindhoven woont...maja...je ken niet alles hebben..

Waarschuw beheerder
Als je echt om elkaar geeft, dan maakt het niet
uit hoe ver je van elkaar vandaan woont.

Waarschuw beheerder
donateur
MWa heel je levens verhaal in 4 zinnen? niet echt :)

kan jij ook al niet slapen ? :s
Waarschuw beheerder
neej man zit lekker ruzie te hebben in me eigen topic:S:S
sommige mensen hebben geen humor joh

Waarschuw beheerder
donateur
sommige mensen hebben geen humor joh

of leukere topics openen :9
Waarschuw beheerder
of leukere topics openen

of gewoon gek doen ;)

Waarschuw beheerder
Ondertussen is het dan toch nog wat geworden met die hele leuke meid ;):D

Waarschuw beheerder
heb nu relatie op afstand (ik deventer hij winterswijk), maar gaat goed En als je er allebei wat voor over hebt moet t lukken :yes: :d

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn schatje woont 2 uur reizen bij mij vandaan, en dat is echt zwaar *piep*... had m natuurlijk liever dichtbij me gehad, zodat ik m wat vaker kon zien.

Maar aangezien we er beide voor over hebben om die afstand te reizen, en er zelfs afspraken voor af zeggen om elkaar te kunnen zien... weet ik zeker dat het wel goed zit.

Wil hem in ieder geval nooooooooooooit meer kwijt!

~* Boselfje *~
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 3x een lange-afstands-relatie gehad en ik vond t maar niks al dat reizen. Vooral als je er dan achter komt, dat t niet eens waard was :s
Heb liever iemand die wat dichterbij woont, kun je vaker ff spontaan bij elkaar langs gaan :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb op dit moment een lange-afstand-relatie.. er zit wel 188km tussen ons in :(
mja we werken beide hard zodat we genoeg centjes hebben zodat we elkaar zo vaak mogenlijk kunnen zien..

ik vind dus dat ut gaat (Y) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tja...liefde kent geen grenzen..
Zou t wel moeilijk vinden om met iemand te hebben die in een ander land woont
maar in nederland zelf..afstand..ach..­je bent er zo :)
Waarschuw beheerder
Dat zou niets voor mijn zijn....:S ben je geil dan moet je hellemaal een stuk reizen om je ventje te zien.... ik neem wel lekker iemand uit mijn omgeving of gewoon vrijgel dat is ook lekker !! :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
tjah, als je vertyft verliefd ben heb je t er wel voor over...alleen tcoh is t stuk arelaxer...je kan als je partner ergens me zit niet 'eventjes' langs gaan...

doordeweeks wordt t ook moeilijk...je ziet elkaar alleen elk weekend...kans is dat je dan in een 'sleur' komt te zitten..

heb zelf vorig jaar een vriendin gehad in brunssum (jah, naast Heerlen...limburg) en zelf woon ik in Scheveningen...
Het was al snel 3,5 uur reizen, niet al te kort dus....

die reis had wel zn charmes...alleen was de relatie zelf toch wat moeilijker...

ach...boeie...nu heb k me meisjepoepiedoepiesc­hatjeengeltjescheetj­elief lekker in den haag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ik dat niet zou kennen een meissie hebben die een eind van me vandaan woont. Zal helemaal gek worden denk ik, helemaal in het begin als je nog super verliefd ben op elkaar enzo, dan wil je toch iedere vrije minuur met elkaar zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
ach jah .. als je geld voor de trein er voor over heb, is t te doen :P

Waarschuw beheerder
Om er ff op terug te komen: Doe maar niet...
:D

Waarschuw beheerder
donateur
meidje waar ik een half jaar mee had woonde in hoorn, en ik in eersel.. wa zo'n 15 km onder eindhoven ligt.. kregen het toch voor elkaar om elkaar zowat elk weekeind te zien dus op zich ging het best goed:)... is uiteindelijk om andere reden uitgegaan:(
Waarschuw beheerder
Tja wat is lange afstand? Een goeie vriend van me heeft ene relatie met een meisje wat in japan woont. Dat vind ik bbehoorlijk ver uit elkaar zeg maar! :)

Mensen die lopen te miepen over twee uurtjes treinen, alsjeblieft zeg, NL is ZO klein! %)

Zou mij echt niets uitmaken. Dan zie je elkaar maar wat minder. En als ik die knul/meid echt leuk zo vinden en het zou serieus worden ben ik net zo snel weg uit Eindhoven, no problemo.

Sowieso studeer ik dus ik kan ook gewoon dordeweeks met iemand afspreken, niets aan t handje! :)
Waarschuw beheerder
me vriendje woont in dordrecht en ik in heemskerk.. das 1,5 uur met de trein dus ik zie hem alleen in het weekend.. tuurlijk zou het lekkerder wezen al hij gewoon 5 min. rijden bij mij vandaan zou wonen, maar dit is ook geen probleem.. nu lijd me school er tenminste niet onder :)
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm tis maar wat je er voor over hebt he!

3 uur treinen vind ik nog nix :9