Partyflock

Forumonderwerp · 641610

Waarschuw beheerder
ja hoihoi!!

ff een vraagje.. ik heb echt een kutprobleem!! ik kan gewoon echt niet meer zeiken als ik uit me plaat ben! moet dan echt wachten tot ik weer nuchter ben...
kent iemand dit probleem of ben ik echt de enige debiel. en als je het herkent.. heb jij iets om er voor te zorgen dat t wel lukt...
bedankt en laterssssss
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, je bent niet de enige.

Welbekend algemeen probleem ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb dat ook.
Maar ik kan zoiezo niet plassen als er mensen naast me staan:s
Kan ik me niet concentreren..:S

Waarschuw beheerder
Ik heb dat ook.
Maar ik kan zoiezo niet plassen als er mensen naast me staan:s
Kan ik me niet concentreren..:S

Waarschuw beheerder
ja partyflock blijft ff hangen

Ik ken wel het pisprobleem, heb er wel wat middelen voor, ze werken alleen niet altijd.
Waarschuw beheerder
whehehehe algemeen bekend probleem jah :d

wel klote als je dan ineens WEL kan pissen, dan weet je dat je nuchter aan t worden ben ;) maar toch altijd een heerlijke opluchten :p

Waarschuw beheerder
ik kan wel plassen, maar t valt me altijd op dat ik dan juist alle spieren heel gespannen hou, pas als het me lukt om te ontspannen, kan ik weer plassen.
duurt wel tien minuten maar...wat een opluchting dan!!
heb ook al besloten dat ik maar iets minder drink..hoef ik ook niet steeds te plassen, want moet soms wel om het kwartier..

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nooit waus :)

Waarschuw beheerder
Klopt, meerdere mensen hebben hier last van, ik ook. Je moet dan echt ff de tijd nemen en er niet overin gaan zitten. Je moet je dan helemaal ontspannen, en na een minuut of 4 5 kan je pissen. Duurt wel ff, maar......... het lucht zooooo op he :D

Waarschuw beheerder
ik kan wel pissen alleen is het zo'n lullig straaltje haha.. ik kan geen kracht zetten zeg maar (dat klinkt echt stom :S:P) en dan duurt het dus ook echt HEEL lang voordat ik uitgepist ben.

ook voel je meestal als je nuchter bent waneer je klaar bent, dat heb ik ook niet, of ik stop uit mezelf omdat ik geen zin meer heb of het houd ineens op :S

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­ag :D
Waarschuw beheerder
heb ook al besloten dat ik maar iets minder drink..hoef ik ook niet steeds te plassen, want moet soms wel om het kwartier..

of JUIST veel zuipen, dat helpt ook :d

als ik lekker aan t bieren ben dan lukt t wel dat plassen! :d
Waarschuw beheerder
donateur
wees blij dat je niet kan piesen
hoef je op een feest ook niet in die tering
lange rij voor de wc te wachten:p
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig hoef ik altijd pas als ik weer nuchter word :P

Op het feest zelf heel weinig :lief:

En na afloop.... :|

Waar haaaaaaaal ik het vandaan? Vraag ik nme dan altijd af :P
Waarschuw beheerder
ik kan wel plassen, maar t valt me altijd op dat ik dan juist alle spieren heel gespannen hou, pas als het me lukt om te ontspannen, kan ik weer plassen.
duurt wel tien minuten maar...wat een opluchting dan!!

aha, nu weet ik waarom er altijd zulke lange rijen bij de meisjestoiletten ontstaan..
Waarschuw beheerder
lukt mij wel ook geen probleme mee alst moet ma kmoet nie zo vaak

Waarschuw beheerder
Haha echt wel beter is dat ik ga voor de laatste x net nadat ik me eerste pil slik rond een uur of 11 en hoef dan niet te pissen tot de volgende ochtend 9 uur. Is juist relaxed toch.

Dan eerst een kwartier wachten en dan 10 minuten pissen en dan een half uur later weer. dat is weer een beetje minder
Waarschuw beheerder
iedereen die ik ken en er overgesproken heb heeft dit probleem wel eens... als er in de plee zelf een fonteintje zit en je laat water over je hand lopen dan lukt het wel... maar jah, vind bij een feest als dance valley of impulz maar eens een fonteintje....

Waarschuw beheerder
ow hou maar op heeeeel vervelend af en toe..
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahah

Vet kut is dat :D
alleen als ik pep op heb..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg er pas echt last van als ik meer dan 3 pillen op heb ongeveer, en dat gebeurd gelukkig niet zo HEEL vaak, dus dat scheelt :)

Waarschuw beheerder
Meestal hebben mensen hier pas last van als ze teveel mdma in het bloed hebben, dus bij 1 a 2 pillen komt dit zelden voor.

Maar mensen die het vaker doen krijgen een tolerantie en moeten daardoor meer nemen voor hetzelfde effect, maar daardoor heb je dus automatisch wel altijd meer mdma in je bloed zitten waardoor je dat pisprobleem steeds vaker zult ervaren, ikzelf heb het maar 1 keer gehad was gruwelijk...

Heb het trouwens veel vaker met ephedra dan met mdma!

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
zwaar vervelend haha. helemaal als je denkt dat ut eindelijk gaat lukken na 5 minuten en dan... word dr op de deur gebonsd:s 'schiet es op'
whaaaa dus meiden nie meer op de deur bonzen vink nie lief:@ :-@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha bekend probleem idd :)

bij mij ist meestal zo dat als ik binnenkom ik moet pissen als n reiger...

maar das de enige keer van de hele avond..
wel es geprobeerd omdat ik echt moest..
lukte nie..
helemaal kut is t als je dan kramp in je pens krijgt omdat je moet pissen maar niet kan..

maar meestal zweet ik t er net zo snel uit dan dat ik het erbij drink..
dus pissen hoeft nie echt..
Waarschuw beheerder
donateur
Op het feest zelf kan ik altijd gewoon naar de wc
maar als ik thuis kom kan ik dus niet meer..
je probeert je te ontspannen maar je trekt alles samen vet irri
Waarschuw beheerder
donateur
Meestal pas weer buiten, na het feest... Maar dan sta ik ook een paar minuten.. en dat is zeker lekker ;)

Waarschuw beheerder
Bekend:) vooral na t feest in de trein..als er geen wc is:S dan moej juist WEL

Waarschuw beheerder
het irritante eraan vind ik gewoon dat ik op een gegeven moment echt pijn in me pens krijg. alsof ie op klappen staat. en dan kan ik dus echt NIET meer hakken zoals normaal. maar ben dus niet d enige idioot haha!!!!

zijn er nog mensen met trucjes of is t echt gewoon niet te doen...??

laterss en alvast bedankt jordy

Waarschuw beheerder
hehehe komt me bekend vooor
ik kan wel pissen
als ik maar 1pil heb geslikt
maar pas na de 2e
begin ik een blaasprobleem te krijgen

Waarschuw beheerder
klinkt misgien raar
maar als je nie ken pissen als je wous ben
moet je over je eikel gaan wrijfen
helpt bij mij meestal wel
Waarschuw beheerder
Je kunt proberen naar een afgesloten wc te gaan en de deur dicht te doen. Of je moet een poster ofzo gaan lezen tijdens het pissen die ergens in de buurt hangt. Gewoon effe jezelf ergens anders op concentreren dan het pissen zelf.
Als je maar nie de hele tijd denkt "ik kan nie pissen, ik kan nie pissen", want dan lukt et zeker nie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jaha heel bekend probleem.. De hele avond niet hoeven plassen, en als je dan terug rijd van bv eindhoven naar amsterdam dat je wel 15 x moet stoppen om te plassen...

pffffffff ook heeeeeel lastig! :D

Waarschuw beheerder
Heeeeeeel bekend.....
Meestal hebben mannen t, maar ik zeker ook!!

Ik word er niet goed van...... :S
Waarschuw beheerder
donateur
maar als je nie ken pissen als je wous ben
moet je over je eikel gaan wrijfen

Ok ik ga het proberen ;) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik thuis ben zit ik zo een half uur op de wc :D

Waarschuw beheerder
uuhh.. jij heb tog geen eikel?
wheheh ,misgien moet je over je poes gaan wrijfen
Waarschuw beheerder
donateur
duh ........ hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahahahaha Jordy!
GElukkig hebben meer mensen dit! ;) ben je toch normaal (K)
Waarschuw beheerder
hehe irritant bekend probleem

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad das irritant beginne ze tegen je te lulle van enne lukt ut niet sta je daar vol te drukke.

Heb ik alleen als ik Oppermals ben maar net niet rare dingen begin te zien.

Waarschuw beheerder
Ik kan wel zeiken meestal, duurd wel ff maar dan heb je ook resultaat. Maar daarom ben ik gestopt met bier drinken op feesten anders moet ik steeds na de plee.
Waarschuw beheerder
kheb wel is gehad lag ik in bed te spacen na een feestje leek het wel alsof ik om de 5 minuten moest pissen:S:
Waarschuw beheerder
meestal denk ik dat ik eg kankernodig moet pisse.. ben ik eindelyk door die klote ry heen...

en dan luktet gvd niet!!!!

vooral op thunderdome heb ik egt een $$ weggesmeten voor die klere wc!!

Waarschuw beheerder
Jordy je moet gewoon hard genoeg stampen, dat je het allemaal uitzweet. Ik hoef nooit te pissen, want ik zweet het altijd allemaal uit, ga altijd naar de wc voor andere dingen ;)

Waarschuw beheerder
dat probleem ken ik ook

dat je wel 10x naar de wc en het maar 3x lukt ofzo.

Waarschuw beheerder
hahah jah ken het probleem...kga gewoon niet naar de wc...gewoon vies hard door blijve stampuh, dan sweet je alles dr wel uit!(y)...
de volgende dag ben je wel 3 tot 5kg aan vocht lichter maar dat heb je dr zo weer aan :)

Waarschuw beheerder
Ja dat heb ik ook dat ik om de 5 min weer moet pissen zo verschrikkelijk he en ophouden heeft ook geen nut kan je niet pitten.
Waarschuw beheerder
Vaak zweet ik zoveel dat ik niet meer hoef, maar anders lukt t meestal wel.. niet altijd
Waarschuw beheerder
Als je naar de wc loopt al beginnen met drukken. haha , klinkt raar maar het werkt wel. Soms heb ik ook wel dat het de hele avond niet lukt, en als je dan buiten bent sta je serieus 5 minuten langs de kant vet te lozen en stromen al die liters water er dan eindelijk uit. Dat is zo''n goed gevoel gewoon
Waarschuw beheerder
GODVERDOMME... DOE HET KRENG!! JAH, JAH!!! Ohhhhhhhhhhhhhhh :9
Waarschuw beheerder
donateur
dat is idd vrij vervelend ja. Als ik een beetje eraan ben dan gaat t wel maar als ik erg vaag ben kan ik pas als ik thuis ben weer pissen :vaag:

Waarschuw beheerder
ik heb echt zoveel dingen geprobeerd!! had er idd ook last van dat het buiten wel lukte.. dus wat doe je.. water mee en over je leuter heen donderen. lekker koud.. maar nee hoor. maar ik zal de dingen die worden gezegd onthouden. kan ik binnenkort misschien toch nog pissen op feessies haha.
thnx allemaal

latersssss

Waarschuw beheerder
ja idd dat is echt irritant,staat fucking druk op je lul maar toch lukt het niet!!

Waarschuw beheerder
en als het dan een keer lukt ...... is het net als klaarkomen !! heerlijk !!! :vaag:

Waarschuw beheerder
klopt met stoom en al :d
Waarschuw beheerder
donateur
tering ik dacht dat ik de enige was !
je moet je echt heel goed concentreren en aan iets anders gaan denken! en ja als er wat te lezen valt ofzo, een poster of sticker, dan dat gaan lezen en dan maar hopen dat je niet aan dat pissen denkt! helpt meestal wel!
en niet zo "zeiken" als het te lang bij iemand duurt!!

Waarschuw beheerder
Ik heb er ook altijd last van...

Waarschuw beheerder
als ik gezopen heb trek ik mijn rokje omhoog string omlaag en ga ik boven die pot hangen en isset meestal altijd erin whehehehe

Waarschuw beheerder
Als ik wous ben hoef ik ook echt NOOIT te plassen! Op zich wel handig, scheelt je weer wcgeld enzo ;)
Maar op de terugweg als alles begint uit te werken %) sow dan moet ik echt om de 5 minuten ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha, kben dus niet de enigste....
kan vaak 8 uur ofzo niet pissen, handig tog...
maar als ik dan eenmaal begin met pissen...
dan blijf ik bezig!

me vriend moet juist dan om t kwartier, dat is dan wel weer minder :(
Waarschuw beheerder
als je niet meer kan pissen weet je teminste dat je lekker gaat... na genoeg zooi spannen je spieren zich allemaal aan en dan ook die bij je pisbuis en dan gaat het pissen wat minder of niet meer jah

Waarschuw beheerder
donateur
Zwaar iri!
Had er ook last van! Ben nu effe gestopt, dus nu gaat het altijd wel.

Maar ik had het 1 keer zo erg dat ik gewoon 15 uur %) niet kon pissen! :S
Dan begint het wel heeeeeeeeeeeeeeeel wat minder te worden! :S

Waarschuw beheerder
tsja heb nog nooit gehad dat ik niet kon plassen ... wel dat ik denk steeds te heel nodig te moeten ... en dan ben ik eindelijk aan de beurt en dan zit ik moeilijk te doen voor 3 druppels :vaag:

Waarschuw beheerder
Vet klote jaah..
Moet je naar de pot sta je daar 5 min te persen en te doen. En op een gegeven moment heb je niet eens in de gaten hoelang je er al staat.
En Als je dan eindelijk pist krijg je zon heel klote straaltje, maar duurt het wel lang voor het er allemaal uit is.
Waarschuw beheerder
ik heb et ook wellis..

maar ik vind pissen hartstikke lekker als ik waus ben :P!
Dus ik probeer alijd te gaan pissen net voordat ie inslaat, en vaak slaat ie dan in als ik aan het pissen ben. En dan kan ik vaak daarna ook gewoon naar de plee.
Waarschuw beheerder
euhh...jah....Begrij­pelijk
Waarschuw beheerder
lekker is het dan he
als het weet kan

Waarschuw beheerder
donateur
Jah heb er ook last van als ik pillen op heb!!

Waarschuw beheerder
ben nu ook wouws (erg slecht, want morgen moet ik naar school :S NOT!) maar ik weet zekr dat ik morgen ni kan pissen.... Maar op een feest had ik meer dan 10 op ofzo, en had ik echt problemen met de urinatie :(
Waarschuw beheerder
Op TD was ik aardig vd kaart! Toen moest ik nodig pissen, ikke naar de wc waggelen stond daar deed hij het niet, broek weer dicht geknoopt, weer terug de zaal in.
hey fuck moet toch echt pisse! weer terug naar de plee kon ik weer niet pisse, stond daar weer in die zaal watertje gedronken! Gvd ik moet ik wel pisse hoor.
Weer naar de wc deed hij ut nog steeds nie, ben ik maar op de pot gaan zitte zat daar een kwartiertje toen lukte het eindelijk whahaahh! te waus om te pissen is best irritant
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik moet ook nooit plassen op een feest en vind het wel relaxed hoef niet in de rij te staan ofsow.....kan dus vrolijk door :bounce: :d
en op terugreis moet ik dan vet nodig en dat is irri want is niet altijd wc in de buurt....

Waarschuw beheerder
je moet je gewoon ontspannen dan loopt het er zo uit :yes:

Waarschuw beheerder
Stelletje zeikerds!!! ;P

Waarschuw beheerder
Zwaar vervelend is dat!
Volgens mij komt dat omdat je dan teveel op hebt en je hersenen geen seintje krijgen, waardoor je je (plas)spieren niet kunt aanspannen. Ik heb dat ook weleens...
1 keer zo erg dat ik een hálf uur op de WC heb gezeten, ze hebben me er echt af moeten trekken. Het wordt dan een obsessie, hahaha!
Waarschuw beheerder
Lol :D
Zodra ik voel dat et niet wil, dus dat ik al minstens een half uur op de plee zit en elke seconde denk dat het er NU aankomt, moet ik mezelf ertoe zetten om er vanaf te gaan en net zoveel te drinken tot je echt op knappen staat :P
of je vriendje roepen en vragen om warme thee (wil ook wel helpen) en roep gezellig je vriendin er nog bij, hahaha.

Waarschuw beheerder
Hahaha, je lekker met iedereen kletsen en ondertussen persen... en de kraan aan natuurlijk... pfff. :-))

Waarschuw beheerder
hahaha...ik heb het ook!!dan ga je 6keer naar de pot terwijl er toch niks uit wil komen!!
kut is dat!!

Waarschuw beheerder
Maar op een gegeven moment raak ik dan echt een beetje in paniek, hoor. Vet vervelend, je buik staat op knappen en iedereen loopt maar tegen je te zeggen dat het allemaal wel goed komt *kauw kauw*... FUCK OOOOOFFF!!! Laat mij ff zeiken, hahaha. :-))

Waarschuw beheerder
inderdaad...op een gegeven moment sta je gigantisch lang op de wc...te persen en te dauwen...en iedereen zegt inderdad dat het goedkomt... :S opzouten mensen!!
Waarschuw beheerder
ja ik heb het ook!!
echt heel irritant!!!!op een feest hoef ik ook nooit maar als ik dan thuis zit moet ik echt vaak!! maar zelfs dan lukt het niet altijd.
soms als ik me heel erg hard concentreer dat lukt het maar meestal niet!!!!
echt klote dus!!

Waarschuw beheerder
handig juist!

Waarschuw beheerder
donateur
pissen weet ik eigenlijk niet meer.....
maar schijten moest ik in constant of in ieder geval dat gevoel :S

hahahahah lekker onderwerp

Waarschuw beheerder
nee dat heb echt alleen jij!!!

Waarschuw beheerder
Ik ga helemaal mee met Nik's opmerking.
Waarschuw beheerder
hahaha dat is echt vet gierig jah...:S
op dancevalley heb ik 5x proberen te pissen maar het lukte telkens nie, toen het de 5e keer nog niet lukte wask ech bang dak in me box ging zeiken zonder dak ut door had...:( maar dat gebeurde gelukkig nie:) haha

Waarschuw beheerder
Iets minder pep helpt !!!:x
of pillen met wa minder pep:frusty::frusty:
Of probeer niet zo veel kracht tezetten
met op gevoel
of zo haha :smoke:
ltrs

[ heb da ook wel us laaste tijd wa minders gelukkig :P ]
Waarschuw beheerder
ik heb wel is een keer gehad dat ik zo nodig moest schijten maar me reet stond zo strak dat het maar niet lukte
Waarschuw beheerder
Jaaa dat heb ik dus ook altyd op een feest !!
Vet kut ken je gewoon niet meer pissen en dan hak je de hele avond niet meer lekker :s

Maar laatste x wel gelukt :P:P o:)

Waarschuw beheerder
Ja met pillen heb ik er welleens last van !! super irritant!
Waarschuw beheerder
Wuahahahahahhahahaha­haa heb ik bijna ALTIJD :p
Kutzooi.. gooi er gauw meer als 10 euro doorheen waarvan misschien 2 euro voor de echte behoefte is :s

Waarschuw beheerder
het ergste is nog de pijn die ik krijg in me pens.... zooooooooo kut!!!!!
t voelt alsof je heel nodig moet maar er gebeurd niks!!!!!
KUTZOOI!!!!
Waarschuw beheerder
ja man hahahahaha
en alleen zitten helpt soms nog wel is :D

Waarschuw beheerder
Ik heb na Awakenings Festival gvd letterlijk 30 minuten op de wc gezeten om vervolgens een paar druppies te pissen. Zo :vaag: en dit terwijl je het gevoel hebt dat je blaas tot zn nokkie vol zit....
Waarschuw beheerder
ik pis zowat mijn blaas eruit op een feest

maar toch STERKTE :yes:
Waarschuw beheerder
*TeRRoR THAAMPJE* 18 november 2003 13:22
, of ik stop uit mezelf omdat ik geen zin meer heb

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­ag

whahahahahahahahahahha!!!! :D sjezes

Waarschuw beheerder
soms hoef ,k geeneens meer te pissen
na gebruik van pillies
op Qliamx ben ,k maar 1keer op de plee geweest
maar op de trug weg in de trein
moest ,k alles eff kwijt
helaas was ,k nie de enige die moest pissen
maar kwam allemaal goed
Waarschuw beheerder
hhaah ja altijd last van,Eigenlijk moet dat op de bijsluiter staan (problemen met je geslachtdeel,blaas)

Waarschuw beheerder
8) ik kan ook niet goed pissen, als ik me goed condentreer lukt het wel maar dan zit ik al een tijdje.
Waarschuw beheerder
Op Qlimax had ik geen moeite mee. Van de tig keer had ik er maar een paar keer dat het ff duurde maar ging perfect.
Daar in tegen was een vriend van mij zo aan ut spacen dat ie tegen zn lul ("kom op jonge je kan ut")
begon te praten omdat hij niet kon pissen :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik had op qlimax juist weer wel veel moeite. Ik stond midden in het stadion, en moest echt acuut VET pissen! dus ik zo snel mogelijk trap op, WC zoeken en gaan staan. Ik stond daar, en hield het bijna niet meer, terwijl ik voor die pisbak stond, kwam er gewoon nix. Toen maar in zo'n afgesloten hokkie gaan staan en alles ontspannen... Duurde even, maar op een gegeven moment ging het gelukkig. Die WC was op dat moment echt hemel op aarde...

Waarschuw beheerder
LEKKER goedkoop als je moet PISSEN....
hehehehehehehheheh

Waarschuw beheerder
je bent niet de enige......

Waarschuw beheerder
je bent niet de enige......

Waarschuw beheerder
na een bepaald aantal lukt het idd niet meer errug irritant, want de drang is er dus wel...
dan maar hopen dat je veel verdampt.
Waarschuw beheerder
hihi...
same problem here :S

Waarschuw beheerder
dan zit er morfine in je pil, dat is een stof die ze vaak gebruiken in pillen! en morfine zorgt mede voor dat je niet kunt pissen!
Waarschuw beheerder
s morgens gaat het altijd los...liters en liters opeens vliegt het dr uit!

Waarschuw beheerder
had er op qlimax ook last van kon pas toen ik weer wakker was pissen en ik had echt niet veel op !! vervelend bijkomend verschijnsel dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb wel eens gehad als ik wous ws dak 3 uur op de pot heb gezen en helemaal aggrie werd omdak ook nie kon piessuh had ik latijd naar de kloek :D;d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik Waus Ben Dan Denk ik er gewoon niet aan??
Don't know why? Moet pas pissen als het uitgewerkt is?? en dan ook Vet Lang :S
Tijdens De Trip Heb Ik Er Geen Tijd ervoor Ben Alleen Maar Bezig Met Stampuhhh...:bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Alleen als ik pep had gebruikt :S Kreeg owk onwijze steken in me nieren en heel me buik was opgezet :S

Waarschuw beheerder
Hahahahaha het probleem komt mij ook erg bekend voor !!! Die koppie's ook altijd in de plee, iedereen staatte persen en er komt nies uit.
Waarschuw beheerder
je moet je balans vinden , benen ongeveer 80 cm uit elkaar en zorgen dat je niet voor of achter over dondert en dan ligtjes naar voren leunen en gewoon laten lopen..... :) :)

Waarschuw beheerder
enorm bedankt voor deze wijze woorden!! aankomend feest meteen maar es uitproberen!!t zal toch een keer moeten lukken!!!

Waarschuw beheerder
En doe anders even je ogen dicht en denk aan de Niagara watervallen.........­ruis :D
Waarschuw beheerder
veel zuipen dat helpt altyd net zo lang tot je zo nodig moet dat je het bijna niet meer kan ophouden :x:x:x
Waarschuw beheerder
donateur
niet kunnen zeiken is irritant, maar een piskick is nog veel irritanter, ik bleef maar naar die plee gaan, nou dan sta je daar, dan lukt het niet, ga je ff een rondje lopen meestal krijg ik dan het gevoel dat het wel lukt en dan sta je dar weer en dan na lang wachten lukt het wel

Waarschuw beheerder
Je moet op je stuitje kietelen tijdens het plassen!

Waarschuw beheerder
je piemel onder de kraan steken
Waarschuw beheerder
als ik waus ben. dan denk ik aan alles behalven naar de plee gaan om te gaan zeiken. ik kom daaro alleen maar om te kijken of mijn haar nog goed zit :$
en merk vanzelf wel weer als ik naar de plee moet. het enigste probleem is dan wel dat ik ff goed moet zoeken waar die is. :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, ik heb dit probleem dus ook al jaren en het is echt een teken dat je wat minder dope moet nemen.

Het gemene vind ik ook dat wanneer je dan, na uren proberen, eindelijk ben geweest, na 5 minuten het hele proces weer opnieuw begint!!!

Tip: als je nou echt niet kan en je bent thuis: de warme douche op je blaas. Je zal zien je zal pissen als een ezel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zie je wel! vrouwen plassen ook onder de douche :p

Waarschuw beheerder
Niet alleen plassen....
Waarschuw beheerder
donateur
Jij hebt zeker een groot douche-putje?

Waarschuw beheerder
Nee een hele dunne straal!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wel goed mikken dus
Waarschuw beheerder
getverpielekes

Waarschuw beheerder
ahahah nou zijn er wel veel meer nog hoor...

Waarschuw beheerder
wij hebbe er ook altijd last van,na decibel had ik een buik alsof ik zwanger was zo nodig dat ik moest echt niet normaal.nadat ik thuis was gekomen kon ik wel plassen maar het ging niet van harte
Waarschuw beheerder
hoef nooit naar de plee... op impulz ook niet :d alleen tja dan moet je ineens wanneer je in de trein zit je je dus niet de enige bent :(

Waarschuw beheerder
Ik ken wel mensen met zo'n probleem!
Gewoon dikke lol maken en je ken t egt niet meer ophouden :jaja:
Waarschuw beheerder
neej, je bent cker niet de enige!!

ooooow wat is dat irritant he!!! zit je daar een half uur op die plee, en der komt maar nix :S:S:S
hahahaa egt kut
Waarschuw beheerder
Dan sta je pas echt voor lul op de plee
hahahaha
Waarschuw beheerder
denk idd soms, k geloof dat k moest en nu ben k op de plee maar jah het wil dan maar niet lukke:P dan maar weer terug naar de zaal :bounce:

Waarschuw beheerder
hè hè.......ik ben niet de enige (pfoe) heb dit altijd (behalve op nuchtere tijden)
ik moet altijd wel hééééél nodig en dan gaak zitten...........wee­k gewoon niet meer hoe t moet

Waarschuw beheerder
ik heb juist als ik pep heb gehad dat ik juist VEEL moet pissen
Artiest {SHOWLIST artist 32309, 44281}
Waarschuw beheerder
als ik ptjes opheb pis ik heel de avond niet, als ze uitgewerkt zijn 6 x in een uur...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah assik vaag ben kenk wel pissuh..maar t gaat niet altijd evuh gemakkelijk whehehee :P

Waarschuw beheerder
ik kan ook kei vaak niet pissen als ik knakkers op heb en das echt kut want je hebt t gevoel dat je kei nodig moet
Waarschuw beheerder
hahaha nope zekerrrr niet de enige!! Lulligste is nog wel als ze je aan staan te gapen op zo'n feest en dat ze dan zeggen: "Lukt nie echt he :P"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaahha lukt mij ook nooit
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef nooit te pissen op een feest, en mocht ik een keer wel moeten, dan blijf ik nooit lang op de plee staan omdat ik me dan ga ergeren aan die spikkels op de plee :P
Dus ben dan weer snel loos.
Meestal als ze uitwerken, dan moet ik meestal 5 of 6x om de 10 minuten, en dan ook ernstig veel.
Zwaar irritant.
Waarschuw beheerder
ik ben altijd 3.4 euro kwijt op zoon feest, omdat ik denk dak weer eens moet pissen, sta ik daar......
...............
...
GODVERDOMME!!! :@
;)

niks hoor
Waarschuw beheerder
Niet pissen is toch niet zon probleem? om de 2 telle staan stralen is t ook niet!
Moet je toch? gewoon meer drinken. (Pas wel op dat t er niet via je bek naar buiten gaat)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het zooooooooooo'n lekker gevoel he als ik nie kan plassen:D
Zit een half uur op de plee en dan eindelijk pssssst 8)
Maar als ik in een discotheek ben is het beetje kut.. Al die mensen die een uur staan te wachten:P
Waarschuw beheerder
donateur
Gheghe... Op Impulz; GVD 8x naar de plee geweest (a 50 eurocent per keer) en de 8ste keer lukte 't pas... da's pas klote :D!
Waarschuw beheerder
inderdaad!
Impulz was echt een Anti-Plas feest voor mij :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:D... en de rijen waren toch al zo kort.... :S

Waarschuw beheerder
Al die drugs verdoven je plasspieren...... daardoor kun je weinig kracht uitoefenen op het persen.. terwijl het gevoel juist een overvolle blaas is..... ik heb vroeger ook echt uuuuuren voor de pot gestaan...... veel drinken is echt de oplossing.... uiteindelijk is de blaas vol....
vergeet niet dat je een helehoop vocht gebruikt met het feesten! het gevoel dat je heeeeel nodig moet piesen wordt erger gemaakt door de drugs.
-----------------------------------------------
dare to feel it.........
Waarschuw beheerder
same problem here :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik moet juist heel veel plassen als ik iets gebruikt heb...
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik heb t ook weleens gehad bij bepaalde pillen dat suckt want je voelt dat je moet maar je kan niet :9
Waarschuw beheerder
hahaha wat een superkicke forum!
ik lach me helemaal dood hiero...
tip: geen snoep gebruiken...
(ik heb nu al spijt dat ik dit heb gezegd, want t gaat geheid tegen me gebruikt worden als ik ooit ga gebruiken... :bloos: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd gehoord dat het komt omdat door het gebruik van bepaalde middelen je prostaat tijdelijk vergroot waardoor je urineleider wordt dichtgedrukt.
Maar ik lees in dit topic dat sommige vrouwen dit fenomeen ook schijnen te kennen, dus die theorie schijnt niet helemaal te kloppen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het helemaal geen probleem, heb nooit zin om in de rij te staan/wc´s zoeken enzo..

Als ik thuis kom moet ik wel nog zo`n tien keer plassen maar ja hoort er allemaal bij.

Dit is nog wel de raarste theorie die ik ooit heb gehoord

dan zit er morfine in je pil, dat is een stof die ze vaak gebruiken in pillen! en morfine zorgt mede voor dat je niet kunt pissen!

:| Morfine haha lijkt me best fijn.
Waarschuw beheerder
ik moet juist wel pissen echt vaak. omdat ik ook veel erbij zuip.

Waarschuw beheerder
mu vriend heb zelfs een keer 2,5 uur op de wc gezeten ik was zo waus dat ik er zelf ook pas na 2,5 uur er achterkwam :):)

Waarschuw beheerder
donateur
als ik :xtc: heb gehad heb ik vaak de dag erna nog moeite met pissen:S een rede meer dak 't ook bijna nooit meer doe want das echt verrot
Waarschuw beheerder
Haha ja heb ik ook last van :vaag: en als het dan eenmaal uitgwerkt is kan ik bijna niet meer ophouden :D

Lig ik net weer 5min in mn bed en moet ik alweer :S

Heel irritant :)

Waarschuw beheerder
ja 2weken trug nog gehad
egt te erg was dat
bijna een blaasontsteking gehad
na 1pil ken ,k nog wel pissen
na 2 ook, en 3 moahh beetje moelijk maar als ,k me concentreer lukt ,t wel
maare na 4 pff dan dan ken ,k beter wachten tot ,t uitgwerkt is
,k nam me laatse pil om zondag ochend om 8uur ofzo:vaag: heb nog 2uur gporbeerd om te pissen
elke keer dat ,k druk zette
kreeg ,k onwijse pijn in m,n blaas
pas om 5uur smiddags op m,n werk liep ,k leeg
om de 10min naar de plee
haha m,n werkgever vond dat een beetje raar
dat ken natuulrijk nie als je in de horeca werkt
Waarschuw beheerder
Ken het probleem, op een feest zelf niet kunnen pissen maar als ik eenmaal lekker thuis in m`n nest lig echt super vaak en dan ook nog een super droge keel van het roken enzo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je dan een beetje van mij neemt, want ik moet de hele tijd juist en dat kost wat op een feessie hoor, ben zo 5 euro voor pissen kwijt als ik pech heb!!!