Partyflock

Forumonderwerp · 641610

Waarschuw beheerder
ja hoihoi!!

ff een vraagje.. ik heb echt een kutprobleem!! ik kan gewoon echt niet meer zeiken als ik uit me plaat ben! moet dan echt wachten tot ik weer nuchter ben...
kent iemand dit probleem of ben ik echt de enige debiel. en als je het herkent.. heb jij iets om er voor te zorgen dat t wel lukt...
bedankt en laterssssss

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het zooooooooooo'n lekker gevoel he als ik nie kan plassen:D
Zit een half uur op de plee en dan eindelijk pssssst 8)
Maar als ik in een discotheek ben is het beetje kut.. Al die mensen die een uur staan te wachten:P
Waarschuw beheerder
donateur
Gheghe... Op Impulz; GVD 8x naar de plee geweest (a 50 eurocent per keer) en de 8ste keer lukte 't pas... da's pas klote :D!
Waarschuw beheerder
inderdaad!
Impulz was echt een Anti-Plas feest voor mij :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:D... en de rijen waren toch al zo kort.... :S

Waarschuw beheerder
Al die drugs verdoven je plasspieren...... daardoor kun je weinig kracht uitoefenen op het persen.. terwijl het gevoel juist een overvolle blaas is..... ik heb vroeger ook echt uuuuuren voor de pot gestaan...... veel drinken is echt de oplossing.... uiteindelijk is de blaas vol....
vergeet niet dat je een helehoop vocht gebruikt met het feesten! het gevoel dat je heeeeel nodig moet piesen wordt erger gemaakt door de drugs.
-----------------------------------------------
dare to feel it.........
Waarschuw beheerder
same problem here :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik moet juist heel veel plassen als ik iets gebruikt heb...
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik heb t ook weleens gehad bij bepaalde pillen dat suckt want je voelt dat je moet maar je kan niet :9
Waarschuw beheerder
hahaha wat een superkicke forum!
ik lach me helemaal dood hiero...
tip: geen snoep gebruiken...
(ik heb nu al spijt dat ik dit heb gezegd, want t gaat geheid tegen me gebruikt worden als ik ooit ga gebruiken... :bloos: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd gehoord dat het komt omdat door het gebruik van bepaalde middelen je prostaat tijdelijk vergroot waardoor je urineleider wordt dichtgedrukt.
Maar ik lees in dit topic dat sommige vrouwen dit fenomeen ook schijnen te kennen, dus die theorie schijnt niet helemaal te kloppen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het helemaal geen probleem, heb nooit zin om in de rij te staan/wc´s zoeken enzo..

Als ik thuis kom moet ik wel nog zo`n tien keer plassen maar ja hoort er allemaal bij.

Dit is nog wel de raarste theorie die ik ooit heb gehoord

dan zit er morfine in je pil, dat is een stof die ze vaak gebruiken in pillen! en morfine zorgt mede voor dat je niet kunt pissen!

:| Morfine haha lijkt me best fijn.
Waarschuw beheerder
ik moet juist wel pissen echt vaak. omdat ik ook veel erbij zuip.

Waarschuw beheerder
mu vriend heb zelfs een keer 2,5 uur op de wc gezeten ik was zo waus dat ik er zelf ook pas na 2,5 uur er achterkwam :):)

Waarschuw beheerder
donateur
als ik :xtc: heb gehad heb ik vaak de dag erna nog moeite met pissen:S een rede meer dak 't ook bijna nooit meer doe want das echt verrot
Waarschuw beheerder
Haha ja heb ik ook last van :vaag: en als het dan eenmaal uitgwerkt is kan ik bijna niet meer ophouden :D

Lig ik net weer 5min in mn bed en moet ik alweer :S

Heel irritant :)

Waarschuw beheerder
ja 2weken trug nog gehad
egt te erg was dat
bijna een blaasontsteking gehad
na 1pil ken ,k nog wel pissen
na 2 ook, en 3 moahh beetje moelijk maar als ,k me concentreer lukt ,t wel
maare na 4 pff dan dan ken ,k beter wachten tot ,t uitgwerkt is
,k nam me laatse pil om zondag ochend om 8uur ofzo:vaag: heb nog 2uur gporbeerd om te pissen
elke keer dat ,k druk zette
kreeg ,k onwijse pijn in m,n blaas
pas om 5uur smiddags op m,n werk liep ,k leeg
om de 10min naar de plee
haha m,n werkgever vond dat een beetje raar
dat ken natuulrijk nie als je in de horeca werkt
Waarschuw beheerder
Ken het probleem, op een feest zelf niet kunnen pissen maar als ik eenmaal lekker thuis in m`n nest lig echt super vaak en dan ook nog een super droge keel van het roken enzo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je dan een beetje van mij neemt, want ik moet de hele tijd juist en dat kost wat op een feessie hoor, ben zo 5 euro voor pissen kwijt als ik pech heb!!!