Partyflock

Forumonderwerp · 640426
2746x bekeken
Waarschuw beheerder
Als je pillen of whatever hebt gehad....vinden jullie dan de terugreis van een "groot feest" in de trein ook zo relaxt dat als je op je eindbestemming bent gewoon wilt blijven zitten?

Ik namelijk wel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je spoort niet :P
Waarschuw beheerder
donateur
dat is vet relaxt.... terug reis thunderdome was super.... of niet dan guido... haha... dikke lol

Waarschuw beheerder
heb het een keer meegemaakt,dat ik zelf nog wat lijp was...maar de rest was er echt lijp aan toe...geweldig...of niet topicoprichterbeginn­erstarter?? :P
Waarschuw beheerder
Daarom!!! Bij mij was namelijk het spoor BIJSTER!
:p
Waarschuw beheerder
donateur
ik reis bijna altijd terug met de trein...

altijd als ik naar buiten kijk, dan "zie" je
gewoon de stilte en het ozo mooie landschap...:p :jaja:

voor de rest zit ik nog met mn geest op een andere
plek of ik zit gewoon in mn lichaam met het
muziek in mn kop wat ik die avond heb gehoord 8) :jaja: :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
spoor BIJSTER... mooiste spoor dat er is... whoehoe!!!! :D
Waarschuw beheerder
Of als je het spoor hoort dan sta je gewoon je eigen nummers te maken....heel vreemd.:s
Waarschuw beheerder
donateur
een trein is best wel lijp trwns...
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik wou gvd nog met jullie mee in de trein :cry: maar kon niet :(
lijkt me wel es een keer om goed lijp dat te doen ja :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
maar niet zo als afgelopen weekend... :S
Waarschuw beheerder
Toen zaten we niet in een trein.....marieke verander het topic nou niet!

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
helemaal lijp terug van qlimax dat zal wat worden zeg :)
Waarschuw beheerder
donateur
neeh oke is verander het niet.... maar wat is goed lijp zijn dan in jouw ogen...?
Waarschuw beheerder
Vraag me altijd af waar die muziek nou vandaan komt in de trein %)
Waarschuw beheerder
donateur
jaah vet hakkuh bar trein... hoor ook altijd muziek... haha :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou knetter gek worden, zeker als ik eruit wil en kan er niet uit....

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou je er uit willen?? de trein maakt techno (y) :|
Waarschuw beheerder
donateur
maar het gaat er juist om dat je je zo goed voelt... dat je er juist niet uit wil... maar het lieft nog een keer heen en terug gaat...
Waarschuw beheerder
donateur
de trein heb wel wat mix skills

Waarschuw beheerder
vind het zo zwaar kut dat
ik tegenwoordig gewoon lekker
met de auto gaat... veel beter en
je heb lekker je eigen muziek...:)
Waarschuw beheerder
ja maar als je met een paar debieltjes in de trein zit die aan de noodrem trekken zodat dat kreng niet verder rijd .. had je toch liever anders gegaan .. :S

Waarschuw beheerder
donateur
2 lovely24... ben je dan ook echt een bobje? of hebben jullie dan een echt "schone" bob??

Waarschuw beheerder
in de trein terug van een feest :D:D daar maak je serieus altijd de grappigste dingen mee :D:D

echt laatst met een Dominee zitten discuseren omdat ik 'jezus'zei :D:D heerlijk
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt geweldig hoor!!!

Zoals meer mensen zie ik!
Waarschuw beheerder
donateur
hoi hoi hoi!!!
Waarschuw beheerder
Guido is ontspoord.nl ;)
Waarschuw beheerder
en Zieke Marieke ook ;)
Waarschuw beheerder
Volgende keer ook maar even meezoeken naar spoor bijster of nie daniel?

Waarschuw beheerder
in de trein is het na een party ZO chill
Jammer dat ov niet in het weekend geldt
Waarschuw beheerder
donateur
weekend ov wel... :P

he daan.. qlimax... gaan we net zo ziek als thunderdome... :D
Waarschuw beheerder
OV niet in weekend???? ghehe ik heb weekend-OV!

chill chill
Waarschuw beheerder
donateur
ja guido...wrijf het er maar even in...
Waarschuw beheerder
ik vind de terugreis ook wel chill meestal :D lekker naspace in een treincoupe en smoke maar :smoke: :P
Waarschuw beheerder
ja trug in de trein, vink ook altijd erg relax, tis altijd jammer dat je thuis komt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toen ik nog altijd veel gebruikte op feesten, vond ik de terugreis een regelrechte hel
meestal werd ik dan para en d8 ik dat iedereen van alles van me dacht, en dat iedereen me zat aan t kijken

Maar wat ook bijna altijd voorkwam doordat ik nogal veel gebruikte was, dat ik heel vies ging zweten in de trein....echt dat de druppels van me kop vielen, en dan schaamde ik me helemaal dood, dat zag er echt vies uit..:bah:
heel voor schut!!
Waarschuw beheerder
Zelf nooit last van...alleen maar pure humor en gewoon zwaar vaag doen...
Waarschuw beheerder
Ik hoor áltijd 'twisted' als ik in de trein op de trugreis ben of vage techno.

Het eerste uurtje vermaak ik me prima en daarna kak ik echt in en wil ik nooit meer opstaan om uit die warme trein te gaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat hed ik een keer heel erg toen ik terug kwam van hardcore 4-life ik hoorde echt zulke gruwelijke hardcore door die trein:d
echt super geflipte melodieen, en een bass:d

Waarschuw beheerder
vind het echt verschrikkelijk als ik daarna nog met de trein terug moet
ga daarom ook altijd maar gewoon met de auto, bevalt me veel beter
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou altijd zo graag willen dat de trein me voor mijn deur afzet :S

Waarschuw beheerder
De trein roeleert ! :bounce: :D

Heerlijk, al die muziek die de trein maakt, en ook lekker om naar de grond te staren en die rails in elkaar over te zien gaan :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha guido :P

(Y)

Hoe gaat de terug weg Qlimax worden?

Waarschuw beheerder
ik heb dat wel niet zo vaak
me eigen muziek maken ik ben al gek van muziek
ik maak wel eens nummers met zo drumcomputer van roland de MC 307 daar hoor je dan vette dingen in maar ik baal als een stekker
dat ik de muziek die je door de trein hoort
en zelf mixt en veranderd en wazig door heen lult
en dan opeens zo wissel tegen komen das wel helemaal geweldig
dan piept de rails altijd en dan zit je daar maar boemboemboemboemboem­piepkraakboemboem
en dan gaat ie weer verder, in de trein staan gaan stampen en door je gestamp wort het nog vetter :) ik wilde dat ik dat geluid op kon nemen want dan weet ik zeker dat ik in de top 5 kwam de staan

en vervolgens der achter komen dat je niet in de snel trein zit maar in een intercity :X en vervolgens een lelijk wazig figuur achtig iets om een kaartje komt vragen wat niet klopt en dan willen ze je naam hebbe
en altijd als je dat waus verteld hebt toch nooit een boete thuis gestuurd krijgen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tip als je muziek mix progjes op je pc hebt
zoals cubase ofzo of zelf drumcomputers hebt
paar :XTC: achterover en dan muziekjes gaan maken bruut dat ze zijn hoor
neem maar op en als je nie meer waus bent sta je versteld van de muziek die je gemaakt hebt

Waarschuw beheerder
de trein is superchill als je van een feest komt
behalve als die propvol zit ,dan is ,t superkut

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een hekel aan de trein

ik ga aleen met de auto
of er moet geen auto zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind de treinreis ook noit vervelend, zelfs als ik in m'n uppie moet (wat de laatste tijd vrij vaak gebeurt). Walkmannetje mee, puzzelboekie erbij, biertje en watertje, rielekst hoor. Zorg er wel als het maar ff kan voor dat ik niet met de drukste trein mee hoef, dus eerst nog ff jointje roken bij vrienden thuis, dan op m'n dooie gemak naar het station lopen en treinen maar!
Waarschuw beheerder
mmmzzz.....moet duz niet vergeten om een puzzelboekje te kopen voor terugweg Qlimax...
Waarschuw beheerder
De treinreis zuigt echt zwaar!

De heenreis is wel relax maar de terugreis is gewoon klote! Het feest is afgelopen en de drugs uitgewerkt ;)

grz ICE
Waarschuw beheerder
Tsjah maar das niet verstandig teruggaan he?
Waarschuw beheerder
treinreis heeft idd wel wat...helemaal niet erg in die trein zitten...beetje mensen kijken...je afvragen waar die mensen heen gaan op zondagochtend..best relaxed ja..mensen kijken vaak wel vreemd naar jou..maar goed...
Waarschuw beheerder
das egt relaxt, moet je wel met een groep zijn
Waarschuw beheerder
Ik ga ook bijna altijd in met de trein. Alleen ik wordt altijd misselijk in die trein na een avondje feesten.

Alleen als ik drugs gebruikt heb... Ik ga elke dag naar school met de trein, maar geen last van.

Met GHB en XTC samen is het helemaal erg:P

Weer op naar de plee :kots:

Maarrrr de trein is zeker wel relaxxed zitten :)

Waarschuw beheerder
Ik vind de treinreis ook altijd wel lache, van alle geluiden ga je muziekies maken...en iedereeen is even leip! :D

alleen als het zo druk is dat je amper het perron op kan (defqon bijv.) zuigt het zwaar..:(

Waarschuw beheerder
Je moet er gewoon voor zorgen dat je die reis niet eens mee maakt. En er voor zorgen dat de mensen niet met jou in een coupe willen zitten, lekker rustig, ik neem toch liever de auto, keiharde muziek, dat past wel bij me op dat moment :)
Waarschuw beheerder
Je moet er gewoon voor zorgen dat je die reis niet eens mee maakt.

Je moet het juist meemaken!

Waarschuw beheerder
op zich wel relaxed geen geouwehoer met autorijden enzo, maar nu hebben ze bij de NS weer wat leuks bedacht je mag niet meer roken, Na XQ best wel problemen over gehad met een conducteur. Dus volgende keer lekker weer met de auto. Roken tot je de bij neer valt (y)

Waarschuw beheerder
heel erg herkenbaar :) vooral als je met een groep bent en sommigen daarvan niet helemaal helder zijn echt super (Y) soms is de treinreis leuker dan het hele feest. Wat komt er dan een hoop onzin naar boven!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het vooral lekker, om na een feest thuis lekker een bak thee zetten, en met een joint lekker liggen spacen op de bank, heerlijk is dat!
Waarschuw beheerder
Wat heeft dat nou weer met de trein te maken Salamandra?
Waarschuw beheerder
moet je nagaan wat drugs voor een fijne dingen met je kan doen, aangezien ik normaal als laatste iets met een trein te maken wil hebben..., maar op zo'n moment :)
Waarschuw beheerder
lekker :smoke: lekker :vaag: en gesprekken die nergens over gaan en lekker trippen......
helemaal geweldig! (alleen de heen reis is vervelend, zeker als je al beetje :vaag: bent)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Anne-Marije ; terug reis Qlimax... wordt super...geweldig.... need...rete gaaf... we gaan knalluh dan... hoi hoi hoi!!!!

Waarschuw beheerder
Laatste keer was dat met Shockers dit jaar ... gram coke in een keer weggewerkt en toen lekker genieten in de trein .. als ik daar nog aan terug denk ...

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
zekerz wel, dan zit je net zo lekker, heb je net je draai gevonden en dan kun je der al weer uit :(

Waarschuw beheerder
donateur
Whaaaaa Mariekuhhh!! jaa :D gaat mooi worden :P

Maar Guido is niet saai...!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Treinreis terug is altijd leuk :D al die gezichten van die mensen die vroeg op zijn gestaan, die naar je zitten te kijken en zich afvragen wat je in godsnaam gedaan hebt :p...

je maakt de raarste dingen mee op t station en in de trein...(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
spoor jij wel?

Waarschuw beheerder
rijden in de trein dat is het mooiste dat er is ... en een harde lul die is gemaakt om mee te pompen ... tjoeke tjoek tjoeke tjoek!

maaruh even seriues... volgende keer wil ik dat jullie mij en guido gewoon laten zitten als wij weer TERUG willen met de trein!
Waarschuw beheerder
donateur
jullie mochten ook best blijven zitten..

jullie hoefden niet naar mij te luisteren..

Waarschuw beheerder
ik vind de treinreis terug ook nooit zon ramp! behalve als ik echt verrot-dood ben dat ik het liefst gewoon languit ga liggen en de 1e 12 uur niet meer op wil staan...

maar goed, in de trein lekker nakletsen met andere gekken is toch wel gezellig! als je dan bijv alleen na een feest in de trein zit heb je zomaar praat! over de gekste dingen! dat vind ik juist wel leuk, lekker stom ouwehoeren met andere partypeople :P
Waarschuw beheerder
Marieke?? We moesten met je mee!! niet erom heen lullen!

Waarschuw beheerder
niet erom heen lullen!

nee gewoon in de mond nemen!
Waarschuw beheerder
Zou maar oppassen Marieke!!

Volgende keer als je weer zo stil en raar doet dan...uuuh...nou dan uuhh......gaat IE ook ergens anders in....:d

Waarschuw beheerder
donateur
Jongens toch...!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had ut na thunderdome :9

kzat zo lekker in de trein.. heb ik nou nog nooit gehad :P
Waarschuw beheerder
Ook een waarschuwing voor jou Anne-Marije!

:p:s;)
Waarschuw beheerder
Vind t ook altijd wel relaxed in de trein!!
Maar t moet niet al te druk zijn nee.

(K) Janneke
Waarschuw beheerder
DAs ckers wijz na thunderome lekker chille in een 1e klas wagon en maar smoken haha wijzz

Waarschuw beheerder
Ik vind de terugreis altijd wel chill :)

Met een zware piep in je oor lekker uitwauzen :)

Waarschuw beheerder
donateur
pfff.. ik was lief zei je :P

Waarschuw beheerder
haha...als je van die vrouwen niet mag blijven zitten zorg ik er wel voor dat jullie mogen blijven gaan...zo vaak je wilt... :P
Waarschuw beheerder
Tis vet vaag :vaag:,als je van een party met de trein naar huis gaat,T lijkt net of er gewoon nog steeds muziek gedraait wordt,t lijkt net alsof je de hele tijd een beat hoort, maar tis gewoon t geluid dat die trein maakt
Waarschuw beheerder
Vroeger werd er de grootste malligheid uitgehaald op de terugreis. Tegenwoordig wil ik meestal zo snel mogelijk in mijn nest liggen als ik met de trein ga.
Waarschuw beheerder
donateur
terugreis van moh vs hellraiser word leuk, 3 uur met me :vaag: bek in die trein zitte met paar vriende
Waarschuw beheerder
Ik zeg ook niet dat je niet meer lief bent Anne-Marije maar laat het gewoon een waarschuwing wezen....:p

Waarschuw beheerder
jah altijd vet vaag je hoort de muziek nog in je hoofd na dreunen.

Waarschuw beheerder
donateur
Oehhh ik ben gewaarschuwd :D whaha..

Waarschuw beheerder
Kut trein ik kan dan niet slapen hoor.
Normaal wel als ik uit school kom maar dan niet
:vaag: zeker over me slaap heen...
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zegt dan ook dat je moet gaan slapen in de trein.. na spacen met andere mense ouwehoere is veel leuker.. slape kan je als je thuis in je holletje ligt...:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja in de trein lekker weg spacen !!!
dat is vet relax !!
dat doen we meestal als we van hemkade afkomen !!
maar alleen jammer dat het zo kort is :(
Waarschuw beheerder
donateur
Okeej.. guido... bedankt voor de waarschuwing....

Waarschuw beheerder
Heb echt altijd het idee dat er nog muziek aanstaat in de trein. Vooral als je door een tunnel (Schiphol) gaat. Fantastisch. En in de trein moet ik altijd tig keer naar het toilet, kan ik eindelijk pissen, LITERS komen er dan uit.. Treinreis altijd wel chill. Behalve wachten in de kou op een kuttrein die niet rijdt.. daar wordt ik chago van!
Waarschuw beheerder
jaheur.. trein is wel fyn.

moejje alleen wel de 1e trein trug over slaan!! want in die drukte word je helemaal para %)...

kun je opt station nog ff een lekker ysje halen ofzo :kwijl:

Waarschuw beheerder
Meestal slaap ik als ik op m`n bestemming ben, zo kom je nog eens op onverwachte plaatsen!

Waarschuw beheerder
donateur
Trein?

Waarschuw beheerder
zaterdag maar eens een keertje proberen

Waarschuw beheerder
zitten in de trein is echt relaxed. fietsen is ook relaxed
Waarschuw beheerder
ik vind treinen ook altijd het grootste avontuur
Waarschuw beheerder
donateur
Echt uberdom lullen is echt wel relax op de terugweg.
Waarschuw beheerder
donateur
en owjee als je wat slims zegt....

...dan kijkt iedereen je dwaas aan :p..

nee treinen is leuk op de terugweg van een feest..

Waarschuw beheerder
laten we het zo zeggen, wanneer het uitgewerkt is is het zwaar kut, maar als je nog bent is het dolle pret, volle bak praten met elkaar, om vervolgens te zeggen; waar hadden we het nouw weer over, kweet niet!!!
En dan hoor je een vette beat in het rinkelende asbakje in de trein,echt vaag ja.

Waarschuw beheerder
jahaa in de trein ist altijd vies klote...nouwjah trein vald trouwens opzich nog wel mee maar als je dan uit stapt....dan moet je gewoon zo znel mogelijk je ogen dicht doen ofzo en liggen want dan ben je gewoon vies verneukt en wil je een after party maar dat ken niet dus ben je gewoon fucking teleurgesteld...suh ondervind ik het altijd :bounce: :xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat leuk is??

Met een maat helemaal :vaag: in een coupe gaan zitten, en dan IEDEREEN de gek aansteken.. Van bejaarden tot stuardessen (of hoe je dat ook schrijft) ;)

Waarschuw beheerder
trein terug is het mooiste wat er is terug reis thunderdome zal ik nooit meer vergeten....

en ja qlimax gaat het ook weer raar...
Waarschuw beheerder
donateur
is wel altijd leuk als je nog lekker :vaag: bent !!!
vet droog lullen met mensen, altijd leuk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jezus wat een sneue verhalen zeg zeker niks beters te doen?? sneu hoor ... BAH ik KOTS op de TOPIC starter ... DUBBEL!!! 100duizend keer DUBBEL

;)
Waarschuw beheerder
Niet iedereen deelt jou mening....
Heb je de poppetjes weer aan het dansen???

Kun je wel hoog en laag gaan springen, maar als je niet hoog genoeg springt knal je alsnog met je bek op de muur!

:s;)

Waarschuw beheerder
haha, ik vind het altijd wel intresand om van die strange verhalen te lezen (y):D

Waarschuw beheerder
donateur
Barrie hou op over Thunderdome! :P

Peeeeeeeeeeeiiiiiiii­www Brrrrrrrrrggggggg...­.!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laten we wel even bij het topic blijven he???

Anders word het zon chat....:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ok jij je zin..

Whoeiii echt zin aan de terug reis :P!

:s
Waarschuw beheerder
donateur
ppeeeeeeeiiiiiiiwwww­.... Brrrgggggg....
Waarschuw beheerder
donateur
dat is het leuke van na een feest, dan is het overal grappig.

(ik ga altijd met auto, sneller en comfortabeler. maar trein is ook geen ramp)

Waarschuw beheerder
donateur
ppeeeeeeeiiiiiiiwwww­­.... Brrrgggggg....
Waarschuw beheerder
Oehhhhh nog 1 nachtje..en dan gaat het weer neet in de trein!!!
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
vroeger niet, toen werd ik heel snel geirriteerd en chaggo in de trein.. laatste paar keren niet!!! haha wel lache die terugreis :D

Waarschuw beheerder
donateur
Guido!!! vet zin in :D al zenuwachtig? :P
Waarschuw beheerder
Neej na vandaag helemaal gehad met de trein (behalve terugweg natuurlijk)

Kut kaartjes van qlimax heeft me 7 uren in de trein gekost!
DAMN! :s:(

Waarschuw beheerder
donateur
och pop...!

maaree... wat heb jij voor ons in de planning de terug reis? je zit iedereen wat lekker te maken.. en das vet irri! tipje van de sluier graag!

Waarschuw beheerder
donateur
haha ik vermaak me altijd super in de trein...
ff bellen, mensen kijken (al heb ik vaak het gevoel dat ik meer bekeken worden) vaak heb ik ook hallucinaties in de trein, wel grappig! terugreis duurt ook veel korter voor me gevoel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jaja trein is altijd zeer vet! bleeft de mooiste dingen! al beleef je op benzine station ook wel veel :d!

Kut kaartjes van qlimax heeft me 7 uren in de trein gekost!

jij ff lekker bezig!!! :| hehe!
Waarschuw beheerder
jah 7 uurtjes....damn niet best!!! kut NS!

Maaruuuuhhh....de terugreis qlimax word 1 om nooit te vergeten!!! Mede dankzij Guido aka Q-DO

gehehe

:d:d:d
Waarschuw beheerder
donateur
jaah guido... wat zullen ze verrast zijn!!!!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hou maar op guido, ben al vet nieuwschierig :P

Waarschuw beheerder
als je op het traject arnhem <----> amsterdam af moet, kan je een ice toeslag kopen voor 2 euro, en met de ice reizen, zit je lekker in een verstelbare stoel tussen de zakenmensen te chillen probeer het maar eens :D je wil geheid blijven zitten na afgelopen awakenings zo naar utrecht gegaan was erg plezant ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff wat lag ik zonet lekker in de trein.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kan dat tog... dat de heen reis twee uren duurt... en de terugreis 10 minuten.....:S :S
Waarschuw beheerder
Heeeeel vaaag.....maar ik zat ook weer zuperzdeluxe! met mien banaan! en het 20ste flesje water!! maar was weer superdeluxe

tis ook net of je in de tgv zit ofzo waaaant het duurt maar een kwartiertje van arnhem naar leeuwarden! en dan heb ik de busreis int midden ook nog meegeteld!

Waarschuw beheerder
donateur
jaaa die trein en bus gingen mooi hard, net su als die lui ut leeuwarden die d'r in zaten..:P
Waarschuw beheerder
donateur
een ding is cker.... melle ging ut hardst...
(op sien skelter) :D
Waarschuw beheerder
ik ben altijd blij als ik uit de trein ben dan ken ik in een taxi das beter en daarna in me bedje ofzo:D
Waarschuw beheerder
donateur
als je nou voortaan gewoon de hele reis met de taxi gaat... is je hele reis (y)... kost je wel wat meer... maar ach je wilt natuurlijk wel een leuke reis hebben :P

Waarschuw beheerder
donateur
Idd..! maar ik betaal liever iets minder, en wil 't liefst binnen 10 min. thuis zijn! dus ja.. geef mij die vet snelle trein maar! :P
Waarschuw beheerder
ik heb het een beetje uitgerekent naar de meeste feesten is dit de snelste manier maarja de trein heeft ook wel eens vertraging:P
Waarschuw beheerder
heb ik ook wel eens last van ja...de trein is meestal lekker warm en je bent met je vrienden...maar een leuke after is natuurlijk nog beter :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
de after komt pas na de trein reis.... eigenlijk begint de after al in de trein... :D

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik dus toch nog een klein stukje after mee gemaakt :P dat scheelt :D haha

volgende keer ben ik weer present!
Waarschuw beheerder
Heb ook hele leuke fotos van de trein terug...:d

Waarschuw beheerder
Was lache na qlimax! :P

Het was al rond 10 uur en heel die trein zat dus alweer vol met nuchtere mensen, maar wij hadden daar nog totaal geen besef van! Dus een vriend van me ging spontaan een paar lijnen sos bouwen en een andere maat van me stond op en riep: "Kom op man, we gaan nog ff dansen, straks is het afgelopen het wordt al rustig! :vaag:

Ook zat ik in me telefoon een berichie te lezen van ene kim, maar ik was nog zo door de war dat ik me maar af bleef vragen waar de afkorting "KIM" voor stond! :D

Waarschuw beheerder
de trein is juist het grootste feest :P ie heerlijke basslines en kicks die je hoort in de trein op de terugweg van een feest zijn geweldig! ik voel me wel vaak een aap in een kooi als al die mensen ons aan zitten te staren,maja zou ik ook doen als er een stelletje debielen de hele tijd tutututututuuututuuu­t alle deuntjes lopen te zingen en allemaal vage zooi lullen :P
Waarschuw beheerder
donateur
terugreis in de trein is echt zoo irritant.. al die normale mensen die je aan zitten te gapen en dat kut gevoel van uitwerkende/uitgewer­kte drugs :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Terugreis in de trein ius altijd erg leuk. Maar als je nog ergens een after hebt gehad en dan pas om een uur of 6 's avonds weg gaat is t wat minder...

Waarschuw beheerder
donateur
wat is daar minder aan? is juist (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
prcs... hoe langer de after...hoe beter tog... :D
Waarschuw beheerder
13 uren ook.?
Waarschuw beheerder
donateur
nee dan met de auto! das wel leuk!

Marieke??? q-do?????
Waarschuw beheerder
Mzzzz....i prefer tha train!

Waarschuw beheerder
donateur
Trein vond ik eerder altijd lachuh:D

Maar zie nu ook zeker de voordelen van auto, lekker warm enzo, muziekje, geen mensen waar je je evt aan irriteert!:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als Ik van een Hardcore feest terug kom zit echt echt nog wel met nog wat dikke hardcore op de teerug we in de auto hoor!! nog ff lekker na stampuhh
Waarschuw beheerder
donateur
blijf liever zittuh jah want dan heb ik ut net weer een beetje warm enzo en hoef ik nmog nie over straat met me kutkop:p

Waarschuw beheerder
Thunderdome 2003 was kut, trein reis maakte alles goed
Waarschuw beheerder
Jahaaaaa aanstaande zaterdag ist weer zover! Heerlijk in de TREIN naar MOH vs Hellraiser!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het ook een paar keer gehad iedereen in de trein rete vaag dan komen de droogste en vaagste opmerkingen er bij iedereen uit :D Net als de terug weg met pendelbusjes :P
Waarschuw beheerder
Jeeeuh morgen ochtend is er weer een trein reis!
heb er nu al zin in! :D
Waarschuw beheerder
donateur
heb 1 x met APELGABJUHH de hele trein de gek aan zitten steken met onze :vaag: hoofden, was zeker wel leuk.. :yes:

Waarschuw beheerder
Wuhahaha...iedereen zit dan altijd zwaar verrot om me heen en ik helemaal hyper in de bagage rekken klimmen en horde lopen over de stoelen enzo:jaja:

Maar binnenkort heeft de NS de.....LOUNGE TREIN :jaja:

Waarschuw beheerder
de trein opzig is wel lekker... maar dat w88 op het station is zwaar klote! maja dan heb je ook wat! ik mag meestal wel een uurtje of 2 in de trein zitte haha
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd gezellig de trugreis he wiky :P
alleen niet met de pendelbus... dat levert een hoop ergernissen onder elkaar op :D
Waarschuw beheerder
donateur
mooi ik vind de trein altijd het ergste wat er is !!!
moet je echt gruwelijk pissen, ken je nergens door omdat er overal mensen op de grond liggen :S
kom je op het station waar je over moet stappen sta je in een hoekkie te pissen omdat je geen plee ken vinden en doordat het zolang duurde met je ingekrompe xtc pikkie mis je je trein waardoor je een uur moet wachten

geweldig hoor die terugries :S

Waarschuw beheerder
1...je kan zitten
2...overdekt
3...verwarmd
4...vervoer
5...als het druk is is het gratis;)

en dat je te laat komt doe je toch egt zelf!
Waarschuw beheerder
donateur
kom je op het station waar je over moet stappen sta je in een hoekkie te pissen omdat je geen plee ken vinden en doordat het zolang duurde met je ingekrompe xtc pikkie mis je je trein waardoor je een uur moet wachten

:respect: True True!!!

Waarschuw beheerder
De terugweg met de trein is geweldig! Lekker naspacen in een 1ste klas coupe omdat je vind dat je zo'n lekkere stoel wel verdient hebt na een nacht feesten. Vaag lullen met vrienden en mensen die nuchter naar hun werk gaan aanspreken en vertellen dat jij zo je bed weer in kan duiken :P
Die snoeiharde techno is ook altijd vet in de trein :-)
En natuurlijk genieten van het o zo prachtige landschap in de Randstad...
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat de NS zo goed georganiseerd is, ben ik meestal blij dat ik thuisgekomen ben.

Dan ga ik zeker niet blijven zitten. :vaag:
Waarschuw beheerder
Hop Hop Hop zaterdag weer in de trein naar Rotterdam!!!

A Nightmare Rotterdam!!!!!

Wie meer?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Damn maar als je de verkeerde trein neemt is wel niet oh zo erg iedereen zo vaag dat iedereen elkaar maar beetje achterna loopt en zit je opeens in de verkeerde trein bijna door je centen heen kom je aan de andere kant van nederland en terug gaat niet want daar heb je het geld niet voor

Waarschuw beheerder
de trein zelf is niet erg, vind ik.. JE zit lekkr warm enzo..:) Alleen het wachten op het station in de kou vind ik echt zwaar klote!! :@

Waarschuw beheerder
wachten is altijd kut. maar in de trein ja da's altijd lachuh
Waarschuw beheerder
donateur
zaterdag met de trein naar rotterdam :respect: daar hebben ze ook van die roltrappen waar van die mooie muziek uit komt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik niet TE brak ben, vind ik het heerlijk! :D

Na hardbass met z'n 5en in de trein. 1 was in slaap gevallen..

Die hebben we voorzien make-up en op het voorhoofd "I suck" geschreven. Zonnetje en snorretje op zijn gezicht getekend etc... 8)

Kinderachtig, maar o wat was het grappig! :D

Vooral omdat hij er pas achter kwam waarom iedereen zo zat te lachen
op de wc in het station toen hij in de spiegel keek :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toen we vanaf thunderdome a decade kwamen ging de trein verder naar duitsland. 1 gozer was echt strontbezopen en die wouden w eigenlijk laten slapen maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Waarschuw beheerder
Hoppaaaaahh!!! zometeen met de trein naar Hellbound!!! zin aan!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ahhaha prachtig die momenten echt :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
straks richting Amsterdam :D
Waarschuw beheerder
Vanaaf naar H'sum.
Maar ik ben toch altijd erg blij als ik op mijn plek van bestemming ben. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Vanmiddag alvast richting A'dam met de trein :D Drank mee... dus dat wordt gezellig... De trug reis wordt ook gezellig, dat weet ik nu al :vaag:

Waarschuw beheerder
De trein is de heen weg leuk maar de terugweg absoluut niet.
Na Sensation 2002 black konden we nieteens fatsoenlijk staan in die trein, trok er daarna nog iemand aan de noodrem.
De auto is beter (y) zo gaan wij dus vanavond ook :)
Waarschuw beheerder
das altijd gezellig zeker als je met een groep ben en je trein staat steeds stil..
trok er 1 steeds aan de noodrem!!!
lekker knetter waus zijn in de trein:):):):):)
Waarschuw beheerder
ben op trugreis van moh vs. hellraiser blijvn zittn in zwolle omdat ik zo lekker zat.
werd ik in utrecht wakker en stond ik daar zonder kaartje...:vaag:
ben uiteindelijk wel thuis gekomen omdat de conducteur me geloofde toen ik zei dat ik niet wist waar ik vandaan kwam:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik was gisteren heerlijk nuchter op weg naar huis van sensation:yes: heb me kapotgelachen om al die verdwaasde koppies:P zag er niet uit:D

Waarschuw beheerder
donateur
noodrem? :O dat mag niet foei!! :nee: