Partyflock

Forumonderwerp · 640426
Als je pillen of whatever hebt gehad....vinden jullie dan de terugreis van een "groot feest" in de trein ook zo relaxt dat als je op je eindbestemming bent gewoon wilt blijven zitten?

Ik namelijk wel!
laatste aanpassing
prcs... hoe langer de after...hoe beter tog... :D
13 uren ook.?
nee dan met de auto! das wel leuk!

Marieke??? q-do?????
Mzzzz....i prefer tha train!

Trein vond ik eerder altijd lachuh:D

Maar zie nu ook zeker de voordelen van auto, lekker warm enzo, muziekje, geen mensen waar je je evt aan irriteert!:)

Als Ik van een Hardcore feest terug kom zit echt echt nog wel met nog wat dikke hardcore op de teerug we in de auto hoor!! nog ff lekker na stampuhh
blijf liever zittuh jah want dan heb ik ut net weer een beetje warm enzo en hoef ik nmog nie over straat met me kutkop:p

Thunderdome 2003 was kut, trein reis maakte alles goed
Jahaaaaa aanstaande zaterdag ist weer zover! Heerlijk in de TREIN naar MOH vs Hellraiser!
Heb het ook een paar keer gehad iedereen in de trein rete vaag dan komen de droogste en vaagste opmerkingen er bij iedereen uit :D Net als de terug weg met pendelbusjes :P
Jeeeuh morgen ochtend is er weer een trein reis!
heb er nu al zin in! :D
heb 1 x met APELGABJUHH de hele trein de gek aan zitten steken met onze :vaag: hoofden, was zeker wel leuk.. :yes:

Wuhahaha...iedereen zit dan altijd zwaar verrot om me heen en ik helemaal hyper in de bagage rekken klimmen en horde lopen over de stoelen enzo:jaja:

Maar binnenkort heeft de NS de.....LOUNGE TREIN :jaja:

de trein opzig is wel lekker... maar dat w88 op het station is zwaar klote! maja dan heb je ook wat! ik mag meestal wel een uurtje of 2 in de trein zitte haha
Altijd gezellig de trugreis he wiky :P
alleen niet met de pendelbus... dat levert een hoop ergernissen onder elkaar op :D
mooi ik vind de trein altijd het ergste wat er is !!!
moet je echt gruwelijk pissen, ken je nergens door omdat er overal mensen op de grond liggen :S
kom je op het station waar je over moet stappen sta je in een hoekkie te pissen omdat je geen plee ken vinden en doordat het zolang duurde met je ingekrompe xtc pikkie mis je je trein waardoor je een uur moet wachten

geweldig hoor die terugries :S

1...je kan zitten
2...overdekt
3...verwarmd
4...vervoer
5...als het druk is is het gratis;)

en dat je te laat komt doe je toch egt zelf!
kom je op het station waar je over moet stappen sta je in een hoekkie te pissen omdat je geen plee ken vinden en doordat het zolang duurde met je ingekrompe xtc pikkie mis je je trein waardoor je een uur moet wachten

:respect: True True!!!

De terugweg met de trein is geweldig! Lekker naspacen in een 1ste klas coupe omdat je vind dat je zo'n lekkere stoel wel verdient hebt na een nacht feesten. Vaag lullen met vrienden en mensen die nuchter naar hun werk gaan aanspreken en vertellen dat jij zo je bed weer in kan duiken :P
Die snoeiharde techno is ook altijd vet in de trein :-)
En natuurlijk genieten van het o zo prachtige landschap in de Randstad...
Omdat de NS zo goed georganiseerd is, ben ik meestal blij dat ik thuisgekomen ben.

Dan ga ik zeker niet blijven zitten. :vaag:
Hop Hop Hop zaterdag weer in de trein naar Rotterdam!!!

A Nightmare Rotterdam!!!!!

Wie meer?

Damn maar als je de verkeerde trein neemt is wel niet oh zo erg iedereen zo vaag dat iedereen elkaar maar beetje achterna loopt en zit je opeens in de verkeerde trein bijna door je centen heen kom je aan de andere kant van nederland en terug gaat niet want daar heb je het geld niet voor

de trein zelf is niet erg, vind ik.. JE zit lekkr warm enzo..:) Alleen het wachten op het station in de kou vind ik echt zwaar klote!! :@

wachten is altijd kut. maar in de trein ja da's altijd lachuh
zaterdag met de trein naar rotterdam :respect: daar hebben ze ook van die roltrappen waar van die mooie muziek uit komt :D
Als ik niet TE brak ben, vind ik het heerlijk! :D

Na hardbass met z'n 5en in de trein. 1 was in slaap gevallen..

Die hebben we voorzien make-up en op het voorhoofd "I suck" geschreven. Zonnetje en snorretje op zijn gezicht getekend etc... 8)

Kinderachtig, maar o wat was het grappig! :D

Vooral omdat hij er pas achter kwam waarom iedereen zo zat te lachen
op de wc in het station toen hij in de spiegel keek :D
laatste aanpassing

Toen we vanaf thunderdome a decade kwamen ging de trein verder naar duitsland. 1 gozer was echt strontbezopen en die wouden w eigenlijk laten slapen maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Hoppaaaaahh!!! zometeen met de trein naar Hellbound!!! zin aan!!! :bounce:
ahhaha prachtig die momenten echt :kwijl:

straks richting Amsterdam :D
Vanaaf naar H'sum.
Maar ik ben toch altijd erg blij als ik op mijn plek van bestemming ben. :yes:
Vanmiddag alvast richting A'dam met de trein :D Drank mee... dus dat wordt gezellig... De trug reis wordt ook gezellig, dat weet ik nu al :vaag:

De trein is de heen weg leuk maar de terugweg absoluut niet.
Na Sensation 2002 black konden we nieteens fatsoenlijk staan in die trein, trok er daarna nog iemand aan de noodrem.
De auto is beter (y) zo gaan wij dus vanavond ook :)
das altijd gezellig zeker als je met een groep ben en je trein staat steeds stil..
trok er 1 steeds aan de noodrem!!!
lekker knetter waus zijn in de trein:):):):):)
ben op trugreis van moh vs. hellraiser blijvn zittn in zwolle omdat ik zo lekker zat.
werd ik in utrecht wakker en stond ik daar zonder kaartje...:vaag:
ben uiteindelijk wel thuis gekomen omdat de conducteur me geloofde toen ik zei dat ik niet wist waar ik vandaan kwam:)
laatste aanpassing
ik was gisteren heerlijk nuchter op weg naar huis van sensation:yes: heb me kapotgelachen om al die verdwaasde koppies:P zag er niet uit:D

noodrem? :O dat mag niet foei!! :nee: