Ik ga ook bijna altijd in met de trein. Alleen ik wordt altijd misselijk in die trein na een avondje feesten.
Alleen als ik drugs gebruikt heb... Ik ga elke dag naar school met de trein, maar geen last van.
Met GHB en XTC samen is het helemaal erg
Weer op naar de plee
Maarrrr de trein is zeker wel relaxxed zitten
Alleen als ik drugs gebruikt heb... Ik ga elke dag naar school met de trein, maar geen last van.
Met GHB en XTC samen is het helemaal erg
Weer op naar de plee
Maarrrr de trein is zeker wel relaxxed zitten
ik vind de treinreis terug ook nooit zon ramp! behalve als ik echt verrot-dood ben dat ik het liefst gewoon languit ga liggen en de 1e 12 uur niet meer op wil staan...
maar goed, in de trein lekker nakletsen met andere gekken is toch wel gezellig! als je dan bijv alleen na een feest in de trein zit heb je zomaar praat! over de gekste dingen! dat vind ik juist wel leuk, lekker stom ouwehoeren met andere partypeople
maar goed, in de trein lekker nakletsen met andere gekken is toch wel gezellig! als je dan bijv alleen na een feest in de trein zit heb je zomaar praat! over de gekste dingen! dat vind ik juist wel leuk, lekker stom ouwehoeren met andere partypeople
Ik had ut na thunderdome 
kzat zo lekker in de trein.. heb ik nou nog nooit gehad
kzat zo lekker in de trein.. heb ik nou nog nooit gehad
DAs ckers wijz na thunderome lekker chille in een 1e klas wagon en maar smoken haha wijzz
Heb echt altijd het idee dat er nog muziek aanstaat in de trein. Vooral als je door een tunnel (Schiphol) gaat. Fantastisch. En in de trein moet ik altijd tig keer naar het toilet, kan ik eindelijk pissen, LITERS komen er dan uit.. Treinreis altijd wel chill. Behalve wachten in de kou op een kuttrein die niet rijdt.. daar wordt ik chago van!