Partyflock

Forumonderwerp · 640426
Als je pillen of whatever hebt gehad....vinden jullie dan de terugreis van een "groot feest" in de trein ook zo relaxt dat als je op je eindbestemming bent gewoon wilt blijven zitten?

Ik namelijk wel!
laatste aanpassing
Tsjah maar das niet verstandig teruggaan he?
treinreis heeft idd wel wat...helemaal niet erg in die trein zitten...beetje mensen kijken...je afvragen waar die mensen heen gaan op zondagochtend..best relaxed ja..mensen kijken vaak wel vreemd naar jou..maar goed...
das egt relaxt, moet je wel met een groep zijn
Ik ga ook bijna altijd in met de trein. Alleen ik wordt altijd misselijk in die trein na een avondje feesten.

Alleen als ik drugs gebruikt heb... Ik ga elke dag naar school met de trein, maar geen last van.

Met GHB en XTC samen is het helemaal erg:P

Weer op naar de plee :kots:

Maarrrr de trein is zeker wel relaxxed zitten :)

Ik vind de treinreis ook altijd wel lache, van alle geluiden ga je muziekies maken...en iedereeen is even leip! :D

alleen als het zo druk is dat je amper het perron op kan (defqon bijv.) zuigt het zwaar..:(

Je moet er gewoon voor zorgen dat je die reis niet eens mee maakt. En er voor zorgen dat de mensen niet met jou in een coupe willen zitten, lekker rustig, ik neem toch liever de auto, keiharde muziek, dat past wel bij me op dat moment :)
Je moet er gewoon voor zorgen dat je die reis niet eens mee maakt.

Je moet het juist meemaken!

op zich wel relaxed geen geouwehoer met autorijden enzo, maar nu hebben ze bij de NS weer wat leuks bedacht je mag niet meer roken, Na XQ best wel problemen over gehad met een conducteur. Dus volgende keer lekker weer met de auto. Roken tot je de bij neer valt (y)

heel erg herkenbaar :) vooral als je met een groep bent en sommigen daarvan niet helemaal helder zijn echt super (Y) soms is de treinreis leuker dan het hele feest. Wat komt er dan een hoop onzin naar boven!!!
Ik vind het vooral lekker, om na een feest thuis lekker een bak thee zetten, en met een joint lekker liggen spacen op de bank, heerlijk is dat!
Wat heeft dat nou weer met de trein te maken Salamandra?
moet je nagaan wat drugs voor een fijne dingen met je kan doen, aangezien ik normaal als laatste iets met een trein te maken wil hebben..., maar op zo'n moment :)
lekker :smoke: lekker :vaag: en gesprekken die nergens over gaan en lekker trippen......
helemaal geweldig! (alleen de heen reis is vervelend, zeker als je al beetje :vaag: bent)
2 Anne-Marije ; terug reis Qlimax... wordt super...geweldig.... need...rete gaaf... we gaan knalluh dan... hoi hoi hoi!!!!

Laatste keer was dat met Shockers dit jaar ... gram coke in een keer weggewerkt en toen lekker genieten in de trein .. als ik daar nog aan terug denk ...

Werkzaam bij Basslinerz Music
zekerz wel, dan zit je net zo lekker, heb je net je draai gevonden en dan kun je der al weer uit :(

Whaaaaa Mariekuhhh!! jaa :D gaat mooi worden :P

Maar Guido is niet saai...!! ;)
Treinreis terug is altijd leuk :D al die gezichten van die mensen die vroeg op zijn gestaan, die naar je zitten te kijken en zich afvragen wat je in godsnaam gedaan hebt :p...

je maakt de raarste dingen mee op t station en in de trein...(y)

spoor jij wel?

rijden in de trein dat is het mooiste dat er is ... en een harde lul die is gemaakt om mee te pompen ... tjoeke tjoek tjoeke tjoek!

maaruh even seriues... volgende keer wil ik dat jullie mij en guido gewoon laten zitten als wij weer TERUG willen met de trein!
jullie mochten ook best blijven zitten..

jullie hoefden niet naar mij te luisteren..

ik vind de treinreis terug ook nooit zon ramp! behalve als ik echt verrot-dood ben dat ik het liefst gewoon languit ga liggen en de 1e 12 uur niet meer op wil staan...

maar goed, in de trein lekker nakletsen met andere gekken is toch wel gezellig! als je dan bijv alleen na een feest in de trein zit heb je zomaar praat! over de gekste dingen! dat vind ik juist wel leuk, lekker stom ouwehoeren met andere partypeople :P
Marieke?? We moesten met je mee!! niet erom heen lullen!

niet erom heen lullen!

nee gewoon in de mond nemen!
Zou maar oppassen Marieke!!

Volgende keer als je weer zo stil en raar doet dan...uuuh...nou dan uuhh......gaat IE ook ergens anders in....:d

Jongens toch...!
Ik had ut na thunderdome :9

kzat zo lekker in de trein.. heb ik nou nog nooit gehad :P
Ook een waarschuwing voor jou Anne-Marije!

:p:s;)
Vind t ook altijd wel relaxed in de trein!!
Maar t moet niet al te druk zijn nee.

(K) Janneke
DAs ckers wijz na thunderome lekker chille in een 1e klas wagon en maar smoken haha wijzz

Ik vind de terugreis altijd wel chill :)

Met een zware piep in je oor lekker uitwauzen :)

pfff.. ik was lief zei je :P

haha...als je van die vrouwen niet mag blijven zitten zorg ik er wel voor dat jullie mogen blijven gaan...zo vaak je wilt... :P
Tis vet vaag :vaag:,als je van een party met de trein naar huis gaat,T lijkt net of er gewoon nog steeds muziek gedraait wordt,t lijkt net alsof je de hele tijd een beat hoort, maar tis gewoon t geluid dat die trein maakt
Vroeger werd er de grootste malligheid uitgehaald op de terugreis. Tegenwoordig wil ik meestal zo snel mogelijk in mijn nest liggen als ik met de trein ga.
terugreis van moh vs hellraiser word leuk, 3 uur met me :vaag: bek in die trein zitte met paar vriende
Ik zeg ook niet dat je niet meer lief bent Anne-Marije maar laat het gewoon een waarschuwing wezen....:p

jah altijd vet vaag je hoort de muziek nog in je hoofd na dreunen.

Oehhh ik ben gewaarschuwd :D whaha..

Kut trein ik kan dan niet slapen hoor.
Normaal wel als ik uit school kom maar dan niet
:vaag: zeker over me slaap heen...
Wie zegt dan ook dat je moet gaan slapen in de trein.. na spacen met andere mense ouwehoere is veel leuker.. slape kan je als je thuis in je holletje ligt...:p
laatste aanpassing

ja in de trein lekker weg spacen !!!
dat is vet relax !!
dat doen we meestal als we van hemkade afkomen !!
maar alleen jammer dat het zo kort is :(
Okeej.. guido... bedankt voor de waarschuwing....

Heb echt altijd het idee dat er nog muziek aanstaat in de trein. Vooral als je door een tunnel (Schiphol) gaat. Fantastisch. En in de trein moet ik altijd tig keer naar het toilet, kan ik eindelijk pissen, LITERS komen er dan uit.. Treinreis altijd wel chill. Behalve wachten in de kou op een kuttrein die niet rijdt.. daar wordt ik chago van!
jaheur.. trein is wel fyn.

moejje alleen wel de 1e trein trug over slaan!! want in die drukte word je helemaal para %)...

kun je opt station nog ff een lekker ysje halen ofzo :kwijl: