Partyflock

Forumonderwerp · 637878

Waarschuw beheerder
als ik crisis heb, rook ik dus shag..(normaal gewoon marlboro)
van heel veel mannen krijg ik dan te horen dat het aso is voor een vrouw...
wat vind iedereen hiervan? is shag alleen voor mannen?

Waarschuw beheerder
vind shag gewoon vies!!

of het nou mannen of vrouwen zijn die het roken.... :bah:
Waarschuw beheerder
eerlijk is eerlijk... bij sommige vrouwen vind ik het een drang naar mannelijkheid en/of flodderig :)

Waarschuw beheerder
Vind het zo en zo erg vies, vooral zware shag en dan ook nog van die hele bruine vingers erbij. Het staat zeker niet vrouwelijk een vrouw met een pakkie shag.

Waarschuw beheerder
vind shag gewoon vies!!

of het nou mannen of vrouwen zijn die het roken....

Helemaal mee eens!!! :yes:

Waarschuw beheerder
Dank je Suus!!!
:kusje:

Waarschuw beheerder
You're welcome... :bloos:

Waarschuw beheerder
moet sowieso geen shag hebben, man of vrouw.
Dat bruine vingers & gele tanden uitzicht... no shit
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en mannen die sigaretten roken zij bij voorbaat gay :S

Maakt dat nou uit man, wat iemand rookt, heb jij toch zeker geen last van? En als het je niet aanstaat ga je toch lekker 10 meter verderop staan ofzo?

Ik rook zowel sigaretten als shag, ik drink bier en als er geen glas in de buurt is dan drink ik het uit een flesje (vind dat zelf ook niet wat, maar goed, soms moet je wel)

Als je mensen daar al op moet beoordelen.... :kots:

Waarschuw beheerder
Tis niet echt lekker shag maar ik rook t ook wel meestal door de week boeit mij 't alleen maar sigaretten roken is veelste duur vin t ook zonde van mn geld en dat t niet staat bij een wijf vind ik onzin en krijg je gele vingers?? dan leg je ze toch een dag in de chloor:P

:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je aan het stappen bent of op een feest dan zeg ik: charmant is anders.
Waarschuw beheerder
als ik ga stappen of op een feest ben dan rook ik gewoon shag, maar zeg nou zelf die krengen zijn gewoon peperduur, dus drom rook ik liever shag dan, en het is lekkerder :)

dat je er gele vingers van krijgt vink geen argument want de meesten die ik ken (incl. mezelf) hebben daar helemaal geen last van en anders idd ff met je handen in een schoonmaakmiddeltjuh en het is weer schoon :)
Waarschuw beheerder
donateur
als je meestal vrouwen/dames/meisje­s shaq ziet roken, dan is dat meestal in een fabriek. Ik vind het zelf persoonlijk geen gezicht. een vrouw verliest daarmee wat van haar waarde in mijn ogen, maar ja ieder voor zich natuurlijk :) en daar de bij kun je beter niet roken!!
Waarschuw beheerder
Van mij krijg je wel een sigaret.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, waarom geen shag voor vrouwen!
Als je in geldnood zit..en je wilt lekker een peukie hebben!!

Lang leve de emancipatie!! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lang leve de shagrokende en bierdrinkende vrouwen :):bier:

Waarschuw beheerder
ik vind roken sowieso al vies, ben nu eindelijk, na 10 jaar, 2 weken gestopt (ik zweer het het is pure psychologie) maar dat terzijde.. shag rokende vrouwen zijn al helemaal vies, ze stinken uit hun smoel en hun vingers zijn geel van de nicotine en teer aanslag, evenals hun lippen (in hun gezicht dus)

en als je dan zo hard in geldnood zit, dan stop je toch met roken... dan zit je nooit meer om peuken verlegen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar ben ik het dus nie mee eens, als jij vind dat ze uit hun bek stinken, dan heb je zelf ook flink gestonken, want het maakt nie uit wat je dan rookt, roken is roken. En dat van die gele vingers en lippen is ook nie waar, ik heb nergens last van en ik rook al jaren shag :@
sjekkies zijn ook nie om op te etuh :p

Waarschuw beheerder
owkee als vrouwen die uit bierflesjes drinken ranzig zijn waar zijn die flesjes dan voor nodig dan moeten ze het in een groot pak doen ofzo dan moet je het wel in een beker doen duhhh vaag onderwerp

P.s shag is veel lekkkerderrrrr als sigaretten !!!
Waarschuw beheerder
:D Ja Shag is veel lekkerder !! En vooral Samson ( half zwaar )!
Alleen in t weekend rook ik marlboro + als ik ga stappe of feessie ga , dan is t inderdaad geen gezicht als je daar sjaggie loopt te bouwen.. maar ik krijg altijd last van mijn keel als ik een weekend marlboro heb gerookt :bah:
Boeit me niet wat andere denken.. ik kom aan mijn nicotine :yes:

Waarschuw beheerder
Ik rook regelmatig shag het geld groeit me gvd niet op de rug :@ :D

Waarschuw beheerder
en ik drink ook al bier :D

proud to do
Waarschuw beheerder
als je dan toch rookt rook dan gewoon sigareten maar sommige mensen vinden shag ook echt lekerder,moeten ze zelf weten :)

Waarschuw beheerder
Mijn Buurmeisje Rookt Van Nelle Zwaar haha
Waarschuw beheerder
donateur
Hey feep shaggie vouw'n? haha.. GEK!

Waarschuw beheerder
Vind het ook een afknapper (n)

Net als vrouwen die bier drinken.

maar dat is persoonlijk :D

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk...
als ik crisis heb rook ik ook sjag
als je het geen porum vind dan kijk je de andere kant maar op, of je paast me een pakkie peuken!!

Waarschuw beheerder
Vind het ook niet echt charmant staan...
Waarschuw beheerder
Echt een van de grootste afknappers die er is!!
Waarschuw beheerder
Ziet er niet uit :)
Waarschuw beheerder
Rookt altijd shag.. en drinkt ook nog een bier uit t flessie... ohw jeej :S hoe verkeerd ben ik bezig

Waarschuw beheerder
shag !!!??? Gatverpielekes !!!!!!!!!!!