Partyflock

Forumonderwerp · 637878

Waarschuw beheerder
als ik crisis heb, rook ik dus shag..(normaal gewoon marlboro)
van heel veel mannen krijg ik dan te horen dat het aso is voor een vrouw...
wat vind iedereen hiervan? is shag alleen voor mannen?
Waarschuw beheerder
donateur
roken = vies :kots:

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
vrouwen die shag roken? :bah:
shag is sowieso minder lkkr dan gewoon ciggie's, maar wat echt tegenvalt is een vrouw die luid kuchend als een zeehond een zwaar shaggie aan het rollen is :bah:
Waarschuw beheerder
jij hebt toch zeker lak aan wat andere zeggen, het is een stuk voordeliger
doe het zelf ook, behalve in het weekend.

Waarschuw beheerder
Toen ik nog rookte, rookte ik ook shag.
Gewoon omdat een shaggie veel lekkerder is dan een sigaret! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen die shag roken :kots:

De meisjes waar ik mee omga en die geen €€ meer hebbe voor peuke zou ik nog eerder een pakkie voor ze halen dan dat ze shag zoude moeten roken...

Helaas weten hun dat ook :/

Waarschuw beheerder
Door de weeks rook ik gewoon Shag,
maar in het weekend rook ik chesterfield of Marlboro!!
Stuk goedkoper, en kan me echt niet schelen wat een ander daar van denkt!!!
En indruk op een jongen hoef ik niet te maken, want mijn vriend accepteerd mij zoals ik ben!!!
Kots echt de kk voor mensen die daar problemen mee hebben!!! tsss

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik wel es gedaan..maar doe ik maar niet meer..:S zowiezo geen sigaretten meer 4 me...
Waarschuw beheerder
Vooral tijdens stappen.. zo'n pak shag achter in je broek

whahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
donateur
Gadver dat is echt fout... Kan echt niet! :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zijn ook vandaag nog steeds smerigder dan smerig

driewerf :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
das nou net iets waar ik me nou net nie druk om ga maken.
zijn er soms ook nog mensen die 't er nie uit vinden zien als een meisje uit een fles bier drinkt in plaats van een glas???
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er soms ook nog mensen die 't er nie uit vinden zien als een meisje uit een fles bier drinkt in plaats van een glas???

Hoor ook genoeg jongens die vinden dat dat ook niet hoort...
Maar 'k vindt dat ze het lekker zelf moeten weten of ze het nou uit een fles willen drinken of een glas...

Waarschuw beheerder
donateur
Nou de tip om een jonge af te schrikken:D
Doe een pak shag in je kontzak, drink uit de fles en als hij je wat vraagt laat je heel hard een boer of een scheet want dat vinden mannen ook een afknapper :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Thanx voor de tip :-)

K zal er geen gebruik van maken :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Whehehehe ja is wel de tip van de week he:D

Waarschuw beheerder
donateur
achja gewoon roken en zuipuh als je maar lol hebt he
Waarschuw beheerder
Ik heb ook shag gerookt, vond het erg lekker en nog steeds rook ik op zn tijd een shaggie. Ik vind er niets asociaals aan!

en over bier; Dat zit al in een glas!!

Waarschuw beheerder
Bier moet juist uit een fles gedronken worden :D

jullie snappen er niet echt veel van is het wel....
Waarschuw beheerder
donateur
Sjag is voor straatenmakers en bouwlui.

Niet voor vrouwen en ook niet voor mannen die uitgaan.

Waarschuw beheerder
Flessen bier daarentegen zijn uitermate geil :D

tenzij er natuurlijk van die smerige sjaggies in uitgemaakt worden, maar dan krijgt de shag-kots factor weer de overhand natuurlijk, dus dat is vrij logisch alles bij elkaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vrouwen die sjag roken echt ranzig..
dat vind ik niet kunnen

Waarschuw beheerder
Bier uit flessen wel (y)

Waarschuw beheerder
Een glas bier en een sigarretje staat idd wel wat netter.

Maar ik rook shag soms sigarretten als ik op stap ben. Ik drink bier gewoon uit de fles, soms uit een glas.

Wat kan mij het schelen ik doe waar ik zin in heb.
Ik pas me aan niemand aan en wil ook niet dat iemand dat bij mij doet.

Waarschuw beheerder
donateur
Rookte ook altijd shag... nu sigaretten. Is toch makkelijker en lekkerder maar wel duurder.
Waarschuw beheerder
je zou bijna zeggen een shaggie in de morgen is een dag zonder zorgen
Waarschuw beheerder
Boeien? Laat die kerels maar zeiken. Gewoon lekker shaggie roken.
Waarschuw beheerder
wat kan mij het nou een reet roesten wat ze roken en hoe gaat om totaalbeeld liever shag roken dan shag dragen.

Waarschuw beheerder
:bah:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat maakt dat nou uit?
ik rook ook shag en als ik ga stappen koop ik een pakje sigaretten.
en dan ben ik blij als ik na t stappen weer een shaggie kan roken, want dan ben ik die sigarettensmaak echt zat

Waarschuw beheerder
zie er t probleem niet van in.. hoorde een keer van een vriendin dat ze van dr moeder geen shag mocht roken omdat ze dat ordinair vond. :S daar snap ik dus niks van!!
mijn ouders zitten juist altijd te zeiken dat ik shag moet roken..
Waarschuw beheerder
als ik uitga en r geen sigaretten meer zijn dan neem ik ook n shaggie ofzo.. boeie!
staat toch nie op dat pakkie: alleen voor mannen? :p
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
Ben pas zwaar afgeknapt van een meisje. Begint voor me neus in een discotheek gewoon een shagie te draaien.
Waarschuw beheerder
Bah, stinkt nog 10 keer erger dan gewone sigaretten en mensen die shag roken hebben vaak van die vieze gele vingers. Is ook niet bevordelijk voor je vrouwelijkheid..

Waarschuw beheerder
ik rook zelf ook ,filters dan, maar vind het boerig staa n als een meid een shag staat te draaien. Maar iedereen moet doen wat ie zelf wil..!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
shag roken is best lekker op zn tijd, gewoon af en toe eentje draaien van je vriendje

maar vrouwen die om de haverklap hun buil zware van nelle tevoorschijn halen met donkerbruine nagels en een lucht om niet te harden...
... nee dank je!

Waarschuw beheerder
ik vinnet echt geen pan gewoon
Waarschuw beheerder
lijkt me niks
Waarschuw beheerder
ik rook heel af en toe shag en das alleen als ik met mn geld omhoog zit maar af en toe een shaggie is best lekker
Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen + shag = NO GO,

ze moeten het zelf weten, maar het is gewoon vies , de meeste vrouwen die shag roken zijn van het type bouwvakker/vrachtwag­enchauffeur, en als het een lekkere blonde is die shag rookt,dan zal ze wel geld te kort hebben ofzo :bah:
Waarschuw beheerder
ze moeten het zelf weten, maar het is gewoon vies , de meeste vrouwen die shag roken zijn van het type bouwvakker/vrachtwag­enchauffeur, en als het een lekkere blonde is die shag rookt,dan zal ze wel geld te kort hebben ofzo

wat een onzin!!! :s :s :s (n)

Waarschuw beheerder
iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet.. alleen sommige vrouwen doen het ontzettend ordinair en gaan keihard boeren.. maar nogmaals ieder zijn eigen toch..??
Waarschuw beheerder
prima als ze shag roken maar ga niet met je pakkie drum of vanelle ff shagie draaien midden in een discotheek dat vindt ik er zo raar uit zien haha maareehhh moet het lekker zelf wete........(K)
Waarschuw beheerder
-=[Phant0m]=- 4 november 2003 20:30
vrouwen + shag = NO GO,

ze moeten het zelf weten, maar het is gewoon vies , de meeste vrouwen die shag roken zijn van het type bouwvakker/vrachtwag­enchauffeur, en als het een lekkere blonde is die shag rookt,dan zal ze wel geld te kort hebben ofzo

meeste vrouwen die shag roken zijn type bouwvakker.vrachtwagenchauffeur? whaahah stef get real.. weet jij wel hoe duur het is om steeds klaren te roken? ik rook ze omdat ik totaal niet kan draaien.. :/

maar boeiend mn zus rookt ook shag enne dat absoluut niet ut type bouwvakker/vrachtwag­enchauffeur, lekker kortzichtig.. :yes:

Waarschuw beheerder
mleentje.. ik ben het totaal met jou eens.. Het word echt helemaal verkeerd geassocieerd...:)
Ik denk dat heel veel mensen shag raken omdat dat goedkoper is, en het heeft niks te maken met het feit dat je het type bouwvakker/vrachtwag­enchauffeur moet zijn..

Maar BTW..!! Dan moeten mannen toch ook ASo zijn als ze shag roken... ???? (K)

Waarschuw beheerder
donateur
shag is vies en het is voor bouwvakkers!
en shag geeft heel veel rommel

Waarschuw beheerder
2 THA MIEP:
Jij doet je naam eer aan... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn moeder ookt ook shag.. en ze is GEEN vrachtwagenchaffeur of bouwvakker....
Ik schaam me ook dood als ze het doet.. maar het zit blijkbaar in me familie alle vrouwen roken shag bij ons :S tis mijn moeders zaak.. ik rook gewoon niet:P