Partyflock

Forumonderwerp · 637853

Waarschuw beheerder
28 oktober 2003: Voorbespreking Club Brugge - AFC Ajax

Vanmiddag is er vooroverleg geweest over de wedstrijd Club Brugge-AFC Ajax. Ajax krijgt 1418 kaarten die ca. 43 euro per stuk gaan kosten. Er wordt geen buscombi opgelegd en er mag dus vrij naar Brugge gereisd worden. Er wordt wel met klem geadviseerd om zoveel mogelijk met bussen te reizen, omdat de veiligheid van auto's met een Nederlands kenteken niet te waarborgen is.Tevens wordt er geadviseerd de binnenstad zoveel mogelijk te mijden. In België mag de politie potentiële ordevestoorders preventief oppakken en vervolgens 12 uur vasthouden. In de praktijk betekent dit dat iedere Ajacied, lees Nederlander, zonder geldig kaartje opgepakt wordt.

Wij zullen jullie op de hoogte houden over de verkoopdata en overige ontwikkelingen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zekers te weten een kaartje :-)

43 euro :S

Maar geen combi... dan gaan wij dus mooi 2 dagen naar Brugge :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2dagen??? niet heen en weer crossen :), heb ook zekers te weten een kaartje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hm ja, dan blijven we na de wedstrijd in een hotelletje slapen, of de dag ervoor, daar zijn we nog niet over uit ;-)

Waarschuw beheerder
Hm ja, dan blijven we na de wedstrijd in een hotelletje slapen, of de dag ervoor, daar zijn we nog niet over uit

is goed.. we blijven wel nachtje daarna slapen :P
Waarschuw beheerder
donateur
hehe :P
Waarschuw beheerder
Heb ook sowieso een kaart, maar de tering.. 43 euro hebben we de afgelopen 2 jaar nog niet gehad.

Waarschuw beheerder
wheheheh 1418 kaarten :D
morge gelijk ff halen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goed Cebas, dan haal jij morgen maar ff op hoor :D
Waarschuw beheerder
Hehe, veel succes Sebas. :D Nog maar te hopen voor je dat je een kaart kunt bemachtigen lijkt me. ;)

Waarschuw beheerder
pffffffff ook goeie morgen :frusty:

sjeeeeeeeez
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, nee, geeft verder niks, maar haal ook meteen voor mij dan als je het voor elkaar krijgt :D

Waarschuw beheerder
nee

Waarschuw beheerder
zal wel niks worden voor mij met me normale uitkaart :(

Waarschuw beheerder
hehehe 9december de wedstrijd en nu al verkoop, whehehe.... H@ns, met je normale uitkaart kan je het wel sjeken jah.. maar der zijn meer wegen die naar rome gaan..;)

Waarschuw beheerder
jaja ik weet het kom maar kom maar,
ben ook maar blondt hé
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Brugge gaat winnen van Ajax.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat me wekker morgen afgaat
Waarschuw beheerder
Ach ja... met of zonder kaart.. uiteraard gewoon die kant op gaan.

Waarschuw beheerder
gaat gezellig worden in Brugge :)
Waarschuw beheerder
Heb een normale EU kaart, ga dus voor de lotterij op het einde :-S Maarja hoop dat het goed gaat komen, en anders gewoon zonder kaartje naar Brugge toe!!! Ook gezellig.
Waarschuw beheerder
Om even in de stemming te komen nu AL (:P) het verslag van de vorige keer aan het schrijven.. :D Spoedig online. hehehe

Waarschuw beheerder
Uitwedstrijden in België zijn voor- en achteraf zeker zo leuk als de wedstrijd zelf :devil::devil:

Waarschuw beheerder
Zal achteraf wel minder leuk zijn denk, als je de volgende ronde niet hebt gehaald ;) ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neusjes op de loop in Brugge

Waarschuw beheerder
Zal achteraf wel minder leuk zijn denk, als je de volgende ronde niet hebt gehaald

Niet je eigen frustratie op anderen botvieren :gaap:
Waarschuw beheerder
De tering 43 euro? :bah:

Maar heb alleen normale uitkaart dus ga maar zonder kaart.
Waarschuw beheerder
heb ook wel een kaartje en anders zonder he :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
present, maar denk niet dat ik een kaartje ga halen
43 euro is toch weer een pakkie bap :P

Waarschuw beheerder
geen kaartje maar wel gaan... dat mag niet van de politie he... ze proberen al zoveel hooligans te weren :) en dan gaan jullie gewoon los.. tss tss tss,

gnagnagna

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hebben jullie hooligans dan????????? :)

blue army!!!
Waarschuw beheerder
splintah! is dus een typisch voorbeeld van een internet hooli. komt geen nuttig woord uit

Waarschuw beheerder
Nee kef jij bent een typisch voorbeeld van een NAMAAK SUPPORTER!
BRUGGE !!!!!!!!!
en we komuh zekol ook
Waarschuw beheerder
k wil er ook heen
ma 1418 kaarten zijn er nie zow veel....
en met de rellen in brugge mogen we wel uit gaan kijken trouwens want ze zullen van luik ook wel komen van 3 of 4 jaar geleden:S:S (of waar dat ook was)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geloof niet dat Brugge op hulp van Walen zit te wachten dus jouw vrees is ongegrond :D.
Waarschuw beheerder
ze hoeven ook nie als hulp te komen,ze kunnen natuurlijk ook gewoon zelf komen...

Waarschuw beheerder
Zekers zullen van de party zijn word wel lachu denk ik :jaja: en het word 1-2 zekers
Waarschuw beheerder
kickazz ga toch slapen ventje.

en je komt mar ;)

Waarschuw beheerder
Zekers :jaja:
Waarschuw beheerder
00 bemoei jij je lekker met je eigen kippen

Waarschuw beheerder
jongens jongens!!! roest!! :)
Waarschuw beheerder
1: blue army is geen hooligans groepering integendeel die proberen sfeer te maken in de noord dus als jullie van uit het uitvak recht voor je kijken zie je de blue army

2: de harde kern van club brugge zal rechtsbeneden van jullie afzitten max 20 meter van elkaar af ...alleen jullie zitten een stuk hoger ...dus je kan een kijkje nemen waar wij casuals zitten east - side 315 dus ..

3:hebben jullie eigenlijk wel hooligans of hoe zal ik zeggen baksteengooiers.....­no weapons ...is ook niet echt op toepassing van jullie he ...jullie werden eigenlijk uitgelachen door ons ...al moet ik toegeven dat het wel grof was in amsterdam door jullie groot aantal

4: waarom zouden wij in godsnaam klotewalen nodig hebben .......laat die maar lekker daar

5:jullie spreken nu grote woorden ja we gaan de stad in ja we gaan zonder ticket zal leuk worden tegen die belgen ....tipje onderschat ons niet want ik heb zoon gevoel dat jullie dat wel doen maar goed is jullie goed recht he

tot in brugge !!!

B.C.F
Finest & Trendiest old glory boys bring it back

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
val je met je mond van open he dat er hier een bruggeling opzit
Waarschuw beheerder
baksteengooiers.....­no weapons

leidseplein, daar stond een grotere groep van jullie, dat was ff een mooie confrentatie zonder wapens
ok, er vlogen wat terras-stoelen over en weer maar dat is niks bijzonders

en er is geen onderschatting, tenminste door de echte jongens niet
die weten hoe het er in belgie aan toe kan gaan

tot in brugge

Waarschuw beheerder
die baksteen gooiers waren jongentjes van 15/16 jaar :jaja:

voor de rest zat een groot aantal van ons vast in de metro :jaja:

maar euhm jullie gingen ook met stalen pijpen de ME te lijf heb ik van horen en zeggen. dus dat gaat al niet op met je no weapons ;)

en jullie waren ook niet heilig ;) 2 kijfen 2 schuld ;)
Waarschuw beheerder
ah natuulek niemand heeft wapens zeggen ze altijd :S

en er wordt helemaal niemand onderschat, en brugge zeker niet dus weet niet waar je die onzin vandaan haalt
Waarschuw beheerder
JOeehooeee Kickazz, bla bla bla.

3:hebben jullie eigenlijk wel hooligans of hoe zal ik zeggen baksteengooiers.....­no weapons ...is ook niet echt op toepassing van jullie he ...jullie werden eigenlijk uitgelachen door ons ...al moet ik toegeven dat het wel grof was in amsterdam door jullie groot aantal

Brugeslad, stenengooiers zijn geen hools natuurlijk en zo heb je dat ook niet gezien. Dat waren namelijk mensen die van de metro af kwamen lopen toen alles al afgesloten was. In de stad waren ze wel en ook bij de oorzaak waarom jullie door ME teruggemept werden en dus de bruggen ook dichtgingen voor iedereen. Niet kansloos gaan ouwehoeren dus. Ga ervan uit dat je wel beter weet.

Ben je overigens ook vergeten dat Brugge (jullie dus) degenen waren die flessen, stoelen e.d. begonnen te gooien en mee begonnen te slaan op Leidseplein met de confrontatie? En dan achteraf gaan zeiken dat meelopertjes (die er de gehele tijd niet bijwaren) met steentjes gaan gooien? Zeker ook vergeten waarom het allemaal begon bij het stadion? Even ter notificatie: jullie stonden daar met circa 1250 man en provoceerden naar Ajacieden. Ajax was bezig geweest in de stad en daardoor dus maar een paar man bij de Arena. Zeker ook vergeten dat die paar man (stuk of 15) op een gegeven moment gewoon op jullie groep daar (hools en normale sup's) in zijn gegaan? Denk dat respect daarvoor gerust wel op zijn plaats is. Verder gewoon fouten van de politie waardoor de aankomende mensen met stenen gaan gooien, daar waren echte jongens gerust niet mee bezig.
Waarschuw beheerder
Wie begon er nou met stoelen te gooien. :S
Waarschuw beheerder
Club Brugge heb ook uit gestunt bij Ac Milaan,dus denk dat ze thuis wel ff gaan stunten tegen Ajax.

3-1

Waarschuw beheerder
Zo meteen beginnen ze ook nog over 'Schild en vriend' :P:P:P:P
Waarschuw beheerder
Thuis winnen van ajax is geen stunten. dat is normaal
Waarschuw beheerder
dat is nu het probleem van iedere firm SCARFERS...hoopelijk hebben we een betere organisatie dan in amsterdam met elkaar ...
Waarschuw beheerder
We zien het allemaal wel. Heeft geen nu om daar verder over te ouwehoeren op internet, toch?! ;)

Waarschuw beheerder
:bier:
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad... moeten weer beginnen. :bier:

Waarschuw beheerder
Met gewone uitkaart moet het te doen zijn, als je op tijd bent. Maar €43???? Da's 100 gulden voor een eerste rondewedstrijd tegen Brugge!!!!!
Het lijkt verdomme ID&T wel!
Waarschuw beheerder
Met gewone uitkaart kun je het vergeten. Alle mensen die vorig jaar minimaal 1 keer geweest zijn, die hebben EU-kaart gekregen en krijgen voorrang.
Waarschuw beheerder
0-2
2 keer sonck
mendoza kan niks maken tegen de verdediging van ajax
kampioenen

Waarschuw beheerder
Shit, ik ga was even vergeten dat ze dat EU en EU+ systeem hadden ingevoerd. En dan komen ook nog eens de voorrangsuitkaarthou­ders en dan pas de gewone uitkaarthouders :(

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Ik heb al vrij :yes:

Waarschuw beheerder
Jeffrey Lul

;)
Waarschuw beheerder
ach anders zie je hem nooit ;) :P

Waarschuw beheerder
Jeff is een prototype teletekstsupporter :P

Waarschuw beheerder
hehehe, ik heb alleen EU.. grrr als ik nu zelf een + erachter zet, is ie dan ook geldig :P

ik kijk nu al uit naar brugge - ajax, niet voor de wedstrijd maar der omheen, Brugeslad zal zijn account dan wel opzeggen :)
Waarschuw beheerder
hmm heb ook alleen EU, wordt moeilijk, shit zooi
Waarschuw beheerder
gewoon gaan misschien kan je een zwart kaartje bij een vriendlijke belg kopen :D
Waarschuw beheerder
plukobitch keep on dreaming waarom zou ik dan me acount opgeven zorg daar maar voor dat je hem zelf niet hoef op te geven
Waarschuw beheerder
brugeslad je woont in NH beetje raar :s
Waarschuw beheerder
NH ??? ik heb het niet eens ingevuld waar ik woon...maar geloof me maar ben ras echte bruggeling ....ik ben der geboren ik woon der ik werk der ....
Waarschuw beheerder
Waar de neuk ligt dat Abbekerk trouwens? :D
Waarschuw beheerder
ow ok dan heb ik niks gezegd

zie je 9 dec wel :)
Waarschuw beheerder
kef als je wilt ken je me adden op msn ...mss moeten we eens praten ...mss valt er wat te regelen als we alle 2 op zelfde uit zijn ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb ook alleen EU, maar ja die kaart heb je toch alleen nodig voor een kaartje, of op z'n Belgs Tieket... dus....

Waarschuw beheerder
Anders ga je dat ff hier neerzetten Brugslad
Weg is daar bekend.....
Waarschuw beheerder
volgens mij heb je enkel een kopie nodig van je identieteitskaart zoals wij nodig hadden om ticket te regelen ...zwarte tickets in brugge denk ik niet dat je op hoeft te hopen aangezien het geen arena is waar plaats zat is maar wie niet waagt wie niet wint ...en nee ik zet het hier niet op...wegens bepaalde redenen
Waarschuw beheerder
iedere club heeft ander systeem om kaarten aan te schaffen
Waarschuw beheerder
belgie allemaal zelfde footbal fan card hebben ...

Waarschuw beheerder
menno, er zijn maar paar honderd EU+ uitkaart houders hoor, ... dus dan heb je nog kans om 1 van de 1200 kaarten te bemachtigen (als alle eu+ wel halen), eu+ en eu uitkaart zijn verzekerd van een kaartje, niet als je paar weken na verkoop ga halen dan...:)
Waarschuw beheerder
Ik heb al vrij genomen. Dus ik ga, met of zonder kaartje.
Waarschuw beheerder
Plukovitch, ale mensen die naar 1 wedstrijd uit zijn geweest vorig jaar (stuk of 6000?) konden een eu-kaart aanvragen. Aangezien het maar 1418 kaarten zijn, wordt dat dus redelijk lastig. ;)

Waarschuw beheerder
hehehe idd.. sorry was meer met gedachten bij EU+ :), maar idd.. remember Arsenal - ajax :)

dan gaan we het anders regelen om toch meer zekerheid te krijgen :P

Waarschuw beheerder
Brugeslad, was ook sarcastisch, ook hier zitten oogies ;)

Waarschuw beheerder
hehehhe, wordt nog een hele strijd en op hoop geluk dat ik een kaartje heb :D

Waarschuw beheerder
haal hem morgen effe:)
Tijd zat met ook een EU +

Waarschuw beheerder
stoer hoor met je EU+ :@

Waarschuw beheerder
denk dat ik de bui voor mezelf al ziet hangen :S
Waarschuw beheerder
ik zie het ook somber in, ik mag zondag pas weer sinds tijden! maar we wachten af!
Waarschuw beheerder
Met of zonder kaart, ik ga daarheen.. en wie weet vind ik wel een kaartje op de belgische zwarte markt. :)
Waarschuw beheerder
gewoon goed op de grond zoeken!

Waarschuw beheerder
Hebben ze in België ook een zwarte markt, komt best uit heb nieuwe maxies nodig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Konden de mensen met EU+ vanaf afgelopen zaterdag al halen dan?
Ik dacht woensdag pas joh...

Moet even regelen dat iemand onze kaarten haalt aankomende zaterdag om 9 uur, aangezien we zelf in Parijs zitten :-)

Waarschuw beheerder
hehehe bloemetje is lief... snap je 't verkoop nu wel? of moet ik je het nog x uitleggen :P

Waarschuw beheerder
zal idd. moeilijk worden. Er zijn 400 EU+ kaarten dus zeg maar dat er nog 1000 overzijn voor op zijn minst 8000 man.
Waarschuw beheerder
EU +++ blabla

ik heb gewoon n kaartje voor Brugge vak en die kost geen 43 Euro, ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ploek, ben er helemaal uit hoor ;-)
Aankomende zaterdag om 9 uur heb ik iemand opdracht gegeven om mijn kaartje te halen bij ticketbox ;-)
Zit zelf in Frankrijk namelijk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sj welk vakkie zit jij :) ken je gelijk ff 3 jaar contributie betalen
Waarschuw beheerder
Kraay, waar ben je nou al een tijdje mee bezig? Zoveel mogelijk gasten proberen te fucken, zodat je allicht zelf ooit een kans hebt? Is dat tegenwoordig wat leuk is?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Is de TMF-site niet leuk genoeg meer voor je?

Waarschuw beheerder
rare kwibus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tmf is na 17.00 pas gezellig
Waarschuw beheerder
hey kraay ouwe gek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was vanaaf weer gezellig op het max eeuweplein
Waarschuw beheerder
Heb je daar niet gezien anders.

Waarschuw beheerder
heb niemand gezien :S
Waarschuw beheerder
PSV groep wel net gemist. Wel weer Amsterdam 3 keer in de rondte gewandeld. :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pliep!

Waarschuw beheerder
met 20 stille

DE MEELOPERS

Waarschuw beheerder
heheh tsja rare mensen :S

Waarschuw beheerder
Ik heb me vermaakt zonder avondvierdaagse :yes:
Waarschuw beheerder
Ja mooi kut weer, jullie wel. :(

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
Max, je bent een hoer!

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Ja weet ik :yes:
Neuken?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wigger :kots:
Waarschuw beheerder
show your tits out ....:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:)beter motte kijke mischien

Waarschuw beheerder
oooooooooooh jaaa kraaiepoot hiero, dit meen je niet. jongelui. tot ziens. ik ga ervandoor. dit wordt mij allemaal te veel. internet is echt de gekste.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je ken beter zeggen depijpissavondsdood.­tk

Waarschuw beheerder
wat een hoerenzooi.. ticketbox is fucked up.. ik vanmorgen bij dat hoerenapparaat staan maar neej hoor.. om exact 09.00 nog geneens kans.. meerdere jongens gesproken waar ook niks uit kwam rollen.. hoor ik net dat er ticketboxen waren waar er zo 9uit kwamen rollen.. fuck systeem..

Waarschuw beheerder
1voor mij?? :p

hoorde dat ajax travel er ook weer 400 voor zich heeft te bemachtigen... grrrrrrr beleid van ajax is weer lekker...
Waarschuw beheerder
nee voor mij en me meisie, maar ja misschien ken ik wel niet :(

Waarschuw beheerder
heheh ik bied me aan om ze over te nemen... :D samen met bloemetje is lief ;)
Waarschuw beheerder
clau krijgt niks van me :P ;)

en als ik niet kan, gaan ze voor grof geld weg :D heb ik zelf ook zo vaak moeten doen grof betalen

Waarschuw beheerder
whehhe :D

tjah,... zat man die er dik voor wil betalen..

xie voor me nog maar 1optie... das de ajaxtravel bus kapen :P
Waarschuw beheerder
nee hoor gewoon gaan :D

Waarschuw beheerder
komt allemaal wel goed....

als je los wilt gaan zal je met belgische kentekenplaten moeten rijden
alle gele platen trekken ze al voor brugge van de weg voor kaartcontrole
en met de trein zullen ze ook alles controleren

beetje rustig alles voorbereiden.. en plukkie loopt er hoop ik wel met een kaartje.. al moeten er een paar pannekoeken daar de kost van dragen.
Waarschuw beheerder
laat ff weten wie allemaal een kaart heb

IK

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker me kaartje binnen:yes:

Waarschuw beheerder
Ik niet :(
Waarschuw beheerder
had em al ;-)

maar ga natuurlijk gewoon in het Ajax vak zitten

Waarschuw beheerder
Lach niet kef :(

Waarschuw beheerder
die snuiter hier bij de bruna vertelde dat er vanmorgen nog maar 96 kaartjes in de verkoop gingen, dus dat het daarom in een poep en een scheet was uitverkocht... :vaag:

ik hoor trouwens morgen of ik een kaart heb...
Waarschuw beheerder
binnen 1 minuut uitverkocht was het

maar heb wel 2 kaarten :D
Waarschuw beheerder
ik snap t trouwens niet, dat uitvak van die belgen is vet groot, kan zeker 2500 man in, is gewoon de hele tribune achter de goal, maar sja ze zullen wel weer twee van die buffervakkies aan de zijkant maken en dan blijft er natuurlijk geen moer meer over
Waarschuw beheerder
Ik heb gelukkig ook een kaartje! :D
Waarschuw beheerder
jaja kaartje ook binnen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jajaja ik heb ook me kaartje binnen
Waarschuw beheerder
hier in purmerend heb niemand kaarten kunnen krijgen :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
onee mike;)
Ik had al kaarten en die vrienden van mij uit purmerend hebben ze ook gewoon:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb nog 3 kaartjes over ;)

Waarschuw beheerder
En kef als jij niet gaat wil bas dat kaartje graag hebben:@
Hij gaat in ieder geval mee:)
En daar zien we wel weer verder:)
Waarschuw beheerder
hahah mau voor grof geld ja :D

Waarschuw beheerder
dan zullen we maar weer iemand moeten beroven O:)
Bas je weet wat je te doen staat:yes:
Zullen we vanavond effe langs kef gaan of doen we het morgen:D
Waarschuw beheerder
kom maar

kan je me slot koppen :D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom je kaartje bij mij halen ;)

Waarschuw beheerder
als jij kaarten hebt liggen en de buggs bunny site is er ook kom ik ze op zeker halen:)
Waarschuw beheerder
Kraay we willen je wel komen halen hoor :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is goed ge-ze-ll-ig
Waarschuw beheerder
zeker Kraay

Amsterdammers zijn heel gezellig :D

Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
Ja erg gezellig

Waarschuw beheerder
Almerense :X
Waarschuw beheerder
Wendy is gezellig :yes:

Waarschuw beheerder
En lekker :kwijl:

Euuhh bedoel mooi O:)
Waarschuw beheerder
nee omdat ik hier woon :x

ben in amsterdam geboren en daar ben ik trots op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wendy is heel goed :yes:

Waarschuw beheerder
(Y) Wendy, maakt je alleen maar mooier :yes:

Waarschuw beheerder
:kwijl:

Ik hou van blozende vrouwen :yes:

Waarschuw beheerder
nou ik zal maar beginnen :bah:

Waarschuw beheerder
ik doe met je mee :kots:

Waarschuw beheerder
Whaha, wat nou?

Waarschuw beheerder
:bah:

Waarschuw beheerder
max: morgen band meenemen anders klappies krijgen...

Waarschuw beheerder
:bloos: Is goed

Waarschuw beheerder
braaf zo...
Waarschuw beheerder
Geen kaart.. tsja.. boeiend!
Waarschuw beheerder
hahahaha voor die langharige max :D
Waarschuw beheerder
he robbie de homo ;) :P

Waarschuw beheerder
kom je daar nu pas achter kef;)
Waarschuw beheerder
tja had al een vermoeden

nut en rob :lief:

Waarschuw beheerder
mag ik ff :kots: kef?

Waarschuw beheerder
:D nou dan zal ik niv maar gaan troosten:devil:

Waarschuw beheerder
Mzzl

Waarschuw beheerder
Ajax travel schijnt 400 kaarten te hebben gekregen, en heeft deze zelfs
toegekend aan mensen die nog nooit een wedstrijd via Ajax Travel bezocht
hebben.
Dat ze de vaste klanten van kaarten voorzien is opzich al een schande, maar
dat ze nu zelfs voldoende kaarten krijgen om nieuwe klanten te werven, ten
koste van de overige supporters, is werkelijk te gek voor woorden.

bron van een bekende ;)

vindt je het gek dat het dan al zo snel uitverkocht wordt.. *******
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
belgieeeeeeeeeeeeeee­eeeeee
Waarschuw beheerder
Kanker veel geld weer
gaan we wel zonder
Gaan we wel zonder kaartje geen kaartje nodig toch;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
we komen niet voor het voetbal!!!!!!!
[img cacheid=0012fbc4000cec0956648c361a002de933]http://home.wanadoo.nl/fam.zuurhout/appieontour/img/fcu_fcz/fcu_zw13.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://www.fc-utreg.web1000.com/grandaorado30.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stoer man mag ik ook zo'n sticker :S
Waarschuw beheerder
2-0 voor brugge lijkt me wel gers! en dan ook nog wat flinke klappen op de neuzen en me avond is kompleet :[
Waarschuw beheerder
kraay alles goed jochie je moet ze niet gek maken met die stickers je ziet ze bijna in heel europa frankrijk moet er dinsdagavond ook aan wennen

hahahahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hehehe de pijp hangt ook al vol met die stickers
Waarschuw beheerder
utrecht stikkerplakkers :S
Waarschuw beheerder
utrecht stikkerplakkers :S

Waarschuw beheerder
zijn jullie ook in te huren?

ik moet namelijk binnenkort een kamertje behangen, dus als jullie net zo goed zijn met behangen als met stickers plakken.....
Waarschuw beheerder
250 euro vierkante meter maar dan heb je ook was moois

Waarschuw beheerder
ff overleggen met de vrouw des huizes...wanneer kennen jullie eventueel?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
na brugge -ajax :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vrouw des huizes.......dan komme we tijdens brugge-ajax! hehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=0000343a000ce63ace88233b1a002e05f7]http://images.bravenet.com/common/images/smilies/user.gif[/img]

Waarschuw beheerder
wenst bruggen succes tegen ajax..
binnen en buiten het stadion!!
Waarschuw beheerder
idd :D

nutty ik hou je vrouwtje wel ff warm ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Nutty... je vrouwtje? Heb ik weer wat gemist? ;-)

Wij hebben ook geen kaarten, er stonden in Dordrecht :S 25 "supporters" voor de deur, en die gare lamlul, haalt per kaart 1 eruit en gaat dan eerst afrekenen :kots:
Stonden hooguit 3 bekenden die altijd heen gaan, voor de rest weer van die huis,tuin en keuken mannetjes :kots:

Mensen die maar 1 wedstrijd heen zijn geweest de vorige keer, verdienen niet eens het recht op een EU kaart naar mijn mening :kots:
Ik ben godver 3 x naar het buitenland geweest vorige keer :kots:

Maar goed... :-)

Waarschuw beheerder
moet je maar niet een weekend zonder mij weggaan, dan had je op de hoogte geweest bloemtje...

dan wordt het dus voor jullie betalen om te mogen behangen jongens, jaja ze werkt op de wallen ;)dus hou het nou maar gewoon bij behangen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:@

Tss... <_<

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo eigenlijk? Wat heb ik gemist? :unsure:

Waarschuw beheerder
zie pb :)

:hug:
Waarschuw beheerder
ajax travel :bah:
Waarschuw beheerder
Bloemetje, waren die 25 "supporters" niet kakkerlakken die voor een andere wedstrijd karten probeerden te halen? ;)

Waarschuw beheerder
depijpisleip van de stickers, gekkenhuis gewoon.
Waarschuw beheerder
Precies, en in het buitenland is het enige wat die gasten kunnen lezen: "AJAX". :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Bloemetje, waren die 25 "supporters" niet kakkerlakken die voor een andere wedstrijd karten probeerden te halen

Neuh, liepen allemaal beteuterd weg scheen...
Ik was er niet bij, heb het van diegene die onze kaarten zou regelen

Waarschuw beheerder
Club Brugge waarschijnlijk zonder topscorer

BRUGGE - Club Brugge moet het in het duel met Ajax mogelijk doen zonder clubtopscorer Andrés Mendoza. Dat meldt de website vi.nl. De Peruviaanse spits van de Belgische kampioen kampt met een buikspierblessure.

Mendoza, die op 8 november voor het laatst in actie kwam, moet vrijdag zo goed als zeker de competitiewedstrijd tegen Standard Luik aan zich voorbij laten gaan. Maar de medische staf van Club Brugge vreest dat de aanvaller ook het beslissende Champions League-duel met Ajax zal moeten missen.

"Ik weet uit ervaring dat zoiets moeilijk geneest", zei assistent-coach René Verheyen in Het Laatste Nieuws. "Dat Andrés nog altijd pijn heeft, is geen goed teken. Als er van de week geen verbetering is, vrees ik dat hij tot nieuwjaar out zal zijn."

bron. http://www2.telegraaf.nl/sportlink/article6264451.ece
Waarschuw beheerder
Er was eens, ging jij nou nog met ons mee of niet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ge-ze-ll-ig

Waarschuw beheerder
nou nou...

Waarschuw beheerder
Politie vreest Brugse voetbaloorlog - 08/12/2003

De politie zet morgen de grote middelen in voor de Champions League-wedstrijd Club Brugge-Ajax. De harde supporterskern van Club Brugge heeft gezworen wraak te nemen voor de rellen in Amsterdam. Nederlandse hooligans geraakten tijdens de heenmatch slaags met Brugse fans. "We zijn ons bewust van de revanchegevoelens. We zijn op alles voorbereid", zegt de Brugse politiecommissaris Erwin De Jonghe. De Nederlandse hooligans "verwachten" een warm onthaal.

De Ajacieden komen morgen met veel volk. Meer dan de Brugse politie gewoon is. "Bij een risicomatch in België mogen hooguit 1.000 supporters van de tegenstander het stadion in. Morgen zullen dat er 1.618 zijn. Dat is het aantal kaarten dat volgens de UEFA naar Ajax moest", zegt commissaris De Jonghe.

De politie is op alles voorbereid. Ze weet dat de sfeer tussen beide supporterclans verziekt is sinds de heenmatch in Amsterdam. Club ging toen met 2-0 de boot in, maar vooral de rellen liggen nog vers in het geheugen. Er werden meer dan 80 Belgen opgepakt.

De Ajax-fans zouden volgens de Brugse supporters tijdens de rellen zelfs kinderen en oudere supporters hebben afgeranseld. De Amsterdammers waren dan weer razend omdat de Club-supporters racistische liederen zongen.

De woordvoerder van de Ajax Fan Club, Jelle, gelooft dat het ook in Brugge tot rellen kan komen. "Er staat veel op het spel. Ik denk dat de politie terecht zenuwachtig is. Vooral die jonge gasten gaan soms helemaal los. Als ze pillen slikken is er geen houden meer aan."

Commissaris De Jonghe: "Daarom gaan we zorgen voor een maximale scheiding tussen de beide supportersgroepen. We hebben zelfs voor aparte verkeersassen gezorgd, zodat Belgen en Nederlanders uit elkaars vaarwater blijven. Ajax heeft ons bovendien beloofd dat het de tickets alleen zou verkopen aan reguliere supporters, niet aan relschoppers."

De Brugse politie zal streng controleren in en rond het stadion, maar ook in de stad zelf. Nederlandse supporters die zich in Brugge wagen zonder ticket worden onverbiddelijk opgepakt. De lokale politie zet morgen 200 manschappen in, de federale politie een veelvoud daarvan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Brugse supporters tijdens de rellen zelfs kinderen en oudere supporters hebben afgeranseld

bull-shit

Waarschuw beheerder
idd, zal ook ff bron toevoegen :D,

gentenaar

zegt dus weer genoeg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar heb er wel zin in morgen :jaja:
9 uur vertrekken we dus vroeg dag :D

Waarschuw beheerder
mooi op tijd.. :D, meeste bussen vertrekken begin middag...

hoorde dat er al 20ajacieden opgepakt waren... en dat het al slaags is geweest in de stad.. nog geen vertrouwelijke bevestiging :D

Waarschuw beheerder
ik weet van niets O:)

Waarschuw beheerder
ja bas 9 uur:S shitzooi:D
Moet er gewoon te vroeg uit:D

Waarschuw beheerder
mmaakt niet uit het is het waard :jaja:

Waarschuw beheerder
dat weten we nog niet;)
maarja hun wraak zal zoet zijn :kwijl:

Waarschuw beheerder
hehehe

Waarschuw beheerder
ja jij ook wendy;) :kwijl:
Waarschuw beheerder
vind et jammer maar kan verdomme niet gaan heb nog geen geld om een pakje shag te kopen zeg maar:S:(
ga ckers wat missen jah.....
en k weet wel cker dat et aardig losgaat daarzow dus wens jullie alvast heel veel succes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en vooral geen blikjes meenemen met een groetere inhoud dan 33cl, en zeer zeker GEEN alcohol met meer dan 1,5% alcohol...

dat jullie het even weten boefjes...

Waarschuw beheerder
maarja hun wraak zal zoet zijn

hebben ze pepernoten over?

Waarschuw beheerder
pepfred kan je die tekst even aanpassen??
Niet iedereen hoeft dat te weten;)

Waarschuw beheerder
ja fred ga jij ff lekker dom doen :s
Waarschuw beheerder
gaat nu al los graaf waar ben je nou gewoon hiero je had in brugge moeten zijn gaat er al lekker los
Waarschuw beheerder
we doelen dan toch wel op etzelfde of niet want het gaat toch niet over morgen wat jij dan toch ook al bedoeld of niet graaf

Waarschuw beheerder
morgen is het toch geen woensdag, of wel soms...

Waarschuw beheerder
precies,vind niet echt dat het op pf moet komen.
Er zullen alleen maar van die kansloze sukkels hier stoer over gaan doen.

Waarschuw beheerder
over kansloze sukkels gesproken: ga ik jou morgen zien graafje? :lief:
Waarschuw beheerder
jah heb je wel weer gelijk in jah die stumpers die halen zow iets toch wel door et slijk jah maar wij staan er iig ook tussen
:respect: als jullie er ook aan meedoen

Waarschuw beheerder
welke bus zit je nut

en ander onderwerp jongens aub!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geen idee :)

Waarschuw beheerder
hoop dat er morgen al wat :respect: is:)

Waarschuw beheerder
wij vertrekken om 0900 uur uit Z'dam

Waarschuw beheerder
om nog ff optopic te blijven:

Ajax krijgt 1418 kaarten

Bij een risicomatch in België mogen hooguit 1.000 supporters van de tegenstander het stadion in. Morgen zullen dat er 1.618 zijn. Dat is het aantal kaarten dat volgens de UEFA naar Ajax moest", zegt commissaris De Jonghe.

wat snap ik niet?
Waarschuw beheerder
jullie hebben mijn :respect: al voor morgen iig k kan er nie bij wezen jammer genoeg maar er komen in et nieuwe jaar betere tijden qua euro'tjes dus

Waarschuw beheerder
dat weet ik nu wel bas:d hahha
Nog 12 uur:P

Waarschuw beheerder
Ik ga niet mee zoals je weet mau :(
Helaas maar tis niet anders

Waarschuw beheerder
nutty >, had het ook al opgemerkt maar die 200 zullen wel voor de bobo's zijn:) zoals de 50% van de rest van de kaarten

Waarschuw beheerder
ja max:(
Ach ik ga mee figuurlijk maar geestelijk blijf ik thuis;)

Waarschuw beheerder
:[

Waarschuw beheerder
het is altijd gezellig als ik er ben:d
Max en bas snappen meteen hoe ik er weer bij ga lopen:d
Zal niet veel uit me komen morgen:d

Waarschuw beheerder
tsja als je maar wel helder bent als er wat gaat gebeuren ;)

Waarschuw beheerder
bas je weet toch;)
Waar er een rel is ben ik:D
Ben dan opeens altijd weer helder :vaag:

Waarschuw beheerder
is je geraden ook

Waarschuw beheerder
Ik gok dat jullie binnen no-time vastzitten :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Drink ik het bier wel op wat jij betaalt Max. ;)

Zal zo alvast richting Zaandam komen. :)

Waarschuw beheerder
Maak je eens duidelijk Rob????
;)

Waarschuw beheerder
waar staat die bus trouwens ,voor of achter het station?

Waarschuw beheerder
bas waar moet ik me auto kwijt:S
achter het cs staat hij niet echt veilig.
Daar kunnen ze van alles doen met hem:(
Zet me auto wel bij jou neer denk ik.
En vanaf daar moeten we maar wat verzinnen:d

Waarschuw beheerder
euhm dat zien we straks wel ;)

Waarschuw beheerder
Ik gok dat jullie binnen no-time vastzitten laatste aanpassing: 8 december 2003 21:23

als dat net zo snel gaat als mij een paar jaar geleden met Anderlecht-antwerp, dan komen ze niet verder dan 100 meter de bus uit :s

Waarschuw beheerder
hehehe..

Waarschuw beheerder
ik haal zeker 110:D

Waarschuw beheerder
Eerste rellen gemeld in Brugge

Ajax-supporters in Brugge melden dat de eerste rellen inmiddels gaande zijn, in de binnenstad van Brugge. Er zijn op dit moment ongeveer 300 Ajacieden in de stad, waarvan er naar verluid 150 bij die rellen betrokken zijn. Het laatste nieuws is dat er ongeveer 20 supporters zijn opgepakt.

UPDATE: De grootste rellen zijn niet in Brugge maar in Gent, zo meldt At5!!!

Waarschuw beheerder
en galasek speelt niet lees ik net :S....

Waarschuw beheerder
:frusty:

Waarschuw beheerder
gent rules vlak bij terneuzen !!! kankur jooden!!!

Waarschuw beheerder
kut bus:bah: onze bus moet nog komen:S
Ach we hebben een goeie bus en we zullen morgen klaar moeten staan:P geil

Waarschuw beheerder
O:)

Waarschuw beheerder
ik heb er zin in:)nog iets meer dan 10 uur:)

Waarschuw beheerder
ik ook wekker staat op 7 uur heb bijna alles klaar liggen...hopelijk is me geld morgen gestort...maar heb er nu fucking veel zin in

Waarschuw beheerder
:D ik moet om 7 uur al bij kresi zijn:S

Waarschuw beheerder
dan draai ik me nog ff om als jij eruit gaat :D

Waarschuw beheerder
grappig bas;) om 7 uur steek ik me eerste op:P

Waarschuw beheerder
dan sta ik onder de douche :D

Waarschuw beheerder
ik heb een trieste mededeling voor je bas;)
marleen heeft een vriend:D

Waarschuw beheerder
aaaaaaaaaaaaaaaah :(

Waarschuw beheerder
sorry bas:flower: maar je hebt mij nog;)
Waarschuw beheerder
succes morgen

Waarschuw beheerder
dat is waar mau :)
word gezellig mike zal r.mooi wel ff de groete doen :P
Waarschuw beheerder
sterf bas met je r.mooi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:(

Waarschuw beheerder
hehehe :bier:
Waarschuw beheerder
Je weet toch dat je geen bier morgen mag drinken

:P

Waarschuw beheerder
moet jij eens opletten ;)

Waarschuw beheerder
vanavond in brugge had ook al gezellig geweest!

Waarschuw beheerder
bier en joints:yes: alles mag in belgie:P

Waarschuw beheerder
Ajax :9 :D :yes:
Waarschuw beheerder
moet er niet aan denken om met de bus naar brugge te gaan gewoon lekker met de auto veel beter
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
met de auto??en dan de kans lopen dat ie helemaal aan gort gaat omdat ie een nederlands nummerbord heeft?? :S zou beetje jmmr zijn...
maar morgen winnne dacht ik... :D
Waarschuw beheerder
andere kentekenplaten ouwe heb nog 2 fanse kentekenplaten met papieren voor een grijse golf4
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
graaf zie je zo :bier:
ik ga pitten
als het me lukt :S

Waarschuw beheerder
nee :D

Waarschuw beheerder
rennuuuuh in belgiejeeeeeee :bier: :zuipen:.....weet hoe die smilie's werken nu ;) ;-)

Waarschuw beheerder
weet nog niet eg hoe ze werken zoals je ziet ......hehe

Waarschuw beheerder
val idd op ogen..........

Waarschuw beheerder
Jongens veel plezier morgen.....
Enne denk eraan ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey mannen laat jullie horen he morgen!
en geen rottigheid FOEI! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
renne in brussel

Waarschuw beheerder
woeeessaaaa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
woesaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaa

Waarschuw beheerder
:gaap: moguh en tot morgen :)
heb er zin an 8)
(K)

Waarschuw beheerder
ook lekker goedenmorgen
zometeen naar brugge ,lekker
we gaan er voor 1-3
Waarschuw beheerder
donateur
en vooral geen blikjes meenemen met een groetere inhoud dan 33cl, en zeer zeker GEEN alcohol met meer dan 1,5% alcohol...

dat jullie het even weten boefjes...

volgens ajax travel mocht je OP de bus niks drinken, gelukkig zit ik IN de bus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En welke schoenen zal ik aantrekken, 10 minuten fietsen en me poten zijn al bevroren, en dan sta ik vanavond ook nog te blauwbekken in dat stadion

Damn, wat een dilemmaa´s zeg :P

Wijvenpraat joh ;)
Waarschuw beheerder
Nog 5 minuten dan mag ik naar huis, tot vanavond :9

Iedereen is er trouwens lekker vroeg heen, wel handiger ook, halve stad is nu al afgezet.
Maar ik doe rustig aan, komt helemaal goed!
:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jezus...ik ga toch maar eens een uitkaart aanschaffen...want ik wordt helemaal gek dat iedereen het er hier zo veel en vaak indrukt... :S :D

Waarschuw beheerder
:9 Ajax :9
Waarschuw beheerder
tot nu toe helemaal niks gebeurd :s

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
ja hoor ajax ligt eruit vanavond :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vanavond naar de 2e ronde :bounce: w8 maar af!

Waarschuw beheerder
Uche,uche,uche vanavond juig ik voor brugge !

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
En gelijk heb je => tis al 1-0 door een domme fout van Ajax. Kga maar :Z denk ik, want dit wordt weer niets :@

Khoor morgen de uitslag wel :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Sliep je al? je hebt dan de 1-1 gemist

Waarschuw beheerder
donateur
Neej net nog niet, kschrok wakker van ut lawaai daro en zag net Sonck 1-1 maken (y) dus moek nu dan maar wakker blijven denk je????
Waarschuw beheerder
donateur
Tja is moeilijk te zeggen.Twijfel zelf ook.Heb in 3 dagen maar 10 uur geslapen dus ben aardig brak

Waarschuw beheerder
scheids zag het wel knap (y)

is belangrijk :d

en idd lobont :vaag: wat deed hij daar??

Waarschuw beheerder
donateur
Nou weet je Marco, laten we maar gaan :z

Hey M&M => smelt in je hand niet in je .... euhhe hoe ging dat zinnetje ook alweer :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goeie scheids tot nu toe, we zijn virtueel door. 2e helft de winnende scoren! :yes: vertrappen die kakkerlakken
Waarschuw beheerder
Helmaal mee :yes: eens wat willen ze nou die domme belgen OOoow gaat wer beginnen mazzzzzzlll
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me een goed plan Bacionne.

Smelt in je mond en niet in je hand :D

Waarschuw beheerder
Joduhhhhhh!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
:9 Ajax :9

:D :d :D :D

Just like I said ,do :D;)

Waarschuw beheerder
donateur
Okeej Marco, ik ga alvast :z

Enne thanX voor de slogan, kwas ut ff kwijt.....maar wel lekker M&M!!! Vooral als ze in je mond smelten ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
no problem.
:Z lekker
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Same 2 u!!! :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een ***** wedstrijd.Was ik nou maar naar me bed gegaan :S

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
sja idd........*********­wedstrijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heerlijk avondje is gekomen... :-D

Prima.
Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
ach ja verliezen 2-1

wel weer lekker relluh hahahaha
Waarschuw beheerder
hahahaha HOUDOE EN BEDANKT :P:P:P

stelletje mongolen:P:P:P
Waarschuw beheerder
morgen lekker psv kijken hahahaha ajakkes

Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahaha­hhahahahahahahahahah­ahahha prachtig :D

Lekker bezig Ajaks :D

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe

Waarschuw beheerder
geen moment in de wedstrijd geweest

alleen zlatan kreeg grote kans op 2-1 die had erin gemoeten!!!!
Waarschuw beheerder
Achja, ik denk dat de competitie nu ook wel gespeeld is... ajax kampioen...
Waarschuw beheerder
Wat een pleuris wedstrijd, lobont met ze domme fouten, en dan dat kutveld nog eens
Waarschuw beheerder
who give's a fuck

dan gooien ze t daar maar weer op :S

morgen DE wedstrijd van het seizoen :respect:
Waarschuw beheerder
wat een slappe vertoning zeg :S.

Geen moment gevaarlijk geweest.

Snap alleen niet wat de psv supporters nou lullen want morgen ligt hun team eruit..

3-0 winnen van deportivo met zo een droevig elftal??? tuurlijk!! :Z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een drama, naja nu maar concentreren op de dubbel
Waarschuw beheerder
donateur
Tranen hier..en ze speelden slecht das waar!! Maar 't is mijn club voor 't leven.. Eerst morgen maar es afwachten voor iedereen zn gal spuwt!

Waarschuw beheerder
Wij spelen tenminste nog minimaal UEFA cup... :)

Jullie hebben niets in Europa... :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom op nou uefa cup is ook net niets :S naja beter als niks maar uefa is echt :Z

Waarschuw beheerder
jah, en dan steun ik ze net zo hard als bij ajax, als het om een nederlands team gaat, dan ben ik daarvoor...
Waarschuw beheerder
Wij spelen tenminste nog minimaal UEFA cup...

Was vorig jaar ook wel anders...

Waarschuw beheerder
Helemaal niets oleeeee oleeeee :bounce:

Waarschuw beheerder
vind het wel jammer gewoon in 't algemeen...

maar kan niet ontkennen dat ik het ook zware humor vind dat ajax er HELEMAAL uit ligt :P

wel goed voor die praatjesmakers ;)
Waarschuw beheerder
donateur
kutkutkutkut..

maarja, moeten nog maar zien wie er kampioen wordt dit jaar, hehe
Waarschuw beheerder
Hmmm tja dit kan wel indirekt inhouden dat PSV dus volgens seizoen geen CL gaat spelen. Stel dat Ajax in de competitie goed blijft spelen, wat niet ondenkbaar is, en zeker als Kezman weg gaat, wordt Ajax kampioen dit jaar.

Maar er is een reele kans dat Nederland nog maar 1 team de CL in kan sturen omdat er wederom ruk gepresteerd is of nog gaat worden in de CL. Dus dan gaat PSV in het ergste geval niet naar de CL terwijl eigenlijk gewoon al bijna vaststaat dat we minimaal 2e worden in de Nederlandse competitie.

Maar verder. Ik vond het ook wel weer grappig. Brugge overheerste gewoon.
Waarschuw beheerder
maarja, moeten nog maar zien wie er kampioen wordt dit jaar, hehe

Vorig jaar was CL toch het allerbelangrijkste voor jullie? Of verschuift dat naar gelang wat nog te halen valt? :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
sjongejonge.. altijd streven naar het hoogst mogelijke toch? Is dat CL, dan is dat CL.. voor komend seizoen is dat dus kampioenschap..

Waarschuw beheerder
Laatste 10 min. gezien, :) een vol Belgisch stadion waar "wie niet springt is een jood gezongen werd"

Brugge kampioenen
Waarschuw beheerder
donateur
was een niet echt goeie wedstrijd :-s
Waarschuw beheerder
en dan dat kutveld nog eens

Ten 1e: dat was het ook voor Club Brugge (Hand in Hand!)
Ten 2e: die frituurpan van jullie staat al jaren bekend om zijn goede grasmat! :vaag:

Waarschuw beheerder
dat was het ook voor brugge :s

wat een slimme opmerking,ooit aan gedacht dat die dat gewend zijn meer als ajax!!

nee zeker :s

verder geen excuus gewoon een kutwedstrijd.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gruwelijk slecht voetbal heb ik gister gezien :S
Geen bal kwam aan, altijd en eeuwig balverlies, van die hoge kut ballen :kots:

Op deze manier verdien je het niet eens als je doorgaat naar de volgende ronde :@
Helaas, maar waar... kunnen we ons richten op de competitie.
psv'ers niet bijdehand doen, want jullie redden het ook niet

geen van beide clubs is dit jaar CL waardig

Waarschuw beheerder
en zo is het gewoon helaas.....
Waarschuw beheerder
wat een slimme opmerking,ooit aan gedacht dat die dat gewend zijn meer als ajax!!

Het ging er om dat een gedeelte van het veld hard bleef a.g.v. van het niet in de zon liggen.
Daar had Brugge netzoveel last van of ga je me nu vertellen dat het veld in Brugge altijd bevroren is??

geen van beide clubs is dit jaar CL waardig

Ik ga het nog sterker vertellen net als voor Feyenoord is ook voor *j*x de UEFA-CUP te hoog gegrepen!
en zo is het gewoon helaas.....

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
terug reis was erg lachwekkend,jammer dat we verloren hebben..maar die harde kern rechts van ons was wel lachen lekker op je iegn supporters nitraat strijkers gooien en met elkaar op de vuist er lachwekkend :D
vooral de terug reis 14 a 15 ME busje alleen voor onze bus en een waterwagen hahaha cooooool