Partyflock

Forumonderwerp · 637853

Waarschuw beheerder
28 oktober 2003: Voorbespreking Club Brugge - AFC Ajax

Vanmiddag is er vooroverleg geweest over de wedstrijd Club Brugge-AFC Ajax. Ajax krijgt 1418 kaarten die ca. 43 euro per stuk gaan kosten. Er wordt geen buscombi opgelegd en er mag dus vrij naar Brugge gereisd worden. Er wordt wel met klem geadviseerd om zoveel mogelijk met bussen te reizen, omdat de veiligheid van auto's met een Nederlands kenteken niet te waarborgen is.Tevens wordt er geadviseerd de binnenstad zoveel mogelijk te mijden. In België mag de politie potentiële ordevestoorders preventief oppakken en vervolgens 12 uur vasthouden. In de praktijk betekent dit dat iedere Ajacied, lees Nederlander, zonder geldig kaartje opgepakt wordt.

Wij zullen jullie op de hoogte houden over de verkoopdata en overige ontwikkelingen.

Waarschuw beheerder
dat was het ook voor brugge :s

wat een slimme opmerking,ooit aan gedacht dat die dat gewend zijn meer als ajax!!

nee zeker :s

verder geen excuus gewoon een kutwedstrijd.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gruwelijk slecht voetbal heb ik gister gezien :S
Geen bal kwam aan, altijd en eeuwig balverlies, van die hoge kut ballen :kots:

Op deze manier verdien je het niet eens als je doorgaat naar de volgende ronde :@
Helaas, maar waar... kunnen we ons richten op de competitie.
psv'ers niet bijdehand doen, want jullie redden het ook niet

geen van beide clubs is dit jaar CL waardig

Waarschuw beheerder
en zo is het gewoon helaas.....
Waarschuw beheerder
wat een slimme opmerking,ooit aan gedacht dat die dat gewend zijn meer als ajax!!

Het ging er om dat een gedeelte van het veld hard bleef a.g.v. van het niet in de zon liggen.
Daar had Brugge netzoveel last van of ga je me nu vertellen dat het veld in Brugge altijd bevroren is??

geen van beide clubs is dit jaar CL waardig

Ik ga het nog sterker vertellen net als voor Feyenoord is ook voor *j*x de UEFA-CUP te hoog gegrepen!
en zo is het gewoon helaas.....

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
terug reis was erg lachwekkend,jammer dat we verloren hebben..maar die harde kern rechts van ons was wel lachen lekker op je iegn supporters nitraat strijkers gooien en met elkaar op de vuist er lachwekkend :D
vooral de terug reis 14 a 15 ME busje alleen voor onze bus en een waterwagen hahaha cooooool