Partyflock

Forumonderwerp · 636730
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
K hoorde viavia dat masters van af 16 is want het staat op de flyer kijk voor mij is dat wel mooi maar k kan me ook voorstellen dat mensen dat kut vinden laat ff weten wat jullie ervan vinden
Waarschuw beheerder
donateur
Zou voor de meesten een zeer kwalijke zaak zijn :yes:

Kinderfeestje :bounce: :devil: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het stom! volgens mij ligt het aan de gemeente tynaarlo waar de vergunning vandaan komt :)

Ik denk dat de organisatie het niet ook niet van die kleine groep van 16 tot 18 jarige moet hebben :) dus laat ze dan gewoon buiten!
Waarschuw beheerder
ja vondt het al vaag maja ik ga toch wel en hard :P:P:P
duz maja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat houdt dan in dat er 13 jarige zullen rondlopen
Waarschuw beheerder
[quote]
Dat houdt dan in dat er 13 jarige zullen rondlopen
[/quote
Kans zit er dik in ja :S

gewoon een leeftijdsgrens vanaf 18 jr!

Waarschuw beheerder
Met verplichte ID-controle zoals op Raving Nightmare :respect::respect:

Waarschuw beheerder
K hoorde viavia dat masters van af 16 is want het staat op de flyer kijk voor mij is dat wel mooi maar k kan me ook voorstellen dat mensen dat kut vinden laat ff weten wat jullie ervan vinden

Als ik op een feest zou rondlopen waar veel kinderspul onder de 16 rondloopt is mijn feest alweer verpest.Ga lekker spelen en blijf thuis kids!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat lijkt mij niet hoor....

Waarschuw beheerder
zeker wel!

Teveel is nooit goed he...een paar mag nog wel..:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maakt toch nie uit, ben er toch nie bij :D:D:D
Waarschuw beheerder
beter niet ben liever de jongste op een feest. Vind trouwes zelf dat ik wel door kan gaan voor iemand van de gemiddelde leeftijd op een feest. vind de meeste leeftijdsgenoten dan ook niet thuis horen op een party.
Waarschuw beheerder
ga me er nie druk om maken als er veel jong volk rond zou lopen.

maar het moet wel leuk blijven...

Waarschuw beheerder
ga me er nie druk om maken als er veel jong volk rond zou lopen.

je gaat er later wel aan ergeren
komen er steeds meer jonge kinderen naar masters :S
Waarschuw beheerder
kijk als er nu jong volk rond loopt op een feest en ze irriteren me niet heb ik er geen problemen mee.

maar het moet iig niet te gek worden.

jullie zijn ook allemaal jong geweest:9

Waarschuw beheerder
Aan je schrijven te zien is duidelijk dat je idd 3 jaar oud bent.
Waarschuw beheerder
donateur
nou sommige van 16 kome heel volwasse over maar dr lopuh dr altijd wat tusse:s blije huppelkutjes en 'stoere' jochies... whaaaa irritatie
Waarschuw beheerder
donateur
dat ze daar rond lopen is niet t grootste probleem.... het probleem, in mijn ogen, is dat de jongeren steeds jonger in contact komen met drugs... en op ó'n feestje stimuleer je het alleen maar, wat nare gevolgen kan hebben (zie meisje van 15)
Waarschuw beheerder
donateur
hmja persoonlijk denk ik gewoon grens 18 laten, maar aan andere kant, vriendin van mij wou wel eens mee naar hc feest, kan ze mooi mee naar moh :) die wordt in maart 18
Waarschuw beheerder
neej oke maar k kom ook alleen maar om flink te :bounce: duzz er is niks vetters dan op een feest te staan tussen 30000 mensen en helemaal los te gaan maar ik ga zelf ook niet met mensen van mij leeftijd om kan ik niet mee opschieten bij mij is het ook alleen ouder maja

Waarschuw beheerder
laat ze het 18 maken:yes: en iedereen gecontroleerd:P
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Vorige MOH was ook 17+ stond op m`n kaartje...Wil dus zeggen, dak gewoon legaal binnenkom :p

Waarschuw beheerder
18+ kom op zeg een paar maakt niet uit maar als ut van 16jaar wordt dan is ut echt een kinderpretland!!!!
Waarschuw beheerder
maakt niet uit welke leeftijd ze op het kaartje zetten ze komen toch wel binnen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
pff de meeste van ons gingen ook al voor hun 18e voor het eerst naar een feest dus laat hun ook lekker hun gang gaan :D

ik heb er meestal geen last van :)
Waarschuw beheerder
donateur
Boeie, kom om te :bounce: niet om me te ergeren aan kinderen..:S
Waarschuw beheerder
Mij maakt het ook nix uit, maar een legetimatieplicht zou een gemeente moeten verplichten aan de organisatie !

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
donateur
Masters 16jaar &ouder?

Mag toch hopen dat dat 18 jaar en ouder moet zijn...

Boeie, kom om te :bounce: niet om me te ergeren aan kinderen..

Ja, maar dat :bounce: gaat zo lastig als je steeds op een kleuter springt...

Waarschuw beheerder
't Wil niet zeggen dat ook werkelijk elke 16jarige een kleuter is.
Maar goed, voor de 16 jarigen onder ons is het natuurlijk super.
Maar voor de 18 jarigen en ouder, is het wel te begrijpen dat het niet leuk is, van die minderjarigen.
Want er zullen er vast wel heel veel bij zijn ONDER de 16 ...
Maar goed, dat euh, wou ik maar even zeggen.

(K)
Waarschuw beheerder
Nouwww in mijn tijd toenk nog jong was :P toen gink ook wel es sneaky naar een feessie voor boven de 16 maar toch hoor je dan eigenlijk nog in een soos thuis :) En waT Roadkill zegt over droge vink nie echt logisch, als je als 13 jarige aan pillen wilt komen kom je daar echt wel aan, daar hoef je niet voor naar een feest te gaan.
Maar goed, dat euh, wou ik maar even zeggen. :vaag:
Waarschuw beheerder
Hellraiser in PBH was ook vanaf 16 en MOH was de laatste keren vanaf 17.

Artiest Energizer
Waarschuw beheerder
donateur
jullie zijn allemaal ook 16 geweest hoor ! ik snap niet dat jullie daar zo'n probleem van maken ! :gaap:
je vond het zelf ook machtig toen je 16 was en je liep rond op zo'n feest ! of heb ik dit nou verkeerd ? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Bij ILT was de minimum ook 16 jaar, en inderdaad, er liepen veel 13 en 14 jarigen rond...maar gelukkig was dat niet zo storend, maar viel wel op...

Waarschuw beheerder
liever 16jarige op feestjes dan relschoppers en wazi's
Waarschuw beheerder
kleine mannetjes feesten vaak het hardst.
Waarschuw beheerder
donateur
je vond het zelf ook machtig toen je 16 was en je liep rond op zo'n feest ! of heb ik dit nou verkeerd ?

Ja, dit heb je idd verkeerd

liever 16jarige op feestjes dan relschoppers en wazi's

Want het is zo leuk, al dat grut out op de vloer :vaag:

Waarschuw beheerder
Net alsof er op elk feest zoveel 15-16 jarigen out gaan :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nah lekker dan :s

MIN PUNT

Waarschuw beheerder
Tja mensen niet zeuern ze moeten de leeftijdsgrens gewoon overal vanaf 16 maken, want in de meste discotheken is dat ook zo, en tja anders kom ik ook wel binnen hoor!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Mindere shit man
Waarschuw beheerder
vroegaaah moest je 21 zijn....maar das wel heeel lang geleden... :D (jaar kruik)
maaarrrr doe maar 18 idd!!!
komt miss. weer gezeur van net zoals met die grap in Heerlen, en mogen er strax helemaal geen hardcorefeesten meer gegeven worden!
gewoon alleen meerderjarigen erin vind ik!
Waarschuw beheerder
doe ook maar 18+ ja k bedoel meestal zijn dr wel jongere binnen maar da hou je toch niet tegen als iedereen legitimatie moet laten zien duurt het kei lang en daar krijg je irritaties van in de rij en das ook niks maja ik ben 18 dus k kom toch wel binnen boeit me niet zo veel
Waarschuw beheerder
Thunderdome 97, Speedrazor enz hoefde je ook maar 16 te zijn ... :bloos:

Waarschuw beheerder
sjezus leeftijd is al zo laag,wordt nu nog erger dus.
Maarja ik denk dat ze dit doen omdat het dan zo wel uitverkocht raakt.
was het trouwens de vorige keer uitverkocht?

Waarschuw beheerder
donateur
dan is ut echt een kinderpretland!!!!

Denk je dat gasten van 16/17 jaar geen feest kunnen bouwen? Zelf zie ik ook liever wat oudere lui op een feest, maar ik was zelf ook 15 toen ik naar mn eerste grote feest ging
Waarschuw beheerder
jaah hoowr...16 jaar is egt veelste jong..ik ben zelf oowk nog maar 17 hoowr maar jaah..toen ik 16 was mog ik nog niej eens naar n groot feest alleen maar naar diej kleine (vaak de gezelligste) feesjes! nouw mag ik wel vort naar grote feessiejs en da ga ik dan ook zeker doen! BTW ik ken egt niej meej mijn leeftijdsgenote overweg...man diej spele nog met barbiejs! hehe..mijn vriende zijn allemaal ouwer als mij dus ik ga egt niej alleen thuis zitte als iedereen naar MOH ofzow is! ik ga lekker meej stampe tot ik helemaal niej meer kan( en dan nog iets langer door gaan) maar idd als er peepz van 13/14 rond lope is da niej normaal! snap trouwes niej eens da diej da moge van hun ouders...of ben ik nouw heel ouderwets?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maakt nie uit als ik t daar maar naar mn zin heb.....
toen ik 16 was wilde ik zoiets ook wel...
moet toch n keer beginne..

Waarschuw beheerder
donateur
16 jaar joh?

Pak de BrEeZaH'z maar uit de kast...
Tis weer tijd voor 'Hakkuh 4 Kids'!

:kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:kots:
Waarschuw beheerder
16+ of niet, mij zie je er gewoon staan

Waarschuw beheerder
donateur
wat maakt het allemaal zolang je maar lekker kunt stamppuhh ;)

Waarschuw beheerder
ze controleren amper bij masters
Waarschuw beheerder
Die kids oeten tog om 3uur thuis zijn duz om half 3 zie je de zaal leeglopen :P
Waarschuw beheerder
lijkt mij niks
hellraiser in duitsland 11 oktober was ook vanaf 16 daar struikelde je ook af en toe over paar kleine meisjes
Waarschuw beheerder
donateur
stampeh op moh vs hellraiser,
ik doe wat ik wil en ik wil wat ik doe.
Waarschuw beheerder
donateur
jaah hoowr...16 jaar is egt veelste jong..ik ben zelf oowk nog maar 17 hoowr maar jaah..toen ik 16 was mog ik nog niej eens naar n groot feest alleen maar naar diej kleine (vaak de gezelligste) feesjes! nouw mag ik wel vort naar grote feessiejs en da ga ik dan ook zeker doen! BTW ik ken egt niej meej mijn leeftijdsgenote overweg...man diej spele nog met barbiejs! hehe..mijn vriende zijn allemaal ouwer als mij dus ik ga egt niej alleen thuis zitte als iedereen naar MOH ofzow is! ik ga lekker meej stampe tot ik helemaal niej meer kan( en dan nog iets langer door gaan) maar idd als er peepz van 13/14 rond lope is da niej normaal! snap trouwes niej eens da diej da moge van hun ouders...of ben ik nouw heel ouderwets?

oh jij bent 17: grote meid ZEG .
1.je bent niet de enige die oudere vrieden heeft.
2.ik heb nooit met barbies gespeeld.
3.je bent zelf een barbie.
en 4.ik stamp je ERUIT.

en jij hoeft een 16jarige niet te beoordelen met je 17 jaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die kids oeten tog om 3uur thuis zijn duz om half 3 zie je de zaal leeglopen

En hoe oud ben jij??
Waarschuw beheerder
donateur
hellraiser in duitsland 11 oktober was ook vanaf 16 daar struikelde je ook af en toe over paar kleine meisjes

Klein zijn betekent nog nie da ze 16 zijn he!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar dat :bounce: gaat zo lastig als je steeds op een kleuter springt...

ik durf te wedden dat ik hoger kan springen dan u.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je moet het zien als auto rijden mag ook niet onder de 18 dus vind ik het goed dat er regels zijn .
kleine kinderen horen niet thuis op een feest als dit
Waarschuw beheerder
donateur
ik durf te wedden dat ik hoger kan springen dan u.

Dat zal best, maar we hebben het hier niet over hoogspringen

En in mn PB's:
--->>Hardcore-Maniak<<--- 24 oktober 2003 18:18
waarom ga jij nog naar feesten denk je zelf nog dat je 18 ben zeker whahahahah

:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja.. had liever gehad 18 jaar.. op masters om te voorkomen dat hetzelfde gebeurt als op megarave dat lui van 15/16 kapot gaan van de drugs.. maar ja.. dat is dan ook weer zo lullig voor degene van 15/16 die niet gebruiken.. maar ja beter voorkomen dan genezen..
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang je maar komt om te feesten!
heb liever 16jarige die wreed uit hun dak staan te gaan dan een paar 18+ die alleen maar met hun handjes over elkaar toe staan te kijken :bounce:!
Waarschuw beheerder
donateur
16 jarige die uit hun wreed uit hun dak zijn van de drugs lijkt me minder verstandig

Ontopic: Thunderdome was 13 jaar en ouder?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja wreed uit je dak gaan en dan wreed op je muil knalluh of nie.. en dan helemaal fout gaan.. das echt niet toppie..

Ontopic: Thuderdome was volgens mij 18 jaar?? maar goed dat kan allemaal wel..
Waarschuw beheerder
donateur
toch netjes dat ze u tegen je zeggen
tuurlijk ben netjes opgevoed :D.
Waarschuw beheerder
donateur
toch netjes dat ze u tegen je zeggen

Ja, dat viel me ook al mee :)

Waarschuw beheerder
Ach ja 16 moet kunnen daar schatten ze mij ook altijd op :( maar zolang ze niet voor mijn voeten lopen heb ik der geen last van

Waarschuw beheerder
donateur
Hellraiser was ook al 16 en ouder, ook in Zuidlaren... zullen ze daar dan wel oud genoeg vinden of zo.
18 jaar en ouder vind ik ook beter, maar ja, ik heb het daar niet voor het zeggen :(
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind et een goeie zaak!!! ze moeten meer vanaf 16 doen!!! :D
Waarschuw beheerder
het maakt tog nie uit ....zoveel van 16 komen er tog Ook al staat er 18 op .... ben zelf ook nog maar 16 en ik kan ook best wel begrijpuh dat ouderen dat minder vinden maar wat is et probleem als je er geen last van hebt.
Waarschuw beheerder
laat die kids toch lekker, toen jij 16 was vond jij ook dat dat kon...
Waarschuw beheerder
donateur
wat is et probleem als je er geen last van hebt.

dat we er dus wel last van hebben.... :gaap:
Waarschuw beheerder
U go GiRl!! :9

Tinkerbell dat PBtje wat je kreeg sloeg idd nergens op. Je bent nooit te OUD om te feesten maar je kunt wel te JONG zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahaha idd Tobi!!
Zo'n PBtje sterkt mij alleen maar weer in de gedachte dat ze gewoon lekker naar de kinderdisco moeten gaan. Als je je nog zo ontzettend kinderachtig opstelt ben je zeker nog niet oud genoeg om naar een houseparty te mogen!

Artiest Schragoliño
Waarschuw beheerder
o wel speed trip je heb mensen van 16 en mensen van 16 ...
en dat jij net 17 bent ... je heb niet eens recht van spreken...
leeftijd zegt niet zo veel altijd hoor...

Waarschuw beheerder
ik bedoel hardcore trutje ... haha de naam zegt al genoeg ;)
Waarschuw beheerder
tja je kan wel zeggen dat leeftijd niet veel zegt maar ja je moet een grens stellen en dat moet gewoon 18 blijven.
een jongen van 15/16 kan misschien ook wel heel volwassen doen/overkomen maar je bent gewoon nog niet 18/volwassen. want dan kan je alles wel gaan verlagen want een jongen van 14 lijkt misschien wel qua gedrag op 16 maar mag dan toch ook niet naar een feest van 16.
Waarschuw beheerder
donateur
o wel speed trip je heb mensen van 16 en mensen van 16 ...
en dat jij net 17 bent ... je heb niet eens recht van spreken...
leeftijd zegt niet zo veel altijd hoor...

:bounce: ken je ook nog normaal nederlands of niet????:bounce:
tegen wie heb je het nou, volgens mij tegen barbie toch:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maakt dat wat uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat we er dus wel last van hebben....

En waar heb je dan last van? Wa doen ze verkeerd als ze gewoon komen om te feesten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ook 16 en ga lekker ook!! ;) :)

Niemand ergerde zich op thunderdome aan mij, dus moet geen probleem zijn!
Waarschuw beheerder
Ik erger me nu al aan je en heb je nog niet eens in het echt gezien...lijkt me sterk dus...ik heb me soms kapot ge'ergerd aan pubers als jij..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
liever 18+ maar eigenlijk boeit het me niks :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb geen last van die 16 jarige mensuh hoor ben et zelf ook geweest ja toch iedereen is puber geweest of sommige zijjn et nog steeds ik ben 20 maar aan me gedrag te zien lijk ik 16 maarja ik ben dan ook zo leip als een kankahdeur ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het viel me op Thunderdome op dat er veel jonge mensen rondliepen. Ik vind dit geen probleem, zolang iedereen maar lekker uit z'n dak gaat (y)

Waarschuw beheerder
donateur
doe maar 18 niet dat het veel uitmaakt want die van 16 komen er toch wel in..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 17 en ik ga ook

BOEIE!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 25 en ga ook. Krijg ik nu een lolly ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil een chupachup :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil een chupachup

0% vet en met glucose das goed voor de hersenen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik was zelf owk 16 toen ik ging feesten.
ik heb er geen problemen mee als ze zich maar weten te gedragen.
van mij hadden ze vroeger geen last want k was alleen maar op de dansvloer aan t :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik erger me nu al aan je en heb je nog niet eens in het echt gezien...lijkt me sterk dus...ik heb me soms kapot ge'ergerd aan pubers als jij..

ik erger me ook wel eens aan oudere gasten op feesten (denk bezopen zijn,relleh)
maja die zalen moeten toch wel n beetje vol vandaar die leeftijd van 16 denk k ;)
enneh...ik ging ook voor t eerst op mijn 15e en ik denk dat bijna niemand die hier nu stoer ligt te zeiken over pubers enzo heeft gewacht met feesten tot hun 18 [img]http://www.zoepe.nl/img/smileys/14.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
pcies restless, ik was er ook al toen ik 15 was :D

Waarschuw beheerder
daarom! ;P
Waarschuw beheerder
lekker boeiend die leeftijdsgrenzen
Zolang je er niet op hoeft te letten:vaag: hebbie er toch ook geen last van!
Ik niet in ieder geval:bounce:
FUCK THEM ALL:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee doe maar vanaf 12:s
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat bijna niemand die hier nu stoer ligt te zeiken over pubers enzo heeft gewacht met feesten tot hun 18

dat denk je dan verkeerd....
Waarschuw beheerder
k ga zo vaak naar feestuh en nog nooit heeft er wat iemand gezegt duz berijp het probleem niet jullie waren toch zelf ook 16 dat jullie naar feestuh gingen of wouden ......

Waarschuw beheerder
ik zeg toch BIJNA niemand en trouwens de pubers van nu zijn de pubers van vroeger niet :)
Waarschuw beheerder
Boeiend, ben 17 en ga ook :)
Waarschuw beheerder
is wel wat voor te zeggen en ergens moet er een grens zijn alleen vind wel jammer dak pas in januari 18 word ma ga wel gwoon heen en van mij zal niemand last hebbe

Waarschuw beheerder
vanaf 11

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat als ze die 35.000 man willen halen dat 16+ toch voor de organisaties veel redelijker is..

Waarschuw beheerder
:S Dat vind ik altijd zo achterlijk.... de mensen die 18 zijn die zeggen gelijk : Ja 18+ ik hoef die kleurters van 16 niet....:S Oke ik ben 17...net of dat als ik 18 ben totaal anders ben :vaag: denk t niet...
Waarschuw beheerder
dick---> jij was ook 15 toen je naar je eerste feest ging!! dus wat is het probleem???!!! :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zij MOGEN nu naar feesten, dus gaan ze mensen die jonger zijn afkraken... tja life is hard;)
tja eigenlijk is zon feest gewoon ook voor 18 jaar en ouder, maar ja tis gewoon SUPER:D hahha
Waarschuw beheerder
k heb het duz nagevraagd maar dat doen ze omdat de gemeente in zuid-laren vanaf 16 jaar goed vindt kijk ik kan me voorstellen van mensen dat ze het irri vinde maar mij zal je nooit ruzie zien zoeken en alles duzz maja kan het me wel voorstellen dat jullie het irritant vinden

Waarschuw beheerder
denk dat masters het niet erg vind....nog een leeftijdsgroep erbij. want 35000 kaartjes krijgen ze niet snel uitverkocht ;)
Waarschuw beheerder
wat boeit dat nou of je 16 of 18 moet zijn
voor mij is het alleen maar beter
Waarschuw beheerder
Ze moeten daar niet zo over zeiken over die leeftijd, dat scheelt maar 2 jaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor mij maakt het niks uit.
Alleen heb k owk bekenden die dus jonger zijn dan 18 en die zou k niet graag zo'n topfeest willen ontnemen.
Geluk voor hun dat ze mogen komen :D
En xtra gezelligheid dr bij :P
Waarschuw beheerder
hoe meer zielen hoe meer vreugd! :)

Waarschuw beheerder
Weg met die kinderen op zo een feest zometeen wordt het ook nog 6 jaar en ouder pfoe wat een gezijk

Waarschuw beheerder
Weg met die kinderen op zo een feest zometeen wordt het ook nog 6 jaar en ouder pfoe wat een gezijk
Waarschuw beheerder
kijk toen ik 16 was had ik dit wel leuk gevonden maar ja nu heb ik er dus geen fuck aan!!

van mij mag het dus gewoon op 18 blijven overal moet je 18 zijn soms zelfs 21 dus ook op feesten gewoon op 18 houden

Waarschuw beheerder
donateur
dat we er dus wel last van hebben....

To Tinkerbell: Op wat voor manier heb jij last van die 16 jarigen?

Kheb ook liever de leeftijd 18+, maar kheb me nog nooit geergerd ofzo aan mensen onder de 18.
Waarschuw beheerder
Ik vind t best als ze dan ook maar echt goed controleren, dat 'r geen 13/14-jarigen binnenkomen :)

Waarschuw beheerder

nee jij bent 19 jaar en kan niet eens fatsoenlijk nederlands!
en wil niet veel zeggen maar veel mensen van een jaar of 19 zijn net zo goed nog n stel pubers dus ga niet doen alsof je al volwassen en wijs bent ofzo...ik ben 17 en zie niet in waarom ik niet op een feest zou mogen komen...ok sommige 16 jarige zijn kinderachtig maar dat zijn sommige 18/19 jarige net zo goed.alsof je last hebt van 2jaar jongere mensen...poehpoeh wat een verschil zeg!!voor die paar puberale mensen de leeftijd naar 18 zetten slaat nergens op,want 18+ ers zijn vaak ook lastig...zijn ze hier net 18 gaan ze lopen zeuren dat er zoveel kinders rondlopen :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Das nou echt een zielige reactie!
Ik vind dat ze het maar gauw 20 jaar en ouder moeten doen want dan mag jij ook nie binnen! Das ook zon lompe reactie!

Waar maakt iedereen zijn eigen toch druk om! De meeste mensen zijn toch zo van de pad dat ze nog nie eens iemand van 10 kunnen onderscheiden van iemand van 30! Dat is dus bij wijze van spreken! En ook al zie je iemand van 16 wat doe je dan? Er naar toe lopen en zeggen van ik erger me aan jou want jij bent 16 dus je bent irritant!

Waarschuw beheerder
Uhhh, dit heeft nix met volwassenheid te maken, ik moest ook tot mn 18de wachten tot ik legaal mocht feesten. en ben ook een paar keer geweigerd omdat ik geen 18 was.....ut zijn gewoon de regeles. Dus wat je zegt klopt niet helemaal, je kan wel volwasse zijn op je 17de, maar auto rijden mag je ook nog niet ;)

Eigenlijk maak het mij totaal niet uit hoe oud iemand is.

Party people only :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals het nou is is het toch goed! Af en toe 18 jaar en ouder en af en toe 16 jaar en ouder! Waarom zou je daar dingen aan gaan veranderen als het nou toch goed gaat!

Waarschuw beheerder
als er maar geen 16 jarige dooie vallen :P anders worden we weer naar beneden gehaald door de media
Waarschuw beheerder
donateur
ach de media grijpt alles aan om hardcore naar beneden te halen!
Waarschuw beheerder
Ben voor 18+ maar heb er op zich geen problemen mee zolang het maar niet voor een overvloed aan puberaal gedrag zorgt.
Partyminded & Openminded (Y).
Ik was zelf ook een jaar of 15 toen ik naar mijn eerste feest ging.

Ik erger me nu al aan je en heb je nog niet eens in het echt gezien...lijkt me sterk dus...ik heb me soms kapot ge'ergerd aan pubers als jij...

Dit kan uiteraard je mening zijn maar volgens je feestarchief (the Tempel of Terror '93) was je zelf ook een jaar of 16 op je eerste feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand de teaser al gezien?

http://www.hellraiserparty.nl/

Waarschuw beheerder
whehhee vet behalve dat zuid laren op z'n engels ;)
Waarschuw beheerder
whehhee vet behalve dat zuid laren op z'n engels

hahaha, ja dat klinkt echt lomp inderdaad.....
beetje een mix van perfect ABN nederlands en vertyft engels...uhhhhh :bounce:

Iemand de teaser al gezien?

ja heb em gezien, vind em een beetje tegenvallen, had eigenlijk wel een vet nummer op de achtergrond verwacht...
Artiest {SHOWLIST artist 4717, 27221, 70956}
Waarschuw beheerder
wat maakt het uit, dat er mensen van af 16 jaar komen. die gaan nog meer voor het feest dan die van 18 jaar en ouder . omdat ze nog niet zo veel op grotere feesten zijn geweest . en ik zelf heb er nooit last van gehad! wel van een ander soort publiek, maar laten we het daar maar niet over hebben .......party on !!!!!! :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
keb een mailtje gestuurd naar mastersofhardcore.co­m

en het is inderdaad 16+

voor als daar nog onduidelijkheid over was..
Waarschuw beheerder
Is het niet 16 jaar en jonger? :devil:

Waarschuw beheerder
ik ben d'r klaar voor ik ben d'r klaar voor ik ben d'r klaar voor ik ben d'r klaar voor ik ben d'r klaar voor :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
ik word dus ook helemaal gek van al die gaste die zeiken over je leeftijd:S:S wat maakt t nou uit??? laat iedereen gewoon doen wat ie wilt!
En als je je loopt te ergeren op een feest nou dan ben je toch egt verkeerd bezig hoor:S je komt er toch voor de muziek??? als je dan op andere gaat letten en je er ook nog aan gaat ergeren nou dan ben je pas echt puber!

Waarschuw beheerder
jah daar kom je toch voor ...en voor de sfeer,maar 16jarige verzieken de sfeer echt niet hoor!
en als een 16jarige lastig is duw je m toch met 1vinger weg? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tjow.... t is toch gewoon beter dat wij(16-17) jarigen binne moge kome??

see you at masters!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
t interreseert me nix ik kom toch wel binnuh!
Waarschuw beheerder
mjah ik maak me der nie druk om
maar is het nou wel of niet vanaf 16 jaar en ouder????
want der willen der een paar van onze groep ook mee en die zijn 16 dus jah
maar goed laat die mensen ook lekker feesten net als wij doen daar :P
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad als ik op een party ben ga ik niet constant zitten rondkijken of er irritante mensen van rond de 16 rondlopen waar ik mezelf aan kan gaan lopen ergeren...

Lekker :bounce: en de rest BOEIE

Waarschuw beheerder
ja tis 16+

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: Blijs Blaas :respect: :9
Waarschuw beheerder
blijsje gekke veeeeeeeeeeent :P
we gaan daar toch wel weer los he :P:P
Waarschuw beheerder
Ja natuurlijk gaan we daar los anders ga je toch niet naar een party toe hehe ;)

:bounce:
Waarschuw beheerder
Regel de bus maar trouwens... :P
Waarschuw beheerder
owjah mag ik de bus regelen :P
zijn we zeker met genoeg man dan ???
en dan regele we de bus wel samen ;)
Waarschuw beheerder
We zien wel wie er mee gaan er gaat genoeg man mee dat komt wel goed.

Maar we raken offtopic... DUS ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ksnap egt niet waarom al die 18 jarigen zo "stoer" zijn aant praten over dat 16 jarigen hun feest verpesten!! das dikke onzin! ze zijn net 2 aar ouder.. dat scheelt dus ook net nix.

iemand die 20+ is kan ik wel begrijpen die zijn het gewend zoals vroeger..

Waarschuw beheerder
zijn meestal gefrustreerde mensen die zich hier druk om maken...

vaak mensen die zelf nog onvolwassen zijn...:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
iemand die 20+ is kan ik wel begrijpen die zijn het gewend zoals vroeger..

Vroeger toen ze ook nog in de leeftijd van 16 tot 20 zaten ;)
Waarschuw beheerder
waar maken jullie je allemaal druk om dan?? ik ben 15, ik ga erheen, en ik ga jullie er allemaal uit stampen!!!!!!!!!!!
:xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker dan!
Word mijn eerste feest wanneer ik 18 ben :(
Waarschuw beheerder
tja... dat mensen zich zo druk kunnen maken over de leeftijd van mede feestgangers, kzou me d'r niet al te druk om maken.
ik stoor me niet aan mensen onder de 16 en mensen hebben ook geen last van mij (17)

Waarschuw beheerder
Tis dus idd 16+ ... hardstikke gezellig toch??
hoe meer mensen hoe beter :)
Wordt gewoon een SUPER FEESSIE!
En daar gaan we met elkaar voor zorgen! 16+ 18+ 20+ maakt niet uit!!!!
Als het maar top wordt!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik gun iedereen een tof feest op Masters of Hardcore vs Hellraiser ook al zijn ze 14 of 15 wat maakt het uit, Hardcore 4 Life!!!
Waarschuw beheerder
Precies Panoramix.. jou kom ik vast wel tegen ;)
Waarschuw beheerder
16 jaar?? Het zou verboden moeten worden...

Waarschuw beheerder
:S tuurlijk... jij was cker 18 toen je voor het eerst naar een feessie ging...
Wordt niet goed van dat geouwehoer!
Is er nou nix anders om je druk om te maken? :S

:bah:
Waarschuw beheerder
Nou zo serieus bedoelde ik het niet hoor... ;)

Waarschuw beheerder
Ow.. sorry meis ! :)
maar krijg daar echt onwijs de kriebels van :)

Whehe..uit ik een keer mijn mening op een ander, is het weer misplaatst :p

Sorry! ;)
Waarschuw beheerder
maak je toch niet zo druk om die leeftijd:s

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik! ;)

Waarschuw beheerder
maak je toch niet zo druk om die leeftijd

nee maar als er weer een 15 jarige (of misschien wel nog jonger) weer de pijp uitgaat, dan kunnen we straks helemaal nergens meer lekker uit ons plaatje gaan...

gewoon alleen toegang voor 18 jaar en ouder... als het dan nog fout gaat, is het een fout van de security (hadden die maar beter moeten checken) en niet de fout van de hardcore scene...
Waarschuw beheerder
Zolang ze :xtc: met mate en lekker :bounce: (beetje vreemd poppetje voor masters)
Vind ik het best :p Lossssssssszzzzzzz :D

Waarschuw beheerder
Ik zie de laatste tijd veelste veel te jonge mensen, dan bedoel ik onder de leeftijdsgrenzen die dan gelden...

Ik gun die gappies best lol, maar inderdaad ben het wel eens met wat MsBitch zegt...zie 2 hoger...
Waarschuw beheerder
nee maar als er weer een 15 jarige (of misschien wel nog jonger) weer de pijp uitgaat, dan kunnen we straks helemaal nergens meer lekker uit ons plaatje gaan

heb je indd wel gelijk in ja. Toch vind ik dat 16 jaar moet kunnen!, ik wil er fukking graag heen en heb geen zin om daarmee te wachten tot ik 18 ben.
van mij zul je zeker geen last hebben
stampen!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon alleen toegang voor 18 jaar en ouder... als het dan nog fout gaat, is het een fout van de security (hadden die maar beter moeten checken) en niet de fout van de hardcore scene...

als je 15 bent en je gaat dood is het toch ook de fout van de security,die moeten ze toch ook controleren???met 18 mag je ook geen XTC gebruiken dus jah :/
Waarschuw beheerder
donateur
Leeftijd boeiend?
Als ze "vroeger streng waren had ik ook niet op mijn 13e naar feesten gekunt dus.......
Niet zeiken als ze zich gedragen en gewoon feesten boeit het niet toch......?
maarja ben er toch niet dus.......
mmzls
Waarschuw beheerder
Leeftijd boeit me niet...t gaat om de attitude :)

Verschil is dat veel 16/17/18 jarigen hun eigen op 1 of andere manier nog proberen te bewijzen door stoer over te komen...maar dat heeft te maken met pubertijd :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat maakt nou uit dat 16 jarige rond lopen kom op zeg iedereen komt voor z`n lol om gewoon dikke hakkuh party te houden en dan let je niet op leeftijd of dergelijke

Waarschuw beheerder
Ookal is de leeftijdsgrens 18, dan komen er altijd nog genoeg van 16 of zelfs jonger binnen!
Waarschuw beheerder
Ookal is de leeftijdsgrens 18, dan komen er altijd nog genoeg van 16 of zelfs jonger binnen!

Nou en! ik ben 15 en ben net zo gek van hardcore als jullie dus ik ga erheen.en maak je maar geen zorgen dat je over een echte kleuter struikelt want die laten ze toch niet binnen.

Gewoon lekker stampen man!!:bounce:

Waarschuw beheerder
Het is gewoon kut, feesten moeten voor 18 jaar en ouder zijn:
- minder drugsproblemen
- minder rellen
- minder opgefokt gedrag
Waarschuw beheerder
ik kom zo vaak op feestjes waar je nie eens binne mag komen onder de 18 ofzo dus het heeft niet echt zin vanaf me 14 feeste ik al op cvandie grote feestjes naar mijn mening kijken ze niet echt naar die leefdtijd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vaak onstaan de problemen door gasten die het hun 1e feest is en denken kom ik ga lekker aan de drugs ze nemen vervolgens veel ste veel en worden helemaal para of erger bezwijken er aan. en zo helpen ze het dus voor andere na de klote:S beetjuh jammer maar goed. feesten gewoon vanaf 18 en meer controles op de leeftijd mag van mij dat lost wel een hoop gezeik op. want wat moet een 14 jarige op zterdag om 2 uur snacht op een houseparty helemala niets lijkt me ze horen op bed te liggen:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah heb je wel een beetje gelijk in APELGABJUHH!! jammer dat ze het verpesten.... ik ben zelf 17,bijna 18... maaraj da maakt verder niet zoveel uit,MOH vs Hellraiser is vanaf 17 jaar,staat op het kaartje........ Tot 20 Dec!
Waarschuw beheerder
Staat bij mij nix op het kaartje, maar kom toch wel binnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tis voor 16 :/

en 2 timmer1981: das dus onzin van da minder rellen. want je ziet altijd die ouwere rellen. kleine mannetjes van 16 zie je dat nooit doen! das klinklare onzin!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja zoiets hoorde ik ok.. flyer:16 kaartje:17 maar kan me nix schele want ik ga lekker stampuuuuuh

Waarschuw beheerder
boeid toch niet hoeoud je bent als je het maar naar je zin hebt dat is toch het belangrijkste. mzzls
Waarschuw beheerder
jah idd!! mja 16 of 17 maakt mij niet uit... k kom dan wel binne... as et maar nie 18 is :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het maakt in princiepe niet uit hoe oud iemand is als hij maar komt om te feesten en niet voor andere dingen zoals te experimeteren met drugs ofzo laat ze dat lekker thuis doen. als ik wat nieuws neem doe ik het de 1e keer ook thuis in een vertrouwde omgeving en het gaat altijd goed dan. heb nooit problemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mij maakt het niks uit!

Maar als een 16-jarige slikslet de pijp uit gaat door een x aantal pillen.Moeten ze NIET gaan zeiken dat ze pas 16 was.

Het si niet zo dat er zo geen hardcore feest meer komt omdat zo'n klein kind wat binnen mag loopt te slikken!

Als ze daar nie over gaan klagen achteraf heb ik er geen problemen mee ;)
Waarschuw beheerder
vaak onstaan de problemen door gasten die het hun 1e feest is en denken kom ik ga lekker aan de drugs ze nemen vervolgens veel ste veel en worden helemaal para of erger bezwijken er aan. en zo helpen ze het dus voor andere na de klote

Lul toch niet zo stom man! een 16jarige kan heus wel een beetje nadenken hoor. Er zijn zat 20ers die schuimbekkend op zo'n feest rondlopen en zeggen dat er nog 3 pillen in moeten slaan. En als iemand van 16 jaar naar zo;n feest gaat (zal ie trouwens vast wel ervaring hebben met drugs) en het ZOU zen 1e keer zijn, slik/of snuif je echt niet godse veel hoor.
Nam jij 3 pillen je 1e keer? Ik nam er maar 1 hoor
Ik ben 15 en ik weet best waar men grenzen liggen.

En rosmalen HMD, jij weet niet waar je over praat balletje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MOH vs Hellraiser is vanaf 17 jaar,staat op het kaartje

er staat boven de 17 als je 17 bent ben je niet boven de 17 dan ben je pas als je 18 bent
Waarschuw beheerder
donateur
vaak onstaan de problemen door gasten die het hun 1e feest is en denken kom ik ga lekker aan de drugs ze nemen vervolgens veel ste veel en worden helemaal para of erger bezwijken er aan. en zo helpen ze het dus voor andere na de klote

Zoals ik al zei, dan krijg je ouders die gaan klagen :bah:

Lul toch niet zo stom man! een 16jarige kan heus wel een beetje nadenken hoor. Er zijn zat 20ers die schuimbekkend op zo'n feest rondlopen en zeggen dat er nog 3 pillen in moeten slaan. En als iemand van 16 jaar naar zo;n feest gaat (zal ie trouwens vast wel ervaring hebben met drugs) en het ZOU zen 1e keer zijn, slik/of snuif je echt niet godse veel hoor.
Nam jij 3 pillen je 1e keer? Ik nam er maar 1 hoor
Ik ben 15 en ik weet best waar men grenzen liggen.

En rosmalen HMD, jij weet niet waar je over praat balletje

Goh HMD maak jij je school EERST maar eens af ;)
Wat doe jij eigenlijk op masters als je 15 bent :frusty:

Jij lult als een kip zonder kop!!!!!:bah:

Ik ben die 15 of 16 jarige slikslet echt niet vergeten uit de peppermil :bah:

Die slikt er toch ook ineens 11 of 10 ;)

15 en nu al aan de pillen..... :X GET A LIFE!!!!
Nu al afhankelijk zijn van pillen, wat moet dat later worden :gaap:

Jij weet dus degelijk niet waar je over praat, er leven meer mensen als jou op de wereld en iedereen is anders.
De 1 slikt er 11 de 1e x zoals in de peppermil de ander 1tje.
Sommige gaan na de 1e x de pijp uit ;)

"Mocht ik onder het hakkuh bezwijken schrijf dan op me grafsteen dat ik strak stond?"Of hoe zat dat alweer :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
staat op het kaartje?
ik zie het niet staan hoor

Waarschuw beheerder
en 2 timmer1981: das dus onzin van da minder rellen. want je ziet altijd die ouwere rellen. kleine mannetjes van 16 zie je dat nooit doen! das klinklare onzin!!

Ik heb toch andere ervaringen. Loop eens op een feest tegen een gozer van 25 op en dan tegen een jochie van 16. Wedden dat je van dat kleine pikkie een gigantische grote smoel krijgt en van die gozer van 25 een hand krijgt? Die pikkies denken dat ze zich moeten bewijzen, staan stijf van de testosteron en doen alles om stoer te lijken.
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens het zijn altijd die zogenaamde stoere gasten die je stoer aankijken als je tegen ze aanstoot

sorry hoor vind je het gek dat je tegen iemand aanstoot als er een paar 1000 mensen in een zaal staan die allemaal niet even nuchter zijn en ook wel een bewegen
:)
Waarschuw beheerder
Waar is de tijd dat je allebei sorry zei ongeacht wie het gedaan had :(
Tegenwoordig krijg je idd vaak een blik (en vaak van de iets jongere idd ook mijn ervaring) waar ik als klein meisje "bang" van word :x
Zelfs als ze bij mij mun glas uit mun hand pogo-en :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou warom niet , ken toch ook gezellig zijn met jongeren mensen flink los gaan :bounce:en niet elk jong mensen gedraagd zich er ook naar !

Waarschuw beheerder
Zelfs als ze bij mij mun glas uit mun hand pogo-en :(

Pogoën is helemaal voor boeren...
Waarschuw beheerder
Laat 'de kinderen' toch lekker. Jullie die-hards waren er toch ook al bij vanaf je 13e? Toen was dat nog wijs en nu nog als ik sommiggen van jullie hoor. Stelletje pepsletten. Maar o wee als er nu een persoon van 16 op een feest komt. triest...
Waarschuw beheerder
Ik ga eigenlijk altijd met oudere vrienden feesten en 't zijn altijd 15/16`/17 jarigen die zichzelf supergabber nr. 1 voelen en je in een uniform met een blik aankijken van 'wat doe JIJ hier'?!?!

Zodra ik sta te hakken en er pogoëd iemand om de minuut tegen me op word ik wel vervelend....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze moeten ergens de grens trekken, als ze 16+ op het kaartje zetten zullen 15 jarige het ook proberen.

Net als je er 18 neer zet gaan 17 jarige het ook proberen. ( zo denk ik erover )

Ik heb liever 18+, maja ik ben 17 =] Als ze het te jong maken krijg je weer zo'n geval dat out gaat en mogen daar geen partys meer...

Waarschuw beheerder
Laat 'de kinderen' toch lekker. Jullie die-hards waren er toch ook al bij vanaf je 13e? Toen was dat nog wijs en nu nog als ik sommiggen van jullie hoor. Stelletje pepsletten. Maar o wee als er nu een persoon van 16 op een feest komt. triest...

Nee hoor, ben op m'n 20e begonnen, mooie leeftijd. :)

Waarschuw beheerder
Tsja ik vind het een beetje dubbel...
Ik ben zelf net pas 18 geworden en daavoor baalde ik ook altijd dat het voor 18 was ( Ik kom wel op feesten vanaf 16 maar zat wel altijd in de twijfel en zenuwen of ik binnekwam!) Dus toen ik 18 werd had ik zoiets van: Hehe:d En toen ik hoorde dat masters vs hellraiser voor 16+ was had ik aan de ene kant zoiets van: Beter voor al die meiden en jongens maar aan de andere kant is het wel ( meestal zo) Dat die jonge mensen net beginnen met pillen en daarom niet echt weten wat ze doen( ik zelf heb ook het meest gebruikt van al me aantal keren toen ik net 16 was) om dat je altijd maar meer en harder wilt gaan en oudere hebben dat denk ik wel wat meer gehad.Bovendien zijn het ook vaak de wat jongere mensen die stoer lopen doen en idd denken dat ze geweldig zijn omdat ze op een hakkuhfeesie staan en daar krijg je gezeik en irritatie van! Dus mijn mening is er dubbel over
Maar 1 ding staat vast: T WORD KNALLEN!!!! CU AL 20 DECEMBER:D
Waarschuw beheerder
Afhankelijk zijn van de pillen?? daar weet jij helemaal niks van sukkel! ik gebruik alleen op feestjes.

Ik ben die 15 of 16 jarige slikslet echt niet vergeten uit de peppermil
Die slikt er toch ook ineens 11 of 10

vergelijk je nu elk 15/16-jarige meisje nou met dat wijf ofzo? Alsof ze allemaal in 1x zoveel slikken.
Jij loopt hier te praten alsof je fukking Einstein bent, doe niet zo stom pik
er leven meer mensen als jou op de wereld en iedereen is anders

Je spreekt jezelf gewon tegen man!! kijk eens goed naar die zin hierboven

en waarom vraag je godver wat ik op masters doe, ik ben net zo gek van hardcore als jij!!dan kan jij wel 18 ofzo zijn. DAT BOEIT ME GEEN REET!!!!!!!!

je moet je stoere bek gewoon houu eppo:devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar is de tijd dat je allebei sorry zei ongeacht wie het gedaan had

zo doe ik het wel hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
Trained Evil 20 november 2003 20:31
waar maken jullie je allemaal druk om dan?? ik ben 15, ik ga erheen, en ik ga jullie er allemaal uit stampen!!!!!!!!!!!

Stampen :S:S dat doe je toch op hardstyle :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, leeftijd doet er niet toe, zolang je maar niet tegen me aan pogoot want dan hebben ze weer een dooie, en dit keer niet door de drugs :devil:
Waarschuw beheerder
Lijfstraffen werken wel tegen pogoën...

Waarschuw beheerder
Kijk... medestanders! B-)
Zullen we een politieke partij tegen pogoën beginnen? :devil:
Waarschuw beheerder
Veel mensen hebben er een hekel aan...
Heb welleens ruzie met dat soort gastjes gehad en er help opeens heel wat volk mee :D
Waarschuw beheerder
Stampen:s:s dat doe je toch op hardstyle:s

en ik doe het op hardcore,wat ga jij doen dan??
ik hou niet zo van cliché's
Waarschuw beheerder
Ik zuip altijd op hardcore :p
Waarschuw beheerder
donateur
en ik neuk op speedcore (Y)
Waarschuw beheerder
Te langzaam... :S

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
DOe je goed dan :O
Waarschuw beheerder
Ik nie :)

Waarschuw beheerder
op mijn kaartje staat vanaf 18 dussss.t is vanaf 18 maar er zullen er best wel wat jongere rondlopen..maar das overal wel...
Waarschuw beheerder
beetje vaag dat iedereen denkt dat alle 16 / 17 jarige pillen slikken etc. ik zelf heb het nog nooit gedaan en heb er ook echt geen behoefte aan ofzo
Waarschuw beheerder
k ben er niet aan ofzo maar op zo'n feestje als masters vs. hellraiser ist wel lache. Kan ik langer stampen..wel zere voeten volgende dag:s
Waarschuw beheerder
:p
kaartje heb ik ^^
Waarschuw beheerder
donateur
Afhankelijk zijn van de pillen?? daar weet jij helemaal niks van sukkel! ik gebruik alleen op feestjes.

Ik ben die 15 of 16 jarige slikslet echt niet vergeten uit de peppermil
Die slikt er toch ook ineens 11 of 10

vergelijk je nu elk 15/16-jarige meisje nou met dat wijf ofzo? Alsof ze allemaal in 1x zoveel slikken.
Jij loopt hier te praten alsof je fukking Einstein bent, doe niet zo stom pik
er leven meer mensen als jou op de wereld en iedereen is anders

Je spreekt jezelf gewon tegen man!! kijk eens goed naar die zin hierboven

en waarom vraag je godver wat ik op masters doe, ik ben net zo gek van hardcore als jij!!dan kan jij wel 18 ofzo zijn. DAT BOEIT ME GEEN REET!!!!!!!!

je moet je stoere bek gewoon houu eppo

Nou nou komt wel degelijk uit een 15-jarige z'n mond.

Ik sprak me niet tegen, dat ging over die pillen.Zoiets noemen ze begrijpend lezen, krijg je volgend jaar ofzo wel op je eindexamen ;)

Het is ook zo stoer om op feestje's pillen te gebruiken als je 15 bent.Ik begon pas op me 16e met zuipen , begin eens ff wat meer verstand te kweken.
Het gaat me nie om da geklapte wijf van de pep maar om er leeftijd.
De leeftijd speelt de rol in de media!
Wat zal eerder in het nieuwe komen: een 15 jarig geklapte gast van de pillen of een 21-jarige.

Denk eens ff na!

Wie zal er eerder klagen ouders van 15-jarige of ouders van 21-jarige.

Simpel toch???
Volwassen is een moeilijk woord ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is vanaf 16! mailtje gestuurd naar masters..
mischien kut maar als iedereen die gebruikt gewoon normaal gebruikt is er toch geen kut aan de hand...
iedereen kent ze grenzen ook iemand van 14 neem ik aan....
Waarschuw beheerder
blaat blaat blaat
Waarschuw beheerder
Het is ook zo stoer om op feestje's pillen te gebruiken als je 15 bent.Ik begon pas op me 16e met zuipen.

ik heb het helemaal niet over stoer zijn. ik vind het ook trouwens absoluut niet stoer.
ik ben er helaas (misschien door groepsinvloed) wat eerder mee begonnen dan jij.
Ik vind het leuk om te gebruiken op feestjes.
en je moet een 15-jarige ook geen volwassen noemen eppo.

je hebt wel een héle wijze mond
Waarschuw beheerder
staat ook op de flyers dat het vanaf 16 is

Waarschuw beheerder
NOU lekker boeiend zeg je komt daar toch om los te gaan of niet soms.
En niet al die jongeren gebruiken drugs hoor, en als ze dat wel doen lekker laten gaan denk, dat is hun eigen keus en ze weten heus wel wat de gevolgen ervan kunnen zijn!

Waarschuw beheerder
ik heb het helemaal niet over stoer zijn. ik vind het ook trouwens absoluut niet stoer.
ik ben er helaas (misschien door groepsinvloed) wat eerder mee begonnen dan jij.
Ik vind het leuk om te gebruiken op feestjes.
en je moet een 15-jarige ook geen volwassen noemen eppo.

je hebt wel een héle wijze mond

En vanwege dit soort opgefokt gedrag pas ik dus voor mensen onder de 18 op grote feesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat is echt het trieste van allemaal Trained Evil dat je nu al gebruikt ben je niet stoer mee ook al denk je van wel maja merk jevanzelf wel dat het een x goed fout gaat of dat je ouders er achter komen kan je niet zo meer lachuh
Waarschuw beheerder
heb ik gezegd dat ik het stoer vind?

Waarschuw beheerder
Wat is het nou?? 16, 17 of 18?? snap er de ballen van

(k)
Waarschuw beheerder
Jezus, dat je hierover een topic durft te openen.

En dan mensen die er nog op in gaan ook..

Zodemieter op!
Wat is nu de vraag? of je onder de 16 naar binnen mag? Denk is na, dat hoop ik toch niet. Dat ouder uitziende dames en heren erdoor heen glippen vind ik prima. Was zelf ook 15 voor eerst op een feest. Maar je gaat toch niet verwachten dat we dat als normaal gaan beschouwen. Als ik een overduidelijke 14 jarige ofzo tegenkom schop ik hem zelf naar ze nest
Waarschuw beheerder
hehehe jah das een beetje jammer he ;)
Waarschuw beheerder
vanaf het kaartje:

''alleen personen boven de 17 jaar, legitimatie verplicht.''

Dus lekker tegenstrijdig allemaal weer! Maar je zal wel weer zien dat er weer genoeg binnen rondwandelen die jonger zijn dan dat.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een e-mail gestuurd naar masters of hardcore info en die zeiden dat het voor 16 jaar en ouder is!!!
Waarschuw beheerder
Waarom staat overal dat het om 7 uur afgelopen is en op mijn kaartje tot 6?!?!?!?
Waarschuw beheerder
Lekker vaag weer allemaal
Waarschuw beheerder
hey het gaat er tog om als je et leuk heb of wat ga je nouw echt zitten kijken als ze nou 16 jaar of jonger zijn en je dan lopen te ergeren.. het is dat ik zlef 16 ben en al naar feesten ben geweest maar daar ergerder zich tog ook niemand aan mij of wat....

en idd lekker vaag allemaal..

Waarschuw beheerder
Als ik eerlijk ben dan ga ik ook al vanaf mijn 16e naar fessten toe... voelde me toen ook nog echt een kleintje... Het is supervet op zo'n feest als je 16 bent maar het lijkt me nu ik 18 ben een kwalijke zaak als er 'kindjes' van 16 jaar rond mogen lopen.. misschien een btje krom maar dat is hoe ik er op dit moment over denk :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben 16 ben er ook geweest en volges mij heeft niemand last van mij gehad. Heb juist lol gehad met mensen daar... dussssssssssssssssss­ssss

Werkzaam bij Audiophonik
Artiest Amanael
Waarschuw beheerder
ikke ben ook 16 nog niet zo heeel veel feestjes bezocht maar ik heb gehoord da ze die grens naar 18 wille legge standaard en ook in kroege en discotheke ofzoiets maja ik von t leuk toen ik vorig jaar 16 wer 1uh feestje megarave en ik zal t ook nooit bergete ckor niet maja ...

drugz ben ik gewoon te vroeg mee begonnen maaruh gestopt en k heb dr spijt van mede dankzij de drugz ben ik nogstees een opdondertje (onderzoek heeft da uitgewezen.)

en verder hoop ik ook dat de agressie op de feestjes weer omlaag gaat.
t is niet voor nix een feest ? anders heete t ook niet "party" maaruh battle of fight ofzo ...

Waarschuw beheerder
Tinkerbell je zit vol vooroordelen

Misschien omdat jij jezelf hier de oudste voelt en er even stoer over wilt doen??
Ben 17 trouwens en tog ook gewoon binnen bij party's..

De leeftijd maakt niks uit, sommige mensen van 30 gedragen zig als een 11 jarige. Maar de organistaie moet gewoon ergens een lijn trekken en die vind ik wel goed liggen omdat er anders 13 jarigen rond lopen...