| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore vs Hellraiser, zaterdag 20 december 2003 om 21:00 |
Weg met die kinderen op zo een feest zometeen wordt het ook nog 6 jaar en ouder pfoe wat een gezijk
nee jij bent 19 jaar en kan niet eens fatsoenlijk nederlands!
en wil niet veel zeggen maar veel mensen van een jaar of 19 zijn net zo goed nog n stel pubers dus ga niet doen alsof je al volwassen en wijs bent ofzo...ik ben 17 en zie niet in waarom ik niet op een feest zou mogen komen...ok sommige 16 jarige zijn kinderachtig maar dat zijn sommige 18/19 jarige net zo goed.alsof je last hebt van 2jaar jongere mensen...poehpoeh wat een verschil zeg!!voor die paar puberale mensen de leeftijd naar 18 zetten slaat nergens op,want 18+ ers zijn vaak ook lastig...zijn ze hier net 18 gaan ze lopen zeuren dat er zoveel kinders rondlopen
laatste aanpassing
Weg met die kinderen op zo een feest zometeen wordt het ook nog 6 jaar en ouder pfoe wat een gezijk
Das nou echt een zielige reactie!
Ik vind dat ze het maar gauw 20 jaar en ouder moeten doen want dan mag jij ook nie binnen! Das ook zon lompe reactie!
Waar maakt iedereen zijn eigen toch druk om! De meeste mensen zijn toch zo van de pad dat ze nog nie eens iemand van 10 kunnen onderscheiden van iemand van 30! Dat is dus bij wijze van spreken! En ook al zie je iemand van 16 wat doe je dan? Er naar toe lopen en zeggen van ik erger me aan jou want jij bent 16 dus je bent irritant!
Uhhh, dit heeft nix met volwassenheid te maken, ik moest ook tot mn 18de wachten tot ik legaal mocht feesten. en ben ook een paar keer geweigerd omdat ik geen 18 was.....ut zijn gewoon de regeles. Dus wat je zegt klopt niet helemaal, je kan wel volwasse zijn op je 17de, maar auto rijden mag je ook nog niet 
Eigenlijk maak het mij totaal niet uit hoe oud iemand is.
Party people only
Eigenlijk maak het mij totaal niet uit hoe oud iemand is.
Party people only
Ben voor 18+ maar heb er op zich geen problemen mee zolang het maar niet voor een overvloed aan puberaal gedrag zorgt.
Partyminded & Openminded
.
Ik was zelf ook een jaar of 15 toen ik naar mijn eerste feest ging.
Dit kan uiteraard je mening zijn maar volgens je feestarchief (the Tempel of Terror '93) was je zelf ook een jaar of 16 op je eerste feest.
Partyminded & Openminded
Ik was zelf ook een jaar of 15 toen ik naar mijn eerste feest ging.
Ik erger me nu al aan je en heb je nog niet eens in het echt gezien...lijkt me sterk dus...ik heb me soms kapot ge'ergerd aan pubers als jij...
Dit kan uiteraard je mening zijn maar volgens je feestarchief (the Tempel of Terror '93) was je zelf ook een jaar of 16 op je eerste feest.
whehhee vet behalve dat zuid laren op z'n engels
hahaha, ja dat klinkt echt lomp inderdaad.....
beetje een mix van perfect ABN nederlands en vertyft engels...uhhhhh
Iemand de teaser al gezien?
ja heb em gezien, vind em een beetje tegenvallen, had eigenlijk wel een vet nummer op de achtergrond verwacht...
wat maakt het uit, dat er mensen van af 16 jaar komen. die gaan nog meer voor het feest dan die van 18 jaar en ouder . omdat ze nog niet zo veel op grotere feesten zijn geweest . en ik zelf heb er nooit last van gehad! wel van een ander soort publiek, maar laten we het daar maar niet over hebben .......party on !!!!!! 
laatste aanpassing
Is het niet 16 jaar en jonger? 
ik word dus ook helemaal gek van al die gaste die zeiken over je leeftijd
wat maakt t nou uit??? laat iedereen gewoon doen wat ie wilt!
En als je je loopt te ergeren op een feest nou dan ben je toch egt verkeerd bezig hoor
je komt er toch voor de muziek??? als je dan op andere gaat letten en je er ook nog aan gaat ergeren nou dan ben je pas echt puber!
En als je je loopt te ergeren op een feest nou dan ben je toch egt verkeerd bezig hoor

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)