Partyflock

Forumonderwerp · 630463
1 volger · 2712x bekeken
Waarschuw beheerder
Hey gasten en meiden...Basement is hier!`Wat zijn de plus en de min punten beneden...en niet over de BARMAN beginen!!!
Waarschuw beheerder
negatief: Kinderdisco

positief: ok gedraaid.
Waarschuw beheerder
waarom zie ik ongeveer 1x in de maand hetzelfde topic steeds voorbij komen ?????
Waarschuw beheerder
donateur
holly is gezellig :)
Waarschuw beheerder
Het is geen Kinder disco.Okay er komen wel veel jongeren en ik ben er mee eens van mij mogen ze thuis blijven om met hun Brabies en hun GI-Joes te spelen.Maar er zijn er zat ouderen bij die iedereen negeert omdat ze alleen maar naar die 50 kids staan te kijken tussen al die 3.000 ouderen.
En Wat Dj Walter betreft...Het is altijd leuk om te weten wat de mensen ervan vinden...zou je moeten weten...je hebt er gewerkt.
Waarschuw beheerder
Ben blij dat jij uitmaakt dat ik het geen kinderdisco vind.
Waarschuw beheerder
als je toch al weet hoe et zit daar tiger-tyger waarom open je dan alsnog een topic :GAAP:
Waarschuw beheerder
wa's er met de barman misschien?

Waarschuw beheerder
appie nie zo zeikuh....

ik ben er laatst n x geweest en heb t prima naar mn zin gehad (Y) heb maling an de kindertjes daar want ik ga voor mezelf...

als ik niks te doen heb ga ik er weer n x heen,ma dan wel in de basement daar draaie ze teminste vette hardcore :D
Waarschuw beheerder
ik zeik niet. hij opent een topic waar die later zelf et antwoord op geeft. oftewel loos topic

Waarschuw beheerder
k denk dat tiger_tyger gewoon duidelijk wil maken dat "the Basement"(en r&b ), geen kids-zaal is

kijk,er lopen wel kids, dat ontken ik ook niet, maar ze zijn NIET in de basement te vinden, serieus! Gem. leeftijd in de basement is zo rond de 19 denk ik.
zelf vind ik ook gewoon dat er in de basement (en r&b ) gewoon een andere sfeer hangt dan de rest v/d zalen... komt waarschijnlijk door "het oudere publiek"

de meeste zalen is t gewoon zo van "kijk mij eens dansen/kijk me nieuwe kleren" ofzo, basement is gewoon "LOS"! die kids met hun nieuwe kleren zijn bang dat t vies word en de gekke dans-figuren kunnen dat dansje niet doen in de basement, omdat de vloer voor "stampen" gemaakt is :P hehe

ik heb nix tegen de andere zalen hoor... vind t allemaal prima zo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jezus ik geef geen antwoord op mijn topic.Ik heb hem geopend...tja omdat ik benieuwd ben wat de feestgangers van Hollywood van de Basement vinden...niet degenen die er niets te zoeken hebben en alleen maar de zaak willen afzeiken.!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
basement is wel de beste zaal van holly alleen 1 nadele blijft gewoon de warmte...
verder heb ik het meestal wel naar me zin en ben er ook voor mezelf en om lol te maken met vrienden onderling...

Waarschuw beheerder
donateur
Ga afentoe als er geen ander relax groot feest is wel us in de bassment kijken. Vind ut wel relax.
tenminste nog ergens waar ze wat harder draaien
Waarschuw beheerder
Pluspunt = dat ze er lekker hard draaien ;-)
En wat de kleine kinderen betreft: daar let ik niet op ga voor mezelf en niet voor hun...!!
Waarschuw beheerder
donateur
basement rules :Bounce:
Waarschuw beheerder
Kijk!
En dat willen we nou horen hey Charly!?Bedankt mensen.En we werken aan de warmte....helaas is dat een van de honderd andere dingen die verbeterd moeten worden.

Waarschuw beheerder
ze hebben daar toch zo,n blower staan met koele lucht?.. als ik t warm heb ga ik da wel staan...

en missy als jullie weer n x gaan ,gaan we mee okee? :BOUNCE:

en apie dat vindt jy!!! wy niej

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
k denk dat tiger_tyger gewoon duidelijk wil maken dat "the Basement"(en r&b ), geen kids-zaal is

kijk,er lopen wel kids, dat ontken ik ook niet, maar ze zijn NIET in de basement te vinden, serieus! Gem. leeftijd in de basement is zo rond de 19 denk ik.
zelf vind ik ook gewoon dat er in de basement (en r&b ) gewoon een andere sfeer hangt dan de rest v/d zalen... komt waarschijnlijk door "het oudere publiek"

de meeste zalen is t gewoon zo van "kijk mij eens dansen/kijk me nieuwe kleren" ofzo, basement is gewoon "LOS"! die kids met hun nieuwe kleren zijn bang dat t vies word en de gekke dans-figuren kunnen dat dansje niet doen in de basement, omdat de vloer voor "stampen" gemaakt is hehe

ik heb nix tegen de andere zalen hoor... vind t allemaal prima zo

:D Yup ben ik helemaal met je eens! Zaterdag ga ik weer los !

(in de basement uiteraard! )

Al moet ik wel zeggen dat in de meeste zalen de sfeer gewoon verrot is (dwz een hoop kleine kindjes die zo arrogant mogelijk proberen te kijken enz ) Maar niet in de basement!
Waarschuw beheerder
donateur
Indd..

Basement is gewoon het gezelligst :)
Waarschuw beheerder
Ckahss in de basement is ut egt gezellig en geweldig stampuhh :bounce:..
al moet ik tog wel zeggen dat ik me in de andere zalen ook nie egt verveel.. OK OK!!! in de Skikut en de R&B zaal zijn zwaar KLOTE... vind ik dan...
maarja holly is zowieso goed te doen ben er bijna elke week...

CIAO
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MENSUH!!!!
ik ben net nieuw hier op partyflock..
ben maurice kom uit DEN HAAG (FC!!!!)
ik ga vaak uit in r'dam en dan vaak hollywood... want Den Haag is egt fuckin saai om uittegaan, dus ben ik in R'dam... of ik ben te vinden op PARTY's..
nah mensen ik krijg kramp in me vingers van ut typen dus ik ga der mee kappuh...

ciao (bedankt dat je eff kwam kijken..)

Voila
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
This daar beetje waarumm maar er wordt wel errug hard en goed gedraait
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dylan draait daar toch?..
die ken ik nog van parkzicht:P
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
He sjors ik wist niet dat je ook op pf zat ,
Waarschuw beheerder
Ikke op PartyFlock...nee hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hangt altijd wel een leuke sfeer daar ja

Waarschuw beheerder
minpunt: is warm:P!
pluspunt: ze draaien lekker hard:D!
Waarschuw beheerder
ja idd :| kan verschrikkelijk heet zijn daar :S

Waarschuw beheerder
Moet je onder de koeling staan, leuk uitzicht en lekker koel ;)
Waarschuw beheerder
Negatief: Erg warm dus meer airco's en er mag wel wat harder gedraaid worden!!
Waarschuw beheerder
Idd veelste warm daaro, wel de gezelligste plek in holly :)
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Waarschuw beheerder
The Bassment is Relaxt . 1000x Beter als dat Gare renesse waar ik werk :D heb het er altijd naar m'n zin in Hollywood :D Respect To Da DJ's and Bar Crew !!
Artiest {SHOWLIST artist 38292, 49990}
Waarschuw beheerder
uhmm...een pluspunt: me nummers worden er gedraaid..:)

Waarschuw beheerder
Basement is idd een een relaxe zaal!! alleen vertiefd warm!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen die zaal is leuk.

Waarschuw beheerder
Basement is :bounce: :p
Waarschuw beheerder
Basement=helemaal toppie :respect:
Alleen beetje jammer dat 't er zo ontiegelijk
warm en druk ken zijn ,de druppels hangen d'r gewoon aan het plafond
maar als ik een beetje goed wil :bounce: in holly
neem ik dat wel voor lief

ohwjah die barman he , vind dat maar een beetje een raar figuur :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
basement is supers :D

word lkkr gedraaid
alleen tis btje heel erg warm daar :/
das wat minder
maar dat nemen we maar op de koop toe he :D

en die barman, ja das maar een raar figuur, benk met knuckles eens :jaja: O:)

Waarschuw beheerder
leuke zaal idd ;P
Waarschuw beheerder
heb wel vraagje over Hollywood, waarom hebben ze die kooi uit de grote zaal gehaald?
Vond het altijd wel (Y) :yes: ????
Waarschuw beheerder
hollywood sux bigtime....

Waarschuw beheerder
De kooi stond in de oude love-boat (zo hete de zaal vroeger boven de grote zaal)aangezien ze alles wilde vernieuwen en restylen,hebben ze hem weggehaald omdat ie niet in het concept paste,nu heet het de lounge-planet.
En in een lounge zaal zet je geen kooi neer natuurlijk :9
Maar ik vond die kooi (Y) altijd leuk uitzicht vanaf de bar :P

Waarschuw beheerder
hollywood sux bigtime....

vandaar dat ik je herken hahaha!

Waarschuw beheerder
|nn0c€nT je bent gewoon zo'n jongetje die eruit geflikkerd is omdat je teveel breezah's en pep ophad en toen ruzie ging maken en flauwviel :[
You suck :yes:

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik pas negatief vind? De eentandige runner die er rondloopt :x
Waarschuw beheerder
Charly S heeft trouwens ook gelijk Dat Dansje is erg IRI !!! haha
Waarschuw beheerder
Charly en Wausheid:

HAhahahah okey :D

Het beleid daar is echt een beetje heel erg jammer. Voor de rest wel een grappige tent hoor maar het beleid en een deel(niet allemaal, zitten ook relaxe gasten bij) van de beveiliging daar is gewoon triest.

Enne Charly kheb je herkent ja, wist niet of je mij ook herkende ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toch wel geil als je gelijk krijgt :-9

Waarschuw beheerder
Vin je :S er zijn wel geilere dingen naar mijn weten hehe ;)

Waarschuw beheerder
bunjee jumpen met een visdraad?
Waarschuw beheerder
Nou mensen ik ben vorige week naar Holly geweest en vond het echt geen ZAK AAN!!!

Er komen steeds meer van die Jonkies binnen man echt niet normaal!!

Maar de Basement blijft natuurlijk wel DE ZAAl !!!! :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Smaken verschillen ;)

Ja jij hoort tot de oudere doelgroep he dj charie ;)

Maar de kelder roeleert idd

Waarschuw beheerder
:$

Waarschuw beheerder
stampen daar :)

Waarschuw beheerder
Jullie met je guppies en je jonkies die daar binnenkomen :s Degene die 18 zijn die voelen zichzelf so much more dan de mensen die 16 zijn :S Hallo iemand van 20 die vinden 18 jarige mensen toch ook niet meteen baby's :S
Ik wed dat die dj charie gewoon niet binnenkwam :d
Waarschuw beheerder
donateur
ja basement is wel gaaf
Waarschuw beheerder
bassment is wel gek! alleen zo warm! kunnen ze niet de bassment met de hoofzaal verwisselen kan patrick staan klote beneden... want die ken egt niet draaien en dan kunnen de kleintjes ook gelijk naar beneden.. :P

en dan heb we tenminste goede muziek in een ruimte die het verdiend :D

Waarschuw beheerder
bobo1982 heeft goeie ideeen :D... stuur ff een mailtje naar hollywood hehe, tjek contact via de site ;P haha
Waarschuw beheerder
min puntje basement laag plafond ben zelf 1.92 ff goed springen is au:frusty:

Waarschuw beheerder
zo idd goede ideeen (y)
die patrick aka nightraver HAHHA, elke keer zo voorspelbaar, als t ene plaatje is afgelopen, weet je al wat erna komt..
idd gewoon verwisselen die zalen
ik ga gelijk mailen
Waarschuw beheerder
techno zaal in hollywood ipv van party planet ofzo.

Waarschuw beheerder
ik draai ook techno in de basement (zolang t publiek er maar voor in is :P)
Waarschuw beheerder
hee charly ga je vanavond een beetje knallen dan ?

:bounce:

Waarschuw beheerder
ik "probeer" het wel altijd :)
Waarschuw beheerder
ok als je LFO (Sheat)- Freak een keertje in hollywood basement draait dan ga ik komen ghehehe.
Waarschuw beheerder
vanavond ff french connexion draaien of anders analogic disturbance of who's fiction das lekker beuken :bounce:

Waarschuw beheerder
french connexion? is dat een franse busmaatschappij ofzo ;P

AD- dusky noises bedoel je zeker?? die moet k ff zoeke

who's fiction... = idd los :D:D en draai k zekerz hehe

Waarschuw beheerder
Die Patrick die voelt zich veeeeels te groot om in de basement te spelen :[
Waarschuw beheerder
ok dan ik zie/hoor je wel vanavond

Waarschuw beheerder
french connexion :S zonder french dan hehe ;) das idd een pendel bus maatschappij
Waarschuw beheerder
godsamme hee zijn we melig vanavond ofzo die french connexion is gewoon een onwijze beukplaat

Waarschuw beheerder
French Connexion ruleert :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hollywood balle tent kom er niet meer sinds lonsdale er word geweigerd omdat we dan gelijk voor nazi worden gezien en te veel kleine kids

Waarschuw beheerder
je word niet voor nazi aangezien, tenzij je je rechterhand continu de lucht in steekt :/
Waarschuw beheerder
je hebt weer lekker gedraaid vanacht was echt :bounce:

Waarschuw beheerder
Techno in hollywood :S
nog nooit gehoord, jammer genoeg

Waarschuw beheerder
thnx man (Y)
Waarschuw beheerder
ik was die gene die nog vroeg aan je of je french connexion bij je had ik was die gast met witte blouse met print er op en had een bril remember me ?

Waarschuw beheerder
weet wel dat iemand m aanvroeg... kan alleen geen gezicht voor me halen

Waarschuw beheerder
barrtjuh heet jij stiekem herman hehehe
Waarschuw beheerder
nee heet gewoon bart
Waarschuw beheerder
Als de bassment een aparte ingang had dan zouden we er zeker vaak komen. ben het echt met de dj en de barman eens dat het publiek er ouder is en de sfeer er lekker is en er niet echt "mooiboys" lopen enzo, maar toch holly heeft wel de naam dat het voor jonger public is.

Er wordt ook goed gedraai hoor echt super paar keer flink los gegaan maar we gaan toch vaker naar ander tenten in rotterdam waar de leeftijd hoger ligt ook al wordt daar niet mijn muziek gedraaid.

Maar aan de ander kant op de feesten waar ik graag kom (zie mijn feest archief) komen ook steeds meer mooiboys en breezar girls met hun lompe "holly dansje" (zo erg is het met dat dansje)

wie weet wordt ik wel te oud om te gaan stappen dat kan ook natuurlijk
Waarschuw beheerder
Vroeger vond ik het nog wel ok toen steef er nog draaide en later melvin en dylan. 1 heel groot minpunt het is vaak erg warm daar.

Die dj's die er nu staan vind ik tsja moet ik daar van zeggen :(.(dylan is nog wel ok)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je me een sukkel vind, dan mag je t best zeggen hoor ;P
Waarschuw beheerder
ik ken je niet en heb je ook nooit zien draaien. Ik ben dit jaar nog maar 2-3 keer in holly geweest.

But if you're as good as they say you are, dan moet ik toch maar een keer kijken :D.

Waarschuw beheerder
k zie je wel een x voorbij stampen dan :)

Waarschuw beheerder
Sjah.. Ik vind de Bassment op Donderdag avond gezelliger dan op Zaterdag... Betere sfeer...
Oohh.. en Charly S.. die draait top! :yes: (y)

Waarschuw beheerder
:$

Waarschuw beheerder
joh kan je tegenwoordig ook de bassment in op donderdag???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen hollywood is dood echt mensen denken dat dat zo leuk is daar maar laar maar voor mij geen holly meer
Waarschuw beheerder
Ik ga daar dus echt nooit meer heen
Waarschuw beheerder
het is echt superglad in de basement als ik me goed herinner...en rijden die robots er nog steeds rond trouwens?! Hollywood vind ik een erg leuke tent..... zeker als je na afloop lekker in de vijfer van het hofplein kan zwemmen :)

Waarschuw beheerder
Laaste keer dat ik in holly was = 2 jaar geleden. k kan me herinneren dat r elk weekend een robot in t midden van de ''hoofdzaal'' ging staan? is dat nog steeds zo!? alleen bassment was wel okey vond ik. je kan niet op je 14e naar een grote party gaan, dus ging je maar naar holly...

Waarschuw beheerder
hey nou weet ik waarom het hoofd van tiger_tyger me zo bekend voor komt! die heeft ooit met een vriendin van me gezoend!

(lang geleden toen we nog in hollywood kwamen ;p )
Waarschuw beheerder
Als ik naar holly ga, dan ga ik meestal wel naar de bassment
Waarschuw beheerder
Yo Char WhAsSuP?
D8 wel dat ik je hier kon vinden.
Maar nu ff antwoord op die topic question:
Plus punten beneden kan ik alleen geven aan
de bassment want het publiek is daar iets ouder
en we hebben daar natuurlijk die gruwelijke dj
Charly S ghehe serieus hij is DOPE als je in holly ben moet je um ff tjekkuh. En verder vind ik holly maar een kindercreche behalve op donderdag dan is het nog wel te doen.
Grootste minpunt vind ik dat er geen techno word gedraait maar ja laat ze dat ook maar nie gaan doen want dan sta je nog tussen al die kids en o ja mag niet geblowt worden ook een minpuntje komt weer door die kids.

Waarschuw beheerder
harstikke relaxte zaal..Heel holly vind ik eigenlijk wel relaxt :)
goeie muziek..gezellig publiek..
kleine nadeel in de bassmant zijn die flitslichten die op je ogen schijnen..ik heb daar al vaak mensen over horen klagen dat ze er duizelig ofzo van werden.. en ja de hitte maar dan kan je altijd ff buiten af gaan koelen om vervolgens weer fris te kunnen feesten
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
waaaaaaaarrrmmmm :o
maar voor de rest wel ok ;)

Waarschuw beheerder
Bassment is wel (Y) goeie muziek, jammer van het jonge publiek dat er rond huppelt.

Waarschuw beheerder
kleine nadeel in de bassmant zijn die flitslichten die op je ogen schijnen

stroboscoop staat heeeeel weinig aan, dus waarschijnlijk flippen die mensen van de foute pillen ofzo hahaha

Bassment is wel (Y) goeie muziek, jammer van het jonge publiek dat er rond huppelt

tis inprincipe hetzelfde wat je op (hardstyle/earlyrave/O-scool)feesten hoort
en wat betreft t jonge breezer publiek... in de basement lopen die niet... ja misschien heeeeeel af en toe, maar ze zullen nooit lang blijven staan... want er is geen competitie voor ze zo van "kijk mij eens mooi zijn" dat BOEID NIEMAND in de basement...
Waarschuw beheerder
Volgende week donderdag kom ik weer is ff een kijkkie nemen in de Basement. Is The Darkraver er dan nog? Al wil ik jou ook wel ff horen draaien hoor Charly S :-)

Waarschuw beheerder
de barman ? dat ben jij toch ? als ik in holly ben, dan ben ik iig in the bassment :P lekker lossss...maar wel veel kleine kinderen daar (in holly bedoel ik)...ach heb je weer wat om te lachen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 johan410: ik draai niet op donderdag, ja heel af en toe... (zo 1x in de 3 maanden ofzo)

Waarschuw beheerder
hey Charly S, jij bent toch een oud klasgenoot van Tjeerd ?? haha ik moet altijd lachen als hij een nummer gaat aanvragen bij je, hij wordt namelijk nooit gedraaid :D (first rebirth komt ie altijd vragen)

Waarschuw beheerder
donateur
Vond het altijd wel relaxt in the bassment maar kom er niet zovaak meer eigenlijk:-)

goed geluid
relaxte sfeer

Wel te veel hardstyle maar volgens mij de laatste keer dat ik er was viel dat ook nog wel mee.

vaak wel Te druk.

rest van hollywood lopen te kleine kinderen.

Waarschuw beheerder
ja klopt k heb bij Tjeerd in de klas gezeten...

en the first rebirth draai k wel :yes:, maar meestal rond 3 uur ofzo, dan begin k oldscool/early rave te draaien

Waarschuw beheerder
haha zal je net zien... hebben we um net weer gemist...liepen we waarschijnlijk weer net effe ergens anders rond...ach shit happens...:D

Waarschuw beheerder
hehe, k draai m zelfs 2x per avond... ook op t einde als k me mix draai met oa. first rebirth/stereo murder/brohym

Waarschuw beheerder
Ik heb Charly ook maar 1 keer the First Rebirth horen draaien :'( In de grote zaal word het nummer nu veel gedraaid :)
Waarschuw beheerder
donateur
ALtyd leuk the basment. alleen je hoort te vaak dezelfde nummers. maar voor de rest altyd gezellie!!

Waarschuw beheerder
ja basment is wel gezellig alleen een paar andere platen kan idd geen kwaad verder wel ok! :jaja:
Waarschuw beheerder
Als je een nummer hoord in de Basement en je loopt 5 minuten later door naar de partyplanet draaien ze precies het zelfde nummer. :s
Waarschuw beheerder
donateur
mooi dach al dat het aan my lag, maar is echt erg soms wel 4 of 5 keer op een avond hetrzelfde nummer

Waarschuw beheerder
raar he als je 2 "bijna" dezelfde zalen hebt ;P haha
Waarschuw beheerder
donateur
ja vin ik bes raar ander plekken hoorjedat niet

Waarschuw beheerder
snollywood is gewoon "doorstroom", als k bv fuck on cocaine draai... na 1 uurtje word ie weer aangevraagd, k draai m dan nog een x, want er zijn toch weer andere mensen in de zaal
Waarschuw beheerder
Tja maar als je na een paar maanden weer is komt kijken, en je hoord nog de zelfde holly poku's :s

Waarschuw beheerder
poQu bedoel je? ;P

Waarschuw beheerder
Holly is kk lauw :respect:

Waarschuw beheerder
ja soms wel...:D

Artiest Richie Riba
Waarschuw beheerder
holly is voor kleine fox kids..
Waarschuw beheerder
Basement is zwaar relaxt voornamelijk op vrijdag vind ik dan weer [meer ouderen]
Waarschuw beheerder
DarkRaver op donderdag is nog relaxter :D [meer studentes whahaha]

Waarschuw beheerder
donateur
Holly is kk lauw

Pardon??
wtf is dat dan voor taal??
Waarschuw beheerder
hadden de basement moeten vergroten i.p.v. R&B room Maar die vrouw achter de balie die is echt grappig dat is opcekers. :D

Waarschuw beheerder
Holly is kk lauw!!

Pardon??
wat is dat dan voor taal??

Dat is mijn taal ;):P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je donderdag niets te doen hebt en je wilt nog effe voor het weekend je opgebouwde studie/werk-agressie eruit stampen dan moet je zkerz bij de Hollywood zijn.

Bij binnenkomst METEEN de kelder in duiken, de hele avond 2 liter kannen bier bestellen en dan hard de alcohol uit je lichaam stampen.

Er is toch niets mooiers dan in je ene hand een 2 literkan verse Freddy (Heineken) en in je andere hand een lekkere peuk, stampend op de hardstyle/jump/oldschool/hardcore beats van de Darkraver en collega!!

Laat die BrEeZaHs lekker boven uit hun dak gaan op de top40 beats :D

Als ik in de kelder bezig ben, zie ik om me heen alleen maar mensen met hetzelfde doel als mezelf: compleet LOS gaan en pas stoppen als de uitsmijter Steve vraagt te stoppen met draaien.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Zaterdag voor et eerst in de Hollywood geweest, was zeker vet daar, vooral onderin. Maar wat is nou precies het verschil tussen die twee zalen? Er werd ook nog aardig wat jumpstyle gedraaid, was wel ff lekker springen daarzo. Alleen jammer dat er zoveel stil stonden, wij stonden op een gegeven moment echt als enige te dansen met ons groepje.

Waarschuw beheerder
het verschil is dat de partyplanet voor funkyhouse-homo paspoppen en blitz-figuren is...

basement = gewoon "boeie wat voor kleren je aanhebt", leeftijdsgrens ligt wat hoger + muziek is beter ;) haha

Waarschuw beheerder
donateur
Dream on charly 8) ik vind de leeftijdsgrens echt overal hetzelfde in dat pand...maar de meest vervelende mensjes lopen idd boven, waar ik wel eens moet werken :s beetje jammer.. :(
Maar goed je doet er niets aan!! Ben je er vrijdag ook?? Ik ben er ook weer eens met bounzz... (Y)

Waarschuw beheerder
hadden de basement moeten vergroten i.p.v. R&B room Maar die vrouw achter de balie die is echt grappig dat is opcekers.

Hey we hadden die extra lucht gewoon nodig oke!!
En Cynthia is een schat ja

Waarschuw beheerder
2 leddie: ik lieg niet hoor, zou niet durven...

Waarschuw beheerder
het verschil is dat de partyplanet voor funkyhouse-homo paspoppen en blitz-figuren is...

Hehe lol (Y) alhoewel ze ook steeds meer naar de bassment trekken :/ helemaal int begin :P
Maar idd in de party sta je om de "Blitzzz" te maken met je nieuwe G-sus uitfit,de bassment om los te gaan :D
Waarschuw beheerder
ok hebbie gelijk in Cynthia is ook wel mooier geworden dat is het niet maar zouden ook ff basement kunnen vergroten je zou eens moeten kijken in de skihut daarboven dat is helemaal erg...nee b;lijf lekker beneden en idd vage nico mijn doel is gewoon lekker los gaan. Hakke en stampen. Zag veel Hollymensen [wel wat ouder volk gelukig]ook op Nightmare zeg...maar ja alleen maar beter toch..en warmte haha ja is wel dringen bij de airco soms..
Waarschuw beheerder
En qua blitz figuren... lijkt wel of iedereen EVISU geil geworden is daar in holly damn...maar ja moeten ze zelf weten.
Waarschuw beheerder
donateur
Die mannetjes van holywood in begin zijn wel :kwijl: hehehe!

Waarschuw beheerder
BaseMent is gewoon top!! Relaxte en volwasse sfeer geen gemouw gewoon los gaan van het begin tot het eind. Je nieuwe prada's show je maar in dat hok ernaast :jaja: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ook alijd met Bounz enzo..dan draaien dj dana of technoboy..waar zit ik dan...:D Idd DE BASEMENT

Waarschuw beheerder
als hun daar hardstyle draaien, dan draaien stoog en ik hardcore/earlyrave/oldscool :P, en aub niet stampen, of pogoen... gewoon ouderwets "hAkkUUHH" :yes:
Waarschuw beheerder
Juist superstoog. Geen gepogo in Da Basement. Gewoon ouderwets hakken. Of je mag ook een poging wagen om my dansje na te doen. Maar ja. Dat lukt bijna niemand. Gna gna gna
Waarschuw beheerder
Haha, toen Ferry Corsten draaide was er zowat niemand in de basement. Ik heb er de hele avond lekker kunnen genieten :bier:

Waarschuw beheerder
Of je mag ook een poging wagen om my dansje na te doen. Maar ja. Dat lukt bijna niemand. Gna gna gna

mij lukt t al aardig hehhehee ;P en Mars die evenaart je al stoog
Waarschuw beheerder
Altijd wel grappig. maar kap es ff met het 25x draaien van: there some ho's in this house
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker hakkuh :vaag: Nou dan mogen ze wel wat meer hardcore draaien! Als je elke week gaat dan hoor je elke week dezelfde muziek in de bassment.Daar mag wel even verandering in komen.En niet de laatste 2 uurtjes hardcore das fucked up! Drom gaak ook niet meer naar holywood :)
Waarschuw beheerder
The French Connection - The French connection..kan je die misschien ff draaien vrijdag?
Waarschuw beheerder
donateur
Wrom maken ze van de kleinste bassment zaaltje niet gewoon een hardcore zaaltje :'( Of zijn ze bang dat er teveel gabbers komen :@

Waarschuw beheerder
Wrom maken ze van de kleinste bassment zaaltje niet gewoon een hardcore zaaltje

er is maar 1 basement...
wat betreft dat hardcore zaaltje... weinig tot geen kans hahaha, k draai ook liever voor mooie dames ipv lonsdale wijven met witte bretels en opgeschoren haar :D:D :x
Waarschuw beheerder
donateur
Nou sorry maar niet iedereen loopt met lonsdale en blablalbla...

Ik ben ook hardcore 2 da bone..Ik heb geen kisten geen opgeschoren haar geen brutels en shit.En het zaaltje dernaast weet ik veel hoe dat heet hehe..Dacht dat het allemaal bassment was.
Maar ik snap het opzich wel want sommige "zwabbertjes" die zich gabbers noemen..Die zijn gewoon teringflikkers..zijn van die kut racisten enzo en van die relnichten.Maarja die moeten het altijd verneuken voor andere :D

Waarschuw beheerder
idd, die figuren hoeven van mij niet te komen :)
Waarschuw beheerder
donateur
:D ik schaam me voor die mensen! Die mogen van mij dood neerpleuren :D :dood: Maarja het is wel jammer :) maar je doet er niets tegen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
airco staat altijd optijd aan... maar k weet t, soms ga k zelf ook bijna van me stokkie zo warm is t :(
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe soms komme de druppels van het plafon afvalle :D

Waarschuw beheerder
dat is een goed teken :D

Waarschuw beheerder
dat is t teken dat er flink los word gegaan... "HAKUUUHHH"!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe..Maar het is nog wel ranzig.. Maarja :D der mag nog steeds meer airco komen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom morgen ook gezellig weer langs in de kelder... Morgen zal je denk geen last hebben van breezah boys en girls, want kindervriend theo en z'n cameraploeg komen dus al dat popiejopie volk zal wel bovenstaan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga morgen ook maar weer eens naar Hollywood Jippieee
Waarschuw beheerder
jippie hollywood :bah: :bah: :bah:

Waarschuw beheerder
jah joh laten we is naar holly :D woot en dan veel bReeZaHH drinken en heel beidehand aan de kant staan om te laten zien hoe stoer ik wel niet stil kan staan
:Bah: nee dank u zeer :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe allochtoon :D gezellig tog :D whehe..

Met 2 breezers in me hand stamp ik voor me vaderland :P

Waarschuw beheerder
jah tog :D leuk man hollywood ECHT TE GEK ook errug hard hoor wow....

STAMPEN EN KNALLEN!!! (inhoud ervan is dus gewoon hele avond met breezer tegen de muur staan en toekijken hoe normale mensen dansen)

kortzichtig weetik maar :D moest eruit :D

Waarschuw beheerder
donateur
In de bassment valt het best mee hoor,je moet er niet te vaak heen gaan nee.
Maar ja,het is bij mij in de buurt,dus als er niks anders is,kan het welles zo zijn dat we dan maar daarheen gaan,dan hoef je toch niet meteen een BReeZaH te zijn :S

Waarschuw beheerder
nee hoeft ook niet :flower: maar lopen der wel veel van rond :D enne jah idd tis echt van been there done that...
voor mij namelijk ook errug dichtbij ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Het allerergste was gisteren bij Hollywood,dat ik in de rij stond met allemaal 15jarige BREeeZAHKiNDJeS,en wie moest zijn legitimatie laten zien

Juist ja

ik!

:@

Ik ben 20 :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:O das verkk heb dan ook nog nooit legitematie hoeven laten zine :D drom was dat ook the place to be op je 15e word je niet geweigerd :D

:flower: voor jou door die lompe actie door welke uitsmijter... die marrokaan of die nederlander (ken die marrokaan toevallig goed haha)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou toen ik 15 was zeiden ze nooit wat daar,het is sinds mijn 19e dat ze dat steeds vaker gaan vragen,daar en ook bij andere discotheken en feesten :vaag:

Maar goed dank je wel voor je medeleven.
Het trouwens een donkere dikke man,weet niet welke afkomst.

Waarschuw beheerder
haha dan wast die marrokaan :D
maar goed voel me nooit echt op me gemak in hollywood niet mijn mensen en helemaal bizar is bij bounzzz dat was verschrikkelijk :O

Waarschuw beheerder
heb t gister zeker wel aardig naar me zin gehad :yes:... foto's komen binnenkort... t was aardig los iig ;P...

"fucking clowns" (evil activities) :D
Waarschuw beheerder
ckers naar mijn zin gehad ale kleintjes naar boven gehuppeld ikke lekker hakken
Waarschuw beheerder
gewoon een kut tent veelste jongen mensen en het zit er vol clubkuttuh nee nix voor mij heheh

Waarschuw beheerder
hahaha :d ikkuh ben een clublul :D veel mooier dan lonsdale joh :D
Waarschuw beheerder
donateur
whahahaha :D allochtoontje :p dan moet je aka clublul derbij zettn in je pf naam! heeft sanderhardcore owk ahahah!

Waarschuw beheerder
:P jah kan ook he :P maar ben liever origineel :P
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha :D tja.. dan houd het op!

Waarschuw beheerder
:D tjah ik zit er niet mee :D

Waarschuw beheerder
t was weer losjes van8 :D

fukin' pijn in me kop!...

prednison attack = eardrums attack, als je ff de monitor te hard aan hebt staan :9
Waarschuw beheerder
was weer een leuk avondje maar het nr dat je draaide VOOR cocaine motherfucker heb je zwaar verneukt vind ik maar voor de rest was het wel weer lache

Waarschuw beheerder
stereo murder bedoel je?...

een beetje "cutten" met die pioneer he, soms wel leuk (en soms storend :P)
Waarschuw beheerder
Yo ik ben a.s. donderdag in de basement te vinden.
Ik hoop dus op veel bier, vage jumpplaten en hardcore

:bier:

Waarschuw beheerder
dan zal je toch echt naar de partyplanet moeten gaan want op do. is de basement dicht :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga denk is vrijdag kijken in snollywood :D

Waarschuw beheerder
Kutzaal :@ En die dj's daar zijn al helemaal (n)

:p

Waarschuw beheerder
donateur
hmm ik ben er laatst nog geweest toen was Zany er .. dat was wel leuk :)
allen die barman :kots:
hehehe grapje :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er een paar keer geweest, was wel leuk moet ik zeggen.. Maar niet echt spectaculair ofzo..

Waarschuw beheerder
vrijdag is er I LOVE Hardstyle met Loenahhhh

Waarschuw beheerder
Luna zuigt :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik doe ff de groeten aan de barman en de dj's daar

(tijd niet gezien)
Waarschuw beheerder
vanaaf stampuhhh op luna :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Jes in holywood zie het al voor me :p heb je je neef al gesproken hahahahahha!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja net hij ga naar carl cox

maar niet lang want hij stond onder de douche
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg nah is ff dat ie wat van zich moet laten horen hahaha!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zal ik doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sorry weer vergeten
Waarschuw beheerder
Holly is ckr lauw
Artiest Tele
Waarschuw beheerder
ga best wel vaak op donderdag met darkraver vroeger af entoe zaterdag maar toen was het elke week hetzelfde meestal kut gedraait kut uitsmeiters op elke hoek van de zaal :| en altijd dezelfde nummers :S

gewoon een kut tent op zaterdag of vrijdag

Waarschuw beheerder
afgelopen vrijdag was best lache...

basement dan: lekkere early hardcore :D
Waarschuw beheerder
een tijdje niet geweest ff vrijdag ff kijken broertje[19] heeft toch van die birthdaykaartjes..fles ''champagne '' altijd lekker..:D

Waarschuw beheerder
donateur
..fles ''champagne '' altijd lekker

Van die goedkope hoofdpijn champagne bedoel je.. ;-)
Waarschuw beheerder
Minpunt:dat de barman niet naar getrouwde vrouwen mot kijken haha die jorge