Partyflock

Forumonderwerp · 630463
1 volger · 2489x bekeken
Waarschuw beheerder
Hey gasten en meiden...Basement is hier!`Wat zijn de plus en de min punten beneden...en niet over de BARMAN beginen!!!

Waarschuw beheerder
bunjee jumpen met een visdraad?
Waarschuw beheerder
Nou mensen ik ben vorige week naar Holly geweest en vond het echt geen ZAK AAN!!!

Er komen steeds meer van die Jonkies binnen man echt niet normaal!!

Maar de Basement blijft natuurlijk wel DE ZAAl !!!! :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Smaken verschillen ;)

Ja jij hoort tot de oudere doelgroep he dj charie ;)

Maar de kelder roeleert idd

Waarschuw beheerder
:$

Waarschuw beheerder
stampen daar :)

Waarschuw beheerder
Jullie met je guppies en je jonkies die daar binnenkomen :s Degene die 18 zijn die voelen zichzelf so much more dan de mensen die 16 zijn :S Hallo iemand van 20 die vinden 18 jarige mensen toch ook niet meteen baby's :S
Ik wed dat die dj charie gewoon niet binnenkwam :d
Waarschuw beheerder
donateur
ja basement is wel gaaf
Waarschuw beheerder
bassment is wel gek! alleen zo warm! kunnen ze niet de bassment met de hoofzaal verwisselen kan patrick staan klote beneden... want die ken egt niet draaien en dan kunnen de kleintjes ook gelijk naar beneden.. :P

en dan heb we tenminste goede muziek in een ruimte die het verdiend :D

Waarschuw beheerder
bobo1982 heeft goeie ideeen :D... stuur ff een mailtje naar hollywood hehe, tjek contact via de site ;P haha
Waarschuw beheerder
min puntje basement laag plafond ben zelf 1.92 ff goed springen is au:frusty:

Waarschuw beheerder
zo idd goede ideeen (y)
die patrick aka nightraver HAHHA, elke keer zo voorspelbaar, als t ene plaatje is afgelopen, weet je al wat erna komt..
idd gewoon verwisselen die zalen
ik ga gelijk mailen
Waarschuw beheerder
techno zaal in hollywood ipv van party planet ofzo.

Waarschuw beheerder
ik draai ook techno in de basement (zolang t publiek er maar voor in is :P)
Waarschuw beheerder
hee charly ga je vanavond een beetje knallen dan ?

:bounce:

Waarschuw beheerder
ik "probeer" het wel altijd :)
Waarschuw beheerder
ok als je LFO (Sheat)- Freak een keertje in hollywood basement draait dan ga ik komen ghehehe.
Waarschuw beheerder
vanavond ff french connexion draaien of anders analogic disturbance of who's fiction das lekker beuken :bounce:

Waarschuw beheerder
french connexion? is dat een franse busmaatschappij ofzo ;P

AD- dusky noises bedoel je zeker?? die moet k ff zoeke

who's fiction... = idd los :D:D en draai k zekerz hehe

Waarschuw beheerder
Die Patrick die voelt zich veeeeels te groot om in de basement te spelen :[
Waarschuw beheerder
ok dan ik zie/hoor je wel vanavond

Waarschuw beheerder
french connexion :S zonder french dan hehe ;) das idd een pendel bus maatschappij
Waarschuw beheerder
godsamme hee zijn we melig vanavond ofzo die french connexion is gewoon een onwijze beukplaat

Waarschuw beheerder
French Connexion ruleert :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hollywood balle tent kom er niet meer sinds lonsdale er word geweigerd omdat we dan gelijk voor nazi worden gezien en te veel kleine kids

Waarschuw beheerder
je word niet voor nazi aangezien, tenzij je je rechterhand continu de lucht in steekt :/
Waarschuw beheerder
je hebt weer lekker gedraaid vanacht was echt :bounce:

Waarschuw beheerder
Techno in hollywood :S
nog nooit gehoord, jammer genoeg

Waarschuw beheerder
thnx man (Y)
Waarschuw beheerder
ik was die gene die nog vroeg aan je of je french connexion bij je had ik was die gast met witte blouse met print er op en had een bril remember me ?

Waarschuw beheerder
weet wel dat iemand m aanvroeg... kan alleen geen gezicht voor me halen

Waarschuw beheerder
barrtjuh heet jij stiekem herman hehehe
Waarschuw beheerder
nee heet gewoon bart
Waarschuw beheerder
Als de bassment een aparte ingang had dan zouden we er zeker vaak komen. ben het echt met de dj en de barman eens dat het publiek er ouder is en de sfeer er lekker is en er niet echt "mooiboys" lopen enzo, maar toch holly heeft wel de naam dat het voor jonger public is.

Er wordt ook goed gedraai hoor echt super paar keer flink los gegaan maar we gaan toch vaker naar ander tenten in rotterdam waar de leeftijd hoger ligt ook al wordt daar niet mijn muziek gedraaid.

Maar aan de ander kant op de feesten waar ik graag kom (zie mijn feest archief) komen ook steeds meer mooiboys en breezar girls met hun lompe "holly dansje" (zo erg is het met dat dansje)

wie weet wordt ik wel te oud om te gaan stappen dat kan ook natuurlijk
Waarschuw beheerder
Vroeger vond ik het nog wel ok toen steef er nog draaide en later melvin en dylan. 1 heel groot minpunt het is vaak erg warm daar.

Die dj's die er nu staan vind ik tsja moet ik daar van zeggen :(.(dylan is nog wel ok)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je me een sukkel vind, dan mag je t best zeggen hoor ;P
Waarschuw beheerder
ik ken je niet en heb je ook nooit zien draaien. Ik ben dit jaar nog maar 2-3 keer in holly geweest.

But if you're as good as they say you are, dan moet ik toch maar een keer kijken :D.

Waarschuw beheerder
k zie je wel een x voorbij stampen dan :)

Waarschuw beheerder
Sjah.. Ik vind de Bassment op Donderdag avond gezelliger dan op Zaterdag... Betere sfeer...
Oohh.. en Charly S.. die draait top! :yes: (y)

Waarschuw beheerder
:$

Waarschuw beheerder
joh kan je tegenwoordig ook de bassment in op donderdag???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen hollywood is dood echt mensen denken dat dat zo leuk is daar maar laar maar voor mij geen holly meer
Waarschuw beheerder
Ik ga daar dus echt nooit meer heen
Waarschuw beheerder
het is echt superglad in de basement als ik me goed herinner...en rijden die robots er nog steeds rond trouwens?! Hollywood vind ik een erg leuke tent..... zeker als je na afloop lekker in de vijfer van het hofplein kan zwemmen :)

Waarschuw beheerder
Laaste keer dat ik in holly was = 2 jaar geleden. k kan me herinneren dat r elk weekend een robot in t midden van de ''hoofdzaal'' ging staan? is dat nog steeds zo!? alleen bassment was wel okey vond ik. je kan niet op je 14e naar een grote party gaan, dus ging je maar naar holly...

Waarschuw beheerder
hey nou weet ik waarom het hoofd van tiger_tyger me zo bekend voor komt! die heeft ooit met een vriendin van me gezoend!

(lang geleden toen we nog in hollywood kwamen ;p )
Waarschuw beheerder
Als ik naar holly ga, dan ga ik meestal wel naar de bassment
Waarschuw beheerder
Yo Char WhAsSuP?
D8 wel dat ik je hier kon vinden.
Maar nu ff antwoord op die topic question:
Plus punten beneden kan ik alleen geven aan
de bassment want het publiek is daar iets ouder
en we hebben daar natuurlijk die gruwelijke dj
Charly S ghehe serieus hij is DOPE als je in holly ben moet je um ff tjekkuh. En verder vind ik holly maar een kindercreche behalve op donderdag dan is het nog wel te doen.
Grootste minpunt vind ik dat er geen techno word gedraait maar ja laat ze dat ook maar nie gaan doen want dan sta je nog tussen al die kids en o ja mag niet geblowt worden ook een minpuntje komt weer door die kids.

Waarschuw beheerder
harstikke relaxte zaal..Heel holly vind ik eigenlijk wel relaxt :)
goeie muziek..gezellig publiek..
kleine nadeel in de bassmant zijn die flitslichten die op je ogen schijnen..ik heb daar al vaak mensen over horen klagen dat ze er duizelig ofzo van werden.. en ja de hitte maar dan kan je altijd ff buiten af gaan koelen om vervolgens weer fris te kunnen feesten
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
waaaaaaaarrrmmmm :o
maar voor de rest wel ok ;)

Waarschuw beheerder
Bassment is wel (Y) goeie muziek, jammer van het jonge publiek dat er rond huppelt.