Partyflock

Forumonderwerp · 630007
1 volger · 11648x bekeken
Waarschuw beheerder
tis FONSJ'N weer!!!! en hij hep tog weer nieuwe skoen'n!!!!! :respect: voor Fonsj'n!!! hij is echt de best'n!!! (y) ;P

en niet stiekem met hoofletters typen hè!? ;)
Waarschuw beheerder
Sjit heej, hoelang zal deze open blijven?? Ik voel een ban aankomen.. :p
Waarschuw beheerder
ik zag hem gister nog laf het flesje melk van een baby'tje stelen, hij kroop onder zn "de stentor" en kloTste het genoegelijk zn strot door! ;P 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelukkig is fonsj'n weer terug gek!!! hij is een van mn trouwste klant'n!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hij is egt de allerbest'n!!! de die-hard die alles doet op zun nieuwe skoen'mm

:respect: voor fonsj'n

Waarschuw beheerder
wie is fonsj'n?

Waarschuw beheerder
ik ben er ook niet echt bij geloof ik

Waarschuw beheerder
donateur
wheheheheh :respect: voor jullie volhouders whehehehe
Waarschuw beheerder
fonsj'n, de eeuwige nieuwe skoene uit de humanitas bak skoepende vediorportiekbewoner is terug!!!!!
ik zag hem gister nog bij de "èl popo" op het terras echt laf iemands mexicaanse steak van tafel af rag'ng!!!! hij kroop er echt GOLLUM-style mee over de brink!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hij is egt de allerbest'n, wat moet et DEVENTER-straatbeeld zijn zonder fonsj'n, ik kan me er nix bij voorstellen :/

als je em verloederd voor et station ziet liggen rotten met een half leeggespoot'n spuit met een roestige naald dan denk je, AHHHHHH EINDELIJK THUIZAAH!! en dan op je dooie akkertje door naar et VEDIOR-PORTIEKJ'N te stiefelen en daar wellustig een lauw blik BEST BIER met pepkloet'n in de rand leeg te klots'n

ET LEVEN IN DEVENTERREUR IS VERRUKKELLUK!!!

8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[i]YEEAAH!!! FONSJ'N IS TERUG!!!
nu, HIER, de ongecensureerde versie van de 2 verdwenen FONSJ'N'S TOPICS :D
[/i]

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(y) yeah!!! echt rielekst!!! (y)
Fonsj'n is echt zoooo hard de best'n!!!!!
(y) 8) 8) 8) 8)
Waarschuw beheerder
donateur
enne, ik zag em wel weer zwalken over de brink hoor, met zun nieuwe skoen'nn

ze waren weer verlept als altijd..

:respect: voor fonsj'n!!

fonsj'n for life 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
og, ik zag em gister nog een dooie eend aanvreten in de singel, ik weet niet offie zn nieuwe skoen'n aanhad want hij stond tot zijn middel in het water :p :respect: voor fonsj'n!! heeft hart voor de natuur dat laat ie zien door dooie, zieke, jonge en zwakke dieren aan te vreten , af en toe gaat ie een beetje ver zoals die ene keer toen ie midden op de brink een dooie kat aan het lik'ng was en er 'm vervolgens op zn hoofd zette en er door de lange B mee ging paradeer'ng!!? :S maar hij bedoel'dn het goed!! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hajje zn nieuw'm skoen'n al gezien dan????? ze zijn echt viiiiies jonge!!!!! ik zag em net voetballe met een rottende placenta en ze dropen echt van de groene zuur'ng en beschimmelde bloedstolsels!! :S hij was er ook echt nèt zo trots op hè!!?
Waarschuw beheerder
eeeeej skefferts ik zag fonsj'n net nog en hij had ze aan hoor die nieuwe skoenen van m en weeje wat hij zei dc jungs bint nie te stoppen:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zaggem gistaah in DEVENTER-CENTRUM rondzwalk'ng, maa'nie eens op nieuwe skoen'nn, dus ik zeg teeg'n em WÁSDÁTTÁN GÈK?! WAA'BINT JE NIEUWE SKOEN'NN??!!

toen deej ie zn DIRK tasje oop'm, en ja hoor, hij had er gwoon nieuwe skoen'nn inzitt'n!! ik zeg tegen em: haje weer in de humantis bak ligg'ng vroet'n ofzow?? waarop ie smerig lachte, een keer skunnig om zich heen tuurde en zei: TUULUK, ASSIEMALOMPISS!! vervolgens ging ie tegen het fonteintj'n anzitt'n om zn nieuwe skoen'nn an te trekk'ng.. je zag echt een stormvloed van krekhoeren en andere deventenaren over de brink heen renn'n en skreeuwen: WHAAAAA WAT UN ODEUREN!! dat was dus van de rottende poot'n van fonsj'n..

egt, FONSJ'N IS DE ALLERBEST'N!!

:respect: voor fonsj'n!!

fonsj'n for life 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
z'n nieuwe skoen'n zijn egt verloedurt hè???
ik zag em er gister nog kwijlend mee door et park kruip'm opzoek naar vertrapte moederkoek'ng!! :p
Waarschuw beheerder
ik zag m net nog over de brink laf agter sparta supportertjes anrennen met zijn vertrouwde kammelendoodragknuppeltje en natuurlijk op z'n verlepte nieuwe skoenen!!!!!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
og, ik zag em gister nog met zn been'n uit de humana-bak steek'ng voor de appie-heijn op de zandweert, en wat denk je wat die gek dr uitgrist: jaaahooor: een paar glimmende witte nieuwe "victory" skoen'n!!!!!! hij doet et hè!!! hij is eg de best'n!!! (y)
Waarschuw beheerder
loop ik over de brink te struinen ziek FONSJ'N liggen tegen de waag wou die zijn nieuwe skoenen uittrekken om ze ff wat lucht te gunnen omdat ze al bijna begonnen te smelten van de zeer penetrante accuzuur luchtwalm die in een straal van 100meter zeer zwaar op je luchtwegen slaat benk gauw ff omgaan lopen om nie naar de grond te storten door de geur:P
ik dacht nog

wat een gek:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jáwàddànnuh!?!?!? das normaal hooah, ik gooidn mn afgekloovm kipstuk'ng op zn nieuwe skoen'n!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
die meteen wegrot'n op de peprest'n die dr nog oplaag'ng!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
og ik zag em gister aan de singel, en hij had alwéér nieuwe skoen'n, hij was uiterst geconcentreerd een dooie kat aan het likken, hij keek schuw om zich heen en toen ie dacht dat er niemand in de buurt was, haalde hij zn rottende knobbelpenis uit zn broek en begon hij zwaar euforisch de dooie kat te neuken :S
Waarschuw beheerder
donateur
volhouders :9
Waarschuw beheerder
donateur
je raad nooit wie ik gister zag ligg'ng skimmel'n bij het stadskantoor, ja hoor, TWAS FOSNJ'N, en hij had gewoon ALWEEAH nieuwe skoen'nn, je zag ze gewoon al van afstand glimmen, officiele TROOP's, wat waren ze verloederd!! kokhalsend lag ie daa', hij had nie eens de moeite genoom'm om de extreem roestige naald uit zn ader'n te trek'ng, dus na'ja, kheb em maar een paar KAASKNABBELS uit mn zakkie toegeworpen..

daar wassie wel blij mee.. hij passte me meteen zn roestige naald, maa'kwas al knetterswaus dus ik vroeg offie geen folie had.. helaas hattie dat nie, dus voor 3 extra brosse KAASKNABBELS en n slok BEST wou ie wel ev';m langs de brink expresse een shoarma met dubbele folie ophalen..

egt kwaaie acties.. dus daar strompelde ie, op zn nieuwe skoen'nn naar de brink expresse.. een half uur later wassie weer terug en ging ie weer in et hoekie van het stadskantoor ligg'ng rott'n, ik ernaast om gulzig wat krek te inhaleren van de verse nog warme folie die ie bij de shoarma kreeg 8)

jah, egt, :respect: voor FONSJ'N, nooit te beroerd om zn nieuwe skoen'nn te gebruik'ng om een andere junk te help'm, ik was egt euforisch :9
Waarschuw beheerder
og, wat had ik laatst dan, een dooie ooievaar oppet dak :S dus ik meteen gebeld naar de vedior ( 0570-614300 ) en via JUNK B hebbik fonsj'n zover gekreeg'ng dattie effe zou langeskoomm, hij werd direct gek in de kop en ragde via de regenpijp et dak op om de dooie ooievaar die daar in verre staat van ontbinding lag te rotten zonder enige aarzeling aan te vreten (y) wat is het toch een goeje hè die fonsj'n!!! hij is eg de best'n (y) staat altijd voor een ander klaar!!! :respect: voor FÖnZj'Ng!!!!! :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
FONSJ'N!!!

:respect:

Hij is weer terug, egt de best'n!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: voor fonsj'n!!! (y) hij heeft aanhang door heel Nederland!! :9 yeah!!! (y) 8)
Waarschuw beheerder
maar hij IS dan ook egt de best'n!!!! :P
Waarschuw beheerder
1 om trots op te weez'n!

:respect: fonsjn!

Waarschuw beheerder
donateur
hij zou ze eigen schoen'n merk moeten beginnen, die Fonsj'n

echt een topp'r! :P
Waarschuw beheerder
Oh man, als ik dit lees heb ik gewoon bijna zin om in Devent'rrr langs te koom'n om het wond'r te aanschouw'n :p
Waarschuw beheerder
voor de echte fonsj'n DIE HARDS!!!!!

klik HIER voor de ongecensureerde versie van de 2 verboden fonsj'n topics 8) :9 (y)
Waarschuw beheerder
en natuurlijk ook het illegale fonsj'n topic moet weer open topic: WE WANT FONSJ'N

:p (y):respect: fonsj'n THE RELIGION :respect:
Waarschuw beheerder
fonsjn grijpt in nederland um zich heen as un virus!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, eindelijk zijn jullie braaf geworden

:respect: voor fonsj'n
Waarschuw beheerder
zelfs damien is geinfecteerd met ut fonsjn-virus!!!!!!!

wie bint nie te stop'm!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom uit Apeldoorn.. maar Fonsj'n Ruleert!!

Kom volgende maand wel ff langs met een zak kaasknabbels!! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uit de ouwe doos:
MONOLOGICAL DESTRUCTOR 4 juli 2003 23:13

hij hep ècht de aller bedruiptstn!!! hij hangt ze snachts in zn eigen mix van menselijke uitwerpselen, kots van stuiptrekkende heroienejunkies en rottende kuikentjes. zodat ze lekker inweken en aan die unieke bruin-groene kleur komen

8)

ik zag hem gister nog een patatje van de grond af likken!!! hij is echt skunnig jongeh!!! en wat denk je......??? hij kroop alwéér op NIEUWE skoenen!!!! waar haalt ie die suuper verlepte met stukjes rottende ingewanden van jonge vogelbekdiertjes gedecoreerde snowboots toch elke keer vandaan??? hij is in ieder geval echt zoooo trots dr op hè!! en loopt er met een van nelle export sjekkie op zn lip echt laf mee te paradeer'ng door de stad!!! :p
Waarschuw beheerder
:respect:voor Fonsj'n!!!en zn aan de heroiene verslaafde embryobrakende moeder, want die is ook echt de best'n!!!(y)[img cacheid=0012a24400014b426f6ce5ac1a00263977]http://www.uglypeople.com/uploaded/6/ugly5.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van nelle export sjekkie

Je weet donders goed dat daar gewoon tabacco farm in zit.
Waarschuw beheerder
wil jij ook fonsj'n eens n keertje spot'n tijdens et skoep'm van nieuwe skoen'n>?!?!?! dan maak je bij deze humana-bak'ng de meeste kans:

Deventer
Holterweg bij Albert Heijn, winkelcentrum Flora
Deventer
Holterweg bij winkelcentrum Flora
Deventer
Pieter de hooghstraat bij de basismarkt
Deventer
Johan Sinthenstraat bij Albert Heijn
Deventer
Dreef bij winkelcentrum Borgele
Deventer
Graaf Florisstraat bij winkelcentrum Keizerslanden
Deventer
Brinkgreverweg bij de beestenmarkt
Deventer
Zwaluwenburg bij winkelcentrum
Deventer
Bellendonkplein ondergronds
Deventer
Schoutenweg 58 bij voordeelmarkt Huzur
Deventer
Boxbergerweg 29 bij Boekhandel Rensink
Deventer
Rielerlaan 45 bij Ozlem Import/Export

:p je kan natuurlijk ook zelf je nieuwe skoen'n deponeerng in de hoop dat fonsj'n ze uit de bak skoept en et zn eig'ng nieuwe skoen'n wod'n!!?!! :9
[img cacheid=0012f70a000c2ef353d9f96a1a00263bf3]http://www.humana.nl/fotos/gebeurt/deponeren.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D sommige lokaties zijn bijna net zo skunnig als fonsj'n nieuwe skoen'n!!! :p
Waarschuw beheerder
KRZA-- 29 september 2003 16:55
hij zou ze eigen schoen'n merk moeten beginnen, die Fonsj'n

echt een topp'r! :p

[img]http://id.nike.com/productimage.swt?background=common/background.png&type=jpg&layer1=us/nyloncortez/l1/v5/v5_l1_06l.png&layer2=us/nyloncortez/l2/v5/v5_l2_10c.png&layer3=us/nyloncortez/l3/v5/v5_l3_78g.png&layer4=us/nyloncortez/l4/v5/v5_l4_01e.png&layer5=us/nyloncortez/l5/v5/v5_l5_07e.png&layer7=us/nyloncortez/l7/v5/v5_l7_07e.png&layer9=us/nyloncortez/l9/v5/v5_l9_07e.png&layer10=us/nyloncortez/l10/v5/v5_l10_07e.png&string1font1=FONSJN&string1color=C7325A&string1xcoord=168&string1ycoord=70&string1xscale=0.6&string1yscale=2&string1rotation=0&string1font2=%20&string1font3=%20&string1font4=%20&layer6=common/dummy.png&layer8=common/dummy.png&string2color=FFFFFF&string2xscale=0.01&string2yscale=0.01&string2xcoord=-10&string2ycoord=-10&string2rotation=0&string2font1=%20&string2font2=%20&string2font3=%20&string2font4=%20&string3color=FFFFFF&string3xscale=0.01&string3yscale=0.01&string3xcoord=-10&string3ycoord=-10&string3rotation=0&string3font1=%20&string3font2=%20&string3font3=%20&string3font4=%20&string4color=FFFFFF&string4xscale=0.01&string4yscale=0.01&string4xcoord=-10&string4ycoord=-10&string4rotation=0&string4font1=%20&string4font2=%20&string4font3=%20&string4font4=%20[/img]:p :9 :9 :p ;P
Waarschuw beheerder
MONOLOGICAL DESTRUCTOR 5 juli 2003 20:40

het FONSJN gedicht:

Fonsj'n is kikng
hij loopt an je auto te wrikng
fonsj'n is eg de best'n
hij loop zn oma met r reuma te pestn
fonsj'n heeft knobbels op zn snikkel
fonsj'n haalt zn pep bie mikkel
fonsjn is altijd groene klontn an et poepm
en hij komt je moeders tampons laf skoepm

:Sazèh!8)

:devil:
Waarschuw beheerder
klik HIER voor alle skunnige ouwe fonsj'n berrig'ng en gedigt'n!!!! presented by the 3demodome!! :9

Waarschuw beheerder
Ik zou die fonsj'n wel eens willen ontmoeten, hij is m'n grote voorbeeld, later wil ik net als hem worden ;p
Waarschuw beheerder
yeah!!!! (y) :9 steeds meer mense zien fonsj'n als hun goeroe en spirituele leider!! (y) :respect: voor fonsj'n!!!! ( heppie al gehoord dattie nieuwe skoene had dan!?!? :p )
Waarschuw beheerder
donateur
is er ook een fonsj'n fanclub?? :respect: fonsj'n
Waarschuw beheerder
t is FONSJ'N en hij is egt de skunnigste'n

Waarschuw beheerder
donateur
hij stinkt wel die FONSJ'N
Waarschuw beheerder
bint bal'n rond?!

DUH!
Waarschuw beheerder
aangezien de partyfuck t nie dee ben ik gister'n maar s ff weer alle portiek'n langs geweest en wie tref ik an......
FONSJ'N natuurlijk heb die waus alweer nieuwe skoenen uit de bakken gevist de loeder!!! :P
en rotten natuurlijk de ingewanden van pas geelimineerde jonge kuikentjes hingen der nog an :D
FONSJ'N met zijn jongekuikentjesragknuppel is egt de best'n!!!!!!
en de skunnigsten :P
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: for FONSJ'N, hij is egt de allerbest'n 8)
Waarschuw beheerder
:respect: foor fonsj'n!!!! hij is inderdaad ECHT de allerbeste!!!, ik zag hem gister nog onder een doorweekte "DE STENTOR". hij likte gulzig een paar zure klonten uit een oud verlept pak melk en kotste vervolgens genoegelijk in een toevallig passerende kinderwagen, die hij uiteraard van de huilende moeder ontvreemde, hij rende laf met de kinderwagen en de baby richting het portiekje van de vedior, de krijsende moedertrut die gek werd van verdriet kon hem toch niet bijhouden want hij was op zn spiksplinternieuwe skoen'n!!!!! :respect: voor fonsj'n!!!! hij is eg kik'ng!!!! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: voor FONSJ'N hij is egt kik'ng!!!!!
want hij heb alweer!! nieuwe skoenen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zag em laatst egt skunnig achter een oud kreupel vrouwtje aankruipen, hij pakte een rottende komkommer en knuppelde haar er laf mee in dr nek, waarna hij er gulzig met haar zojuist gekochte glacé's vandoor ging!?!?!? OP ZN NIEUWE SKOEN'N!!!
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XgAAAIscrEUmv7Tsut0joUNb1E52ww!1FIvYcTk34xT9GwfjW18wwCxJvhHGSiZS*VZYKz!Nk0bDS3aTPP5SeKngtTZ!6fD7S8ysibeKozvoylhMKVRw4nc!cL8sVMCA*Zomo50SIeg/glac%C3%A9-koek'ng!!!.jpg?dc=4675442937133566645[/img]

hij is eg de BEST!!! :respect: voor Fonsj'n!!!! (y) :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
WIEW!!!

ik haddem egt kats al een week nie gezien :|
ik kreeg 's maandags al per sms door dattie ALWEEÀH nieuwe skoen'nn heeft, van die super verloederde EVE & ADAMS dit keer, maar khad ze dus nog nie gezien..

en toen vanochtend, wie lag daar skunnig onder een ouwe DE STENTOR te kwijl'n voor et station terwijl ie skunnig wauwelde: GHÈHÈHÈ JULIO CERVEZA!

ja hoor! twas FONSJ'N en hij had inderdaad nieuwe skoen'nn..

hoe ie het doet zo doet ie het, volgens mij heeft ie op n vodj'n alle lokaties van de HUMANITAS-BAKK'NG uitgetekend, want skijnbaar weet ie ze allemaal te vind'n :/

egt :respect: for FONSJ'N, hij is egt de allerBEST'n

kheb wel zin om maar ns en blikkiej oop'm te trekk'ng, ma'ja, zal mn baas nie egt blij mee zijn..

misskien dattik sneaky in de pauze wel evmkes langs de DIRRUK hobbel 8)

ej, ajûzèh!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
huh?? :S EVE & ADAMS ???? wiiiew!!! dan heb die gek alwééér nieuwe skoen'n!!!! :vaag: want ik zaggem nog geen uurtje geleje bulderend van het laggen bij iemand door de brievenbus kots'n, en toen ie dr laf vandoor ging zag ik toch duidelijk dattie op spierwitte "DUTCHY's" was, die hij duidelijk uit een HUMANTIS-BAK had geskoept want er hing nog half zo'n plastic humanitas-kleding&skoene inzamelings tassie an !!!! :S hij is dus wel hééél erg de allerbest'n!!! (y) :respect: voor Fonsj'ns nieuwe skoene!!! :p
Waarschuw beheerder
donateur
wil wel is een foto zien van die skoene van Fonsj'n

:9
Waarschuw beheerder
[img]http://id.nike.com/productimage.swt?background=common/background.png&type=jpg&layer1=us/nyloncortez/l1/v5/v5_l1_06l.png&layer2=us/nyloncortez/l2/v5/v5_l2_10c.png&layer3=us/nyloncortez/l3/v5/v5_l3_78g.png&layer4=us/nyloncortez/l4/v5/v5_l4_01e.png&layer5=us/nyloncortez/l5/v5/v5_l5_07e.png&layer7=us/nyloncortez/l7/v5/v5_l7_07e.png&layer9=us/nyloncortez/l9/v5/v5_l9_07e.png&layer10=us/nyloncortez/l10/v5/v5_l10_07e.png&string1font1=FONSJN&string1color=C7325A&string1xcoord=168&string1ycoord=70&string1xscale=0.6&string1yscale=2&string1rotation=0&string1font2=%20&string1font3=%20&string1font4=%20&layer6=common/dummy.png&layer8=common/dummy.png&string2color=FFFFFF&string2xscale=0.01&string2yscale=0.01&string2xcoord=-10&string2ycoord=-10&string2rotation=0&string2font1=%20&string2font2=%20&string2font3=%20&string2font4=%20&string3color=FFFFFF&string3xscale=0.01&string3yscale=0.01&string3xcoord=-10&string3ycoord=-10&string3rotation=0&string3font1=%20&string3font2=%20&string3font3=%20&string3font4=%20&string4color=FFFFFF&string4xscale=0.01&string4yscale=0.01&string4xcoord=-10&string4ycoord=-10&string4rotation=0&string4font1=%20&string4font2=%20&string4font3=%20&string4font4=%20[/img]
ik weet et, dit is er een van zn eigen merk maar er volgen ongetwijfeld originele en realistische foto's van fonsj'n's nieuwe skoene!!:p
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl: stoerrrrrrr man :D
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00021ad00004ebf383d0a0001a002849cc]http://www.lionking.org/~kiara/merchandise/clothing/shoes/lionboots.jpg[/img]
deze hattie in begin januari 2003
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: men zeik in me broek hier :D :D :D
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012f83c000c64df47be79651a00284a09]http://www.winkeltjes.net/kidzzzstore/images/0226.jpg[/img]
dit is een van zn favoriete: glimmend wit met enorme plastic nep-air klonten dr onder!! :p meestal steelt ie ze laf van spelende kleuters :9
Waarschuw beheerder
deze zijn uit fonsj'n's strandskoencollectie:
[img cacheid=0012f83d000c64e01f8070661a00284a33]http://www.geocities.com/zomerkleren/naturinos-20.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
tis FONSJ'N en hij heb alweer nieuwe skoenen :respect: voor FONSJ'N

zag k die waus loop'n in de stad met een blikkie schultenbrau in de klauwen weer volop anti zw#lle lieder'n an't zing'n hij is egt de best'n die FONSJ'N
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
zn vakantieskoen'n december 1993
[img cacheid=0004e313000c64e194fc675d1a00284a6d]http://www.wereldreis.net/schoen-intro.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
fonsj'n's meest door hemzelf gewaardeere portiekstappers :
[img]http://www.aardrijk.nl/activiteiten/ruilwinkel/schoen.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
fonsj'n tienerfoto op zn nieuwe skoen'n:
[img cacheid=00047fd8000b51f81e02054a1a00284b3d]http://www.bitboard.com/0798/puke.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012ef9e000ac64bc97b615d1a00284b69]http://www.netforce.be/schoenen.jpg[/img]

ideetje voor FONSJ'N?
Waarschuw beheerder
donateur
roflpantoffel
Waarschuw beheerder
donateur
of dees?

[img cacheid=0004e320000c6501d2a3d9941a00284b84]http://www.liebaart.org/figuren/schoenen.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img]http://eurekagift.hypermart.net/pix/slippers.jpg[/img]
deze hattie nog aan op rave the city :p
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahhahahahhaha :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
dit nix??

[img cacheid=0002273500050ab7c8764ac81a00286b07]http://members.tripod.com/~poppenhuis/pantoffels.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
toenik vanmiddag langus het station kwam lag ie onder een verlepte "DE STENTOR"

toen had ie deze aan:

[img cacheid=0004e403000c68cee2388d651a002898df]http://www.nz2k1.khoe.net/010301/foto/full/025Oude%20schoenen.jpg[/img]

ik weet nie offet wel of geen nieuwe waar'n, maar hij had wel weer een ruige nacht gehad denk ik..

ze zijn zoals altijd egt verloederd jonguh! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: for FONSJ'N

hij is egt de best'n :jaja:
Waarschuw beheerder
de alle alle alle-best'n:p
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0004e585000c6ee6378630a71a0028d53e]http://lensman.freeshell.org/toys/shoes.jpg[/img]

dit zijn zn instappers voor assie maandagmiddag voor de mittaun gaat ligg'ng wacht'n tot ie open gaat
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.buzties.com/ajsports/images/Images/Shoes.jpg[/img]

deze kreeg ie op doktersrecept omdat ie altijd zo skeef zwallukt
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012f89f000c6f08ea66cf661a0028d55c]http://www.pcgamehints.com/pics/2001/Cali_trip_July01/Modesto,%20CA/images/THE%20SHOES.JPG[/img]

deze had ie gister aan toen ie om muntjes stond te skooien voor DE DIRRUK
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=750 cacheid=0012f8a0000c6f226254de8b1a0028d56f]http://www.roggler.com/nineteenwheels/images/shoes.jpg[/img]

een foto'tje van FONSJ'N OP ZN NIEUWE SKOEN'NN vlak voordat ie naar anti-Qlimax ging
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.abigbighouse.com/CLIMBING%20TOWER%20WEB/images/SHOES.jpg[/img]

hier is ie n HUMANITAS bak aan het uitzoek'ng op mooie verlepte nieuwe skoen'nn 8)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0004e5b1000c6f61e1835d7b1a0028d5ab]http://house.napalm.net/status/2002-06-30/shoes.jpg[/img]

dit zijn zn nieuwe aanwinsten de dag erna, uit de HUMANITAS bak op KEIZERSLANDEN..
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.edrington.com/images/taylor_shoes_wow.jpg[/img]

zoals je ziet hattie vroegààh, toen ie in zn eerte levensjaren nog onschulding en onbedorven was, al een goeie smaak qua skoen'nn
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.gildellinger.com/images/sage_in_tennis_shoes_small1.jpg[/img]

een portet van FONSJ'N op zun NIEUWE SKOEN'NN

de lokatie is onbekend, maar waarskijnluk bevond ie zich op dit moment oppet muurtje achter op het pleintje bij het MUGGEPLEIN
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.sackville.ednet.ns.ca/art/gallery/exhibit/design/werkstatte/Werkst_tte_Wiener-pair_of_ladies_shoes-c.1914-m.jpg[/img]

deze heeft ie altijd aan assie naar de ijssel gaat, zodat ie extra stabiel langs de oever zn blikkie BEST BIER kan leegklots'n
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.futurekulture.com/ycc/images/shoes.jpg[/img]

deze hattie aan oppet tai hori voetbaltoernooi..
waar ie ze vandaan heeft is niet bekend, maar hij benadrukte toen dat paars één van zn lievelingskleuren is :9
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0004e601000c6ff71460e99b1a0028d649]http://www.netlabs.net/hp/hoydis/pessimist/photos/school_6_15_00/my_shoes.jpg[/img]

zo zien sn nieuwe skoen'nn eruit na een nachie slenteren in de DEVENTER binnenstad.. ze zijn zoals altijd egt weer verloederd jongûh!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012f8a4000c705904749cde1a0028d66b]http://www.thatchicken.com/Thumbnails/shoes.jpg[/img]

hier heeft FONSJ'N altijd koopavond..

elke zaterdag als de overgebleven levering van HET GOED weer naar de CIRCULUS is gebracht, komt FONSJ'N volop aan zn trekk'ng door de allerskunnigste er tussen uit te plukk'ng ;P
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012f8a5000c705e617a59e21a0028d67b]http://www.comfortshoe.com/custom_shoes.jpg[/img]

dit is FONSJ'N op zn nieuwe skoen'nn bij de IVS
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012f8a6000c7066526bbf9f1a0028d690]http://www.comfortshoe.com/custom_shoe_7.jpg[/img]

ik zag em vanmiddag in mn pauze rondzwalk'ng door de binnenstad op deze brute stappers :D
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaa! :respect: for FONSJ'N!!
hij is egt de ALLER- ALLERBEST'N 8)

en zn skoen'nn zijn verloederd als altijd (Y)(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: (y) (y) :D:D :respect: (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was toen strax eve`m in Deventer, en liep toevallig langs een Humanitas-bak.. wat zie ik daar:
[img cacheid=0004e658000c712dda62d9ed1a0028d880]http://www.theforce.net/humor/thedugsreport/krushonikoota-shoe.jpg[/img]
Ik dacht gelijk ant forum en... het zal toch nie waar wezen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hebtie alweeàh nieuwe skoen'nn???

nah voor iedereen die nog twijfel had
hij is dus egt de best'n 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Het was dus tog FONSJ`N ...

:respect: voor FONSJ`N
Waarschuw beheerder
donateur
:bier:

Waarschuw beheerder
je raad echt nooit wie ik vandaag uit een open riool zag komen kruipen met een rottende komkommer in zn bek waar echt de allerskunnigste spinaziepoepklonten vanafdropen!!???!!?!??? jáááhooor het was FONSJ'N!!!! en jajaja!! hij had zn speciale nieuwe skoen'n an!!!! en wat zijn ze weer superrelaxed!!! :p :respect: !!!
[img cacheid=0012f8b6000c72df41f9f7f01a0028ee3b]http://art.ntu.ac.uk/mental/flipper.JPG[/img] 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wederom onder erbamelijke omstandigheden gefotografeerde unieke beeldn van de held uit Deventer:

[img cacheid=0012f59e000c0aae0658c81c1a002901d7]http://www.uglypeople.com/uploaded/6/ugly104.jpg[/img]
Fons bij de maandelijkse uitdeling van schoenen van het leprafonds.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ah kankes!!! alwéér CENSUUR op zn nieuwe skoen'n!!! ik had die laffe rottende lepraskoen'n eg hat graag wille aanskouwe!!! :S
Waarschuw beheerder
àh gelukkig!!! :respect:
daar hajje ze wel!!! :d
[img cacheid=0012f8f8000c78ee9b241cb51a002949e5]http://www.mcgs.ch/ex_prothese.jpg[/img]
OG ET IS FONSJ'N!!! HIJ HEP NIEUWE BEEN'N!!!
whoehahahahaha!!!!! 8) :D nèt zo skunnig!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012f8f9000c78f38f4a17a51a00294a9c]http://barryrussell.net/thailand/images/shoes.jpg[/img]
unieke foto van fonsj'n's ( :respect: ) slaapkamer!!!
er ligt zelfs nog een oude druipende "DE STENTOR"!!! die hem lekker vochtig heeft gehouden in eenzame tijden
:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ghehehehe egt skunnig!! :P

:respect: vor FONSJ'N hij is egt de lompst'n
en de snelste :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
òòòòhwàddizzzielòmbònnie!!! gwheheh
Waarschuw beheerder
(y) whahahahaha het is um zo lag tie vorige week te afTEREN na de luxsjor, en die bruine kleuah dat is geen schmink, fonsj`ng is sinds kort leerling van de MEESTER huidverbruiner, PIWI, en zo te zien heb tie et al helemaal dooah die fons :respect: tot aan de weggerotte tand`ng an toe! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tis ook direct duidelijk waar ie de laatste tijd hep uitgehange die fonsj'n!!
[img cacheid=0000fd32000215ff2add3f3a1a002999de]http://www-cgi.cnn.com/WORLD/9603/ebola/africa_ebola.jpg[/img] :p

Waarschuw beheerder
What en of Who the fuck is FONSJ'N ????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij is eg de BESTn!!! :D
Waarschuw beheerder
1tjn om as rasegt'n deventernaar trots op te weez'n!

Waarschuw beheerder
:vaag: waar gaat dit over :vaag:
Waarschuw beheerder
over fonsj'n onz'n enig'n egt'n deventer beschermheilige!:p
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.funplanet.com/_usr/pain/gif/pics/hands_01.gif[/img]

zo stond ie gisteren de hele dag voor de DIRRUK, muntjes te biets'n :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012f95e0006fb5476a9827a1a0029eb19]http://www.wissen.swr.de/sf/begleit/bg0049/bg0049x/bg0049xx/lepra.jpg[/img]

Ik zag `m gister`n ant eind van de avond!!! Maar wie is die ander die d`r bij is??? Een bekenden van Fonsj`n?!

:respect: for Fonsj`n
Waarschuw beheerder
donateur
al beelden van zijn nieuwe pantoffels ofnie?
Waarschuw beheerder
eeeeej tis FONSJ'N met ut zusje van cobuzz (die die trouwens zelf nie eens kent) :P

hij is en blijft egt de best'n!!!!!

:respect: voor FONSJ'N hij is egt de skunnigst'n
Waarschuw beheerder
donateur
Dus dat was het zusje van cobuzz (die hij nooit heeft gekend)..

:respect: voor Fonsj`n
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0004efe0000c8f99af68d55b1a0029fedb]http://lsm.crt.state.la.us/painting/walker2.jpg[/img]

`K zag FONSJ`N vanavond op deze skoen`n slenteren...
en de muizen zijn nou laf de speed klont`n van z`n skoen`n ant vreet`n

Hij is echt de allerbest`n :respect: FONSJ`N
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha hij doetet hè!!

ze nieuwe skoen'nn zijn nu al zo verlept dat de muiz'n er al van smikkel'ng 8)

HIJ IS EGT DE BEST'N :9
Waarschuw beheerder
donateur
Hiet het bericht dat FONSJ`N het weerbericht ook al in de STENTOR leest:
[img cacheid=0012f963000c8fb201cf6ccd1a0029ff43]http://www.fedpol.be/fedpol/nieuws/opsporingen/ooggetuige/images/170402nederland.jpg[/img]

Het beloofd een koude nacht te worden dus FONSJ`N heeft zich alweer warm aangekleed...
FONSJ`N de Allebest`n
Waarschuw beheerder
en gelukkig heptie weer lekkkure warme winterskoene uit een humana-bak weten te skoojen!!!
[img]http://www.koalie.net/HisPics/28_20021213003232.jpg[/img] :p
Waarschuw beheerder
ik zag fonsj`ng zojuist met vermoedelijk mun zusje ( die ik overigens nog steeds niet kan herkenn`ng) liggen te pitt`ng in laf portiekj`ng ter hoogte van de beestenmarkt bie de gerrit & marijke tegenover! et stonk er zo hard naar rottende mossels en kattezijk dak er nog geen minuut kon blijven, maar kep wel deze foto! :P

[img cacheid=0004f02f000c90ac527c6be61a002a0a76]http://www.ci.baltimore.md.us/images/tcb/homeless.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Qwibuzz, tuulûk zou je dr nie herken'nn, je kent dr toch geeneens :/

maar sjongejonge

die skabekankahwout'n ook altijd :@:@:@
ze hebb'm gewoon FONSJ'N MET NIEUWE SKOEN'NN EN AL verwijderd van et perkj'ng oppet vogeleiland, DE LOEDERS :@

[img cacheid=0012f96c000c911b195f33111a002a0e6d]http://www.cmo.nl/pe/pe9/dakloos.jpg[/img]

laat ze ns boev'm vang'ng ofzow

maar toenik vanochtend naar mn werruk ging en langus het stadskantoor kwam zag ik dat ie wel weer een nieuw plekkie had gevond'n..

ik snap alleen nie dattie hat in die roes zn nieuwe skoen'nn was vergeet'n mee te neem'mm :S:S:S

[img cacheid=0012f96d000c911faa5d60211a002a0e6d]http://www.noorderlicht.com/img/fest99/podium/sme1.jpg[/img]

ondanks dat, :respect: for FOSNJ'N, hij is égt de ALLERBEST'N!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
wist'n jullie trouwens wel dat FONSJ'N vroegàh helemaal nie onder een oude DE STENTOR hoefde ligg'ng te rott'n??!

hij had eerder altijd een zwaar rielekst perceeltj'n aan de ijssel.......

hij woonde er net een half jaartje toen bleek dattet waterpeil van de ijssel in de winter altijd een stuk hoger is.....

dit had desastreuze gevolg'ng voor zn huissiej, waar ie al zn spaarcentjes in had gestopt (verkregen mettet verpats'n van nieuwe skoen'nn)

[img]http://www.telegraaf.nl/krant/ditjaar/hetjaar1998/fotos/jo98.sep.orkaan.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat zie ik nou dan???!! :vaag:
:respect: for FONSJ'N, hij is egt de best'n :9

hij heb gewoon uit voorzorg een paar hele kwaaie laarz'n gevond'n inneen humanitas bak voor deze regenachtige tijd'n..

[img]http://www.leensweb.nl/foto/modderglijdenfcleo/modder52.jpg[/img]

ze zijn egwel skitterend, vinje ook nie???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kiek em vol trots zn nieuwe skoen'nn laat'n zien dan, zojuist uit de humanitasbak getrokk'ng 8) ze zijn egt verloederd jongûh!!!

[img cacheid=0012f970000c9124ab596b7d1a002a0f00]http://www.semaan.net/images/gary_shoes.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
K liep vannacht langs ut lijk`nghuis.. hoorde ik mien een potje lawaai, dus ik eve`m kijk`ng... is ut FONSJ`N.. same met ut zusje van Cobuzz (die hij overigens nooit heeft gekend)

[img cacheid=0004f061000c915a692b96471a002a0f50]http://www.alchemicalwedding.com/digital/death.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Ja en nu nog steeds niet gezien of er al foto's zijn van zijn nieuwe pantoffels....khad gehoord dattie van die mooie rode had :s

maar das dus nie waar? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en nu nog steeds niet gezien of er al foto's zijn van zijn nieuwe pantoffels....khad gehoord dattie van die mooie rode had

nah je haddet bijna goed..
ze zijn roze-rooiig..

ik heb uit betrouwbare bron vernoom'm dat ze van de week pas uit de humanitas bak op de zandweerd heeft geplukt, dus je bent goed op de hoogte 8)

[img]http://www.voicenoise.nl/jpg/ivgf_2002/pantoffels_in_i_remember_you.jpg[/img]

:respect: for FONSJ'N :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aa :respect: die zijn superstoer! :D
Waarschuw beheerder
donateur
over smaak valt niet te twisten;

tis een feit dattie wel n goeie smaak heeft qua nieuwe skoen''nn :D
Waarschuw beheerder
donateur
zeker weten! :)

wou dat ik dat had :$
Waarschuw beheerder
donateur
haje zun nieuwe instappers ook al gezien dan???

[img]http://jenny.sodutch.com/schoen1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:o wow men! die kleur!!!!!!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
hij kan nu trouwens ook zn collectie uitbreid'n met geveterde skoen'nn

hij heb onlangs zn strikdiploma behaald..

span die beeldige lus :kwijl:

[img width=750]http://www.electricigloo.net/gallery/011902/images/shoe.jpg[/img]

:respect: for FONSJ'N, hij kan nu zellufs strik'ng (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: idd :D

Go FONSJ'N :D
Waarschuw beheerder
donateur
hier zag ie een vet mooie skoen op de bodem van de singel ligg'ng..

uiteraard stuurde ie Cobuzz' zusje (die ie nooit heeft gekend) erop af om em op te duik'ng 8)

[img width=750 cacheid=0004f07b000c918f535cd9541a002a128e]http://www.evergladesresort.com/gallery/canadaday/images/Annie_in_lake_with_Shoe.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe vin je deze dan? :9

[img]http://www.sackville.ednet.ns.ca/art/gallery/exhibit/design/werkstatte/Werkst_tte_Wiener-pair_of_ladies_shoes-c.1914-m.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ja die zijn ook egt kick'ng..

ze staan alleen al op pagina 3, 21 oktober 2003 15:07

deze heeft ie altijd aan assie naar de ijssel gaat, zodat ie extra stabiel langs de oever zn blikkie BEST BIER kan leegklots'n

:P
Waarschuw beheerder
donateur
FONSJ'N on tour!!!

zodra ie zich buit'n de DEVENTER-stadsgrenz'n begeeft wil iedereen de inmiddels beruchte FONSJ'N groet'n en aanraak'ng

uiteraard om zun nieuwe skoen'nn te aanskouw'm 8)

[img]http://www.partyup.nl/evenementen/Bedrijven/Beurzenspel/Zwerver.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ze kwamen me al bekend voor...maar vond ze eigenlijk wel heel mooi :$
Waarschuw beheerder
donateur
:o zie je nou wel dat ik me niet vergist had met die rode pantoffels? :9

[img cacheid=0004f076000c9195949301d11a002a12f3]http://media.theinsiders.com/Media/Other/71803_Shoes.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ja die hebb'm ook een speciaal plekkie gekregen op een ouwe doorgeloop'm "DE STENTOR" waar iedereen die er langsloopt ze kan aanskouw'm..

niet vaak vind ie van zulke verlepte nieuwe skoen'nn 8)
Waarschuw beheerder
donateur
och, hebtie NOG een paar pantoffeltj'ns ergens vandaan weet'n te trekk'ng..

die FONSJ'N togg, tis ook nooit goed genoeg voor em :P
Waarschuw beheerder
donateur
hoe bedoel je hij heeft een schoenen fetish ;p
Waarschuw beheerder
donateur
hoe bedoel je skoenfetisj

hier 1 van zn stellages vol met nieuwe skoen'nn ;P

[img]http://thumbb.image.altavista.com/image/1683659128[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
d8 dat ik toch wel aardig wat schoenen had :o

maar dit slaat echt alles :|
Waarschuw beheerder
donateur
Kom ik net vannut station af, ligt FONSJ`N daar langs ut spoor.. op zich niet zo bijzonder; maar ik keek naar z`n voeten en.... FONSJ`N heb alweer nieuwe skoen`n

[img]http://www.shiftingparadigms.net/pictures/pack_05/bye-bye-hoolis.jpg[/img]

FONSJ`N.. hijs echt de alle best`n
Waarschuw beheerder
donateur
dat is slechts een fractie..

dit is zn kerstboom, die ie nu tijdelijk in de tuin heeft gezet..

nog een klein maandje en hij kannem weer naar binnen halen :)

[img cacheid=0004f07e000c91bfd591c2c21a002a13a1]http://www.lisawhiteman.com/pictures/weblog/shoetree.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
echt waar toverd hij ze elke keer weer vandaan :vaag:

pffff
Waarschuw beheerder
donateur
Maar FONSJ`N heeft volgus mij nog lan nie genoeg schoenen.. want ik zag `m net in deze Humanitas-bak loer`ng..

[img]http://www.sghk.nl/gallery/People/images/schooier.jpg[/img]

:respect voor FONSJ`N...
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: en dat in de sneeuw :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ging net ff`m paar boodskapjes doen.. en toen`k vluchtig opzij keek.. zag ik...

[img cacheid=0012f974000c91d0ecfd6e2b1a002a16bd]http://www.gms.lu/eye/okhuizen/images/okhui12.jpg[/img]

zou ut FONSJ`N weze`n.. ik kon ut nie goed zien.. maar als ut `m is heb die wel alweer nieuwe skoen`n

Waarschuw beheerder
donateur
t lijkt wel op m
Waarschuw beheerder
og et is FONSJ'n!!! en hij hep alwéér nieuwe skoene!!!! wat issie tog rielekst op zn nieuwste winterskoentjes!!! :p[img]http://www.leprakinderhilfe.ch/Fotos/Projekte/lepra_fuesse_kl.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:s he bah
Waarschuw beheerder
[u] wauz gek, span fonsj`ng zun arm! hijs echt de allerbedruipst`ng!!![/u]

[img cacheid=0004f101000c935eeb7ca9d61a002a3777]http://www.northcoastjournal.com/091902/cover0919-arm.jpg[/img]

hep tie al weer nieuwe skoen`ng dan?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
'k ken Fonsj'n nog nie eig'luk :/
heeft'em een meel-adres, zodat we kunn'n korr'spondeer'n? :)
ik ken naam'lijk meer mensen die op grote voet leef'n,
zoals deze grote bekende Fries,
kan'k ze in contact breng'n met elkaar :jaja:
[img width=350]http://www.vizzzion.org/~vibo/foto/impulzout/magicgallery/30-6-2003-DSC01075.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
k zag m net renne geloof ik...
[img]http://www.geocities.com/gratisanimaties/naaktvandeur.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.pro-photolink.com/bwgallery/cabbagetown/fsimages/homeless-man-on-bench.jpg[/img]
kzaggem nog op n bankje een zwaar motje tabacco farm flans'n.. en dat op zun nieuwe skoen'nn

:respect: voor FONSJ'N 8)
Waarschuw beheerder
donateur
mooie jas ook :o

Waarschuw beheerder
donateur
ben eigenlijk toch best wel jaloers op FONSJ'N
ik wil ook sown jas :$
Waarschuw beheerder
TIP: tjek de HUMANA bakk`ng bie jou in de buurt!

en xou ook stiekem er ff onder kiek`ng voor evt. roestige naald`ng! :P
Waarschuw beheerder
donateur
ga ik doen! :D
staat er 1 om de hoek hier :$
Waarschuw beheerder
donateur
dattis het voordeel van de HUMANITAS-bakk'ng..
ze staan op meer plekk'ng dan dat er n DIRRUK is :9

het ultiemste is natuurlijk een HUMANA-bak BIJ de DIRRUK 8)
Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben geen dirruk hier in delft :/

c1000 ook goed? :s
Waarschuw beheerder
donateur
De c1000 heeft geen BEST-bier en kaasknabbels

Het antwoordt mag je zelf invulle :)

Waar is FONSJ`N toch gebleven???!!! Heppum vandaag nog niet gezien :(

FONSJ`N de alle best`n
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
volges mij issie vandaag afgereisd naar :zw#lle op zn nieuwe skoen'nn om alle bankjes te bekladd'n met anti-:zw#lle leuzen..

maar dat hebbik ook alleen maar van horen zeggen hoor!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja dan moet ik toch maar eens een dirruk gaan opzoeken hier in de regio ofzo :D :D

en FONSJ'N heb ik ook nog nie gezien :S :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja na enige navraag heb ik nieuws!!! FONSJ`N was inderdaaad in zw#lle %) Niemand weet hoe hij er tercht is gekomen en wat hij er moet zoeken. Hij had alwel weer een mooi plektje op straat gevonden om een traytj`n BEST bier los te trekk`ng, maar volgens ooggetuigen moest FONSJ`N daar weg. Dit pikte hij niet en hij mikte een paar blikken BEST bier door de ruiten :D

[img cacheid=0004f314000c9a308db97ab11a002a7a1a]http://wwwutnws.utwente.nl/utnieuws/data/37/23/barreboks.jpg[/img]
En nu is hij weer spoorloos...

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

volgens mij is haar daar op deze fiets gekomen
[img cacheid=0012f9aa000c9a3e1f574e2e1a002a7a3d]http://www.dexternet.nl/images/fiets.jpg[/img]

iig dat hoorde ik via via 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
ik verwacht eerlijk gezegd dat ie zich weer met de ijssel naar de meest verloederde stad van de wereld heeft laten afdrijven

net als de vorige keer, toen kwam ie zo aan om alles onder anti-:zw#lle leuzen te bekladd'n:
[img]http://piazza.iae.nl/users/bernese/kw-vlot.jpg[/img]

:respect: voor FONSJ'N
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag dit net wel:

[img cacheid=0012f9ae000c9a57c36e26df1a002a7b94]http://www.brandweerroermond.nl/uitrukken/images/drenkeling3.jpg[/img]

Zoue ze FONSJ`N gevonden heb`m?!

:respect: for FONSJ`N
Waarschuw beheerder
donateur
misskiens dat ze op zoek zijn naar zn nieuwe skoen'nn, dat ie er eentje is verloren ofzo 8)
Waarschuw beheerder
huh?? fonsj'ng in Z:w#lle????? hoe kan dat nou gèk!! ik zag em net nog voor de mittaun, hij trok zn roze strandslipper uit en mepte een oud vrouwtje dr mee an de bek en rende er al eagles lieder'ng skanderent laf vandoor richting richting park waar hij natuurlijk ergens achterbaks onder een oude "DE STENTOR" wou kruipen om zijn rottende dooie vogels te lik'ng. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jawattan... hij loop ons toch nie tu bedonder`n!!! maar hoord`n dat fonsj`n over de markt rende en laf deze pantoffels van een klein kind afskoepte en de moedah toen die d`r mond lostrok laf een flink`ng klodder in d`r mond kwatst`n....
[img cacheid=0004f325000c9a5c87b9461e1a002a7db2]http://www.bobagirl.com/anime/sailormoon/sm-slipper.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:o
Waarschuw beheerder
donateur
JAA na een kleine tijd van afwezigheid is FONSJ`N weer opgedoken.. laf met een volleybal spelend.. alsof FONSJ`N nix beters te doen had :)

[img cacheid=0004f3ea000c9d60169e651d1a002ac51e]http://www.sport.bayer.de/medien/behindertensp/150/grylak_r_150.jpg[/img]

En wat gek.. hij heb ook nog nieuwe skoen`n (enkelvoud), nieuwe skoen dus :)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die FONSJ`N is egt de alle best`n (y) Hij is zo sportief, dat hij nog een sport erbij heeft genomen. En hij is er zoooo ontzettend trots op, dattie ut aan iedereen wil laten zien :D

[img cacheid=0004f3f7000c9d6d2628f63f1a002ac78b]http://www.rotten.com/library/culture/bumfights/1699687.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
hier issie anti-:zw#lle leuzen aanet stoepkrijten:

[img width=750 cacheid=00000038000c9d850d1d552d1a002ac7b3]http://www.loederevents.nl/foto_pleinpoezie.jpg[/img]

hij is egt de best'n 8)

ps. check de url :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja hoor, twas van het weekend weer open dag bij HET GOED..

FONSJ'N heeft weer uitbundig verlepte nieuwe skoen'nn kunnen inslaan, ik zaggem daarstrax zn nieuwe skoen'nn uitzoek'ng tegen het pismuurtje bij de ijsselkade

[img cacheid=0012f9ce000c9d88d91964661a002ac813]http://www.mykonosaccommodation.gr/images/pierre%20couteau/pierre-couteau-crete-the-colection-of-old-shoes.jpg[/img]

hij is egt de allerverloederdste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag um, in een hutjes van oude rottende door FONSJ`N verzamelden STENTORS.. druk ant prutsen met z`n ouwe skoen`n, om ze toch maar als nieuw te laten lijken.

[img cacheid=0004f411000c9dc01c89ae771a002ac953]http://www.afghan-web.com/gallery/shoe.jpg[/img]

FONSJ`N de alle zuinigst`n
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.germanbritta.de/christian/fotoalbum/fuerteventura/8.jpg[/img]

hier staat ie op het strandj'n bij de sluiz'n.. met zn nieuwe skoen'nn

hij is egwel de best'n 8)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=750 cacheid=0004f511000ca12ca14dbed61a002ae856]http://www.imjinscout.com/Marketplace_Album/images/Shoe_Shine_Man_Web.jpg[/img]

hier issie zn net uit de humanitas-bak geskoepte skoen'nn aan et oppoets'm om ze weer lekker te laten glimm'mm..

er zitt'n egwel weer een aantal kwaaie tuss'n 8)

:respect: voor FONSJ'N!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jullie vragen jullie je natuurlijk af waarom FONSJ'N zo verzot is op die nieuwe skoen'nn van em..

nou, vroegàh haddie helemaal geen skoen'nn, waarvan dit het resultaat is:

[img]http://thumba.image.altavista.com/image/148822158[/img]

en aangezien je bij de IVS nog maar 1x per week mag douchen heeft ie besloot'n voor elke dag van het jaar nieuwe skoen'nn te ritsel'n..

die voet-odeuren zijn na 1 dag namelijk niet meer te harden

:respec:t voor FONSJ'N, hij is egt de allerbedruibdst'n 8)
Waarschuw beheerder
niet dat dat echt helpt aangezien FONSJ'N ( :respect: ) een vaste klant is op et Deventer ziekenhuis om de aller aan zn voetn vastgekoektst'n met menstruatiestolsels van epileptische heroien'nghoer'ng doorweekt'n uit de humanitasbak geskoepte 'B-merk' skurftskoen'n van zn beskimmelde pusslekkende halfdooie zwetende met stukjes rottende vis omhulde stinkvoet'n af te amputeer'ng!!! 8) hij is eg de allerverleptst'n!! !!! (y)

[img]http://www.oudman.nl/afbeeldingen/winkelfotos/nel.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[i] [u] 't wordt eens tijd dat er een keer een film gemaakt wordt over FONSJ'N en zijn "skoen'n met een verhaal".

Hij is echt de best'n, daar kan Arnol Swarssnegger nie teg'n op boks'n :)

En hij's nog grappig ook, zo heeft ie veel grap'n van Pipo geleerd,
die ook altijd z'n bier bij den Dirk haalde.

Altijd trots en fier daarover is onzen FONS
omdat hij de skoen'n van Pipo heeft geërft gekreeg'n,
den besten clown :respect:
(op FONSKE na dan :respect: )

[img cacheid=0012fa07000ca5e754907b891a002b2e24]http://www.partydomain.co.uk/d-commerce/media/accsillyclownshoes.jpg[/img]
[/i] [/u]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahhahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Die FONSJ`N is echt de alle besmettelijkst`n (y)
Hij helpt nou ook andere mensen laf an de heroine door ze te dwing`n en te help`m met spuiten.. met natuurlijk de echte roestg`ng naald`n :) egt verloedurt jonge..

[img cacheid=0012fa1a0003f27d70c585541a002b4dea]http://www.stopaidsnow.nl/fotoos/foto04.jpg[/img]

en FONSJ`N zou FONSJ`N nie weze`n als ie geen nieuwe skoen`n had.. in dit geval nieuwe modieuze slippers. hij echt de alle best`n

:respect: For FONSJ`N
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je ziet ook eg nog de pepkloet'n in zn haarn zitten van de ochtend dattie zich heb gewassen met zn blikkie best van de dag ervoor 8)

hij is egt de best'n
Waarschuw beheerder
vanavond hebt ie geprobeerd om nieuwe skoen`n te skoep`m bie de bristol op koopavond , zie hier het resultaat! (N)

[img cacheid=0004f897000caccb5a1b49df1a002b5fbc]http://www.rtl.nl/components/soaps/gtst/hetspectrum/nieuws/2002/45/jefgearresteerd186x210.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[b] 'k vind't sunde vor ons Fonsken,
hij's echt den best'n :jaja: :respect:

niks geen kwaaie ziel of wa,
gewoon altijd op zoek naar nieuw schoeisel,
of het nu van den Bristol of van de Humanitas is,
voor FONSK'N maakt het allemaal niet uit of Humanitas of Bristol in de mode is,
als hij er maar op kan lopen
:respect: hij's gewoon d'n best'n! (Y):)

Valt niks op aan te merken op deze held toch, of wel? :/
Waarschuw beheerder
donateur
FONSJ'N is egt de best'n

toenik vanoggend langus de albert heyn kwam op de keizersland'n, zag ik iemand gebukt in de buurt van de HUMANITAS bak'ng zitten.. iets dichterbij gekomen zag ik overduidelijk dattet em was; FONSJ'N

hij had net nieuwe skoen'nn uit de bak geplukt en strikte wellustig de veters door middel van een mooie lus :kwijl:

[img]http://www.nnrt.co.uk/old_shoes_453.jpg[/img]

en die skitterende jas ook!!!! 8)

hij is egt de BEST'n :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik em vroeg wattie ging doen zij ie dat ie naar de zandweerd ging om nog een paar nieuwe skoen'nn te vind'n..

nah en aangezien FONSJ'N FONSJ'N nie zou zijn assie alle HUMANITAS bak'ng gelokaliseerd heeft, dus in een rechte lijn ging ie naar het juiste plekkie naar de bak die morgen geleegd gaat worden..

hij vond een paar mooie instappers 8)

[img]http://www.nnrt.co.uk/no_shoes2.jpg[/img]

je ziet ook echt nog hoe verskimmeld zn poot'n zijn van het afdrogen met een ouwe vochtige DE STENTOR :9

DEVENTER zou DEVENTER nie zijn zonder em :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Toen`k vanmorgen met m`n vertyfde hoofd langs de Wellekade fietste zag ik...

[img]http://www.photospirit.com/webphotos/flwrs/shoesWd.jpg[/img]

die moet`n haast wel van FONSJ`N wezen....

Waarschuw beheerder
donateur
overleden nieuwe skoen'nn van FONSJ'N 8)

hij heb er ook egt skunnig een verlepte margriet op gelegd voor het effect (Y)

ik heb nog nooit zo'n verloederde gast gezien
hij is egt de BEST'N :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat gek... die FONSJ`N is echt de alle muzikaalst`n (y) Hij heb zelfs al een platenlabel.. en wat een toepasselijke naam en logo :D

[img cacheid=0012fa33000caed6a59ccfb91a002b7a60]http://www.rottenrecords.com.br/Imagens/logorotten/logo-rotten-grande.gif[/img]

Hijs echt de alle best`n.. :respect: voor FONSJ`N
Waarschuw beheerder
wat zouden we zonder zijn inspirerende voorbeeld moet'n?

:respect: 4 fonsjn
Waarschuw beheerder
want hij eg de best'n en de smeuigst'n
Waarschuw beheerder
en hij is ook de allertraditioneelst'ng!!! want span es waar ik hem vannochtend op zag slenteren met een rottende paling in zn bek die hij uit de afvalbak van de viskraam had gelurkt
:respect: voor Fonsj'n!!! hij is eg de best'n!!!(y) :p

[img]http://www.monitor.net/~pranman1/images/shoe14.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en nog geen half uurtje geleje zag ik vochtig'ng FONSJ'N nog echt met de allerskitterendst'ng skandaal'n :p
[img]http://www.monitor.net/~pranman1/images/shoe102.jpg[/img]
hij was eg skunnig uit de verstopte openbare mannenplee op het station aan et drink'ng!! (y) :p :respect:hij ging ook nog effe naar de zure vrouwenplee om vervolgens zwaar euforisch met een druipend maandverband in zn bek weer naar buiten te sluipen en echt gluiperig in een hoekje het ding ging leegslobberen :S hij is egt de allergluiperigst'ng!!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fa57000cb38cf0c618da1a002ba08e]http://www.dlsupply.com/Photo%20Gallery/dirty%20shoes.jpg[/img]

hier kwam ie langshuppel'n aan de overkant van de ijssel van de week.. hij zal wel weer skunnig op zoek zijn naar lege sealtjes die ie uit kan likk'ng :jaja:

hij is egt de allerBEST'N!!!
Waarschuw beheerder
hahahahah!!!! hij is eg de allerafgellebberdts'tg'ng!!!! (y) :D
Waarschuw beheerder
vanochtend zag ik um naar binnen sneaken bij de moskee in het centrum en het barstte daar van de skoen`ng dus na ettelijke minuten kwam ie eindelijk weer blij als un jonge hond naar buiten gestrompeld met jaaaa nieuwe skoen`ng

[img cacheid=0004faee000cb3ff8e828f781a002ba73a]http://www.playpants.com/walkingfool/img/jpegs/sneaker.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kan ut ook anders... schoen`n skoep`m op de plek waar de meeste staan.. bij de moskee natuurlijk (y) Hij`s echt de allelafst`n (y) :D

Waarschuw beheerder
donateur
uit het fotoboek van FONSJ'N, een foto van toennie nog jong en onbedorv'm was..

toen al stelde ie anonimiteit zwaar op prijs, maja, wat wil je met zo'n harses :9

[img cacheid=0012fa7c000cbc7843435a921a002bc26a]http://www.treingroep.nl/Fotos/Diversen/matje.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.treingroep.nl/Fotos/Diversen/sportdag2.jpg[/img]

hier heeft ie zich weer skunnig teruggetrokken onder een ouwe vochtige "METRO" in een stilstaande wagon bij DEVENTER CS. bij gebrek aan een "DE STENTOR" hattie nog een oud verlept krantj'n in de trein gevonden..

jammer dat zn skoen'nn er niet bij op staan, maar ze waren ongetwijfeld zwaar verloederd :jaja:

:respect: voor FONSJ'N, hij is egt de allerskunnigste 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fa7d000cbc7afa5664311a002bc277]http://www.treingroep.nl/Fotos/Diversen/best.JPG[/img]

hier een plaatj'n van FONSJ'N toennie zn eigen smaak ging ontwikkel'n en voor het eerst in aanraking kwam met het bier der bieren; BEST BIER!!

BEST, the BEST a man can get :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
fonsj'n is de best'n :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Toen`k net ff`m de hond uit ging laat`n, zattie daar alweer :D FONSJ`N (y)

rustig op een bankje laf uit een paar gevonden flessen huiswijn waar nog een bodempje in zat te lurk`ng (y)

[img]http://publish.uwo.ca/~jgorski/pic/alcoholic.jpg[/img]

En FONSJ`N zou FONSJ`N nie weze`n assie niet een paar mooie vrijetijdsstappers had gejoept uit de Humana bakk`ng :D

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hier kwammie er soggens achter dat ie helemaal gen BEST aan et klots'n was, maar ineens duur bier had..

ook al isset een merk wat goed klotsbaar is, voor FONSJ'N is alleen BEST maar et BEST'N :jaja:

zie het resultaat van zn ochtendlijke bevindingen:

[img cacheid=0012fa91000cc080574fdd961a002be5fd]http://www.fotoraaf.nl/scherf/scherfen.jpg[/img]

:respect: voor FONSJ'N, hij is egt de skunnigste 8)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fa93000cc08fa10999be1a002be63f]http://www.ligavoormensenrechten.be/images/dakloos.jpg[/img]

rottend issie gesignaleerd in et halletj'n op het station van DEVENTER..

waarskijnlijk nog helemaal van de kaart van dat spul van piwi :jaja:
Waarschuw beheerder
span hier es gek!!! tis FONSJ'N op zn skitterende nieuwe skoen'n!!! :respect: hij is eg de best'n (y) met zn uitheemse pussdruipende skurftknobbelvoet'n!!!
[img cacheid=0004ff43000cc125eca8c21d1a002bed0e]http://www.kenlight.com/photos/tothepromisedland/feet.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
en hier zittie tevreedn slobberend aan een blikkie hollandia innet skunnige kraakpand van skoojah-sjarrel met het verskimmelde zusj'n van cobuzzz ( die hij nooit heeft gekend ) en haar al even naar rottende vis stinkende punkah-tweelingbroer. ze zijn eg de allerverleptst'ng
[img]http://www.fotodatabase.nl/foto/Fotografen/Marinus%20Blaak/Almelo/2002/11/daklozen.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
is dat er één uit je eigen archief MONOLOGICAL DESTRUCTOR??!! 8)
Waarschuw beheerder
tuulek!!!! 8) :p :respect: FONSJ''N !!!
ik zag hem vandaag nog echt skunnig een stuk vertrapte kauwgom van een stadbankje aan de singel lebber'ng!!! hij is eg de allerverlebberdst'ng!!!! :D eev'm later bespot'n ik em alweer met gloednieuwe zwarte glimmende skoen'n!!! hij liep er ook eg blits bij in superwijde basketball kleding enzo, hij hep zn nieuwe skoen'n en zn slachtoffer ook nog ef'm voor ons op de foto gezet (y) 8)

[img cacheid=0012fa9f000cc356aed63ed41a002c08dc]http://www.arubacorruption.org/abuse.jpg[/img]
:respect: voor FONSJ'NG!!!
Waarschuw beheerder
kom ik bij FRENKIE de DEALER thuis, wie denk je dattik daar suuper rielekst op de bank zie lig'ng!??!?! FONSJ'N!!!!! en jáááhoor hij had alwééér nieuwe skoenen!!!
[img]http://myke.trecento.com/pics/people/hodge_christina/kick.jpg[/img]hij is eg de allerflexibelst'ng!!?!!! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:9 FONSJ'N :p
[img cacheid=00050001000cc44738d283021a002c0998]http://www.makeup-fx.com/images/donkey.JPG[/img]
(Y) hij is eg de best'n!!!!8)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat gek.. vandaag nix gehoord van FONSJ`N??!!!

Ik zaggum nog wel.. (y) En wat hattie nou wea geflikt..
Ik liep langs de Singel.. stond daar een omaatje de eendjes te voeren vanuit haar rolstoel.. d8 nix an de hand. Komp FONSJ`N daar ineens aangestrompeld met nog een halve vochtige en rottende DE STENTOR op z`n hasses :D (y)
Wat doet die lafferd.. skupt zo die oma veur de keumes.. vast de singel in.. vreet het brood van de eenden op en gaat laf in die rolstoel zitt`n :devil:
[img]http://www.msnyuhealth.org/hospitals/rusk/images/handicap.gif[/img]
Maar FONSJ`N zou FONSJ`N nie weze`n assie niet vlak daarvoor een paar nieuwe skoen`n uit de humanitas bak had gejoept. (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://mail4.cableaz.com/~sramirez/japan/slippers1.jpg[/img]ik zag em net nog een kat leegknijpen, hij slobberde gulzig alle kattenstront door zn dichgeslipte pepstrot
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000501cb000ccb1566f2bca01a002c4557]http://www.sublimephotography.co.uk/people/peoplebig/homeless.jpg[/img]

hier zittie met al zn vriend'n onder de brug bij de hoer'n te wachten tot BOLLE BETTUS weer langskomt met zn traytje BEST BIER..

hij heb weer beeldige nieuwe skoen'nn naar wij dachten :9
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000501d8000ccb1ee763cb331a002c4576]http://www.inthenameofjesus.org/images/Homeless.jpg[/img]

zo laggie er vanochtend bij toenik over de BRINK naar mn werk ging.. hij heb gister wel weer beeldige NEW BALANCE skoen'nn weet'n te ritsel'n

:respect: voor FONSJ'N, hij is egt de BEST'N 8)
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00050208000ccb42263bbc9a1a002c45a2]http://virtualcreations.com.au/trip/set5/26_Homeless.jpg[/img]

og, tis FONSJ'N, hij heb zn moedàh weer een mooi pakj'n laten fix'ng van allerlei lappies die in de HUMANA bak'ng te vind'n waren..

hij ziet er weer beeldig uit hoor, voor n skooiàh 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
K`Heb FONSJ`N nog gezien gek...

Hij lag weer laf in `n portiekj`n in de Defuntah binnenstad..

[img cacheid=0004f02f000c90ac527c6be61a002c460c]http://www.ci.baltimore.md.us/images/tcb/homeless.jpg[/img]

En volgens mij ligt het zusje van Cobuzz (die hij zelf overigens nooit heeft gekend) ernaast (y) :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0005021a000ccbcc3f840fe21a002c46b2]http://www.korubo.com/Spain/Madrid/homeless.JPG[/img]

kiek em weer skunnig ligg'ng rott'n dan, met zn smegmatorische hondeschijt onder zn nieuwe skoen'nn

:respect: voor FONSJ'N, hij is egt de alleveelzijdigst'n :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fad3000ccbf712a0770d1a002c4774]http://home.planet.nl/~krame941/plaatjes/junk.jpg[/img]

fonsj'n op de camping!
Waarschuw beheerder
hier zittie weer laf met zn pakketje crack voor de stationskiosk op Deventer Centraal, hij is eg loederig jonge!!! die koffie heeft ie zojuist geskoept van een bejaard blind vrouwtje in een rolstoel!!! :respect: voor FONSJ'N!!!:p 8)hij is eg de allerhulpvaardigst'ng!!
[img]http://primates.ximian.com/~federico/photo/street/4412-homeless.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja en span zn skitterende nieuwe skandaal'n gèk!!!! :p

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00050235000ccc60f2e1ef1c1a002c49b6]http://www.wuk.at/happy/news/laufen.jpg[/img]

fonsj'n in jonge sportieve jaren.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
K`zag `m nog in de parkeergarage bij de COOP lig`n :D zwaar bezoop`m assie was (y)

[img cacheid=0012fad7000cccfe3105ce7e1a002c4ecd]http://www.cs.tufts.edu/~edanahy/pictures/tuftl_graduation/homeless.jpg[/img]

En voles mij was ie ook langs een humanitas bak gekom`n want span die nieuwe flexe skoen`n eens gek (y)

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://community.webshots.com/s/image7/1/83/63/89318363stVyzy_ph.jpg[/img]

zie m hier eens gelukkig ligg'n!! whehe fonsj'n is de best'n kiek die skoen'n die hij geskoept heeft en is zijn jas verstopt zitt'n!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
WAT DEEJ FONSJ'N NOU WEER IN APELDORP DAN??!! :vaag:

Zwerver bijna geplet in vuilniswagen

Een zwerver is afgelopen vrijdag aan de dood ontsnapt nadat hij in een vuilniswagen terecht was gekomen. Hij lag in een container aan de Molenstraat in Apeldoorn toen hij met het vuilnis in de vuilniswagen werd gegooid. De vuilnismannen van vuilnisverwerkingsbe­drijf Van Gansewinkel hoorden een 'bonk' en zagen op de monitor dat er iemand tussen het vuil zat.

Wie de zwerver was is niet bekend. Hij klom uit de wagen en ging weg. Het personeel van de wagen zegt "enorm geschrokken" te zijn. Als de man niet ontdekt was, had hij geplet kunnen worden. Vuilophalers persen het afval in de wagen van tijd tot tijd samen.

Volgens woordvoerder M. Ruis van Van Ganzewinkel kom het wel vaker voor dat zwervers containers als slaapplaats gebruiken. "Maar meestal is dat zichtbaar doordat de klep open staat of dat er buiten spullen bij staan." Het was volgens hem nog niet eerder voorgekomen dat iemand daadwerkelijk in de vuilniswagen gegooid werd.

Bron: Apeldoornse Courant

:respect: voor FOSNJ'N, hij is egt de best'n 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Span dit `s.. :) dit is nou het Defuntah straatbeeld op de vrijdagmorgen (y) FONSJ`N op z`n BEST :D

[img cacheid=0001275e000629edbf8cbaef1a002c6e76]http://www.dankphotos.com/twain/images/en/bum.jpg[/img]

En span `m eens een paar mooie nieuwe gimp`m hebb`m gejoept (y) hij is echt de alle best`n :)
Misschien is`t alleen een keer tijd voor een neiuwe broek, dez`n begint zo langzamerhand een beetje kort te worden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
een nieuwe DIRRUK VAN DER BROEK???? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sexy benen :$ :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
vin die skoen'n veel geiler eigenlijk :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
hmm geen best bier :s
dat kan nooit lang goed gegaan zijn :P
Waarschuw beheerder
[img]http://www.kennemercollege.homestead.com/files/Barc02/Barc1.jpg[/img]
je raad echt nooit wie ik vandaag totaal verslonst in et park zag zitten?!!?!? jáááhoor het was FONSJ'N en hij had alweer nieuwe skoen'n!!! hij zat echt tevreden het stukje over zichzelf te leezn in zn multifunctionele DE STENTOR 8)
Zwerver bijna geplet in vuilniswagen

Een zwerver is afgelopen vrijdag aan de dood ontsnapt nadat hij in een vuilniswagen terecht was gekomen. Hij lag in een container aan de Molenstraat in Apeldoorn toen hij met het vuilnis in de vuilniswagen werd gegooid. De vuilnismannen van vuilnisverwerkingsbe­drijf Van Gansewinkel hoorden een 'bonk' en zagen op de monitor dat er iemand tussen het vuil zat.

Wie de zwerver was is niet bekend. Hij klom verontwaardigd uit de wagen en ging weg op zijn spierwitte glimmende schoenen. Het personeel van de wagen zegt "enorm geschrokken" te zijn. Als de man niet ontdekt was, had hij geplet kunnen worden. Vuilophalers persen het afval in de wagen van tijd tot tijd samen.

Volgens woordvoerder M. Ruis van Van Ganzewinkel kom het wel vaker voor dat zwervers containers als slaapplaats gebruiken. "Maar meestal is dat zichtbaar doordat de klep open staat of dat er buiten een berg schoenen bij staan." Het was volgens hem nog niet eerder voorgekomen dat iemand daadwerkelijk in de vuilniswagen gegooid werd.

bron: DE STENTOR
:p

:respect: voor FONSJ'NG (y) :p
hij is eg de allermultifunctioneelst'ng!!!!! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.rnw.nl/samenleving/assets/images/smidt011012.jpg[/img]

kijk m hier zitt'n te wachten op een bankje tot de dirk opengaat..zijn allerlaatst'n blik allang op!

Waarschuw beheerder
wel beetje jammer dat je niet kan zien oftie nieuwe skoen`ng heb.....

maar desalniettemin, :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is echt de alle skoierigst`n (y).. zag `m hier langs de straat zitt`n :) samen met ut zusje van Cobuzz (die hij zelf overigens nooit heeft gekend) .. helemaal zwart geblakerd van de uitlaatgassen...en volgens mij is d`r ook iemand laf over z`n poten heen geragd.. want d`r skeelt wel 1 en ander aan :)

[img cacheid=0001a50d0003c260cd73170c1a002cafdf]http://www.kinderhilfe-afghanistan.de/images/med-versorgung-gross.jpg[/img]

Ma FONSJ`N heb wel weer nieuwe skoen`n.. echt stoere afghaanse stappers (y)... :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Och was dat Fonsj'n??? Ik dacht ff lekker door die vuilnis berg heen skeur'ng met duh scootah!

Oeps!

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012f974000c91d0ecfd6e2b1a002cb064]http://www.gms.lu/eye/okhuizen/images/okhui12.jpg[/img]

hier heeft hij weer een paar skoen'n gevond'n..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000214be0004dd842431c7451a002cb0cf]http://www.rotten.com/library/culture/bumfights/OPTBLING-FIRING2.jpg[/img]

vriendje van Fonsj'n ?

Waarschuw beheerder
donateur
Laatst liep ik op de 5hoek, zie ik daar die gekke skooiert weer lopen richting zo'n chemo plee...
Hij dacht natuurlijk een leuke woning met eigen wc gevonden te hebben, had die gek heel laf wat behang geskoept van een van de buur'ng waarschijnlijk. Issie net bezig met behangen, ziet een voorbijganger Fonsj'n bezig met zijn behang!
Die kerel bedenkt zich ook geen moment, skoept stiekum een pick-upj'n van de parkeerplaats en rijd zo vol op Fonsj'n z'n woning in!

[img]http://www.rotten.com/library/culture/bumfights/nue7.jpg [/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat een loeder!

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fb14000cd52f53b151f31a002cb191]http://home.planet.nl/~e.noordanus/india/foto_groot/agra/taj_mahal_moskee_jac_met_schoenen.jpg[/img]

als troost heb die maar nieuwe skoene uitgezocht bij de plaatstelijke moskee kijk m eens blij zijn!!

Waarschuw beheerder
donateur
Onnie!?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat gek?!!!?! die FONSJ`N bleef mie toch in een trip hang`n :D (y)
Die gek dacht dattie kon vlieg`ng :)
[img cacheid=0002391400053a52f0b3d0f31a002cb1d5]http://poetry.rotten.com/dontgawk/dontgawk.jpg[/img]

Niet dus :)
Maar wat nou.. hij is wel zijn skoen`n verloren :( of zullen de omstanders die laf van `m gejoept hebb`m?!! ut waren immers wel splinternieuwe chinese stappers :)

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha was je ookal ok rotten.com aan't loer'ng?
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk tog eens.. ze zouden er zo een ansichtkaart van kunnen maken (y) het deventer straatbeeld :D
[img cacheid=00050514000cd5321802d4411a002cb29b]http://www.photo.net/photo/pcd1253/bum-15th-street-59.jpg[/img]
En het bewijst ook maar weer dat FONSJ`N de alle vindingrijkste`n is :) (y) hij weet zelfs op de stoep een geraffineerd kledingrek te maken :D
En na de noeste arbeid heppie eerst een paar mooie stappers uit de Humanabak gejoept en bij de DIRRUK een beetj`n drank.. en kiek `m eens tevreden weze`n :D (y)

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fb15000cd55366e04f241a002cb3c4]http://home.freeuk.com/mounsey/JUNKIE.JPG[/img]

kijk m hier skunnig met een junk zitte de aders in de armen vast op te zoeken..enne kijk die nieuwe skoen'n lekker luchtig..waar zou hij die vandaag hebben?

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fb16000cd5574f354d941a002cb3e0]http://www.rcof.org/images/Generalpics/Miscellaneous/cow_new.jpg[/img]

hier fonsj'n heilig overtuigd dat er best bier uit de koe zou kom'n jammer dat zijn net geskoepte laarz'n er niet bij op staan!
Waarschuw beheerder
donateur
kijk m hier skunnig met een junk zitte de aders in de armen vast op te zoeken..enne kijk die nieuwe skoen'n lekker luchtig..waar zou hij die vandaag hebben?

hij'sze wel flink annet opklopp'm oinie :jaja:

hier istie dan hoor, zittie in de deventer-binnenstad ergens te rott'n met wat blikk'ng BEST, ja hoor, komt er weer iemand kijk'ng naar zn zwaar verloederde pas geskoepte nieuwe skoen'nn..

ze moet er spontaan van poep'm :D

[img cacheid=0012fb23000cd6b99eea3aa61a002cd4c0]http://www.rendtheheavens.org/images/Homeless---sick4_M.jpg[/img]

:respect: VOOR FONSJ'N
HIJ IS EGT DE ALLER BERUCHTST'N :9
EN BEST'N 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind hem persoonlijk de allerprofessioneelst'ng!!!! :respect: (y)
het is fonsj'n, hij is eg de best'n!!! :p
Waarschuw beheerder
ik zie um meer as de allerveelzijdigst`ng, offet nou maat 44 is maat 38 fonsj`ng trekt ze an! :respect:
Waarschuw beheerder
hij is ook echt de allergeintroduceerds­t'ng!!! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zag vanmorgen volgens mij nog een skoenenadresje van fonsj'n bij de ijssel..:respect: een verloederde emmer..met daarin een bult skoen'n alleen fonsj'n was nergens te kenn'n heb die zeker weer geskoept bij een of andere humanitas bak..skunnig verstopt zodat niemand ze kon vinden..:respect:
Waarschuw beheerder
ja raad nooit wie ik vannochtend al afhankelijk met een fikse spuit bruin in het portiekje van de VEDIOR zag ligge rotten?!?!?? jáááhoor!! het was FONSJ'N!!! en hij had alwééér nieuwe skoene!! hij was eg skunnig de met pussdoorweekte lappen van zn voeten aan het scheuren om dr lekker loederig een lekkere sjot heroien'ng in te druk'ng!!! (y) zie hem intens geniet'n op zn mooie doorweekte "DE STENTOR"!!! issie niet geweldig?!?!????? hij is gewoon de best'n!!!! :respect: ik moest echt kostelijk lag'ng toen ie effe later een toevallig passerend lief klein spelend kleutertje echt laf met zn roestigge besmette injectienaald in haar ruggetje prikt'ng terwijl hij met een woeste skuimbekkende kop "GIMME SMOKE"!!! brulde en haar vingertjes brak toen hij extreem agressief haar chocolade-sigaretje uit haar handje rukte en gulzig terugkroop onder zijn natte krant met de peuk op zn lip en haar vals en agressief aankeek (y) 8) :respect:!!! FONSJ'N toch!!! hij is eg de allerafhankelijkst'ng!!! :p :D
[img cacheid=00050808000cdef79ec7c7321a002d26be]http://www.american-pictures.com/gallery/usa/book175-a.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yeah!!! (y) :D :respect: hij hettem tach weeah geflikt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yeaahh die FONSJ`N.. k`zag `m net gulzig een rotte paling leegslurp`m (y) :) Maar z`n maagje (die toch al flink wat te verduren heeft gehad) kon d`r op de vroege woensdagmorgen niet zo goed tegen en hij besloot `m laf bove`m een kinderwagen te leeg`ng :D laf assie is (y)
[img cacheid=001297740003509d9faeb7281a002d3a08]http://www.clockwork-productionz.com/sick.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
het verbaast mij zeer dattie et kindj'n nie direx uiteen hep gereetn met roestig'ng vleeshaak'ng en er laf met du babyslofjes vandoor is gekroop'm!?!?!?!?!?!?! :S izzie soft gewod'n ofzo gek!?!?! wàstàttàhn?!?!! (n)

maar toch :respect: voor FONSJ'N''NG'N ;P

Waarschuw beheerder
donateur
die fonsj'n zag m vanmorgen laf bij de oliebollen kraam de oliebollen injecter'n met heroine en lsd..wat een goed mens is hij toch..zucht hij deelt zijn laatste skunnige restj'ns met zijn medemens :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
fonsj'n is de best'n... :respect: onze skooier leeft als nooit ervoor :respect
Waarschuw beheerder
onze skoojer leeft als nooit ervoor

hij ligt in verre staat van ontbinding weg te rotten in een gluiperig steegje onder een doorweekte "DE STENTOR" met gruwelijke swegmatorische skurftknobbels op zn stinkende eboladruiper maar ik begrijp wat je bedoeld ;P 8)

Waarschuw beheerder
donateur
precies dat bedoel ik...:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa FONSJ`N.. zag `m net nog laf op straat een bescheet`n luier uit de afvalbak rekke`ng en gulzig de poeprest`n naar binnen schranz`n (y) Ook lag d`r een restj`n drink`ng in de bak dus daarmee konnie de peoprest`n ff`m goe dwegspoel`n
[img cacheid=0012fb93000ce71e130389b21a002dacc4]http://home.t-online.de/home/tom_scholz/hunger.jpg[/img]
En natuurlijk hattie een paar sportieve nieuwe stappers aan :D

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.destrijpsekraaiers.nl/Images/carnaval2.jpg[/img]

kijk m hier laf zitt'n met zijn nieuwe jasje en zijn nieuwe skoen'n ja fonsj'n komt de winter wel door! :respect: :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij moet toch ergens een plek hebben waar ie al die skoen'n verstopt ?!?!
Als iemand die plek ontdekt is ie een gelukkig mens ;)
Of niet soms ?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0012fba2000ce95627d137951a002dc4b7]http://schwinger.harvard.edu/~motl/usa-photos/ByJochenBrocks/homeless.jpg[/img]

kiek em ligg'ng, ultiem geniet'n van alle door de DEVENTER-BINNENSTAD voorbij stiefelende krekhoere die er uiteraard in grote getalen langs walsen.. en dat met zn nieuwe stappers an :jaja:

HIJ IS EGT DE BEST'N!!!! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oja, van de week kwam ik nog langes het huis van FONSJ'N (lees: VEDIOR PORTIEKJ'N) 3x raaien wattie aan de deur van de VEDIOR had gehangen, een naamplaatje

[img cacheid=0012fba30002efd9a5c6eb4d1a002dc4c6]http://www.homeless.be/indeximgs/homeless.jpg[/img]

:respect: VOOR FOSNJ'N
HIJ IS EGT DE ALLERATTENTST'N :9
Waarschuw beheerder
donateur
et was natuurlijk een kwestie van tijd tot ook FONSJ'N op internet ging zoeken naar nieuwe skoen'nn, bijvoorbeeld op http://www.nieuweskoen'nn.nl/humanitasbak'ngcollecties.html

[img cacheid=0012fba50009ffda0b4219c51a002dc4cd]http://alpaca.eddie.com/pix/srl/991219/homeless_michael.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
hij is wel bij de tijd onze fonsj'n :respect: :jaja: onze fonsj'n is echt overal van op de hoogte!!
Waarschuw beheerder
hij is eg de onlinestn'ng!!!! (y) :p
( _____// )

hij hep zelfs zn eigng emicon die fonsj'n!!!!

[img]http://www.weak-link.nl/forum/html/emoticons/sjor.gif[/img]

het is eg de allerbedruipstng'ng!!!!! :p (y)

Waarschuw beheerder
donateur
fonsj'n druiperigst'n for life!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Fons'n goes Leeuwarden:

Een 44-jarige winkeldief uit Leeuwarden heeft zich afgelopen woensdag wel heel erg vies van een beveiligingsbeambte willen ontdoen. De dief had twee flesjes bier gestolen in een filiaal van Super De Boer aan het het Hoeksterpad in zijn woonplaats. Van de beveiligingsbeambte moest hij later in het magazijn zijn zakken leeg maken.

In plaats van zijn zakken leeg te maken, trok hij zijn broek uit en bescheet de bewaker. Volgens bedrijfsleider Saab Rozema zat de poep overal en moest het magazijn ontsmet worden met chloor. "Het uniform is direct in de wasmachine gestopt." Tegenover de politie zei de man dat hij een epileptische aanval had gekregen. Rozema betwijfelt dat "Donderdag stal hij weer iets. Hij heeft nu een winkelverbod."

Dat moet hem zijn!
Waarschuw beheerder
ik weet wel zeker dattet em is!!!! hij skijt op iedereen die hhem van zijn gestolen bier wil beroov'm!!! 8) (y)
Waarschuw beheerder
alleen dat "in zijn woonplaats" klopt nie!!! majjah Fonsj'n kenende heeft ie uiteraard een valse identiteit en adres opgegeevm an de woutn!! :p

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur
Wat n ranzige beer he die Fonsj'n :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
og, wasset weer FONSJ'N?? de allerverloederdst'n??!!

doet me denken aan die keer dattie de mede skooier in zn bek had gescheet'n 8)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=750]http://www.crabbyjulius.com/images/Miami's%20Homeless/Homeless%20sleepy%20time.jpg[/img]

khebbem nog wel zien ligge rott'n nadattie afhankelijk een 3 dubbel sjotje in zn ader'n had gespoot'n..

zoals je ziet heeft het wel het gewenste effect gehad :9

HIJ IS EGT DE ALLERVERLOEDERST'N!!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
oja, en span dat beeldige profiel van zn nieuwe skoen'nn :P

Waarschuw beheerder
donateur
Oeh dat bint best nieuw'm...

Die Fonsj'n verslijt er nogal wat in een maand tijd

Waarschuw beheerder
donateur
echt die fonsj'n is echt een skoen'n skooier die verloederde collectie van hem wordt alleen maar groter en groter :respect: :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ben ik vannacht in zutphen valt mijn oog op een van de sjops van fonsj'n...bij de kledingcontainer trof ik hem verloederd aan vanmorgen..mocht een fotoow maken maar hij wou er niet op..had zijn dag niet..iemand had zijn laatste blik'n best geskoept dus was niet echt blij..arme fonsj'n....maare ik sta toch maar mooi met zijn kledingcontainer erop

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgDOAvsTHp1cHl86!AsOOFqzxJmBT*TFwT2ogpo5vAH0hxNJQPWwQVPcEKdY7o9D*OA5lJ7wLia3UV6ZShPQX*1W2L1R1!qd3TSFzGrSNVQ/fonsjn.JPG?dc=4675448392422439693[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tis ut zusje van FONSJ`N :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
heb het jullie nooit durven vragen
maare vond al dat ik er wel op lijk hehe :P

noemen me ook al vunsj'n dus ja...
Waarschuw beheerder
het is fonsj`ng hij heb nog ff geen nieuwe skoen`ng maar [img cacheid=0012fbd1000ceddb6f9bfcc21a002e045a]http://oud.refdag.nl/foto/000314gezofo01.jpg[/img]

HIJ HEB WEL UN NIEUW GEZWEL! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
WAT GEK??!!! hij toonde z`n verragde hooofd nu van de ander kant aan mij %) en wat dagje gek: heppie daar gewoon nog een gezwel (y)
[img cacheid=00050cd1000cee0f6d65458c1a002e08c7]http://www.tobacco-facts.info/images/tumor-neck.jpg[/img]
Maar offie nou ook nieuwe skoen`n had ?! :S

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Na enige dagen afwezigheid :( heb ik FONSJ`N toch weer gesignaleerd :D Hij had een mooi beetje inboedel bij elkaar gesprokkeld voor de strenge winter die komen gaat (y)
[img cacheid=0012fc00000cf72e91df418f1a002e7146]http://klbcommunityconsulting.com/klb/images/homeless.jpg[/img]
Enne hij had ook nog een par mooie nieuwe skoen`n gejoept uit de Humana-bak (y):D

Waarschuw beheerder
ij is eg de allurverskunnigst'ng!!! ;P
Waarschuw beheerder
[b]whoehHhHHhHhHAHAHAHAAAAAHAHAHAHHAHAHA YEAH!!! die tumoor'ng!!! :P[/B](Y)
Waarschuw beheerder
FONJ'N!!! :respect: hij hep nieuwe been'n!!! ( nou jah in ieder geval eentj'n!! 8) )
[img]http://www.caligaristudio.com/finalimages/lglss%20touched.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
GVD hee die FONSJ`N wordt mien ook steeds skunniger :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
dit ziet er toch best ranzig uit :s
Waarschuw beheerder
donateur
K`zag `m toen straks nog half onder een oude vochtige rottende DE STENTOR ligg`n :) Ik kon niet zien offie nieuwe skoen`n gejoept had.. maar de ebolabult`n breiden zich zorgwekkend uit bij FONSJ`N..
[img]http://www.medestet.ro/pag13.1.jpg[/img]
en volges mij heeft`ie van nog een paar meer din getjes last...:)

Waarschuw beheerder
fonsj'n & het sloeberigge zusj'n van Qobuzz 8)
[img cacheid=0012fc65000d05c50ae575e71a002ef249]http://www.pacificislands.cc/pm82002/images/82002legtostandon1.jpg[/img]

ze hebbe nieuwe been'n!!! :D
Waarschuw beheerder
wgehgehge yeah!!! (y) PROOST'NG :bier:!!!!
ik zie dat Fonsj'n'ngs partyfoto's ook online zijn!!!

[img]http://www.aahclan.com/images/cp/cp1037041603_small.jpg[/img]
Fonsj'n!!! ( :respect: ) hij is eg de allerbehaardst'ng!!! :D
Waarschuw beheerder
whahahahahahahha :respect: waar haalt ie ze vandaan heh! whahahahaha hij is echt de allerbedruipst`ng! :p
Waarschuw beheerder
gwhehegheghe waar iedereen zn inspiratie vandaan haalt natuurlijk:
[img]http://mujweb.atlas.cz/www/shithit/lepra.jpg[/img]

ik heb nu ook de DVD :
best of lepra TV 3 "the missing part" 8) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fonsj'ng is trouwens ook één grote wandelende leprakolonie :D
Waarschuw beheerder
[img]http://www.spaturno.com/Immagini/004/Immagini/clochard_honnete.jpg[/img]

span em es laf de mensen bedrieg`ng!!!! voor de hoer`ng jaja, hij bedoelt cker nieuwe skoen`ng de ratje`ng
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HIERO
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fm 1tjn drop zetn dan maar he!

[img cacheid=0012fc78000d075877d5ed3d1a002f0ee2]http://www.fabiodestefano.com/portfolio/clochard/images/clochard9.jpg[/img]en nadat je de hele dag laf mensn heb loopm bedrieg'ng is er natuurlijk tijd voor ontspanning en socializ'n met je collega's.

zo zie je ze saamn een flessie delen, das pas saamhorigheid!(y)

Waarschuw beheerder
donateur
heb fonsj'n ook nog gezien in de burgah!
de laffeling!
Waarschuw beheerder
kiek um gek!
hebtie un buwakor zodat zn nieuwm skoen'n nie gejat wod'n terwijl ie zn skoonheidsslaapje doet!

[img cacheid=0012fc7c000d07dd8f45298c1a002f12cf]http://www.fabiodestefano.com/portfolio/clochard/images/clochard4.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
wat gèk, ik haddem al kats iets van een week nie gesignaleerd gèk, maareh, toenik vanmiddag afhankelijk over de brink heen skeurde, JA HOOR, hij stond weer op zn oude vertrouwde stekkie in et portiekj'n voor de waag 8)

en fonsj'n zou fonsj'n nie zijn assie al trippend en speesend aan de bier was 's oggens vroeg, bij hem isset immers altijd nacht :P

http://fe.lea.lycos.nl/html.ng/country=nl&svc=hosting&adpos=1&kw=zwerver&ee=1&params.styles=img-tr&btype=90&ts=253625535
(hij deej et nie dus ff klikken ;))

kiek em dan verloederd staan

hij is egt de best'n :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je raad eg nooit wie ik vannochtend eg ultra skunnig in zn blote reet in een smerig steegje zag poep'm!?!?! jáááhoor het was FONSJ'N !!! en hij had eg de allerbesmeurdste nieuwe druipskoen'n aan gek!!! hij deed al poepend een handstand en zn smeuÏgge lichtbruine klontenpoep liet ie trots via zn gedrogeerde balzak en zn uitgemergelde speedlichaampje van zn kin afdruip'm recht in een van zn nieuwe skoen'n!!!!
zie hier het resultaat gek:
[img width=300 cacheid=00052812000d3fe0b8fe76b91a0030d8b6]http://www.noaanews.noaa.gov/stories/images/monitor-boot.jpg[/img]
hij is eg zooo ziekelijk die Fonsj'n!! :respect:
hij is eg de allerbesmetst'ng!!! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Winnaar van de Olympische Zomerspelen rolstoel-kogelstoten 1996! dat bint de best'n!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaja de kerst zit er weer an te komen en natuurlijk is FONSJ'n alweer gesignaleerd.
nadat ie weer net wat kleine spelende kleutertjes aan het huilen had gemaakt ging ie eg skunnig nokkies
8)
[img]http://www.burschenverein-bernstein.de/bvbhp/fun/funpics/schnapp/schnapp/drunken_xman.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur

hij is zelfs sfeervol de allerverloederst'n :jaja:
Waarschuw beheerder

hij is egt de lafst'n :jaja: :P :D
Waarschuw beheerder
span Fonsj'n hier es dan!!! hij gaat eg un hongerig afrikaans meisje te lijf met zn m HIV besmette heroien'ng turbo-injector :p
hij is eg laf jongèh!!! 8)

[img]http://www.cdc.gov/nip/dev/images/Ped-O-Jet-TearyChild-crop.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
na un week te hebbm ligg`ng ontbinden in een of ander skefferig portiekj`ng is tie vanmiddag weer gespot hoor!!! :respect: met zun nieuwe doorstappers ntrlk!
[img]http://houba.go.cz/Foto/Lidicky/Alien/Alien_03.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
je raad nooit wie ik net met bloeddoorlopen ogen een zwangere koe in een hoekje zag drijfe met een gloeiende pook!?!?!? yeah!!! (y) het was FONSJ'N!!! hij prikte haar laf door de uiers en voelde met zijn laffe pook het onvolgroeide kalfje in haar buik. hij bedacht zich geen moment en sloeg een roestigge vleeshaak in de foËtus en trok de verlepte kalfj'n met moederkoek en al dr uit waarna hij het pas geboren piepende kalfje vol respect en medeleven kapot begon te stamp'm met zn glibberigge nieuwe skoen'n!!! hij trapte het stervende kalverlijkje gewillig tegen de bek van de kreperende moederkoe en gaf zichzelf een skouderklopje voor zijn goede daad.
FONSJ'N brengt moeders en kind dichter tot elkander, en daar is heus nie altijd heroien'ng voor nodig!!! hij is gewoon de allerdiervriendelijkst'ng!!! (y) :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahahahhah :respect: (y)
K`zag `m vanmiddag op `t Vogeleiland.. diep weggescholen in z`n zelf gemaakte hutje... schuilend voor het verloederde winterweer... (y)
[img]http://home.t-online.de/home/tom_scholz/homeless.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En daar hebb`m we FONSJ`N :respect: weer (y) net voorzien van weer een uurtje drinkplezier :bier: :D
[img]http://funnyfiles.kicken.fm/september2003/images/pic23402.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Jawattangek :S :@ :(?!! Loop`m ze met FONSJ`N te ouwehoer`ng :S!!??
[img cacheid=00054d06000db7ab1dfc68401a00363df2]http://images.fok.nl/upload/foto_arrestatie_saddam.jpg[/img]
:respect: for FONSJ`N :respect:
Waarschuw beheerder
[img]http://www.uglypeople.com/uploaded/5302/ugly2.jpg[/img]

hijs echt de allerblijst`ng!

xag um verrukt over de bokkingshang zwalk`ng met un halve liter blik in de klauwen!

Waarschuw beheerder
donateur
Span `m toch eens glunder`n gek (y):D:[

:respect: fot FONSJ`N
Waarschuw beheerder
wat issie laf he die FONSJ'N

:respect: THE FONSJ'N
Waarschuw beheerder
:respect: hij is eg de allerbedruipstng!!!!
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
FONSJ`N in z`n jonge jaren... nog semi-clean, mar toch al hat op zoek naar een traytj`n BEST bier:jaja: :D
[img cacheid=000555a4000dd1ca1b3fe1881a0036ec7d]http://members1.chello.nl/~p.kavelaars/kikirem.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
hier!!! span zn rottende ebola-bult eens gèk!!! hij is eg de allerverskurftst'ng!!! :9
[img]http://home.planet.nl/~put00039/Brandwondlotus_WEB.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
span um lijd`ng gek! :devil:

(y) dat krijje met dat illegaal wodka stook`ng in het singelpark! :P
Waarschuw beheerder
inderdaad, het begon allemaal met één enkele ebolaknobbel maar omdat hij er de eendjes uit het park van laat vreten, en iedereen weet wat voor helse infecties die aan de bek heb'm!!! :S is die loederigge bult uitgegroeid tot een enorme rottende ebola-infectie, :respect: voor Fonsj'n!!!
hij is eg de allergeinfecteerdst'ng!!!! :9

[img cacheid=000555bf000dd25e3ab2d3cd1a0037071f]http://www.medbc.com/meditline/review/acta/vol_42/num_4/images/gr0000028.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
hij is echt handig jongeh die FONSJ'N!!!!

[img cacheid=001302d5000dd25f901580ff1a00370722]http://www.microsurgeon.org/images/hand_amputation.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
nou zo te zien niet echt he wel een beetje een prutser die fonsj'n ja beetje

ach man

wat verrot mij dat hahahahahhahah
Waarschuw beheerder
[b]ja heh wat ken jou ut verrotten, :devil: TOTDAT OPEENS OOK JOUW LEDEMATEN VAN JE AF BEGINNEN TE ROTTEN! [/B]

[IMG]http://medlib.med.utah.edu/kw/derm/mml/22320031.jpg[/IMG]
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000557d3000dd9ab919d1feb1a003781cd]http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Vlees/doden.gif[/img]

:respect: hij is eg de allerlafstn!!!

hier steekt ie met een ijspriem een koe in de nek (y)
Waarschuw beheerder
span em hier es laf een schildpad injecteer'ng met harddrugs dan!!! whehehe hij is eg de allerlafste!! :respect: voor fonsj'n!!! (y)
[img]http://perso.wanadoo.fr/ouest.info.tortues/injection-im1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waddanuh?? drugsgebruiker dat ben je niet eevm, dat blijf je voor de rest van je leevm!
Waarschuw beheerder
donateur
Span `m hier eens een jong schaapj`n injecteer`ng met heroin`ng :devil: Laf assie`is een lammetje afhankelijk maak`ng (y) :D :respect: voor FONSJ`N
[img cacheid=000111ce0002496271c73f5c1a0038a118]http://www.pipevet.com/images/photos/site%20a.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
yeah!! (y) whehehe :devil: izzielavvèh!!!??!?
Waarschuw beheerder
donateur
Span `m es gek!!(y) :D :devil: Hij`s echt de allevooruitstrevendst`n :respect: Een echt`n heroin`ngspuit op luchtdruk (y) om iedereen nog sneller te injecteer`ng :)

:respect: voor FONSJ`N... hij gaat met de tijd mee :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yeah!!!! :9 (y) :respect: (y) (y) (y)
de FONSJ'N INJECTOR rulezz!!
Waarschuw beheerder
donateur
Span es wattie nu weer heb :[ (y) een spuit met roesting`ng naald`n waarmee FONSJ`N zelfs de inwendig`ng aambei`n kan injecteer`ng (Y) :D
[img]http://www.drwullink.nl/images/injectie.jpg[/img]

Die FONSJ`N... ook nu weeaah de alle inwendigst`n :devil: :[
Waarschuw beheerder
een zeldzame glimp in de ouwe kinderkamer van FONSJ'N! (y)

[img cacheid=00057556000e3581a75b9b081a003af911]http://static.howstuffworks.com/gif/lethal-injection-sanquentin2.jpg[/img]

( tjek de URL :9 )
Waarschuw beheerder
donateur
Psst.. na 10 dagen afwezigheid heb ik `m toch weeahh gesignaleerd:
[img cacheid=000580ee000e5a05b27ebef71a003c7b70]http://www.wcc-coe.org/wcc/dov/pictures/homeless.jpg[/img]
Onze laffeling lag zwaar van de kaart op de straat (y) :D :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee, hij hat an FONSJN'NS ( :respect: ) skoen gerookng :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kep FONSJN net nog gesproke bie de vedior, hep em in ruil voor een paar roestigge naaldn een ritje laten maaknk met JUNK B tandemtours défuntàh" hij vonnet eg kikng en skoepte direx de nieuwe skoen'n van een klein onschuldig kleutertje af!! (y) hijs eg de allerafhankellukstng op mezelf na dan!! 8)

ps iemand nog pep kopeh?!???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
yeah!!! (y) hij is echt zo verlept dattie echt afhankelijk dat bekertje koffie over zn nieuwe skoen'n wil kots'n 8)
Waarschuw beheerder
donateur
FONSJ`N natuurlijk gek :[ de alle geindoctrineerdst`n en alle afhankelijkst`n met altijd nieuwe laf skoepte nieuwe skoen`n (y) uit de humanabakk`ng :D
Waarschuw beheerder
KIEK EM HIER WEER ES DE TUIN LAF AFHANKELIJK MAKEN VAN ZIJN NIEUWE LADING RECHTSTREEKS UIT TURKIJE!
[img cacheid=0005c516000f23264a6bdb2a1a004224cc]http://www.kaisertree.com/images/soil_injection.jpg[/img]

whehehehe wattizzielaffeh!
Waarschuw beheerder
yeah gek span es wie ik vanmiddag eg door en door verlept onder de brug zag lig'ng.... et was FONSJ'N!!! :respect: :p hij is eg de alleruitgemergeldst'n!!! 8)
[img cacheid=00130bf000057ba395d19e1c1a0042320e]http://www.studentbmj.com/back_issues/1202/education/images/skinny-aids-guy.jpg[/img]

ps: tjek de url :D
Waarschuw beheerder
donateur
Tis zondagavond en ook FONSJ`N`S weekend zit er weer op :bier: Na een ruig weekendje zit ie hier flink beskeet`n op de plee van het DEVENTER station (y) :D
[img]http://www.watnou.com/archief/images/weekend.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00060f71000ff73a5879012a1a0048aeba]http://www.cityart.ch/images/clochard.jpg[/img]

tis bijna weer zomer en FONSJ`NG is zojuist gepakt toen hij de lollies van een siamese tweeling afnam.....

GELUKKIG DURFDE NIEMAND BIJ ZUN NIEUWE STAPPERS IN DE BUURT TE KOMEN! (Y)

:RESPECT:
Waarschuw beheerder
en terrecht!!! het zijn eg zn allernieuwst'ngh skoen'ng!!! :respect: (y)
Waarschuw beheerder
whehehe das dr duidelijk een uit je persoonlijke collectie :jaja: (y) :respect:
Waarschuw beheerder
ik pompte haar buikje zo vol

tingelingeling

Waarschuw beheerder
donateur
Stopte een twee blikk'n best bier in dr hol :P
Spoot dr mondje d'r mee vol

Waarschuw beheerder
donateur
Niemand kan haar evenaren
en zoveel lelijke kinderen baren...

tingeling tingeling

[img]http://www.wku.edu/Dept/Support/StuAffairs/Intramural/2003UglyPantsHonorableMentionSpear.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ze heeft un BLOED BLOED POEPER in de dur baaahaarmoeder daar mee loeloeloeloedert ze naar jou!!!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
En die bloed bloed poepert met dr baarmoeder daarmee loedert ze naar elke vrouw

ze heeft een bloed bloed
ze heeft een bloed bloed
ze heeft een bloed bloed
poepertje voor jou :P

Waarschuw beheerder
donateur
Miskien moeten we meedoen met idols volgende keer???

wedden dat we winnen?
Waarschuw beheerder
Miskien moeten we meedoen met idols volgende keer???

jij met je meerdere persoonlijkheden zeker?? :P
Waarschuw beheerder
heeft er iemand nog gebruikte tampons leeggeslobberd dan vannochtend????

:jaja: :9

Waarschuw beheerder
donateur
Ja met me 27 persoonlijkheden

enne lege tampons..ja had nog een voorraadje liggen..ben onskuldige slachtoffers gaan zoeken..om leeg te zuigen..

Enne missie geslaagd~! 15 stuks maar liefst!
Waarschuw beheerder
lekker het klonterigge menstruatiebloed dor je strot laten druipen op de vroege zondagochtend (y) :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Precies..er gaat niets boven..het leegzuigen van een tampon.. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Das een heel goed plan..
Waarschuw beheerder
ik slobber ze et liefst leeg als ze nog lekker vers maar al wel redelijk klonterig menstruatiebloed bevat'n :p :kwijl: :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ja..die van jonge maagden..eerste menstruatie..die uitzuigen is het beste wat er is

Waarschuw beheerder
donateur
Een tampon houdt het toch spannender...
ik weet dat fonsj'n er zelf ook wel pap van lust!
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001311d600102fdde3f342641a0049fbbf]http://www.thebilgepumps.com/photos/crack.jpg[/img]

FONSJN in actie om nieuwe skoen'nn te bemachtigen 8)

HIJ IS EGT DE BEST'N!!

eejajuzèh!

Waarschuw beheerder
donateur
Die fonsj'n gaat echt over lijken!
Waarschuw beheerder
en niet alleen van mensen, hij is gister bespot in de uiterwaarden terwijl ie het rottende kadaver van een langharige os aan het kapotwrikken was met zn enorme druipende ebolalul (y)

kiek eh zo is fonsj'n gewoon weje (y) :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik maar eens een fonsj'n kledinglijn ga maken... :) mag die dan zelf verkop'n..kan die laf skef'ng op de brink..om zijn eigen gemaakte laffe fonsj'n kledinglijn te verkopen..
Waarschuw beheerder
huh? :S de fonsj'n kledinglijn ken je gratiz uit een willekeurige humanabak pluk'ng (y)

hajje et trouwes al gehoord ej........

HIJ HEP NIEUWE SKOEN'N!!!!!! :D :respect: (y)
donateur
Grote brand in Deventer
Bron: De Stentor (restricted access)

Chanty had ons via de nieuws-submit te melden:

Een verwoestende brand heeft de maandagnacht een partij van 30.000 pallets verwoest. Rond één uur 's nacht kwam er een brandmelding van een bedrijf aan de Zweedsestraat in Deventer. Op het moment dat de brandweer arriveerde stond de -in de open lucht opgeslagen- voorraad al grotendeels in licherlaaie.

De politie heeft sterke aanwijzingen dat de brand werd aangestoken. Zo trof men een gat in de omheining aan, dat in het weekeinde moet zijn gemaakt.

Onder meer door een gunstige wind kon de brandweer, ondersteund door vijf korpsen uit de regio, zich beperken tot het nathouden van een nabij gelegen opslaghal, die daarmee werd gered. De stapels pallets gingen geheel verloren en ook een nabijgelegen fietsenstalling ging in vlammen op
[img cacheid=000628e4001039572087e3951a004a42e2]http://images.fok.nl/upload/brand-palletfabriek.jpg[/img]

FONSJ'N??????????

HIJS ECHT DE BEST'N!! :respect:
Waarschuw beheerder
whahahahha 8) (y) (y) (y)

wat issie tog ook de allergefrustreerdst'n!!!

RESPECT!!!

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: er kan er maar een zo laf zijn als fonsj'n!
Waarschuw beheerder
nee wat gek, we stuurng hem naar :zw:bah:lle om daar de zooi hat in de fik te zet'n!!! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dattie eerder kans heb om het daar op te lopen en juist terug komt met rottende ebolabulten, majjah fonsj'n ken et hebm hij is nie anders gewend, hij loopt dagelijks de meest uitheemse infecties op (y)
Waarschuw beheerder
tuulek!!! fonsj'n is kats sociaal hooah!!!
Waarschuw beheerder
en bie de sociale kleding inzamelings acties van de humana (y)
Waarschuw beheerder
:S ej skozzàh!!! zit je laf op cobuzz zn account ofzow?!?!?

Waarschuw beheerder
donateur
ik zag fonsj'n vanmorgen nog voor de albert heyn.. hevig overstuur..heb m de weg naar de dirruk nog effe gewez'n..

Waarschuw beheerder
donateur
jeeaah hij is echt de alleronovertroffelijkst'n! :respect:
Waarschuw beheerder
het is FONSJ'N!!!!! :respect: duidelijk herkenbaar aan zn nieuwe skoen'n!!!!! :respect:

wat is ie toch laf hè??? :jaja: (y)

ik zag hem vanmiddag nog een oud omatje in dr rug schoppen en heel hard en laf wegrennen!!!
op alweer een paar nieuwe skoen'n!!! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ja die fonsj'n is goed bezig..kwam m vanmiddag nog tegen op de brug bij de rivierenwijk... laf skeffend.... fietsers van de brug af trekk'n voor een paar nieuwe skoen'n..hij is echt de best'n en de allerlafst'n..ik kon nog net op tijd wegrijden gek :respect:
Waarschuw beheerder
hoe gulzig is ie ook hè!!! (y) :respect:
Waarschuw beheerder
ja wat zun gulzigheid liet ie vanmiddag ook weer blijken toen ie de vuilniswagen, die net gevuld was met rottend vlees van de smegmatorische smegmet, achterna rende op de keizerstraat, onbenullig assie is sprong ie er bovenop en begon te sloek`ng an de in verre staat van ontbinding zijnde kadavers, de vetsliert`ng hingen bie bosjes an zun korstige lip ( hij hep maar 1 lip weet je) door de vet glijd ie uit en kwam terecht op de tandem van junk b, ze zijn 13 uur bezig geweest alle spaken uit zun harses te halen, en zie hier et resultaat:

[img cacheid=00050918000ce2e8c6846c221a004ced07]http://www.helnwein.com/stc/ghpicts/gh463.jpg[/img]

:respect: hij is en blijft de allerbedruipst`ng!!!

Waarschuw beheerder
donateur
JeeAAAH :jaja: :respect:
dat kan er maar een zijn
Waarschuw beheerder
Whahahhahahahahahahahha :D :D :D :D :D

ik beskeur me hier vannet lag'ng :D whahahah

net zo skunnig gek :jaja: :9 (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Whehhe hij is echt de allelafst`n :jaja:
Waarschuw beheerder
[img]http://images.dasmegabyte.org/pics/horrible.jpg[/img]

kiek em hier weer es verbaasd kijken, assie net met ze bek onder de HUMANA bak vandaan komt!

Waarschuw beheerder
cloos up issie egt de best'n (y)
Waarschuw beheerder
ik hoorde dat ze daar gewoon un bak maden in hebben gegooit en de boel toen dicht hebben gehecht! (y) :D
Waarschuw beheerder
voor het eerst in de geskiedenis.........

bent julie al'n getuig'ng van een spectaculaire maar vooral enorm skurfterigge afgerotte onthulling.......

*TROMGEROFFEL*

AANSKOUW:

na eeuwig smeken van zijn trouwe fans, onthult de enig'ng echt FONSJ'N de man van de ontelbare ebolabult'n en nieuwe skoen'n na jaaaarenlang mysterie zuln julie ze nu dan eindelijk te zien krijg'ng
......

*TROMGEROFFEL*

HET ZIJN..........................

Z'N NIEUWE VOET'N!!!!!!!!!!! :respect::respect: :respect:
[img cacheid=001316040010ca35cd798d6d1a004e4453]http://medicine.ucsd.edu/clinicalimg/extremities-DM-foot-infection.jpg[/img]
:respect: :respect: :respect:

hijs eg de allerbest'ng!!!! :jaja: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat gek... FONSJ`N... ik zeg m`n werk op en ga een cursus Pedicure volg`ng.... en hopelijk komt ie een keertje langs zodat ik een keertje lekker an die mooie nieuwe voet`n van FONSJ`N :respect: kan wroet`n :D

Waarschuw beheerder
ik had FONSJ`N nog nooit gezien!:( duhs ben ik op aanwijzing van juhllie met muhn digi camera op pad gegaan om deze beroemdheid te omtmoetuh bij het vedior portiek.:D maar weet ik veel dat het een skuwuh mensch is! ik kon nog net dit fototjuh afdruhkken op het moment dat hij ook afdruktuh! [img cacheid=000668270010d4fe0686d3a11a004ebc91]http://news.bbc.co.uk/media/images/38281000/jpg/_38281513_addict300.jpg[/img]
ik hoop dat ik in jullie ogen niet gefaald hep!
Waarschuw beheerder
:respect: (y)

ik zag em net nog laf een dooie kat aanvreten,maar hij keerde me direct oneerbiedig de rug toe (y)
[img cacheid=001316970010d9fdf89184591a004ef670]http://www.seap.es/reuniones/almagro2000/casas/images/in/in01.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
en de ALLERUITHEEMST'NG met zn gruwelijke tropische infectiebult'ng :jaja: (y)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00007a110000dc3c31838b5c1a00545329]http://poetry.rotten.com/lisboa/lisbon-bad-fac.jpg[/img]

ma hij hebt wel nieuwe schoenen
Waarschuw beheerder
wiiiew net zo vies gezwel!!!

het is FONSJ'NG!!!! :jaja: :respect: (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat gek?!!! Die`s knap hard met z`n bezoop`m hasses op het asfalt geflikkerd

Waarschuw beheerder
ik vraag me af hoe de kinder van fonsje en et zusje van cobuz zouden uitzien

hmmmmz zet je toch an et denken
Waarschuw beheerder
mijn zusje is al zo bewerkt dat nagesl8 niet meer mogelijk is op un normale manier!

maar idd, xou ook graag zien hoe dat ze er uit zouden hebben gezien! :P

echt de allermisvormst`ng!!!

Waarschuw beheerder
bij ons hier in colmskaten zwerft tegenwoordig iemand rond die me sterk deed denken aan fonsje maja hij moest nix hebben van kaasknabbels dus dat kan fonsje nie zijn OF is ie misschien undercover
Waarschuw beheerder
YEAHHHH!!!!! het is FONSJ'N!!!!!!!!!!

hij hep nieuwe skoenuhhhh!!!!!!!!!

[img width=600 cacheid=001320ed00120215f05fdabc1a005a124c]http://www.who.int/multimedia/indiaweb/galleryhealth/polio/WHO-211507.jpg[/img]

:D

:respect: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil ze zelf ook :cry: maar natuurlijk heeft alleen fonsj'n ze weer :p

Waarschuw beheerder
fonsje is n egotripper
Waarschuw beheerder
[img]http://www.photogg.de/franceap03/15-sandalen.jpg[/img]

yeahhh!!!! dit zijn ze dan....... de allurnieuwst'ng skandaaln van FONSJ'N!!! met zn laffe rood-gele gespjeng'ngs( :respect: )
wat zijn ze verloederd he??? :jaja: (y)
hij griste ze oneerbiedig uit de humana-bak en sloeg er direct een vredig nootjes knabbelend eekhoorntje mee dood (y) wat een laffe actie!!!:p
het eekhoornlijkje stopte ie snel onder zn oksel waar het lekker rustig op zn gemak in zn vlezige geinfecteerde wond kan wegrotten :) (y)
FONSJ'N toch!!! :respect:
hij is echt de allurongenuanceerdstelijkst'ng!!!!
:respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de nieuwe :respect: 4 FONSJNG'NG najaarscollectie!!!!!
[img cacheid=001219360012d299246ea26e1a00625000]http://www.swear-alternative.com/cat/fotos/12338_1213_0_0.jpg[/img]

ik zag em dr vanmiddag echt trots mee lopen in het park maar toch totaal verwilderd schopte hij onverwachts een jong onschuldig klein hertje in de maag (y) hij is eg de allerdieronvriendelijkstng'ng!!!!!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
ik dacht dat ie deze aan had....?

[img cacheid=0013276900021dbe675f844b1a0062505f]http://www.howcool.com/pleasersshoes/STEALTH-50.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ik zag Fonsj'n net nog van het station afstrompelen en met zn bloeddoorlopen ogen trapte ie een verminkt zw#lsch stuk vlees voor zich uit het was overduidelijk de beskimmelde vertrapte viezek#nk#druipendebrudernageboort'ng!!!! :respect:
[img]http://www.web-light.nl/VISIE/untitled12.JPG[/img]

:@
Waarschuw beheerder
srry mensen voor deze woeste post, ik weet dat zoiets eigenlijk niet gepast is op dit nette warme maar vooral hardstochtelijke topic maar fonsj'n was even heel erg woest op wat KKwazi's!!!
donateur
FONSJ'N heeft weer een nieuw t-shirt!! Geil! :kwijl:

[img]http://www.brinkhorst.nl/galleryimages/f-SSers2003_0411AA.jpg[/img]

skandaaln van FONSJ'N!!! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe span die ebola bult`n eens :devil: Of heb FONSJ`N weer kapotgeknuppelde puppy-lijkje loop`m wegbikk`ng? :D (y)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013319b00142bf3839839c51a00706410]http://www.tc.umn.edu/~moha0117/the%20vomit.jpeg[/img]

wie komt daar aanloop'ng met zn
jonge girafjes doodtrappende
allernieuwst'ng lompe spotskoenen???

YEAHHH!!!! :p (y) het is FONSJ'N!!!
:respect: :respect:

de skurfterige reacties van omstanders
(zoals deze die spontaan zn eigen ingewanden begint
uit te kotsen) zijn ook altijd van
onschatbare waarde om te kunnen illustreer'ng
hoe ontzettend skunnig en in verre staat van
ontbinding FONSJ'NG'S ( :respect: )nieuwe SKOEN'N bint
Waarschuw beheerder
ik kwam me drnet een site teeg'n ,kannie anders of FONSJ'NG heb'm gemaakt! " Survival Guide to Homelessness"
leer'ng omgaan met portiek'ng etc. Kijk en geniet....
http://guide2homelessness.blogspot.com/

enne vergeet niet ff'm wat te klad'ng in zn gast'ngboek!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yeahhh :p (y) okdan

eindelijk een skofterigge bijdrage aan dit topic :respect:
Waarschuw beheerder
wie o wie heeft fonsj'n de afgeloop'n tijd nog gezien danne?!?! Hij zou zichzelf toch niet ergens verskuil'n omdattie steed meer fans krijgt?!:(
ik zal mn oog'n loshoud'n en misskien spot ik 'm dan vandaag of morg'n gek!! 8):jaja:

eeeej ajuzhé!!!

:respect: Respect voor FONSJ'NG!!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij issie flink an`t rondneuk`ng :D (y) `k zag al een nakomeling in een portiekj`n ligg`ng...

[img width=400]http://www.ogrish.com/view_attachment.php?id=46940[/img]

Waarschuw beheerder
whahahahahaaa :D:D:D (y)

moet me echt inhouwe anders kan ik zo het beeldscherm weer gaan poetsen :jaja: :p
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0007f4370015a787b9c22f841a007d5417]http://www.huidziekten.nl/woundcare/ddulcera/fotos/400Erythromelalgie1.jpg[/img]

en zo ziet de rest van zn nieuwe been'n dr uit!! :D
Waarschuw beheerder
FONSJ´N is de allerskunniste!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
aanskouw:

FONSJ'NS ( :respect: ) vertrapte moederkoek!!!! 8) (y)

[img cacheid=0008257900165b0538d030aa1a00897476]http://medlib.med.utah.edu/WebPath/jpeg2/PLAC027.jpg[/img]

de gelijkenis met FONSJ'NG is echt verbazingwekkend
Waarschuw beheerder
ghehehe 8) hij heeft er weer een aardige geinfecteerde vleeswond opzitten ofniedan!?! :9 :respect: (y)

Waarschuw beheerder
Fonsj'n is erm.. was niet dom:
[imgwidth=360 height=480 height=480]{element is niet toegankelijk}http://www.retecool.com/braindead/eroded-cranial-wound.jpg[/img]
Fonsj'n got brains!
although the were badly infected due to
all kinds of known and unknown chemicals
such as sodium & calcium hypochlorite a.k.a. bleach!
8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: 4 FONSJ'N

hij is echt de alleropenmindedst'ng!!!!! :jaja:

8) ghahah net zo skunnig ;P
Waarschuw beheerder
YEAH!!! :respect:4Fonsj'n :respect:

hij is echt de alleropenmindedst'ng!!!!! :yes:

en ook zeker de allerverskimmeldst'ng...je ziettet bijna druip'ng gek 8):jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja laf hè :jaja: zn druipergheid is zn voornaamste wapen als FONSJ'NG ( :respect: ) z'n contactuele eigenschappen in de strijd gooit :p
Waarschuw beheerder
thumbs up 4 FONSJ'N!!!! :respect:

[img width=250 height=173 cacheid=0013596400181c801a17ba601a00a8ca79]http://www.microsurgeon.org/images/thumb_amputation.jpg[/img]

8)
Waarschuw beheerder
fonsj'ng krijgt steeds meer volovertuigde bewonderaars :jaja: :respect: (y)
Waarschuw beheerder
[img width=342 height=500 cacheid=0008b6f9001864ea1354c4ac1a00adceda]http://www.emiliano.com/beggar.jpg[/img]

span em hier ook weer met z`n alleronskuldigst`ng blik bie de uitgang vann de dirk voor moneet`ng skooi`ng om BEST te halen!!!!!!

en saillant detail:

HIJ HEB WEER NIEUWE SKOEN`NG!!!!

Waarschuw beheerder
:D :jaja:

zo probeerd hij tere kinderzieltjes voor zich te winnen ;P
Waarschuw beheerder
iemand fonsj'ng nog gezien zondag bij reportage op sbs6?>????

het ging over vreselijke ziektes en infecties 8)

ebola enzo...
Waarschuw beheerder
de infectie op zich is et probleem ntrlk ook niet, TGAAT OM DEGENE DIE ZE VERSPREID ------> FONSJ`NG!!! :RESPECT: :p
Waarschuw beheerder
dat is in ieder geval goed gelukt :jaja: (y)

[img width=462 height=615 cacheid=0008d6e90018d2d521650f721a00b60293]http://www.tm.nagasaki-u.ac.jp/pox/webbig/10.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Als ode aan mijn persoonlijke grote held,

heb ik mijn naam veranderd, DeFonzio hijs echt de allergeinfecteerdst`ng!!! :P
Waarschuw beheerder
:D belachelijk (y) ;P :jaja:

fonsj'ng zou trots zijn geweest als ie dit had kunnen zien vanuit z'n stinkende humana-bak 8)
Waarschuw beheerder
waar denk je dat FONSJ'NG ( :respect: :respect: :respect: )
zich et liefts in verskranst?!?????

8)
Waarschuw beheerder
whahahahhaha hijs wederom gespot!!!!!!!

net toen hij in alle gulzigheid aan zn blikkng SCHÜLTENBRAU wou beginnen, vers geskoept bie de Lidl, komt dr zo`n laf kefhondj`ng an, maar alleen al de geur`ng van z`n nieuwste stappers deden de hond overlijd`ng an z`n verwonding`ng`ng!!!! :respect: hijs echt de alleromgevingsvriendelijkst`ng`ng`ng!!!

[img width=250 height=169 cacheid=0002d3880019d236ce3a8d8d1a00c95a45]http://www.scottishspca.org/images/inspectorate/Lidl%20Puppy%20with%20bag-Steven%20Gray.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
yeahh!!! :D :D :D (y)

FONSJ'NG = ook 100% anti de natuur :jaja: (y) :respect:

alhoewel ik hem laatst nog wel tegenkwam in het singelpark... en wat denk je: hij had alwéér nieuwe skoen'n :respect: :jaja: (y) hij is eg de best'n,
met zn traditionele kipseperatorboots was ie bezig om alle pasgeboren kuikentjes woest te vertrappen terwijl hij zichzelf luid aanmoedigde (y)

[img width=576 height=380 cacheid=0009246e0019e2f26c72cedf1a00ca690a]http://www.costumes.org/classes/254images/254projects5/5035.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
8) ghehehe ja fonsj'ng komt meestal pas op de laatste dag om lekker ongenuanceerd tussen alle rotzooi te wroeten en de rottende pizza-spinaci resten op te slobberen (y)
Waarschuw beheerder
je raad nooit wie ik laatst met bloeddoorlopen ogen zichzelf zag neersteken.... :jaja: het was stiekum tog weer FONSJ'NG!!!!! :respect:

de achterbakse gluiperd hakte met zn lompe rambo-mes echt superlomp in op zn nieuwe skoen'n!!! hij vond het overduidelijk noodzakelijk om meteen even zn hele voet kapot te rag'ng met zn roestige knife met nog restjes rottende vis eraan, zodat FONSJ'NG ( :respect: ) een helse infectie an zn voet'ng kon oploop'mg 8)
[img width=320 height=240 cacheid=0009938f001b5ca1019e45b11a00e1fc71]http://www.kenzemach.com/borneophotos/07130005.jpg[/img]
:kwijl:
natuurlijk heeft onze skofterige held et em weer geflikt!!!: de meest uitheemse infectie aan zn nieuwe voetn :jaja: hij is eg de best'n!!! (y) :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: :respect:

hij is dus écht wel de BEST'N

[img width=210 height=284]http://home.planet.nl/~3demo/best.jpg[/img]
BEST VOOR DE BEST'N (Y) :bier:

eej zwèh!
Waarschuw beheerder
hij is echt de allurskofterigst'ng 8) :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
yeahhh :D (y) hij is egt de allergemuteerdst'ng :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
moehahahaha, ja dat krijg je ervan hè, als je al 5 jaar aaneengesloten op het NEETJUR WAN KEMPING terrein ligt te rott'n met lauwe bergadlers 8)

:respect: voor FUNSJ'N
Waarschuw beheerder
ja toch wel enigzins verloederd dat mensen FUNSJ'NG's trademark: "NEETJUR WAN" hebben gejat zonder overleg met the man himself zodat ie waarschijnlijk alweer met bloeddoorlopen ogen jonge eendekuikentjes aan het verwoesten is met zn enorme gemuteerde lepravoetn :p
Waarschuw beheerder
donateur
Eej flip.. die heb ik gejat ;)

:[

Overigens hanteer jij namens FONSJ'N net iets anders 'Neetjor wan' ;P
Bovendien winnen wij toch.. want wij hebben het domein al ingepikt

Lekker puh!
[img width=400 height=268]http://neetjurwan.com/fotos/albums/2005/ivo/normal_F1000014.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
neuj ik heb mezelf uit protest neetjOr wan genoemd :p het was toch echt wel ~~~NEETJUR WAN~~~ maar maakt niet uit ;) we verzinnen wel weer wat :D (y)
Waarschuw beheerder
ja man julie waren onze buren ghehehe 8) wij stonden honderd meter of minder zelfs verderop richting festivalterrein met al die freakbrothers / holland en deventer vlaggen :D (y) was ook dikke puinzooi bij ons maar julie hadden het zeker wel goed voor elkaar ;P heb vaak daar staan feesten en zaterdagmorgen was het geloof ik echt knetterhard moeten lachen om die mafkeejs die daar helemaal uit de maat in zn blote body maf stond te dansen/hakkuh op die pallets :vaag: helemaal van de wereld die vent! maar wel lekkere muziek hoor af en toe lekker snoeihard beuken :[ bij ons was het alleen maar industrial/french ukstyle/speedcore en terror 8) en we zijn ietsjes langer gebleven ;P :bier: maar TERING!!! wat een festival!! wat een camping!!! ik wou dat het nu al NEETJORWAN2006 was!!! :respect:

oeps* beetje offtopic :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DestructoR op dinsdag 16 augustus 2005 om 20:56:
om die mafkeejs die daar helemaal uit de maat in zn blote body maf stond te dansen/hakkuh op die pallets helemaal van de wereld die vent!

Waar ik die olievaten tegenaan het rollen was? :devil:
Waarschuw beheerder
whahahahaahha :D ja daar stond ik naast man!!! :vaag: trapte er nog tegenaan!!!!! wiiiew dit is echt vaag!!! :D lol! :p
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha.. lachen :D

check www.neetjurwan.com maar eens voor onze foto's. En vooral de video's van Klaus :D Nog zo'n vago
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaaa met die hertenkop tussen zn benen!!! :D heb ze allemaal al gezien ;P ghehe ennuhh het was een blauwe ton!! :D lol dan hebben we gewoon naast elkaar staan feesten!
Waarschuw beheerder
ehh maar ik ga even off. 2 be continued @ deventerdorp@neetjurwan topic???

iig..

ajuzehh!!! :bier: (y)

Waarschuw beheerder
Ehhh wel On-Topic blijven he :@

Fonsj'n had er vanaf het begin z'n hoofd er al niet bij:

[img width=450 height=313 cacheid=00137f55000aa9e9a7629f0b1a00eb45ad]http://www.prochoiceactiongroup.co.uk/Decapitated.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Maar hij hebt wel nieuwe skoen'n'...

Heeft ze voor de foto alleen nét even vergeten aan te trekken:

http://www.wrappedinwire.com/dailypics/kissabletoes.jpg

^-- ff klikken (mag plaatje niet deeplinken :) )

maar desalniettemin is het toch een mooie foto geworden :yes: :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is iig duidelijk : FONSJ'NG!!! ( :respect: :respect: :respect: )

Waarschuw beheerder
yeahhh!!! de skurfterige skimmelvoet'n van FONSJ'N!!! :respect:

[img width=413 height=300 cacheid=00007f16001e13da940ff1cc1a01021d89]http://photos1.blogger.com/blogger/165/564/1600/footjpg.jpg[/img]

wat heeft ie ze netjes nog nooit verzorgt he?!?!?? hij is eg de best'n!!! :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
Dag stelletje stinkerds! :[

Ik kom jullie hier ook even lastig vallen voor een huishoudelijke mededeling:

Een oproep aan iedereen:

Een meisje die ik ken wordt vermist. Daarom zou ik graag iedereen willen vragen om iedereen in jullie vriendjeslijst die naar I hate Trance geweest is een berichtje sturen om te vragen of ze naar dit forum willen kijken: https://partyflock.nl/topic/817111

Ze zou met een zekere "David" uit Deventer mee gegaan zijn. Nu willen we graag weten of iemand haar op IHT gezien heeft, en of diegene ook weet met wie ze daar was of met wie ze meegegaan is. Aan foto's van IHT wordt gewerkt.
Waarschuw beheerder
FONSJ'n net eff gesproken, die weet van niks, was veels te druk met voetskimmels kweken :9
Waarschuw beheerder
lol

Ze is inmiddels boven water, dus laat allemaal maar lekker zitten. :)

Doe de groet'n an fosj'n trouwns...
Waarschuw beheerder
8) en een half grammetje pep :speed:

Waarschuw beheerder
ff reageren :

Uitspraak van DestructoR op dinsdag 16 augustus 2005 om 21:24:
jaaa met die hertenkop tussen zn benen!!!

dat was ik dus :@
Waarschuw beheerder
whahahaha :respect: dan hebben ze je mooi versierd toen je KO lag iig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op zondag 6 november 2005 om 18:08:
whahahaha dan hebben ze je mooi versierd toen je KO lag iig

ja zo blij was ik er na afloop niet mee :(
Waarschuw beheerder
donateur
og kiek tan

HET IS FONSJ'N!!!

[img width=480 height=640 cacheid=0013939b001f0c2938fb8b841a01119c52]http://www.humana.nl/images/news%20images/24-5-2005/ASIleging%20van%20een%20container%20Deventer.jpg[/img]

3x raad'n hoe ie aan die nieuwe skoen'nn komt 8)

HIJ IS EGT DE BEST'N :bier:

ps. check de url

ps2. voor de lamzakken onder ons post ik em hier maar ff :9
http://www.humana.nl/images/news%20images/24-5-2005/ASIleging%20van%20een%20container%20Deventer.jpg

(Y) 8)
Waarschuw beheerder
donateur
voor de statistieken, op de beestenmarkt vlakbij café zondag en de gerrit & marijk'ng (Y)
Waarschuw beheerder
aan dr nieuwe skoen'n te zien duidelijk wel!!! :jaja: ik krijg dr zelf ook al bijna een harde plasser van :kwijl: wat een geile slet!!! (y)
Waarschuw beheerder
Haje die kleine van Fonsj'n al gezien?

[img width=468 height=455 cacheid=00139aae001fc5f6beee4c3e1a011d4033]http://perso.wanadoo.fr/ecole.chabure/artsplastiques/carnaval/clochard.jpg[/img]

When I grow up I want to be a clochard, just like my dad.

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
in italië demonstreren ze zelfs voor FONSJ'NG!!! :respect:

[img width=640 height=480 cacheid=000af4fe001fc91bdf1977bc1a011dab40]http://italy.indymedia.org/uploads/2005/05/dscn0657.jpg[/img]

maar fonsj'ng boeit het helemaal niks en ligt zoals gewoonlijk lekker in het singelpark te pitten met zn nieuwe skoenen!!! :9
[img width=640 height=480 cacheid=000af501001fc94fd8b410891a011dab40]http://blogimages.seniorennet.be/chauffeurke/132-a7b6a4a68c0d674ad392551c9ec56ad8.jpg[/img]

hij is eg du best'n!!! (y) :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHHA :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ik kwam em van de week teeg'ng en daar kwam ik erachter dat fosnj'n nu ook newstyle op zoek gaat naar nieuwe skoen'nn..

[img width=425 height=550]http://www.lewabo.nl/Buttonsnavigatie/SKOEN.jpg[/img]

:respect: FONSJ'N :respect:

hij gaat ook gewoon skofterig met zn tijd mee (Y)
hij is gewoon ÉCHT de BEST'N!!!

eej zèh! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker de shop sector van www.humanabak.nl :9
Waarschuw beheerder
wtf zo gauw as de admins zagen dat er weer n FONSJ`NG topic was werd ie direx gesloot`ng!!!!!!!!! :@

laffe skoft`ng!!!!
Waarschuw beheerder
FONSJ'N!!! Respekt da skillz

:D:D:D :respect: (y) :jaja:

Waarschuw beheerder
Fonsj'ng gebruikt verkeerde voetzolen:

[img width=474 height=541 cacheid=000b20e7002046a48cf342571a0126bf49]http://www.os.co.za/jpg/mphleb08.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Whahahha :respect:

Merry Christmas You Cunt 8)
Waarschuw beheerder
whahahahahaha :D :respect: FONSJ'NG is echt de allerskurfteriggst'ng :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
yeahhhhhh!!!! het kan em echt niks boutn heheheh hij is eg de best n d waddizzielonmbethj?!?!??! :respect:
Waarschuw beheerder
en ook hij is toe aan nieuwe skoenen 8)
Waarschuw beheerder
ehhhhh span es gek!!!! :D

[img width=135 height=231 cacheid=0000c0910001841edce6355f1a013225af]http://www.morija.org/imgs/all/intervention/handicap_mains.jpg[/img]

het is FONSJ'NG weer!!!!:respect:

maar waar zijn ze nieuwe skoen'ng?!!?!? :S :vaag: en been'n!!!?! hij loopt wel lafjes naar een rottend kadaver te loer'ng!! (y)

hij is egt de best'n :jaja: (y)

:respect: FONSJ'NG 4 LIFE!!! :respect:

Waarschuw beheerder
FONSJ'NG vult na een lange droogte z'n waterton..

[img width=306 height=433 cacheid=001310590002c7cba085f4581a01396642]http://www.spazzco.com/lounge/puke.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
whehehe span em wellusig kots'n 8)

Waarschuw beheerder
SOEPPIE??!!

[img width=697 height=441 cacheid=0013b32f000a94c5e09d950b1a01473132]http://www.blueratproductions.com/photogallery/film%20shots/Homeless%20man.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=679 height=453 cacheid=0013b62000227b6fc824e7371a014c7e6b]http://www.lunaticsonparole.com/images/zeke%20puke.jpg[/img]

Duidelijk Cobuss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: :D

hij is hééélemaal dol :9

[img width=200 height=200 cacheid=0013bd9e0022ebf61282c84d1a01585435]http://vision.york.ac.uk/articles/149/thesketch/images/idiot.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
zoek een levennn whaha
Waarschuw beheerder
kiek es wie ik gister voorbij zag strompelen....

JAJA!!! het was de allerfenomenaalst'ng!!!! :respect:

[img width=466 height=659 cacheid=000c30c8002313cdb4b244cd1a015b52ff]http://www.ktl.nl/images/Hussein_na.jpg[/img]

FONSJ'NG!!! hij heeft nieuwew been'ng!! ...& is èg de best'n!!! :jaja: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op vrijdag 21 april 2006 om 11:46:
RESPEKT FOR FONSJ'N

idd ja we moeten in onze handjes knijp'm dattie tussen et humanitasbak'ng afstruin'n nog tijd over heb om zn nieuwste vondst'ng te showem innet forum!!!(y)

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=0013c3c700233e2a29e536111a015f1923]http://www.thesonsofscotland.co.uk/images/random%20shite%207/Drunken%20Jock%20copy.jpg[/img]

FONSJ'NG GOES SKOTLAND!!!!! waddizzieskurfterigèh!??!?

:respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=361 cacheid=000c3fd20023405a6bb4b1811a015f46ef]http://i3.tinypic.com/wik87l.jpg[/img]

hij heb t m weer geflikt hooah!!! :respect:

na n korte achtervolging door de waut`ng in de welbekende binnenstad van deventer, ist m toch gelukt!
kiek m es buiten adem zijn!!

mjah hij kan wel vol trots zeggen dattie weer skoen`ng heb geskoept bie de wibra! :d
donateur
Als dat FONSJ'N is, dan is ie best populair onder de technoheads ;) Wattizzun artiestenaam? Ricardo VillaFONSJ'N?

RESPEKT FOR Ricardo VillaFONSJ'N :respect:
Waarschuw beheerder
[img width=339 height=269 cacheid=0013c434001851f686cefeb81a015faaf6]http://trailertrashale.com/imagez/leader.jpg[/img]

spannem waus weezn die gek!!! :9
Waarschuw beheerder
whehe:devil:

dit is nou een coole topic(y)

eindelijk weer es :9
Waarschuw beheerder
[img width=437 height=296 cacheid=0013c58d00235e64696295da1a0161e941]http://www.geocities.com/tony2kuk/pictures/facebait.jpg[/img]

yeahhh!!!!!!! :respect: daaaaarrrr hajje em weer!!!!!! respect da FONSJ'NG!!!! :respect:

wat ziet ie er weer skurfterig uit hè???? :jaja: (y)
de lappen rottend vlees hangen wellustig aan zn bek te bungelen :p

oja en hij heb ook weer nieuwe skoen'ng!!! :respect:

[img width=235 height=203 cacheid=0009db48001c52a1940666f91a0161e941]http://www.shoebuy.com/pi/birke/birke29835_lg.jpg[/img]

wat zijn ze skandaalig kick'ng!!!! hij heefter zelfs een bijpassende heroienespuit bij geskoept (y)

hij is echt de allerfenomenaalst'ng!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
kwam hem ook laatst nog tegen: had ie weer zo'n raar pakje aan..:/

[img width=465 height=661]http://www.johnnykortlever.nl/vampyrettedeluxe_wezen_lijk.jpg[/img]

nja, ieder zn ding natuurlijk..O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 27 april 2006 om 00:09:
Als dat FONSJ'N is, dan is ie best populair onder de technoheads Wattizzun artiestenaam? Ricardo VillaFONSJ'N?

RESPEKT FOR Ricardo VillaFONSJ'N

eig is dat best n kick`ng artiestennaam!!

ik vin dat die technohoofd zn naam maar aan moet passen!

:respect: Ricardo VillaFonsj`ng!:respect:
Waarschuw beheerder
ik weet bijna wel zeker dat FONSJ'NG ( there can be only one!!! :respect: ) alleen met de allerdruiperigste speedcore dj's ge-ASO-cieerd wil worden denken julie niet???

Waarschuw beheerder
yeah, makes sense...
net zoveel als de topic's van FONS

stomme zwervers.. flikker tog op:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 10:58:
yeah, makes sense...
net zoveel als de topic's van FONS

stomme zwervers.. flikker tog op

hélèmààl nix GÚWÈNDÈH???
Waarschuw beheerder
Met: [0570] Cobuzz [DCJ]
Behandelaar: niet in behandeling
Status: gesloten
Sectie: Forum (onderwerp)
Element: Fons... in Onzin & Humor

Antwoorden Gelezen

[0570] Cobuzz [DCJ]
woensdag 31 mei 2006 om 16:18

Correspondentie:

Armanda
woensdag 31 mei 2006 om 14:48
Het onderwerp is gesloten.

Bedankt voor je melding!

al die ZW#ffers die denken ook n FONSJ`NG topic te kunnen beginnen, aaaaaaaaaaaaaajuZeh!
Waarschuw beheerder
Waarom doe je dat...:O
Smerige sloeber!

Waarschuw beheerder
ik heb ook nieuwe schoenen zal ik er dan ook maar n topic over openen hahah :looser:
Waarschuw beheerder
[img width=350 height=525 cacheid=000034740000669ab093343c1a01702a47]http://www.afhakers.nl/public/images_upload/onderschirfffittt.jpg[/img]
Es ist der Fonsjn' aus Tirol!
Waarschuw beheerder
whahahahahaha :respect: 4 FONSJ'NG!!!!!!!!!!! (y)
Waarschuw beheerder
waarom komt die kop me nou zo bekend voor :vaag:

oja tuurlijk!!! het is FONSJ'N!!!! :p

[img width=315 height=472]http://www.onzin.foutesite.nl/media/1/20030212-Bedelaar.jpg[/img]

RESPEKT DE FONSJ'NG!!!!! :respect:

waddizzie-eerlijkèh€!?!???
Waarschuw beheerder
typisch FONSJ'NG...... :respect:

[img width=550 height=400 cacheid=00021aae000135730160398e1a0174d7ab]http://www.skoften.net/images/uploads/japan.gif[/img]
Waarschuw beheerder
[0570] ChoCobuzz de Oliepeiltj­èkKÀ [DCJ] citeer 9 juni 2006 19:42
gvd ik word net gecensureerd in n topic door n admin omdat ik iemand voor FONS`JNG uitmaakte!!!!!!!! verwijderd 13 juni 2006 19:39 door een medewerker

loooooooooooooool wat mag je dan nog wel zeggen??

Waarschuw beheerder
hier is fonsj'n weer eindelijk een btj'n opgekrabbeld naardattie wellustig was misbruikt door z'n hondjn

[img width=576 height=384]http://www.dankphotos.com/twain/images/en/bum.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
_0_
Waarschuw beheerder
[img width=619 height=496 cacheid=0013d6f600054795692bdc6c1a017fe1e8]http://primates.ximian.com/~federico/photo/street/4412-homeless.jpg[/img]
Jajajajja........ Het is Fonsjn'.
Waarschuw beheerder
[img width=679 height=453 cacheid=0013d6f70024822f9519b4471a017fe213]http://www.elet.polimi.it/upload/bregni/photoart/neworleans/homeless.jpg[/img]

C'est un Boutros Boutros Boutrios Ghali
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=638 height=480 cacheid=0012fba2000ce95627d137951a017fe266]http://schwinger.harvard.edu/~motl/usa-photos/ByJochenBrocks/homeless.jpg[/img]
1 koffie in de hand is beter dan.......
Waarschuw beheerder
[img width=683 height=450 cacheid=000caecc0024823ee642cfc31a017fe27d]http://mishuna.image.pbase.com/v3/99/566699/2/50399280.Homeless.jpg[/img]
Das nou echt hip loungen
Waarschuw beheerder
[img width=250 height=151 cacheid=0013d6f8002482422333291c1a017fe28c]http://danandsean.com/images/homeless-box-final.jpg[/img]
Duidelijk nieuwe skoen'n.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=489 height=500 cacheid=000caece0024824f4298e5701a017fe2a1]http://z.about.com/d/politicalhumor/1/7/m/j/saddam_homeless.jpg[/img]
:vaag: Waar ken ik die gast van? De midtown?
Waarschuw beheerder
[img width=550 height=360 cacheid=0000d55b0001b7d50009d4711a017fe2c5]http://www.danheller.com/images/LatinAmerica/Cuba/People/Men/homeless-man-1-big.jpg[/img]

Ohhh Fonsjn' zie hem verkikkerd naar die nieuwe skoenn'n kijkn'.
Waarschuw beheerder
[img width=617 height=463 cacheid=000caecd002482550e0e22a31a017fe2ee]http://www.k-weber.com/images/faf_16.-Anti-homeless-bench.jpg[/img]

de nachtmerrie van Fonsjn'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=346 height=194 cacheid=000caed3002482577a9665e11a017fe30b]http://webzoom.freewebs.com/bonesofthehomeless/THE%20BONES%20OF%20THE%20HOMELESS%20WITH%20RISE%20TO%20HAUNT%20THOSE%20THAT%20HAD%20CLOSED%20EYESgggffcopyright.jpg[/img]

Hij heb uhh, nieuwe wieln' :/
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=396 cacheid=0013d6f900248258953fdc041a017fe32b]http://www.grmnewark.org/ministries/images/pic_feedB2.jpg[/img]

Fonsjn' he is bob marley
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=451 cacheid=000caed00024825901665c601a017fe38f]http://www.richard3.com/photos/homeless.jpg[/img] Fonsjn'in betere tijden.
Waarschuw beheerder
[img width=380 height=258 cacheid=0013d6fa0003ee40620f844a1a017fe3da]http://www.tam.co.il/29_11_2002/images/homeless.jpg[/img]
Hij is echt de allerluistn'.
Waarschuw beheerder
[img width=758 height=405 cacheid=000142b90002c47e9792e4061a017fe3ff]http://www.mikesjournal.com/Homeless.jpg[/img]
Blijft toch je kind hè. (y)
Waarschuw beheerder
[img width=430 height=312 cacheid=0013d70000248296d7f6b41b1a017feb86]http://www.blog-art.com/learycalls/datas/img/clochard1.jpg[/img]

just like old times :9
Waarschuw beheerder
whahahaha :respect: ik dacht al dat ik een zure lucht rook bij de pallets bier ;) (y)
Waarschuw beheerder
donateur
en terecht

jammer genoeg geen länderbrau zo te zien :no:
Waarschuw beheerder
hij heeft wel een vertrapte tussen zn benen liggen en ik zie ook een "keizerskroon" links onderin :p :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
vooral lauwe BERGADLERS van de lidl... en die zijn nog goed te zuipen ook!!!! :jaja: (y)

maarehhh ffff on topic: ;p

HET IS FONSJ'NG!!! :respect: hij heeft nieuwe voetn!!! :jaja: (y) ohhhh wat is ie toch de allervoetverzorgendst'ng!!!!
[img width=223 height=343 cacheid=000cc4700024bcf547d7184d1a01868d68]http://www.amputee-coalition.org/inmotion/mar_apr_03/primer02.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
wheheh wat een skurfterige nieuwe skoen'n!! (y) 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 10:58:
stomme zwervers.. flikker tog op

hou jij es effm de bek dicht!!! fonsjng is echt kats de allerbestn en hij skijt je skoen'n vol bloed :respect: yeahhhhh RESPEKT DA FONZZZ!!!!!!!!!

or you are a
[img width=150 height=200 cacheid=0013de990024f751971d6eb11a018e3c2f]http://www.roughmusic.org.uk/images/rm09-wanker.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D :respect:
[img width=419 height=283 cacheid=000cf9b60025514d77a91cda1a0197db4d]http://www.tzabcan.com/dorote11.jpg[/img]
zn andere rechtervoet ziet er ook wel totaal skurfterig uit!!

RESPECT 4 da FONSJ'NG!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000d1b5e0025ac837e9021f71a01a3be6d]http://gallery.hd.org/_exhibits/medicine/_more2005/_more08/wound-open-abrasion-graze-scrape-injury-on-foot-and-ankle-healing-week-4-view-closeup-JV.jpg[/img]

ohhh wat hebtie toch weer fatsige nieuwe voet'n!!! :respect: FONSJNG RULEZZZ

respect him who smells!!! :respect:
Waarschuw beheerder
wat gek ik zag hem gister nog gulzig een dooie vogel van de brink oplik'ng

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij zag ik FONSJ'N hier in lapland :0
Waarschuw beheerder
zou goed kunnen want FONSJ'NG is sinds kort internationaal georiënteerd om z'n walgelijke infecties over de gehele mensheid te verspreiden :respect:
Waarschuw beheerder
het is weer lekker warm weer dus FONSJ'NG ( :respect: ) stiefeld alweer aardig kwiekjes op zn nieuwe kleppets :cheer: door het skurfterige stadspark(y)

kiek, daar hajje em al wel! :
[img width=600 height=394]http://www.refugeecamp.org/images/placards/landmines/11-1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
et skijnt dattie zich sinds kort heeft ingeschreven bij een modellenbureau..
hij gaat ook nog steeds van z'n kwaliteiten uit hè (Y)

[img width=270 height=406 cacheid=00008bfe0000fc0f9dbac7f11a01e07a2a]http://www.kootenbie.nl/scans/viezeman.jpg[/img]

:respect: the FONSJ'N
Waarschuw beheerder
[img width=554 height=554 cacheid=000defcb0027e0eaeb87391e1a01e144e2]http://www.eotr.com/Austrian_Club_Melbourne/061015_Fruhlings_fest/photos/highres/PA157883_2_More_Beer.jpg[/img]

daar hajje FONSJ'NG wel met z'n nieuwe grasmaaiert wadizziekicknghèh!!!???!!? :jaja: (y) en hij hep wederom skitternde skandaaln van de skoen'ngreus!!!! :respect: 4 FOSNJ'NG!!!!!
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=427 cacheid=0013cd820008822f545c33381a01e6c0c8]http://www.cruisereviews.com/ren/R-1RomePictures/Begger2.jpg[/img]

Ag hier....daar haaje fonsjng ...hijs op vakantie in griekngland en heeft de kleerng van de buurvrouw egt direx gejat(y)

WAT EEN SKOOIER:)
Waarschuw beheerder
ja hij lag er daarvoor ook wel extreem skoojerig bie met zn laffe pens en (net buiten beeld) z'n nieuwe skoen'ng!!! :respect:
[img width=400 height=287 cacheid=000e01f6002810dfe793b81c1a01e6d7c7]http://www.casafree.com/modules/xcgal/albums/userpics/19864/normal_1410_p40726.jpg[/img]

het is FONSJ'NG!!!! :jaja: :jaja:

hij is ècht de best'n!!! :respect: RSPCT4FNSJNG
Waarschuw beheerder
ahhhh daar hajje ze wel!!!!! en netjes gestrikt hoor FONSJ'NG!!! :jaja:
[img width=242 height=400]http://www.henx.nl/fig/%7B32BBC673-372E-424E-BB68-277EFFD5A128%7D_prothese4.jpg[/img]
helemaal klaar om er wellustig wat dooie vogels mee over straat te skuppen :respect:
donateur
[img width=205 height=300]http://www.keizerskroonbier.nl/images/bruinflesjeenblik.gif[/img]
bestelling 'alleen bier pakket' voor d'n FONSJ'N is al weer besteld!

RESpEKT FOR FONSJ'N :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 13 juni 2007 om 10:01:
bestelling 'alleen bier pakket' voor d'n FONSJ'N is al weer besteld!

nu het vlees nog want FONSJ'NG is ernstig in de anti-vegetarische ontkenningsfase en eet nu uit principe alleen nog maar geskroejde vleeshompen :p

he's got a license to grill! :devil: en natuurlijk heptie ook nog nieuwe skoen'ng :p
Waarschuw beheerder
donateur
toch wel nieuw'm?? :o
Waarschuw beheerder
zo te ruiken wel :S:S:S
Waarschuw beheerder
[img width=242 height=400]http://www.henx.nl/fig/%7B32BBC673-372E-424E-BB68-277EFFD5A128%7D_prothese4.jpg[/img]

och hier spannem netjes zn veters strikng dan HET IS FONSJ'NG!!!! :respect: en hij hep nieuwe skoene!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
De schoen valt niet ver van het bed

[img width=320 height=520 cacheid=001417e700297a179404e2441a020c65b8]http://www.brandoncarmichael.com/images/smokeoutjz_article.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Nieuwe instappers;

[img width=400 height=294 cacheid=001417e800297a1fe59254f71a020c6619]http://dailyfunnypics.com/wp-content/uploads/2007/04/human-shoes.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
met zn nieuwe voetn

[img width=273 height=310 cacheid=0014182b00031b3870ba3ed81a020d1873]http://www.geocities.com/abaccola/frostbite_foot.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
kiek... daar hajje FONSJ'NG wel! en hij hep uiteraard (niet in beeld!! :() nieuwe skoenen!!! :respect:
[img width=339 height=425 cacheid=0008369b0029f3bb4bb956371a02198be1]http://www.amicale99.ch/Images_www/Autocollants_fake/fake_fonzy.jpg[/img]

RESPEKT 4 DA FONSJNG!!!! B)
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=315 cacheid=000ef963002a66135f3904b81a02275a3d]http://www.fighttimes.com/magazine/images/7/mc-incised-foot.jpg[/img]

once again he's BACK!!!! :respect: RESPEKT DA FONSJ'NG!!!
donateur
Uitspraak van DestructoR op zondag 17 juni 2007 om 11:57:
nu het vlees nog want FONSJ'NG is ernstig in de anti-vegetarische ontkenningsfase en eet nu uit principe alleen nog maar geskroejde vleeshompen

he's got a license to grill! en natuurlijk heptie ook nog nieuwe skoen'ng

godver.. reageren we echt zo weinig in dit onderwerp? Binnenkort weer schultenbrau und muffe vleeshompen te bestellen bij Neetjur Wan voor d'n Fonsj'n

edit: vanaf vandaag dus ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
8)

:jaja: (y)

Uitspraak van DestructoR op vrijdag 31 oktober 2003 om 15:54:
huh?? fonsj'ng in Z:w#lle????? hoe kan dat nou gèk!! ik zag em net nog voor de mittaun, hij trok zn roze strandslipper uit en mepte een oud vrouwtje dr mee an de bek en rende er al eagles lieder'ng skanderent laf vandoor richting richting park waar hij natuurlijk ergens achterbaks onder een oude "DE STENTOR" wou kruipen om zijn rottende dooie vogels te lik'ng. :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op dinsdag 3 mei 2005 om 19:30:
iemand fonsj'ng nog gezien zondag bij reportage op sbs6?>????

het ging over vreselijke ziektes en infecties 8)

ebola enzo...

gister was de herhaling :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 oktober 2003 om 00:23:
Ik zou die fonsj'n wel eens willen ontmoeten, hij is m'n grote voorbeeld, later wil ik net als hem worden ;p

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=333 cacheid=00101ed7002ccd9efb22ba461a025c4946]http://steelturman.typepad.com/photos/uncategorized/pedophile.JPG[/img]

[img width=315 height=396 cacheid=001289bc002ccda3909fd4f11a025c4946]http://i119.photobucket.com/albums/o154/danmarganski/what-would-fonzie-do.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
hij zou dat kindj'ng wellustig met dooie vogels bekogelen en uit elkaar trekkng natuulûk :p :jaja: (y) hij is echt de bestn!!!
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0001ae7e0003da58af37ddf51a025cd0e5]http://www.digital-photo.com.au/gallery/d/13765-3/Homeless-in-brand-new-Dr_-Martens-boots_MG_5907.jpg[/img]
Als je skoenn' maar goed zitten :S

[img width=1024 height=1365 cacheid=001183c00003da59c753a2e11a025cd0e5]http://www.petsofhomeless.com/images/Homeless%20cuddling%20dog%20by%20Kirsten%20Bole%20100%20dpi.jpg[/img]

[img width=400 height=500 cacheid=0001ae7f0003da5a1693e9fd1a025cd0e5]http://images.google.nl/url?q=http://farm1.static.flickr.com/80/255699960_7c2399d2ae.jpg%3Fv%3D0&usg=AFQjCNEHt_uiEywmyv-eaVyyU0-lCeIq1Q[/img]
Lijkt me duidelijk, hij heb nieuwe.... Pantoffels?

[img width=470 height=353 cacheid=0001ae800003da5b347ba5a61a025cd0e5]http://www.brisbanetimes.com.au/ffximage/2008/07/13/470_dougie.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://www.fatherbob.com.au/.a/6a00d83451e38969e200e553ce72a68833-800wi[/img]
Fons & Family tsjek die skoenn!
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=300 cacheid=0010212c002cd239889727cb1a025cd136]http://api.ning.com/files/EnaDK-jVrf*j2o-lsH2CoZINvpopAvZaMQhTRpETi0I_/homeless1.bmp?crop=1%3A1[/img]
Beter 1 schoen in de hand dan...

[img cacheid=00102135002cd248684c5b9d1a025cd136]http://www.digital-photo.com.au/gallery/d/12952-2/Shoeshine_homeless_and_woman_client_MG_6348-27.jpg[/img]
WTF!: Van z'n hobby z'n werk gemaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gabber803 op woensdag 5 november 2008 om 04:41:
>>>>>>>>>d<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>e<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>v<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>e<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>n<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>t<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>e<<<<<<<<<<

>>>>>>>>>r<<<<<<<<<<

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=667 cacheid=0001da9d002d0cd3716d87a01a026654d0]http://images.google.nl/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://i215.photobucket.com/albums/cc256/DJLeroypapichulo69/vomit.jpg&usg=AFQjCNFWLoY9tPiXpZ-aAl0K_a19wmihDQ[/img]

Watissie toch kickn die fonz! 's avonds een Fonz, 's ochtends een Fonz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op zaterdag 4 oktober 2003 om 00:27:
(y) :9 steeds meer mense zien fonsj'n als hun goeroe en spirituele leider!! (y) :respect: voor fonsj'n!!!! ( heppie al gehoord dattie nieuwe skoene had dan!?!? :p )

Waarschuw beheerder
donateur
Fonsie niet game nie
Waarschuw beheerder
Fonsie heb flexibele skurft an zn nieuwe been/skoen
Waarschuw beheerder
Man beledigt agenten vanuit portiek
zondag 15 februari 2009 | 11:39 | Laatst bijgewerkt op: zondag 15 februari 2009 | 16:16

Tekstgrootte
DEVENTER - Een 35-jarige man uit Deventer is vrijdagavond aangehouden, omdat hij agenten had beledigd. De man stond in een portiek in de Polstraat en werd daar door agenten op aangesproken.

Volgens de politiemedewerkers stond hij daar namelijk 'zonder redelijk doel'.

Na deze vermaning begon de man de agenten uit te schelden en daarom werd hij meegenomen naar het politiebureau.

HET WAS FONSJ`NG!!!!!!! hij is weer gesignaleerd hoor!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op zondag 15 februari 2009 om 22:21:
HET WAS FONSJ`NG!!!!!!! hij is weer gesignaleerd hoor!!!!!

Ik hoorde al verhalen over een verwilderde man die mensen al skeldend met dooie vogels aan het bekogelen was in de stad.... nu weet ik het zeker....

FONSJ'NG IS TERUG!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Dronken man zorgt voor overlast portiek
donderdag 05 maart 2009 | 12:31 |

DEVENTER - Een 49-jarige Deventenaar is woensdagmiddag aangehouden voor openbare dronkenschap.

In een portiek aan de Deltalaan veroorzaakte hij overlast. Hij kon niet meer op z'n benen staan en moest ter ontnuchtering mee naar het politiebureau. In de loop van de dag mocht hij weer naar huis.

bwhahahahahahahhah zo hoor je nooit wat van m en zo ineens izzie kets weer helemaal terug alsof tie nooit weg is geweest!!!!! :respect: voor Fonsjng!!!! 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op donderdag 5 maart 2009 om 19:53:
bwhahahahahahahhah zo hoor je nooit wat van m en zo ineens izzie kets weer helemaal terug alsof tie nooit weg is geweest!!!!! :respect: voor Fonsjng!!!!

Waarschuw beheerder
Hallo; Daar is die weer:
[img width=468 height=579 cacheid=001075c7002d663023b1aed81a0278afae]http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/03_01/trampDM0503_468x579.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Veel goeie piccas hier top :woop:

Smegmaboy :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 april 2009 om 18:54:
Veel goeie piccas hier top :woop:

JA hèhè!!!! FONSJ'NG is echt de allerfotogeniekst'ng :respect: RESPEKT DA FONZ!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Politie houdt dronken schreeuwlelijk aan

zondag 19 april 2009 | 17:17 | Laatst bijgewerkt op: zondag 19 april 2009 | 17:23

DEVENTER - De politie heeft gisteravond op de Boxbergerweg een 39-jarige Deventenaar aangehouden voor openbare dronkenschap.
De man kon amper nog op zijn benen staan, was aan het overgeven en gooide dode meeuwen naar voorbijgangers. Nadat de man zich ook nog eens weigerde te legitimeren, werd hij aangehouden en ingesloten op het bureau. Daar werd proces-verbaal tegen hem opgemaakt.

:respect: Da Fons!!!!!!! 8)
Waarschuw beheerder
[img width=576 height=384 cacheid=0001275e00027cf7d805d1881a027bf1a6]http://waxekphrastic.files.wordpress.com/2007/10/bum.jpg[/img]

Daar hajje em wel hoor.... heerlijk fatsig met zn natte DE STENTOR

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=1024 height=768 cacheid=001289bc002d77b174f33deb1a027bf1d9]http://i357.photobucket.com/albums/oo12/xxxxxx---dj---xxxxxx/21042009037.jpg[/img]

volgens mij zat ie laatst op het bankje bovenaan de spoorbrug
te kijken naar die luitjes op de bierweide aan de IJssel
ze willen hem er daar niet meer bij hebben :lol:

hij had twee tassen van Dirk aan zijn fiets hangen :jaja:
Waarschuw beheerder
omfg de lebuinus in de steig0r dat is een recente foto ik zat er laatst nog gulzig onder een steiger mn blikkie lauwe best te klotsng onder het genot van een heerlijke northernlight ketsaaaaah! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: hahahaha 8)
Waarschuw beheerder
Hier daar zit ie wel met zn maten onder de spoorbrug na te genieten van het gooien met dooie meeuwen naar onschuldige voorbijgangers

[img width=400 height=282 cacheid=0010801f002d77b3ab045f2f1a027bf1f8]http://www.udmercy.edu/ldi/Articles/homelessness/Coalition%20to%20aid%20the%20homeless%20-%2010-27-04_files/ma27-homeless1-1004y.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag 'm eergister zitten op dat bankje
iedereen fietste er met een grote boog omheen
maar hij was toch niet aanspreekbaar en keek alleen maar
naar die bierweide

ik denk dat ie wacht totdat iedereen naar huis is en dan de
restjes uit de blikjes en flesjes lurkt

trouwens veel statiegeld zit er niet meer tussen in deze tijd :lol:
Waarschuw beheerder
Kiek em zitt'ng... trots met zn nieuwe aanwinst:

[img width=610 height=410 cacheid=00108027002d77bc4eedfc6e1a027bf233]http://cache.daylife.com/imageserve/01NZcYW4mVe4h/610x.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
nee maar dat is ook de reed`ng dat er tegenwoordig biertoeslag is elke 20ste va de maand zo ong 50 eurie weet je hoeveel blikkng best bier je daar voor kan haalng??????
Waarschuw beheerder
Uit de oude doos:

Uitspraak van DestructoR op dinsdag 4 november 2003 om 19:27:
niet dat dat echt helpt aangezien FONSJ'N ( ) een vaste klant is op et Deventer ziekenhuis om de aller aan zn voetn vastgekoektst'n met menstruatiestolsels van epileptische heroien'nghoer'ng doorweekt'n uit de humanitasbak geskoepte 'B-merk' skurftskoen'n van zn beskimmelde pusslekkende halfdooie zwetende met stukjes rottende vis omhulde stinkvoet'n af te amputeer'ng!!! hij is eg de allerverleptst'n!! !!!

Waarschuw beheerder
[img width=312 height=422 cacheid=0001e06e00045c15bc2112ae1a027bf28f]http://www.tagudin.gov.ph/images/news/dec06/shareorlando.jpg[/img]

Yeahhhh :respect: FONSJ'NG hep een nieuwe kleppet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op dinsdag 18 mei 2004 om 21:53:
ja wat zun gulzigheid liet ie vanmiddag ook weer blijken toen ie de vuilniswagen, die net gevuld was met rottend vlees van de smegmatorische smegmet, achterna rende op de keizerstraat, onbenullig assie is sprong ie er bovenop en begon te sloek`ng an de in verre staat van ontbinding zijnde kadavers, de vetsliert`ng hingen bie bosjes an zun korstige lip ( hij hep maar 1 lip weet je) door de vet glijd ie uit en kwam terecht op de tandem van junk b, ze zijn 13 uur bezig geweest alle spaken uit zun harses te halen, en zie hier et resultaat:

[img width=256 height=400 cacheid=00050918000ce2e8c6846c221a027bf29e]http://www.helnwein.com/stc/ghpicts/gh463.jpg[/img]
hij is en blijft de allerbedruipst`ng!!!

Waarschuw beheerder
Fonsj'ng weet het nog als de dag van gister.... majjah hij leeft natuurlijk ook in het verleden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op vrijdag 24 april 2009 om 00:40:
nee maar dat is ook de reed`ng dat er tegenwoordig biertoeslag is elke 20ste va de maand zo ong 50 eurie weet je hoeveel blikkng best bier je daar voor kan haalng??????

das zekers twee boodskapngwagentjes vol 8)
Waarschuw beheerder
{ongeldige bron voor embed: http://www.dumpert.nl/mediabase/479721/4aca50c5/blaastest_fail.html}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahah duidelijk Fonsj'ng :respect: hijs goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op dinsdag 4 november 2008 om 00:04:
hij zou dat kindj'ng wellustig met dooie vogels bekogelen en uit elkaar trekkng natuulûk :p :jaja: (y) hij is echt de bestn!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S op woensdag 29 oktober 2003 om 12:06:
hier zag ie een vet mooie skoen op de bodem van de singel ligg'ng..

uiteraard stuurde ie Cobuzz' zusje (die ie nooit heeft gekend) erop af om em op te duik'ng 8)

[img width=750 cacheid=0004f07b000c918f535cd9541a0286dac8]http://www.evergladesresort.com/gallery/canadaday/images/Annie_in_lake_with_Shoe.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
:respect: kikke!!! :D :D :D
Waarschuw beheerder
het is Fonsj'ng hij hep nieuwe arms :respect: RESPEKT FOR DA FONSJ'NG ( hij is echt de best'n!! :jaja: (y) )

[img width=800 height=1053 cacheid=0010aebf002dc843183ce64e1a028a01fb]http://uden.kliknieuws.nl/img/1/2008/11/17/o/fotos-van-fons1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
FONSJ'NGS VAKANTIEKIEKJE 2009 (was die gek ook op neetjor wan?!?! :p )

[img width=310 height=413 cacheid=0010b699002dd46215fd4a8d1a028c2be3]http://www.dailyecho.co.uk/resources/images/723611/?type=display[/img]

Oja en hij hep ook weer nieuwe been'ng :jaja:

Waarschuw beheerder
Het is Fonsjn' hij is echt de bestn!

[img width=468 height=351 cacheid=0010b6f0002dd4e7960190031a028c3582]http://panamericanatv.cl/blog/wp-content/uploads/2006/12/Vago%20ok.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Duidelijk geval van nieuwe skoen'n'

Die Fonsjn' mit die kranz

[img width=453 height=604 cacheid=0010b6f2002dd4eafd1ffebd1a028c35ab]http://missionlog.files.wordpress.com/2009/01/homeless_university.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bah wat ben ik een skoojer zeg.... fonsj'ng lives inside me
Waarschuw beheerder
FONSJ`NG IS KETS WEER GESIGNALEERD TERWIJL IE MET FIETS`NG NAAR LAFFE BEVEILIGINGSHONDEN SMEET!!!!!! :d

ze hadden het bovenal ntrlk keihard verdiend de skooiers!
Waarschuw beheerder
ook al heb ik em nooit gekend, ik kan het niet lat'ng:

Uitspraak van DestructoR op zaterdag 12 december 2009 om 07:15:
fonsj'ng

Waarschuw beheerder
hij is echt di meestor
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=314]http://eldib.files.wordpress.com/2007/11/homeless.jpg[/img]

daar hajje em wel hoor wat is het toch een eerlijke jung'ng (y)
Waarschuw beheerder
en hij heeft ook nieuwe skoen'ng :respect: voor Fonsj'ng :respect:
[img width=425 height=318 cacheid=00052d36002e58679f684f981a02a18f42]http://elmickio.files.wordpress.com/2009/03/homeless_06.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
huh waar is fonsj'ng :S een humana bak zonder fonsj'ng is als een warme deken zonder koude winternacht :/

[img width=225 height=300]http://weeswaakzaam.wazzup.nl/files/2009/09/ALGP-Humana-Siersema-1226600888.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
ehh tandem koop'm?? hek net geruild tegen de ouwe skoens van fonsj'ng ( :respect: ) hij is mn vador
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op zaterdag 13 februari 2010 om 18:37:
hij heeft ook nieuwe skoen'ng

[img width=454 height=267]http://www.visualstatistics.net/East-West/Slavery/Amputated%20leg.jpg[/img]

mjah wat hajje an skoen`ng ajje been bie de gevondng voorwerps op de NS station ligt????!!??! :rot:
Waarschuw beheerder
+1
[img width=640 height=512 cacheid=00110b50002e58773c0ace971a02a190e0]http://bespokecashmere.files.wordpress.com/2007/12/amputee-035.jpg[/img]

fonsjng ant zakdoekje leggng met zn kameraadng! (y)