Partyflock

Forumonderwerp · 630007
tis FONSJ'N weer!!!! en hij hep tog weer nieuwe skoen'n!!!!! :respect: voor Fonsj'n!!! hij is echt de best'n!!! (y) ;P

en niet stiekem met hoofletters typen hè!? ;)

hier staat ie op het strandj'n bij de sluiz'n.. met zn nieuwe skoen'nn

hij is egwel de best'n 8)

hier issie zn net uit de humanitas-bak geskoepte skoen'nn aan et oppoets'm om ze weer lekker te laten glimm'mm..

er zitt'n egwel weer een aantal kwaaie tuss'n 8)

:respect: voor FONSJ'N!!!
laatste aanpassing
jullie vragen jullie je natuurlijk af waarom FONSJ'N zo verzot is op die nieuwe skoen'nn van em..

nou, vroegàh haddie helemaal geen skoen'nn, waarvan dit het resultaat is:

en aangezien je bij de IVS nog maar 1x per week mag douchen heeft ie besloot'n voor elke dag van het jaar nieuwe skoen'nn te ritsel'n..

die voet-odeuren zijn na 1 dag namelijk niet meer te harden

:respec:t voor FONSJ'N, hij is egt de allerbedruibdst'n 8)
niet dat dat echt helpt aangezien FONSJ'N ( :respect: ) een vaste klant is op et Deventer ziekenhuis om de aller aan zn voetn vastgekoektst'n met menstruatiestolsels van epileptische heroien'nghoer'ng doorweekt'n uit de humanitasbak geskoepte 'B-merk' skurftskoen'n van zn beskimmelde pusslekkende halfdooie zwetende met stukjes rottende vis omhulde stinkvoet'n af te amputeer'ng!!! 8) hij is eg de allerverleptst'n!! !!! (y)
:respect:

[i] [u] 't wordt eens tijd dat er een keer een film gemaakt wordt over FONSJ'N en zijn "skoen'n met een verhaal".

Hij is echt de best'n, daar kan Arnol Swarssnegger nie teg'n op boks'n :)

En hij's nog grappig ook, zo heeft ie veel grap'n van Pipo geleerd,
die ook altijd z'n bier bij den Dirk haalde.

Altijd trots en fier daarover is onzen FONS
omdat hij de skoen'n van Pipo heeft geërft gekreeg'n,
den besten clown :respect:
(op FONSKE na dan :respect: )

[/i] [/u]
laatste aanpassing
Whahahhahaha
:respect:
Die FONSJ`N is echt de alle besmettelijkst`n (y)
Hij helpt nou ook andere mensen laf an de heroine door ze te dwing`n en te help`m met spuiten.. met natuurlijk de echte roestg`ng naald`n :) egt verloedurt jonge..

en FONSJ`N zou FONSJ`N nie weze`n als ie geen nieuwe skoen`n had.. in dit geval nieuwe modieuze slippers. hij echt de alle best`n

:respect: For FONSJ`N
laatste aanpassing
je ziet ook eg nog de pepkloet'n in zn haarn zitten van de ochtend dattie zich heb gewassen met zn blikkie best van de dag ervoor 8)

hij is egt de best'n
:respect: voor FONSJ'N
vanavond hebt ie geprobeerd om nieuwe skoen`n te skoep`m bie de bristol op koopavond , zie hier het resultaat! (N)

[b] 'k vind't sunde vor ons Fonsken,
hij's echt den best'n :jaja: :respect:

niks geen kwaaie ziel of wa,
gewoon altijd op zoek naar nieuw schoeisel,
of het nu van den Bristol of van de Humanitas is,
voor FONSK'N maakt het allemaal niet uit of Humanitas of Bristol in de mode is,
als hij er maar op kan lopen
:respect: hij's gewoon d'n best'n! (Y):)

Valt niks op aan te merken op deze held toch, of wel? :/
FONSJ'N is egt de best'n

toenik vanoggend langus de albert heyn kwam op de keizersland'n, zag ik iemand gebukt in de buurt van de HUMANITAS bak'ng zitten.. iets dichterbij gekomen zag ik overduidelijk dattet em was; FONSJ'N

hij had net nieuwe skoen'nn uit de bak geplukt en strikte wellustig de veters door middel van een mooie lus :kwijl:

en die skitterende jas ook!!!! 8)

hij is egt de BEST'n :jaja:
laatste aanpassing
toen ik em vroeg wattie ging doen zij ie dat ie naar de zandweerd ging om nog een paar nieuwe skoen'nn te vind'n..

nah en aangezien FONSJ'N FONSJ'N nie zou zijn assie alle HUMANITAS bak'ng gelokaliseerd heeft, dus in een rechte lijn ging ie naar het juiste plekkie naar de bak die morgen geleegd gaat worden..

hij vond een paar mooie instappers 8)

je ziet ook echt nog hoe verskimmeld zn poot'n zijn van het afdrogen met een ouwe vochtige DE STENTOR :9

DEVENTER zou DEVENTER nie zijn zonder em :[
laatste aanpassing
Toen`k vanmorgen met m`n vertyfde hoofd langs de Wellekade fietste zag ik...

die moet`n haast wel van FONSJ`N wezen....

:respect: voor FONSJ`N
overleden nieuwe skoen'nn van FONSJ'N 8)

hij heb er ook egt skunnig een verlepte margriet op gelegd voor het effect (Y)

ik heb nog nooit zo'n verloederde gast gezien
hij is egt de BEST'N :jaja:
Wat gek... die FONSJ`N is echt de alle muzikaalst`n (y) Hij heb zelfs al een platenlabel.. en wat een toepasselijke naam en logo :D

Hijs echt de alle best`n.. :respect: voor FONSJ`N
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
wat zouden we zonder zijn inspirerende voorbeeld moet'n?

:respect: 4 fonsjn
want hij eg de best'n en de smeuigst'n
en hij is ook de allertraditioneelst'ng!!! want span es waar ik hem vannochtend op zag slenteren met een rottende paling in zn bek die hij uit de afvalbak van de viskraam had gelurkt
:respect: voor Fonsj'n!!! hij is eg de best'n!!!(y) :p

laatste aanpassing
en nog geen half uurtje geleje zag ik vochtig'ng FONSJ'N nog echt met de allerskitterendst'ng skandaal'n :p

hij was eg skunnig uit de verstopte openbare mannenplee op het station aan et drink'ng!! (y) :p :respect:hij ging ook nog effe naar de zure vrouwenplee om vervolgens zwaar euforisch met een druipend maandverband in zn bek weer naar buiten te sluipen en echt gluiperig in een hoekje het ding ging leegslobberen :S hij is egt de allergluiperigst'ng!!?
laatste aanpassing

hier kwam ie langshuppel'n aan de overkant van de ijssel van de week.. hij zal wel weer skunnig op zoek zijn naar lege sealtjes die ie uit kan likk'ng :jaja:

hij is egt de allerBEST'N!!!
hahahahah!!!! hij is eg de allerafgellebberdts'tg'ng!!!! (y) :D
vanochtend zag ik um naar binnen sneaken bij de moskee in het centrum en het barstte daar van de skoen`ng dus na ettelijke minuten kwam ie eindelijk weer blij als un jonge hond naar buiten gestrompeld met jaaaa nieuwe skoen`ng

Hoe kan ut ook anders... schoen`n skoep`m op de plek waar de meeste staan.. bij de moskee natuurlijk (y) Hij`s echt de allelafst`n (y) :D

uit het fotoboek van FONSJ'N, een foto van toennie nog jong en onbedorv'm was..

toen al stelde ie anonimiteit zwaar op prijs, maja, wat wil je met zo'n harses :9

hier heeft ie zich weer skunnig teruggetrokken onder een ouwe vochtige "METRO" in een stilstaande wagon bij DEVENTER CS. bij gebrek aan een "DE STENTOR" hattie nog een oud verlept krantj'n in de trein gevonden..

jammer dat zn skoen'nn er niet bij op staan, maar ze waren ongetwijfeld zwaar verloederd :jaja:

:respect: voor FONSJ'N, hij is egt de allerskunnigste 8)
laatste aanpassing

hier een plaatj'n van FONSJ'N toennie zn eigen smaak ging ontwikkel'n en voor het eerst in aanraking kwam met het bier der bieren; BEST BIER!!

BEST, the BEST a man can get :jaja:

fonsj'n is de best'n :lief:
Toen`k net ff`m de hond uit ging laat`n, zattie daar alweer :D FONSJ`N (y)

rustig op een bankje laf uit een paar gevonden flessen huiswijn waar nog een bodempje in zat te lurk`ng (y)

En FONSJ`N zou FONSJ`N nie weze`n assie niet een paar mooie vrijetijdsstappers had gejoept uit de Humana bakk`ng :D

laatste aanpassing
hier kwammie er soggens achter dat ie helemaal gen BEST aan et klots'n was, maar ineens duur bier had..

ook al isset een merk wat goed klotsbaar is, voor FONSJ'N is alleen BEST maar et BEST'N :jaja:

zie het resultaat van zn ochtendlijke bevindingen:

:respect: voor FONSJ'N, hij is egt de skunnigste 8)

rottend issie gesignaleerd in et halletj'n op het station van DEVENTER..

waarskijnlijk nog helemaal van de kaart van dat spul van piwi :jaja:
span hier es gek!!! tis FONSJ'N op zn skitterende nieuwe skoen'n!!! :respect: hij is eg de best'n (y) met zn uitheemse pussdruipende skurftknobbelvoet'n!!!
en hier zittie tevreedn slobberend aan een blikkie hollandia innet skunnige kraakpand van skoojah-sjarrel met het verskimmelde zusj'n van cobuzzz ( die hij nooit heeft gekend ) en haar al even naar rottende vis stinkende punkah-tweelingbroer. ze zijn eg de allerverleptst'ng
is dat er één uit je eigen archief MONOLOGICAL DESTRUCTOR??!! 8)
tuulek!!!! 8) :p :respect: FONSJ''N !!!
ik zag hem vandaag nog echt skunnig een stuk vertrapte kauwgom van een stadbankje aan de singel lebber'ng!!! hij is eg de allerverlebberdst'ng!!!! :D eev'm later bespot'n ik em alweer met gloednieuwe zwarte glimmende skoen'n!!! hij liep er ook eg blits bij in superwijde basketball kleding enzo, hij hep zn nieuwe skoen'n en zn slachtoffer ook nog ef'm voor ons op de foto gezet (y) 8)

:respect: voor FONSJ'NG!!!
kom ik bij FRENKIE de DEALER thuis, wie denk je dattik daar suuper rielekst op de bank zie lig'ng!??!?! FONSJ'N!!!!! en jáááhoor hij had alwééér nieuwe skoenen!!!
hij is eg de allerflexibelst'ng!!?!!! :respect:
laatste aanpassing
:9 FONSJ'N :p

(Y) hij is eg de best'n!!!!8)
Wat gek.. vandaag nix gehoord van FONSJ`N??!!!

Ik zaggum nog wel.. (y) En wat hattie nou wea geflikt..
Ik liep langs de Singel.. stond daar een omaatje de eendjes te voeren vanuit haar rolstoel.. d8 nix an de hand. Komp FONSJ`N daar ineens aangestrompeld met nog een halve vochtige en rottende DE STENTOR op z`n hasses :D (y)
Wat doet die lafferd.. skupt zo die oma veur de keumes.. vast de singel in.. vreet het brood van de eenden op en gaat laf in die rolstoel zitt`n :devil:

Maar FONSJ`N zou FONSJ`N nie weze`n assie niet vlak daarvoor een paar nieuwe skoen`n uit de humanitas bak had gejoept. (y)

ik zag em net nog een kat leegknijpen, hij slobberde gulzig alle kattenstront door zn dichgeslipte pepstrot

hier zittie met al zn vriend'n onder de brug bij de hoer'n te wachten tot BOLLE BETTUS weer langskomt met zn traytje BEST BIER..

hij heb weer beeldige nieuwe skoen'nn naar wij dachten :9

zo laggie er vanochtend bij toenik over de BRINK naar mn werk ging.. hij heb gister wel weer beeldige NEW BALANCE skoen'nn weet'n te ritsel'n

:respect: voor FONSJ'N, hij is egt de BEST'N 8)

og, tis FONSJ'N, hij heb zn moedàh weer een mooi pakj'n laten fix'ng van allerlei lappies die in de HUMANA bak'ng te vind'n waren..

hij ziet er weer beeldig uit hoor, voor n skooiàh 8)
laatste aanpassing
K`Heb FONSJ`N nog gezien gek...

Hij lag weer laf in `n portiekj`n in de Defuntah binnenstad..

En volgens mij ligt het zusje van Cobuzz (die hij zelf overigens nooit heeft gekend) ernaast (y) :D

:respect: for FONSJ`N

kiek em weer skunnig ligg'ng rott'n dan, met zn smegmatorische hondeschijt onder zn nieuwe skoen'nn

:respect: voor FONSJ'N, hij is egt de alleveelzijdigst'n :jaja:

fonsj'n op de camping!
hier zittie weer laf met zn pakketje crack voor de stationskiosk op Deventer Centraal, hij is eg loederig jonge!!! die koffie heeft ie zojuist geskoept van een bejaard blind vrouwtje in een rolstoel!!! :respect: voor FONSJ'N!!!:p 8)hij is eg de allerhulpvaardigst'ng!!
laatste aanpassing
oja en span zn skitterende nieuwe skandaal'n gèk!!!! :p

fonsj'n in jonge sportieve jaren.. :)