Partyflock

Forumonderwerp · 629285
1 volger · 5979x bekeken
Waarschuw beheerder
Hoelang heb jij je haar al opgeschoren?
Hoelang was je haar?
En wat zeiden je ouders ervan?
Waarschuw beheerder
donateur
"ben blij dat je het bovenop weer laat staan"

oh, en 7 jaar of zoiets

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had het 7 jaar geleden voor het laatst afgeschoren.... De rest was bijna tot aan me reet... En me ouders zeiden dr niks van, want ze wisten het niet eens. Als ik thuis kwam deed ik me haar weer los. :)

Waarschuw beheerder
Had het in 97 opgeschoren en mijn ouders waren er niet blij mee. werkgever trouwens ook niet... Vind het nu een achterlijk gezicht!
Bij meiden dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb het al jaren opgeschoren.
mijn haar was 2 cm.
En mijn ouders vonden het er verzorgd uit zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k vind t wel leuk staan bij meisjes. k heb t zelf owk gehad maar zou t nu nooit meer doen. duurt vet lang voor t weah een btje is aangegroeid
Waarschuw beheerder
k vbind het echt kikken zit er zelf ook over na te denken maar me haar moet eerst een stuk langer zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij was het na 1 jaar weer helemaal aangegroeid....
Waarschuw beheerder
hmmzzz ik heb het aan de zijkante pas nog helemaal kaal gehad.. van vorig jaar september tot dit jaar februari/maart heb ik dr mee gelopen,en het stond wel vond ik zelf kreeg wel positieve commentaar..
nu wil ik graag het MOH teken ofzo 8ter in mn haar mja..moet ik wel ff kijken hoe en waar ik dat ga doen..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Achterkant is er bij mij altijd af, zijkanten toch maar niet... vind t niezo mooi nl. ;)
Waarschuw beheerder
Bleeeh. Vet lelijk! Vooral bij meisjes, vind het geen gezicht.

Waarschuw beheerder
2 jaar
heel erg lang
goh, wat staat je broek bol

Waarschuw beheerder
Ik heb mn haren 1 jaar opgeschoren gehad achter en ben blij dat t allemaal er weer netjes an zit hihihi

Waarschuw beheerder
Hihihi hoe lang heb je je haar nu dan ik had t zelfde lengte zoals ik nu had dat ik t eraf schoor en t stond wel leuk maar ik had wel spijt dus voor nie voor herhaling vatbaar ik vindt t wel stoer bij andere maar mij nie meer gezien!!!

Waarschuw beheerder
ik heb [img cacheid=00008c4e0000627954b2076a1a00226d7f]http://www.weak-link.nl/forum/html/emoticons/cokesmile.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het werkelijk geen gezicht.
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het werkelijk om te :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
:O Wow maus, zie je dat?

We zijn het met elkaar eens! :x
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaa zeldzaam hè :D

:kusje:

(L)

Waarschuw beheerder
Ziet er niet uit........

Waarschuw beheerder
Ik vind t wel (y) !!!
Waarschuw beheerder
16
10 cm over me schouders
"Ik weet dat je altijd opvallend wil doen, maar nu lach zelfs ik je uit hoor Lin"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt zo ongelooflijk LELIJK......
Wat kunnen mensen zichzelf toch toetakelen!!!!
Waarschuw beheerder
Was dat het commentaar van je ouders?

Waarschuw beheerder
Nee mijn commentaar, maar het commentaar zou hetzelfde zijn.....
Waarschuw beheerder
Zelf nooit opgeschoren gehad, alleen kaal!
maar bij vrouwen vind ik het wel gaaf staan (y)
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
vind het er echt nie uitzien die opgeschoren koppies... :S :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sja smaken verschillen!:S
Ik heb ook achterkant en zijkant opgeschoren,de helft van me familie weet t nie eens...met een lage staart of los zie je d'r niks van.
Me mams vind t wel stoer.

Heb me haar trouwens tot aan me kont,maar zie er nu al tegen op om t weer aan te laten groeien,das echt geen gezicht.
maar een hoge staart en een zooi vlechten staat echt wel strak hoor!al zeg ik t zelf!:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vroeger ook zo'n gabber ding geweest en mijn moeder vroeg ik of bestraald was.

Lieve mama :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
CkAh Wel Fet :D:D Had ik pas geleden ooook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had het 7 jaar geleden voor het laatst afgeschoren.... De rest was bijna tot aan me reet... En me ouders zeiden dr niks van, want ze wisten het niet eens. Als ik thuis kwam deed ik me haar weer los.

Ik ooook :-)
Alleen was het niet zeven jaar geleden maar 5 ofzo toen ik t voor t laatst had geschoren.. verder precies t zelfde..
Vond het toen wel mooi staan, lekker makkelijk ook met feesten niet zo warm, alleen nu vind ik het verschrikkelijk bij meisjes.. geen gezicht en zoooooo passé...!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
7 jaar geleden had ik me haar opgeschoren voor een jaartje ofzo.
maar ik heb onwijs dik haar dus als ik het los deed zag je helemaal nix.
en me ouders vonden het wel kikkuh.

Waarschuw beheerder
donateur
En toch vind ik het wel wat hebben:D
Ik zou t zelf niet doen omdat ik nu eindelijk een beetje lang haar heb..
Maar ik zag zaterdag een meisje op HQ en die had dat maar ze zag er echt heel verzorgd uit..
Verder ook een normaal meisje!!
Vond het er echt wel mooi uit zien!
Als ik me haar nu niet zo lang zou hebben zou ik t zeker weten ook 1x doen:D
Maar komt misschien nog wel een x..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik scheer de haartjes al een paar jaar, maar laat het niet
aan me ouders zien.. 8) 8) 8) 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als mn haar lang genoeg is haal k het er waarschijnlijk ook af het is echt een vet mooi gezicht :D:D

Waarschuw beheerder
t moet staan dan id het mooi maar ik zou het nooit doen....vind het ook zeker niet leklijk

Wat kunnen mensen zichzelf toch toetakelen!!

beetje overdreven hoor...je kan t zo weer laten aangroeien een tattoo ofzo zit er voor je leven,das toetakelen....

Waarschuw beheerder
ik vind het geen porum...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
2 RestleSs
Ik vind daar niets overdreven aan. Ik heb het er ook niet over voor hoe lang het is en of het blijvend is....
Maar met die uitspraak wil ik gewoon aangeven hoe lelijk ik het vind....HEEL lelijk dus!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt super gaaf staan bij meiden. :D Bovenop strak naar achter, en achter een vlecht :D Ik vond het in 1995 al gaaf en nu nog steeds.. maar.. je moet er wel het koppie voor hebben.

Ik als man zijnde ben zelf nooit helemaal kaal geweest. heb ik geen kop voor, maar ik ben wel aan de zijkanten en achterkant kaal geweest.. vond het zelf super kicke, maar ik kan het niet meer maken voor me werk.. als het aan mij lag deed ik het weer..
Waarschuw beheerder
zoooooo passé...!

Ik val hier zowat van me stoel van het lachen, dat er mensen zijn die serieus zo'n uitspraak neer durven te zetten. :D

Tis bij mij al weer helemaal 2enhalve centimeter lang, schiet niet echt op dus. Vind opgeschoren koppies nog steeds erg mooi ook bij mezelf, maar ik heb heel dun haar, dus kon er verder niets mee als ik het niet strak in een staartje had. Hangt echt heel duf langs m'n gezicht als ik het los heb. Jammergenoeg kan ik er nu helemaal niets anders mee totdat het aangegroeid is en dat duurt nog wel anderhalf jaar waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja inderdaad daar ben ik nu dus ook bang voor ja als ik ut aan laat groeien!! :S

Misschien laat ik ut wel altijd zo hahaha ben ik dadelijk gabber-oma!!!:D

(grapjuh)

Waarschuw beheerder
ik vind het niet mooi

Waarschuw beheerder
Hardcore wijffie... Ik heb het ook... en mijn haar is nu korter als op de foto, mijn haar is voor langer als achter, dus als ik ze los heb zie je een heel klein beetje dat het achter kaal is maar het valt niet op, en ik kan het ook makkelijk op een staart doen, gewoon omdat je dan geen last heb van loshangende haren onder je staart....

Het zit altijd goed, maar natuurlijk is het met lang haar iets mooier, maar ja, gewoon afscheren, en de rest groeit wel!!! ik heb het overigens niet tot boven me oren afgeschoren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het wel wat hebben eigenlijk
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
m'n ouwe zien het liever dan dat ik met een kale kop loop
en zijkant is niet helemaal kaal btje gemilimeterd

Waarschuw beheerder
ziet er gewoon echt niet uit
wat dit is toch mooier :):)

[img]http://www.cosmopolitan.de/images/upload/startseite/model.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
dat kan toch ook met wat dunner haar.
Bij mij zag je er ook niets van als ik me haar los had en ik heb het wel tot boven me oren opgeschoren.

Waarschuw beheerder
2 stammie, je hebt helemaal gelijk, het ziet er niet uit!!

Waarschuw beheerder
één woord: wal-ge-lijk.
als je graag wil dat een jongen je leuk vindt moet je dat vooral doen... Maar als je daar toch geen drol om geeft... wtf maakt het dan nog uit :P
Waarschuw beheerder
donateur
vind t bij sommige meidjes best mooi staan, je meot er het koppie voor hebben....

Zo het zelfde bij jongens eigenlijk

Waarschuw beheerder
als het echt kaal is aan de zijkant vinnik het helemaal nix!!! (bij meisjes EN jongens..)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lelijke hardcore :( :( :(
AHhafjeahejhafheahae­fh
Waarschuw beheerder
Staat SUPER (Y) B)
Waarschuw beheerder
DD-Deejay, alleen als je wil dat je door jongens zoals jij, leuk gevonden wordt, zou je het niet kunnen doen. Maar dat lijkt me geen logische keus :P

Waarschuw beheerder
ik had me haar eerst op geschoren,nu niet meer is al weer gegroeid,maar ik vond het wel leuk toen,en me vader vond het heel leuk staan toen die het zag en me moeder zei OWH MIJN GOD!!!meid wat heb je met je haar gedaan:P
dus die vond het niks:Pmaar ben het nu weer aan het laten groeien en is alweer zowat zolang als de rest van me haar:)

Waarschuw beheerder
Nou ik heb mijn zijkanten ook kort geschoren,.(Mijn eigen haar kleur)
En voor de rest een stylisch hanekammetje(zwart geverfd),..
Ik hou wel van die apparte dingen,! Mits je het goed verzorgd e.d.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm ik heb het nooit gehad en ik zou het ook nooit doen, zonde van me haar! En me ouders zouden echt gaan flippen..

alleen ik vind het bij sommige meisjes best bruut staan, maar je moet er echt een koppie voor hebben anders is het wel zonde..

Waarschuw beheerder
ik had het zeven jaar geleden, toen was het in nou zie je het haast niet meer, maar ik blijf het mooi vinden

Waarschuw beheerder
DD-Deejay, alleen als je wil dat je door jongens zoals jij, leuk gevonden wordt, zou je het niet kunnen doen. Maar dat lijkt me geen logische keus
..........
Als je je haar zo hebt wil je gewoon graag geen kerel, of een kale sjonnie met 36 oorbellen en een eikelpiercing.. :P Maargoed laten we eens een test doen wat normale jongens hier van vinden, en dan neit die lonsdale mannetjes die op alles met een gat vallen (no offence). Dan ga je als meisje met je opgeschoren haartjes toch behoorlijk de mist in...
Waarschuw beheerder
:bah:

Ziet er toch niet uit man. Net kerels!

Waarschuw beheerder
erug sexy hoor bij vrouwen....

:bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kvin een opgeschore koppie eg mooi hoor!!!! as et ma niet al te hoog is. ziet er gewoon best wel geil uit as je et mij vraag!
Waarschuw beheerder
ik laat eerst nog mn haar groeien tot een stuk over mn schouders en dan haal k het er misschien toch af
(heeeeel misschienn eerder)
Waarschuw beheerder
darkcoredrol 15 september 2003 17:46
kvin een opgeschore koppie eg mooi hoor!!!! as et ma niet al te hoog is. ziet er gewoon best wel geil uit as je et mij vraag!

Geil???? %-)

haha ga je weg of niet!? [img]http://www.start2dance.com/forum/html/emoticons/laugh.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry vind et nix

Waarschuw beheerder
donateur
t kan heelmooi staan vind k,maar het staat zeker niet iedereen vind ik dan

Waarschuw beheerder
nee NIET mooi...

bij jongens mwa nee niet mooi...
en bij meisjes al heeeelemaal niet :kots:

Waarschuw beheerder
is het niet een beetje een achterhaalt kapsel!?!? Ik vind het persoonlijk 3x niks. ZOwel voor jongens als meisjes.
Waarschuw beheerder
Beetje kortzichtig als jij denkt dat iedereen net zoveel van opgeschoren haren walgt als jij.
Heb er juist heel veel positieve reactie over gehad altijd en die aandacht van jongens zat ook wel goed.
Maar dat zullen volgens jou dan wel weer die kale sjonnies zijn, alleen al omdat jij je niet voor kan stellen dat er verder jongesn zijn die het wle leuk vinden staan.

Dat het er mannelijk uitzag heb ik nog nooit gehoord.
Heb in andere topics ook vooral positieve reacties gehad, dus ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen met die stemming van je. Jammergenoeg zijn er alleen veel mensen die zoiets al neit leuk vinden, omdat het niet in de mode is of niet normaal genoeg is. Maar als je op die mensen moest gaan letten liep iedereen er hetzelfde bij.
Waarschuw beheerder
ik heb op Internet een paar foto's gevonden:
Gemaakt in het jaar 1996..

Deze vind ik echt :kwijl: supers
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_03.jpg[/img]
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_08.jpg[/img]

Deze vind ik ook nog (y)
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_04.jpg[/img]
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_09.jpg[/img]
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_10.jpg[/img]
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_12.jpg[/img]

Deze vind ik in het midden iets te hoog uitgeschoren, maar achterkant is wel (y)
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_11.jpg[/img]

Deze is helaas iets te ver uit geschoten, maar de uitstraling gaat nog.
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_01.jpg[/img]

Deze vind ik afschuwelijk..
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_05.jpg[/img]

En zo mag het natuurlijk ook :kwijl:
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_02.jpg[/img]
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_06.jpg[/img]
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_07.jpg[/img]

Oldskool kleding erbij maakt het plaatje compleet.

Dit komt uit een "kunstwerk" vandaan.. te vinden op:
www.exactitudes.com
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lindaatje, je ziet toch dat het allemaal gabbers zijn die het mooi vinden, wat eigenlijk ook wel logisch is.. Het zou kunnen dat ze het niet mooi vinden , maar cool omdat het bij de scene hoort. Maar de mannelijke intuitie zegt toch echt bij veel mensen dat dit niet vrouwelijk is.. Maargoed ieder zn lol...
Waarschuw beheerder
vindt het bij meisjes ook niet echt mooi!

Waarschuw beheerder
ik heb mijn haar op mijn zestiende voor 't eerst laten opscheren. 'k wou eens wat anders. ik heb 2 jaar met zo 'n opgeschoren koppie rond gelopen. en mijn ouders vonden het nog mooi ook :-)
dat iedereen het alleen doet omdat het cool is vind ik bull-shit. ik heb het echt niet gedaan om erbij te horen, want ik was de tweede in deze streek met zo 'n koppie. ik deed het omdat ik het toen mooi vond.
het kan best wel zijn dat sommigen het alleen maar doen omdat bijna elk gabberwijfie er toen zo bij liep. maar dat wilt nog niks zeggen. ik had in die tijd een paar vriendinnen die voor hardrock zijn. en die vonden het zo 'n leuk zicht dat ze hun haar ook hebben laten opscheren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook zo'n kapsel gehad toen ik 15 jaar was. De broer van een vriendin van mij heeft dat toen gedaan maar tot net boven mn oor mn ouders gingen helemaal uit hun dak maar dat interesseerde me toen weinig. Als ik mn haar los had zag je dr bijna niks van dus als ik naar huis ging deed ik het altijd los ;) maar ik zou dat nu niet meer doen zo opgeschoren het was toen leuk en nu is het een beetje achterhaald....

Waarschuw beheerder
ik heb het vanaf de ene kant tot aan de andere kant weggeschoren :D
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan het dat er jongens zijn die het alleen maar leuk vinden omdat ze dat horen te vinden, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Misschien zien ze pas echt of het iemand leuk staat omdat ze het niet 'raar' vinden zoals de rest.

Kreeg op DefQon juist in andere tenten van niet-hardcore liefhebbers heel veel positieve reacties, wel grappig.

Ik hoef ook niet te bewijzen dat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden. Maar vond het zo kortzichtig van je dat je denkt dat alleen meisjes dat doen die niets om dr uiterlijk geven en dat jongens het alleen leuk vinden omdat dat zo zou horen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb t nooit echt mooi gevonden, heb t ook nooit gehad. Vriendin van me heeft t trouwens nu wel, en bij haar vind k t wel mooi staan, maar ik zou t zelf nooit doen. :)

Waarschuw beheerder
hmmmz,niet echt ijn smaak geloof ik
Waarschuw beheerder
mja ik heb het 9 jaar geleden ook gehad... toen was het net in...

Maar nu vind ik het echt niks meer... zo en zo zou ik het zelf NOOIT meer doen vanwege 't feit dat ik het absoluut niet meer mooi vind én vanwege mijn baan (ben directiesecretaresse, dus kan het écht niet meer maken!)

Ik had precies zó, alleen 5 cm korter haar:

[img]http://www.exactitudes.com/series/03_04.jpg[/img]

Heb er trouwens de grootste ruzie met mijn ouders om gekregen... ik zei al dat ik het ging doen, om alvast een reactie te polsen, en mijn ouders zeiden: als jij vanmiddag met zo'n kaal achterhoofd binnenstapt hoef je hier niet meer terug te komen!

Hahahaa... najaaaaa dan niet !!
Dus toen ben ik ff een paar dagen uit huis geweest!

Maar ja, moet zeggen dat ik toen wel zo'n leeftijd had van: Há, wat mijn ouders niet zo vet vinden doe ik lekker WEL! (mja, was 15 he!)

Maar ja meisje, je moet het zelf weten, als je het mooi vind moet je het doen, ik zeg alleen 1 ding: als je dun haar hebt dan zou ik het niet doen, want het is echt niet mooi als je je haartjes los hebt, dat je kale achterhooffie er dan zo doorheen schijnt... :S

(denk dat je baas van Albert Heijn dat ook niet zo vet vind!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iedereen moet idd doen wat ie mooi vind, maar dan ook omdat je t zelf mooi vind niet om wat andere doen
ikzelf :bah: zou t noooit willen never nooit!
Waarschuw beheerder
Ik vind het er echt niet uit zien :bah:.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik vind het er echt niet uitzien. Als je ergens loopt hebben mensen toch al gauw een bepaald beeld van je ook nog. Natuurlijk ook niet helemaal ok, maar het is wel zo..

Waarschuw beheerder
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_07.jpg[/img]

vind ik dit de leukste

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is supoer mooi!
Waarschuw beheerder
Nou, totaal niet mijn smaak.
Ik vind het alles behalve vrouwelijk.

Waarschuw beheerder
Zo, weer dat gezeik over of het staat of niet haha.. Nee ik ben nu net een week bezig om het aan te laten groeien maar ik denk zelf toch dat het er weer af gaat.. Nu ziet het er ook niet uit, die haren zijn nu ruim een halve centimeter, dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het weer helemaal goed aangegroeid is bij de rest. Maar nog steeds vind ik het leuk om een opgeschoren koppie te hebben, alleen het scheren vind ik een kutwerk.. :/
Waarschuw beheerder
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_10.jpg[/img]

dees het mooist
Waarschuw beheerder
idd naar mijn mening is het zeker niet vrouwelijk... :/
Waarschuw beheerder
sja....
Waarschuw beheerder
voor een vrouw is t echt scandelous :bah:
Waarschuw beheerder
ik heb de foto's er niet voor nix op gezet.. dusss... :respect: voor de dames die dit nu nog hebben :D (Y)
Waarschuw beheerder
Blegh het voelt zo vies die plukken haar in me nek. Scheer het het liefst er gelijk weer af, maar als ik nu ff doorzet dan loop ik over een jaartje weer met een mooie volle bos haar en daar doe ik het voor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehehe k heb et nu 4 maanden opgeschoren en k vind et egt lekkur zow:d
lekkur luchtig
me haar was tog maar tot me schouders dus boeieee
en me moeder boeide et geen flikker die scheert et nu zelufs voor me, me pa boeit et ook niets
egt lekker makkelijk me ouders:D
Waarschuw beheerder
ach als je maar shockeerd!!
Waarschuw beheerder
Ik kan het wel Vet vinden, maar je moet er echt het koppie voor hebben...
Maja...met me werk enzow..als ik t al wou...denk niet dat me baas zoiets heeft van VET!!

Mannen..mzz daarbij vind ik t wel mooi, maar ik vind petjes erg cool staan, en natuurlijk een kaal koppie!!!
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
ik vind het super vatsig maar als je gewoon dan een paardestaart doet zonder opgeschoren zoals deze
[img]http://www.exactitudes.com/series/03_02.jpg[/img]

dat vind ik wel mooi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het mooi maar wel bij een ander. Ik heb het zelf vroeger ook gehad maarja heb nu twee kinderen en werk en dan vind ik het een beetjuh te
Waarschuw beheerder
ik zag r toch owk nie uit? ben wel eerlijk..
Waarschuw beheerder
1996-1999 ongeveer denk ik :)
Waarschuw beheerder
meer 94/97 nee w8 dah kennie..op mn 18e was ik kaal dus moet
93/95 zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sorry, maar ik vind opgeschoren zijkantjes maar niks voor meisjes hoor!!!
Ik vind het maar lelijk..
Bij jongens vind ik het nog wel staan
het moet je gewoon staan!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb het zelf nooit gehad, daar was ik altijd te ijdel voor en m'n ouders hadden me volgens mij de schutting over geschupt!

Sommige meisjes vind ik het heel mooi staan, de meeste niet. Maar bij degene waar het mooi bij staat is het dan ook wel écht heel mooi vind ik.

Waarschuw beheerder
echt :bah:
Waarschuw beheerder
Keiwreed :-D !!! Alleen moet het echt wel staan bij haar. Dusja je moet er eigenlijk wel het koppie voor hebben ;-) En bij jongens hetzelfde antwd
Waarschuw beheerder
ik vind het echt supervet :D
en idnerdaad je moet wel het koppie ervoor hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ziet er echt niet uit, zeker als sommigen dan ingevallen en puisterig gezicht hebben van te veel feesten. Schrik je je dood als je daarnaast wakker word.

Waarschuw beheerder
Vind het echt helemaal nix, het is onvrouwelijk bovendien als je het niet bijhoud lijkt het ook nog eens heel erg onverzorgd.. Vraag me dan ook of mensen het doen omdat het "mooi" is of om "part of the scene te zijn"...
Waarschuw beheerder
Ziet er toch totaal onvrouwelijk uit! Hoe kun je jezelf als vrouw zo toetakelen...

...en het dan nog 'geil' vinden ook...
Waarschuw beheerder
donateur
Snuffel (Y) (L)

Waarschuw beheerder
ze moeten het keer andersom doen voor de verandering ofzo :P

vind het ook niks btw

Waarschuw beheerder
ik vind het echt :kots:

zou zoiets echt nooit doen

Waarschuw beheerder
mja ik heb het 9 jaar geleden ook gehad... toen was het net in...

ja toen was het nog tof .. de eerste grietjes te zien in de energiehallen in rotterdam :D ...

bruut toen .. en wat ik er nu van vindt .. tsja hoort bij house maar niet bij lonsdale ... maar ze mogen van mij wel een keertje weer orgineel zijn en iets nieuws bedenken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het dus echt niks, het geeft een echte 'kenau' uitstraling. brrr...
Waarschuw beheerder
Whehe werd bij de kapper gisteren ook weer voor gek verklaard :D
Nog 1 jaartje dan heb ik weer lang haar!

En ach jezelf toetakelen, als je er bijloopt op de manier zoals alleen anderen je leuk vinden, doe je jezelf iets veel ergers aan.

Waarschuw beheerder
Precies.. Gelijk heb je. En trouwens, bij sommige meiden vind ik het heel leuk staan. Dat vonden ze trouwens ook van mij (voor zo ver ik het weet:P:P:P) maar ik laat het groeien omdat ik toch nog overal word verklaard voor nazi en weet ik veel wat. En trouwens.. Gabber (-in in dit geval;)) ben je niet van buiten, maar van binnen!
Waarschuw beheerder
mensen moeten gewoon niet zo lopen ZEIKEN
Waarschuw beheerder
ik binne en buite
Waarschuw beheerder
ik heb de zijkanten vanmiddag nog laten wegscheren :D ik heb het gewoon is voor een keer gedaan en ziet er wel relax uit, maar dit is denk wel eenmalig want ik denk dat andere mensen het minder vinden....:P
Waarschuw beheerder
stond mij wel toen, maar zou t toch niet meer zo snel doen :)
Waarschuw beheerder
"andere mense"...boeie?
Waarschuw beheerder
staat je nog steeds goed Matthijs..
Waarschuw beheerder
Ja wat hebben jullie hier allemaal met 'andere mensen'? Natuurlijk wil je er een beetje leuk uitzien, maar om je nu druk te maken om wat iedereen denkt en vindt....
Er zijn toch altijd wel mensen die je niet aardig/leuk/mooi etc. vinden.

Met me nieuwe kapsel heb ik vandaag op school alleen maar kutopmerkingen gekregen, nu ga ik het ook wel nog verder afknippen omdat het gewoon niet mooi is als het niet netjes gladgeborsteld en gefohnd is en ik geen zin heb om daar de hele dag aandacht aan te besteden en ik eht zo kort toch wel veel leuker als verwacht vind. Maar ik ben nog nooit zo blij thuisgekomen van de kapper, waarom zou ik het dan door andere mensen laten verpesten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In reactie op een aantal vrouwen in dit topic:

Een lekker wijf met opgeschoren zijkantjes, is nog steeds een lekker wijf. Moet zeggen dat ik het dan persoonlijk ook een gaaf wijf vind. Maar dat terzijde.

Om er meteen vanuit te gaan dat opgeschoren haar een vrouw lelijk zou maken vind ik onzin, want een chick blijft een chick.

Mits hoog genoeg opgeschoren vind ik het mooie vrouwen nog mooier maken.

Tis idd wel zo dat er ook een hoop lelijke hutten met opgeschoren zijkanten lopen, maar die heb je overal natuurlijk, dat heeft op zich niet zoveel met het kapsel te maken.

Waarschuw beheerder
ik zou ut best willuh maar durf niet!
Waarschuw beheerder
gewoon doen, en als het niks is heb je een jaar de tijd om er nog eens hard over na te denken :P
Waarschuw beheerder
In reactie op een aantal vrouwen in dit topic:

Een lekker wijf met opgeschoren zijkantjes, is nog steeds een lekker wijf. Moet zeggen dat ik het dan persoonlijk ook een gaaf wijf vind. Maar dat terzijde.

Om er meteen vanuit te gaan dat opgeschoren haar een vrouw lelijk zou maken vind ik onzin, want een chick blijft een chick.

Mits hoog genoeg opgeschoren vind ik het mooie vrouwen nog mooier maken.

Tis idd wel zo dat er ook een hoop lelijke hutten met opgeschoren zijkanten lopen, maar die heb je overal natuurlijk, dat heeft op zich niet zoveel met het kapsel te maken.

:respect:

Vooral voor de 'lelijke hutten' :D
Waarschuw beheerder
k heb er ook een hele tijd over nagedacht om het te doen maar ben tot de conclusie gekomen dat k me haar er te kort en te dun voor vind en als k het als nog zou doen dan gaat het alleen aan de achter kant er af maar niet de zeikanten want daar krijg je een ronder hoofd van en aangezien k al een rond hoofd hebt staat dat waarschijnlijk voor geen moer dus het staat voor mij vast geen kale zeikanten maar eventueel alleen de achter kant
Waarschuw beheerder
geen gezicht

Waarschuw beheerder
het is alleen verschrikkelijk bijhouden :S
Waarschuw beheerder
dah moe je owk nie zelf probere..
Waarschuw beheerder
ik zou t super graag willen maar ik denk nie echt dat t mij staat.
duss dan houdt t op!
Groeten thoes en bedankt voor de koffie :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is gewoon gruwlijk mooi! (y)
Waarschuw beheerder
MNaar je laat het zelf tog wegscheren?

Waarschuw beheerder
ik zou het zelf echt nooit doen...

bij de meeste ziet het er niet uit!
Maar sommige hebben er het koppie voor..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind t maar nix

heel af en toe staat t wel

Waarschuw beheerder
bij andre vind ik et vet bij mij niks

ben net zon man wijf dan

Waarschuw beheerder
donateur
wie is andre?

Waarschuw beheerder
iedereen!
Waarschuw beheerder
dus duidelijk niet zoals MiSz N.L DwAaSie
sorrie maar dat is echt :kots:

bleeeeeghhhh.....

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel mooi als de zijkanten kort zijn en bovenop wat 'voller' en niet te lang!

O schat als je dit leest = hint ;)
Waarschuw beheerder
okeee nu zou ik wel willen weten of het bij mij zou staan GEEF JULLIE MEENING!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gewoon doen, dan zie je het daarna wel :P
Waarschuw beheerder
denk dat het je wel staat. maar is toch moeilijk om te beoordelen met je profiel foto
Waarschuw beheerder
Lastig te beoordelen. Ligt eraan, heb je dik haar? Zo niet, dan zou ik het niet doen. Dan hou je zo'n zielig fluimpje op je hoofd over. Anders zou ik het wel doen, maar dan wel hoog opscheren, niet zo'n mietjesrandje, dat maakt je kop dikker. Flink wegscheren dus!!! ;P

Waarschuw beheerder
Het zal je wel staan denk ik,mits je het niet te hoog opscheert! :jaja:
Waarschuw beheerder
Vind het echt lelijk om te zien, maar als je het zelf heel graag wilt, doe het dan gewoon!
Waarschuw beheerder
ik ken ook meisjes bij wie het wel mooi staat, vind het zowiezo vaak niet echt lelijk ofzo.
maar idd als je hte wil moet je het natuurlijk gewoon doen.

Waarschuw beheerder
K vindt het geweldig,
maar zou het niet meer kunnen doen :(
Werk in de verpleging met demente bejaarden, en die schrikken dan ofzow :S
T mag in elk geval ne met mn werk :(
en ik vindt muh werk zo tof!!!
Maar zow snel als dat ik ontslagen wordt, gaan mijn haartjuhs dr weer af :D

Waarschuw beheerder
Waarom kan je je schaamhaar niet opscheren voor demente bejaarden :S, dat zien ze toch niet????
Waarschuw beheerder
maar dan wel hoog opscheren, niet zo'n mietjesrandje, dat maakt je kop dikker. Flink wegscheren dus!!!

denk dat het dan juist erger word met een bollekop krijgen

Waarschuw beheerder
ik had ook me zijkant afgeschoren.
maar laat het nu groeien,het is nu 6 centimeter gegroeit.

ik had het een half jaartjuh ofsow.
en me ouders zeiden er niet veel van.

Waarschuw beheerder
heel grappig Ermal... whehehe... dikke lol in het Forum hiero :P

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heheh sinds gisterenavond
enne me ouders??naja ik ben 23 woon op mezelf dus kunnen ze er niet zoveel van zeggen enne het is niet de eerste keer dus zal het vast wel meevallen..

Waarschuw beheerder
donateur
Wil het eigenlijk ook doen :)
Maar heb net me haar eindelijk op een redelijke lengte:(
Misschien als ik binnenkort in t leger zit :yes:
Daar boeit dat toch niet:P
Als ik nu met een half kale kop op me werk kom kan ik meteen door dezelfde deur weer naar buiten denk ik:D

Waarschuw beheerder
ja idd ik zou het ook willen doen maar ik mag het niet doen met mijn opleiding (mhs) dus vinnik geen beste, maar ik ben ook niet ontevreden als mn haar er nog op zit in de winter :)

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga of t leger in of ga evenementen beveiliging doen..
Dus daar maakt t allebei niet uit of ik kaal ben of niet:)
Als ik daar eenmaal mee bezig ben ga ik het echt wel een keer doen :yes:
Waarschuw beheerder
Als ik iets a-seksueel vind dan zijn het bij vrouwen wel opgeschoren zijkanten. Das mijn mening dus niet meteen lopen zeiken dat het wel mooi is want ik vind het echt verschrikkelijk lelijk. Maar goed iedereen moet zelf maar lekker doen wat ie mooi vind.

Waarschuw beheerder
ja idd, het is maar wat je mooi vind, keb er zelf geen problemen mee als meisjes hun haar afscheren, moeten ze lekker zelf weten
Waarschuw beheerder
iemand nog tips nodig over hoe je sowietz aanpakt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij jongens vind ik t (y)
Bij meisjes soms ook wel.. maar moet niet teveel weggehaald zijn..

Waarschuw beheerder
Bij meisjes vind ik wel mooi als ze opscheren,maar dan moeten ze er wel een beetje het koppie ervoor hebben....

Ik zelf heb het ook maar weer gedaan is ook veel makkelijker bij te houden...je hoeft niet vaak meer naar de kapper en het is zo gewassen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ken beter die kut kaal scheren :P:9
Waarschuw beheerder
neej bij mij is álles dr af :d

vind dat half lang met van die kale rembanen aan de zijkant helemaal nix :bah:
Waarschuw beheerder
Het gaat ook om de binnenkant..

Ik ga veel liever om met een KALE meid die lacht en waarmeej je kan kletsen inplaats van een superchick die iedereen afkat en een beetjuh chagerijnig is..

Maar nog veel liever Zijkantjes lichtjes weg haar paardestaart en een Leuke lach erbij en veel humor (y)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00044187000aa575538a2e871a002abd31]https://partyflock.nl/images/user/USERID/16816/SIZE/large.jpg[/img]

jaaaaa!! :P

Waarschuw beheerder
Lonneke is MY BITCH :devil:
De 22e neem ik haar mee en krijgt ze kusjes op haar kale hoofdje :9

Waarschuw beheerder
Lekker lekker lekker hoor!!

Waarschuw beheerder
donateur
hmm volgens mij staat het bij Lonneke wel geil :)

heb je ook niet nog een foto van voren?

Waarschuw beheerder
keb t nouw 3 jaar, eerzt had k n legerkapsel, maar nou iz de rest redelijk lang geworden.. me ma vond t allemaal wel relaxed.. past wel bij me zei ze..
Waarschuw beheerder
Wou t ong. 10 jaar geleden doen............... Durfde nie was bang voor reactoe van ouders.............. achteraf heel blij want nog geen jaar later had iedereen t
Waarschuw beheerder
lol die wijven met opgeschoren haar zijn meestal de domste snollen. Want zeg nou zelf als je een goeie baan heb hoef je dat niet te flikken bij je baas. Dat is al 1 reden waarom het dom staat ken der nog wel 100 noemen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gelukkig was ik toen 14 nooit in uitvoering gebracht maar idd t is te hopen dat je dik haar hebt anders zie je t heel duidelijk een vriendin van me heeft t ook maar die wilt ook geen reguliere baan ze is Tatto-artist :respect:

Waarschuw beheerder
6 of 7 jaar geleden was de laatste keer dat ik het opgeschoren heb gehad. Duurde me 2 jaar voor dat alles was bijgegroeid:(
Had dan ook best lange haren. Alleen het moet je wel staan vind ik want niet bij iedereen is het mooi! En mijn stiefmoeder heeft het afgeschoren, mooi vonden ze het niet maar ja... Ikke toen wel.

Waarschuw beheerder
lol die wijven met opgeschoren haar zijn meestal de domste snollen. Want zeg nou zelf als je een goeie baan heb hoef je dat niet te flikken bij je baas. Dat is al 1 reden waarom het dom staat ken der nog wel 100 noemenlaatste aanpassing: 3 november 2003 13:39

Haha... Dankjewel... Ik ben echt dom ja! En een snol... HELEMAAL...

For your information! Ik ben gewoon een internationaal secretaresse, en op mijn werk heb ik gewoon netjes mijn haren los!

En ik sta toch echt al weer 3 maanden droog!

Waarschuw beheerder
Haha... Dankjewel... Ik ben echt dom ja! En een snol... HELEMAAL...

For your information! Ik ben gewoon een internationaal secretaresse, en op mijn werk heb ik gewoon netjes mijn haren los!

En ik sta toch echt al weer 3 maanden droog!

Hell yeah :respect:

Waarschuw beheerder
danku danku!! :P

Waarschuw beheerder
lol die wijven met opgeschoren haar zijn meestal de domste snollen. Want zeg nou zelf als je een goeie baan heb hoef je dat niet te flikken bij je baas. Dat is al 1 reden waarom het dom staat ken der nog wel 100 noemen

ga jij je alsjeblieft bezig houden met je trance trutjes

Waarschuw beheerder
toch ben ik erg nieuwschierig naar die andere 99 redenen!

Waarschuw beheerder
die weet ie niet meer te verzinnen joh! breeeezahlullo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hhmzzz... dat is jammer!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rz © 2 november 2003 13:26
ken beter die kut kaal scheren

jah maar dies al kaal ;)
Waarschuw beheerder
King of Trance, fake-profiel?
Ken bijna niet geloven dat er mensen echt zo kortzichtig zijn, dat duidt voor mij wel op extreme domheid trouwens.

Maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar die andere 99 trouwens.

Waarschuw beheerder
ghehe... ja lindaaatje... jij ben toch ook half behaard! Altijd interessant om te weten waarom je nou eigelijk dom bent!

Toch?
Waarschuw beheerder
Ik ben het aan 't laten aangroeien, dus wil wel weten waarom ik nu weer steeds slimmer wordt :P
Waarschuw beheerder
Ik heb m'n haren niet geschoren, maar het is wel heel dun. Je zou het dus eigenlijk als kaal kunnen omschrijven.

Ben ik nou ook een domme snol?

Waarschuw beheerder
jah ik heb ook de zijkantjes dr af maar jah in beverwijk word je dan meteen als nazi aangezien en lonsdale is helemaal uit den boze !!!

waarom bemoeit iedereeen zich zoveel met elkaar

doe gewoon wat je zelf wil :@:@:@!!!

laterzz

Waarschuw beheerder
2 lindaatje:

1 + 1 = ....

Daar zou jij dus nu antwoord op kunnen geven!
Waarschuw beheerder
Ik weet het, maar ga het jou niet vertellen, ga jij er vandoor met al mijn net nieuw vergaarde kennis.
:P

Waarschuw beheerder
F*ck... nu blijf ik toch maar een domme snol :P

Waarschuw beheerder
al heel lang
tis nooit lang geweest
me ouders zeiden niks
mei eigen moeder houd het bij met scheermes
om de 3 dagen
Waarschuw beheerder
K vind het echt kikkuh K zou het ook willuh maar mn haar is er nog niet lang genoeg voor dus nog even geduld en dan kijk ik wel verder want denk ook dat het me niet staat maar dat zie ik dan wel weer :D
Waarschuw beheerder
ik heb t gehad in mn jongere jaren O:)
en dan niet zo'n klein beetje,maar echt tot boven mn oren.
je haar word er wel dikker door as je t laat aangroeien,tenminste bij mij wel.

Waarschuw beheerder
Tari, dat is heeeel fijn om te weten :P
Waarschuw beheerder
:O
oeps,ja de volgende x eerst maar ns lezen,heheh

;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nah ik bedoel, ik heb van mezelf niet zo'n dik haar!
Waarschuw beheerder
jah jah mensen dit is dus het resultaat
:D

kickuhhh toch?
Waarschuw beheerder
op deze foto ziet het er (y) uit.. laat eens wat meer foto's zien!!! :D
Waarschuw beheerder
In beverwijk is het 99% Karl Kani en overal zwart en ja dan draag ik me Bomber kijkt iedereen me aan van.. Tyfusgabber....

Zielig gewoon maar het is altijd leuk om door de zwarte markt te lopen met een aantal maten en dat ze allemaal aan de zijkant gaan :D
Waarschuw beheerder
Turbo-D hier nog een ander nie echt duidelijk maar toch
Waarschuw beheerder
snap het eigenlijk niet.
een miesje bij mij op school heeft het nu ook in een keer weer.
maar waarom nu in een keer alleemaal???:S
niemand had het haast meer en nu lopen wer weer tig mee!
kan best mooi staan overigens.
maar jammer dat iedereeen elkaar naaapt:)

Waarschuw beheerder
donateur
nah ik bedoel, ik heb van mezelf niet zo'n dik haar!

nou Lonneke misschien is helemaal kaal ook een optie? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ok op feesten wel, maar in het dagelijks leven zie ik hier (Amsterdam) echt nooit meisje met geschoren koppies op straat hoor :)

Waarschuw beheerder
ach ze moeten het zelf weten ik vind het geen pan zie het meer als een chemokuur die niet wil aanslaan :/
ach ieder ze meug ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Zeg ontzettend lekkere vent :kots:
Die "domste snollen" zijn zo te zien wel 10 keer slimmer als jou want je bent 27 en het verstand van een ijsklontje..
En wat zijn die andere 99 dan o zo slimme kneus??

Waarschuw beheerder
Had in october me zijkanten kaal , deed ik gewoon voor 1 x want ik ging naar mindcontroller en als je gewoon op straat loopt dan kijkt iedereen je vaag aan !!
:vaag:

maaruh bij meisjes vind ik het wel staan (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
scheer mn hoofd maar niet kaal dat zal mn baas denk ik niet leuk vinden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
me ma werd echt gek toen ze t zag mocht t eerst ook niet vast doen thuis maar nu is ze der wel aan gewend :P
Waarschuw beheerder
Mijn haar is alweer zo'n 5 cm!

Nicotientje, daarom vond ik het ook steeds minder leuk worden. Nou wou ik ook graag weer wat leuks met mn haar kunnen doen en vond het niet meer de moeite om het voor feestjes kort te houden als er steeds meer meiden dr haar opschoren.
Al blijft het natuurlijk leuk staan, dat verandert niet.
Waarschuw beheerder
vind het machtig mooi maar inderdaad je kan er denk k minder snel wat anders mee