Partyflock
 
Forumonderwerp · 626211
­ Nederland
Betreft: evenement: Intenze, zaterdag 11 oktober 2003 om 21:00
http://www.intenze.nl

wie gaat er naar toe?
als je afterparty : ga maar mee naar apeldoorn gaan we met ze alle de shop in. als iedereen voldoende wiet inslaat voor de tijd tot 10:00 uur te vullen komt et goed dan de hele dag in de bazar .
laatste aanpassing
hahaha wat een gek he!
 
Checkte net de site en de draaitijden zijn bekend.

21:00 - 22:30 Gary D
22:30 - 00:00 Don Diablo
00:00 - 01:30 Cosmic Gate
01:30 - 03:15 Kai Tracid
03:15 - 04:30 Super Marco May
04:30 – 05:45 Luna
05:45 – 07:00 Technoboy

wat vinden we ervan? oja, CD is echt gaaf. Ziet er origineel uit. Wie heeft hem nog meer gekocht? En?
Kopen?Wie dat doet is mooi gek. Maar die cd is echt klote
Ach ja er staan ook echte oude nummers op zoals Technoboy-Tales From A Vinyl en nog wat maar ja geen enkele cd is perfect.Ik heb de cd gekocht en ik vind hem goed(ik zeg niet top maar goed).Er zijn betere cd's dat is waar.
laatste aanpassing
ik heb er echt zin in! :d keihard beuke! nog meeting daar?
 
voor de dj's onder ons en organisatoren is het misschien een klote cd. maarja, er zijn ook nog mensen die het misschien wel ok vinden. Ik vind de cd ook goed, en net als met andere cd's zijn er altijd betere, maarja je kan niet iedereen tevreden stellen.

laten we het feest nu maar eens afwachten.. wie gaat er nog naar INTENZE??
Hey twello2001 ik heb een apart topic gemaakt dat gaat over de meeting van Intenze.
Ik ga ook naar Intenze.
Ben er helemaal klaar voor!

KNALLUHHH!!!
 
Artiest K-Libra
Hmm Bol.com houdt zich niet aan z'n levertijd :(. Heb de cd dus nog niet in huis. Maar het is nog maar een paar nachtjes slapen voor het feest er is dus ik zit al met spanning in de beentjes te wachten! Eindelijk weer een lekker potje knallen!
Ja sekers weten! is er nog beetje interresse voor een meeting of niet?
 
ik ga waarschijnlijk ook naar intenze
 
Euhhh twello2001 en hard4ever nog niet zolang op partyflock..... ;-)

Voor een meeting op intenz druk hier

zow ook weer geregeld..... ;-) :D
jawel lang genoeg om dat te weten! :D maar toch bedankt!
 
Was ook meer als geintje bedoelt...
Als ik het niet vergeet, dan kom ik wel effe neuzen op de meeting.
Vergeet ze meestal :vaag:
 
meeting ok, maar wie gaat er nog meer??
ik wil best wel ff komen :D
als iedereen nou ff komt :D
Iedereen? Weet je wel hoe klein de Rijnhal is :P

Anyway... ik ben aanwezig :$ Heb wederom kaartjes gewonnen :D Dus zeker wel ff een kijkje nemen, mocht het niet leuk zijn, kan ik toch wel weer terug in no time, lekker lopend (10 minuutjes) :)
ben der keer geweest vondt het wel mee vallen! was niet overvol ofzo dus :D
 
ikke ga ook! Weet iemand eigenlijk of het al uitverkocht is?
 
volgens mij nog niet... er zijn nu nog wel kaarten verkrijgbaar. Maar hou er rekening mee dat zomaar de laatste kaarten één dezer dagen over de toonbank gaan :)
is idd nog niet uitverkocht! maar kaartverkoop gaat wel hard!
vorige 2x goed vermaakt, nu ook vd partij.
Uitverkocht aan het raken? lijkt me stug mgoed.. morgen haal ik mn kaartjes. Bij de rijnhal zelf 10 min fietsen.
laatste aanpassing
nee dat zeg ik okk niet! maar de kaartverkoop gaat hard!
Zaterdag gaan we hard!
 
Jeeeuj, m'n cd is binnen! Klinkt goed (Y)!
Kan amper wachten tot het zover is!
Nog 2 nachtjes slapen :P En dan 1 nacht lang doorstampen! HEERLIJK :P
 
mijn cd is ook binnen:), ben al beentjes al lekker aan het opwarmen zodat ik compleet los kan gaan in de rijnhal :P

LAAAALALAAAAAAA
ik hoop voor iedereen die gaat dat het beter is dan vorig jaar ik ga de moeite nie meer nemen veel plezier daar
 
Werkzaam bij Struikgewas
aanwezig!! heb 2 vip kaartjes gekregen
dus ff flink feesten met my m8 charly :bounce:


trouwens daarna afterparty in m'n huisje op het heiderbos met de dj's

charly (hardtrance)
peter s (techno)


bij deze is iedereen uitgenodigd!!!
Als ik erges ga afteren dan in de ZINO's duzz helaas wel tof aanbod!

Zino's blijft de beste after van Nederland.
tjah.. ik denk dat ik geen trek meer heb in een afterparty! die hou ik wel met me vriendin thuis :P
 
Ik ga zeker weer. Ben de afgelopen twee keer ook geweest echt een leuk feest.
Vreemd alleen....de CD van Intenze is al uit, terwijl het feest nog moet komen...
(k)
ja ik ben de afgelopen keer ook geweest!

ja is idd beetje raar maar mischien doen ze dat zodat intenze iets meer bezoekers trekt ofzo
 
Intenze liep de afgelopen twee jaar toch goed? Maarja misschien heb je gelijk, het was inderdaad ook niet echt super druk vorig jaar.
(k)
HOeft ook niet druk te zijn... vorige keer was het goed. Hoop dat het niet uitverkocht raakt heb je tenminste beetje ruimte :bounce:
 
Mwah als er een man of 4000 loopt is het wel genoeg hoor, ik hoef echt niet zoiets dat je met z'n 20en op 1 vierkante meter staat. Moet echt wel lekker de ruimte hebben zodat ik lekker ultiem uit m'n plaat kan gaan. Maar ik denk dat we ons daar nog geen zorgen over hoeven te maken aangezien het nog niet is uitverkocht.

En ja ik denk dat de cd alvast is uitgebracht om ons als trouwe bezoekers alvast weer een beetje in de sfeer te laten komen :P. En ik moet zeggen dat lukt ze maar al te goed, want er staan me toch een partij heerlijke nr's op die 2 zilveren schijfjes :P:P.

Tot morgen allemaal! lekker potje rossen met z'n allen he bij technoboy! en wel ff verslagje schrijven he ! :)
morgen ruimte zat iedereen gezien de kaartverkoop :)
Beter dat er nog ruimte over is dan.Morgen rond deze tijd zijn we begonnen met Intenze.
vnvd is het zover! trouwens morgen om 21.15 ben ik nog lang niet binnen! den kdat dat zo tegen 12 ur wordt!
Ik heb nu ZIN ALS EEN AAP!! :P:BOUNCE:
 
Vanavond is het dan eindelijk zover (y) :|
 
KRIEBEEEEEEEELS :bounce: :bounce: :bounce:
 
Waarom gaat de tijd vandaag zo langzaam???
Als dat vanavond/vannacht ook het geval is, heb ik daar geen problemen mee, maar nu.....
IK WIL FEESTEN!!!
:bounce: :bounce:
Jaaa gelukkig vrij vanavond dus meteen kaartje gehaald!!.. vanavond heerlijk knallen in arnhem!!

see you! :yes:
weet niet of iemand die vraag al heeft gesteld, maar weet iemand of het is toegestaan om een digitale fotocamera mee te nemen?
 
Volgens mij niet, ik had er vorig jaar ook eentje mee en die moest ik ook terug in de auto leggen :(
Dus, zal dit jaar ook wel niet mogen.:(
als je b-tje handug kan lullen / smokkelen / sneaky doen.
lukt et je wel