Partyflock
 
Forumonderwerp · 626211
­ Nederland
Betreft: evenement: Intenze, zaterdag 11 oktober 2003 om 21:00
http://www.intenze.nl

wie gaat er naar toe?
 
Artiest K-Libra
Er was ruimte zat , goed te doen dus :). Wel lache dat ze ff Hardcore Will Never Die (derb rmx) draaiden...
HA-RD-CO-RE WI-LL NE-E-V-ER DIE-IE-IE-IE DIE-IE-IE-IE BAMBAMBAM :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Ja, heeeeeeel apart...

Hardstylenummer "hardcore will never die"

:vaag: :S

:D
 
Hehe idd, maar ja dat was wel bekend he ;),
als ze nou echt hun concept eer aan zouden doen met het steeds harder gaan, hadden ze van mij beter darkraver ipv technoboy erneer kunnen zetten, dan had je pas een leuke afsluiter!
ja das waar! an op het laatst was het niet meer echt opbouwen to een hoogtepunt zeg maar de laatste 3 waren beetje zelfde...
 
Tssss de enige overeenkomst was dat ze alledrie Hardstyle draaien...voor de rest zijn ze tog echt totaal verschillend hor...
"ja dat snap ik ook wel! maar ik bedoel de hele avond werd opgebouwt! snap je het begon met een beetje trance enzo en ging steeds iets harder! dus een afsluiter zoals Karel zegt: Darkraver! dat leek mij ook wel leuk! is toch nog even een tikkeltje harder dat bedoel ik!
 
matig feest hoor!!
SMM maakte het voor mij nog een beetje goed, maar voor de rest vond ik de muziek echt slecht.
De helft van zaal stond stil :S en ik heb wel 10 mensen out zien gaan....
Er hing geen leuke sfeer en ik had steeds 5 jochies van 15 jaar om me heen staan!! Maar effe van plekkie veranderd.
Maar voor de rest heb ik me wel vermaakt, je kunt het natuurlijk altijd voor jezelf gezellig maken, ookal valt het feest tegen.
Dus voor mij geen Intenze meer.
Op naar Qlimax.
 
party foto's staan online hoor ik net op www.intenze.nl.....