Partyflock
 
Forumonderwerp · 626211
­ Nederland
Betreft: evenement: Intenze, zaterdag 11 oktober 2003 om 21:00
http://www.intenze.nl

wie gaat er naar toe?
 
Komt er gister een gozer bij me in de winkel, vraagt ie of ie flyers kan plaatsen voor een hardstyle feest in Maastricht. Tuurlijk kan dat. Maar wel in ruil voor vrijkaartjes, voor dat feest waren ze nog niet beschikbaar, maar hij had wel voor een ander feest: INTENZE!!! dus ik ga daar lekker feesten met een Promo Ticket!! ik zie jullie daar!!

Mazzl
 
k moet nog een kaart halen, gaat de verkoop echt zo snel? morgen gelijk maar ff 1 halen dan.
 
Nu ff goed de winkels in de gaten houden wanneer de cd van Intenze uit komt... Ik ben erg benieuwd naar de tracklisting. Wie weet hier meer vanaf?

Las op andere forums dat Bol.com, freerecordshop en de betere gesorteerde platenzaken het binnenkort in de schappen hebben liggen. Werkt hier iemand bij die winkels? Ik denk nl. dat ik niet de enige ben die wil weten wanneer het uit komt.

Bij het vvk-adres waar vrienden van mij kaartjes haalden liep het als warme broodjes. Dusz, ik denk van wel.. kweet eigenlijk niet. Maar als je zeker van de partij wil zijn kan je maar beter een kaartje kopen om teleurstelling te voorkomen. Althans zou ik doen.

Maargoed, zie jullie allemaal daar...
Goed he kim ;)

Was een eitje :P
laatste aanpassing
 
I`m there.
Zal wel weer een dolle bende worden op de tribunes! Ik heb de camera mee, dus pas maar op....
ik wil die cd ook wel!
 
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=386620

hij is vandaag uitgekomen. Was al bij de free-record, maar nog niet gezien... morguh weer ff kijken.
 
Vanmiddag ff snel 3 kaarten gehaald !!!
 
Nog effies w88 en dan is het alweer 11 oktober
 
ik ga zeker woensdga ff kaartje halen wordt wel lachen! Ik heb er ook wel zin in!!! (knuffel) voor iedereen die ook gaat!!
Goed nieuws over de Intenze cd:
Hij komt deze week 100% uit.
De tracklist zal ook deze week op de site van verzamelalbums komen te staan.
Ik krijg de tracklist als het goed is naar me toegestuurd.Dus geinteresseerden voor de tracklist meld je maar indien je hem wilt weten.

1 klein minpuntje:
De FRS site vermeldde dat de Intenze cd een dubbel cd was maar het is een enkele cd.
 
nu maar hopen dat ik jou(Hestyle) zie :D
laatste aanpassing
 
Artiest K-Libra
Hard4ever, anders zet je de tracklist ff hier, kopieren en plakken noemen ze dat ;)
Oke is goed Kerel-Karel.Zodra ik de tracklist weet of binnen heb gekregen dan zal ik hem hier neer zetten.Hopelijk is het een goeie cd.
Bij het vvk-adres waar vrienden van mij kaartjes haalden liep het als warme broodjes. Dusz, ik denk van wel.. kweet eigenlijk niet <<--

haha dat hebben ze hem dan mooi wijsgemaakt, aangezien de waarheid toch even wat anders ligt momenteel :)
 
hard4ever!! hoe weet je dat het een enkelaar is? ik zag echt overal dat het een dubbelaar is. Vreemd dat het zo abrupt een enkelaar is geworden. Weet je het zeker? Ze gaan toch niet zomaar iets neerzetten? of wel dan.

Harry Nak ik wilde nog 2 extra kaarten halen en die gaven ze niet omdat ze niet meer hadden. Dus waarom is de waarheid anders? Het loopt volgens mij wel goed, althans dat vvk punt is leeg. Of zit jij in de organisatie?
Ik zit NIET in de organisatie, laat dat ff duidelijk zijn, I rest my case :)
:BOUNCE: @ intenze
sekes wel stampen!
ik heb mijn kaartje ook binnen! :bounce: Met LUNA
laatste aanpassing
 
gezellig!!! :)
 
Pascal het word zeker wel vet..!!
 
intenze cd is al uit, alleen nog niet in mijn handen gehad. Wie wel? Ik ben oh zo benieuwd wat de tracklisting is. Kan ik de cd draaien voordat ik naar Intenze ga :) Wie weet er meer?
 
Ik heb zojuist even een berichtje gestuurd naar Intenze via www.intenze.nl, nou maar hopen dat ik snel antwoord krijg! Ben echt benieuwd, hoop alleen niet dat het zo'n afgezaagde cd wordt met allemaal van die uitgekauwde nr's die iedereen al 50x gehoord heeft. Anders zou het nog best eens interessant kunnen worden!
Damn!Is het nou zo moeilijk om de tracklist van de Intenze cd online te zetten?Veel mensen hier op PF die net als ik ook naar Intenze gaan zijn er ook benieuwd naar.Hij is wel al zeker uit.
http://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/628114.html
laatste aanpassing
 
Ja leuk Appie, maar dit heeft dus niks met intenze te maken, reclame maken doe je maar ergens anders ok
niet ??
 
Ja hoor ff snel aanpassen, ben niet achterlijk..
hap hap duh
 
:frusty:
laatste aanpassing
mensen die happen zijn kneuzen :JAJA:
de dubbel cd ligt in de winkel, althans De Free Record Shop verkoopt hem in ieder geval :jaja:
Weinig nieuwe nummers, en sjah jammerrrrrr dat 538 er zich mee gaat bemoeien, dan hoeft zo'n cd van mij überhaupt al niet meer .....
 
Harry, feesten hebben altijd sponsors nodig, soms ook een cd, en ik vind het niet erg dat 538 zich ermee bemoeit, betekent alleen maar dat ze heil zien in dit concept. En dat is toch alleen maar goed? Is een bevestiging voor het publiek dat dit feest geen grap is. Als je alle mediabedrijven eruit zou denken, dan zijn er maar weinig cd's die goed lopen. Een platenmaatschappij is ook een soort mediabedrijf/publish­er. Toevallig is 538 een hele bekende, maar Sony of BMG is er ook één. En die grote namen zijn toch nodig om cd's rond te krijgen. Ach ja, wat maakt het ook uit. Ik ga die cd luisteren bij de Free Record, en we zien het wel. :) Toch goed dat het niet alleen Intenze voor is in dit forum...
 
pfff gimme a break, hier ga ik niet eens meer verder op in.
Eindelijk is hier de tracklist van de Intenze cd.Het is gelukkig wel een dubbel cd geworden.

CD1:
1.Armani & Ghost-Funk That(Extended Mix)
2.Three Drives-Air Traffic(DJ Erik de Koning Remix)
3.56k ft.Bejay-Save A Prayer(Steve Murano Remix)
4.Mac J-Deep Ranger
5.Dahlio Bond-Amplified Heart
6.Kayestone ft.General Levy-Backburner(Don Diablo's Extended Mix)
7.Derek-Narrow Halls
8.One of Three-Stop The Madness(In Progress Mix)
9.Methods of Mayhem-FYU(Showtek Remix)
10.Benny Benassi presents The Biz-Satisfaction(Ruthles­s & Vorwerk Remix)
11.Mauro Picotto & Ricardo Ferri-New Time New Place
12.Michael Splint pres.Eruption-I Feel Free(DJ Choose & F's that mucho instrumental Remix)
13.Cosmic Gate-Human Beings
14.Kai Tracid-4 Just 1 Day(Energy Mix)
15.DJ Jean-Supersounds(Zany Mix)
16.DJ Dana & The Prophet-Pump Dizz
17.Gary D.-Bass Kick Down(Hard Bass Mix)
18.Arome-Visions Of Paradize

CD2:
1.Eastwood-I.N.T.E.N.Z.E.(Tenta­tive Mix)
2.Brennan & Heart-Disappearance
3.BK & Tom Harding-Raucous
4.Technoboy-Tales From A Vinyl(Chapter 2)
5.Super Marco May vs Jimmy The Sound-No Limit(Crazy Limit)
6.Donkey Rollers-The Sound Of The Beast(Zany Remix)
7.Lars Tindy vs JAP-In The Air
8.J.T.S.-Bad Yard(Nog Een Keer)
9.B.V.R.-Hardventure(Brennan & Heart Venture Remix)
10.Yakooza-French Kiss(DJ Scot Project Remix)
11.Clive King-Destination(Full Force Remix)
12.DJ Activator-Hardstyle Asylum
13.DJ Destiny vs Organ Donors-What's Up?
14.Cosmic Gate-Just A Tone
15.Project Jupiter-Drill Sergeant
16.DHHD-30 Minutes
17.DJ Isaac-Go Insane
18.Mauro Monaci-Stile Duro(DJ Activator Remix)
 
ik heb de cd nu voor mijn vriendin gekocht.. goede track-listing...
 
Zekers goeie tracklisting! En rooie, muil houwe jij ;). Hoeveel kost ie?
 
Werkzaam bij Struikgewas
wie heeft er nog promotickets of kaartjes over???
ik wil ze voor een leuk prijsje overnemen!!
Het feit dat Radio 538 in INTENZE gelooft zegt ons eigenlijk al genoeg.


Sommige mensen snappen het niet helemaal denk ik. Die reclame kan je gewoon inkopen bij 538 netzoals die vrijkaarten ze weggeven. Daar moet je gewoon voor betalen als organisatie. Je koopt dus gewoon een advertentiepakket bij een commerciele zender. Zolang je maar een beetje met geld komt aanzetten kan iedereen die een feest geeft adverteren op 538.
gisteren 2 kaartjes gewonnen bij www.housemama.net dus ik gaaaaaaaaaaaaaaa ook!!!!
De Intenze cd kost bij de FRS 19.99Euro.
Hier is de timetable van Intenze(11 oktober a.s.)

21.00-22.30: Gary D
22.30-00.00: Don Diablo
00.00-01.30: Cosmic Gate
01.30-03.15: Kai Tracid
03.15.04.30: Super Marco May
04.30-05.45: DJ Luna
05.45-07.00: Technoboy

Iemand nog in voor een eventuele meeting met deze Partyflocker?
laatste aanpassing
 
cd bestelt via bol.com valt maandag als t goed is in de bus, of morgen al :) donderdag bestelt.
opzich jammer van deze time-table had t liever zo gezien:

Cosmic Gate
Gary D
Kai Tracid
Don Diablo
Luna
SMM
Technoboy

maar ja, leuk wordt het toch wel, of niet soms!
 
Je kan de Dubbel CD van Intenze ook winnen zag ik net... Moet je alleen je email-adres achter laten op de internetsite van intenze. www.intenze.nl

Heb ik net gedaan, nu maar hopen dat ik ook 1 exemplaar voor mijzelf heb!!! Haha :)
ik vindt het jammer dat gary-d zo vroeg moet! had ik liever iets later gezien maar ja...
ik hoop maar dat omliggende woonwijken niet over geluidsoverlast gaan liggen janken:s
maar kheb er echt zin in...!!!!!!!!!!:d
weet iemand trouwens of er ergens nog een afterparty is?
een afterparty? mm denk ut niet maar jah... heb er teminste voor gaande keren nooit wat over gehoort
 
misschien wel, maar het duurt al tot 07.00 uur.. dusz, check de korenmarkt zou ik zeggen :)