Ik vrees dat iets ontspannends er misschien wel 'ns bij in zou kunnen schieten tijdens ons "uitje", maar dat is misschien 'n onvolwassen conclusie om te trekken voordat het uitje daadwerkelijk heeft plaatsgevonen, dus laten we maar afwachten tot wat de toekomst ons zal tonen.
Het feit dat wij van BULLS dat weekend van alle gemakken zijn voorzien, zoals 'n eigen Turks stoombad( Misschien komt Sietz daar nog bovendrijven...), 'n eigen zonnebank( zodat wij zelf niet zoals altijd al, het zonnetje in huis hoeven te zijn...), 'n sauna(zodat het zweet ons ook uit zal breken zonder dat wij onze professioneel geoefende hersenen hoeven te buigen over allerlei zaken met betrekking tot onze carriere), en niet te vergeten het ontbijt wat ons elke ochtend gebracht zal worden door(misschien wel huurmoeders in spé, je weet 't maar nooit...)de medewerkers van 't concern alwaar wij ons voor 'n lang weekend zullen terugtrekken van de maatschappij...
Ik moet u ook nog even vermelden waarom wij precies dit specifieke weekend gekozen hebben, en niet 'n ander weekend in dezelfde maand...
Dit omdat wij nogmaals willen aantonen, dat wij van BULLS, ten eerste zelfs in tijden van relaxatie, ontspanning en vakantie, uiterst bekwaam zijn om te werken, en nieuwe concepten te bedenken voor het jaar 2004, wat natuurlijk alweer practisch voor onze deuren staat, terwijl de rest van "werkend Nederland('n titel die in mijn ogen nog door véél medelanders verdient moet worden)", zich in dit zelfde weekend zal terugtrekken, om zich schuldig te maken aan dierenmishandeling, rascisme én geen respect voor de vergrijzing in ons aller land, met betrekking tot het Sint Nicolaas-festijn(zoals gezien op TV en alle bladen).
En dat laatste punt, dwingt mij u ook nog 'ns duidelijk uitleg te geven wat betreft ons tweede punt. Wij van BULLS dienen onder geen beding ge-associeerd te worden met het totaal verouderde, oubollige beeld dat men hier in Nederland heeft van het feest dat zich afspeelt voornamelijk rond de 5de december.
Respectievelijk te weten;
-1-
De dierenmishandeling waar iedereen zich schuldig aan maakt, met betrekking tot de schimmel van Sinterklaas. Aangezien Nederland voornamelijk bebouwd is met huizen met 'n schuin dak, en geen mogelijke opstapjes, vinden wij van BULLS dat dit prachtige beest niet voldoende de kans krijgt zijn beroep uit te oefenen, en té vaak teruggevonden word in de dierenambulance gedurende dit weekend, omdat hij minstens tien keer per woonwijk van het dak af pleurt of glijdt, en als het beest geluk heeft in één van de rozenperkjes beland, wat nog steeds behoorlijk pijnlijk is( dit kunnen wij weten, want wij hebben 't na getracht te spelen door 'n paar huurmoeders van één van onze huizen af te gooien, en te luisteren naar de kreet die zij vervolgens uit haar keel perst. Dit was geen pretje kan ik u verzekeren!!
Daarom hebben wij van BULLS dit weekend gekozen voor 'n simpele bungalow, met meerdere opstapjes, en voorzien van 'n schuin dak wat maar 'n heel klein oppervlakte beslaat, en waar de schimmel niet hoeft te komen, tevens hebben wij de ruimte om ons heenkomen, voorzien van gras, zonder enige vorm van ongewas, of prikkels die de fiere hengst pijn zouden kunnen doen, terwijl 't onverhoopt toch glad zou kunnen zijn op het rechte dak. Ook hebben wij de plantsoenendienst gevraagd het gras vanaf de zomer niet meer te maaien om ons huisje heen, om de eventuele pijn te verzachten! Én bovenop dit alles hebben wij ten alle tijde daGHverse winterpenen in huis, die we kunnen serveren op allerlei wijzen om de pijn te verzachten!
-2-
Ondanks integratie nog steeds 'n groot struikelblok vormt in ons land, blijken onze medelanders daar niets van aan te trekken, en ten tijde van dit weekend zijn de enige mensen die zich buiten bevinden( en zelfs net zoals de schimmel van Sinterklaas, op de gladde daken... dit maakt niet zo gek veel uit, want deze heren zijn uiterst bekwame klimmers, en vallers) voorzien van 'n donkere huidskleur!!
Als reactie hierop, zullen wij ons tijdens dit weekend zelf buitenshuis begeven, voorzien van 'n laag wit poeder op ons gezicht, om deze extreme vorm van rascisme 'n halt toe te roepen!!!
-3-
Het totale dis-respect wat men in Nederland heeft tegenover Dhr. Sint Nicolaas. Aangezien niemand in ons land door schijnt te hebben, dat deze oude man, al ruim drie weken in ons land is, maar nog geen fuck bereikt heeft, en dit alles op die ene avond wil bereiken, voelen wij dat men de krachten van deze man zwaar overschat! Daarom gunnen wij hem deze avond 'n avondje rust, en zullen wij zelf door onze schoorsteen, dingen naar beneden gooien, die wij vervolgens zullen openen, en van blijdschap allerlei liedjes ten gehore zullen brengen!
In afwachting u voldoende te hebben ge-informeerd, verblijf ik,
Dhr, *From the Beach*.