Partyflock

Forumonderwerp · 625496
1 volger · 38082x bekeken

Waarschuw beheerder
Bulls verhuurt...

je moeder
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
idd ..passagiers vliegtuigen zijn niet te betalen :S

en dit inmense vrachtvliegtuigje lag nog net binnen ons budget .

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor al het typwerk dat jullie leveren!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
:neenee:

Waarschuw beheerder
donateur
das eerder een Bulls Pappaverhuur
Waarschuw beheerder
donateur
absoluut geen bullsmateriaal!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee indd! Peter.. JIJ weet wel wat Bullsmatriaal is he :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Dit zullen wij van BULLS helaas niet kunnen accepteren idd!

Sowieso dienen alle toekomstige huurmoeders aangemeld te worden d.m.v. 'n sollicitatie-brief, die te verkrijgen zal zijn via onze nieuwe site vrij binnenkort, of hoog aanbevolen door 1 van onze staf-leden. In dat laatste geval, wordt er onmiddelijk 'n vergadering gepland, en 't voorstel voor nieuwe huurmoeder bekeken, op deze manier blijven wij van de directie, op 'n uiterst humane, professionele, vakbekwame manier, direct betrokken tot alle moeders in ons assortiment, en door die persoonlijke aanpak, zijn wij groot geworden, en nog steeds groeiende!!

Deze manier van werving mag, kan, en zal nooit en te nimmer verwaarloosd worden door onze staf-leden, en maakt ons tot multi-national dat we nu zijn.

Moet trouwens nog even vermelden, dat 't idd, zoals je beloofd had, erg voordelig is geweest, 'n jet aan te schaffen, met de hulp van je vorige werk, collega X.Ypzo. Zo komt alles 'n b'tje van pas! Heb nog ff de begroting bekeken, en ben tot de conclusie gekomen, dat er zelfs misschien voor de directie-leden van Bulls, nog wat financiele middelen over zijn, om 'n reisje te bekostigen, richting 'n tropisch oord, alwaar we misschien kunnen scouten voor nieuwe moeders. Aangezien er onlangs bleek door de enquete die we hielden in de randstad-steden, dat er ook cker in de winter-periode vrij veel vraag zou kunnen ontstaan naar moeders met 'n exotisch tintje. Om de boerenkool met worst warm te houden, zeg maar :). 'k Zat dan te denken aan 'n "[b]CHIQUITA-MOEDER[/b], om maar 'n ruw voorbeeld te geven.

'k Spreek u morgen op kantoor allemaal, waarde collega's!

Met vr. gr. Dhr. *From the Beach*.
Waarschuw beheerder
donateur
Een chiquita-moeder! Een verdomde leuk plan collega... Zeer binnekort maar even een tripje jungle, lijkt mij.

Met vriendelijke groet
X.Ypzo

Waarschuw beheerder
Is dit het eerste sportteam wat gesponserd wordt door Bulls ;P

[img cacheid=0004e7c2000c75b8359e9f961a00290f71]http://www.instantreplaysportcard.com/items/lithos/bulls.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
He verrek, heer P. Olliepo? Heeft u geld uitgetrokken voor een dergelijke sponsoring?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer dit heer X.Ypso

deze vraag getuigd van enige vorm van on-oplettendheid tijdens 1 van onze eerste bulls directie meetings .. voorheen beter bekend als boels directie avond .

tijdens 1 van onze eerste besprekingen met het voltallig besturend personeel is het onderwerp sponsor budget voorbijgekomen ..
daarin werd ook vermeld dat het bedrijf dat wij hebben ingeuurd een amerikaans basket bal teampje op het oog had !!
en na enige onderhandelingen werd er al snel een akkoord bereikt en zijn de handige ballers uit chigago nu reeds in het bezit van ons bedrijf !!

ik ga deze uiting van ongeintresseerd besturen door de vingers zien waarde collega !! .
maar mocht er in de toekomst weer een vraag op het scherm prijzen ,waaruit blijkt dat er tijdens 1 van mijn inspirerende lezingen een moment van onintresse bij u aanwezig is geweest ,zijn wij genoodzaakt daar een notering op de ranglijst der afvallende bestuursleden aan te verbinden !

wel wil ik u in alle eerlijkheid melden dat de complete holding de laatste tijd volledig op uw schouders heeft gerust ,daar de overige leden de pijp een beetje richting maarten hebben laten leunen :(..
en u dus een aantal kannetjes en kruikjes kunt breken alvorens de lijst der afvallende bestuursleden te betreden :P

een waarschuwende vinger hef ik bij deze op, in de richting van alle personeelsleden van bulls beheer nederland .
zij zijn hard op weg de firma ten gronde te richtten :cry: .
en de heer X.Ypso en ik in persoon betreuren het ten zeerste dat de overige collega's het bedrijf ten gronde richtten door middel van niet regelmatig postten in dit forum :(

graag wil ik et op dit moment hier bij laten ..
de vaagheid eist zijn tol en moeder natuur geeft al uren lang signalen dat er een plekje voor me vrij is in mijn mandje !!
dus om niet alle signalen compleet aan me laars te lappen en tegendraads te zijn heb ik besloten om mijn nest nu in te duiken :Z

tabeejjj en tot bulls (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:$

Ik zal in de toekomst zeker meer aandacht bieden bij uw inspirerende lezingen over de weetjes in bulls-land.

Tot bulls!

Waarschuw beheerder
donateur
Een hele goedemiddag toegewenst vanuit filiaal Leiden...

Ik wil u, collega P.Olliepo, nog wel even wijzen op de achtergrond van deze zeer interessante ontwikkeling, wat betreft het sponsoren van 'n sport-team, in 'n vroeg stadium van het bestaan van ons bedrijf.

Want er moet naar mijn mening wel vermeld worden dat de heren(en bankspelers) die hierboven afgebeeld zijn, zelf in eerste instantie het volledige initiatief toonde wat betreft onze naam op hun borst...

Aangezien zij 1 wedstrijdje per week spelen, en het 'n b'tje zat waren hun vrouwen de overgebleven uren thuis zittend op de bank aan te treffen, en ook wel 'ns wat privacy wilden hebben, kwamen zij met 'n behoorlijk voorstel richting ons bedrijf.

Zij waren bereid de internationaal-bekende naam [i][b]BULLS[/i][/b] multinationaal te maken, als wij in ruil daarvoor bereid zouden zijn, hun vrouwen 'n baan aan te bieden voor tenminste 4 dagen per week, zodat ook deze hardwerkende heren enige vrije tijd over hebben.

Vandaar mijn voorstel voor het introduceren van de exotisch getinte huurmoeder, ookwel bekend als [i][b]CHIQUITA-MOEDER[/i][/b].

Maar aangezien wij zelf, hier in Nederland, met dank aan de velen CFK's te vinden in practisch al ons witgoed thuis, en het toekomstige smelten van onze poolkappen, voorzien waren van 'n redelijk warme zomer, ben ik verstandig genoeg geweest, te wachten met het introduceren van deze nieuwe modellen, totdat 'n bekend vleesmerk het startsein gaf voor het "boerenkool-seizoen", door te beginnen te stunten met verschillende vleeslollies.

En als teken van goede wil waren de heren bereid vroegtijdig langs de textieldrukkerij te lopen op zaterdagmiddag, voor de wedstrijd, om ons logo te laten drukken op hun hemdjes!!

Ik moet u er ook nog even op wijzen, dat ik verschillende signalen heb ontvangen uit 't noorden, dat er daar wat huurmoeders in spé, losbandig en baldadig gedrag vertonen, dus stel voor om cker even 1 nachtje gaan kijken in welk stadium onze Friese huurmoeders zich bevinden, zodat wij ze nog even kunnen laten zien wat de voordelen van werken voor ons bedrijf zijn.

Tot bulls, collega's!

Artiest B@ss
Waarschuw beheerder
donateur
Goeden avond beste collega's.

Ten eerste wil ik de heer P.Olliepo weer welkom heten na zijn dubbele zakenreis.

Ik heb de laatste tijd wat minder gereageerd op dit forum omdat ik het heel erg druk had met het beveiligen van onze dames uit het noorden.

Zoals u allen heeft kunnen lezen heeft de heer J. From The Block u al enige kennis van zaken gegeven..

Vorrige week dreeg het een beetje uit de hand te lopen maar gelukkig is de rust daar nu weer herkeert.

Maar om toch nog enige overtredingen van onze Bulls wetten te voorkomen zal ik dit weekend afreizen naar het noorden om daar alles nog eens duidelijk te maken..

Ook heb ik telefonisch contact gehad met de heer W. Ous en die deelde mij mede dat er misschien met sinterklaas een weekendje Center Parcs aan zit te komen. Na al het harde werken van al onze lieftallige collega's hebben wij dat wel verdient.

Met vreindelijke groet,

DHR dr. ing. B. Basf

(persoons beveiliger risico moeders.)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand zal tijdens sinterklaas de zaak draaiende moeten houden! Dat zal ik dan wel zijn, helaas! :(

Waarschuw beheerder
donateur
nee peter ... tijdens sinterklaas hebben we een personeelsuitje remember !! :yes: ..

dat word weer 1 grote t*ring zooi uiteraard :yes: ..:P

Waarschuw beheerder
Misschien iets voor jullie:

[img cacheid=0012f9d5000c9fb78b2a8ec31a002ad087]http://www.startribune.com/stonline/images/news54/sack0715.l.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Bulls rules!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mij vergist over het weekeinde van sinterklaas, waarde collegae. Ik zal toch aanwezig zijn om de geplande vergaderingen bij te wonen en mijn steentje bij te dragen. Wederom wordt dit een grote duit in het zakje van BULLS nederland, want zo'n uitje is natuurlijk een hele opoffering!

Met vriendelijke groet
X. Ypzo

Waarschuw beheerder
donateur
De heer P.Olliepo ik ben zeer teleurgesteld in jou taal gebruik. Je stond bekend om je goede en nette taal egbruik maar als ik zo je laatste post lees ben ik diep teleurgesteld :(

Waarschuw beheerder
donateur
Bulls beheer Nederland.
Quality straat 13
postbus 1512500
1029 GH Sint Moederode

07-11-2003

Geachte heer B. Assef ,

Graag zou ik reageren op het door u op 04-11-2003 geplaatste reactie in dit forum.
Gaarne bied ik u bij deze dan ook mijn welgemeende verontschuldigingen aan ,voor het door mij op 03-11-2003 geplaatstte .
ik moet toegeven dat u idd gelijk heeft en ik mij in aller haast heb laten meeslepen tot het uitten van een op ernstige ziekte doelend woord , hiervoor nogmaals mijn welgemeende excusses .
Ook zal ik trachtten in het vervolg dergelijke uitspattingen voor mij te houden, en al mijn aan bulls-gerelateerde reacties met mijn P.A. door te nemen alvorens deze te plaatsen.
Ook wil ik u bij deze danken voor het feit dat u mij heeft gewezen op deze onproffesionele uitlating .
uiteraard kunt u vanaf heden maandelijks een kliene vergoeding tegemoed zien met betrekking tot deze daad (Y) .

met vriendelijke en hoogachtende groet ,

Dhr. P. Olliepo ..
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Waarschuw beheerder
donateur
wat is er ghaande heer X.Ypso ???

:P:P... je weet niet wat je strax ghaat missen man !! :P..

ik ben hier met basje bij ewout en zijn al lekker in de mood voor ijsselstein !! ..:vaag:
toch vind ik dat je mee had moeten ghaan :P...
binenkort moet !!! je ghewoon mee naar remus in de tivoli !! dat heb ik zojuist even besloten !:P:P:P:P!
jij was namelijk degene die mij vertelde hoe gheweldig de man was nietwaar ???..

tot snel spreeks ..saai persoon ;D;D;D :P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
He mafkees! :D

Hoe was het? Nog nieuw Bulls materiaal gespot? ;) Ik ga volgende week SOWIESO naar tivoli, ik heb een date met Stephanie!! :) Dus ik zie jullie daar wel! Oh ja, koop wel ff kaarten bij het postkantoor, anders is het uitverkocht! :)

Koesj!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog 2 ex-stiefmoeders en 1 stiefmoeder voor evt. onderhuur :yes:

wat zou dat opbrengen :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bulls beheer Nederland.
Quality straat 13
postbus 1512500
1029 GH Sint Moederode

9-11-2003

Geachte Terrenz®,

Als antwoord op het vraagstuk dat u hierboven postte vanavond, moet ik u helaas zeggen, dat onderhuur niet rendabel genoeg is voor 'n bedrijf wat inmiddels multinationale proporties aan 't aannemen is, zoals bij allen bekend. U zou de betreffende stiefmoeders die u "kwijt" zou willen, eventueel door middel van 'n aanmeldingsformulier­(aanvraagbaar bij één van de directieleden) langs laten komen bij 'n zeer professionele test die door ons zal worden gedaan, waarbij allerlei psychologische, fysiologische, en sinds kort zelfs psychonautische aspecten getest zullen worden, en ik persoonlijk U 't eindoordeel mag overhandigen, waar in u 't antwoord vindt na 'n korte rekensom, onderaan het naar u toekomstig toegestuurde schrijven namens BULLS bv.

In afwachting u voldoende geinformeerd te hebben, verblijf ik,

Dhr. J.*From the Beach* namens Bulls bv. te Sint Moederode.
Waarschuw beheerder
donateur
Naja ze mogen afgehaald worden :yes: wat de gek r voor geeft :p

Wanneer krigj ik dit "aanmeldingsformulie­r"?
Waarschuw beheerder
donateur
Net na Sinterklaas denk ik Terrenz. We zijn erg druk met de voorbereidingen.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Goeden middag

Helaas heb ik moeten concluderen dat op 14 november j.l. de heer P.olliepo niet aanwezig was op the birthday party.

Echter heb ik gister avond niet stil gezeten en heb ik enkele dames weten te strikken voor zwartepiet moeder op ons uitje op 5 december.

[img]http://technolusion.plant.nl/albums/XtraLargeArmadaNight-25-10-03/xl_71.jpg[/img]

Nadere informatie volgt.

Met vriendelijke groet,

DHR dr. ing. B. Basf

(persoons beveiliger risico moeders.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zeggen dat ik allerminst gecharmeerd ben van de bovenstaande verschijning.

Ik stem tegen, wie is er met mij?

Waarschuw beheerder
donateur
IK !
Waarschuw beheerder
donateur
huh jij? Jij komt met deze nieuwe moeder aanzetten? :S
Ik eis een verklaring!

Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien op mijn bureau 't bordje "Hoofd W&S" siert, ben ik degene die de uiteindelijke beslissing zal moeten nemen wat betreft deze kwestie...

Dus het is mijn volledige verantwoordelijkheid­, en 't doet mij deugd, Collega dhr. dr. ing. B.Bas-f te moeten meedelen dat uw motie onherroeppelijk is afgewezen middels overmacht vanuit mijn richting.

En aangezien u 't hierboven schijnt eens te zijn met deze kwestie, verwacht ik dan ook ditmaal, zoals altijd vanuit uw richting uw volledige medewerking wanneer we uw voorstel in één van de grote zuidelijkere rivieren flikkeren wanneer we over 2,5 week ons december-uitje hebben met de zaak... :D Desnoods gedrogeerd 8).
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, dat zijn nog eens maatregelen!

Waarschuw beheerder
donateur
whaha Geweldig !! :P...

hier blijkt maar weer dat Dhr from the beach de meest aangewezen man op de functie is !! (Y) ..
hij laat met zijn overtuigende en sterk onderbouwde argumenten zien waarom hij ergens voor of juist tegen is (Y) ...
en uiteraard zijn wij bij bulls erg gelukkig dat deze gheweldige chef een deel is van de bulls-directie !!

dit is nu net waar de firma bulls om draaid !!
sterke persoonlijkheden die vechten waar zij voor staan !! ..
en met hun scherpe aanwijzingen en corrigerende uitspraken de lagere leden der maatschapij op en verantwoorde manier door het leven te leiden ,hetgeen betekend dat zelfs dit soort mensen inziet dat zij capabel zijn om een soort van steentje aan de maatschapij bij te dragen ..
en dus door middel van loon !! in hun eigen onderhoud kunnen voorzien (Y) ...

een corrigerende tik of beter gezegd , !! wijzende vinger gaat dus uit naar bas .
het is in zijn geheel niet verstandig om een voorstel op tafel te leggen , en deze nog geen seconde later zelf te verwerpen !! ..
het probleem dat hieruit kan volgen is dat de klanten van ons bedrijf een verdraaide kijk op onze manier van werken krijgen ..
het staat namelijk erg rommelig en uiters onprofessioneel ..

Graag wil ik dus bij deze aangeven dat de eerder door bas geposte opmerkingen niet met het bestuur zijn doorgenomen en dus niet aan het bedrijf dienen te worden gerelateerd.

de overige leden doen et trouwens nog prima en door hun iets hogere positie op de maatschappelijk ladder weten deze een uiterst correcte kijk op de zaak te geven door middel van hun posts hier !!

collega's :respect: ..( bas !! foei jongen !! :@ foei !! )

en uiteraard kijken we met et voltallige directie team uit naar het uiterst luxieuse weekend dat we tegemoed gaan !! .
een weekend van hard ploeteren en nwe plannen en consepten uitwerken voor het nieuw aan te breken jaar !!
wie weet onstaat er tussen het debateren nog een moment van overtollige tijd en wellicht word ons dan de mogelijkheid geboden iets ontspannends te gaan doen :P:P..

met vriendelijke groet uwe aller collega

P. Olliepo

bas !!!! zie je nu dan misschien waarom je niet mee mag dat weekend !! ;D .. ;D
Waarschuw beheerder
donateur
:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vrees dat iets ontspannends er misschien wel 'ns bij in zou kunnen schieten tijdens ons "uitje", maar dat is misschien 'n onvolwassen conclusie om te trekken voordat het uitje daadwerkelijk heeft plaatsgevonen, dus laten we maar afwachten tot wat de toekomst ons zal tonen.

Het feit dat wij van BULLS dat weekend van alle gemakken zijn voorzien, zoals 'n eigen Turks stoombad( Misschien komt Sietz daar nog bovendrijven...), 'n eigen zonnebank( zodat wij zelf niet zoals altijd al, het zonnetje in huis hoeven te zijn...), 'n sauna(zodat het zweet ons ook uit zal breken zonder dat wij onze professioneel geoefende hersenen hoeven te buigen over allerlei zaken met betrekking tot onze carriere), en niet te vergeten het ontbijt wat ons elke ochtend gebracht zal worden door(misschien wel huurmoeders in spé, je weet 't maar nooit...)de medewerkers van 't concern alwaar wij ons voor 'n lang weekend zullen terugtrekken van de maatschappij...

Ik moet u ook nog even vermelden waarom wij precies dit specifieke weekend gekozen hebben, en niet 'n ander weekend in dezelfde maand...

Dit omdat wij nogmaals willen aantonen, dat wij van BULLS, ten eerste zelfs in tijden van relaxatie, ontspanning en vakantie, uiterst bekwaam zijn om te werken, en nieuwe concepten te bedenken voor het jaar 2004, wat natuurlijk alweer practisch voor onze deuren staat, terwijl de rest van "werkend Nederland('n titel die in mijn ogen nog door véél medelanders verdient moet worden)", zich in dit zelfde weekend zal terugtrekken, om zich schuldig te maken aan dierenmishandeling, rascisme én geen respect voor de vergrijzing in ons aller land, met betrekking tot het Sint Nicolaas-festijn(zoals gezien op TV en alle bladen).

En dat laatste punt, dwingt mij u ook nog 'ns duidelijk uitleg te geven wat betreft ons tweede punt. Wij van BULLS dienen onder geen beding ge-associeerd te worden met het totaal verouderde, oubollige beeld dat men hier in Nederland heeft van het feest dat zich afspeelt voornamelijk rond de 5de december.

Respectievelijk te weten;

-1-

De dierenmishandeling waar iedereen zich schuldig aan maakt, met betrekking tot de schimmel van Sinterklaas. Aangezien Nederland voornamelijk bebouwd is met huizen met 'n schuin dak, en geen mogelijke opstapjes, vinden wij van BULLS dat dit prachtige beest niet voldoende de kans krijgt zijn beroep uit te oefenen, en té vaak teruggevonden word in de dierenambulance gedurende dit weekend, omdat hij minstens tien keer per woonwijk van het dak af pleurt of glijdt, en als het beest geluk heeft in één van de rozenperkjes beland, wat nog steeds behoorlijk pijnlijk is( dit kunnen wij weten, want wij hebben 't na getracht te spelen door 'n paar huurmoeders van één van onze huizen af te gooien, en te luisteren naar de kreet die zij vervolgens uit haar keel perst. Dit was geen pretje kan ik u verzekeren!!

Daarom hebben wij van BULLS dit weekend gekozen voor 'n simpele bungalow, met meerdere opstapjes, en voorzien van 'n schuin dak wat maar 'n heel klein oppervlakte beslaat, en waar de schimmel niet hoeft te komen, tevens hebben wij de ruimte om ons heenkomen, voorzien van gras, zonder enige vorm van ongewas, of prikkels die de fiere hengst pijn zouden kunnen doen, terwijl 't onverhoopt toch glad zou kunnen zijn op het rechte dak. Ook hebben wij de plantsoenendienst gevraagd het gras vanaf de zomer niet meer te maaien om ons huisje heen, om de eventuele pijn te verzachten! Én bovenop dit alles hebben wij ten alle tijde daGHverse winterpenen in huis, die we kunnen serveren op allerlei wijzen om de pijn te verzachten!

-2-

Ondanks integratie nog steeds 'n groot struikelblok vormt in ons land, blijken onze medelanders daar niets van aan te trekken, en ten tijde van dit weekend zijn de enige mensen die zich buiten bevinden( en zelfs net zoals de schimmel van Sinterklaas, op de gladde daken... dit maakt niet zo gek veel uit, want deze heren zijn uiterst bekwame klimmers, en vallers) voorzien van 'n donkere huidskleur!!

Als reactie hierop, zullen wij ons tijdens dit weekend zelf buitenshuis begeven, voorzien van 'n laag wit poeder op ons gezicht, om deze extreme vorm van rascisme 'n halt toe te roepen!!!

-3-

Het totale dis-respect wat men in Nederland heeft tegenover Dhr. Sint Nicolaas. Aangezien niemand in ons land door schijnt te hebben, dat deze oude man, al ruim drie weken in ons land is, maar nog geen fuck bereikt heeft, en dit alles op die ene avond wil bereiken, voelen wij dat men de krachten van deze man zwaar overschat! Daarom gunnen wij hem deze avond 'n avondje rust, en zullen wij zelf door onze schoorsteen, dingen naar beneden gooien, die wij vervolgens zullen openen, en van blijdschap allerlei liedjes ten gehore zullen brengen!

In afwachting u voldoende te hebben ge-informeerd, verblijf ik,

Dhr, *From the Beach*.
Waarschuw beheerder
donateur
:D:D:D Geniaal! (Y) Whahhahaa

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: ... 8)8) mees-ter-lijk !! :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort voor onze Haagse klanten,,

[i][b]DE MOEDAH[/i][/b]

8)

(As seen on TV)
Waarschuw beheerder
donateur
Is er al een MoedaH gesignaleerd? Ik geloof dat DJ Dance @ G nog wel een lekker moedahtje in de aanbieding heeft!

Waarschuw beheerder
donateur
is er misschien ook nog een spaanse los del mammos in het magazijn jongens ???...

ik wil morgen namelijk graag paella gaan maken ... maar heb wat problemen met de rijst/vis verhoudingen ... ik kom er gewoon niet uit en dacht ineens aan een spaanse mammos ...

want die italiaanse mamma mia die we toen verhuurde die heeft me toen ook nog zo ontzettend goed met mijn pastasaus geholpen remember !!

* denkt na *

hmmmm dat brengt me ineens op een idee ... ik wilde laatst rotti gaan maken voor het hele gezin .. alleen dat liep aardig in de eehhh (spreekwoordelijke) soep !! :P...
brengt me op het idee om eens aan die surinaamse big mamma een kook adviesje te vragen :P:P...

Waarschuw beheerder
donateur
jullie sporen niet :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat neem je terug Trax!!

Anders huur je nooit meer via ons! >(>(>(
Waarschuw beheerder
donateur
Naast de russische Mamski staat nog wel een spaanse mammos. Magazijn 2, stellage L, vak 12 als ik het uit mijn hoofd moet zeggen. Alleen zoals alle mamma's in stellage L, moet ze nog wel even een inburgeringscursus krijgen. Of jou spaans moet der mate up to date zijn dat je met haar kan communiceren.

Eet smakelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
bij deze mijn nederige excuses.....

Waarschuw beheerder
donateur
Graag deel ik u, dhr. Traxx d€ b€uk€r aka Sexmaniac, mede dat uw excuses na enig overleg officieel zijn aanvaard door de verschillende directie-leden van BULLS.

Maar wel moeten wij 'n waarschuwing sturen in uw richting dat soortgelijke uitingen niet nogmaals door uw excuses weggewuifeld zullen worden door het bestuur, alsmede de aandeelhouders!!

Aangezien uw aantijgingen jegens ons concern niet bepaald ongevoelig zijn ontvangen op ons hoofdkantoor, waren wij zeer geschokt, door deze totaal ongegronde, totaal niet onderbouwde, zéér slecht beargumenteerde, slecht verzonnen, op leugens berustte, aandacht-trekkende kreet van wanhoop die u uitte op de 27ste november jongstleden om 18 minuten over 1 's middags!

Dus mocht u toch nog na het lezen van deze officiele waarschuwing die u hierbij krijgt van ons, besluiten nogmaals tot dit soort acties over te gaan, zullen de maatregelen heel wat strenger zijn kunnen wij u verzekeren met heel de directie!

Na 'n hevige discussie tijdens één van onze vergaderingen zijn wij unaniem tot deze beslissing gekomen, en hebben dan ook totaal geen verwachtingen van 'n weerwoord vanuit uw richting, tegen ons besluit!

In afwachting u voldoende te hebben ge-informeerd, verblijf ik,

Dhr, *From the Beach*.

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahah wat een meesterlijke tik op de vingers !! waarde collega !!

schitterend :P:P...;)