tja, zulke typjes hebben wij er ook tussen zitten... ik ben meer van een goede houding dan dat ik tegen mn top aan probeer zoveel mogelijk gewicht te houden.
XCO'en.
Die heeft mijn rug gekraakt
XCO'en.
Ken je dat?
Zoals ik al zei..Maakt toch niet uit. je bent lekker bezig en weer geld in het laadje
Ik heb Maandag 2de gesprek bij Neopost als Account Manager. En nog 2 dingen lopen maar is nog wat zwaarder.
Denk dat het Neopost wordt.
Ik heb zaterdag een sollicitatiegesprek bij Belcompany in Zoetermeer
Ik heb Maandag 2de gesprek bij Neopost als Account Manager. En nog 2 dingen lopen maar is nog wat zwaarder.
Denk dat het Neopost wordt.
Heb deel 3 van serie 6, 24 erin gegooid
Nogmaals gefeliciteerd Jon!
Ik ben terug van mijn sollicitatiegesprek ben door naar de tweede ronde, dat is ook het laatste gesprek, met de rayon-manager heb er een goed gevoel over! kan ik lekker aan de slag om mobieltjes e.d. te verkopen
Ik heb Maandag 2de gesprek bij Neopost als Account Manager
Jullie MOETEN aan de serie LOST beginnen....
He luister! Wat vinden jullie van een drankje binnenkort met zijn allen om even bij te chatten om de chat heen
Congratulations!![]()
op naar de volgende ronde!
Net klaar met werk, eerst dag was super... echt een bouwvakkersmentaliteit hebben ze 8 uur beginnen, 09.30 uur koffiepauze, dan werken en rond 12.30 uur een half uur pauze, dan werken tot 14.30, koffiepauze, dan werken tot 16.15 uur(ongeveer) en omkleden en 16.30 uur finito
Hoe ging je gesprek E?
Jezus E! Schrik me rot ...
.. en m'n collega's en m'n baas! Thnx!
Dus?
Morning honey's!
Lang verhaal.. Het is hem toch niet geworden, leg ik nog wel uitHeb er wel een beetje over in dipje gezeten dus vandaar je late antwoord.
Sorry
Ik heb te vette foto's genomen afgelopen Zaterdag op MOH. Was echt een godsgruwelijk vet feestje(beetje jammer van die muziek alleen, hoewel ik moet zeggen dat dat zelfs best vet was met vlagen
) Een selectie van deze foto's worden gepuliceerd in de Maart editie van APE magazine! Ze wilden zelfs omdat ze de selectie foto's die ik had opgestuurd allemaal ZO vet vonden een extra pagina besteden. Helaas was er geen extra pagina meer te vergeven.