Enne ff een toevoegingop wat ewout zei, dinsdag ben ik helemaal verrot
woensdag en donderdag weer iets beter
en dan vrijdag weer helemaal fit vor het volgende weekend !
Ik pak nu me spullen en dan vertrek ik zie je zo man !! laatste aanpassing 17 december 2005 18:16
Ja, alleen Ewout dan, die je lief vindt, want die kan dan aan je verdienen
Hé.. even over de site van Dagmar.. Zit 'm nu te bekijken (ziet er zker goed uit) maar denk dat het vetter is als ze haar teksten in het engels erop zet ..
Hé.. even over de site van Dagmar.. Zit 'm nu te bekijken (ziet er zker goed uit) maar denk dat het vetter is als ze haar teksten in het engels erop zet ..
Of zeg ik nu iets stoms?
Ja klopt.. heb daar effe over na zitten denken, maar kan me beter uitdrukken in het engels want daar heb je veel meer woorden voor..
Maar mijn fans (dus site-bezoekers) zijn over het algemeen Nederlands..Dus heb ik het effe zo gedaan..
Vind het zelf ook mooier in het engels staan.. dus denk wel dat ik het in de toekomst nog effe ga aanpassen
Heb je je vermaakt op Innercity, Ewout?laatste aanpassing 19 december 2005 21:10
En je bent zelf 'n Ho
ZHahaha, ben graag de spelbreker
Niet echt veel plannen... Dagmar heeft 5 boekingen en ik moet werken 2e kerstdag... verder niets
Ja, wel leuk idd... Maarja, dan ben je wel kapot tegen de tijd dat je zelf mag "ontspannen"
Eerst even langs bij Ewout op QT en daarna naar Enschede... daa\r moet Dag draaien op Megarave
Et toi?