Partyflock

Forumonderwerp · 625496
1 volger · 40609x bekeken

Waarschuw beheerder
Bulls verhuurt...

je moeder
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Aaahh.. dat zou 'ie leuk vinden :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 15:21:
https://vip.partyflock.nl/topic/829386.html

boeken maar mensen

Gratis en voor niets

Heb even zitten twijfelen! maar heb mijn eigen hotelletje :D

Daarnaast voel ik me echt laag als ik bij het uitchecken maar 10 euro te geven ofzo :D

Waarschuw beheerder
donateur
Morning! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Middag! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Middag! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou vooruit... 8)

Goedenmiddag E B)
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
Hoi b)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrruh! 8)

Hoi poepies!! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 18:59:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrruhweer!

Ja idd.. Niks an (N)

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Morgen gaat het nog harder regenen en stormen (n).. Zucht.. Dit weekend binnenblijven met een g-tje dus 8)

Hè gezeliggggg...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 19:23:
binnenblijven met een g-tje dus

Hé wat vervelend 8)

Morgenavond wel lekker thuis hangen met een filmpie..
Maar zaterdag een leuk feestje in Enschede waar ik moet draaien.. daar heb ik dan wel weer zin in :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Man..
Heb je het erg druk trouwens?

Kun je niet eens een mooie draai/actie foto voor me perfectioneren?
Kan ik die als standaard profiel-poster gebruiken b)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gaat het proberen.. heb je er 1 voor me? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, uhm.. effe zoeken welke ik het mooiste vind :lief: 8)
Waarschuw beheerder
donateur
mmpff.. kan niet kiezen :|
Nog effe zoeken.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zoek ook wel mee..
Ik spring eerst even onder de douche ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Owkee.. Ik heb opzich 2 opties..of wel meer eigenlijk..:/
Damn!
Maarre.. Heb de mooiste op mijn profiel staan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Hé mop! Ik kreeg gisteren vistite.. maar heb het hele weekend de tijd om te knutselen, dus gooi maar door (y)

(f)
Waarschuw beheerder
donateur
Owkee! geeft niet..ik was al in slaap gesodemieterd :9

Doe dan deze maar... zo leuk 8)

[img cacheid=0013988c0007a2a244386ec21a01198f64]https://photo.partyflock.nl/images/39890/medium/179946.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
GoeieDagmar!

Ben je kaal aan de zijkanten? :O

Wel kicke! b)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Aan 1 kant maar hoor!
Alleen links :yes:
Er is gewoon een hap uit geschoren zeg maar 8)
Heb er ook al tribals in gehad, maar die groeien er vet snel uit :(
Waarschuw beheerder
Hey Mandy, is die foto voor Day-Mar al klaar? dan mag je de mijne ook wel even doen als je je verveeld hahaha,.. ;)

Ist al vrijdag trouwens? ´k mis je! :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Stel je eens netjes voor jongen, heb je geen opvoeding gehad ofzo? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe..
Waarschuw beheerder
donateur
Mandy had gisteren een feestje..

dus 8)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=29 height=15 cacheid=0000177c000066ca4860e12a1a011b31d9]http://www.confuzion.nl/smileys/schater.gif[/img] 8)
Waarschuw beheerder
heeft iemand hem eigenlijk al goed gekeurd :P

over twee weken naar Esther :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tanky op maandag 28 november 2005 om 20:54:
heeft iemand hem eigenlijk al goed gekeurd

Je kunt iemand niet objectief goedkeuren als diegene zich niet op de juiste manier heeft voorgesteld :no:

Hoest Fiev? Long time no speak :o

En how's lebeR doing? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst voorstellen :jaja:

Vette shit Vief! Gezelligheid! Breng jij d'r thuis nadat je naar die ene kroeg bent geweest? ;) ;p :D

Waarschuw beheerder
donateur
*burp* b)

Waarschuw beheerder
donateur
Goede foto van je Jon! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Mandy,

Stel jij Maurice eens voor! We willen alles weten :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 21:00:
Goede foto van je Jon!

Ja, dat was in de tijd dat je me wel leuk vond o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Hihi!

Uitspraak van Wous op maandag 28 november 2005 om 21:05:
Stel jij Maurice eens voor! We willen alles weten

Pb's comming up! :P

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wous op maandag 28 november 2005 om 21:05:
Mandy,

Stel jij Maurice eens voor! We willen alles weten laatste aanpassing 28 november 2005 21:06

Wat wil je weten dan?
Ik wistt niet dat ik hier ook iets verplicht was hoor,.. o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 21:13:
Pb's comming up!

niet alle details he! hihi,.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maus78 op maandag 28 november 2005 om 21:14:
Wat wil je weten dan?
Ik wistt niet dat ik hier ook iets verplicht was hoor,..

Wat je moeder kost... dat is wel het minste wat verplicht is te melden als je je moeder wilt verhuren via deze topic... want dát is waar Bulls Moedervhuur voor staat natuurlijk 8)

(F)
Waarschuw beheerder
2x1/2!

Waarschuw beheerder
donateur
Da's geen geld zeg :vaag: :P

Over dat moeder verhuur hè! Ligt de laaste tijd wel een beetje stil het Jon.. Moeten hoog nodig weer eens wat promitiewerk voor verrichten (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, lijkt me 'n goed plan om er weer wat leven in te blazen... misschien dat maus dat kan doen met de komst van zijn moeder in ons kersverse 2006-assortiement..

New and booming mothers for a new and booming year!

Get your rental mothers now!! If you pre-order in december, you pay 2 X 1/2 the price

B)

Uitgaande van Maus z'n prijsopgaaf 'n paar posts hierboven :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 21:27:
assortiement..

*kuch*

O:)
Waarschuw beheerder
Zijn hier dan zoveel lui met een enorm moeder te kort dan?

Whatkebeurd?

I´m all ears,.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 21:27:
assortiement..

:|:|:|

WTF...

Dat is dus echt 'n typfout... ik heb dat woord nog nooit eerder verkeerd geschreven :no:

God wat 'n ramp voor 'n taalpurist :o

Uitspraak van Maus78 op maandag 28 november 2005 om 21:34:
Zijn hier dan zoveel lui met een enorm moeder te kort dan?

Er is "all-over-the-fokking-world" 'n chronisch moeder-tekort :jaja:

Ik zou zeggen, lees onze voorstellen eens op de eerste 10 pagina's van deze topic als je interesse wilt tonen 8)

'n kleine preview..

*Herman* citeer 20 november 2003 14:08

donateur! Ik vrees dat iets ontspannends er misschien wel 'ns bij in zou kunnen schieten tijdens ons "uitje", maar dat is misschien 'n onvolwassen conclusie om te trekken voordat het uitje daadwerkelijk heeft plaatsgevonen, dus laten we maar afwachten tot wat de toekomst ons zal tonen.

Het feit dat wij van BULLS dat weekend van alle gemakken zijn voorzien, zoals 'n eigen Turks stoombad( Misschien komt Sietz daar nog bovendrijven...), 'n eigen zonnebank( zodat wij zelf niet zoals altijd al, het zonnetje in huis hoeven te zijn...), 'n sauna(zodat het zweet ons ook uit zal breken zonder dat wij onze professioneel geoefende hersenen hoeven te buigen over allerlei zaken met betrekking tot onze carriere), en niet te vergeten het ontbijt wat ons elke ochtend gebracht zal worden door(misschien wel huurmoeders in spé, je weet 't maar nooit...)de medewerkers van 't concern alwaar wij ons voor 'n lang weekend zullen terugtrekken van de maatschappij...

Ik moet u ook nog even vermelden waarom wij precies dit specifieke weekend gekozen hebben, en niet 'n ander weekend in dezelfde maand...

Dit omdat wij nogmaals willen aantonen, dat wij van BULLS, ten eerste zelfs in tijden van relaxatie, ontspanning en vakantie, uiterst bekwaam zijn om te werken, en nieuwe concepten te bedenken voor het jaar 2004, wat natuurlijk alweer practisch voor onze deuren staat, terwijl de rest van "werkend Nederland('n titel die in mijn ogen nog door véél medelanders verdient moet worden)", zich in dit zelfde weekend zal terugtrekken, om zich schuldig te maken aan dierenmishandeling, rascisme én geen respect voor de vergrijzing in ons aller land, met betrekking tot het Sint Nicolaas-festijn(zoals gezien op TV en alle bladen).

En dat laatste punt, dwingt mij u ook nog 'ns duidelijk uitleg te geven wat betreft ons tweede punt. Wij van BULLS dienen onder geen beding ge-associeerd te worden met het totaal verouderde, oubollige beeld dat men hier in Nederland heeft van het feest dat zich afspeelt voornamelijk rond de 5de december.

Respectievelijk te weten;

-1-

De dierenmishandeling waar iedereen zich schuldig aan maakt, met betrekking tot de schimmel van Sinterklaas. Aangezien Nederland voornamelijk bebouwd is met huizen met 'n schuin dak, en geen mogelijke opstapjes, vinden wij van BULLS dat dit prachtige beest niet voldoende de kans krijgt zijn beroep uit te oefenen, en té vaak teruggevonden word in de dierenambulance gedurende dit weekend, omdat hij minstens tien keer per woonwijk van het dak af pleurt of glijdt, en als het beest geluk heeft in één van de rozenperkjes beland, wat nog steeds behoorlijk pijnlijk is( dit kunnen wij weten, want wij hebben 't na getracht te spelen door 'n paar huurmoeders van één van onze huizen af te gooien, en te luisteren naar de kreet die zij vervolgens uit haar keel perst. Dit was geen pretje kan ik u verzekeren!!

Daarom hebben wij van BULLS dit weekend gekozen voor 'n simpele bungalow, met meerdere opstapjes, en voorzien van 'n schuin dak wat maar 'n heel klein oppervlakte beslaat, en waar de schimmel niet hoeft te komen, tevens hebben wij de ruimte om ons heenkomen, voorzien van gras, zonder enige vorm van ongewas, of prikkels die de fiere hengst pijn zouden kunnen doen, terwijl 't onverhoopt toch glad zou kunnen zijn op het rechte dak. Ook hebben wij de plantsoenendienst gevraagd het gras vanaf de zomer niet meer te maaien om ons huisje heen, om de eventuele pijn te verzachten! Én bovenop dit alles hebben wij ten alle tijde daGHverse winterpenen in huis, die we kunnen serveren op allerlei wijzen om de pijn te verzachten!

-2-

Ondanks integratie nog steeds 'n groot struikelblok vormt in ons land, blijken onze medelanders daar niets van aan te trekken, en ten tijde van dit weekend zijn de enige mensen die zich buiten bevinden( en zelfs net zoals de schimmel van Sinterklaas, op de gladde daken... dit maakt niet zo gek veel uit, want deze heren zijn uiterst bekwame klimmers, en vallers) voorzien van 'n donkere huidskleur!!

Als reactie hierop, zullen wij ons tijdens dit weekend zelf buitenshuis begeven, voorzien van 'n laag wit poeder op ons gezicht, om deze extreme vorm van rascisme 'n halt toe te roepen!!!

-3-

Het totale dis-respect wat men in Nederland heeft tegenover Dhr. Sint Nicolaas. Aangezien niemand in ons land door schijnt te hebben, dat deze oude man, al ruim drie weken in ons land is, maar nog geen fuck bereikt heeft, en dit alles op die ene avond wil bereiken, voelen wij dat men de krachten van deze man zwaar overschat! Daarom gunnen wij hem deze avond 'n avondje rust, en zullen wij zelf door onze schoorsteen, dingen naar beneden gooien, die wij vervolgens zullen openen, en van blijdschap allerlei liedjes ten gehore zullen brengen!

In afwachting u voldoende te hebben ge-informeerd, verblijf ik,

Dhr, *From the Beach*.

Ja, zo'n kleine 2 jaar terug had ik nog genoeg ideetjes voor ons bedrijf... helaas op dit moment komt dat wat minder tot uiting. :(

Maar goed, dit jaar ook voor het eerst maar geen Bulls-december-uitstapje..

Maar instead of that, gaan Dagmar en ik ons terugtrekken op het grootste waddeneiland wat ond landje heeft. Texel.

Van 12 december tot en met 19 december hebben we daar 'n heerlijk appartement voor 4 personen :o Waar we dus maar met z'n 2en zitten.

Precies in de week dat de enige twee feesten zitten van dat hele eilandje :jaja:

Waarschuw beheerder
Herman, waarom kost jij 500 euro per uur om geboekt te worden o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 21:44:
WTF...

Dat is dus echt 'n typfout... ik heb dat woord nog nooit eerder verkeerd geschreven

God wat 'n ramp voor 'n taalpurist

Nee, ok.. ik denk, ik buig me even erover! O:)

Waarschuw beheerder
donateur
<- Jon.... Mini-D! eentje uit de oude doos :D
Waarschuw beheerder
donateur
Maar instead of that, gaan Dagmar en ik ons terugtrekken op het grootste waddeneiland wat ond landje heeft. Texel.

Van 12 december tot en met 19 december hebben we daar 'n heerlijk appartement voor 4 personen Waar we dus maar met z'n 2en zitten.

Precies in de week dat de enige twee feesten zitten van dat hele eilandje

:woop: kan niet wachten :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 21:52:
Mini-D! eentje uit de oude doos

:O
Wat lief!! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je pik bijna af... Morgen mail ik 'm ;)
laatste aanpassing