wat een zielig gefrustreerd nutteloos tyfus ventje is het ook met die fake accounts.
dat er zulke mensen op deze aardkloot leven is toch eigenlijk te gek voor woorden.
he base, don of homegrow of 1 van de andere sesamstraat kakkerlakken doe wat nuttigs klim op die oh zo mooie euromast van jullie en spring met zijn allen hand in hand naar beneden doen jullie toch nog is wat nuttigs. kan ik ook zeggen : oogjes dicht en snaveltjes toe
ahahhaahahahah lekker ja
(permanent verbannen)
1,2,3,4,5,6,7 wie mag ik een beurt gaan geven? Die saaie kef,heeft alleen nog maar oog voor zijn tram en als hij thuis is,speelt hij met de treintjes boven op zolder.Ik ben die vent echt zat,wie wil er neuken,liefs een donkere jongen.
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Ik ben al 5 keer vreemdgegaan,kan die lekkere moslims niet weerstaan
A J A X
(permanent verbannen)
ey stoere bl@ster,vanmiddag iets te doen? Ik wil wel met je naar het strand
ow word steeds leuker he me meisie er nu ook al bij betrekken.
de held die dit doet stuur me ff een PB bericht dan gaan we ff gezellig praten, als je durft natuurlijk.
en bl@ster is een fake account waar je nu tegen lult
Kefje Kefje toch.........Je uitspraken over ons is echt weer te gek voor woorden joh!
Kef.......het is en was al langer bekend dat je een ware held bent die op internet erg veel lef heeft.
Kefje Kefje........iets minder praatjes en meer lef in het ware leven zou je toffer maken hoor dus doe je best eens.
Hey homegrow rot eens op man! je hebt geen verstand van voetbal en je gedraagt je als een koter van 16!!!! 30+ en je pubert nog steeds man! get a life!!!!!
Als je standpunt wilt maken doe het dan goed of doe het niet!!
gecondoleerd met feyenoord trouwens!!!!
(permanent verbannen)
IS DIE JOYCE DE VRIENDIN VAN DIE KEFNEUS? JA DIE NEUZEN NEUKEN ECHT FUCKING LELIJKE WIJVEN!
eerlijk gezegd vind ik voetjesbal een beetje en zuigspel. snap niet dat mensen zich daar zo druk om kenne maken
ajax voetbalt wel leuk eerlijk gezegt mar daar gaat het niet om, ze moeten eerst maar e
ik snap al die drukte ook niet, waarom kun je gewoon niet respect tonen aan een ander team, zoals ze bijvoorbeeld in Engeland doen. daar komen ze voor het voetbal, hier komen wij om de supporters van het andere team uit te schelden. maakt iemand van de tegenpartij een strakke actie, kan die rekenen op een staande ovatie, dat is toch veel mooier dan die meelopers die elkaar zitten uit te schelden
(permanent verbannen)
HAJO!!!! daar zijn we weer INTERNET de GEKSTE!!!!!!
Switch:
Ja hoor in Engeland wel, Gezellig man Stoke City Millwall. Drinken ze gewoon samen een pilsje
(permanent verbannen)
Gaat het over voetbal of over gezeik dan forum niet zo noemen
Domme Hagenees leer eens normale zinnen typen
Feyenoord gaat dit jaar gewoon winnen klaar als een klontje.
(permanent verbannen)
helemaal mee eens feyenoord rulessssssssssssssssssssss
FEYENOORD!!!
(permanent verbannen)
IK BEN EEN SUKKEL...VAL MEISJES LASTIG OP INTERNET...ALS IK EEN MEISJE TEGENKOM OP STRAAT...DURF IK NOOIT IETS TE ZEGGEN...WANT ZE WIJZEN ME KEER OP KEER AF...BEN IK NOU ECHT ZO LELIJK???
(permanent verbannen)
niet alleen lelijk maar een rotkop ook net een gorilla en je kan er niks van in bed!!!!!!!!
Je moet eerst eens leren respect te hebben voor vrouwen!
Ze zijn er niet alleen om te neuken hoor
Als ik een wijf was had ik ook met een boog om je heen gelopen je ziet er nogal gefrustreerd uit
Maar er dient eerst nog gevoetbalt te worden dus kan je daar ook nog niet over oordelen.
laatste aanpassing
a f c a there is no other
(permanent verbannen)
die topics over mij waren kut maar die topics over ajax zijn helemaaaaaaaaaaaaal kuttttttttttt
kunnen jullie nu eens niks anders verzinnen dan die belachelijke topics.
wie ik helemaal om te kotsen vind dat waren/zijn de broertjes de boer nou dan val je toch al helemaal niet voor ajax of wel die kunnen niet eens normaal praten pffffffffffff
satire...volgens mij ben jij een heel lelijk wijf.
want dat gelul van je is om te kotsen.
(permanent verbannen)
als je die foto lelijk vind ja dan ben ik een lelijk wijf maar ja hij is echt
een weet je dat het mij geen fuck interesseert wat jij wel of niet om te kotsen vind
als je niet tegen kritiek kunt moet je vooral geen antwoord geven op een topic