Partyflock

Forumonderwerp · 623253
ik vind dat ajax nu lekker voebalt

wat vinden jullie ervan???
Matsu......dat is het leuke van voetbal.....zolang het nog nergens om gaat is er nog niets aan de hand :-)

Het mooie is wij zeggen niet dat we kampioen worden.
Jullie zijn het al volgens jullie woorden.

Wat gaat het dan dalijk tegenvallen als je verliest van nec of volendam.
Typisch scum gedrag
helemaal mee eens, maar ik zie de oefenduels toch wel dergelijk als een stap naar...
Tuurlijk moeten zij ook inkomen (veel basisspelers verloren, etc) maar goed, ik zie t zoals t er nu voorstaat...
met alle respect voor feyenoord, maar ik denk wel dat het dit jaar tussen Ajax en Psv zal gaan, feyenoord derde..
Ik denk ook niet dat je met dat team dat ooit kan zeggen:d hahhha ik gok dit jaar op de 8ste plek :yes: Wij daar in tegen kunnen dat wel zeggen met dit team hoor je kampioen te worden:yes:
Matsu.......vertrouw­en in je club daar is niets mis mee hoor maar het zal altijd zo blijven dat jullie op voorhand al uitspraken hebben als; We worden kampioen :-)
Ik denk dat dat gewoon een verschil van mentaliteit is tussen Rotterdammers en Adammers.

In 93 hadden we ook een waardeloze voorbereiding, en toch werden we kampioen.
Jullie hebben ook jaren de krant andersom gelezen:yes:
Mooi gelul Rob moon.....er horen 3 teams van uit te gaan dat ze kampioen worden natuurlijk maar zulke uitspraken van supporters heb je alleen bij jullie :-)

zoals jullie ex voorzitter van praag zei:

Ajaxsupporters komen naar ajax om te kijken of ze nog wel winnen.
3 teams ik ga van 2 teams uit psv en ajax die 3de ploeg????:S Als je eens in de 10 jaar kampioen bent ,kan je er ook niet vanuit gaan:yes:
home grow kakkerlak
eens in de 10 jaar?
duiveltje......tof persoon !
Ja homegrow:yes: de eerst komende 35 jaar zie ik trouwens geen titel voor die kakkerlakken:)Over 35 jaar worden ze kampioen van de toto
hahahahahahahahah oke rob

graaf je leeftijd komt in je reply`s naar boven, is het geen bedtijd ?
We wachten gewoon af joh hoe het loopt en zullen nooit de arrogantie vertonen als jullie.
kan ook niet jullie zijn sukkels
Base je hoeft mij niks meer te vertellen.Je bent door de mand gevallen:yes: je voordoen als gevaarlijke hooligan terwijl je een internet ventje bent:D hahah 32 geen leven en zich voor doen als hooligan:D geweldig how low can you go.

Kan je ook wat anders verzinnen tiener. :Z

weltrusten
Base ik val al enkele jaren niet meer onder de tieners;):yes: maar base slaap lekker jongen :kusje: En niet huilen he ,dat je niet meer stoer bent op internet:)Leer er mee leven het leventje is niet voor je weggelegd :yes:

:D het is echt een obsessie geworden voor je he.

Ik hoef me niet te bewijzen en vriendjes te krijgen.

Het enigste wat ik hier doe is joden op hun plaats wijzen, en daar heb ik veel plezier bij.

5/8/2003 - Van Eijden: nog geen officiele interesse voor Trabelsi en van der Vaart
(Van onze verslaggever RvN)

Tegenover het Algemeen Dagblad liet Van Eijden weten nog steeds officieel niets vernomen te hebben van Manchester United voor wat betreft de interesse voor Trabelsi. Officieus liet men bij Ajax overigens eerder al weten wel op de hoogte te zijn van belangstelling. In reactie op het bericht van de BBC over interesse van Liverpool en Manchester United voor Van der Vaart liet hij nog maar eens weten dat er over Van der Vaart niet onderhandeld zal gaan worden. Die is niet te koop.
Blijkbaar zit het Robje moon het toch niet helemaal lekker met z`n gedachte over Base en is hij toch wel op de een of andere manier een beetje frustie geworden.
Het feit dat Robje moon Base niet kent en toch zulke uitspraken heeft zal dit alleen maar bevestigen :-)
laatste aanpassing
En ik gebruik me handen en voeten daarbij:yes: Base ga nu slapen of met je pik spelen.Je bent nou eenmaal niet stoer genoeg om verder met me te mogen praten:yes: Je zet jezelf steeds meer voor lul.

Ik had en zal altijd een echte Ajax hooligan blijven!
Ook al pesten ze me hier keer op keer zal me niet wegjagen en ik zal me gewoon voor blijven doen als 1 van de meest gevaarlijke Ajax supporters.

Ajax altijd nr. 1 !!!!!!!!
amsterdam tournament is al weer een prijs binnen en het seizoen is nog niet eens begonnen :)

We zijn gewoon de beste en kunnen de hele wereld aan !

aapjax

Doe maar stoer hoor kakkerlak.
Wij zijn ajax en we zijn altijd de supporters die het meeste lef hebben, nooit wegrennen en gewoon de gekste dingen doen.
Graaf.......erken nou eens dat jullie niet de gekste zijn joh !

Homegrow je weet zelf wel dat wij het voor het zeggen hebben altijd en dat jullie helemaal niets zijn.

Wij zijn de hardste,ik heb de grootste spierballen van het land!

graaf...wat heb je toch lekkere oortjes,zou er graag een keer aan likken:9
laatste aanpassing

ajax wordt toch lekker kampioeen !!!!

Zijn er hier nog geile mokumgirls,wat ik lekker mag likken?
zijn er nog echte ajax suporters op pf???
Hersenloze duivel is weer bezig ben benieuwd wanneer je weer geband word kutje....

Ik ben fotomodel..dus ik ben de lekkerste hier:D

ik vind ajax ook de beste club van de wereld