Partyflock

Forumonderwerp · 623253
ik vind dat ajax nu lekker voebalt

wat vinden jullie ervan???
word echt steeds leuker met die fake accounts :)
Hele gesprekken met jezelf..wat een lol!

dat is toch stom fake account,s..
kakkerlakken vinden het heel leuk

Artiest Sentinel
Tyfus hee, die roaches hebben echt niets te doen.
schizofreen noemen ze het ook wel kef!

gaat het hier over dat schoonmaakmiddel wat al het vuil goed reinigt ???? :P

er is maar een goeie club AJAX!en iedereen is jaloers!!
hardkitty..........j­aloers op ajax zijn?
Die vlieger gaat voor heel veel mensen niet op hoor :-)

We weten dat iedereen jaloers is op ajax ondanks dat we soms overkomen als de club met de meeste praatjes en zelfs ondanks dat we keer op keer wegrennen.
Zo zo graafje........voora­l dat laatste van je laat me bijna denken dat je toch iets meer realistisch bent geworden :-)

ajax beste en mooiste club
hardkitty......voor mensen die geen Feyenoord hart hebben mischien joh want het clubgevoel / clubliefde van Feyenoord is iets waar geen enkele club aan kan tippen !

hahahahah hou op man
hardkitty..........l­achen......hou op man zeggen en ondertussen wel denken van.....kut....hij heeft gelijk en was onze club maar zo als die van hun :-)

hee hardkitty je moet toch eens even goed nadenken he
als ajax de beste is waarom verliezen ze dan altijd als ze tegen feijenoord spelen!!!!!!!!!!!!!!­!!!
hardkitty waar haal jij die wijsheid vandaan, ff wat beter je best doen ouwe, bedankt ;)

ouwe?? tegen mij??

???????????
sja sorry dacht dat je man was ;)

oo hahahahahahahahah
en ik bedoelde trouwens satire, sorry tis al laat :(

ok
ff goedmaken dan: "Satire, waar haal jij die wijsheid vandaan, bekijk eerst ff de uitslagen van Ajax-Feyenoord van de laatste jaren en dan mag je pas wat zeggen, afgesproken? Ok dan Bedankt en welterusten

hahahahahhah
hee satire:
als ajax de beste is waarom verliezen ze dan altijd als ze tegen feijenoord spelen!!!!!!!!!!!!!!­­!!!

Die zin klopt nie ech:
Hier de statistieken:
Ajax - Feyenoord:
Ajax 47 24 13 10 110-59
Feyenoord 47 10 13 24 59-110
Van de 47 gespeelde wedstrijden heeft Ajax er slechts 10 verloren tegenover 24 keer verlies voor feyenoord...

Feyenoord - Ajax:
Feyenoord 47 16 15 16 92-87
Ajax 47 16 15 16 87-92
Oftewel precies gelijk...

Dus die opmerking klopt nie ech....

oke
bedankt matsu die zocht ik. Kdenk dat mevrouw nu ook beseft dat ze beter niets kon zeggen en maar naar bed is gegaan ;)
hehe dacht ik zoek t ff op :D
Moest keihard lachen toen ik dat zag dus ik wou wel ff weten hoe het nou eigelijk echt zat :yes:
Baal wel een beetje moet gewoon een half jaar Ajax missen (heb seizoenskaart maar kan niet..) aangezien ik naar China ga op stage...

Mis jammer genoeg Ajax - kakkerlakken, maar kom precies optijd terug voor Ajax-Psv :D

ach wat zou het matsu ik lig er echt niet wakker van als het jou gelukkig maakt blijft toch een stelletje matennaaiers daar bij ajax allemaal homootjes niet echt veel aan te doen dus have fun in china en ik zou me niet te druk maken denk niet dat je echt wat mist
mevrouw is weer wakker geworden

ophangen die gek joh
wie is kitty? uit diemen dan moet ik je kennen.

a f c a
boring

saai kut onderwerp

ALLES WAT DIE FUCKNEUZEN DOEN IS BORING

Wat jullie doen is pas saai,wij kunnen nog altijd met kef op de tram rijden:D
Altijd maar weer zeuren die kakkerlakken! :D
frustratie alom, naja begrijp het wel hoor (k) :devil:

Altijd maar zeuren die kakkerlakken!

Altijd weer rennen wij neuzen!
hardkitty......voor mensen die geen Feyenoord hart hebben mischien joh want het clubgevoel / clubliefde van Feyenoord is iets waar geen enkele club aan kan tippen !

whahahaha

en Ajacieden maar beschuldigen van arogantie

:D
Het clubgevoel van feyenoord is hetzelfde als in je reet genomen worden :bah:
naja als hun er van houden wie ben ik om dat te bekritiseren o:)

:[

Je mag mij wel in mijn reet nemen hellraiser...kef is er toch niet,hij zit weer op de tram.TRING TRING
Je gaat toch niet naar die hellkneus zus.? kef is mijn grote stoere schoonbroer,die wil ik niet kwijt!
hehe de grote poppenkast is weer open!
OK de show mag beginnen!

*pakt een bak popcorn en neemt plaats op zijn stoel*

NEUZENPOPPENKAST???
idd gespeeld door de gefrustreerde kakkerlakken!