stampbitch had wel een beetje gelijk ik ben vrouw,10 centimeter kleiner dan dat zij zei en mijn eigen haarkleur is donkerblond alleen momenteel is het zwart
sluit hier maar ergens aan ofzo!!! Zijn 30 topics over je voorganger , en twee over die van je opvolger Hou ermee op, of doe [url name=dit]https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/logoff.html[/url]{dangerous link}
* Zucht
poehpoeh..
jij bent ook geen gezelligerd.. als je je er zo aan stoort.. kijk je toch lekker niet naar dit soort topics... ga lekker ff ergens anders spelen..
k ga weer raden..
euhm..
vrouw/1.65/donkerbruin/groene ogen
rood en bril, houten been, rechterhand een haak, gehoorapperaat buitenboordbeugel en een manwijf
de volgende:
studeerde Nederlandse taal- en letterkunde en filosofie te Nijmegen. Tot 1995 was hij werkzaam in het middelbaar en hoger beroepsonderwijs. Hij is medewerker van het Kritisch Literatuur Lexicon (inzake de schrijvers A. Alberts en Frans Kusters). Een enkele andersoortige publicatie daargelaten, publiceert hij uitsluitend gedichten. Zijn werk werd/wordt opgenomen in een groot aantal Vlaamse en Nederlandse literaire tijdschriften. Zijn gedichten worden geregeld gebloemleesd en werden nogal eens onderscheiden. Zijn gedicht 'Vuilniszakken' behoort inmiddels tot de canon van de Nederlandstalige poëzie.
Ik heb mij sinds die foto laten ombouwen ben niet meer gegroeid door de aanvullende hormonen.
Door deze onbalans en zeer ongebruikelijke vroege transsexuele gevoelens heb ik al op jonge leeftijd door stress al mijn gouden lokken verloren.
19
vrouw
donkere haren
donkere ogen
1,73
laatste aanpassing
jammer
17
vrouw
stiekem donkere haren
wel donkere ogen
1.72