Partyflock

Forumonderwerp · 621416
2908x bekeken
Waarschuw beheerder
Jaaaahhhh... waar hebben we die en wat vinden we ervan????
Ik ben zelf in het bezit van een flinke brandwond op mijn linkerborst en een litteken van een blindedarmontsteking­. Ik kan van beide niet echt wakker liggen...

Maar ja...sommige mensen vinden het mischien wel eruug lelijk of vervelend.

Of toch nie?
Waarschuw beheerder
wij hebben net 2 jonge katjes. mijn benen zijn 1 groot litteken.

en ik heb een maand geleden koffie over me heen laten vallen.... AU!!! Litteken aan over gehouden op mijn buik....

Waarschuw beheerder
Ik heb meer inwendige littekens als ik het zo mag noemen...
Waarschuw beheerder
snuif dan ook niet zoveel sukkel :...:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een littekentje op mn rug en ik irriteer me daar af en toe echt aan. maarja er zijn ergere dingen. zal ma nie vertellen hoe ik eraan kom haha beetje stom
Waarschuw beheerder
donateur
wat t ook n beetje is met littekens: je kunt er niezo heel veel meer aan doen he... tis al gebeurd... ;)

Sissy (y) :D
Waarschuw beheerder
Nou ja, sommige littekens (brandwonden bijv.) kun je nog wel een beetje laten wegwerken bij de plastisch chirurg. En ik kan me voorstellen dat als het je erg dwarszit je dat ook laat doen...
Maar ja; ik zit er nie mee, me vriend zit er nie mee en de rest van de wereld doet er nie toe :D
Waarschuw beheerder
Ik heb een mooi litteken recht onder m'n neusgat, vroeger hing ik af en toe aan een tweetal ringen, toen glipte die dingen ineens uit m'n handen (toen ik onderste boven hing) en viel ik keihard op m'n smoel :)

En ik heb een aantal kleine littekens van langs de muren schuren met je hand enzo.
Waarschuw beheerder
Ik heb 1 op de borst een hele grote (breede) want ik heb een pacemaker gekregen toen ik 18 was. En die moet over 5 jaar weer open
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb dr ook verschillende..
op mn been, van de stander van mn fietsje toen ik klein was
eentje op mn hand van het randje van een plakband houder.. :vaag:
ben van de trap gevallen, nog steeds te zien op mn been..
mn zus heeft mn arm opengekrabd.. :D ghehe staat heel charmant.. en nog wel meer..

maar ik vind het niet erg.. stoor me dr geeneens aan.. gwoon herinneringen aan wat dr gebeurd is.. :P

maar zoals sommmige mensen onder de brandwonden zitten lijkt me toch wel minder prettig dan wat ik allemaal heb...
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
k heb op m'n vuisten littekens van een vechtpartij, en vindt het wel charmant :)

werd in m'n eentje aangevallen door een groep dronken mafkezen dus heb het er maar op los geslagen :P

Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 op mn borst. Pot hete thee van tafel getrokken toen ik klein was. Zelf weet ik nauwelijks dat er zit maar het komt wel eens voor dat als je gaat zwemmen dat mensen vragen van hoe komt dat?? Dan kijk ik naar beneden en denk wat bedoelen ze nou? > o dat..

Naja gewoon uitleggen.. Je kan er toch niks aan doen. Doordat ik zelf vlak bij Volendam woon en ik dus toch wekelijks met die slachtoffers geconfronteerd wordt ben ik al blij dat ik dit heb en niet in mn gezicht.... :)
Waarschuw beheerder
ik heb 3 littekens op me gezicht. Niet echt littekens maar blauwe vlekken. In het ziekenhuis noemen ze het straattatoeages:D
Kging op me bek met me scooter en toen schuurde ik met me bek over de straat en daarna de berm in. Eerst vond ik ut wel kut, maja je leert er mee leven en als ik een btj bruin ben valt het al veel minder op dusz.

Waarschuw beheerder
Komt ie dan:

Op me rechterbovenbeen:
Ik was aan het gymen op de middelbare school, en dat moest in een weiland omdat ze het sportveld aan het omspitten waren! We waren aan het voetballen, en iemand trapte de bal over het prikkeldraad, en toen wou ik hem gaan halen.... zo charmant als ik sprong, zo charmant rijgde ik mezelf aan het prikkeldraad!

Op me rechterpols:
Sliding gemaakt met me citta omdat iemand zo vriendelijk was de weg op te schieten!

Op me linkerbeen:
Met een bot scheermesje gaat dat ook allemaal niet zo makkelijk hè...

Op me linkerknie:
Volgens mij heb ik toen een poging gedaan om mijn eerste fietstochtje te maken.... maar dat weet ik niet meer....

Op me linkerhand:
infuus..... een paar puntjes

Onder me neus, langs neusvleugels en op de neusbrug:
Ben geboren met een hazelipje... met als gevolg dat ze in je gaan snijden enzo...

Me gehemelte van voor naar achteren:
Is dichtgemaakt op 8 jarige leeftijd... zat een gat in, doordat ik zo dus geboren ben

Op het tandvlees van me onderkaak (achter me onderlip dus)
Daar hebben ze bot uitgehaald en in me gehemelte gezet!

Op me linkerbovenbeen:
Daar hebben ze een botsplinter afgehaald en van onder naar boven in me been gezet

Achter me linkeroor op de oorschelp:
Hebben ze kraakbeen uitgehaald en in me linkerneusvleugel geplaatst

Achter me rechteroor:
Zat ergens een ontsteking vanbinnen ofzo!!

Enkele plekjes op me armen:
SIGARETTEN!!!!!

En last but not least:
ME NAVEL!!!

En het boeit me allemaal niets, ieder litteken is een levenservaring, het heeft allemaal pijn gedaan... dus kun je je er de volgende keer op voorbereiden! Ik verberg ze niet... alleen die onder me neus laat ik misschien wat aan doen, maar dat kan altijd nog!!
Waarschuw beheerder
Straattattoeages???
Mooie term; nog nooit van gehoord :P

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff... vroeger echt een rotjong geweest
Sta dus ook helemaal vol met littekens..

Me hand in puin gelegen, ongeveer 15 hechtingen
Mes in me onderarm gehad, paar hechtingen
Stuk of 10 vage littekens op me rug staan over heel de breedte
Hoe die er gekomen zijn is nog steeds een raadsel

Sjah dat waren de meest opvallende :/
Waarschuw beheerder
1 litteken op m´n linker wijsvinger:

Ik wist als klein kind nog niet dat snel draaiende slijptollen stil lijken te staan :S

2 op m´n rechter knie.

-Van m´n fiets gedonderd bij het slippen op een grind pad.
-Van m´n fiets geflikker een half jaar geleden door een gebroken ketting.

1 in m´n hiel.

Er moest een pen in m´n hiel om m´n scheen en kuitbeen bij een breuk goed te laten genezen.

Waarschuw beheerder
donateur
heel veel op me knieen, lig er nie wakker van maar vind ze soms wel opvallen als ik bruiner word, een op me arm dankzij konijn maar boeit niet en verder heel wat kleintjes
oohja en heel wat op me hielen dankzij blaren en pulken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kheb n litteken op me middelvinger en 1 boven mn oog tussen me wenkbrauw en me oog in zeg maar gebeten door onze hond toen ik 6 was en hij zit r nog steeds! :frusty: maar niet egt superopvallend hoor :p

Waarschuw beheerder
donateur
oohja ook een op me voorhoofd omdat k op de tafel viel en t gehecht werd maar toch een litteken kwam
Waarschuw beheerder
ik heb een litteken op mn elleboog..
is een keer uit de kom geweest en toen moest ik geopreerd worden.. ik kan er echt niet wakker omliggen hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
kleintje in mn recterwenkbrouw. (toen ik 2 was tegen een punt van een tafel gelopen) maar die zie je bijna niet. En onlangs een kleine brandwond op mn pols. Een prachtig mooie streep van de oven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een hele grote V (punt van strijkijzervoorkant) zo op me onderarm lekker op dat witte stuk dus zie je goed....en nee ik was niet klein toen het gebeurde :P

en een litteken in mn wenkbrauw door mn wenkbrauwpiercing wat ook niet echt geslaagd was

Waarschuw beheerder
donateur
oohja ook eentje op me been omdat me vriend me laatst ff brandmerkt met zn peuk!
Waarschuw beheerder
Heb allemaal littekens van vroeger :)
Eentje op me elleboog, was wezen fietsen en toen ging mijn stuur vast in het wiel van me moeder... Eentje op me hoofd, een buurjongentje was met een kraan aan het gooien terwijl ik er voor stond :S En ik ben in groep 6 door een ruit gevallen en heb daar een litteken van maar zie je niet zo goed. En nee ik lig er ook niet wakker van!

Waarschuw beheerder
2 littekens op me hoofd van 2 bakstenen 2 keer door me broer in 2 jaar tijd

met me voorhoofd op een stalen rand gevallen

klauwhamer op me wenkbrauw gehad

met me voet vast gezeten in het prikkeldraad

Waarschuw beheerder
donateur
Streep dwars over me buik, en een kleintje op me linkerduim, in de breedte.
Waarschuw beheerder
een heel kleintje op mijn rechterhand bij mijn duim gebeten door een kat.

en eentje bij me nek door een operatie van het verwijderen van mijn schildklier

Waarschuw beheerder
ik heb een supergroot litteken op m'n knie....

toen was ik nog wat jonger, kging skaten, achter de fiets van een vriendin hangen en ze ging steeds harder fietsen en wilde niet stoppen...
ja en toen besloot ik me maar te laten vallen, had ik dus beter niet kunnen doen....
Waarschuw beheerder
donateur
heleboel littekens
en zitten echt overal
veel ligge vechte met me broertje etc. vroeger
door hond gebete
vaak op me muil gegaan
glaze deur over me heen gekregen whehehe
dan krijg je dat he
maja kan der niet wakker van ligge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kan je nah maar 1 of 2 littekens hebben... :vaag:
hele leven in een glaze kist gelege ofzo :S
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
in m'n rechterbovenbeen vlak bovenbeen vlak boven m'n knie.

toen ik klein was rende ik over een nat grasveldje, glee uit en viel met mijn bovenbeen in de punt van een autodeur :X

Waarschuw beheerder
heb best wel veel kleine brandwondjes.
Maarja dat heb ie als je kok bent.

verder 1 op mijn arm was toen ik was gevallen met mountainbiken. berg af en er stond 50 kilmeterperuur op mijn tellertje!

Verder 1 op mijn wang een hele grote die heb ik overgehouden aan mijn avontuur om te leren fietsen.
Maar die zie je alleen als je het weet en zomers als ik wat bruiner ben.

Maar boeie ik zit er niet mee!
Mensen met littekens hebben tenminste een verhaal kijk maar naar lonneke!
Das juist cool!
Waarschuw beheerder
1 van een beitel in mijn handpalm (dichtgemaakt met secondelijm :P).
1 van een mes in mijn pols... tijdens een rel met molukkers in de Jaarbeurs.
1 van een schep in mijn voorhoofd.
1 van een baksteen op mijn wang.
1 van een hondenbeet in mijn knie.
Scheenbenen vol met littekens/dooie zenuwen.
Aantal kleine bij lip.
1 op mijn kin door aanrijding.
En nog wel een aantal kleine... :)
Waarschuw beheerder
1 op mijn rechterbovenbeen van ut rennen door prikkedraad :S

en een stuk of 7 van een scooter ongeluk waarbij ik mijn scheenbeen en kuitbeen dwarsdoor had

4 daarvan chirurgies gemaakt
1 was van mijn open botbreuk
en nog 2 of 3 op mijn andere been (schaafwonden)

verder op mijn armen nog meer genoeg
van o.a. peuken/met de fiets over de kop/etc
Waarschuw beheerder
Op mijn knokkels, mijn borst, mijn benen en als je heel goed kijkt zie je dat mijn wenkbrauw gescheurd is geweest. ( Ik doe aan Pancrasse = vechtsport)

Waarschuw beheerder
Een liteken 1 cm naast mijn slaap doormiddel van een agressief vriendje met zijn hamer.

Een Boven mijn wenkbrauw, dvm een ongelukje met een lantaarn paal.

Een op mijn buik vanwege een operatie.

Lang leve de dokter en het hechtdraad
Waarschuw beheerder
litteken op m'n knie van 16 hechtingen,vage littekens over mn arm aan de binnenkant van een brommerongeluk,onder­kin ook van aantal hechtingen,
vreemd deukje op mn voorhoofd na valpartij,3 stipjes van de waterpokken op mn arm,"knoop" in mn hand gehad enz. heb altijd geluk met dat soort dingen :s

Waarschuw beheerder
jah waar niet eigenlijk vooral me handen zitten vol kheb wel vaak geluk helemaal met oud en nieuwe :):):)
Waarschuw beheerder
donateur
kleintje op mijn voorhoofd

toen ik klein was in het prikkeldraad gekropen en eentjah op mijn rug van een weggesneden moedervlek
Waarschuw beheerder
donateur
voorhoofd - hamer naartoe gekregen met als gevolg gat in kop

onder mijn neus - tand door mijn lip. Mooi litteken hoor, beetje jammer alleen dat mensen altijd denken dat ik net gesnoven heb of dat er een snotje hangt :D

onder mijn borsten - tja ze moeten er toch op een of andere manier in

in mijn lies - liesbreuk toen in 4 was

wenkbrauw - 2x piercing uitgegroeid

hand - heet frituurvet overheen gekregen (miniem littekentje)

en dan nog een stuk of wat opengekrabte muggebeten enzo...
Waarschuw beheerder
donateur
vergeet je sneetje niet ;P

Waarschuw beheerder
Op m'n rechter kuit (weet nier meer waardoor dat gekomen is)

Op m'n kin (was dus op m'n kin gevallen)
Waarschuw beheerder
littekens vind ik helemaaaaaaaal niet errug

1 op me achterhoofd.. 3 jaar zijn en op een wijnrekje klimmen en op de punt landen..
1 in me rechterlies... op een klapstoel staan die dichtklapt :|
1 op me kin.... stoned zijn en over je eigen voeten struikelen :$ dan komt de grond heel snel dichtbij!
1 bovenop me kop... het haakje in de wc waar je een handdoek aan kan hangen...
1 op me rechterscheenbeen... kampvuur op de camping waar iets in ontplot en een stukje uit me scheenbeen slaat :|
2 op me vingers van een schaar...
1 op me hand van die haakjes waar je een fietspomp tussen kan zetten... die zat er zeg maar in...
1 op me arm van het strijkijzer...
1 op me rechteronderarm van koelkasten verschuiven (vakantiewerk vorig jaar zomer)
en dat was het wel zo;n beetje ! volgens mij heb ik er nu ook nog een paar nieuwe in de maak :D

ach ja... zo kun je tenminste zien dat je geleefd heb he

Waarschuw beheerder
rechterknie: Kijkoperatie
Rechterhand alle knokkels: brommer ongeluk, met 90 km/h voetganger aangereden
Rechterpols is 1 groot litteken: zelfde brommer ongeluk
Knieen: verschillende brommer/fietsongeluk­ken
rechterarm: littekens van sigaretten
kin: tak in gezicht gekregen met brommerongeluk
voorhoofd: op de verwarming gevallen toen ik klein was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op mn wang - vroeger door een konijn gekrapt.
bij mn wenkbrauw - vroeger aan mn bek gegaan.
op mn handen en benen- van mn katje
op mn arm - de oven was nog warm.

Maar alleen die laatste zie je nog goed maar dat trekt hopelijk ook nog wat meer weg.

Waarschuw beheerder
Ik heb op m'n schouder en knie twee flinke littekens.

Ben van m'n fietsje gereden toen ik klein was, en die littekens zijn echt gaan uitrekken toen ik groter werd.

Die op m'n knie voelt af en toe nog trekkerig aan, een heel naar gevoel. :)

Inge

Waarschuw beheerder
mn knietjes zitten onder de littekens van mijn wilde oorlogjes vroeger en van het crossfietsen.
verder mn ellebogen en mn zij ook van t crossfiesten, op mn kuit zit een megalitteken van een of ander vaag wondje dat eerst een muggebult was maar echt een onwijze wond is geworden.verder heb ik op mn pols ene paar littekens maar die komen daar doordat ik zo slim was om in mezelf te snijden, verder zitten mn handen onder de littekens en mn armen door muggenbulten net als mn benen en verder op mn gezicht nog omdat ik tijdens een schaatswedstrijd ben gevallen en toen kneiterhard op mn bek ging met mn gezicht op het ijs..
en t had net geregend dus t was schuurpapier.
verder op mn rug en in mn nek nog wat omdat ik moedervlekken weg heb laten halen..
ik ben eigenlijk gewoon een en al litteken..
slechte zaak..
Waarschuw beheerder
Op mijn ziel....

Waarschuw beheerder
Euhm.. Telt stiae ook mee? Dat heb ik heel veel op mn borsten en een heel klein beetje op de binnenkant van mn benen.. Verder heb ik een littekentje op mijn buik omdat mn blindedarm eruit is gehaald en verder nog een littekentje op mijn onderbeen van een open mossel.. En op mijn hoofd zit ook een groot litteken maar die is niet te zien, want daar zit nog nèt mijn haar overheen.. :D
Waarschuw beheerder
-linker elleboog zit een vage plek, ben toen ik klein was over een net getegeld pleintje gegleden zonder T-shirt.

-Rechterbovenbeen, pot hete thee op gevallen. Zit nu een witte plek, omdat alle pigment eruit gebrand is ofzo. Was toen nog een ukkie.

Waarschuw beheerder
donateur
op me hand tussen duim en wijsvinger - met een mes door me hand gestoken
op me onderbuik - operatie liesbreuk
boven me rechter wenkbrauw - gat ik me hoofd door val in bad
op me voorhoofd - wederom gat in me hoofd door hondenbeet
enkel - uitgeschoten met scheermesje

nouja dit waren de grootste wel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
binnenkant van me hand omdat ik vroeger een keer in kapot glas ging graaien

op me knieen omdat ik zo vaak gevalle ben denk ik ofzo

in me hals omdat ik een moedervlek weg heb laten halen daar

Waarschuw beheerder
Wat is stiae???

Waarschuw beheerder
Klein groen litteken onder mn rechteroog, ik was geschminkt als turtle en ging toen badmintonnen. Dit ging niet helemaal goed en kreeg een racket tegen m'n oog.

Nog een kleine bij m'n oogkas, vechtpartij :S

Nog 1 van een vechtpartij, klein scheurtje in m'n ooglid, ongeveer 3 jaar geleden, vechtpartij in Spanje (boksbeugel)

1 op mn neus ongelukje op het werk...

Maar de grootste is toch op de onderkant van m'n voet. Vuilniswagen die reed eventjes over mijn voet heen, is toen helemaal opengeklapt.
Waarschuw beheerder
donateur
Pffff heb je even :p

-Op mijn rechterknie.....
Door een vriendin uit het zwembad getrokken...bleef haken achter een steentje.

-Op mijn linkerknie....
Zelfde vriendin vloog uit de bocht met haar scooter....mijn knie lag open.

-Op mijn rechteronderbeen...
Van een chinese schommel gevallen...eronder gekomen...het hekwerk schuurde langs mijn been *auch*

-Mijn handen....
Gesneden, geschaafd je kent het wel.

-Mijn armen....
Ach ja iedereen is klein geweest ;)

-Linkerpols....
Verbrand....door de waterkoker. Bijna niet meer te zien...alleen wat kleurverschil.

-Linkerbovenarm....
Bleef aan de buitenkant van de oven plakken....
Litteken was 10 bij 3....maar nu al een stuk kleiner door het gebruik van litteken creme.

-Gezicht....
Wat pigment vlekken....

-Bovenbenen....
Doordat ik ineens een stuk in de hoogte schoot....
Is mijn huid gescheurd....:-(
Dat is het enige wat ik echt lelijk vind !

Waarschuw beheerder
Een op mijn linker schouder van de waterpokken.
Ik kreeg de waterpokken voor mijn 1ste verjaardag en heb daar drie littekens aan over gehouden...

Die op mijn schouder lijkt wel een moedervlek, dat vind ik persoonlijk wat minder, maar ach... het hoort bij mij, zo ben ik altijd te identiviseren! :D Nobody`s perfect! :P
Waarschuw beheerder
ik heb op dat stukje hand onder mijn duim (tja hoe heeet dan nou :P) heb ik een soort bobbel zitten, vroeger ooit eens gebeten door een struisvogel in de dierentuin :D en 1 nagel is helemaal misvormt en hobbelig, van de kleuterschool zat ie tussen de deur aan de kant van de scharnieren, vinger verbrijzeld en nog een gebroken en ander zwaar gekneusd, auw!!!

Waarschuw beheerder
ik heb ruzie met het strijkijzer :(
hij vind me lief terwijl ik het al zooovaak heb uitgemaakt, elke keer komt ie toch weer te dicht bij :P

o ja en het gourmetstelletje :(
Waarschuw beheerder
donateur
ok komt ie:

- boven op me hoofd... op me bek gepleurd...
- net boven me wenkbrouw.. ben op kerstavond tegen de muur gedrukt door me broer omdak nie mee mocht doen met toren van pizza....
- op me kin.. moest van een glijbaan springen maar ging nie helemaal goed en knalde dus met me kin op de rand...
- op me linker enkel.. :S scheermesjes :S
- op me linker dijbeen.. geen id hoe ik er aan kom...

volgens mij was dat t wel op kleine plekjes van brandwondjes enzow na...

Waarschuw beheerder
heb ook redelijk wat littekens op mijn lichaam ... had er wel over negedacht of het mensen zou afschrikken ... maar dat is nooit gebeurd ... en dat verbaasde me wel een beetje .. niet dat ik van onder tot boven open heb gelegen ... maar toch ... borstverkleining geeft grote littekens ...
Waarschuw beheerder
:littekens op me enkel, elleboog en knie van scooterongeluk

:litteken op me voet van sprong in zwembad waar nog een heel leuk trapje lag onder water...

:litteken op me vinger van tussen de deur daar waar de scharnieren zitten

:litteken op me been blijven hangen in¨prikkeldraad

:kleintje van glas scherf die in me voorhoofd schoot

dat was het wel
iedereen heeft er wel heel wat volgens mij
als je erover na denkt

Waarschuw beheerder
- 1 in m'n gezicht boven m'n lip.
De hond had me in m'n gezicht gebeten toen ik 4 was.

- 1 op m'n duim
M'n broertje smeet de schuurdeur dicht en mijn duim zat er tussen.

- Een paar kleintjes op m'n handen.
Ik hing achter een skelter op m'n rolschaatsen en op de 1 of andere manier klapte die skelter achterover en zaten mijn handen eronder.

- Een paar op m'n rechterbeen.
Tijdens mijn eerste vakantie zonder ouders op Texel rende ik (dronken) tegen het prikkeldraad aan op het strand.

- 1 op m'n linkerpols.
Sigaret van m'n beste vriendin.

- 1 op m'n linkerknie van een schaafwond.
Beetje te ruig gesext op de bank :bloos: :bloos: :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb er een van mn blindedarm

een op mn voet van een ontsteking die er uit is gesneden

achter mn oren die ik heb laten rechtzetten(had namelijk hele grote flappers)

best wel veel brandmerken van sigaretten op mn handen en armen

en een plek op mn knie toen ik heel hard ben gevallen :(
Waarschuw beheerder
donateur
een stuk of wat op m'n knieen en scheenbenen van toen ik klein ik was.
een grotere op m'n dijbeen, ook van toen ik klein was, van een muurtje gevallen, maar die is wel stukke kleiner geworden, het waren er ooit 3 het is er nog maar een.
En een grote op m'n schouderblad, van een operatie.

Waarschuw beheerder
ik heb 1 op mijn scheenbeen van toen ik aangereden was daar ook een paar van op mijn gezicht overgehouden voor de rest weinig eigenlijk
volgens mij gaat litekens ook heel langzaam weg weet nog wel van vroeger een paar diepe sneden waar ik nou niks meer van zie
Waarschuw beheerder
1 op mijn knie, in gezaagd met techniek op school

1 op mijn teen, was zo'n rooster die voor de schooldeur lag opgevallen:S

1 in mijn pols, van gebroken glas toen ik ging vechten met mijn beste vriendin:p
Waarschuw beheerder
donateur
1 van me blinde darm

1 bij me navel, van piercing

1 bij me wenkbrauw van piercing

1 op me rug, viel toen ik een jaar of 5 was achterover van de schommel

1 op me elleboog, omdat ik over zo'n elastiek (waar de meisjes een paar jaar geleden gek op waren, weet niet meer hoe 't heet) struikelde

1 op me duim omdat ik zo slim was om in m'n vinger te knippen

1 op me wang, geen idee hoe ik er aan kom

een paar op me knokkels en vingers van 't spelen met een kat

en heel wat op me knieen van valpartijen

vind 't niet erg dat ik ze heb, vind 't alleen minder dat ze bij mij niet mooi genezen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een litteken van 20 cm tussen me tietiuh zitten, vanwege een hartoperatie toen ik 6 maanden was en een gaatje in me hart had :S
Tjaah is nie mooi,mejaah k moet der maar mee leven anders wassik nu dood geweest :S
Waarschuw beheerder
ik heb 2 litekens over me rug/zij lopen en 2 bij me liesen heb als baby een hart operatie gehad vandaar
ze wouden het bij mij eerst ook daartussen me borsten dichtmaken maar omdat ik een meisje ben hebben ze gekozen voor een bikini hecting

maar ik heb dr eingelijk nooit last van zie ze bijna nooit en die bij me liezen zijn heel klein en krijg ook nooit reacties erop wat wel beter is dus daarom heb k er geen moeite mee ofzo zitten er al 22 jaar dus

Waarschuw beheerder
Nouw mijn litteken tussen me borsten zie je dus wel, niet echt zo van dat mensen zeggen vannuhm ; wow wat heeft die een groot litteken, maar mensen vragen er weleens naar als ze ernaar kijken en me ketting hangt er niet voor bijv; van ieuw wat heb jij daar nou voor geks zitten :-S
Vroeger bij gym was dat tog erg :O moessik mezelf natuurlijk altijd gaan omkleden alle meisjes kijken; wat heb je daar, hoe kom je daar aan, doet het pijn :S pfff enorm irritant mejaah ben er nie egt enorm depri door hoor, maar vind het zelf wel lelijk :S

Waarschuw beheerder
Ik ben de litteken-kampioen onder mn kennissen!:P

Naast de standaard littekens op schenen/knieen & armen, heb ik:

- Een litteken van een paar cm op 't randje van mn kin
- 1 van een paar cm aan de voorkant van mn borstkas
- 1 van 15 cm aan de zijkant van mn borstkas (vanaf mn oksel recht naar beneden)
- 1 van ongeveer 25 cm van mn kuit, door mn knieholte en tot mn dijbeen.

Kben 't nu wel gewend, 't valt eigenlijk niet eens op, behalve die aan de voorkant van mn borstkas... 't gat wat daar heeft gezeten was te lang opengeweest en kan daarom niet meer gehecht worden:s

Waarschuw beheerder
komt ie !!!!
1 in mijn oorschelp,heb daar 9 hechtingen in gehad omdat ( nu ongeveer een jaar geleden)
mijn paardje het voorjaar in zijn bol had en omhoog sprong :s maar ook weer naar beneden kwam :s en ik nog te dicht bij stond!
toen hing mijn oor nog aan 1 draadje!
gelukkig na goede genezing staat mijn oortje weer normaal pffffff ,en is het ook niet zo zichtbaar ,alleen als ik het aanwijs :p gelukkig
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb best veel littekens, maar allemaal klein enzo. ik ga ze echt niet allemaal opnoemen, anders ben ik morgen nog bezig.
maar ik stoor me er niet aan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een groot litteken in mijn lies van een operatie aan een liesbreuk toen ik 2 was.
Een putje in mijn scheenbeen, waar ik mee tegen een ijzeren rand was geklapt :S
En de nodige littekens in mijn hart dan... die moeten nog genezen :/

Lichamelijk valt het dus best mee allemaal, als ik dat zo eens vergelijk met de rest hiero :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een litteken precies tussen mn wenkbrauwen zitten, en nog in een bliksemding ook nog...ben net harry potter:S whahaha

uuuh, nog een op mn kin, met vuurwerk zitte klote, en op mn knieen...hoe dat komt???:x

nou ja dat waren we meest merkwaardige:D

ik vind ze trouwens zeker niet irrritant, en heeft toch een herinnering aan iets dat je ooit hebt meegemaakt, dus ik vind t wel goed zo:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
verticaal 10 cm op me buik vanwege buikvlies onsteking en een geperforeerde blindedarm

verder 4 op me linkerhand (2 over me vinger en zijkant van me hand, door glas + 1 in me palm omdat ik met me hand in een spijlpunt van een hek viel onder invloed van paddo's, ging er een kleine 3cm in)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel wat kleine littekens maar die stellen niet zoveel voor.

-heb een groot litteken verticaal over mn buik lopen van zo'n 25 cm, heb m pas sinds kort, had een tumor op mn eierstok, flink grote dus.

-en heb nog eentje van 5 cm bij mn voet, ooit ruit ingetrapt :bloos:

En wat ik dr van vind? tja, niet zo erg, die op mn buik is wel groot, maar ach ben gezond das veel belangrijker :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
buiklittekens worden mode ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, en dan wie de grootste heeft is het interessantst ofzo?! ;-p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar het gaat er uiteindelijk om hoe je hem gebruikt !! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gheheh, creatief met littekens dus :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kan hem bijv in een tattoo verwerken :>

Waarschuw beheerder
genoeg kleine littekens, hier en daar, heb ik niet echt problemen mee. Een litteken van links naar rechts over me buik van toen ik klein was en kanker had. Deze was eerst echt heel lelijk en heb ik laten corrigeren, je ziet um nu al een stuk minder en het ziet er mooier uit. Dit heb ik laten doen omdat ik er zelf nogal problemen mee had. Nu nie meer is prima verders, ben gezond das het belangrijkste

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wou hem eerst ook laten corrigeren, maar ik ben het gestaar in het zwembad nu wel gewend :)

ach, ik kan me altijd nog voordoen als een oorlogsheld ofzo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Laten corrigeren via plastische chirurgie neem ik aan?

Dat krijg je toch niet vergoedt?

Waarschuw beheerder
via plastische chirurgie ja. En ik kreeg het wel vergoed omdat het door een medische ingreep gekomen was. ( hadden ze het maar gelijk mooi moeten maken )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
probleem is dat je dan weer onder het mes kan :S

Waarschuw beheerder
ik was anderhalf toen ze het bij mij ontdekte. Toen me buik van links naar rechts ( of andersom ) open moeten halen. In de loop de jaren, groeide ik wel. Maar littekens groeien niet mee. Het zag er dus niet uit....
Daarom toch laten corrigeren, was er inmiddels genoeg mee gepest.
Het is niet helemaal goed gelukt linker zijkant is litteken nog iets te breed, maar ik vind het nu goed zo..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja mijn arts stelde t ook voor, maar voel dr weinig voor om weer geopereerd te moeten worden :-s
Laat maar lekker zitten, vindt t niet erg zo.

Maar zoals bij jolien kan ik me wel voorstellen ja :-)

Waarschuw beheerder
Als het niet nodig is, moet je je zeker niet laten opereren. En zeker niet je buik!!! Ben je lange tijd mee zoet.

Waarschuw beheerder
De NAVEL, dat litteken hebben we allemaal, haha!

Waarschuw beheerder
Ik heb een erg mooie plek aan mijn linker onderbeen door een ongelukje met de auto...
echt een LELIJKE plek, maar volgens de dokter was het te klein om het mooier te maken:@ dikke bullshit natuurlijk':'(

Waarschuw beheerder
1 op mijn voorhoofd: koeiebel tegenaan gekregen bij mijn opa.
3 op mijn kin: leren fietsen is moeilijk:S en zandbakranden die in de weg staan.
1 op iedere elleboog: niet uitkijken waar je loopt en een brommerongelukje
1 op mijn knie: nog een brommerongelukje
3 op mijn scheen: uitgegleden over de kokkels op een dijk aan de Oosterschelde.

Waarschuw beheerder
1 op mijn kin...dwars door een hordeur rennen en het handsvat in je kin krijgen :S
1 achter mn oor...operatie!!!
ontelbare op mn hoofd...gaten in mn kop!!
1 op mn scheenbeen..scherpe stalen nop van tegenstander tijdens voetballen in mn been geplant!!
1 op mn (rechter)knie scooterongelukje!!!
1 op mn grote teen zelfde scooterongeluk
1 op mn lip...beugel dwars door mn lip...in dronken toestand van fiets gepleurd!!
1 op mn linkerknie...onderui­t gegaan tijdens tennissen op kunstgras!!!

Dat waren ze wel zo'n beetje!!
Waarschuw beheerder
nou ik heb ook een hele waslijst......

*bij mn bekken aan beide kanten: is bot weggehaald voor operatie aan mn linkerbeen
*mn linkerbeen vanaf mn knie tot aan mn voet 1 groot litteken (maar het zit dr nog aan ze wouden mn been in het begin amputeren *slik*)
*op mn rechtervoet......ope­ratie

mn linkerbovenbeen: is vel weggehaald wat op mn onderbeen is gezet

verder nog wat kleine littekens door diverse ongelukjes

ja heb 4 jaar geraced op een motor en ben niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een brandwond van 5 bij 12 cm op mijn rechterkuit (scooterongeluk)
Op mijn onderrug een litteken (op een ijzeren pin gevallen)
Verder heb ik bij mijn navel een litteken van mijn piercing en verder nog een paar littekens omdat ik altijd zo lomp ben :-)
Waarschuw beheerder
donateur
haha grappig al die mensen die hun leven bloot gaan geven hier hehe

nieuwsgierige mensen die partyflockers(Y) :knuffel:
Waarschuw beheerder
Op me voorhoofd :s omdat ik vroeger met mijn hoofd tegen een punt van de salontafel ben gesprongen :vaag:

En TIG keer op me smoel gegaan op de brommer vroegahhh :D komt ervan als je 8terlijk doet he ;)

Vandaar dat ik er nie uit zie :S

Maar kan nog wel feestuhhhhhhhhhh :bounce:
Waarschuw beheerder
heb ook nog een fijn litteken van toen ik de warme kraan aan deed als peuter, arm verbrand :/
Waarschuw beheerder
donateur
vandaar een foto van dat beest met zn mega zak ipv een foto van jezelf:P

Waarschuw beheerder
Littekens heb ik best veel, ja ruwe jeugd laten we maar zeggen!De meest zichtbare zijn van een brommerongeluk een litteken van 10cm 2cm breed op mn enkel (die was op 8 plaatsen gebroken) en een rondje op mn rug (stuur van de brommer was in mn rug geboord bij dezelfde crash.

Verder nog een paar littekens op mn buik van messteken en eentje op mn wang van een stoeptegel....
Waarschuw beheerder
Kheb ook niet zo'n knappe kop als jij hardstyleNasi
Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 onder mijn rechter oog, ben gebeten door een hond toen ik klein was :cry:

Verder heb ik er 1 in mijn linker hand, ik was zo slim om in het prikkeldaad te grijpen ...

En een paar kleintjes op mijn benen, komt door mijn sport :S

Waarschuw beheerder
Nouw ik vind dat echt onzin dat mensen littekens gaan over tattoeeren of zo iets dergelijks.
Ik heb tog ook een groot litteken jaah lekker boeiend :S ik ga me der eg nie voor schamen ofzo ennik zou echt dus noooit me litteken gaan verbergen ofzo :S

mejaah iedereen zyn eigen mening natuurlijk :-D (K)

Waarschuw beheerder
Mijn knieen zijn niet helemaal gaaf meer nadat mijn motor een keer de bocht niet haalde en ik dus ook niet...

Een beschijden litteken op m'n neus, de rand van het zwembad was harder. Mijn neusschot staat overigens nog steeds niet recht, maar daar heb ik alleen last van al ik mijn neus peuter...

Mijn linker oog omdat ik een tennisbal op wilde pakken en kees vond dat hij er nog wel een klap tegen kon geven...

Op mijn achterhoofd, redelijk groot gat toen ik als 3 jarig jongetje van de trap viel en beneden de punt van de kachel tegen kwam...

Een redelijk verse onderaan mijn linker kuit omdat ik met voetballen sneller was en de verdediger in kwestie dat slecht trok. Moet nog mooie worden, ziet er nu nog niet zo mooi uit...

En nog veel meer...
Waarschuw beheerder
nou miss waus: je hebt helemaal gelijk hoor, ik wordt ook weleens raar aangekeken als ik op het strand loop maar what the fuck.....als ze er last van hebben kijken ze de andere kant maar op. Ik ga echt niet met een lange broek op het strand liggen.

Als ik mensen vertel dat ik door een haai gebeten ben geloven ze het vaak ook nog.......nou heb je gelijk een stoer strand verhaal :D
Waarschuw beheerder
o ja heb er ook nog 1 op me kin zitten en ja wat kleintjes verder

2 mevrouw wousheid das wel verot ja dat mensen er soms wat van zegen maar tis mischien wel makkelijk gezegd maar door dat litekken leef je wel toch :) wij zijn gewoon allerbei superbabys :)dat we het gehaald hebben ik zelf had 90 % kans dat ik zou overlijden maar ben zow hardnekkig dak hier nog rondhuppel :p

gelukkig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaah ut ken me ook geen ene reet schelen dat sommige kutjes vragen ; ieuw wat hebbie daar,maar ik kan natuurlijk ook gelijk een stoer verhaal gaan ophangen dat ik een bruut gevecht heb meegemaakt enzoow :-D :-p

Idd we zyn gewoon super baby 's ):D ;p, ik had ook maar heel weinig kans tot overleven, ik dronk helemaal niet enzo en haddut constant benauwd door die hart afwijking, nu loop ik nog steeds met een afwijking,maar die heeft niks met me lichaam te make ;-) :-D

En gelukkig kun je nu dus wel zien dat iedereen wel last heeft van littekens en dat je niet de enigste ben 8-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
precies (y)

je bent wel de eerste die ik "ken" die ook een hart operatie heeft gehad

en uuh tja heb ook nog steeds een afwijking :P

Waarschuw beheerder
Ja, litteken op m`n scheenbeen toen ik een jaar of 3 geleden samen met een maatje en m`n neef, in elkaar ben gerost door een stuk of 15 helden, en ik heb een litteken overgehouden aan m`n wenkbrauwpiercing..

Maarrrrr, voor de rest ben ik nog puntgaaf ;p
Waarschuw beheerder
donateur
1 Onder men kin.. Van men fiets gevallen toen ik klein was..

2 Op men linker middelvinger.. Met een mes gesneden

3 Op men rechter wreef.. Men voet tussen et wiel gekregen achter op men mammies fiets

4 Op men knie.. 3 x van men fiets gevallen in los grind

5 Op men hoofd.. De voortanden van een jongen uit men klas staan erin haha.. ik zat op et klimrek en wou net ff een kunstje eraan doen, en hij struikelde.. Precies zen tanden in men hoofd..

Waarschuw beheerder
1 op mijn hand van een stuk glas.
1 op mijn voet van een operatie
2 in mijn gezicht van een kat

Waarschuw beheerder
2 gaten in me neus, 1 aan de bovenkant en 1 op me neusvleugel om het zo maar te zeggen.
Gekregen van de waterpokken toen ik 1,5jaar was..
(heb er nog meer, arm, been)
Rechter pols, bijna bij me slagader. Toen ik 2 a 3 jaar was, was ik met een blikje aant spelen ofzo, of iets anders scherp, me zus rukt het uit me handen omdat zij het wilde hebben, bamm litteken.. 1cm van me ader af...

Verder nix speciaals...
Waarschuw beheerder
Okay, iedereen is hier vreselijk precies dus dat zal ik dan ook maar zijn;
- paar littekens op mijn linkerhand (verkregen door een val van mijn brommer door het grind. Auwwww...)
- bovenaan mijn rechterbovenbeen (daar hebben ze vel afgeschraapt in het ziekenhuis voor mijn brandwond)
En dat was het dan wel zo'n beetje...

Waarschuw beheerder
donateur
zit vol met littekentjes, kan nooit van korstjes afblijven..
maar ze vallen nie zo op door m'n sproetjes overal..:-D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er wel meerderen, maar eentje vind ik toch wel heel erg...:

een uitgedrukte sigaret op mn kin, door mn ex... (toen nog niet...:s :D)
Waarschuw beheerder
eentjuh in men scheen dikke gat van een boor!!

nog eentjuh van een mes in men arm

en nog genoeg schaafplekken van voetbal en kickboksen
Waarschuw beheerder
Gelukkig maar 3 kleine sneetjes op m'n knie (kijkoperatie) verder niets.. (laten we het ook zo houden dacht ik)
Waarschuw beheerder
ik zit onder... ben wild van aard en zit er niet mee

Waarschuw beheerder
Zit vanwege mijn onbenulligheid wel altijd onder de blauwe plekken maar die verdwijnen iedere keer weer...

Waarschuw beheerder
een kleine in mijn gezicht die je gelukkig niet zo goed ziet.. omdat ik teon ik klein was op onze hond ging paardrijden en dat vond ie niet leuk ;) en toen beet ie me....
verder een wat grotere op mijn knie omdat ik mijn knie had gestoten met het uit de douche gaan aan een scherpe rand waardoor ik een diepe wond had... maar verderz nog wat littekens op mijn knieeen en handen, maar daat is door hockey
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een kleintje boven mn bovenlip. Valt mij niet op maar anderen soms wel: wat zit dáár nou?

een grote op mijn buik, als babietje gekregen aangezien mijn maagportier iets te erg sloot waardoor alles wat binnenkwam er direct weer uitkwam. beetje jammer dat dat litteken nu echt in mijn huid zit.

op mijn been een kleintje omdat ik ff snef mijn benen wilde scheren

en natuurlijk wat plekjes waar sigaretten tegen aan zijn gekomen:S

Waarschuw beheerder
mijn ergste litteken is op me pols. toen ik klein was deed ik een spelletje met een paar jongens en ik was niet bang dus rende niet weg. toen wilde een jongen voor net met een stukje plastic in me pols snijden maar deed het echt. had hij ook niet verwacht denk ik.
net langs me ader. en hoefte niet gehecht te worden omdat ik op tijd was. hadden ze dat maar wel gedaan want nu zie je het veel beter..
Waarschuw beheerder
- boven mn rechteroog ben te grazen genomen als klein jochie toen ik een bot van een hond wou afpakken ( was de hond niet helemaal mee eens dat ik dat deed)

- eentje op mn kin ( eerste x zonder zijwieltjes)

_en nog 1 net onder mn lip kreeg een klap op mn harses zo mn beugel door het vlees heen.
Waarschuw beheerder
donateur
okidoki here i begin:
zal t kort maar krachtig houden:

Rechter been een groot litteken van boven naar benden en dwars er over heen ook veel (been vol met titanium platen)

Linker been een groot litteken van boven naar beneden en dwars er over heen ook veel (wederom been vol met Titanium platen) +heup.

En klein brandvlek op t kontje (fout ziekenhuis)

Hoe ik er aan kom? met 80km op vrachtwagen geklapt 9 jaar geleden...op alle littekens na...week in coma, jaar lang niet lopen en na 1 jaar weer proberen te lopen ikke weer 100% okidoki :)
laatste aanpassing
boven mijn linkeroog (5 cm)
links en rechs op mijn heup (15 a 20 cm)
op de zijkant van alle 2 mijn bovenbenen net boven de knie (+/- 3cm 5x)
die op mijn heupen en boven benen zijn van Femurpennen (die schuiven ze in je bovenbeen als het gebroken is)
Scheenbenen
Oorzaak frontaaltje 13 jaar geleden
Waarschuw beheerder
littekens horen bij iemand (zijn leven)...en kunnen heel sexy zijn...
Waarschuw beheerder
Ik zit onder,op me gezicht meerdere maar die zie je gelukkig alleen als ik verkeerd heb gelegen in bed 1 lange rechte snee over me gezicht(auto ongelukje)
13 operties aan me voorhoofdsholte dus dikke snee in me rechter wenkbrauw.
Verder heb ik nog een leuk litteken op me zak en in me lies(pijnlijk :D )
Me rechter voet ook nog 2 3x gebroken moest 2x operatief gefixt worden.
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
ik heb'n litteken op mijn rechterbeen net onder m'n knie.. ben toen ik'n jaar of 8 was met mijn been aan't prikkeldraad blijven hangen.. was niet zo lekker! maar was toen een redelijk grote wond, en dat is natuurlijk meegegroeid, dus alleen maar groter geworden :s

Kris

Waarschuw beheerder
ben twee jaar geleden in me arm gestoken door een of andere mongool. zit nu een dik litteken, maar erger me er geen moment aan. ben het al gewend!

Waarschuw beheerder
aan littekens ken je nmix doe duzz daar moet je mensen niet op afkraken....

(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Ik heb een litteken over me hoofd heen lopen, lijkt op zich net of ik dat zo heb in geschoren maar das dus niet zo :D

Heb 2 jaar terug een ongeluk gehad, en toen moest ik plaatjes in me voorhoofd krijgen, en vandaar dus. Ik heb daar verder ook nog een litteken aan over gehouden in me wenkbrauw, heb littekens op me knokkels van een scooterongeluk, me vel zit nou ergens op een fietspad, en ik heb nog een brandwond van een tang die in de frituur had gelegen, en een "leuke" collega op me arm klemde :S
Waarschuw beheerder
ik heb er ook heel wat :)
op me hoofdhuid (zie je niet door de haren)
voorhoofd een hele kleine
linker wenkbrauw (zie je niet)
net onder me wenkbrouw ook een hele dikke
op me rechter oor lel
onder me kin een hele mooie
rechter schouder
linker shouder
rechts in me zij
op allebei m`n armen een paar
op me handen (schaafwonden en een paar sneetjes geweest
me duim een hele grote
rechter boven been
allebei m`n schenen zijn zwaar beschadigd (zie je niet omdat er wat haar overheen zit
en me voeten zijn redelijk :)

ik vind ze bij jongens wel kunnen
vrouwen vind ik niet zo mooi maarja, weg laten halen is ook zo......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een groot litteken op m'n linker wang... Stoor me daah totaal niet aan!! Ben toen ik 5 jaah was gebete door een Deense Dog... Ben er dus meej opgegroeid... Dus zie t zelf totaal niet!! Ik heb ook niet van iemand gehoord dah t lelijk is ofzo... Maah schrikke wel als ze t antwoord op hun vraag krijge, van hoe t gekome is!! Ik zit dan ook helemaal niet te denke om t bij te late werke... :)

Waarschuw beheerder
ik heb er eentje bij mijn rechter oog.. maar ik heb hem al jaren n ik stoor me er echt niet aan hij valt ook niet errug op..

Waarschuw beheerder
donateur
3 op mijn rechterscheenbeen van me scooter ongeluk, 1 op mijn rechterhand door het verwijderen van een moedervlek, en 1 op me wang en voorhoofd maar die zijn niet echt duidelijk zichtbaar... en het boeit me ook allemaal niet echt, zijn wel ergere dingen, liever hier dan in me gezicht ofzo
Waarschuw beheerder
1 aan de binnekant van me rechter elleboog, dat is van een bouwhek met punten waar ik ff lekker aan bleef hangen met me arm toen ik in de bouw aan het spelen was op me 11de of zo.
En voor de rest nog wat kleine maar die zie je niet zo.
Waarschuw beheerder
M'n schenen en knieen zitten redelijk vol van het feit dat ik nogal een wild meisje was vroeger, al trekt dat langzaam wel een beetje bij.

Ik heb ook een litteken verticaal precies in het midden op m'n voorhoofd. Die heb ik "gekregen" toen ik flauwviel tegen een deursluiter aan toen ik 16 was.

Eerst wastie een paar centimeter lang, maar nu is hij nauwelijks nog zichtbaar, alleen van de zijkant zie je wel een deuk en als je er echt goed op let, maar de meeste mensen valt het niet eens op.

Volgens mij komt dat omdat ie precies in het midden van m'n hoofd zit en dus symmetrisch is, op de één of andere manier is het dan niet zo storend.

Ik heb ook een litteken van een centimeter of 2 over m'n middelvinger heen. Die heb ik een keer kapotgeslagen tegen een ijzeren staaf aan.

Ik heb ook een beetje een donkere plek op m'n bovenbeen omdat daar een keer thee overheen is gevallen toen ik 8 jaar was.

En verder nog een boel kleine plekjes van bijvoorbeeld waterpokken, maar dat is niet echt opvallend.

Vind het ook niet echt erg, alleen vind ik die plekken op m'n benen niet echt charming, maarja. Wat doe je eraan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
eentje recht boven me oog..ben met me kop op de verwarming gepleurd 5 cm lager en ik was nu rechteroogloos..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Komt tie.....

Ik ben vorig jaar geopereerd aan m'n darmen, deze operatie was misgegaan (was een kijkoperatie)

Ik ben hierdoor in levensgewvaar met spoed geopereerd waardoor ze me buik van onder naar boven open hebben gesneden...Ik heb nu een flink litteken van ong 13cm wat ook redelijk breed is omdat er veel littekenweefsel omheen zit..:(

Nu hebben ze me plastische chirurgie vergoeding beloofd (wegsnijden van littekenweefsel), maar ze zeggen bij elk ziekenhuisbezoek weer dat ik beter nog even kan wachten...

Echt helemaal onzichtbaar zal het nooit worden want het is een verticale snee en dat is een stuk lastiger weg te werken dan een horizontale buiksnee!

Grtz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eentje op me voorhoofd.... gat in me kop gehad:s
Waarschuw beheerder
donateur
Een flinke brandwond (+/-8x15) op mijn romp onder mijn arm (pannetje heet water), 3 littekens achterop mijn hoofd (van 2 ongelukjes) litteken op mijn been (stanleymes d'r in eigen schuld), Op mijn wang (prikkeldraad) op mijn handen (diepe wonden van van alles en nog wat) Een Flinke op mijn kuit (onderuit met de mountainbike met +/- 60km per uur). En nog links en rechts wat krassen en schrammen
Waarschuw beheerder
een grote op mn hoofd...viel een keer van de trap op een bijl ;p
Waarschuw beheerder
Ben ik het helemaal met je eens Sunnie1967, vertelt iets over je leven en wat je meegemaakt heb.

Zelf heb ik er één op me rechterpols, strijkijzer was nogal heet dus een leuk brandmerkje erbij. Een paar van de waterpokken toen ik nog klein was, vind ik ook helemaal niet erg. Voor de rest was ik altijd erg voorzichtig, en als ik dan wat had/heb dan geneest het heel snel en gaaf...

kwam een meid tegen met een vrij duidelijk rood litteken op haar voorhoofd, het heeft wel iets hoor!
Waarschuw beheerder
kheb een redelijk grote brandwond op me buik,

en op me gezicht heb ik 3 lidtekens van een auto ongeluk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
IK HEB EEN VRIJ GROTE VERTIKALE NET ONDER ME STUITJE!!

VELEN VINDEN H'M MOOI..... GHI

Waarschuw beheerder
ik heb ze overal wel van die kleintjes....geen grote ofzo ergens,maar meer opengekrabte muggenbulten of plekken waar ik op ben gevallen als klein kind...(knie,hand)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb er drie op me achter hoofd en een hele grote op me linker enkel van een brommer ongeluk
en ik heb verschillende brandplekke op me arm omdat ik bakker ben geweest ik heb een grote op me buik waarvan weet ik niet en zo hep ik er wel meer
Waarschuw beheerder
donateur
op mijn rechter bovenbeen een grote winkelhaak je ziet de naald en draad steken nog zitten.met een leuke deuk erin. is gekomen door een auto ongeluk en die been lag nog onder de auto. het was een flinke vleeswond je kon zo op het bot kijken. verder nog boven op me hoofd een stuk glas er uit gepullukt. en de rest van die kleintjes.
Waarschuw beheerder
donateur
- Tussen mn linker wijs en middelvinger(op dat kleine stukkie vel)
- Rechter onderarm
- beide handen(op de knokkels)
- Beide knieen
- Rechterwijsvinger
- Rechter handpalm

Waarschuw beheerder
donateur
1 op me wang(bijna nie meer zichtbaar), 1 op me voorhoofd(praktisch niet meer zichtbaar, 1 door me linkerwenkbrouw, 1 bij me linkeroor (winkelhaak), 1 boven me bovenlip (winkelhaak) 1 op me linker onderarm, 1 op me rechter bovenarm/schouder, 1 op me borst (hartoperatie), 1 op me rechter handpalm en nog een paar...dat waren eigenlijk de meeste...voor zover ik me kan herinneren :D

Waarschuw beheerder
eentje op m'n kin, was ik als klein kind op gevallen, 3 hechtingen

een paar kleintjes op m'n knieen en ellebogen, gewoon van het vallen als klein kind

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er 1 op me buik, van me blinde darm...

Waarschuw beheerder
heb er een op mn linkerelleboog, gevallen toen ik klein was.
eentje op mn linkerknie, ook gevallen @ young age.
eentje op mn linkerpink, te dicht langs een autospiegel gefietst :S
vier op mn borst, van een operatie.
en twee op mn linkerhand, uitgeschoten met sleutelen aan een scooter :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
een hele lelijke op mn arm en onderbuik door een scooterongeluk :o

Waarschuw beheerder
Ik heb er 2 op me kin:

Dronken van me fiets afgevallen :D
Voelde er helemaal nix van en ik merkte het ook pas
toen ik voor de spiegel stond: Bloeden als een rund en van die
lappen vlees die er aan hingen :P
Waarschuw beheerder
ik heb er een door mijn linkerwenkbrauw heen hoe het komt geen idee mja vind hem wel mooi staan. en zal er vast wel een paar op mijn benen hebben van het voetballen wat ik 11 jaar heb gedaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1 naast me wenkbrauw op me slaap 4 cm ong.
1 of andere ziekte was dat wat is weg gehaalt.

1 op me wang 1.5 cm
met de hond gestoeit

1 op me vinger
mezelluf met mes bewerkt :S

1 van me blindedarm ontsteking

1 vlakbij me lies/bovenbeen (net een haaietand)
ook weer met de hond gestoeit

en verder alleen maar kleine littekentjes over me armen en benen..