Partyflock

Forumonderwerp · 621262
2885x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag net staan dat je R&B toe kan voegen aan favoriete muziekstylen...:s

Ik persoonlijk vind dat niet passen op een DANCE site.... hoe lang moeten we wachten tot je jazz en gothic muziek kunnen toevoegen?

Natuurlijk zijn er mensen die van deze muziek houden, ieder zijn smaak uiteraard.... maar dat je het hier kan toevoegen vind ik een beetjhe raar, wat jullie?

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
idd onzin
Waarschuw beheerder
het betekend ook raggen en beuken :P
Waarschuw beheerder
donateur
klutskwijt>> ooooh zeg dat dan eerder, dan voeg ik hem ff toe...;)

Waarschuw beheerder
Als het maar niet zover komt dat de R&B freaks gaan overheersen:S

R&B SUX!

....raggen & beuken niet;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb em maar ff in me lijstie gewzet :P R&B is toch wel DA BoMb, dat je het ff weet :P
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
dark R&B en terror R&B zijn ze nog vergeten
Waarschuw beheerder
dat er zowiezo mensen zijn die ervoor durfen uitkomen dat ze r&b luisteren zou verboden moeten worden

Waarschuw beheerder
waarom staat klassiek er niet tussen ?
masters of mozart zaterdag YEAH heb er zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Maken jullie je ook druk als er een gele zandkorrel binnen 2 mm van een witte zandkorrel ligt?

Ik wel namelijk!!

Waarschuw beheerder
ja ik ook wel
verpest meteen heel het beeld die korrol :S
Waarschuw beheerder
maak je niet zo druk mensen .. :S
Waarschuw beheerder
Beter, I Love R&B, ga het meteen even aanpassen! :D
Waarschuw beheerder
dat er zowiezo mensen zijn die ervoor durfen uitkomen dat ze r&b luisteren zou verboden moeten worden

Gaat weer nergens over natuurlijk, als je Stoer bent en je luisterd het na je Trance, Hardhouse, Hardcore, Terror of een andere style zet je het er gewoon bij.
Waarschuw beheerder
Ja toch, what's the f***in' problem?! :/
Waarschuw beheerder
Precies, gewoon voor je eigen op komen als je er naar luisterd. geen Bull-shit dat die gasten je meteen een vinger nawijzen... dat is pas zwak.

en later er nog achter komen dat hun het ook wel koel vinden om te luisteren

Waarschuw beheerder
God wat een geneuzel weer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het fuckin' problem is dat het gewoon vals gejengel is :)

R&B zuigt gewoon zwaar :kots:
Waarschuw beheerder
kuthoere...allemaal!
fucking verrrrrrschrikkelijk als dr weer zo'n :slet: allerlei klanken uitpleurt zodat het nog kunstig moet klinken ook :S TIS GEWOON KUTMUZIEK

(tot zover mijn politiek incorrecte reply, dan vervolg ik nu met mijn Groen Links versie)

Ja, als iemand dat nou leuk vindt moet je hem/haar in zn/hr waarde laten. Smaken verschillen nu eenmaal en...it's all about music.
Waarschuw beheerder
Dit neigt naar een aloud topic over rap en r&b maar toch es een klein vraagje aan alle volbloed r&b haters: wat draaien jullie dan als je met je meisie in bed ligt???

Elke muziek heeft zo z'n momenten en z'n functie toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen r&b iig...word er stiknerveus van.
Dr is nog wel andere muziek om op te neuken dan R&B hoor...
R&B neukmuziek?... bah strontgeblaat :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan klinkt soul nog beter :-P

Maarre... R&B, nee das niks. Das voor kneusjes!
Waarschuw beheerder
Je kan dus ook gewoon iets van lounge e.d. opzetten zonder dat gemekker over "mo thang en yo money.... call me on the phone :S" aaaaaaaaaaah!!! Waar moet ik je anders op bellen trut!!!
Waarschuw beheerder
donateur
R&B tijdens de sex????

phfff dan hoeft het van mij echt nie meer
:kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik maak mijn eigen "muziek" wel tijdens de sex...

Van die R&B herrie word ik dus echt niet geil :kots:

Waarschuw beheerder
R&B RoeLs MaN!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ja zeg! Je kan R&B toch gewoon NIKS vinden, dan kies je het ook niet uit hierzo op PF, ik vind het dus wel wat, en ik heb het dus ook in m'n rijtje favoriete muzieksoorten staan, blé blé

wat een gezeik zeg :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook zware baggermuziek :kots:

Maarja, ik laat iedereen in z,n waarde. Klassiek vind ik weer wel mooi, die optie mag er wel komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat er dus niet om of je WEL of NIET van R&B houd, maar dat het op een dance site staat... komen er ook r&b dj's als favorieten en r&b feesten? anders lijkt het me erg krom dar je wel r&b in je lijstje kan zetten op een Dance site....
Waarschuw beheerder
Ik vind het fijn voor mezelf, kan iig, anders dan sommigen van jullie, niet helemaal over de zeik gaan van een bepaalde muzieksoort :S
Waarschuw beheerder
Komt omdat je geen smaak hebt.
Jij vindt alles leuk :S Gewoon een muziek :slet:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha... ooh wat erg zeg.. maar ok, ja hoor je hebt gelijk! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grapje hoor :p bj relbui ofzo :S

Maar het blijft kutmuziek...dat je dat nou niet snapt zeg :p
Waarschuw beheerder
Nou ik wil ook weleens geil dansen ergens op en dat kan ik niet op de zogenaamde DANCE muziek :P
Waarschuw beheerder
donateur
kut muziek of niet, dat is nou eenmaal een smaak.... (persoonlijk vind ik het dus ook niks) en nu kan je het in je lijstje naast terror zetten..:S
Waarschuw beheerder
Dammie heeft mij nog nooit zien dansen op terror....geil niet normaal :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
moet je maar een van die funky shit luisteren en 2 buisjes ghb.... wedden dat je geil danst...:P

Waarschuw beheerder
oowk wel zonder dat spul hoor :P:P
Waarschuw beheerder
Whaha keey dan Joyce that's the spirit..(y)

Waarschuw beheerder
Zekersss R&B roeleerrt gewoon :P:P

Maaruh borizz appelhof roeleert nog meer he?

:mixje: :smoke: :kusje2: :P:P
Waarschuw beheerder
Whaha ik Joyce ik bedoel die opmerking die je maakte over dat geil gedoe ...:S

Waarschuw beheerder
Owwwhh whahahah!!!!

noujahh da heb je tog oowk nie nodig!!

jij oowk ni he partyhenny :bounce:

:kusje2:

Waarschuw beheerder
wat???
Waarschuw beheerder
Ja die opmerking begrijp ik nie helemaal
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat een beetje mis hier.... miscommunicatie...:P

Waarschuw beheerder
BLONT onnie!!!!!! haha kidding!!

laat maar..(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Vind R&B ook niet echt thuis horen hier

't past toch gewoon totaal niet in het o zo mooie house straatje
Waarschuw beheerder
Whaha ja en jij bent Bob Marley met die vlechten van je ... whahah
Waarschuw beheerder
Craig Anus zal wel blij zijn nu, kan ie eindelijk zijn eigen muziekstijl ook toevoegen....

Waarschuw beheerder
donateur
De Fik dr in :P

ik vin ut gewoon vette HERRIE !!!
Waarschuw beheerder
Tis niet echt een dance stroming nee, je hebt veel soorten house maar dat is R&B toch net niet dacht ik :)
Ik hou er wel van, daar niet van... maar wou ff de topicstarter beetje z'n gelijk geven :)
Doe dan nog meer stijlen erbij zoals rock. Maar goed, lekker boeiend ook allemaal..

Waarschuw beheerder
donateur
kut R&B

Waarschuw beheerder
he neej bah vink ook ontzettende domme vage actie ja

Waarschuw beheerder
BORIZZ had je et tegen mij??? van bob marley :@:@:@

grrr...gwoon jalours :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht nog steeds op nederlandstalig:)

Artiest Bernd
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijke muziek !!
Waarschuw beheerder
R&b Is De CoOlStTE MuZiEk DiE Er BEStaaT MaAAaAn. TsSsSSSsSs

Waarschuw beheerder
donateur
misschien een optie voor een aparte communitie waar r en b en rap en soul enzo als muzieksoorten gekozen kunnen worde....hebben iig niks met PARTY te maken!!! dus ook niet met PARTYFLOCK.
Partyflock = dancesite.
RenB = geen Dance.
Fuck It!

Waarschuw beheerder
R&B is gewoon KUT muziek!

ik laat verder wel iedereen in ze waarde alleen wat wel erg vervelend is (jah laten we de scheldwoorden ff niet hier neerzetten :P)

die gasten gaan ook nog zo'n stom fawaka taaltje lullen!

als ik gesprek heb met zo'n gast dan snap ik er geen moer van

toen ik voor het eerst kreeg te horen ik ga naar me "osso" stond ik hem echt aan te kijken van ben je wel goed bij je hoofd??? ?:vaag:

bleek dus ze huis te zijn :S
Waarschuw beheerder
ej swa ik weet waar je huis woont :P

Waarschuw beheerder
R&N SUCKS kut muziek!!!!!!!!!!!!!!­!!!!:@
Waarschuw beheerder
Wel leuk dat al het hersenloos volk samenkomt in 1 topic ..

applaus
Waarschuw beheerder
das dan mooi dat je ook ff aanschuift

Waarschuw beheerder
Haha Tommie wat een opmerking:D

Maar toch vind ik dat maker van het topic wel een beetje gelijk heeft. R&B heeft totaal niks met dance te maken, denk ook dat totaal niet samen kan gaan als je echt van een v/d stromen houdt.

En je bent een dance site of niet...

Wordt anders zo breezer hier.
Waarschuw beheerder
donateur
N i k i t a 23 juli 2003 23:03
Maar toch vind ik dat maker van het topic wel een beetje gelijk heeft. R&B heeft totaal niks met dance te maken, denk ook dat totaal niet samen kan gaan als je echt van een v/d stromen houdt.

Staan er toevallig dit jaar geen r&b op Dancevalley & geen 2 step op Mysteryland? ;p ;)

Waarschuw beheerder
R&B, Hip Hop, Soul, Garage, 2Step, Funk, Techno, Electro, Drum & Bass, hebben meer raakvlakken met elkaar dan techno en hardstyle hoor...

:S
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook niet echt op deze site thuishoren maar het is wel absoluut de beste muzieksoort...
Waarschuw beheerder
donateur
TIJN!!! 23 juli 2003 23:46
R&B, Hip Hop, Soul, Garage, 2Step, Funk, Techno, Electro, Drum & Bass, hebben meer raakvlakken met elkaar dan techno en hardstyle hoor...

dat is nou het probleem :/ PF is denk ik meer voor de hardere stijlen gericht...
als het niet beuQt, hoort het er niet bij :S

daarom hebben er zoveel mensen problemen mee dat R&b ertussen staat.

Waarschuw beheerder
Ja maar vind het er niet thuis horen!!

2 Tijn, misschien op de manier zoals jij denkt, zoals ze zo in het rijtje staan begrijp ik je wel. Maar zoals ik R&B zie vind ik dat niks met dance te maken hebben.
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook niet echt op deze site thuishoren maar het is wel absoluut de beste muzieksoort...
Absoluut de beste muziek soort??? Nou, ik vind jou ineens een stuk minder leuk... :(

:kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots: :kots: R&B :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
@Knits: :gaap:
Waarschuw beheerder
Fuck off nex, jou niets gevraagd.
Waarschuw beheerder
donateur
Oh shit... ik zit zeker op het Stel-hier-je-vraag-die-niet-voor-Thenex-is-forum.
Let ik weer eens niet op... :vaag:
Waarschuw beheerder
Sja , je moet wel opletten he Lex :D
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
succes met Rot&Bagger lex :P

De MUZIEK is goed, alleen de hele tering zooi eromheen, hoe duurder je auto , hoe beter je nummer :|

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik het ook niet op een dance gerichte site thuishoren maar ach, als zelfs Dance Valley een bubbling tent neerzet (:bah: actie btw) wie zijn de mensen van PF dan nog om commentaar te leveren?
Trouwens hoeveel mensen zullen het bij hun favorieten neerzetten, als het hier niet thuishoort dan zal (bijna) niemand het in zijn lijst opnemen en als het wel zo is hebben de meesten in dit topic gewoon ongelijk.

Waarschuw beheerder
Maar net zoals er pannekoeken house is,m is er ook pannekoeken R&B...

Wat je op tv ziet is echt niet representatief, voor wat er wel koel is...

:)

Waarschuw beheerder
Ben wel benieuwd wat jij dan echt coole R&B vind TIJN!!! want ik luister 10 x liever oude soul of funk dan die slappe (pannekoeken mischien) R&B.

Namen!!! ;-)

Waarschuw beheerder
Jill Scott
MusiQ (jammer van die Q) Soulchild
Erykah Baduh
Angie Stone
D'Angelo
Maxwell

etc.

En The Neptunes producties kicken ass!!!

(y)

En nr. van Beyoncé vind ik ook best koel...

Ragga en dancehall trek ik op zijn tijd ook nog wel...

Waarschuw beheerder
Ik begin R&B steeds meer te waarderen ... en jazz, ragga & dancehall vond ik al kewl (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmm oke ff miereneukerig gezegd, bijna al die artiesten zou ik persoonlijk dus onder soul geplaatst hebben (D`Angelo & Eryka Baduh vinnik ook heeeeel lekker).
Dat komt denk ik doordat ik bij de term R&B gelijk al aan die nepshit begin te denken, ook vind ik de term R&B alleen al nep en dus samen trek met nep muziek en dan niet denk aan die artiesten die jij opnoemt want daar heb ik wel weer :respect: voor.

Ragga en dancehall is zeker oke, meer dan R&B, hebben jullie vroeger ook nog Mc Sranang geluisterd op de VPRO? Die kwam altijd met de nieuwste ragga & dancehall tracks waarna ik vervolgens weer met een vage naam bij de Boudisque in Amsterdam ging vragen of ze de nieuwe Blablabla Rranx hadden :-)

Waarschuw beheerder
Ja de Nu Soul vallen die onder, lekker boeien die hokjes, ik vind hun erg verdienstelijk klinken...

Ragga en dancehall ben ik nog niet echt in thuis, namen en artiesten enzo...

Waarschuw beheerder
Ik had idd al zo'n idee dat Tijn niet aan de troep op tv dacht, vandaar dat ik dat in mijn reply zette.

Die namen gaan idd wel wat je daar noemt (die ik ken dan) maar vind dat idd ook geen R&B.

Bij dancehall denk ik aan jean paul ofzo, blegh!

En toevallig vind ik dat nr van beyonce ook lekker, maar dat heeft iets wat ik ook al geen R&B meer vind.

Waarschuw beheerder
Maar de basis van goede R&B is soul en funk en die hoor je ook in goede dansmuziek terug, het geeft die extra swing en gevoel, die je bij hardcore/style/whatever niet heeft...

:[

Waarschuw beheerder
Ik snap wel wat je bedoeld, maar dat noem ik geen R&B;p

Wat men tegenwoordig onder R&B verstaat is die zwijmel troep die je op tv hoort en ziet, daar zit geen soul en funk in...

Waarschuw beheerder
Dat is waar...

Waarschuw beheerder
Maar in dat geval kan je mij dus ook geen ‘echte’ R&B namen noemen die wel die soul & funk bevatten, alleen maar artiesten die dus in het zg. Nu Soul hokje vallen (wat weer waarschijnlijk ontstaan is doordat de meeste van die artiesten ook niet onder de R&B noemer geplaatst wilden worden).

Conclusie: goede R&B die echte soul en funk bevat bestaat dus niet?

Waarschuw beheerder
Maar... Wat is Soul ?
Zoals met elke muziekstroming, is ook Soul muziek moeilijk in woorden te bevatten. We kunnen er allemaal iets bij voorstellen maar een "harde" definitie bestaat er niet. Het is een indeling, gelijk Hardrock, Country and Western, Middle of The Road en House muziekstromingen zijn, elk met hun varianten.

Wij zullen het begrip Soul ruim interpreteren. SoulCity zal ook Swing Beat, Rhythm & Blues en Acid Jazz brengen, juist omdat deze substromingen zo goed bij elkaar passen.

Zal zo nog even wat meer shit zoeken op internet

Waarschuw beheerder
donateur
R&B is gewoon nice om naar te luisteren, hou er echt van, alleen is de sfeer op die feesten wat te "aggressief" :S...ik ga het ff toevoegen :D

Waarschuw beheerder
Nou heb jij weer gelijk, maar wat daar omschreven staat is waarschijnlijk niet de R&B die bedoeld wordt met dit topic;p

'Dat is de oude Rhythm & Blues'

Waarschuw beheerder
R&B: het is een fraai voorbeeld van de betekenisverschuivin­gen die een woord kan ondergaan. Zeker in de snelle wereld van de popmuziek, waar trends verschijnen en verdwijnen waar je bij staat en waar een term zo van betekenis kan verschieten. R&B is van oorsprong inderdaad een afkorting van rhythm and blues, maar wie daar vandaag de dag nog honkende tenorsaxofonisten of boogiënde, dikbuikige gitaristen bij denkt, heeft even niet goed opgelet. Wat wij vandaag de dag R&B noemen, was een jaartje geleden nog swingbeat, terwijl ook termen als hiphop-soul en new jack swing circuleren. Maar in Amerika was het eigenlijk altijd al R&B, ook voor de swingbeat-revolutie van eind jaren tachtig. Het slaat in wezen op de mainstream van de zwarte muziek, en dat kun je van het swingbeat-fenomeen wel stellen. Swingbeat ofwel R&B-zoals-wij-dat-nu-kennen is in wezen een geactualiseerde variant van funk en soul. Producers en zangers als Teddy Riley (nu succesvol met de groep Blackstreet) en Keith Sweat gingen eind jaren tachtig de soul van die tijd behangen met de hipste elektronische ritmes, waarbij ze een beetje leentjebuur speelden bij de hiphop. Maar aangezien hiphop gewoon een modern soort funk is, komt alles weer mooi bij elkaar. Belangrijker nog dan die elektronische funkritmes, die deze stijl een enorme ritmische drive meegeven, is de zang. Zelden zal zo mooi gezongen zijn als in deze R&B. Door solisten, maar ook door groepen, zoals het zeer succesvolle Boyz II Men. Er loopt een lange, maar kaarsrechte lijn tussen aloude zwarte zangtradities als doowop, gospel en soul naar de R&B. Waarom vertellen we dit allemaal? Omdat er in Nederland natuurlijk ook R&B gemaakt wordt. De groep Ké-Shaw kreeg enkele jaren geleden veel publiciteit vanwege een platendeal met het beroemde Motown-label, maar daarna is er weinig van deze onderneming vernomen. Wel hebben we natuurlijk Arnhemsgewijs en Nasty, een groep respectievelijk een zangeres, die opmerkelijk genoeg scoren met Nederlandstalige R&B! Op de CD No Sweat - Dutch R&B Flava compileerde de SPN (Stichting Popmuziek Nederland) tien veelbelovende Nederlandse R&B-acts. Ze hebben gemeen dat ze nog geen platencontract hebben. Deze CD is dan ook de eerste uit een reeks per stijl gecompileerde verzamelaars die gemeen zullen hebben dat de deelnemers nog geen platencontract hebben - de noemer is dan ook Unsigned Project. Op No Sweat staan de groepen 3rd Millennium, Chosen 4 Soul, Dignity, Solid en Voices In Motion, de zangeres Corey en de zangers Ezteca Noya (de zoon van de beroemde percussionist Nippy Noya!), J. Anthony, Joshua en Little Brown. Een antal van deze acts zal zich in Euroslag-verband presenteren in The Palace. Waarna er alle reden zal zijn om te geloven in de Nederlandse R&B.

:9

Waarschuw beheerder
Ga t eerst maar ff beter leesbaar maken voordat ik me verdiep in R&B;p (dat dat nog eens mag voorkomen...)

Waarschuw beheerder
Maar je kan mij dus nog steeds geen R&B namen noemen die echt soul & funk bevatten? ;p

Waarschuw beheerder
Pff, ik vind de producties van The Neptunes echt wel funken hoor en dat zoete melodietje uit Pharrel's laatste plaat met Jay Z daardruipt de soul vanaf...

En lach me maar uit, maar ik vind Justified van Timberlake erg koel hoor!

:X
Waarschuw beheerder
jeuuj ik heb de 100e reply

Waarschuw beheerder
Maar wat ik nu altijd zo grappig vind op PF, is dat wanneer je iets inhoudelijker over iets begint te discussieren, de mensen met ondoordachte domme oneliners ineens afhaken...

:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Buiten de discussie om.... R&b past hier niet... (6)
Waarschuw beheerder
Na het lezen van al je replies vind ik het nog steeds kutmuziek...niet omdat het niet beukt, maar omdat het kutmuziek is TIJN. Tis gewoon KUT met een grote K.
Mjah...als mensen het in hun profiel willen zetten, prima.

Zunzhine heeft gewoon al dr "vage" muziekstijlen in dr persoonlijke tekst staan...ook een idee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tuurlijk gasten, ieder zijn eigen mening...

R&B is trouwens ook allang weg gehaald bij favoriete muziekstijlen...

Waarschuw beheerder
Ben ik weer TIJN!!! of had je het niet over mij ;-) en nee ik lach je niet uit want heeeeel stiekum heb ik een mashup plaatje met de beats van Justin`s Like I love you oid met de vocals van Lisa Mafia...... maar dat noem ik weer geen R&B!

:x

Waarschuw beheerder
R&B is trouwens ook allang weg gehaald bij favoriete muziekstijlen...

Ja dat zag ik al, ik vroeg mij namelijk af, als R&B er tussen staat EIS ik eigenlijk dat je ook hiphop als favoriete stijl moet kunnen hebben, 100x liever hiphop dan R&B natuurlijk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is: dan

;)

Maar laten we het erop houden dat R&B een relatief begrip is waarvan ieder zijn eigen interpetatie heeft...

Waarschuw beheerder
Wat is er mis met Justin Timberlake? Die gast swingt de pan uit :bloos:

Had Sander Kleinenberg niet iets met hem gedaan? (muzikaal gezien...)

Waarschuw beheerder
Rock Your Body geremixt...

Hij draaide hem bij Deep Dish in Hotel Arena en ALLE chickies werden wild, geil, nat en horny!!!

:kwijl:

Waarschuw beheerder
ach zitten wel leuke nummers tussen
Gangst a paradise is wel grappig en die nieweu van busta rhymes met limidee ( uh oh uhuh uh ooh)

Waarschuw beheerder
Zo goed DAN TIJN!!! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
r&b eruit gehaald?

das mooi...:) heeft me topic een keer zin...;)

Waarschuw beheerder
donateur
Raar, je kan toch meerdere stylen geod vinden? ik snap niet waarom er ook niet gewoon top40 tussen staat.. wat is het probleem om aan te geven wat je goed vind.. .??
Waarschuw beheerder
Zet het maar bij je persoonlijke tekst als je andere muziek dan dansmuziek ook leuk vindt.

Waarschuw beheerder
R&B is toch ook electronische dansmuziek, in the end?

Waarschuw beheerder
En al die hard-sub-stromingen dan, is dat nodig?

En dat gebeuQ/gehuppel, valt dat onder dansen?

Waarschuw beheerder
R&B hoort hier niet, ben het eens met topictstarter.

En daarbij is het gewoon klote muziek :P

Waarschuw beheerder
donateur
Dance is dance toch.. ik zie het verschil niet, of je lichaam bewegen of je lichaam laten springen..

Waarschuw beheerder
Tsja dit blijft waarschijnlijk een eeuwige discussie maar je kan daar ook weer tegenover stellen dat je ook op punk of klassiek of hardrock kunt bewegen dus dansen. De oplossing voor dit hele vraagstuk is of alle echte dance gerelateerde stijlen te vermelden of gelijk alle muziekstijlen die bekend zijn op de aarde te vermelden.

Kan ik mischien eindelijk eens experimental hardcore speedschlager 2 step aanvinken :D

Waarschuw beheerder
r&b past NIET onder house, dan is het einde zoek :S

Waarschuw beheerder
r&b past NIET onder house, dan is het einde zoek

euhm maar er worden heel veel sampels in dance nummers gepropt

Waarschuw beheerder
ik snap ook nie wrom R&B erbij staat hoor!!
Er staan toch ook geen r&b feesten in de agenda.
Dusss... en van mij hoeft ut er ook niet bij te staan!!

:vaag:
Waarschuw beheerder
Nou misschien zijn er mensen die graag hakken op r&b......moet kunnen toch :devil:
Waarschuw beheerder
hakken op r&b

OP R&B-ers wel..hehehehe
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaa hooooooor is me favoeriete muziek genreeeee weg gehaald. ShIt MaN WaaaT nU??

Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen open moet kunnen staan voor nieuwe dingen...dus ook voor R&B op PF!
Want ik persoonlijk houd van heel veel soorten muziek...en dat moet toch kunnen of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk moet dat kunnen.... maar niet op een site van 'house' muziek...;)

Waarschuw beheerder
Tjaaaaa...

Waarschuw beheerder
Ow ik wist niet dat het danceflock was hier, dacht dat het partyflock was en een party kan toch op elke muziekstijl....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In principe is de doelstelling dat het een vrije toegankelijke site is waar iedereen zich thuis voel

Waarschuw beheerder
Tuurlijk moet dat kunnen.... maar niet op een site van 'house' muziek...

Alsof het merendeel van de mensjes op deze site weet wat house inhoudt... :S

Waarschuw beheerder
Zeg het ze, Jansen!!!

Waarschuw beheerder
Ze zouden het zelf moeten inzien ...

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Er staan in de agenda toch ook alleen feesten met feesten in de dance stromingen.... en de dj''s ook..

Als je R&B erbij zet, is het een beetje krom als je niet dj's kan toevoegen, en dat je kan kijken waar er feesten zijn waar jou favoriete dj draait.

Op een R&B site, kan je toch ook geen terror toevoegen:S

Als je helemaal R&B gek bent dan is dit niet de geschikte site denk ik... ieder zijn smaak

Waarschuw beheerder
C4, samples worden overal uitgehaald, rock, metal, r&b, pop etc.

Ik snap deze hele discussie niet hoor.
die is een house site!!!
een topic erover is ok, maar het moet niet tussen de house stijlen komen. Simpel toch!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
godver de godver..... :X:X >(>(>(

dit komt allemaal door de BrEeZaH-generatie >(>(

het is toch van de gekke om dat er tussen te zetten :S:S....

sorry hoor, maar k vind t een heele slechte zet van PF :C:C
Waarschuw beheerder
donateur
R&B= NEGERMUZIEK!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Hmmmmmmmmz en wat is Darkraver dan?

Of dj Rush?

Of de mensen die in de jaren 80 de house ontwikkelt hebben in Detroit en Chicago?

Waarschuw beheerder
HOUSE = (dus ook) NEGERMUZIEK!!!

Ain`t that a bitch mini mE?
(Zo nu weer ff de capslock los :-))
Waarschuw beheerder
Ik ken tog eg geen R 'n' B selectere... Ben ook 101 % anti-R 'n' B!! Misschien vanwege dah!! :P ;) :D

Waarschuw beheerder
Je schrijft nog slechter Nederlands dan de gemiddelde Surinamer

Waarschuw beheerder
Hehehe

:x
Waarschuw beheerder
donateur
geen R&B hier hoor :kots:
Waarschuw beheerder
TIJN - Dah is gewoon m'n type wijze!! Alsof iedereen ABN typt op i-net!? ;)

Waarschuw beheerder
R&b :kots:
Waarschuw beheerder
Rammen & Beuken is toch niks mee?

Artiest Arrivée
Waarschuw beheerder
donateur
Als je op vechtsport zit niet...

Maar van mij mag er R&B bij staan, je hoeft het niet aan te vinken hoor!

Waarschuw beheerder
ik haat R & B die klote robbie en bobby muziek.............!­!!!!!
Waarschuw beheerder
zielige mensen... Partyflock is een DANCE site.. volgens mij kun je op R&B dansen?! stumpers... :s

volgens mij is het de keuze van de gebruiker om deze aan te vinken...

Dit is hetzelfde nutteloze discussie over techno!

eigenlijk wat jullie doen is discrimineren... en daar staat volgens mij een ban voor?! het is hetzelfde als huidskleur. iemands geaardheid e.d.

:bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou, volgens mij snapt TheCrow het juist wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Dance betekend NIET dansen, dus hij beredeneerd het zo; waar je op kan dansen moet je hier kunnen toevoegen, maar r&b past hier niet tussen.

Ik ga uit me dak op het geluid van een tractor, helaas kan ik dat nog niet toevoegen...:(
Waarschuw beheerder
Omdat iemand R&B kan aanvinken omdat hij die muziek leuk/te gek vind, betekent dat niet dat R&B feesten worden toegevoegd!

Eigenlijk vind ik dat de stromingen klassiek/rock/metal er ook bij moet ;p

Waarschuw beheerder
Ik ga uit me dak op het geluid van een tractor

Dat is te zien aan je favo-music-style's ;)
Waarschuw beheerder
ja ieder zijn eigen smaak(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Dance betekend NIET dansen

Wat betekent 'Dance' dan? :S

Waarschuw beheerder
hahahaha..lol in mn eentje
Waarschuw beheerder
donateur
R&B blijft Ruk&Bagger he...

kan je leuk vinden.. maar is koppijn voor mij..
mooi dat t weer weg is :P

past hier toch nie :)
Waarschuw beheerder
mysteryland is het grootste en oudste dance event van nederland en weet je wie daar dit jaar verantwoordelijk is voor een deel van het feest

splendid ( 2 step en UK garage )

Nou dat begint volgens mij al behoorlijk op R&B te lijken. En 2step staat al tussen het lijstje van te selecteren favo muziek stijlen dus waarom zou R&B er dan niet bij mogen staan.
Waarschuw beheerder
Het is niet echt dance.
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Waarschuw beheerder
r en b = kansloos

Waarschuw beheerder
ik vind ook dat r&b niet bij de dance scene hoort maar ja dat is mijn mening.
laatst stond er in id&t ook al een stukje in over r&b
ging over van die meissies die op zo'n feest waren met hun bling bling enzo

Waarschuw beheerder
Ik vind dat hardstyle ook niks met house te maken heeft met hun boing boing enzo.

Waarschuw beheerder
Oh ja? Je lijkt m'n moeder wel ;)

Artiest Nemesis
Waarschuw beheerder
donateur
R&B = Ragguh & Beukuh!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik luister wel naar R&B, maar vindt het inderdaad vreemd om het op een dance-website te plaatsen als één van je favo muziekstijlen. Kun je idd andere stijlen ook wel op plaatsen. Ik zie het nu trouwens niet staan :/

Dj LarZ 25 juli 2003 11:00
Ow ik wist niet dat het danceflock was hier, dacht dat het partyflock was en een party kan toch op elke muziekstijl....

Ja, maar over welke party's wordt er op partyflock besproken? Als ze ook R&B party's zouden bespreken, zou dat echt niet te doen zijn, daar zijn namelijk ook behoorlijk veel van.

Waarschuw beheerder
donateur
als ze t over partyflokc hebben in de krant hebben ze t altijd over de site voor house liefhebbers

enneh nemesis, mooi gejat van mij :P

Waarschuw beheerder
ooohhh is het ragguh & beukuh
zeg dat dan :P
Artiest A-Flex
Waarschuw beheerder
r&b sux :P
da hoort hier ckerz nie thuiz
Waarschuw beheerder
Ben het er mee eens dat er op PF niet over R&B hoeft te komen en er ooit zou komen, beter al blijft het 100% dance en iedere stromingen mag er zijn. Electronische muziek is min of meer hetzelfde straatje. OK bij de één zijn de bassen wat harder :-P

Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
wat R&B????
jajajaj Raggen&Beuken muziek

en verder geen gemier over die klote muziek.
Dit heet hier toch PARTYFLOCK.
Nou geloof nou nie dat R&B en al die verwante teringzooi nou zo Party opwekkent is.

Of heb ik het nou fout????

Waarschuw beheerder
opwekkend is met een -d :P
Waarschuw beheerder
ik d8 dat die R&B riddertjes ook zo iets hadde als partyflock... dus zeg ik LAAT ze daar ROTTEUH dan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou zeggen boycot Partyflock als er R&B op komt!!!!!!!!!:devil:

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd of er op rnbridder.nl beter nederlands gebezigd wordt als hiero ...
Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht dat het stond voor Raggen & Beuken :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
he Yanze aan wiens kant sta je eigenlijk?

Waarschuw beheerder
:z
Waarschuw beheerder
Moet ik nog meer zeggen???

Waarschuw beheerder
Aan de muzikale kant St@mP'uM ... logisch toch?

Waarschuw beheerder
Hier niet, ok... gio lekkere klapkut van me ;)
Maar er wordt door mensen vaak een beetje zwartwit gekeken richting r&b/soul/hiphop en alle onderstromingen die daarbij horen: negatieve dingen die ik hier hoor over r&b komen eigelijk allemaal uit de hiphopscene... De feesten zelf horen absoluut niet op PF thuis: op dat soort feesten ga je een beetje de neger uithangen (no offence) en stoer lopen doen... een dancefeest vind ik dan toch wat meer sfeer hebben.
Maar om gewoon thuis een cdtje erin te gooien en even lekker te luisteren, dan is r&b toch echt wel lekker!

Waarschuw beheerder
hey kaasbek RUFT&bout muziek is het he :p
nou ja muziek is muziek mag van mij ook verboden worden maar goed, ieder z'n smaak toch??
Waarschuw beheerder
donateur
Yo man.... R&B sucks, there's a couple of people that flow, but for the most part, the genre sucks. A bunch of people singing over rapbeats. You know old rapbeats??? Sing over them ;p
Waarschuw beheerder
Als mensen vinden dat R&B zwaar klote is, dan vinken ze die stijl toch gewoon niet aan? Klaar!
Ik zag trouwens ook een recente topic over hardrock liefhebbers. Nee dat heeft veel met electronische dansmuziek te maken :S Dat is dus nog veel erger!
Waarschuw beheerder
donateur
R&B?
ryhtm&bullshit :p

of is t Rammen&Beuqqen :d
Waarschuw beheerder
r&b hierzo? das echt achtelijk:)

Waarschuw beheerder
R&B...

...

(daar maak ik geen woorden meer aan vuil)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
R&B= voor nikkers....
Waarschuw beheerder
donateur
o ja... tegenwoordig zijn er ook nog zo'n groepje nikkers die eigenlijk helemaal geen nikker zijn . die sukkels noemen zich wikkers. (white nikkers) aan dat soort homo's heb ik nog wel de grootste hekel. teringlijers!!!!
Waarschuw beheerder
Das pas een kansloze reply.

Die 2e ook wel.

Hoezo kortzichtigheid.....­.

Waarschuw beheerder
Jeetje, de gemiddelde achterbuurtneger komt nog met zinnigere opmerkingen dan jullie...

Hoezo dom, bekrompen en zielig?

Moeilijke jeugd gehad? Veel gepest op school? Te weinig borstvoeding gehad?

SukkelSS
Waarschuw beheerder
donateur
oke, misschien een beetje overdreven.....

maar, er zijn tegenwoordig heel veel gasten die zeggen dat ze gabber zijn, in van die zielige lonsdale kleertjes lopen, zeggen dat ze rascist zijn, maar onderstussen wel naar hip hop of r&B luisteren.

Waarschuw beheerder
:Z

Waarom zou je jezelf dan ook in hokjes plaatsen?

Mag je niet naar hardcore én naar hip hop luisteren ofzo?

Muziek is toch voor iedereen?
Waarschuw beheerder
donateur
jawel,dat zeg ik ook niet... maar er zijn een hoop gasten die zeggen dat ze rascist zijn en naar negermuziek---->R&B luisteren,,, vind ik een beetje hypocriet en dom.

ik ben geen rascist alleen heb wel een hekel aan r&B en vindt ook niet dat het op een dance site tuishoort. het is immers geen dance.
Waarschuw beheerder
ja ik ken r zo n paar opnoeme
dr zit r een op me msn die noemt dr zelf gaberwijffie met 1 b en dan ga je naar de site en daar heje zon vette nikker tune dah snapk echt nie eerst lope ze te zeike hardcore is dood blabla en nu ineens komme ze weer aankakke nahja

je heb gelijk mini me
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil niet zeggen dat elke gabber een rascist is .

ik heb het alleen over de gasten die zichzelf rascisten noemen,
Waarschuw beheerder
donateur
raggen & beuken? :P
Waarschuw beheerder
donateur
kutmuziek!!!
Waarschuw beheerder
R&B
[img]http://www.click-smilies.de/sammlung/party/party-smiley-038.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan zou ik, tot grote spijt nog eerder voor böbbeling (ofzo) kiezen, en die adden dan r&b

sommige van die zooi heeft tenminste nog WAT tempo

Waarschuw beheerder
R&B is voor Negers???

whahaha pleaseeeeeee als je serieus zo'n bekrompen denkwijze hebt, dan vind ik je echt zielig hoor!
Dus jij houdt maar van de muziek omdat het bij jou 'kleur' hoort??
Waarschuw beheerder
donateur
Stamp lover 26 augustus 2003 18:24
FUCK R&B

R&B is voor NIGGERS

en daarom draaien Darkraver & Bass-D & King Matthew, hardcore :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
r&b is wel voor nergers en voor wickers zie hoe ze in die clips
met hun hande aan ut zwaai zijn en met hun gouwe kettings en vertaal zo'n nummer iz gaat egt helemaal nergens over. HARDCORE 4 LIFE !!!
Waarschuw beheerder
donateur
All my life

K-ci and jojo

Baby, Ooh, I'm so glad
I will never find another lover
Sweeter than you, sweeter than you
And I will never find another lover
More precious than you
More precious than you

Girl you are
Close to me, just like my mother
Close to me, just like my father
Close to me, just like my sister
Close to me, just like my brother

You are the only one, you're my everything
And for you this song I sing, and

All my life I prayed for someone like you
And I thank God that I
That I finally found you, baby
And I hope that you
Feel the same way too
Yes, I pray that you do love me too

I said, you're all that I'm thinking of, baby
Said I promise to never
Fall in love with a stranger
You're all I'm thinking of
I praise the Lord above
For sending me your love
I cherish every hug
I really love you so much, baby, baby, baby

You're all that I ever know
When you smile on my face
All I see is a glow
You turn my life around
You picked me up when I was down
When you smile my face glows
When you smile my face glows
And I hope that you
Feel the same way too
Yes I pray that you
Do love me too
And I thank God that I
That I finally found you, baby
Yes, I pray that you do love me too
-----------------------------------------------------------
vertaling
Liefje, ooh, ik ben zo blij
Ik vind nooit meer een minnares
die liever is dan jij, liever dan jij
en ik vind nooit meer een minnares
die dierbaarder is dan jij,
dierbaarder dan jij

Meisje je bent
me zo nabij, net als m'n moeder
me zo nabij, net als m'n vader
me zo nabij, net als m'n zus
me zo nabij, net als m'n broer

Je bent de ware, m'n alles
en voor jou zing ik dit lied

M'n hele leven heb ik op iemand als jij gehoopt
en ik dank God dat ik
je dan eindelijk heb gevonden, liefje
en ik hoop dat jij
voor mij hetzelfde voelt,
Ja, ik hoop dat jij ook van mij houdt

Ik zei dat ik alleen maar aan jou denk, liefje
zei dat ik beloof om nooit
verliefd te worden op een ander,
Ik denk alleen maar aan jou
en dank de Heer
dat Hij mij jouw liefde heeft toegezonden,
Ik koester iedere omhelzing
omdat ik echt heel veel van je hou

Je bent alles wat ik ooit zal weten
als je tegen me glimlacht
zie ik alleen maar een gloed,
Je zet m'n leven op z'n kop
en beurde me op als ik verdrietig was,
als je glimlacht gloeit m'n gezicht,
Je beurde me op toen ik verdrietig was,
als je glimlacht gloeit m'n gezicht,
Je beurde me op toen ik verdrietig was
en ik hoop dat jij
het zo hetzelfde voelt,
Ja, ik hoop dat jij
ook van mij houdt,
en ik dank God dat ik
je dan eindelijk heb gevonden,
Ja, ik hoop dat jij ook echt van mij houdt

Adicted to HARDCORE 27 augustus 2003 13:08
r&b is wel voor nergers en voor wickers zie hoe ze in die clips met hun hande aan ut zwaai zijn en met hun gouwe kettingsen vertaal zo'n nummer iz gaat egt helemaal nergens over.

en inderdaad het gaat ook nergens over :s
De tekst gaat alleen maar over gouden kettingen en ze zwaaien de hele tijd hun handen in de lucht :vaag:

Bovendien is dit BIJV. een nummer dat alleen maar voor negers is gemaakt ... :| :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heel ollie
gaa iz naar zo'n clip kijke zie je alleen maar zwaaiende hande en een paar yo yo ers die zich helemaal de man voele nouw heb je ook weer zo'n nummer en de hele tijd zit er zo'n wijf te zinge oohw oohw what the fuck moet dat voorstelle dan. UT GAAT GEWOON NERGENS OVER!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oLliE Roeleeeeerdddddd whahahaha (Y)(Y)(Y)

Stamp lover 26 augustus 2003 18:24
FUCK R&B

R&B is voor NIGGERS

Stamp blondje of wat je naam ook is, wat loop jij nou uit je nek te lullen!!MissCarmen.N­L heeft groot gelijk dus jij luisterd alleen maar naar Hardcore omdat het voor mensen is van jou kleur!!Sins wanneer heeft een muziek soort ook een soort kleur!!!!!!!!!!!:S

Ok, ik geef je gelijk dat donkere mensen beter kunnen dansen op R&B 8) maar dan kunnen blanken toch net zoveel lol hebben :d

En Adicted to HARDCORE--) jij hebt nog nooit naar echte R&B geluisterd er staat boven jou een vertaling en dan zeg je het nog, voor de duidelijkheid wat jij bedoeld is HIPHOP en R&B gaat meestal over liefde!!! trouwens dat met goude kettingen en zwaaide handen enzoo..:S is hun stijl gewoon!!En dat is net zoiets als zonnebrillen, hakkuhh bij gabbers!!Iedereen zijn eigen dans stijl,TOCH!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die style bevalt mij gewoon niet en dat iz bij meer mense hier op party flock zo. En alz dat je style moet zijn dat ge yo yo en wazzup nikker en al dat soort domme gelul dan vint ik die gene maar diep triest!!!
ene zonnebrille voor gabbers wat iz dat nouw weer voor achtelijk gelul iedereen draagt een zonnebril. maxi's en hakkuh dat iz voor gabbers!!

Waarschuw beheerder
Ja lekker belangrijk bij meer mensen op PF niet bij iedereen dus :D

En ik denk dat JIJ al helemaal geen recht van spreken hebt om te zeggen dat bepaalde groeperingen diep triest zijn, want je argumenten zijn echt geen ruk waard Jongeman!
Waarschuw beheerder
Alsof hardcore nummers zulke intelligente teksten hebben....

1. Poing poing
2. Your mother sucks cock in hell

Ga zo maar door... dus dat de teksten nergens op slaan is gelul...

En t meeste wat je hoort is ook.... HAKKUH... Fuck this.. fuck that... gimme a bass..

Super teksten hoor.... :S

Waarschuw beheerder
Whahaha Thnx Mop!!!!

Yourrr RulezzZZZZZ :d
Waarschuw beheerder
denk niet dat het er gezelliger op word als hier die R&B-freaks bij komen

hardcore 4 life!

Waarschuw beheerder
Nee aan zulke meiden als jou hebben we wat?????

whahahahahaha -------> NOT

SchuDDuH RulezZzz :p ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk niet dat het er gezelliger op word als hier die Lonsdale-Sluts bij komen

R&B 4 life!
Waarschuw beheerder
Nee, jullie "hardcore freaks" zijn pas gezellig... :S

My god, wat een bekrompenheid weer... ook wel opvallend door wie het meest wordt gezeken. Hardcore heeft al helemaal weinig diepgang, alleen een bass en melodie... het klinkt alleen super goed. Dus ben wat dat betreft wel eens met Sir Kenny.

Hokjesgeest... :bah:
Waarschuw beheerder
whaha wat een zielige boel hierzo:S
het is maar een muziek style... gewoon lekker relaxd!! en is noh voor niggers:S
met da shit muziek van jullie hardcore is alleen maar kengKeNgkEng:S kan je nie eens op chillen met tekst erbij enzow:S wat maakt t nou weer uit... je hebt hier togh ook waar je uit kan kiezen 2step/garage...past er ook nie egh bij mwja.. R&B (Y) :D...
Waarschuw beheerder
MissCarmen.NL 27 augustus 2003 18:56
Nee aan zulke meiden als jou hebben we wat?????

whahahahahaha -------> NOT

SchuDDuH RulezZzz<-------

Kijk met jou kan ik praten!!!Geheheheheh­he 8)

Jongens al dat gezeik over muziek en ras!!!het gaat helemaal nergens over. Laat iedereen gewoon lekker luisteren wat ze leuk vinden!!!En daar hoef je niet een bepaalde "KLEUR" voor te hebben!!!
Waarschuw beheerder
donateur
R&B hoort er gewoon niet bij hier;D
Dit is een Dance site en geen "schudden" site!!!

overigens heb ik zelf ook een SCHIJTHEKEL aan R&B!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
R&B sucks...

niets meer aan toe te voegen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Adicted to HARDCORE 27 augustus 2003 13:59
heel ollie
gaa iz naar zo'n clip kijke zie je alleen maar zwaaiende hande en een paar yo yo ers die zich helemaal de man voele nouw heb je ook weer zo'n nummer en de hele tijd zit er zo'n wijf te zinge oohw oohw what the fuck moet dat voorstelle dan. UT GAAT GEWOON NERGENS OVER!laatste aanpassing: 27 augustus 2003 14:10

Tja, als je alleen naar HIPHOP clips kijkt, geef ik je misschien groot gelijk ;) R&B staat namelijk voor rhythm & blues... en daar worden toch heel andere clips bij vertoond. Tot nu toe heb ik weinig r&b clips gezien waar ze met hun gouden kettingen hun armen zitten te zwaaien :vaag:

Net als commerciele hardcore, heb je ook commerciele R&B; denk jij dat de gemiddelde r&b liefhebber zit te wachten op top40 hitjes? :S Big Brovaz :bah:

R&B staat meer voor gevoelsnummers zoals bijv. dat nummer dat ik hierboven heb vertaald voor je. Tuurlijk zijn er crappy r&b nummers maar je kan me niet vertellen dat alle hardcore nummers helemaal te gek zijn :S

BlackBeauty 27 augustus 2003 14:57
oLliE Roeleeeeerdddddd whahahaha

(F) thnx you ;)

lonsdale bitch 27 augustus 2003 18:44
denk niet dat het er gezelliger op word als hier die R&B-freaks bij komen

hardcore 4 life!

Pfff... gaan we weer met dat hokjes-plaatsing idee :S Tegenwoordig mag je natuurlijk maar naar
1 muziekstroming luisteren :vaag:

Dus omdat ik naar r&b luister, mag ik me niet meer mengen in de house-scene? :| Het zou wel heel bekrompen zijn om te denken dat mensen die naar meerdere muziekstijlen luisteren, ongezellig kunnen zijn :| Stel je maar voor, dat ik kan genieten van techno op een feest & onderweg naar huis r&b ga luisteren... dat kan natuurlijk niet :S

en oh ja, hardcore is voor blanke mensen & r&b voor negers :vaag: :S

gelukkig heeft hardcore weinig gesampeled van de hiphop... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
R&B ? Geef mij maar muziek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rapping bullshit

Waarschuw beheerder
als ik ergens goed van in slaap kan vallen dan is het wel R&B
Artiest Kokka
Waarschuw beheerder
r & b kan wel goed zijn vooral de oude r & b van de jaren 70 zoals bij voorbeeld marvin gay.
en je moet ook niet vergeten als er geen r & b was geweest er ook geen hip hop muziek was en dus ook geen dance muziek. want waar stampt de dance muziek hetb grootste gedeelte van af?????????? juist van de r & b.

Waarschuw beheerder
ja maar daarom val ik er nog wel van in slaap
meer pit in de hit
Waarschuw beheerder
jullie luisteren toch zekers wel naar andere muziek dan alleen party/house muziek...soms moet ik toch echt iets wat meer CHILL aan mijn hoofd... of benk nu GEK?
:/

Waarschuw beheerder
Ik hou van rap r&b rock en van hardstyle groove hardcore ik vind alle muziek wel oke. Zo kun je naar verschillende feesten gaan en het is best grappig hoe verschillend het publiek is en toch helemaal opgaat in de muziek. Voor de rest maakt het me allemaal niet uit, ik vermaak me toch wel! En overal loopt wat moois rond!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind R&B wel lekker hoor, niet om voor uit te gaan ,maar als ik ff rustig op em bed wil liggen (Y)
en dat het nvoor negers is slaat nergens op
Waarschuw beheerder
hahahahaha
R&B heeft geen zinnige teksten????
harcore,trance enz heeft helemaal geen teksten!!!!????

Ik vind dat je je muziekvoorkeur wel moet kunnen vermelden, ik hou nl van beide muzieksoorten!!
en we gaan toch niet racistisch doen hier ten op zichte van de buitenlanders??????
Waarschuw beheerder
vindt overigens niet dat er een agenda enz moet komen voor R&B. daar zijn genoeg andere sites voor. maar je voorkeur moet je wel kunnen vermelden......

Waarschuw beheerder
dacht dat de gemiddelde jongere van nu tog wel wat ruim denkerder was :S moet je al die reactie's nou eens lezen, dat gaat tog werkelijk nergens over??!! MuSiC RuLeZZZ ;-)

Waarschuw beheerder
R&B hoort niet thuis op deze site :bah:

opsoutuh!

Waarschuw beheerder
donateur
FUCK R&B

Waarschuw beheerder
tja dit is een dance forum...dan kan je er ook wel meteen hardrock, klassiek of country bijgooien:-s 2 step / garage kan je tenminste nog als dance opvatten...je moet ergens een grens trekken lijkt me:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat zijn sommige mensen zielig hier. Als er hier mensen zijn die van R&B houden laat ze en als er mensen zijn die alleen maar van dat hardcore houden laat hun ook met rust.
O'ja nog iets R&B is niet voor Niggers maar voor iedereen net zoals Hardcore!! En noem ze geen Niggers maar donkere mensen OK???? We noemen blanken mensen toch ook geen Bleekscheten!! Het slaat echt nergens op. Muziek blijft muziek. If you like or NOT
Waarschuw beheerder
donateur
idd al dat gezeik altijd.. alsof iedereen van pf die naar dancefeesten gaat ALLEEN maar de hele tijd altijd naar dance luistert. lekker met je vriend(in) op de bank en een lekker cd''tje van dj weet ik veel dr in... dat gaat er bij mij niet in.

en dat je r&b hier kan toevoegen als favo muziekstijl is toch niets mis mee? alsof iedereen die zich hier inschrijft per se van dance moet houden?

(als ik schrijf dance, bedoel ik dus alle vormen daarvan)
Waarschuw beheerder
jesus wat een hokjes mentaliteit weer hier zeg!!! ik hou persoonlijk ook 10x nix maar goed das mijn menig!!! en zo heeft iedereen hierover wel ze eigen mening...
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt hier trouwens ook een voetbalforum

what the fuck heeft voetbal dan met dance te maken???

Waarschuw beheerder
R&B Is Gewoon De BESTE Muziek Die Er Is!!
Waarschuw beheerder
donateur
nou das wel een beetje overdreven :)
Waarschuw beheerder
donateur
zulk soort achterlijke antwoorden: :kots:

Waarschuw beheerder
:D lig wel in een scheur om de korte maar krachtige opmerkingen hier!
Ik hield vroeger alleen van r&b, nou ook van dancemuziek... Je zal zien dat binnen 10-15 jaar r&b en dancemuziek veel dichter bij elkaar komen te staan. Voorbeeld: P.Diddy ft. Kelis - Let's get ill (Deepdish remix). P. Diddy heeft zelf meegewerkt om een dancemix van zijn nummer te maken. ID&T Radio (DANCEMUSIC ONLY, zegt een zwaar met engels doorbakken stem)draait regelmatig nummers van Lucy Pearl, Angie Stone. Ook dit valt onder R&B!
Ik begrijp dat mensen R&B niet kunnen uitstaan (al zouden ze niet exact r&b en hiphop etc. uit elkaar kunnen houden maar dat ter zijde), maar probeer nou niet alleen in hokjes te denken... Zou de wereld een stuk minder ingewikkeld maken ;)

Waarschuw beheerder
Gio 22 juli 2003 18:46
Ik zag net staan dat je R&B toe kan voegen aan favoriete muziekstylen...

Ik persoonlijk vind dat niet passen op een DANCE site.... hoe lang moeten we wachten tot je jazz en gothic muziek kunnen toevoegen?

Natuurlijk zijn er mensen die van deze muziek houden, ieder zijn smaak uiteraard.... maar dat je het hier kan toevoegen vind ik een beetjhe raar, wat jullie?

ik vind het ook echt ongelofelijke baggermuzak, maar dat neemt niet weg dat het niet bij de favoriete muziekstijlen kan staan. ik vind sowieso dat alle muziekstijlen erbij moeten staan.

ik kan ook nergens terugvinden, dat dit alleen een dancesite is. het is misschien wel zo iedereen hier van een of andere dance-stroming houdt en dat er bijna alleen maar dancefeesten in de agenda staan, maar waarom zou het niet voor alle muziekstromingen kunnen zijn? dan komen er misschien eens wat andere discussies dan alleen maar hardstyle vs hardcore enzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je niet snap dat dit een dance site is, dan snap ik het ook niet meer..:s dance: een verzamelnaam voor alle elecktronische dans bare muziek... Net zoals Urban een verzamelnaam is voor hip-hop en R&b en dat soort stijlen....

Het gaat er noiet om hoe leuk/geod/slecht/neg­er-achtig R&B is, maar dat het hier niet past..:)

Waarschuw beheerder
Je zou het toch wel gewoon als stijl op kunnen geven? Natuurlijk, het is een dancewebsite je moet het tot muziekstijlen houden en er geen feesten o.i.d. opzetten! Zou hetzelfde zijn als partypeeps2000.com voortaan dancefeesten in hun agenda zetten. Maar er is niks mis mee als je op PF voor je smaak uit kan komen ;)
Werkzaam bij Poseidon-Events
Waarschuw beheerder
BR kokka !! , dat is dus echt grote onzin wat jij daar zegt !!

Hardcore Is A Way Of Life !!

Artiest {SHOWLIST artist 6296, 1394}
Waarschuw beheerder
R & B = geen dance
Waarschuw beheerder
'welcome to death row'

leuk voorbeeld van zo een klasiek hardcore nr, wat toch echt de opening zin is van "the cronic" van dr Dre

zo was ik een tijdje terug op HR en toen viel het me op dat een heel nr van Nas ongeveer gemixt was in een HC plaat, :)
alleen op een manier dat het niet meer echt rap was, maar meer losse texten, goed nr btw :)

en Chosen Paradise,

ook leuk om mee te delen,
Def P heb weleens ge-mc-ed op HC feesten
(okay, ver van R&B maar toch "Nikker muziek"

maar goed, dat wou ik alleen ff mee delen.

Waarschuw beheerder
Ik vind R&B ook niks, de nieuwe hiphop ook niet eigenlijk.
Maar Oldschool Hiphop :respect:

Waarschuw beheerder
Hip-hop roeleerd! :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ZIJN JULLIE DOM OFZO??!?!?

R&B ZUIGT, EN NIET ZO'N EEN KLEIN BEETJE OOK!!!

En voor iedereen die het wel goed vindt:

GET THE FUCK OUT OF HERE!!!!!

Waarschuw beheerder
hou van hip-hop dus ik mag lekker wel blijven :9

En voor iedereen die het wel goed vindt:

GET THE FUCK OUT OF HERE!!!!!

maar er zijn ook mensen die van RnB houden EN van dancemuziek...d'oh

Waarschuw beheerder
whoow ik ga hier voor de keuze van mn leven staan... of van dance EN r&b houden en hier op PF blijven of weggaan... Het is maar goed dat dit een vrij land is ;)
Waarschuw beheerder
Everybody who wants to get mellow , you can turn around and get the fuck out of here allright !!

:-)

Hardcore Is A Way Of Life !!

Waarschuw beheerder
Niet te geloven zeg, dat men zich er nog steeds zo druk om kan maken dat er een R&B topic is en dat sommigen het nog leuk vinden ook, schandalig gewoon :O

DFC heeft plannen om een reggae flava techno en drum & bass feest te geven. Met in de chill out met een dancehall reggae DJ. Maar dat is waarschijnlijk ook te relaxed voor mensen om aan te kunnen.

Jah man ;p