Partyflock

Forumonderwerp · 621113
6657x bekeken
Waarschuw beheerder
Zijn er nog meer hier op PF ?

Ik doe de offiersopleiding bij het Korps Mariniers
Waarschuw beheerder
AL 2... Dat schiet op ;)
Waarschuw beheerder
hoe vind je dat zo snel ?

Waarschuw beheerder
Ex-militair
Waarschuw beheerder
hier :) doe nu studie word betaald door defensie .. straks weer terug
Waarschuw beheerder
2 maten van me zijn allebei net korporaal geworden bij het korps mariniers en zijn beiden net naar Irak...

Waarschuw beheerder
Hey graspolletje :9
Waarschuw beheerder
Ja hier present. Eerste Luitenant Koninklijke Luchtmacht, functie: hoofd squadron staf bureau en dat wil zeggen: de hele dag geen hol uitvoeren op je kantoor.

ladyklenne (k) = KLu
Summerqueen = KL
Waarschuw beheerder
Er moeten meer vrouwen bij defensie... helaas worden die bij ons niet toegelaten :'(
Waarschuw beheerder
i know what u mean stampgast
Waarschuw beheerder
Bij de KLu werken trouwens wel veel mooie vrouwen. Vrouwen in uniform zijn lekker...

Waarschuw beheerder
<=== KMar :P:P:P volges mijnooit zo geliefd bij andere krijgsmachtdelen....­dat idee krijg k soms ;) (waarom eigelijk????)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
whaha ik wou iets met helikopters gaan doen, maar wil niet meer naar de havo enzo.. anders hak denk ook wel een pakje enzo..

hoe ik die zo snel vond? van hun wist ik t hihi
Waarschuw beheerder
..::Bugged Out!::.. @ BLANES t/m 7AUG, met de KLu nooit gezeik... Het is altijd de KL die denkt dat ze ons wel aan kunnen.

Maar goed, het zijn wel collega's en we hebben wel respect voor elkaar of niet landkneuzen ? ;)
Waarschuw beheerder
is goed hoor visstick :D
Waarschuw beheerder
Zonder het Helden Korps durven jullie niet eens aan land. Maar goed..

Waarschuw beheerder
Leger je heb er niks aan!
Waarschuw beheerder
En van anabole word je impotent :D

Waarschuw beheerder
muwhahahah helden korps hahaha lol...wie moet er altijd met wie mee op oefening ?
wie gaan er altijd het merendeels op uitzending als eerst..wie was er als eerst in afghanistan,wie was er altijd als eerst in bosnie...en kosovo en macedonie...ja wie wie wie wie roept u maar geen visticks...wie staan er hoger aangeschreven kwa uitzendingen en oefeningen...wie heeft het meest respect verdiend bij de hele KL ja wie wie LMBL en KCT,want die moeten altijd het vuile werk op knappen :jaja:

Waarschuw beheerder
Hier ikke ex militair!
Artiest {SHOWLIST artist 41177, 37500}
Waarschuw beheerder
ex-militair 101 tankbat toen nog Soesterberg nu Seedorf..

Uitzending Sfor 1, 101(nl)mechbat, december 96 tot juni 97 Sisava, Bosnie.
Waarschuw beheerder
-C4-, de mensen die ze het beste kunnen missen sturen ze als eerste (hi hi)

Maareh... Wij zijn er voor de speciale operaties die wat moeilijker zijn en wat meer van de soldaat vergen. Maar dit is een eindeloze en eeuwenoude discussie...

We zijn collega's en militairen zijn de hardst werkende ambtenaren die er zijn (y). Ik heb persoonlijk geen problemen met de KL.

Waarschuw beheerder
en kom niet aanzetten van wie zit er in irak wie is er na irhitrahia (of hoe je het ook schrijft)geweest want de keus stond uit LMBl en kct of visticks aangezien dat kct en lmbl alle opdrachten kreeg hebben ze voor devisticks gekozen omdat er daar behoorlijk wat irritatie is opgewekt omdat de visticksbijna nooit gingen ja aruba in de zon liggen en niks doen..nou jeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
101 tankbat...hihihi jeeeee 12 AT 8) klop klop tow is knocking on your door boemmmm hihihi

Waarschuw beheerder
marineirs voor speciale operaties die moelijker zijn dan de meeste soldaten euhm 104 kct en 11/12/13 lmbl..
jullie het 1 verk.pel. of het 2 verk.pl...wat is het?
Waarschuw beheerder
Welke opleiding is nou zwaarder dan ? Van een marinier of een comando ?

Waarschuw beheerder
hehehe niet van een marinier that's one thing for sure hehehe...LMBL boven de mariniers :D

Waarschuw beheerder
2 StampGast :vaag: Wat heb dat met het leger te maken, gebruiken jullie dat daar dan :D

Ik zeg het je toch... tuig is het daar. :xtc:

Welke opleiding is nou zwaarder dan ? Van een marinier of een comando ?

Da weet ik zelfs hahaha! Ik ken een gozer die heeft het gedaan vrat vroeger al sprinkhanen :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je ken lullen wat jullie visticks willen maar LMBL en KCT hebben altijd de meest risico operaties gehad jullie nooit never me nooit niet..hoe je het went of keert

Waarschuw beheerder
LMBL? KCT?

What the fuck dan?

Waarschuw beheerder
Lmbl en KCT rules :respect:

Waarschuw beheerder
Ja dat zal wel maar wat word ik er wijzer van?
Wat doen ze voor mij? Ken ik het gebruiken, eten? Wat doet het. Krijgen ze subsidie van de staat?
Waarschuw beheerder
bla bla bla.... -C4-, loop maar eens een dag met ons mee.. gna gna gna :devil:

Waarschuw beheerder
en dag met jullie heb ik al gedaan in noorwegen en schotland heb ze nooit zo zien huilen geen grap :)..oja en de 4 daagse hadden we een weddeschap afgesloten wie bij de eerste 3 zouden horen helaas mariniers ieder geval niet

Waarschuw beheerder
zit op dit moment in Bosië
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stampgast. Mijn oude sergeant is van het korps mariniers overgestapt naar het KCT. Het kct vergt meer van je. Als mijn studie straks achter de rug is en ik moet weer terug ga ik ook 3 maanden meelopen met de mariniers.

Is het niet zo dat mariniers er voor kunnen kiezen om ook KCT opgeleid te worden.. ? Want ik heb er genoeg zien komen en gaan nml :D

Waarschuw beheerder
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vragen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb te slechte ogen voor het echte werk, dus ik ben geen militair. misschien nog eens kijken bij de KMA na deze studie, maar gezien ze alles aan het ontslaan zijn zal dat ook wel weinig zoden aan de dijk zetten

Waarschuw beheerder
Jonges geef nou is antwoord, of zijn jullie op schietoefening?

Waarschuw beheerder
Antwoord op wat?

Waarschuw beheerder
LMBL? KCT?

Ja dat zal wel maar wat word ik er wijzer van?
Wat doen ze voor mij? Ken ik het gebruiken, eten? Wat doet het. Krijgen ze subsidie van de staat?

Waarschuw beheerder
LMBL= luchtmobiele brigade (rode baret)
KCT= Korps Commando Troepen (groene baret)

Haas: ze zijn best te eten hoor!

Waarschuw beheerder
Lachuh al die militairen.. dazz ook een vak. :s
Waarschuw beheerder
Heej stampgast, kan je me een beetje vertellen hoe die opleiding van jou eruit ziet. Ik zit er ook aan te denken om op den duur officier bij de mariniers te worden. Die baan van mij daar word ik echt zo lui en lamlendig van, moet weer wat actie in mijn leven hebben. De hele dag op een kantoor hangen is echt niks voor mij.

Waarschuw beheerder
dat het de zwaarste ambtenaren baan is zegt stampgast,...euh ik weet niet hoor maar dat komt waarschijnlijk doordat je nooit luisterd en je de wc moet boenen. Ken echt veel mensen die bij de lb zitten of hebben gezeten en die zijn het na 3 jaar zat want daar zodra ze bij hun oprationeel zijn zitten ze de hele dag alleen maar achter de playstation. Het enigste is langs de bevo gaan lvt spullen halen
Waarschuw beheerder
stampgast .. mensen die zo praten weten niet hoe het is om bij het Korps Mariniers, KCT of LMBL te zitten.

Deze mensen zitten nooit stil, constant trainen om in vorm te blijven.

Kan niet wachten totdat ik terug ga na mijn studie .. want ik word te dik hiero..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ex- militair blij dat ik er weg ben

2 the godfather: heb je dan zelf niet de disiplinne om op eigen kracht te gaan trainen?
of moet je er toe gedwongen worden om een stukje te lopen?
Waarschuw beheerder
Ik train normaal elke dag minimaal 1,5 uur (ook omdat ik Pancrasse erbij doe) enne... je bouwt er een goede conditie mee op.

Ik doe zelf de Officiers opleiding in en dat is natuurlijk ook veel uitgebreider dan de normale Mariniers opleiding.

Ik geef toe dat er best kneuzen bij het korps zitten maar dat zijn dan de lagere rangen.

Ik ben veel met mijn studie bezig en zit dus niet de hele dag op mijn luie reet bier te drinken. Maar dat geldt voor elk legeronderdeel waarbij je voor een noemenswaardige rang gaat.
Waarschuw beheerder
Grover ... jawel . Had het eerst te druk maar ga me vanaf 1 september weer helemaal suf trainen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeker eerst alles er af zuipen enzzz en dan na de vakantie weer een half jaar bezig zijn om 'y weer op orde te krijgen zeker?
Waarschuw beheerder
Een ambtenaar in een gemeentehuis drinkt koffie en gaat slapen. Een millitair drinkt af en toe een biertje en traint zijn lichaam.

Ieder zijn eigen...

Waarschuw beheerder
is gewoon allemaal een pot nat, want de visstick ken ik ook wel ja die komen altijd donderdag naar de skihut zuipen en opdruk wedstrijden houden. Het enigste wat leuk is zijn uitzendeingen, maarv dat doe je twee keer in je leven en dan heb je het gezien. Of wilde stamper of goppie zeggen dat ze al langer als 6 maanden van huis zijn geweest
Waarschuw beheerder
ben helaas zelf nooit door de keuring gekomen:S heb een zwak hart schijnt:s
Waarschuw beheerder
Ik wil niet eens langer dan 6 maanden van huis... 6 maanden is ook de max.
Waarschuw beheerder
Allemaal afschieten die gasten...dan hebben we eindelijk vrede op aarde :p

Waarschuw beheerder
nee stampipampie de vraag was ben je al van huis geweest en hoe lang
Waarschuw beheerder
Ik ben nog niet op uitzending geweest vanuit het korps. Maar wel toen ik gewoon bij de marine zat. Met de van Nes naar de Persische Golf 5,5 maanden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
6 maand bosnie..

Waarschuw beheerder
En wat doe je daar dan in bosnie? Voedsel uidelen? :vaag:
Waarschuw beheerder
Giga :kneus:, je houdt het geen dag vol in het leger.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
as je 't geen dag in 't leger kan volhouden moet 't wel heel erg met je gesteld zijn of je moet er gewoon apsoluut niet tegen kunnen om een hele dag niks te doen

Waarschuw beheerder
jammer stampgast... ex marinier. Joego and everything.. :p

Doe nou niet of je het heel zwaar hebt.. :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies, wand 't stelt geen ruk MEER voor tegen woordig is 't meer een kindercresh
Waarschuw beheerder
heb je ervaring dan super grover?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, anders zou ik 't niet zegge
Waarschuw beheerder
ok

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
't is al goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriendje is militair.
42 mechbrig in Seedorf..
Geloof SLA dattie is maar ik weet t niet cker..
Is met Sfor8 in 2000 naar Kosovo geweest (novi Travnik) Hij zou in november naar Afganistan gaan maar Kamp heeft t afgeblazen (gelukkig voor mij)

Waarschuw beheerder
yup alleen maar kinders daar :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ie al waneer ze daar dicht gaan in seedorf?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja bassie jij zit er in dat zecht toch al genoeg? ;p

Waarschuw beheerder
30 november 1981 (21 dus) jij
7 september 1979 (23 dus) ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Super grover dat weten ze nog niet...
mijn vriend gaat in maart de dienst uit, mar ik geloof dat ze nog een jaartje of anderhalf open blijven ofzo...
Ze zijn nu de hele zooi daar aan t renoveren dus ja...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sjhit betrapt nou maakt niet uit

maar nou effe de gemiddelde leeftijd

Waarschuw beheerder
19/20

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 fairytale aan 't renoveren? als ze dadelijk weg gaan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou effe eerlijk bassie
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik snap er ook niks van...
Ze zijn aan t schilderen enzo.. Vaag he??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach ja nog effe lekker geld verbrasse aan een verloren zaak
Waarschuw beheerder
donateur
idd ja...
net als met die fregatten die ze nog ff voor 1.3 miljard aan t opknappen zijn..
of waren t die chinooks? naja, ik weet t nie meer, slaat iig nergens op!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lang leve defensie!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Bla bla bla.... kindercresh

Je moet het natuurlijk wel goed schrijven...
Waarschuw beheerder
Maar ja... ieder zijn vak

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja heb nooit gezecht dat ik goed kon schrijven en ik heb 't over 't algemeen moet je je dus niet gelijk aan gesproken voelen er zijn inderdaad nog altijd een x aantal afdelingen waar 't wel normaal is no hard feelings
Waarschuw beheerder
we hebben tenminste werk he :) ik studeer nu .. ik weet dat ik me financieel geen zorgen hoef te maken .. en wat voor een ervaring heb jij bij defensie grover ? Want het klinkt als iemand die uit de keuring is geflikkerd.

Waarschuw beheerder
Bla bla bla.... kindercresh

Je moet het natuurlijk wel goed schrijven...

Schrijf jij dan ff officiersopleiding goed :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
had er na twee contracten schoon genoeg van. ik weet ook dat ik me financieel geen zorgen hoef te maken, daar heb ik defensie niet voor nodig.

p.s waarom voel je je zo aangesproken als jij 't wel naar je zin heb dan is 't toch goed, maar als je kijkt wat er de laatste jaren binnen komt en dan voornamenlijk bij de landmacht dat is alemaal gaaies er zitten maar weinigen tussen die in dienst gaan omdat ze 't echt willen en als je dat tegen spreekt dan lieg je
Waarschuw beheerder
Toen ik met een groep naar de Persische golf moest waren er mensen die zeiden dat ze liever thuis wouden blijven :D Die hadden ook niets in het leger te zoeken.

Waarschuw beheerder
Giga :kneus:, je houdt het geen dag vol in het leger

Nouuuu beetje ____/:P erbij en dan kan ik wel 3 dagen mee hoor :P

:slet:

En in de Persische golf hebben ze geen wouden. :xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 stampgast: dat bedoel ik nou met kindercresh van die gastjes die niet weten wat ze willen en dan maar in dienst gaan (en nou geen boze berichten wand ik heb 't dus niet over iedereen!!!)

Waarschuw beheerder
Foei grover....

kindercrèche tot daar aan toe maar wand kan niet hoor! :P

Waarschuw beheerder
NOu Defensie is leuk hoor voor een aantal jaar en idd leuke studiebeurs! Maar om nou te zeggen dat het werk zo uitdagend was? Sja als je niet wil nadenken wel, want bij Defensie wordt voor je gedacht!

Maar ik moet zeggen het was een toppie tijd!

Enne geen geldzorgen??? Dat geldt alleen als je gestudeerd hebt.

Niet gelezen dat Defensie structureel de BBT contracten niet verlengd of gewoon mensen per direct ontslaat?? Sja daar sta je dan: Wat is uw werkervaring??

Nou ashokken verven,glock schieten,4-tonner besturen,Lupa's smeren,Ligsleuven graven, etc... daar kun je niet echt veel mee he :S
Waarschuw beheerder
Super grover.. ik zat maar een beetje te dollen met je... No offence

Waarschuw beheerder
Wat is uw werkervaring??

Nou ashokken verven,glock schieten,4-tonner besturen,Lupa's smeren,Ligsleuven graven, etc... daar kun je niet echt veel mee he

zo hallo beetje krom of niet :/

defensie heeft ook nog bureau-baantjes
Monteurs
TD
infanteristen kunnen als ze door leren na de politie of beveiliging

Waarschuw beheerder
Ransaap! Jij mag mijn fort wel komen verdedigen! Pak ik je ff in een loopgraaf achterlangs :P

Waarschuw beheerder
Klopt maarruh die baantjes die jij als BBTér bekleedt zijn van een dermate niveau dat je in de burgermaatschappij gigantisch met je salaris keldert als je niet gestudeerd hebt.

TD=monteur

Om bij de de politie te kunnen heb je minimaal 3 vakken op mavo C nodig...de helft van de BBTérs heeft dat niet eens....

Beveiliging: sja als je er zin in hebt...

Kee de chauffeurs die hebben leuke ervaring als ze chauffeur willen worden en de juiste papieren hebben gehaald!

Ik zeg ook niet dat iedereen hetzelfde is, maar het gros wat op de kazerne zit denkt alleen aan nu en niet aan de toekomst!

Waarschuw beheerder
Wat dacht je van die gasten die jaren in Seedorf hebben gezeten, dikke belastingvrije auto, buitenland toelage etcetc en nu terug moeten naar Nederland??

Waarschuw beheerder
Zonder diploma is het tegenwoordig verdomme moeilijk om wat te vinden!

Maaruuu ff bij de topic.
Mijn vraag was serieus!! Wat doen ze/jullie daar in bosnie!

Vriend van mij is er nl ook geweest (monteur voor die wagens) en die vertelde dat ze hele dagen op de basis waren. Beetje drinken etc.
Hij heeft zelfs een waarschuwing gekregen voor te veel zuipen :vaag:

Waarschuw beheerder
2 can rule!

Nou patrouilles lopen etc...veiligheid waarborgen...

Waarschuw beheerder
vraag:
er reageerde hierboven iemand ergens op de spelling van een ander... en schrijft kort daarna:

wouden

whoehahahahahaha dazz pas tankvoer..
Waarschuw beheerder
donateur
Wat dacht je van die gasten die jaren in Seedorf hebben gezeten, dikke belastingvrije auto, buitenland toelage etcetc en nu terug moeten naar Nederland??

:-S Hier ook eentje.. Dat word echt lastig als je dan ineens vet minder gaat verdienen.. Maar bij Geldnet kom je aardig in de buurt.. Alleen beetje suffe baan...

Waarschuw beheerder
JEps me vriend zit bij de KMAR :)

Waarschuw beheerder
Ik heb ook in het leger gezeten en heb een toptijd gehad daarzo!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Special Forces USN (1996 - 1997)
Anti Terrorsquad USN (1997 - 1999)
Navy Seals - Urgent Fury (1999 - 2000)

[img]http://www.navyseals.com/community/articles/images/articles/521-3b.jpg[/img]
[img]http://www.navyseals.com/community/articles/images/articles/521-4b.jpg[/img]
[img cacheid=0012f1bf000b316840b11c231a001cbf97]http://www.navyseals.com/community/articles/images/articles/521-5b.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Bedankt voor het terughalen van mijn topic :D
Waarschuw beheerder
JAWS... je bent in nederland geboren e.d. .. vertel me dan hoe je bij de Navy Seals terrecht kwam ? Ik weet hoe de procedure daarvan is maar wil het checken omdat ik er nu niks van geloof .. sorry

Waarschuw beheerder
Ben 2 keer weg geweest, Balkan.
Waarschuw beheerder
Partyondude !! Lang niet gesproken !! tjeez leef jij ook nog ? :P
Waarschuw beheerder
DJ JAWS, ik geloof er niets van.

Iemand die niet in de states geboren is, kan geen seal worden.

Ten tweede... je bent niet breed genoeg om overtuigend over te komen.

Waarschuw beheerder
breed genoeg achter ze oren misschien?

Waarschuw beheerder
je bent niet breed genoeg om overtuigend over te komen

dacht dat je net zo slim was als een echte officier maar ja mariniers hé die snappen het niet allemaal
breedte heeft niks te maken met wat voor eenheid je zit speciaa;l of niet
het heeft te makenmet het intimideren van je vijand en het misleiden..niks met spieren zus en zo....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet maar iemand die

Special Forces USN (1996 - 1997)
Anti Terrorsquad USN (1997 - 1999)
Navy Seals - Urgent Fury (1999 - 2000)

in zijn cv heeft staan moet wel een stukje breder zijn. Ik weet dat het vooral om je mentale conditie gaat.. maar als je het zo ver schopt kom je er echt gespierd uit..

en sowiezo... Kijk naar zijn partyverleden. Hoe kan je als Amerikaanse militair naar zo veel feesten zijn geweest.

En trouwens, zijn partyverleden is ook 1 grote opgeblazen zaak, want er staan een paar feesten tussen op de zelfde data die wel heel ver uit elkaar liggen.

Vage gast hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bullshit je kijkt teveel films ;)

Waarschuw beheerder
nah kijk naar mij..k heb nog meer dan hij gedaan ik ben toch ook niet iel :p:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb vroeger wel veel films gezien van het leger:yes: hoor ik er nu ook bij:)
Waarschuw beheerder
Ik kijk hele andere films :p :9

Waarschuw beheerder
hoor jij nu ook bij die dingen van die films dan? ;)
Waarschuw beheerder
ik reageerde op c4, maar ik had niet door dat je er al een reactie tussendoor had gegeven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou kijk vroeger keek ik zo een film:)en speelde het dan altijd na in de buurt:)Ging er afentoe hard aantoe:yes: inclusief martelen :)Daar deden we natuurlijk ook aan:)
Waarschuw beheerder
Paar weken geleden sollicitatieformulie­ren terug gestuurd gekregen voor de korps mariniers.....beetje jammer dus

Waarschuw beheerder
haha ja en als je nou bambi keek ofzo? was jij dan stampertje? :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat soort films maakte we een eigen versie van;) Bambi was al snel dood:yes:

Waarschuw beheerder
haha...david de kabouter :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil bij de Commando's maar daar kom je als meisje nie bij :@ tsssssss. Ga het bij de Landmacht proberen. :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Commando's dat zijn helemaal van die mietjes:D

Waarschuw beheerder
nee dat is dikke pret de landmacht...kom bij de KMar!!! :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, hier nog een militair, ben korporaal bij de verbindingsdienst...­..woepie :bounce:

:bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Dracu: waarom zijn het mietjes dan!!

Bugged Out: En waarom zou ik dan naar de KMar moeten....... :9

Waarschuw beheerder
veel geld voor weinig werk :p
Waarschuw beheerder
..::Bugged Out!::.., daar kan ik je geen ongelijk in geven :D

Waarschuw beheerder
tenzij ze met lumbl in aanraking komen dan hebben die blaauwe het zwaar en moeilijk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom kan je gvd niet als meisje bij de commando's :@

Waarschuw beheerder
whoehaha lumbl....hou asjeblieft op :p
als er een paar vies naar je kunnen kijken zijn hun et wel ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
euhm duitsland berge honhe..noorwegen...z­o wat waren ze zielig zeg der kmar
Waarschuw beheerder
waarom kan je gvd niet als meisje bij de commando's :@

Omdat ze daar niet de hele dag met hun uiterlijk en kleding bezig zijn :devil:

Waarschuw beheerder
-C4- ;) zonder ons kun je ook weinig beginnen hoor ;p
k ga lekker me bedje in moet morgen weer 12u lang zeer actief werk verrichten :p
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ze daar niet de hele dag met hun uiterlijk en kleding bezig zijn ;D

Hou je mond! :P

Waarschuw beheerder
daarom wilt de kmar ook zelfstandig worden jaa natuurlijk kunnen we niet zonder jullie ;)

Waarschuw beheerder
ehm kmar is al een apart onderdeel of bedoel je apart van de krijgsmacht af
ze wete zelf niet wat ze willen dan weer politie en dan weer militair :S
Waarschuw beheerder
donateur
Geeft nie hoor Stampgast! :P Maar heb je er ook een serieus antw op! ;P
Waarschuw beheerder
Meissie... Het is o.a. traditie en aan de andere kant zijn er mensen die beweren dat vrouwen dat lichamelijk niet aankunnen.

Het is bullshit maar ik heb het ook niet bedacht. In het Korps komen ook geen meiden en dat is best jammer. Dan zit je daar dag en nacht met allemaal jongens om je heen :s.

Maar ja... Misschien word jij de eerste G.I. Jane
Waarschuw beheerder
donateur
dat vrouwen dat lichamelijk niet aankunnen

Ja OK, zeggen ze idd, maar das echt bullshit.. :S Ik train ook 5 dagen in de week conditie en krachttraining dus jah :S

In het Korps komen ook geen meiden en dat is best jammer.

ojah bij de mariniers... :P
laatste aanpassing

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
ik zou dus eerst ook een opleiding bij de luchtmacht gaan doen, maar dat gaat niet door omdat ze zo graag willen bezuinigen bij defensie.

dus mot ik ff w8 totdat het weer beter gaat met de economie
Waarschuw beheerder
Er moet meer geld naar Defensie.. Bezuinig maar op de studiebeurs ( ff een rel veroorzaken o:) )

Waarschuw beheerder
jah das een goed idee, dan help ik wel mee.
Waarschuw beheerder
donateur
nou heb er 2 en half jaar in gezeten vond het lang zat verdient veels te weinig met dat loontje ken ik me feesten niet mee betalen

ja alleen als je een half jaar ben weggeweest
Waarschuw beheerder
Verdiende je te weinig ? Gôh.. ik ook :(

Waarschuw beheerder
ik werk op vliegbasis twenthe als vliegtuigmonteur, nog 6 weken en dan ben ik werkloos :(
Waarschuw beheerder
eej... wat ziet mijn oog.. Het Shadowlands Logo :respect:

Waarschuw beheerder
Ik ben Korporaal bij de Luchtmacht!!!!!!! dus ook militair!!!!!!! alleen wil sergeant worden maar dan moet ik naar de KMA in breda!!!
maar heb dan wel een BOT opleiding
Waarschuw beheerder
ik vond Tears of the Sun ook een vette film ;) (Y) :vaag:
Waarschuw beheerder
Die ken ik niet..

Waarschuw beheerder
Totaal 7 jaar:
[img]http://www.geocities.com/pentagon/9713/main/korps_g2.gif[/img]

waarvan 3 jaar:
[img]http://bbe.korpsmariniers.com/img/whatis5.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik werk bij de luchtmacht op vliegbasis Eindhoven.
Ik doe bewaking met mijn diensthond Marco.

[img]http://sc.groups.msn.com/tn/7D/71/ladyklenne/1/d.jpg[/img][img]http://sc.groups.msn.com/tn/7D/71/ladyklenne/1/15.jpg[/img][img]http://sc.groups.msn.com/tn/7D/71/ladyklenne/1/b2.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vriend van me zit nu in Irak. Kregen vandaag een kaartje van em. Was een beetje warm daar +/- 60 graden.
Waarschuw beheerder
60 graden C ?? Of 60 graden F ??

Waarschuw beheerder
Celsius natuurlijk!
lees je nooit de krant ofzo?
die watjes daar zitten weer eens te piepen
Waarschuw beheerder
Idd.. ze zijn niets gewend.. Ik lees altijd www.nu.nl

Waarschuw beheerder
Ik wil al een hele tijd op een kazerne gaan werken als kapster , ben militairen kapsels wel gewend dus dat moet lukken :)

Waarschuw beheerder
Ga er zelf maar es zitten, dan praat je wel anders denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar heb je het over ?

Waarschuw beheerder
Er is geen dienstplicht meer, dus iedereen die nu in het leger zit is daar op vrijwillige basis. Ze hebben er voor gekozen.
Vooral de jongeren die pas enkele jaren of nog korter deel uit maken van ons leger wisten dat ze naar elk gebied op de wereld uitgezonden konden worden. Daar kies je dus ook voor.
Ik heb zelf in de periode 1992-1993 in Cambodja gezeten (UNTAC). Daar was de temperatuur en het hele weer ook niet zoals we gewend zijn in ons kikkerlandje. Uiteraard waren we als mariniers getraind om onder extreme omstandigheden, zowel in extreme kou als in extreme hitte, ons werk te doen. Maar toch waren de omstandigheden in Cambodja weer anders dan waar we op getraind waren.
We hebben ons werk gedaan onder deze omstandigheden en we waren er trots dat we dit als lid van het Korps Mariniers mochten doen. En de klagers, die je er ook tussen had zitten, die hielden het niet vol.
Natuurlijk zaten we soms ook liever op de Antillen onder veel betere omstandigheden. Ik heb er ook gezeten en ik vond het meer een werkvakantie. Maar daarvoor zat ik niet bij het Korps.
En als ons iets werd opgedragen dan werd dat uitgevoerd met de grootst mogelijke perfectie. Dat was onze job en dat deden we dan ook.
Natuurlijk is 60 graden ontzettend heet voor mensen uit ons kikkerlandje. Maar als je de juiste instelling hebt en je verzorgd je goed en je kunt genoeg rusten dan is het best wel te doen.
Maar na een week al beginnen te klagen dat het zo heet is en dat je dat nooit zult volhouden is de verkeerde instelling. Dan heb je volgens mij het verkeerde beroep gekozen.

Waarschuw beheerder
Maar na een week al beginnen te klagen dat het zo heet is en dat je dat nooit zult volhouden is de verkeerde instelling. Dan heb je volgens mij het verkeerde beroep gekozen.

(Y)

tegenwoordig zitten er allemaal jongentjes en meissies die al lopen te klagen als het slecht weer is en ze worden nat als ze al 3 dagen in het grote dierenbos zitten.:/

Waarschuw beheerder
tegenwoordig zitten er allemaal jongentjes en meissies die al lopen te klagen als het slecht weer is en ze worden nat als ze al 3 dagen in het grote dierenbos zitten. :/

Laten we het allemaal vervangen door veel te veel. Er zijn er bij die wel de goede instelling hebben. Maar langzamerhand wordt dat een minderheid. :(
Je zou er een oorlog mee moeten winnen! :/

Waarschuw beheerder
IK bedoelde dat ik dat erg warm vind 60 graden celsius niet hij. Ik vind het wel dom dat mensen hun af gaan zitten zeiken.
En net zoals Daddy zegt:Laten we het "allemaal" vervangen door "veel te veel".

Lekker makkelijk he generaliseren!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zit bij de Kmar.. wachtmeester opleiding te vught. ik ben gelukkig bijna klaar!!!! :)
Waarschuw beheerder
ach militairen zijn toch allemaal homo's
Waarschuw beheerder
en ook dat nog allemaal in ontkenningsfase want dat is niet stoer.....
Waarschuw beheerder
owh sorry .. ik was even vergeten dat ik over dat soort humor bezat toen ik ook 15 was... sorry jongen ...

ow zit net even te kijken naar een aantal van je forumberichten ... echt totaal zonder inhoud .. ach als je er verder geen sociaal leven op nahoud .. mag je nog best een tijdje doorgaan om mensen homo te noemen hoor knulletje ..

veel plezier :) ik hou van jou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou schat dat wilde ik alleen maar horen lieverd en ben blij dat je ver van 15jr verheven voelt hoor mannetje....

Wens jou ook veel plezier Tijgerrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrr
Waarschuw beheerder
MAAK ME GEK !!! :KWIJL:
Waarschuw beheerder
Sorry ben geen militair

;-)

Waarschuw beheerder
Nou waterballonnetje , wat een LOZE opmerking, soms jaloers?? Militairen zijn namelijk :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen die op militairen :kwijl: -en zijn (Y) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou uuuhm, thx :P

Waarschuw beheerder
niet alleen het uiterlijk vertoon in die store camouflage en mooie uniformen is top , maar ook heb ik veel respect voor alles wat ze moeten doen, bivakeren, superveel leren en een geweldig doorzettingsvermogen­, ja ik vind het super.

complimenten aan de militairen hier

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je ;P

(K) :kusje: voor jou ;)
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
goed bezig schatje...
Waarschuw beheerder
Nee hoor niet jaloers heb OOK bij de scouting gezeten..

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
niet alleen het uiterlijk vertoon in die store camouflage en mooie uniformen is top , maar ook heb ik veel respect voor alles wat ze moeten doen, bivakeren, superveel leren en een geweldig doorzettingsvermogen­, ja ik vind het super.

complimenten aan de militairen hier

En mijn belangrijkste taak: Er voor Manon zijn wanneer me ze nodig heeft :kusje:
Waarschuw beheerder
:respect:Lady-X-Treme:respect:
van zulke vrouwen hou ik behalve heb ik die nog niet gevonden

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vrouwen dat lichamelijk niet aankunnen :yes:
muh pa heb er 12 jaar bij gezeten
muh ma heeft iets bij de marine gedaan 14 jaar
en muh zus is net door al de keuringen gekomen en moet nu af w8en
Waarschuw beheerder
Lady-X-Treme, ik krijg concurentie :kusje:

Waarschuw beheerder
jeetje wat heb ik gedaaaaaaaaan :D whahaha

THANK YOU THANK YOU :p
Waarschuw beheerder
Dat weet je best Manon :kusje:
Waarschuw beheerder
CHECK BELGIE ! geweldig ! zo hoort het ! tv belgie 1
Waarschuw beheerder
Ik zie sneeuw :(
Waarschuw beheerder
nu niet meer, moest door blesure opgeven, bij lmb, klein jaartje ,dan ga ik het weer proberen

Waarschuw beheerder
donateur
Blah :vaag:
Ik Oktober weer 3 weken naar Polen, woepie :S

Waarschuw beheerder
Sous-lieutenant
1ere Bataillon Etranger Parachutiste :D

Waarschuw beheerder
Matt , waarom ben jij nooit op acceptabele tijden online????:9
Waarschuw beheerder
Omdat ik overdag werk, en aan het einde van de middag en 's avonds zit ik veel met vrienden te ouwehoeren. Heb besloten om weer vaker op PF te komen aangezien ik jou erg mis. (f) :lief:
Waarschuw beheerder
he weiry bij welk onderdeel zit je dan ik moet ook in oktober naar polen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit bij 120RVC, verbindingen
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben voor de 2e keer bezig met de opleiding van t KCT in Roosendaal, paar maanden terug uitgevallen door een blessure met nog maar 5 weken ECO voor de boeg:(
zit op t moment weer in de VO week 2 en ga t nu uiteraard wel halen:)
Waarschuw beheerder
succes .. je kan het best.. misschien loop ik je met 5 jaar wel tegen het lijf :)
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik weet wel dat ik t ken, waar zit jij bij dan?

Waarschuw beheerder
nou die spieren zijn wel te zien :kwijl: dus dat moet lukken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn militair is bijna militair af..
Maart 2004 issie eindelijk terug uit Seedorf..

Lady-X-Treme, weet waar je t over hebt.. Hij moest donderdag ergens bij een beëdiging zijn in kerkrade, in zo'n netjes gala uniform ofzo... Dus ik haal m van t station :K :K WOEI lekker hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
nmah valt vies tegen als ik zo op m'n kzerne om me heen kijk
maar spierkracht heb je niet echt nodig voor de opleiding hoor, op dat vlak zou een vrouw t zelfs kunnen halen denk ik
het is meer mentaal werk, daar word je op afgetikt

Waarschuw beheerder
Fairytale ik weet er alles van :kwijl: :)
Waarschuw beheerder
ja dat kan wel heb je auto (opel tigra toch) zien staan in ede
ik zit bij 115 divvbdbedcie
Waarschuw beheerder
zit bij de KMAR: zal dus wel niet populair wezen hiero, boeiuh,,,, party on guys!!! and girls, cya greetz
Waarschuw beheerder
hehehe niet van een marinier that's one thing for sure hehehe...LMBL boven de mariniers

Absoluut!! :respect:
Waarschuw beheerder
terreur ik zat bij LMBL, 8 weken commando opgeleid .. zwaarste wat ik ooit gedaan heb. groot respect voor die lui .. maar niks voor mij.
nog een tijdje als intstructeur bij Schoolbataljon Assen gewerkt onder Kapt. Fundter de Beaugene ... en zit nu aan de studie voor 4 jaar in de nukubu maatschappij om daarna als officier aan het werk te gaan.
Waarschuw beheerder
was afgekeurd voor lmbl op me knieen
en nu zit ik dan maar bij de verbindingsdienst
en heb gelukkig alweer einde contract in maart
Waarschuw beheerder
Ik snap dat je dat gelukkig vind,

de verbindingsdienst is ook een slappe hap.. ;D
Waarschuw beheerder
donateur
de verbindingsdienst is ook een slappe hap..

LMBL niet dan? :devil:
Waarschuw beheerder
Moet ik daar op antwoorden... ;D ;D
Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
lmbl...ruleert, wie willen er altijd met lmbl mee op oefening roept u maar graspolletjes :jaja:
Waarschuw beheerder
ga 13 okt 3 weken met lmbl mee maar wil niet maar moet mee dus..............

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Gekkuhuis, nog welkom bij 106VBDbat ;P

Ik heb inderdaad een roeie Tigar (zie m'n profiel)

Ik ga ook vanaf 13 oktober t/m 31 oktober met die bloedblaartjes mee naar Polen, woepie :vaag:

Ach jah, weer lekker veel geld vangen voor het uit je neus vreten ;P

Waarschuw beheerder
krijg de tyfus leef je ook nog :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee man, dit is m'n geest die verdwaald is op PF :vaag: ;P
Waarschuw beheerder
Ja dank je al merk ik er helemaal niks van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: ?
Waarschuw beheerder
dat ik nou bij 106 vbdbat zit begrijp je??

Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp :bloos:
Ach ja, beter toch dat je er niks van merkt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit nu in bosnie SFOR14 geen ene flikker te doen hier :(

Waarschuw beheerder
donateur
Waar zit je precies?
Ik heb met SFOR 11 in Banja Luka gezeten en ga waarschijnlijk met SFOR 16 weer heen, weet alleen niet of ik weer in Banja kom en misschien gaan we wel naar Irak :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
zit nu in Bugojno.. lijkt hier net centerparks.. op zich wel relaxed, maar wel fucking saai.

als je met sfor 16 die kant op moet ben je mooi genaait!! kan je alle zooi hier opruimen.. want sfor 16 of 17 is waarschijnlijk de laatste maja.

ben 31 okt weer in NL gelukkig heb t egt gehad in dit geitenland..

Mazzel!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet ut dat we dan alles moeten opruimen, boeient, misschien gaan we niet eens en wordt het wel Irak, wat ik persoonlijk hoop :bounce:

En Bugojno is echt net center parks, maar toch vind ik ut een kut kamp :vaag:
Waarschuw beheerder
ben 2 keer uitzending misgelopen
en nu heb ik dus einde contract in maart
en ik hoef al helemaaal niet meer op uitzending

Waarschuw beheerder
2 keer vind ik nog vrij acceptable..

heb er zelf 5 mis gelopen :S
Waarschuw beheerder
ja maar hoelang contract had je dan?
ik maar 2 1/2 jaar
Waarschuw beheerder
donateur
kan je niet meer bijtekenen dan???

Bugojno is indd een kutkamp :kots:
Waarschuw beheerder
nee ik mag niet meer bijtekenen helaas
had misschien nog wel een jaartje extra willen zitten

Waarschuw beheerder
4 en een half jaar
Waarschuw beheerder
ja zie je heb je wel ff extra de tijd om op uitzending te gaan
Toen ik net bij de parate club kwam gingen ze net weg op uitzending

Waarschuw beheerder
enigste voordeel van LMBL was dat ik heel vaak op oefening ging naar overal en nergens :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag gelukkig wel bijtekenen.. ze vonden dat ik goed funcioneerde:S:S maar goed zal dan wel he.. word straks M109 chauf voor nog een jaartje xtra, dus denk dat het goed is..

Waarschuw beheerder
welke bataljon zat je? ik zat bij 12B
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit bij 11 afdra... jaah jongens ff allemaal lachen!!! alaaf lekker carnaval vieren.. zo hebbe we dat ook weer gehad :P

Waarschuw beheerder
oke het is geen LuchtMobiel, maar ook jullie moeten er ijn toch!?!
Waarschuw beheerder
donateur
wheheheh jullie zijn ZEKER blij met ons als jullie in de shit zitten!!! :D;)

Waarschuw beheerder
lumbl heeft ze eigen atlerie wel ;)
heb ook bij het 12de gezeten :)
Waarschuw beheerder
donateur
wheheh artillerie, je bedoelt de 84 en 120 MM ??
ben nu zelf voor mn uitzending opgeleid tot 120MM stuksbedienaar, is wel grappig.. maar vergeleken bij een M109 stelt het nix voor.. ;)

Waarschuw beheerder
LuchtMobiel is een zelfstandige eenheid, en werkt bijna niet samen 11 afdra! Dus,,,, jammer boy!
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat weet ik... maar ik heb er ook over als ECHT de pleuris uitbreekt.. zal niet snel gebeuren maar toch. Enige oefening waar ik aan mee heb gedaan waar LMB ook bij was was rinho drawsko in Polen vorig jaar. toen hadde we er nog wel 2 te pakken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit bij de KLu en wil over 2 jaar (als contract is beeindigd) naar de KMAR...
Waarschuw beheerder
met 42painf sfor 11 gedaan en vandaag te horen gekregen dat we in maart met lmb naar Irak gaan.. :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk gaat m'n oude buddy Van Dijk ook mee naar Irak
moet heel de LMB-opleiding nog doen en wordt dan para-nog-iets en dan in maart al naar Irak
supervaag verhaal idd, maar misschien kom ie hem nog tegen.
Waarschuw beheerder
Lekker warm daar... :s
Waarschuw beheerder
5 weken verlof :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
hey anti breezah bij de mortieren zag ik in je profiel, 11 afdra..... dan zien we je binnenkort wel weer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Matt, wanneer kom je eens terug? December of januari?

Waarschuw beheerder
Qua patet Orbis
Korps Mariniers heerst :respect:

Waarschuw beheerder
ja hij is nogsteeds niet terug :@

Waarschuw beheerder
waarom wil iedereen in het leger? voor de opleiding of gewoon het werk zelf ik ken verschillende gasten die in het leger zitten maar de helft daarvan wil niet eens uitgezonden worden Tja dan gaan de vraagtekens werken!

Waarschuw beheerder
Defensie biedt zekerheid.. Dat is de reden dat de meeste mensen het leger in willen/gaan.
Waarschuw beheerder
als je als militair niet eens op uitzending wilt vind ik je echt een fucking kneus!!
Zit er nu 5,5 jaar en heb echt een hekel aan die militiaren!! Of je moet gewoon een goeie reden hebben om niet te kunnen gaan...
En met oh ja joh? ben ik het eens.. defensie biedt wel zekerheid.. daarom blijf ik er ook.. maar nog een keer op uitzending?? Zeker wel!! Greetz
Waarschuw beheerder
he off-line.. wat bedoel je met je geziggie?? :D

Waarschuw beheerder
twas de tijd van me leven!
Waarschuw beheerder
Ik ga in Juli naar IRAK joepie

Eindelijk een keer op uitzending:yes:
Waarschuw beheerder
staat dat al vast dan?

Ik ga iig in maart.. :yes:
Waarschuw beheerder
JA als het goed is wel
hoor het morgen allemaal als we weer moeten beginnen

Want de 2e kamer had weer een half jaar verlengd en dat was vanaf juli t/m december

Waarschuw beheerder
hey Stampgast waar zit jij dan ergens?

En met de bovenstaande dames ben ik t wel eens hoor: de heren zijn wel yummie! Vooral de mijne hihi :D
En ze (sommige) kunnen wel verhalen vertellen cq verzinnen.. haha ;)

Waarschuw beheerder
defensie bied zekerheid

nou weinig zekerheid als er geen contracten meer worden verlengd :S

Waarschuw beheerder
Eerst is t puur een formaliteit en ineens is t wie in augustus nog moet bijtekenen heeft pech..
Waarschuw beheerder
Mijn contract loopt af in maart

Maar omdat ik nu op uitzending ga word hij wel verlengd:)

Met 2 jaar maak me nu geen zorgen meer

Waarschuw beheerder
lucky bastard ;)

mijne loopt nog 2jaar, tegen die tijd hebben ze vast wel weer mensjes nodig (hoop ik)

Waarschuw beheerder
luchtmacht vliegbasis leeuwarden 920 SQN.
F16 vliegtuigplaatwerker­.

mooie baan+heel veel mogelijkheden :)

Waarschuw beheerder
Off-Line (F.R.G.) zit je ook lumbl?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dj gbl is marinier.
hijs net terug (week of 4) uit irak..
hij zit in doorn..

Waarschuw beheerder
donateur
mijn broer is marinier hij is nu ff in nl maar vertrekt maandag weer met zn vriendin naar curacao (wonen daar nu voor een jaar)
Waarschuw beheerder
Ja ook een vriend van me zit bij de mariniers en gaat binnenkort naar Aruba voor 9 maanden
Waarschuw beheerder
MMMM. Nou heb ik een vraagje he, mijn vriend zit dus bij LMB. En nou heeft hij het dus ook altijd over die vissticks(mariniers)­. En nou heb ik een vriend die bij de mariniers zit. En die loopt altijd te zeiken over LMB.

Ik wil wel eens weten waarom de 1 beter is als de ander. Jullie hebben als het goed is allemaal hetzelfde doel en doen allemaal goed werk. Dus waarom nog steeds die eeuwenoude strijd tussen jullie??????
Waarschuw beheerder
Afgelopen zomer ook gesolliciteerd naar een baan bij Korps Mariniers maar kreeg mn sollicitatieformulie­ren weer terug gestuurd omdat ze niemand meer aannamen wegens bezuinigingen.

Mijn vraag: Worden er nu al weer nieuwe mensen aangenomen voor het Korps Mariniers?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee niet bij het Korps en niet bij de KL.

Duurt nog wel even. Het is een complete stoelendans en ieder voor zich bij defensie nu.

Eén op de 7 gaat eruit bij defensie. Zowel burger personeel als militair personeel.

Dus leuke baan ja, zekerheid nee!
Zeker bij het Korps is het moeilijk toekomst te maken, hou daar rekening mee, want anders zit je straks tegen je leeftijd en sta je op straat.

De KL en de KMAR bied meer zekerheid. De KLu spreek ik even niet over, want dat vind ik geen leger!
Met alle respect voor het werk wat ze daar doen, want dat doen ze goed, maar militairen....amper.
Het zijn in mijn ogen meer burgers in een uniform gehezen!
Ach ja ieder zijn eigen ding!
Waarschuw beheerder
donateur
MMMM. Nou heb ik een vraagje he, mijn vriend zit dus bij LMB. En nou heeft hij het dus ook altijd over die vissticks(mariniers)­. En nou heb ik een vriend die bij de mariniers zit. En die loopt altijd te zeiken over LMB.

Ik wil wel eens weten waarom de 1 beter is als de ander. Jullie hebben als het goed is allemaal hetzelfde doel en doen allemaal goed werk. Dus waarom nog steeds die eeuwenoude strijd tussen jullie??????

ik begrijp die strijd ook niet echt, zullen we ze maar een gedeelde 2 plaats geven?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat staat er op nummer 1 dan???????
Waarschuw beheerder
donateur
ik had ook gesoliciteerd...eind 2003 maar werd gebeld door iemand die over de solicitaties gaat en die had verteld dat er een 3e batteljon (hoe je het ook schrijft) zou komen en dat daar de opleidingen al voor gestart zijn maar dat uiteindelijk het batteljon niet door ging en ze dus met een overschot mensen zaten en daardoor zou er pas weer eind 2004 gesoliciteerd kunnen worden bij korps mariniers MAAR er was nog wel plaats bij de technische dienst maar daar vind ik geen drol aan

dus wachten tot eind 2004 :(
Waarschuw beheerder
donateur
Vergis je niet....technische dienst biedt wel betere papieren en vaak ook betere premies.

Technische specialisten hebben ook meer toekomst als ze later weer de burgermaatschappij in zouden gaan!
Waarschuw beheerder
En die technische specialisten kunnen ook veel makkelijker bijtekenen omdat het een sleutelfunctie is

Ze geven je een dure opleiding en daar willen ze natuurlijk wel gebruik van maken he
Waarschuw beheerder
En die technische specialisten kunnen ook veel makkelijker bijtekenen omdat het een sleutelfunctie is

Ze geven je een dure opleiding en daar willen ze natuurlijk wel gebruik van maken he
Waarschuw beheerder
Sorry foutje
Waarschuw beheerder
Heb je zeker gelijk in!

En zonder TD-ers houd de oorlog snel op hoor!

Ikzelf ben nu Gpc Inf bij het 12e, en infanterie is alles voor mij.

Ieder zo z'n ding. :respect:
Waarschuw beheerder
Net als me dorpsgenootje zit bij 43 painfcie
En dat is het voor hem

Nou je zou mij echt niet in het veld zien kruipen(af en toe nog wel)

Maar gewone oefeningen voor ons niet hoor
Waarschuw beheerder
ik begrijp die strijd ook niet echt, zullen we ze maar een gedeelde 2 plaats geven?laatste aanpassing: 9 januari 2004 17:42

PFFFFFFF alsof de KCT alles zijn!!
Waarschuw beheerder
niet dus!!
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Genie is ook aanwezig hier... 102 constr. Wezep
Waarschuw beheerder
donateur
PFFFFFFF alsof de KCT alles zijn!!
niet dus!!

zeker goudvis van beroep, lekker blijven happen;)
Waarschuw beheerder
doe maar vertellen allemaal, iedereen vind dat hij de beste is, bij het beste onderdeel, dat natuurlijk als enigste onmisbaar is.!!!!! ieder onderdeel hebben we nodig bij een oorlog anders hadden ze het al lang wegbezuinigd. of niet dan??? maken jullie nu maar lekker ruzie, dat kunnen we wel gebruiken als we met z'n allen in een oorlogsgebied zitten :P:P:P groeten van mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
elke eenheid heeft ze gebreken ook KCT ook het korps
en ook lumbl.
in het meeste gevallen als ze met ze 3 een oorlog gaan voeren.
kan je makelijk een klein land veroveren :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
zeg Retsjen zit jij bij Patje in de kom?
Hap-Hap-Hap
Waarschuw beheerder
donateur
alle gebreken van het KCT gaan meestal naar Schaarsbergen

Waarschuw beheerder
en die gebreken gaan weer naar de pinfbat
Waarschuw beheerder
donateur
ennuh...17e "Niet goed, wel gezellig"

Waarschuw beheerder
ermelo dat is pas gezellig :jaja:
1 keer ff langs geweest wat een wijven hehe
Waarschuw beheerder
donateur
En natuurlijk het oude 103 verkenning, zoals het vroeger was! Of niet Ceb@as?!

Helaas zijn het nu BVE'en geworden.

Waarschuw beheerder
103 heheh gekkuhuus..
luitenant bos :D
wachtmeester van der kamp
woestenburg
van der vaart
hehehe danny
gekkehuuuus
Waarschuw beheerder
donateur
En nog n militair

Richter 81mm mortieren / minimischutter bij 12 infbat luchtmobiel

17 maart naar irak..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
TDW marine :[
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Lichting 91-1 B)

Long time ago :$
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus Maus, das inderdaad een tijdje terug! 8)
Waarschuw beheerder
terror404 .. een van heutzje... goede zaak :D
Waarschuw beheerder
donateur
van heutz zeker goeie zaak!
zit bij de alfa, of beter gezegd JAVA-cie
Waarschuw beheerder
Als ik na mn studie weer teruggeplaatst word op de KMA zal ik eens langskomen .. heb 3,5 jaar in assen gezeten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Oké dan nou daar houd ik je aan. Ik zorg wel dat r n :bier: tje voor je klaar staat
Waarschuw beheerder
mijn vriendje was ook marinier :P
ben blij dat ie daar weg is ...hehe

wel jammer van het geld ;)
hahaha nee grapje
Waarschuw beheerder
donateur
Ben sinds vorige week net de dienst uit....... na 3 jaar Luchtmacht vond ik het wel welletjes geweest
Waarschuw beheerder
luchtmacht zijn geen militairen je hebt landmacht marine en ik durf het bijna niet te zeggen de marechausee de luchtmacht zijn gewoon burgers in een groen pak sippe bende daar van geeft acht of gedrachtscode hebben ze daar nooit gehoord
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben het zoals altijd met mij collega KL KPL retsjen eens luchtmacht... kluchtmacht so there :P
Waarschuw beheerder
het tinusch nog een paar weken en dan is het KPL1 voor jou :p ;) en jij moet nog ff w8en :P
Waarschuw beheerder
neej alsof ik ooit naar iemand ga luisteren die een halve meter kleiner is dan ik... ik luister toch ook niet naar jullie luit :D (owneej da's een smurf)
Waarschuw beheerder
beetje gelijk heb je maar -->citaat uit band of brothers: "we don't salute the man we salute the rank" ;) en net als jullie luit wat is hij had beter sportspier kunne worden nog een paar feiten:
mijn luit is tof de jouwe niet
mijn luit gaat jammergenoeg weg de jouwe jammergenoeg niet
rsc is een virale ketatoconjuctivitis
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
amen!!!!! o:)

maar mijn luit is tof en leuk dus HA

maaruh verbindingen boven alles
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
o:) deze keer krijg je wel gelijk o:)

en jou luit is niet tof en leuk maar basis en grappig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn luit is ook leuk en tof :/

sjeez... , wat een onderwerp :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Retsjen 10 maart 2004 23:33
luchtmacht zijn geen militairen je hebt landmacht marine en ik durf het bijna niet te zeggen de marechausee de luchtmacht zijn gewoon burgers in een groen pak sippe bende daar van geeft acht of gedrachtscode hebben ze daar nooit gehoordlaatste aanpassing: 10 maart 2004 23:35

Haha, weet je wat het mooie is? Landmachters e.d. liggen altijd met hun bek in het zand, en slapen in tenten als ze op oefening gaan. Luchtmacht daarentegen, zit altijd lekker warm binnen, gaan op oefening over de hele wereld, en slapen dan in een 5 sterren hotel :yes:....... Ook staat onze Luchtmacht wereld wijd zeer hoog aangeschreven, Amerika bijvoorbeeld, werkt maar wat graag met de RNLAF........ en jullie met jullie gedragscode en shit haha kom op zeg, je ziet dus al dat die code geen nut heeft.......jullie maar groeten de hele dag, en de Luchtmacht KPL's maar lekker ouwehoeren met Majoors zonder ook maar 1 keer te groeten e.d., en dan nog zet de Luchtmacht zeer professioneel werk neer, waar menig land jaloers op is ;)..........

Maar goed, ik ben geen militair meer dus........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is misschien wel zo maar aangezien retsjen en ik allebei bij de zelfde eenheid zitten van de verbindingsdienst en ik mijn tent al ongeveer een jaar niet uit de kast gehaald heb denk ik dat jou altijd bij de kachel en zand argument bij deze wel voor een overgroot deel ontkrachtigd zou moeten kunnen zijn....
over het groeten ik sta echt niet de hele dag te hakkenklappen en ik zit de laatste tijd geregeld tussen de majoors luitenants en nog erger volk dus..... NIET ZO HE
Waarschuw beheerder
wat tinusch zegt o:)
en off-line wat betreft het onderwerp heb je gelijk maar je moet toch wat he
ik wens bertuz een virale ketatoconjuctivitis toe is wel een geinige ziekte vooral als je piloot bent ofzo kijk maar in het woordenboek want je weet toch niet wat het betekend :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes:
Morgen naar Florida:p
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk: wij hebben mooi 2 en een halve week vrij van de baas IVM:
Kerato-conjunctivitis epidemica oftewel virale ketatoconjuctivitis
Waarschuw beheerder
donateur
luchtmacht zijn geen militairen
zeiden de mannen van de verbindingsdienst:frusty:
Waarschuw beheerder
En nog iemand van de verbindingsdienst zegt het nog een keertje
Waarschuw beheerder
het M I Landsmeer tinusch en ik zijn van 1 ciscoy jij dan?
Waarschuw beheerder
donateur
kom net uit Duitsland... Die Duitsers zijn echt harry's, met hun Pzh2000's
Waarschuw beheerder
Ach, die Duitse Fallschirmjäger, dát zijn pas figuren! (y) :D
Waarschuw beheerder
Jij bent er een van ciscoy en ik ben er een van 115 divvbdbedcie!!!

Zoals onze majoor altijd roept 115 kan alles!!!(not)
Waarschuw beheerder
iemand hier die een ricardo uit maarssen kent?!..
doet ook officiers opleiding d8 ik

Waarschuw beheerder
of het nu de verbindingsdienst is , luchtmobiel of iets anders , het is en blijft hetzelfde groene pak.
Waarschuw beheerder
:yes: daar ben ik het mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
maar de barret en opleiding is anders ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tinusch>> Allemaal mooie praatjes, maar als ik de post van jouw grote verbindings vriend bekijk, klopt het niet geheel met jouw verhaaltje........ je doet je best mijn post te 'ontkrachten' maar daarentegen moet je ook je 'verbindings vriendje' z'n post zien te ontkrachten, aangezien dat niet overeen komt met jouw argument op mijn post........

Verder moet ik eerlijk zeggen dat het 'in de zeik zetten van andere defensie onderdelen', zeer kinderachtig bij mij overkomt, aangezien we toch zullen moeten samenwerken om de democratie te waarborgen in deze harde wereld ;)......
Waarschuw beheerder
hoelang heb je daar over moeten nadenken?? wij lopen ook niet de hele dag te hakkenklappen maar we hebben wel onze regels als ik op een kazerne van de luchtmacht loop :
1 draagt niemand zijn baret
2 vrouwen hebben allemaal hun haren los
3 iedereen denkt dat ie Bruce almigty is (god dus)
4 als je iemand wat vraagt krijg je 99 van de 100 keer een dom antwoord
Waarschuw beheerder
owja en over dat laatste het 'in de zeik zetten van andere defensie onderdelen' zoals ik al eerder gezegt heb beschouwen wij defensiemensen de luchtmacht niet als een defensie onderdeel dus zetten we er ook geen in de "zeik"

Waarschuw beheerder
retsjen hoevaak heb jij met de KLU gewerkt?
het blijft nog steeds een onderdeel die je hard nodig hebt.
stel jij gaat naar afghanistan,dan ben jij echt wel blij dat je die gasten hebt ;)
denk daar maar ff overna
Waarschuw beheerder
in afganistan hadden we de amerikaanse luchtmacht :P die zeuren tenminste niet zo en hoevaak heb ik met de klu gewerkt??? nou de klu is een onderdeel van de staf 1 ge/nl korps er zitten daar dus vertegenwoordigers van de klu aangezien tinusch en ik (met mij nog vele andere) daar ook voor werken werk ik er dus iedere oefening mee over naged8 dus :P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je kan lang of kort lullen klu heb je nodig en hard ook ieder geval LUMBL kct en een klein beetje mariniers zijn blij met ze
Waarschuw beheerder
jaja we hebben ze nodig nu tevreden ;) maar dat betekend niet meteen dat ik ze als een volwaardig defensieonderdeel hoef te zien nog steeds zijn jullie tegenover de rest redelijk sip maarja zoals al eerder gezegt iedereen vind zijn eigen onderdeel/eenheid natuurlijk het beste uiteindelijk moeten we het toch met z'n allen doen of niet dan o:)

Waarschuw beheerder
donateur
"luchtmacht zijn geen militairen"
zeiden de mannen van de verbindingsdienst

En hier nog een verbindelaar die dat beaamt....

Ow en over
iedereen vind zijn eigen onderdeel/eenheid natuurlijk het beste

ben ik het niet mee eens, mijn eenheid bestaat nog maar voor +/- 3 maanden en dan gaan we naar een andere kazerne en een ander bataljon....
Dus mijn eenheid is zeker niet de beste, MEER ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Retjen>> Haha je klinkt haast racistisch man..... maar goed, duid weer op de afwezigheid van nodig IQ en je leeftijd........ blijft toch leuk die verhaaltjes van je, want is het nu echt zo belangerijk dat men een baret draagt, of dat vrouwen het haar goed hebben???? Nee dus, allemaal bijzaken, het gaat erom hoe het zooitje functioneerd, en de KLU staat heel erg hoog aangeschreven bij de UN, in tegenstelling tot Landmacht cq Marine....... En ook volgens de statistieken is de Luchtmacht gewoon het meest gebruikte en meest succesvolle onderdeel van Defensie....... en DAAR gaat het om, niet dat zielige gedoe over baretje dragen en die bullshit....... Op Vlb Twenthe is het zelf verboden om ten noorden van de korte baan een baret te dragen hehe (y):p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
na het lezen van bovenstaande (bertuz) is mijn Bruce Almighty theorie dus bevestigt

1 over IQ gesproken ik had je al gedeeltelijk gelijk gegeven maar aangezien je daar dus niet teveden mee bent duid dat op een nog lager IQ dan dat van mij (keb best een hoog IQ en EQ maar dat doet er nu niet toe :P)

2 over racistisch gesproken jij begint over mijn leeftijd en IQ dat ik volgens jou niet heb dat is dus ook een vorm van racicme

je kennis over defensie is ondanks je leeftijd die jij zeer belangrijk vind blijkbaar vrij laag niet alleen jou luchtmacht maar het hele nederlandse leger staat internationaal hoog aangeschreven de marine heeft zo'n beetje de beste schepen die er rondvaren tig landen kopen hun oorlogsschepen in nederland nieuw of gebruikt de landmacht word iedere keer gevraagt voor steun aan oorlogsgebieden en echt wel vaker dan dat de luchtmacht gevraagt word

maarja laat ik dan nu maar "weer" de verstandigste zijn want dat kun jij ondanks je leeftijd en IQ blijkbaar niet:
we moeten het met z'n allen doen KL KM KLU samen als er een wegvalt dan is het feest ik denk dat ik hier iedereen toch wel genoeg mee tegemoet ben gekomen zo niet dan hoor ik het graag natuurlijk

reply??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weirdy----> welke eenheid dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Retjen>> Nu heb je een aantal punten die in mijn vorige post stonden te niet gedaan, althans geprobeert........ maar nog lang niet alle punten die ik heb besproken........ als je in het vervolg iemand klem wilt lullen, zorg dan dat je elk aspect van zijn post te niet kunt doen;)............
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
praat je nu over jezelf??? ik heb namelijk geen antwoord op mijn nr3 gekregen je lult nu jezelf in een hoekje nr 4 klopt trouwens wel weer heel erg.

als je het hebt over het gedeelte waar je geen baret mag dragen?? dan is mijn antwoord jullie maken van de hele kazerne "ten noorden van de korte baan"
Waarschuw beheerder
hehe hier nog een tanker..
Waarschuw beheerder
goejemiddag boels
Waarschuw beheerder
goedemiddag Retsjen

Waarschuw beheerder
het is maar goed dat ieder zijn eigen onderdeel heeft , en ieder zijn eigen werk.

laten we dan niet elkaar lopen af zeiken.
Waarschuw beheerder
o:) :yes: voor deze keer dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben het wel met doldwaze buien eens, een tanker zou geen verbindingen kunnen doen, een luchtmachter geen landmacht werk en ik kan al helemaal geen tank rijden :yes: dusss.... iedereen heeft gewoon recht op z'n eigen eenheid...
(en dat uit mijn mond o:) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
klap klap klap ik ben trots op je tinusch ;) :P
Waarschuw beheerder
dank je dank je
Waarschuw beheerder
en nog steeds geen reply van bertuz :9
Waarschuw beheerder
Komt wel

Waarschuw beheerder
donateur
Retsjen, zeg maar Weiry hoor!!!!

Ik zit bij 120 Rayon Verbindings Compagnie
Waarschuw beheerder
Nog een verbindelaar is ons midden!!!

We zijn goed vertegenwoordigd
Waarschuw beheerder
het is uw taak verzin het maar
Waarschuw beheerder
4 verbindelare op een rij
Waarschuw beheerder
hey jongens kijk es wat ik gevonden heb in het defensiedossier van bertuz:

[img]http://forumspam.articblue.nl/user_related/fuckoff/images/0073.jpg[/img]

hey bertuz :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een verbindelaar is ons midden!!!
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik word ook opgeleid tot verbindingsmannetje, verbindingsspecialist wel te verstaan a.k.a. Communicatiespecialist
Waarschuw beheerder
goed bezig allemaal hoor.. (Y)

in het speciaal Tinusch (Y);)
Waarschuw beheerder
ha Terreur

jou heb ik zien lopen afgelopen week op isk kan dat?
Waarschuw beheerder
het tereur ik wist niet dat je zo aardig kon zijn ;):D welkom bij de club de KCT club oftewel

Korps Comunicatie Troepen :D ;) :9:P
Waarschuw beheerder
:yes: ik zit bij de Rear Support Commando's van 1cis
Waarschuw beheerder
ik niet ik zit bij headquarters netherlands van 1 cis maar dat wist je al he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jah klopt idd
lekker CQB-en met scherp
schieten met de P90 en de Shotgun
ubergeil
Waarschuw beheerder
donateur
Retsjen wanneer word ik ontgroent?

Waarschuw beheerder
ik zat bij de verbindingen 135 vbdcie als vsat bedienaar , maar tegenwoordig loop ik rond op schaarsbergen , op de staf van het schoolbat lumbl .

Waarschuw beheerder
ak-47 das pas ganz geil :kwijl:
Waarschuw beheerder
Hoelang is dat geleden dan dat je bij 135 zat?

135 is nu A-cie geworden van 101 cisbat
Waarschuw beheerder
101 cisbat het dochterkindje van 1 cisbat
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:......... ik ben nu wel klaar met het kinderachtige gedoe van sommigen 'figuren' hier ;)

Er moet toch iemand zo verstandig zijn........:p
Waarschuw beheerder
Zo kan je het zien ja

We gaan precies dezelfde dingen doen alleen hebben jullie een ander baretje
Waarschuw beheerder
daaaag bertuz ;)

titaan is wel lache als jullie nog alle problemen moeten krijgen die wij gehad hebben wens ik jullie veel succes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yep over kinderziektes gesproken volgens mij had titaan gewoon toen al last van virale ketatoconjuctivitis.... denk ik hoor
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
ik ben na terug komst van sfor 10 vertrokken naar luchtmobiel! ik heb zo ongeveer 4 jaar bij 135 gezeten.

binnen kort is er een reunie van 135.
Waarschuw beheerder
Mensen word helemaal sip hier van om 2 weken lang computerlessen te volgen op het verbindingsschooltje in ede

Helphelp!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ex lmb inf verk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k ben met de landmacht bezig.. ben r bijna.. mijn vriend s ook militair!! hy zit nu bosnie.. dus zoals k zie zijn r best wat militairen hiero..

Waarschuw beheerder
donateur
KMar
Waarschuw beheerder
Ik kan je vertellen wij als militairen hebben een hekel (ik in ieder geval wel) aan kmar

:P:P:P

:yes::yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik kan je vertellen wij als militairen hebben een hekel (ik in ieder geval wel) aan kmar

zeker
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
En met ze allen

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:­:yes::yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze hebben mijn scooter op de basis laten vernietigen zonder mijn toestemming. Heb er in december al aangifte van gedaan maar heb er nog steeds niks van gehoord. En KMAR probeert er elke zo'n leuk verhaal van te maken dat ik de schuldige ben en ze verdenken mij ervan dat ik de boel aan het oplichten ben.

Stelletje mongolen.

Waarschuw beheerder
Hmm kmar doet af en toe ook goede dingen...zoals helpen bij dat gezeik met de Arnhemse politie met die rel laatst... longlijers hadden alle videobanden vernietigd en kmar is wel ff op oorlogspad gegaan hoorde ik :devil:
Waarschuw beheerder
De Kmar zag laatst bij een kamer naast me een bord staan van ze dorp net zoals ik hier op foto heb en daar gaven ze hem een boete voor van 190 !!!!!!!!!!Euro

Waarschuw beheerder
:S triest!!!
Waarschuw beheerder
Ja beetje jammer daarom heb ik hem maar mee naar huis genomen .

Waarschuw beheerder
wat dacht je van kamer inspectie als je al paraat zit of je een klein kind ben

Waarschuw beheerder
slim van je!

hmm ach, wss hebben die gasten thuis niks te vertellen moet je dan maar denken...:/

Doen er ook nog mensen hier KMA verkort of heeft iemand dat gedaan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja das waar hehehhee

Waarschuw beheerder
;p
Waarschuw beheerder
Ik heb geen kamer in spectie bij mijn eenheid

Heb het 1 keer gehad en was inderdaad alsof je een klein kindje bent die ze kamer niet heb opgeruimd

Waarschuw beheerder
ben nu sinds 2maanden weg bij lmb en nu een nukubu tja bevalt wel en niet ????????
Waarschuw beheerder
waarom weer burger dan? einde contract of had je geen zin meer

Waarschuw beheerder
einde contract en veel gezeik gehad
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt stom, maar ik zie mezelf nu echt niet functioneren als nukubu... :S
Waarschuw beheerder
Daarvoor wilde ik op uitzending kon ik tenminste bijtekenen en zo makkelijk als nu zal ik in de burgermaatschappij echt niet me geld verdienen
Waarschuw beheerder
nee ik kan me ook geen leven als burger voorstellen

Waarschuw beheerder
is ook kut al dat aanpassen
en die sociale kneusjes en dat gelul over ja millitairen zijn homo,s !!!!!.......maarja soms heb je geen keus

Waarschuw beheerder
geheheh....
Nog effe en dan hoop ik ook geen burger meer te zijn... jammer alleen dat ik mijn vent niet es eindelijk legaal mag gaan afblaffen dan :devil:
Waarschuw beheerder
Wat dan ga je Kma doen of Kms?

Waarschuw beheerder
KMA..
dinsdag voorlichting etc.. zodra ik afgestudeerd ben (nog half jaartje) wil ik meteen door..dus binnenkort maar es keuringen en al die shit gehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel naar de kms, maar nu nog niet.... eerst wat meer ervaring op doen.. Heb nu nog niet het gevoel dat ik klaar ben voor een onderofficiers functie.

Waarschuw beheerder
alleen maar goed dat je dat nu al weet toch!! Lekker eerst even zelf je ding doen, onderofficier kun je later toch ook nog worden...

Heb er al bijna een managementstudie op zitten, hbo, en wil personeelsofficier worden, sluit aan bij mijn studie.. daarom begin ik meteen al op t KMA...
Waarschuw beheerder
Tot uw orders luitenant:P:P:P

En laat mij maar lekker sld 1 blijven of kpl worden leiding geven is niks voor mij!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wel voor mij.. zo'n afblaf functie zou ook wel wat voor mij zijn geheh, maar dat mag ik niet hiermee haha :devil:

Maar goed ook, dat niet iedereen leiding wil gaan geven!
Waarschuw beheerder
Ga eerst nog meer ervaring opdoen en dan als het echt moet ga ik wel naar de Kms maar dan als het ECHT MOET

Waarschuw beheerder
hahahha... geen zin meer in school? :devil:
Waarschuw beheerder
kan idd beter eerst ervaring opdoen als manschap dan leer je ze tenminste te resecteren als je eenmaal een leidinggevende functie hebt volgende maand word ik kpl 1, eerst nog een paar jaartjes zo blijven en dan misschien naar de kms
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hey gogogirlie ik weet wel waar je je vriend voor mag afblaffen

[img width=300]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDOAv0TFaCHKAc7xzWzKT1EWpbTDg6IAL5zJG*O6Bl7*HVgpYAuzALRf92ez2O69!9DkTQfNFJsZzKg2WyZ0hP99exqvVI6NtqtEizh3nY/DSC00463.jpg?dc=4675458690906379844[/img]
ff uit t archief

bij DT slechts 1 hand in de zak plaatsen

Waarschuw beheerder
gehehe Retsjen, kpl 1 test dus? :devil: ik wil foto's!!! Mijn vent heb zijn sgt 1 test in Irak.. zal wat worden :p

Lol, goed man, ik ga m ff een hartig woordje toespreken :devil:

Waarschuw beheerder
tevens uit t archief:
[img]http://home.wanadoo.nl/roospoort/Terreur%20KCT%20Naakt.jpg[/img]

Zo presenteer je toch geen geweer :/
Die moet je wat hoger houden, zo kun je niet richten :devil:
:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oeps, had niet verwacht dat ie zo groot zou worden :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
beter opletten meissie, gewoon netjes de vinger langs de beugelkrob

Waarschuw beheerder
dom van me :/
Hoe oud was je toen je bij de KCT ging? Meesten die ik ken of waar ik van hoor dat ze dat doen waren toch wel ietsje ouder? Goed man (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha ben jij dat terreur??........... aljeblieft zeg :s:s:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe lache foto
Waarschuw beheerder
donateur
Lachen foto??......... Man, das echt zo'n foto die hij naar zun vrouwtje heeft gestuurd, van kijk mij stoer en naakt wezen met een C-8 in mijn handen :s:s......... hele jammere foto, zou me doodschamen

Zorg dan ook iig dat je minimaal een C-7 hebt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe hebt wel gelijk ja :yes:

Waarschuw beheerder
c8-a1 ;)

Waarschuw beheerder
Mis alleen die groene baret, kun je veel trotser op zijn dan op je wapen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mis alleen die groene baret, kun je veel trotser op zijn dan op je wapen

hoezo dat dan, heel de KL loopt tegenwoordig met een groene baret rond

C8A1 S :jaja:

en ik was 18 toen ik aan de opleiding begon
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
C-8 wapen is te klein om lekker op je schouder te leggen (voor mij tenminste)........C-7 is het betere werk, precies goeie grote
Waarschuw beheerder
Waarom iedereen nou een groene baret krijgt snap ik nog steeds niet
laat me maar lekker me eigen baretje houden
:yes::yes::yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik snap er ook niet veel van... maar wij houden onze blauwe baret iig :yes:
Waarschuw beheerder
blauw o:)

Waarschuw beheerder
Mja waarom is dat eigenlijk veranderd?!
Waarschuw beheerder
wat??!??
Waarschuw beheerder
jaja die goede oude tijd bij de commando's............
Waarschuw beheerder
donateur
Eén van de redenen is het nieuwe DT!

De oude kleur baret paste daar niet bij dus zijn we overgegaan op een bijpassende kleur!
Waarschuw beheerder
blauw is wauw whehe
Waarschuw beheerder
blauw is tof (en leuk)
Waarschuw beheerder
basis en grappig
Waarschuw beheerder
Gaan mensen hier nog een leuke oefening draaien of iets anders doen ??????
Waarschuw beheerder
leeft dit topic nog??
Waarschuw beheerder
ja hoor :D
Waarschuw beheerder
een beetje misschien dan???
Waarschuw beheerder
heel klein beetje ja
Waarschuw beheerder
Word steeds drukker want is vandaag al 5 keer gereageerd

Waarschuw beheerder
6 keer :yes:
Tim ben je al aan t zonnebanken voor Al Khidr? :P
Waarschuw beheerder
Nee ben niet zo van de zonnebank neem wel factor 40 mee

Waarschuw beheerder
gehehe :)

Heb trouwens gehoord dat er nesten van camelspiders onder de wachttorens zitten... ligt t comcen daar niet toevallig naast? O:)
Waarschuw beheerder
Zou het niet weten ga volgende week ff vragen of ik tijdens de lessen ff naar irak kan bellen om te kijken wat ze daar allemaal hebben!!
Waarschuw beheerder
donateur
ikhaaat nillitairen!!!!
Waarschuw beheerder
nillitairen!!!!

leer eerst maar eens schrijven daarom ben je natuurlijk afgewezen op de keuring en ga je uit frustratie ons maar haten

zielig
Waarschuw beheerder
ik haaat smurfen :yes:

militairen zijn tof

en leuk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nukubu To Tha Boone
leer eerst maar eens schrijven

:jaja: wel aardig al tel ik 3 woorden in je naam en 2 in je bericht en je schrijft alleen t woordje "To" correct :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, wat zo jammer is zijn van die mannetjes die het zo fucking stoer vinden dat ze militair zijn........ jeweetwel, pics in hun profiel waar ze in uniform of cammo lopen met hun stoere wapen, of met uitspraken van '101ste luchtmobiel rules the world' en dat soort shit....... alsof je zo fokking bikkel bent als militair
Waarschuw beheerder
donateur
Bertuz, sorry dat ik erg trots ben op de prestatie die ik heb neergezet en dit uit :S

Waarschuw beheerder
Tim doe ze dan de groeten :P ;)

Hmm..

Ach, wat ook zo jammer is zijn van die mannetjes die het zo fucking stoer vinden dat ze feesten organiseren.. jeweetwel, pics in hun profiel van de flyers van hun feesten en dat soort shit...

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahahhaa

Bertuz, sorry dat ik erg trots ben op de prestatie die ik heb neergezet en dit uit

je bedoelt zeker koffieleut, full time niksnut, alcholist en misschien zelfs ook nog wel drugsverslaafde?? en die prestatie van jou is zeker tot aan je ellebogen in die kontjes van die sergeantjes roeren?
nou NILLItair ik ben trots op je jongen!:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
you go girl!

TTB jij hebt geen trots:bah:

Waarschuw beheerder
Nillitairen, goh heb je dat woord helemaal zelf bedacht joh? Mja heb je natuurlijk ook tijd genoeg voor als beroepswerkeloze...

Thank you Terreur :)
And you go guy :yes: Vind dat u echt netjes reageert op dat soort reacties meneer :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor mevrouw ik was gewoon dronken..
ja en dan let je niet zo op een n-etje of m-etje

maar ga mij asjeblieft niet vertellen hoe zwaar je het hebt want iedere nilli kan milli worden en anderom ook!

maar toch wel een beetje respect voor jullie hoor :Z

:respect::respect::respect:

enne nog bedankt he.. voor me aowtje!

Waarschuw beheerder
Weet je, ik vind je eigenlijk gewoon komisch en ik vraag me af of je dit nu allemaal meent...

Wat ben je nu dan, toch zeker niet nuchter?
Je let namelijk ook niet op een l-etje (de correcte spelling is MILITAIR) en AOW staat toch echt voor Algemene Ouderdomswet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja maaar,

nee weet je wat het is? ik heb het gewoon niet zo op van die kontekrabber waar er zoooveel van rondlopen bij defensie.. gelukkig zijn de meeste militairen(heb ik het nog verkeerd ingevult op m'n aowtje ook8) ) wel oke!
Waarschuw beheerder
donateur
terreur hierbij mijn excuus.

ik lees net je profiel ff door en JA jij mag zeker trots zijn op je prestatie!:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Gogogirlie 19 april 2004 00:49
Tim doe ze dan de groeten

Hmm..

Ach, wat ook zo jammer is zijn van die mannetjes die het zo fucking stoer vinden dat ze feesten organiseren.. jeweetwel, pics in hun profiel van de flyers van hun feesten en dat soort shit...

Ach kind, je snapt het niet he....... het verschil tussen eigendunkt en marketing/reclame....... flyer is niks stoers aan bedoelt, het heeft allemaal met een beetje reclame te maken....... snap je dat denk je?

Verder ben ik net de dienst uit, dus ik weet waarover ik praat...... militair zijn is niks anders als je werk, en iets waar je voor kiest..... je kiest er zelf voor, dus hoef je niet zo bijzonder over jezelf te gaan doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TTB haha jij bent oké (y)

Bertuzje moppie.. je hoeft me echt niet te behandelen als een dom blondje. Ik denk dat ik meer verstand heb van marketing en sales dan jij schat, aangezien ik dat veelvuldig in mijn opleiding heb en er stage in gelopen heb.
Ik denk dat jij degene bent die het niet snapt als je sarcasme niet kan herkennen...

Daarbij kies je voor elk werk wat je wil gaan doen en als je daarmee iets bereikt mag je daar terecht trots op zijn. Of dat nu als architect, fotomodel of militair is maakt geen reet uit. Alhoewel ik persoonlijk vind dat goede militairen wel een reden hebben om zichzelf bijzonder te vinden zoals jij het uitdrukt.

Daarbij is je profiel je eigen plekje hier op pf, waar je op kan plaatsen wat je zelf wil en wat jouw persoonlijkheid danwel wat jou bezighoudt vertegenwoordigd. Ik vind het echt eigendunk om de profielen van anderen te gaan afkraken! Jij hoeft er niet naar te kijken en je hoeft t ook niet mooi te vinden want het is niet voor jou gedaan.

Waarom ben je eigenlijk eruitgegaan? Vast niet voor de glanzende nieuwe carriere als koerier?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bertuz is weer eens ruzie aant zoeken

volgens mij kan hij er niet helemaal tegen dat hij eruit moest van de baas en dan gaatie zijn ex collega's maar lastigvallen

triest
Waarschuw beheerder
donateur
Nukubu To Tha Boone

whehehehe LOL :X ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Retsjen, ouwe commando van me, alles goed?..........:x:
Waarschuw beheerder
Aankomende week lekker vrij:yes::yes::yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wat hebben die verbindelaren het toch weer zwaar;)
ik ben aleen woensdag maar vrij en dat komt alleen omdat ik nog geen nieuw DT heb, anders had ik wel ergens moeten staan.
Waarschuw beheerder
JA maar je heb dan ook mzzl
Waarschuw beheerder
donateur
jij weet nog half niet hoeveel mazzel ik woensdag heb, ik zal op een hele gepaste wijze be(v)rijdingsdag vieren;P
Waarschuw beheerder
Hoe dan??

Moet je binnen blijven ofzo?!?!?!?
Waarschuw beheerder
donateur
nee gelukkig niet
maar er komt een hele mooie dame bij me over de vloer woensdag;P
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal denk wel ff de 4e rust aannemen
Waarschuw beheerder
donateur
Heb sinds donderdag het nieuwe DT!

Wat een kleur zeg! Tis echt 10 keer niks!

Draag comfort is trouwens wel iets beter.
Waarschuw beheerder
oh oke

en weet nog niet wanneer ik me dt kan ophalen
heb hem wel al gepast
Waarschuw beheerder
ik wacht ook al meer dan een half jaar maar we zien wel hoe langer wachten hoe beter hoef je ook nergens te staan he terreur

Waarschuw beheerder
juist man! het nieuwe dt is kut man!
Waarschuw beheerder
hebben julie trouwens gezien dat de bls al wel in een nieuw dt stond op de dam??? volgens mij was hij toch de gene die gezecht heeft dat iedereen collectief vanaf septemberd de nieuwe aan mag??? (als we hem dan eindelijk binnen hebben)
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat 't collectief gaat falen

Waarschuw beheerder
een dt is zoiezo zwaar klote... of niet??? ga je echt niet voor de grap inlopen...!
Waarschuw beheerder
donateur
k doe nu havo en heb binnenkort examen.
maar daarna ga ik naar het oriëntatiejaar van de landmacht. ik noem het liever niet van de "landmacht" omdat het een 1-jarigeopleiding is waar je na het eerste halfjaar kan kiezen of je dus naar de landmacht, marine of eventueel naar de luchtmacht wil. als je die keuze heb gemaakt word je dus verder begeleid voor datgene wat je hebt gekozen.
maar daarna ga k dus in militaire dienst.(moet nog wel eerst mn examen halen natuurlijk:D)
Waarschuw beheerder
donateur
en waarom ik dat orientatie jaar doe?
ik ben 16 als k van de havo af kom(als k dus slaag dit jaar) en ben dan dus te jong om toegelaten te worden
Waarschuw beheerder
donateur
1 tip..... :kots: Luchtmacht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha:D

nee de luchtmacht was ook niet egt iets wat als eerste bij me op kwam, maar zit of heb je zelf bij de luchtmacht gezeten en wat deed je dan precies?
k vin het wel moeilijk om een keuze te maken namelijk.
Waarschuw beheerder
LANDMACHT hahaha

rulezzzzz
(K)
Waarschuw beheerder
orientatie jaar sucks!!!
ik heb dat ook gedaan...
maar nu kan je je rijbewijs erbij halen heb ik gehoord...
das wel beter opzich, maar ga dan gelijk je amo in!
verdien je tenminste geld.
en niet meer afbeulen hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
dat je je rijbewijs ken halen is cker wel relaxd alleen het is cker niet relaxd dat k nog geen 18 ben:D
en amo? wat is dat precies?
Waarschuw beheerder
Algemene
Militaire
Opleiding

zorg maar dat je bij de KL komt
echt wel beter
Waarschuw beheerder
"kom bij de LANDMACHT"

Net of we mensen aan het sprokkelen zijn voor defensie

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
nou wij krijgen een extra compagnie en zoeken nog een man of 80

en volgende week zal het in omgeving Tilburg bruisen van de verbindingen
eindoefening communicatie-specialisatie komt eraan

allemaal foto's en tekeningen versturen van een object en een "oorlogsmisdadiger" al met al een leuke verkenningsopdracht, ik heb er zin an.

Waarschuw beheerder
donateur
KL, hahahaha

Waarschuw beheerder
zitten er hier nog mensen bij de genie pontoniers in wezep volgens mij?????
word ik over een paar jaar mischien je collega

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben geen pontenier!

Maar ben wel genist en zit ook in wezep :D
Waarschuw beheerder
ik kom over een maandje naar wezep,
maar wrom over een paar jaar?!
beetje vaag

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
"zeg kleine pontonier, waar ga jij zo laat naar toe? Naar de ......! Naar de ......!"

nummertje hohr;)
Waarschuw beheerder
Waarom over een paar jaar ??????

Misschien omdat ze nog 14 is????

hahahahaha

Zo ff kijken bij opnames voor de film Ocean Twelve
Waarschuw beheerder
he tinus hoe laat ben je er vanavond
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Naar de ......! Naar de ......!

uhhhm Markt? Bar?? studiebegeleider??

hahahaha ;)
Waarschuw beheerder
nee net of je binnen die bedrijf kan bepalen waar jij geplaatst wilt worden,, denk je dat ik
gekozen heb om even heel nederland door te moeten om in wezep aan te komen, moet ze dr eigen eerst maar is verder gaan verdiepen, in hoe dat in zn werk gaat....
Waarschuw beheerder
hey juichy zit jij in wezep dan??
Waarschuw beheerder
over 4 weken ja!

jij wel dan?

Artiest Damashi
Waarschuw beheerder
jep...
ik ben bezig met me AMO!
Waarschuw beheerder
nee ik zit in eibergen ruim 2 jaartjes nu daar
Waarschuw beheerder
donateur
de AMO, voor mij nog niet so heel lang geleden, maar wat een mooie tijd was dat zeg

veel succes Robbin en goed opletten want de 1/4 van wat je leert heb je later nog nodig.

Waarschuw beheerder
jah bedankt, dat geloof ik graag !

Waarschuw beheerder
Made in Landsmeer en To tha Bone: hebben jullie alweer iets gehoord over de datum van vertrek? Hoorde gisteren nog weer nieuwe dingen vanuit Irak over data van terugkomst van hen..
Als jullie uberhaupt nog gaan nu, met wat er gisteravond gebeurt is..
Ondanks mijn normale nuchterheid ben ik behoorlijk van slag, ook omdat mijn vent het allemaal heeft zien gebeuren.. Die soldaat was een maat van hem en die sergeant kent ie natuurlijk ook goed..

Voelt verkeerd om t nu te zeggen, maar ik heb die foto's (stuk of 500?) uit Khidr gisteren binnengekregen dus Tim en Hanno als jullie nog willen zien waar jullie terecht zouden komen hoor ik t wel...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sabine:flower: :-(

Waarschuw beheerder
thx Korrie, lief!
Waarschuw beheerder
nog mensen naar de open dagen in oirschot?
vinden jullie het trouwens ook niet beetje van de gekke,,,, 5MILJOEN euro, die hadden ze vast wel ergens beter kunnen besteden. ipv van mensen aantrekken om binnen dit bedrijf te gaan werken en na een half jaar er weer een stel uit te gooien...:bah:
ben blij dat ik er alsnog in kon :D
maar vervelend dat er mensen niet meer bij konden tekenen...

Waarschuw beheerder
maar vervelend dat er mensen niet meer bij konden tekenen...

tsja dat vraag ik me dus ook af.
maar er staan nog wel 4000 vacatures open :vaag:
Waarschuw beheerder
bij ons is alles gevuld

en ik heb nog 1 jaar en 10 maandjes contrakt maar wegens de verslaving ga ik nog maar eens een keer bijtekenen :D:D:D
Waarschuw beheerder
Ik ga binnenkort ook weer een tijdje bijtekenen in eibergen....
:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
ook hallo martijn

tot wanneer heb je nog staan dan??
Waarschuw beheerder
apr. volgend jaar... maar neem er 2 jaartjes bij denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
wij mogen nog maar iedere keer 1 jaar bijtekenen

is weer wat nieuws van droste
Waarschuw beheerder
gelul, is al in de mc geweest... kan hij niet maken, gewoon via mandy doen :yes: die sukkel er buiten laten
Waarschuw beheerder
goed dat ik dat weet

wanneer heb je vakantie ik heb nog 146u12adv18v en die moet ik eens op gaan maken
Waarschuw beheerder
geen ideej, ik heb nog een uur of 160 12adv en 5 bv en een hoop unive dagen over
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik ga morgen ff bij de Open KL-dagen kijken
lekker in burger zien wat andere eenheden kunnen oftewel kijken of het wel terecht is dat we altijd die blanco's maar afzeiken

bijvoorbeeld door 't feit dat ik maandag afrij, slaag en vervolgens m'n rijbewijs niet krijg door moeilijk papierwerk van een of andere admeur [lees: koffieleut] :frusty:
Waarschuw beheerder
ik ken dat soort mensen ja.... wij hebben er zelf ook een paar van :-(

doe je helaas nix aan
Waarschuw beheerder
hey terreur zijk er ook een paar voor mij af dan hoef ik niet langs te gaan

oja de 1 is heilig :P en tinusch moet nog ffetjes wachten :P
Waarschuw beheerder
boejuh komt vanzelf...
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is het een zeer slimme voorzorgsmaatregel dat je in zulke gebouwen nooit je wapen en/of uitrustingstukken mee naar binnen mag nemen :jaja:
Waarschuw beheerder
zit er dik in... :yes:
Waarschuw beheerder
ik ga over 11 dagen weer naar Bosnië,ben net 6 maanden terug,daarvoor zat ik 6 maanden op dezelfde plek,Bugojno,heb er zin an :d,kon in november met sfir5 mee,maar ze hadden met spoed 2 mensen nodig,daarna Kms denk ik..oh en mijn 590 uur opmaken :d
Waarschuw beheerder
zitten bepaalde functies bij kl waar je echt geen reet voor hoeft te doen.
had gesolli voor sportinstructeur, was echt een baan geweest miss nog minder als ambtenaar.

was ooit es met politie in aanraking geweest :/

moest anders alleen wat testen afnemen (tijden noteren) en paar lesjes geven :vaag:

Waarschuw beheerder
Hmmmzz NOu ik ben gekeurd :d

maar maak eerst me opleiding af en dan ga ik zkr ff kijken of dr nog een leuk baantje bij de KL vrij is O:)
Waarschuw beheerder
donateur
eeeuhmm...matras misschien

Ik kom net terug van de Open dag en ik moet zeggen t zag er allemaal goed verzorgd uit. Demo van de Lumbl was leuk om te zien al ging 't wat traag, maar zo was alles goed te volgen. Ook zeer mooi dat ze de demo opdroegen aan de pas overleden sergeant.
Verder beetje rond gelopen en alles bewonderd en nog ff de HiBa gepakt voor dat sportmomentje. Hoogtepuntje was toch wel dat mijn lichting werd vertoont op de video bij m'n onderdeel en dat ik 4 coretexhoezen heb weten te bemachtigen voor de schaarse prijs van 5 euro stuk, leuk die bivibags maar soms een beetje onhandig.

Er was veel te doen en vooral de wat kleinere kinderen genoten hier volop van, het zien ervan deed mij deugd. Dus daarom keerde ik met een tevreden gevoel en een doos vol coretexhoezen naar huis.
Waarschuw beheerder
heej terreur.. ik ben nog op zoek naar een berghuis tasje..
alleen lumbl en kct kunnen hier aan komen heb jij nog een goeje andere tip voor me of kunnen wij iets regelen?
Waarschuw beheerder
donateur
he terreur, weet jij wat de luchtmobiele-brigade ongeveer doet?

Waarschuw beheerder
luchtmobiel is een soort van infanterie,maar word per heli's ingezet en het is een zelfstandig eenheid.
en zijn vaker beter gespecaliceerd dan de pantser infanterie.
en ze zijn sneller inzetbaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heej ÐRåGøø§ (uT) als jij net een half jaar terug bent, heb ik samen met jou daar gezeten.. haha.. welke eenheid zat je? :)
Waarschuw beheerder
ja klopt ,ik ken jou ook wel van gezicht & van p-flock,ik zat bij NSE deed daar de as-80..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb geen verstand van Lumbl Colo, Ceb@s verwoorde het wel mooi vond ik.

en ik heb zelf ook geen Berghaus, maar een Lowe Alpine
er wordt steeds nieuw PGU aan ons verstrekt en moeten dan 't oude weer inleveren, zo werkt 't denk overal bij de BeVo
maar kijk is bij Domeinen, die kopen oude legerspullen op en verkopen dat voor relatief weinig geld
Waarschuw beheerder
donateur
Ben op de opendag geweest in Oirschot. Zag er goed uit.

Ik dacht dan kan mijn vriendin eens echt zien hoe de landmacht in elkaar steekt en wat ze nou doen. Missie geslaagd. Ze kon zelfs even in een 4-t rijden en deed het nog goed ook!

Demo van Lumbl was top (y)

Andere natuurlijk ook, maar de demo's waren te snel achter elkaar en je liep je helemaal suf. Was niet te doen, voor de 'normale burger' , Beetje meer tijd ertussen was beter geweest.
Waarschuw beheerder
maar aan de andere kant kunnen die burgers dan alvast wel wennen aan het militaire "tijd is tijd"

Maar ik hoor inderdaad ook alleen maar positieve reacties op de kazerne (ik kon zelf niet) over de open dag
Waarschuw beheerder
Ik vond de opendag helemaal te gek, alleen idd jammer dat alles zo snel achter elkaar was, ze hadden er wel rekening mee kunnen houden dat er wat mensen zijn (zoals ik) die niet in het leger zitten maar wel erg benieuwd zijn wat er allemaal gedaan wordt en niet instaat zijn om van demo naar demo te rennen,
Waarschuw beheerder
donateur
de meeste militairen zijn net burgers en nemen daarom atijd de auto om zich te verplaatsen op de kazerne. Rennen zit er dus niet echt in.
Wel zag ik dat je een stuk met de bus kon van de ingang naar de Lumbl demo, maar om nou voor 200 meter in een hete bus te gaan zitten :S
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk hier hoe triest onze baas is... Hahaha wat een kneus.....

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/rvu/werkvloer/bb.20020212.rm
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe zo leuk he, en maar werven dat Defensie apparaat........ en ondertussen de helft eruit kicken
Waarschuw beheerder
zoals jij he bertuz ;)
Waarschuw beheerder
Defensie is ook niet helemaal stabiel heb nu in 2 maanden al 6 verschillende data gehoord om weg te gaan naar Irak

Word er helemaal gek van!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
tsja waar logika ophoudt begint defensie
Waarschuw beheerder
mee eens(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe heb ik ook gehad op mijn uitzending, je weet nooit wanneer je weggaat, totdat je in het vliegtuig zit........ werd er knettergek van, elke keer zit je er naar uit te kijken, en word de datum weer verzet, heel slecht
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
Ik ben dan wel geen militair maar werk voor dgw&t in den haag, ben geplaatst op marine vliegkamp valkenburg, zal voor vele van jullie ook wel wat zeggen denk ;)
Waarschuw beheerder
Ja zeker wel

Zie als ik op kaz. ben elke dag wel z'on autotje rijden
Waarschuw beheerder
diensten gebouwen werken & terreinen,was vroeger zelfs n dienstvak :D
Waarschuw beheerder
donateur
Arjan, hrm mensen die niet alle afkortingen van t leger kennen
Dragoos bedankt voor de uitleg
Waarschuw beheerder
woeeiii
ben ook een keertje intern geweest bij de genie in vught zullen mensen hier ook wel kennen denk wat een saai rotkamp was dat zeg :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ben zelf niet op de opendag geweest maar heb wel mee geholpen met de voorbereiding en de afbraak!!

(wegenmatten gelegd:d)

Voor 1 ieder die niet weet wat wegenmatten zijn als je de achterpoort van de kazerne uit liep dan liep je er over heen. Het is dus een systeem voor wegverhardnig van aluminimum 6-kant platen die je met een speciale vrachtwagen (mattenlegger/ mlc70) kunt leggen en 1 mat is 50 M lang en er lagen in totaal 26 matten gelegd door een collega en ik zelf :D:D
Waarschuw beheerder
moet ik het ook ff zegen dan dat ik dekzwabber ben
ik ben er trots op hor NOT!!!!
Waarschuw beheerder
Daar mag je best voor uit komen hoor Marco

hahahahhahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
ben je niet toevallig dekgabber, StuiterKoning?
iets waar je wel trots op mag zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen naar het ISK te Harskamp de aankomende 2 weken?
Ik mag eindelijk m'n Glock inschieten en verder nog met m'n Diemaco, Minimi en 40mm Underslung knallen, worden 2 supergeile weken dus;P
Waarschuw beheerder
Ben deze week of volgende week een hele week in ISK voor MGI voor Sfir 4

Waarschuw beheerder
donateur
MILITAIREN..gegroet ;)
Waarschuw beheerder
Gegroet terug Militair ;)

Waarschuw beheerder
heb de keuring ook al gehad!!!moet eerst 3 maand naar Oirschot.. :D
Waarschuw beheerder
zo het is weer weekend :D
Waarschuw beheerder
Is het al weer 3 maanden geworden???

En had al weekend mag zoveel mogelijk vrij nemen als ik wil:):):)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee 4 maanden als het goed is.

Waarschuw beheerder
Het is toch echt 3 maand hoor!!:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht toch ook echt dat het 4 maand was hoor :S

Waarschuw beheerder
De Algemene Militaire Opleiding (AMO)
Duur 3 maanden, hierin krijg je alle algemene militaire basisvaardigheden - zoals schieten, exercitie en kaartlezen – aangeleerd. Deze opleiding is alleen voor hen die nog geen of onvoldoende militaire ervaring hebben.

heb net ff gekeken.. :D
Waarschuw beheerder
waar staat dat dan?t was eerst altijd 3 maanden,en naar mijn weten nog steeds 4 maanden,en dat is weer 3 geworden?
link?
trouwens allemaal de groeten van uit Bugojno,bosnie :bier:
Sfor16 klasse 3a
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eeeuh gewoon landmacht.nl

daar staat t wel ergens tussen bij opleidingen!!
Waarschuw beheerder
donateur
bij ons duurt de AMO maar 8 weken, maar dan wel met veel avondbelasting

en ff info uit Roosendaal, naar alle waarschijnlijkheid komen er aanstaande vrijdag maar liefst 12 cursisten de poort binnenlopen na de "afmatting"

en op dezelfde dag leg ik de belofte af (of toch de eed?)

"...zo waarlijk helpe mijn Glock almachtig"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Present! Een KLu-officier Electronica in spe...
ben momenteel 1e jaars in breda op de KMA

mzzl

Waarschuw beheerder
De les is gelezen, volgende keer met handschoenen!
Waarschuw beheerder
donateur
Er komen voor ons 3 leuke drukke zware weken aan.

Aankomende week Optreden Bergachtig Terrein I in Oostenrijk, aansluitend een week verkenningsmissie in Duitsland en daarna een week evade en recovery met waarschijnlijk het vooroefenen van het krijgsgevangenschap met verhoor.

Afgelopen vrijdag de belofte afgelegd en 12 cursisten hebben de Groene Baret ontvangen, 1 daarvan deed gelijk een aanzoek aan z'n vriendin die hier positief op reageerde. Heel mooi om te zien voor het gehele Korps met aanhang.
Waarschuw beheerder
Veel plezier in Oostenrijk en Duitsland.
Zal aan je denken als ik op de bank lig aankomende 3 weken!!

:P:P:P

Dat is ook leuk ja een aanzoek

Ging een keer me nichtje ophalen uit Den Helder (zit bij de marine ja)

En toen ze terug kwamen kreeg ook iemand een aanzoek
Waarschuw beheerder
donateur
Ja bedankt, een beetje steun kan ik wel gebruiken, m'n pink is gebroken en dan gaat klimmen vrij lastig.

Wat zijn sommige militairen toch romantisch.

Andere totaal niet, degene die deel nemen aan de trollenjacht (voor info zie IK-22) bijvoorbeeld. Donderdag tijdens een vrijgezellenavond hebben we deze uitgevoerd en de winnaar had maar liefst 51 punten verzameld met een supertrol (minimaal 100 kg, kort krullend haar, bril).

Waarschuw beheerder
hey maatjes van me

is het nog een beetje vol te houden in irak !
de post is weer onderweg .
nog ff en dan zijn jullie weer terug !
kunnen we mooi weer eens met zijn allen gaan stappen !!

(K)
Waarschuw beheerder
Of bijna weg.....

Waarschuw beheerder
aha..ik ben dus niet de enige hier, had al een topicje gestart, maar werd ff doorverwezen.

btw GA GOVERDOMME IN DE HOUDING STAAN ALS IK TEGEN JE PRAAT (geintje)

maar andere militairen en aangeboren soortgenoten (mariniers enzo) gegroet.

ps: niet meteen gaan lopen mopperen visstick, blijven lachen

Waarschuw beheerder
zou ook mopperen als ik een visstick was :X

Waarschuw beheerder
de spreekwoordelijke visstick dan zeker
Waarschuw beheerder
Misschien plok je er dan wel uit

:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
15 oktober ga ik voor een half jaar naar Banja Luka. Ik hoop dat het een beetje relaxed is daar, maar dat zal ongetwijfeld wel zo zijn.

Ik word mooi tijdelijk bevorderd tot kapitein. Kan het geld goed gebruiken. Heeft iemand trouwens enig idee hoeveel toelagen het oplevert? Het is een NATO uitzending.
Waarschuw beheerder
Wat heb je normal voor rang dan?????
Waarschuw beheerder
heb met sfor 15 half jaar in banja luka gezeten... super relaxt daar echt goeie tijd gehad :D

en hoeveel het opleverd? meer als irak in ieder geval omdat het inderdaad een nato uitzending is

Waarschuw beheerder
als je normaliter in seedorf bent geplaatst verdien je in bosnie alleen 600euries minder als officier..bijzaak natuurlijk

heb zelf als Sgt in busovaca gezeten in 2000/2001
(SFOR 9)

Waarschuw beheerder
saber = Eerste Luitenant Koninklijke Luchtmacht
Waarschuw beheerder
Dan verdien je toch ook al genoeg zou ik zeggen

Ik ben maar een sld 1

Waarschuw beheerder
hey

daar is niets mis mee hoor, zo ben ik 10 jaar terug ook begonnen, en zo zie je maar voor je het weet ben je Sgt1
Waarschuw beheerder
Jamaar ben niet van plan om nog zo lang in dienst te blijven kijk wel voor einde contract wil ik lumbl is proberen kijken of mij dat lukt

Waarschuw beheerder
mij lukte het ook en heb er hoopjes door de opleiding zien gaan (heb zelf de AMOL gehad en gegeven)
Waarschuw beheerder
donateur
Een kennis van mij is instructeur op de luchtmobiele kader opleiding.

Wie weet ga ik het ooit nog eens daar proberen.
Waarschuw beheerder
donateur
nog een weekje opleiding en ik word bevorderd van Soldaat 2 tot Korporaal
Ik ben maar een sld 1
sip!;)
Waarschuw beheerder
Ojee mnr de korporaal

:frusty:

Waarschuw beheerder
hey lui

vwb Sarge...ik ben zelf instructeur geweest bij het schoolbataljon van de luchtmobiele brigade dus als je iets wil weten....??

en terreur!! als je bij het KCT korporaal wordt heet dat dan niet commando1???

..nog een weekje vakantie en dan weer aan de slag, heb er wel zin an..
Waarschuw beheerder
donateur
Saber>> Volgens mij ga je ongeveer 1500 euri extra verdienen op je uitzending ;).........
Waarschuw beheerder
Vorige week Solicitatie Formulieren Voor

Luchtmobiel en Infanterie opgestuurd... hoop er snel wat van te horen!!

Waarschuw beheerder
luchtmobiel is infanterie
Waarschuw beheerder
jah maar je hebt luchtmobiele infanterie en gewone infanterie!!

Waarschuw beheerder
yup, maar reageerde op de
EN die er tussen staat vandaar.

pantser infanterie heb je.
ook wel geinig om in de ypr te zitten :bah:
Waarschuw beheerder
daarom soliciteerik dr ok op....

alleen bij sommige afdelingen ist kut IVM me lengt :S 1.91

Waarschuw beheerder
dat is best wel lang ja.
hehehe leuk schuttersputje graven met zo'n lengte.
Waarschuw beheerder
jah maar da lukt wel hebk in me opleiding (vrede en veiligheid) ook moetten doen das sow gedaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
als je bij het KCT korporaal wordt heet dat dan niet commando1

neej dat heet gewoon korporaal, als je sld 2 bent ben je eigenlijk commando2

Waarschuw beheerder
heren,

er is een duidelijk verschil tussen luchtmobiele infanterie en reguliere infanterie, namelij het optreden en de uitrustingsstukken waar beide teams mee werken, nu ben ik zelf geen infanterist, maar een verbandpakje, maar als instructeur bij LMB heb ik met menig infanterist samen gewerkt die dit kan bevestigen. tevens is er ook zeker een verschil in LMB inf kader en inf kader, LMB inf kader kan niet naar de reguliere inf overstromen zonder verdere opleiding en andersom wel.

en terreur, bedankt voor de update
Waarschuw beheerder
Infanterie niks voor mij:no:

Laat mij maar lekker verbindelaar blijven:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
"Communication is the key to life, Communication is the key to us"
Waarschuw beheerder
!!!!!VERBINDINGSDIENST!!!!!

connecting the army!!!!!!!!!

:P:P:P:P:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
nog mensen van de GENIE hier???:D
Waarschuw beheerder
Zal idd ongeveer 1500 extra worden. Dat samen met kapiteinsalaris kom ik netto ergens rond de 3300 uit.

Heb er wel zin in. Binnenkort gaat het opwerkprogramma van start. Maandag kleding halen in Utrecht, dinsdag intake-tast Engels. Daarna nog wat info dagen ofzo. Dan 2 weken opleiding in Bosnie, dan nog een week opleiding in Amersfoort. Dan anderhalve week vakantie en dan mooi naar Bosnie.

Wat voor sportfaciliteiten hebben ze eigenlijk in Banja Luka?
Waarschuw beheerder
Netjes hoor dat salaris!!!!!!

Ik zit hier maar een beetje inhet te warme weer

Maar gelukkig word het wat kouder:D:D:D:D:D:D

Groeten uit Al-Khidr
Waarschuw beheerder
donateur
Saber de sport faciliteiten op de BLMF Zijn goed te noemen.

Ik zit nu op mijn werk maar als ik er aan denk en tijd heb zal ik kijken of ik hier foto's ervan kan plaatsen. Staan ergens thuis op mijn pc.

Fitness toestellen zoals technogym aangevuld met wat materaal van de Engelsen. Genoeg cardio apparatuur.

Van extern komt er een dame die aerobics en steps geeft.

Er zijn leuke wandel, hardloop en fiets routes. Fietsen waren er in ieder geval ook toen ik er zat.

In een container hebben ze nog een grote bokszak hangen.

altijd 1x nederlandse sportinstructeur en 1x engels.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok, netjes. Ik ben wel benieuwd naar de foto's.

Valt er verder nog wat te beleven buiten het kamp? En zijn er nog aanraders waar ik zeker een keer naartoe zou moeten?
Waarschuw beheerder
donateur
Split...

Zagreb!!!! Rules big time! Zeker als het mooi weer is en het nachtleven.

Sarajevo....

Mostar!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Genie In Wezep (102 constrcie)
Waarschuw beheerder
Al-Khidr

:bier:--------> :no::no::no:
Waarschuw beheerder
JA ben net wakker:gaap:
Waarschuw beheerder
Ja nog steeds in kamelenjunkie land

Moet nog tot 24 November

Heb ik er bijna 5 maanden opzitten:(

Waarschuw beheerder
donateur
1 november hang ik mijn glock aan de wilgen, wordt ik weer een NUtteloze KUt BUrger....

Duzzzz Vaarwel DEFENSIE
Waarschuw beheerder
ik moet nog 5 weken in dit geitenland ,dan zit ik hier ook 5 maanden.:[
Waarschuw beheerder
YEAH volgende maand naar huis:D

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
luchtmobiel is infanterie

In de basis wel ja...

Maar!!

Als je nou, bijvoorbeeld, bij !! GenieCompagnieLumbl zit?

Ben je dan (dus) géén Genist? Dacht het wel!!!

Banja Luka

Tssss...., das ongeveer de rustigste plek in heel Bosnië! Gewoon lekker je werk doen alsof het een kazerne is, met een paar kleine verschilletjes dan. Of het moet alléén maar slechter geworden zijn, maar dat lijkt me stug.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en technische dienst van lmbl,en Gnk bijvoorbeeld :bier:
Waarschuw beheerder
IDD:yes:

Waarschuw beheerder
7 jaar luchtmobiel gezeten nu knieen verrot :(

eerst in 1996 11 lumbl bravo-cie
daarna 11 bevo-cie
daarna i.v.m rotte knie banenwinkel landmacht als voorlichter full time werver voor luchtmobiel

als er mensen zijn die naar lumbl willen denk eerts goed na of je het echt wilt en of je knieeen het zouden kunnen trekken.
mijn functie was mortier 81 mm en had soms een rugzak van 70 kilo da's meer dan mijn eigen lichaams gewicht..
W ij zeiden altijd als we weer een zware oeffening hadden "maar dat stond niet in de folder" en het is dus ook echt niet zo..

de voorlichtingen die ik gegeven had in de banenwinkel en opscholen en op opendagen waren veel realistiser dan die suffe foldertjes waar alles zo mooi mogenlijk gemaakt wordt.

Maar als je het doet dan heb je wel de tijd van je leven dat kan ik je verzekeren :)
Waarschuw beheerder
JA misschien als ik terug kom uit Irak dat ik ga solliciteren bij Lumbl bij SIE 6
Waarschuw beheerder
donateur
en had soms een rugzak van 70 kilo

oftewel niet nadenken en domweg stompen
daar gaat heel je tactische plaatje
iets heel kenmerkends voor Lumbl
Waarschuw beheerder
70 kilo,weegt n bureau ook niet zoiets bij sie6? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee was bij de mortiergroep.. dan moest je wel met mortieren manpacked lopen...
we hadden meestal mb's mee maar "voor practise"
deden ze het dus vaak niet.. en dan moest je gaan stompen ja...
in een oorlogssituatie kan je dat dus ook vaak genoeg tegenkomen en cker bij lumbl...
omdat je vaak afgesneden van eigentroepen zit...
ik moet wle zeggen het waren niet de leukste oeffeningen maar soms was stompen wel ff lekker :)
Waarschuw beheerder
Ik zit nu reeds een paar dagen in Banja Luka. Bevalt me wel hier. Genoeg sportmogelijkheden en het eten is echt extreem lekker (engelse keuken, 3 keer per dag warm eten. 's ochtends toast, pannenkoeken, gebakken aardappels, roerei, spek witte bonen in tomatensaus, braadworst etc. etc.. 's middags keuze uit diverse soorten vlees, rijst, pasta, aardappels etc. etc..'s avonds keuze uit 5 vleesgerechten + al dat andere spul en dan ook nog diverse soorten ijs pudding e.d..
En diverse soorten vers fruit waaronder erg lekkere fruitsalade.
En aangezien ik wat kilo's spiermassa erbij wil kweken het komende half jaar is dit ideaal. Moet er alleen voor zorgen dat ik niet te veel vet binnen krijg. Daarom pak ik voornamelijk veel gezond en eiwitreik eten.
Kwaliteit van het eten is trouwens te vergelijken met die van goede restaurants.

Ik zal de volgende keer een ander onderwerp kiezen om wat over te schrijven. Ik heb nu nachtdienst en moet toch wat te doen hebben om de tijd te doden.

Foto's zullen over tijdje wel te zien zijn op internet.

Gegroet!

Waarschuw beheerder
suc6 met breder worden en met je uitzending :)
Waarschuw beheerder
Ja engelse keuekn is (Y)

Ik heb ook een week mogen genieten van de engelse keuken in Shaiba was goed te doen sochtends
Waarschuw beheerder
Haha nog 17 dagen en dan weg hier uit Bosnie :[
Saber-->volgens mij ben je hier n paar weken geleden ook op Bugojno geweest?.

:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee ben niet op Bugojno geweest. Ik ga wel proberen deze week of volgende week ff mee te rijden naar Bugojno. Heb ik dat ook een keer gezien. Ik ben trouwens te bereiken via IPN 9438256 en MYRA BLUE 2063 of 2159.
Waarschuw beheerder
hoezo?pak gewoon de heli :d,kom je gelijk op mijn werkterrein (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is schijnbaar tegenwoordig niet meer zo makkelijk om met een heli mee te vliegen. Ze hebben hier slecht 2 seakings.

Maar wat voor werk doe jij daar dan? Als ik die kant op kom dan laat ik het wel ff weten. Kan ik voor de afwisseling gelijk een Nederlandse lunch pakken daar.

Zo, nog 6 uur en dan zit de dienst er weer op.
Waarschuw beheerder
ja daar weet ik alles van ,2 seakings :s
Ben C-HLS hier.
Waarschuw beheerder
Ok weet ik dat ook weer. Als ik er binnenkort kom dan hoor je het wel.
Waarschuw beheerder
En vriendin van mij gaat morgen weg uit Bugonjo

Zit bij Comcen daar
Waarschuw beheerder
Heb vanavond, euh.. afgelopen avond nog een heli naar Bugojno gestuurd met een Engelse militair met brandwonden aan z'n hand.
Hij werd vanuit Livno overgevlogen terwijl daar gewoon een ziekenhuis is, maar om een of andere vage reden mocht hij daar niet worden behandeld.

Ik ga morgen uitzoeken waarom dat niet mocht. Die gozer had z'n hand verbrand om 2100 en was pas op DBB na 0000. Hij werd notabene opgepikt op de HLS van het ziekenhuis in Livno.

Volgens mij viet het uiteindelijk allemaal wel mee met de verwondingen.
Waarschuw beheerder
donateur
Saber toen ik daar zat was er ook zoveel keuze in het eten maar de kwaliteit was echt erg slecht. Ze zullen nu wel een betere kookploeg hebben staan.

Eén van mijn jongens vertrekt vrijdag om de keuken te komen versterken in Banja Luka.
Sld1 Bas H. (achternaam laat ik even weg) Kookt goed, behulpzaam en niet te beroerd om je ergens mee te helpen. Goeie gozer. Je ziet hem vanzelf wel.

Nog twee gaan hetzelfde doen in Bougojno en nog één in Irak.

Voorlopig eten wij niet meer van onze veldkeuken dat is zeker. :D
Waarschuw beheerder
Tja, ik eet in de officiersmess. Ik weet dus niet hoe het in de andere messes is.

Zaterdag ga ik met wat lui naar Bugojno. Beetje toeristische routes rijden en oorlogsrestanten enzo bekijken. En natuurlijk even rondkijken op DBB.
Waarschuw beheerder
Made in Landsmeer--->die heb ik vanochtend uitgezwaaid :d
Waarschuw beheerder
Ja idd ging vannochten weg

Is een goeie vriendin van mij:D
Waarschuw beheerder
Ben vandaag maar heel ff op Bugojno geweest. Heb wel een partij illegale hardcore cd's en cd roms ingekocht net buiten de poort. Mocht blijkbaar niet hoorde ik later.

Wel een leuke route gereden, eerst route Gul en terug via Emerald en Glock(?).

Morgen ga ik naar Tuzla, ff shoppen bij de Amerikaanse shop.
Waarschuw beheerder
Hier heb je dat in Tallil PX shop
Waarschuw beheerder
nee,dat mag niet cd's kopen hier :s foei!,en Tuzla,daar mogen we al helemaal niet komen :s
Waarschuw beheerder
Hoezo mag je daar niet komen dan? Je kan daar gewoon het kamp op als je wil met je SFOR ID.
Er is wel ontzettend veel geld in dat kamp gepompt door de Amerikanen. Echt een wereld van verschil met die ouwe troep in Banja Luka.
Waarschuw beheerder
net als Mostar,en Srebrenica,mag je daar niet komen..out of bounds,daar hebben we niks te zoeken.En waarom?dat moet je maar aan je superieuren vragen.
Waarschuw beheerder
Raar, geen probleem voor ons om daar naartoe te gaan. Srebrenica weet ik zo niet maar Mostar en Tuzla is geen probleem. Op Tuzla hebben we gisteren onze LO opgezocht. Dus je kan daar zo Eagle Base op en de stad mag je ook gewoon in, zelfs de Amerikanen mogen dat tegenwoordig.
Waarschuw beheerder
donateur
Sarajevo, Mostar en Tuzla mag je gewoon komen. Niet teveel mensen vertellen en gewoon gaan.

Mostar moet je trouwens een keer zijn geweest, dat geld ook voor Sarajevo.
Waarschuw beheerder
weet ik wel ;) niet teveel vertellen,Tuzla,ben ik vorig jaar ook geweest (toen zat ik ook hier).
Sarajevo ben ik te vaak geweest.:(
maar goed idd mooie stad :bier:
Waarschuw beheerder
Ik ga wel veel om met de beheerder van het wagenpark hier. Ik kan altijd meerijden overal naartoe. Is wel ideaal. Hij is hier al vaker geweest en kent alle routes en interessante dingen.
Waarschuw beheerder
ik ben afgelopen zondag naar die tv-torens geweest,vlakbij Travnik boven op de berg,pfff dat was terreinrijden :s.wel mooi uitzicht,en ff naar monument vd Genie geweest..indrukwekkend..
Waarschuw beheerder
Touwens vraagje moeten jullie in bosnie met scherfvest en wapen (geladen ) de poort uit????
Waarschuw beheerder
nee,alleen wapen+verplaatsings-uitrusting.alert-state is laag hier
Waarschuw beheerder
Beter word er helemaal schijtziek van kutding:S

Ben blij dat ik over 3 weken dat ding in kan leveren in Koeweit:D
Waarschuw beheerder
vandaag helemaal niks meegenomen :p ff dagje pleitos hier,ff naar Sarajevo :d
Waarschuw beheerder
Beter(Y)

Ik mag het pas over 3 weken inleveren:(
Waarschuw beheerder
ik ga vrijdag weg,en morgen die troep inleveren :d
Waarschuw beheerder
zeker beter ook weer lekker naar huis!!

Wat is je functie daar dan?
Waarschuw beheerder
Wat is dat voor functie????
Waarschuw beheerder
:D...Commandant Heli-Landings-Site + aftanken van heli's.
Waarschuw beheerder
Zo, ik ben afgelopen week 3 dagen naar Sarajevo geweest. Echt mooi daar. Daar mag je wel naar de CD alley. Geen 2 can rule. Gewoon met de bus de stad in enz.. Compleet tegenovergesteld ten opzichte van Banja Luka.

Heb ook weer erg mooie tochten gemaakt door het land. Heb al behoorlijk wat van Bosnie gezien. Erg mooi land.

Eind van de week verwachten ze al wat sneeuw zag ik op AM weather slides.
Waarschuw beheerder
To Dragoos :

Dus jij werkt meestal ook in de FOB

(Forward Operation Base)?
Waarschuw beheerder
ja Sarajevo is mooie stad,en cd-alley ben ik al zo vaak geweest o:) :[ ,Bosnie is cker mooi...maar goed ik zit nu thuis :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uhm Landsmeer ik weet niet wat je bedoeld.maar t is denk ik nee
Waarschuw beheerder
Ja dat hebben ze toen ook die oefening in polen gebruikt

En base verder naar het front toe zeg maar waar alles word bijgetankt en waar iedereen kan slapen voordat ze een actie in gaan.
Waarschuw beheerder
Deze functie draaide ik alleen maar in Bosnie.In Nederland doe ik iets met logistiek :d
Waarschuw beheerder
Oh oke dat kan natuurlijk ook:D
Waarschuw beheerder
Hee allemaal bekend info over Bosnie.

Bestaat Novi Travnik nog(de base bedoel ik) en hoe staat het daarmee?

Heb daar drie uitzendingen lang gezeten.

Met Ifor1, Sfor 2 en met Sfor 9 .

Geweldige tijd gehad in Bosnie, is de enige heimwee die ik heb naar het leger , uitzendingen waren geweldig mooi.
Waarschuw beheerder
nee Novi Travnik is begin dit jaar opgeruimt net als Suica en Split,dat ken je ook vast wel
Waarschuw beheerder
Suica zegt me helemaal niets.

Split/Trogier uiteraad wel.
Hotel Medena is een begrip onder de militairen lijkt me.

Andere hotels waar ik heb gezeten zijn Hotel Palace en Jardrna o.i.d.
Waarschuw beheerder
Suica was n base ,dat tussen Split en Bugojno in lag.
Iedereen komt nu via Banja Luka binnen.Trogir ben ik dit jaar nog geweest :D :bier: dit was voor 36u "vrij".Hotel Medena komen we dus ook niet meer.
Waarschuw beheerder
Banja Luka heeft dus ook een vliegveld?

In mijn laatste uitzending was er al sprake van dat Split weg zou gaan maar dat de vluchten dan via Sarajevo zouden gaan lopen, dat is dus niet het geval?
Waarschuw beheerder
nee,sinds april/mei dit jaar gaat alles via Banja Luka.
Waarschuw beheerder
Is de two can rule nog steeds een 'wassen neus'?

Heb geloof ik gemiddeld gezien nog nooit zoveel gedronken als in mijn tijd in Bosnie.

Eerste uitzending(Ifor 1) dan niet maar mijn tweede (Sfor 2) en derde (Sfor 9)uitzending was het gewoon elke avond de bar in en van plus minus 20.00 t/m 22.00 bier drinken.

Op de zaterdagavond was het altijd een uurtje langer bier drinken, en meestal had één of ander nog wel een fles wiskey geregeld bij een local.

Was het op de zondag bij de brunch wel eens zwaar, en je kon natuurlijk niet zeggen dat je een kater had!

Zoals ik al zei , mooi tijd!
Waarschuw beheerder
T word steeds strenger :s ( dat ligt meestal aan de big Gen),ik heb vaker gehoord dat met eerdere uitzendingen veel meer dan 2 werd gedronken.
Op zat mochten we er meestal 4,maar ik had mn eigen drank wel.Ik dronk nooit zoveel ivm mijn functie.
Zoals vroeger word t nooit,dat wil niet zeggen dat ik geen leuke tijd heb gehad :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ook eindelijk weer terug in NL

Het is alleen een beetje te koud hiero:s
Waarschuw beheerder
:bier::yes:

Op Cyprus werden we meteen voorgeschoteld met halve liters Carlsberg

Nou jullie raden het al

Allemaal naar de .............:s

Waarschuw beheerder
donateur
Generaaltje, Real Hennep en andere mensen die het topic "Wat vinden jullie van militairen" zo missen:

Ga hier maar ff door :)

10 januari :/
Waarschuw beheerder
Wat is er met 10 Jan??????

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet die hele leuke vent "van mij" misschien naar Irak. Al weet ie het nog niet eens zeker...
Waarschuw beheerder
Ja trouwens ik hoorde dat ik misschien ook weer naar Irak moest begin van het jaar om mee te helpen afbreken:D

Nog meer centjes:bounce:

Waarschuw beheerder
Ik ben een echtuh straatsoldaat!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij moet ook de boel daar afbreken.. :P Daar issie wel goed in, de tent afbreken zeg maar :)

Maar toch, het is bagger :/
Maar valt wel mee te leven, tenminste, voor mij wel :)
Waarschuw beheerder
Ik wil ook naar Irak..:s maar mag niet vd baas :D..
Waarschuw beheerder
Hmm zit niet meer in het leger maar anders had ik ook graag naar Irak gegaan.
Waarschuw beheerder
Is ook een beetje saai aan het worden hier he:s
Waarschuw beheerder
Idd al was ik de hele week op de kazerne heb weer voor het eerst een hele week gewerkt:S
Waarschuw beheerder
ja dat had ik die week daarvoor al gedaan kwam ik maandag werken en had meteen weer vrij genomen voor de rest van de week maar kon natuurlijk niet aan de gang blijven:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net terug uit Irak! Nu heb ik lekker 4 weken vakantie!
Waarschuw beheerder
Beter ik had alleen maar 6 wkn;)

Waarschuw beheerder
jihaaa dam we krijgen wel veel topics zeg
ben ik blij dat ik er ff uit ben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: :hug:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is hier ook al 12 dagen stil

:kusje: terug voor Zwitsal:$

Waarschuw beheerder
erg stil ja :yes:

Waarschuw beheerder
Feel Free @ The Lua!!! B)

Waarschuw beheerder
phoe ik ben naar de klote gisteren teveel gezopen .

Waarschuw beheerder
heb net me uniform ingeleverd
na de vakantie lekker met nieuwe opleiding starten bij de marine jihaa