Partyflock

Forumonderwerp · 620343
2016x bekeken
Waarschuw beheerder
ziehier een belg op een hollandse site is dit niet mooi verbroederen???
Waarschuw beheerder
Ja dat is echt geweldig.. (y)

Mooie zwembroek trouwens :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inderdaad onkruid vergaat niet,
maar ik was mijn wc-papier wel niet

mizz alcoholic>>>
Mooie zwembroek trouwens laatste aanpassing: 14 juli 2003 22:53

Jij mag me altijd helpen om hem uit te doen :-)
Waarschuw beheerder
dit was "loss the boss" mizz Alcoholic wij belgen zijn niet zo direct en voorspelbaar....
Waarschuw beheerder
dit was "loss the boss" mizz Alcoholic wij belgen zijn niet zo direct en voorspelbaar....

Zal wel aan mij liggen, maar ikke nie snap..
Waarschuw beheerder
loss the boss is een nederlander die hier nu naast mij is gent op de bank zit en het toetsenbord uit mn handen had genomen om er vervolgens wat op te schrijven in mijn naam.
Hij is een stagair bij ons op het werk en voelt zich hier eenzaam in België vandaar dat ik hem onder mijn vleugels neem.
Hij zit ook op Partyflock.
Waarschuw beheerder
binnenkort ben ik in belgie !
Waarschuw beheerder
Ow oké.. :D :D
Waarschuw beheerder
als je wat typische belgische gewoontes wil leren kennen...
Waarschuw beheerder
oeps lijk wel belg nu

maar effin ga de mee subiet een swaentje smoren???

Waarschuw beheerder
tja welkom..

Waarschuw beheerder
donateur
hebben ze geen www.Partyflock.be dan?? :[

Waarschuw beheerder
zijn ze te dom voor :[
Waarschuw beheerder
ow dag medelandbewoner :d

2 weet niet , maar daar kan ik je niet irriteren :d

2 -c4- leer eerst bier drinken voor je ons dom noemt ( en maken ook )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar je hebt ook slime belgen!!
Want je hebt ook domme nederlanders dus..

Waarschuw beheerder
Mjjaaa ahja..dus jullie zitten uit verveling elkaars kont daar uit te lepelen in België..hell yeah, count me in guys :)

Waarschuw beheerder
hehehe hap hap :D dank u (K)
Waarschuw beheerder
nee wij irriteren hollanders uit verveling , wat ik nu dus aan het doen ben :d
Waarschuw beheerder
He Craig raad eens wie er naast mij zit in Gent!!!!!!!! Begint met een d.

En de rest: Nederland = onze tiende provincie

Waarschuw beheerder
lol..dildo? tiende provincie?? Damn dan hebben jullie wel pech..laat nou net alle lekkere wijven hier wonen aaaaaaaaaaaaaaaight
Waarschuw beheerder
en laat jullie wijven eerst de oksels scheren

Waarschuw beheerder
das niet zo moelijk in mijn geval! Praten=poepen! Onze wijven eerst oksels scheren?? Dat blowen is niet goed voor je!! Het zijn juist de belgische wijven die met okselhaar en oma-onderbroeken rondlopen..arrrghhhh­h
Waarschuw beheerder
nou nou , geen ruzie maken jongens

we hebbek allebij vrouwtjes met haar onder haar oksels :p ( spijtig genoeg)
Waarschuw beheerder
Tsss die meekes hier beginnen rustig en eindigen wild Oh nee gaat niet samen Nederlanders en genot!!
Waarschuw beheerder
Tsshiiitttttt hier loss the boss Maar hier in Belgie gaat het momenteel los

DarkRain van waor zijde gij dan??
Waarschuw beheerder
laakdal ( ligt bij geel,westerlo,diest,­...)

(in de kempen in antwerpen als je het nog niet weet)

Waarschuw beheerder
ohja..in belgie is poepen neuken...houdt dat dan in dat je je wijf met je drol penetreert? :)
Waarschuw beheerder
Hey Craig als poepen neuken is is dan pissen klaar komen ?? :vaag:

Waarschuw beheerder
In Belgie zijn de koeien toch knapper als de vrouwen? :D

Inge
Waarschuw beheerder
Ik als Nederlander vind 't zwaah RLX om in België te wone... En neeN (:D), ik ben niet gedwonge om met m'n ouders meej te verhuize!! :P Hier heppe ze tenminste The Wall!! Daah kenne jullie jaloers op weze!! WHEHE :[

Ach, en jah... Noem me maah overloper!! :P ;) :)

PaRa UIT!!

Waarschuw beheerder
ik vind belgen zo eng he ... echt heb denk ik te veel jambers gekeken :S

Waarschuw beheerder
ach wij hebben volkert..jullie mark dutroux :smoke:

hoe was dat speletje ook al weer bij jullie belgen,.. zoek ann en eefje met een schep en een zeefje

Waarschuw beheerder
oooooowwwwwwwwww :D:D:D:D:D:D:D:D:DD:­:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:­:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
of was het ik zoek ik zoek wat jij niet ken vinden en het ligt en de kelder :[
Waarschuw beheerder
C4 zon dingen zijn niet echt grappig , wacht maar tot het met jou familie gebeurt .

dan zal je wel anderes praten
Waarschuw beheerder
darkrain, de hollanders bedoelen dit niet slecht,
hun humor is gewoon stukke harder dan die van de softe verlegen belgen die we zijn (toegegeven).

bij de weg (reeds vertaald) jullie Hollanders zitten toch allemaal lekker grote pupillen te trekken op I love Techno hé.

tsal weer gaaaan worden dit jaar.
cheq website www.ilovetechno.be

Waarschuw beheerder
klopt profeta onze humor is een stuk harder, maar ff by the way als je me kent..dat ken je niet bedoel ik er weinig mee ;)
Waarschuw beheerder
verklaar je nader, kheb toch niet gezegd dat ik je ken

Waarschuw beheerder
dat ik er weinig mee bedoel ;) stomme belg :)
Waarschuw beheerder
ik zit vanaf vrijdag weer in belgie..
Moet toch echt ffies kwijt dat het een geweldig (dom) volk is.. Met vreselijke leuke kanten.

In het gedeelte waar ik kom kennen ze geen 'ons' salami bijvoorbeeld maar neej ze willen weten hoeveel plakken je wil.

Als je vraagt om stickers, kennen ze daar niet. dat heet daar KLEEFLETTERS..
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met mijn bevindingen..
Maar de leukste zal ik nog ffies neerpennen hier.

Ga je lekker dagje winkelen. rijd je een garage in.Ben je klaar met winkelen en je gaat weer naar de auto. Zie je overal pijlen die je moet volgen voor de uitgang. Wat gebeurt er: staat er op eens een pijl naar een dode muur gericht.. ( de belg die die maakt was zeker de weg kwijt).

Nog een:

Voor de rotonde was het plaatsje dat wij moesten hebben nog 6 km.. je steekt de rotonde over ( btw rotonde heet in belgie waar wij zitten RONDE PUNT). en plotseling is dat zelfde plaatsje 8 km verderop..
Waarschuw beheerder
enneeu hoe heet dat boeregat waar je naartoe gaat?

Stickers zijn toch gewoon stickers
en dat van die 8 km is speciaal voor de bezoekende Hollanders, zij rijden meestal 6 keer rond het rond punt (rotonde) tot ze afslaan. vandaar de afstand dus'''' ~~

verklarende woordenlijst:

-chikken - kauwgum
-pinnen - kga naar't bancontakt
-boefen - eten
-taffen - jointje knallen
-aleiz - rustig aan, relexed
-....

tis toch lullig dat wij ons hier heel de tijd over wat en hoe de Ned. en de Belgen zitten te klooote!!!!

tis altijd van dat, laat ons in verzoening samen leven, (zei hij ietwat filosofisch...)
Waarschuw beheerder
ik zeg toch niet dat er niet valt samen te leven???
zeg alleen dat ik me uitstekend kan vermaken met de domheid van de belgen.
En dat boerengat is geen boerengat..Is bij hasselt in de buurt ( toch wel bekende plaats).

en btw als je 6 keer om een rotonde rijd heb je nog geen 2 km overbrugt.

maar ja vrijdag ga ik die kant weer op en ga ik weer op PINTJE drinken met bekende ( ikzelf cola).
Waarschuw beheerder
aaaah limburg, vandaar dat is in belgië een apart ras.

amuseerdu vollembak en laat u niet doen door die Limburgers, ksta aan jou kant.

Ps proef eens de Hasseltse Jenever, das ng een positief punt waar niet over te twisten valt
Waarschuw beheerder
c4 ik was sarcie bezig .

en een hollander verstaad mij ook nooit , ik vraag een een biertje en ik krijg een piswatertje :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet je bat belg betekend ????

ben eerst limburger geweest
Waarschuw beheerder
gààààààààs we zijn weer vertrokken, toch oppervlakkig, die hollanders

Waarschuw beheerder
Een belg komt een supermarkt binnen.
Vraagt ie aan aan de man achter de kassa:"Heb je nog een paar moppen".
"Ja ik ken nog een raadsel,"zegt die vent.
"Het is niet m'n broer, maar het is wel de zoon van mijn vader. Wie is het?"
dus die belg zo nadenken en zegt:"ik weet het niet, wie is het dan"?
dat ben ik zelf natuurlijk,"zegt die man.
dus die belg met een goede mop naar zijn vrienden.
Hij zegt zo: "het is niet m'n broer maar het is wel de zoon van mijn vader, wie is het"?
dus zijn vrienden nadenken, maar die weten het ook niet.
Zegt de belg: "die kerel van de supermarkt natuurlijk"

hoe begraafd een belg een landmijn?
gat grafen en goed aanstampen ....

(mag niet te veel zeggen heb zelf een vriend in belgie)

Waarschuw beheerder
bij de weg (reeds vertaald) jullie Hollanders zitten toch allemaal lekker grote pupillen te trekken op I love Techno hé.

Yeah right, ikzelf woon in zuid limburg, maar die Belgen slikken net zo hard mee hoor...

Trouwens hier nog wat woorden waar ikzelf altijd om in een deuk lig;

Velo = fiets

Bolleke = xtc pil

ikkik = ik

goesting = zin hebben in

gehandicapte en caravan, spreken ze uit zoals je het schrijft (klinkt heel lomp)

ik zie u graag = ik ben gek op je

kutteke = (hehehe) kutje

gij = jij

etc.

Leuk volk die belgen :-)

Chris
Waarschuw beheerder
nieuwste uitvinding van jullie:

Helicopter met schietstoel
waterdicht theezakje
overdekt vliegveld
en als je dan toch bent opgestegen weet je dat je ng altijd boven Nederland vliegt:
het wc-papier hangt aan de waslijn te drogen.

Waarschuw beheerder
hoe veel belgen heb je nodig om een koe te melken?
42!
twee houden de uiers vast en de rest tilt de koe op en neer

Waarschuw beheerder
Belgische dokter tegen patient: Als u zo nog een jaar door gaat met zo'n ongezond leven, bent u binnen twee maanden dood

een Belg,een Nederlander en een Duitser worden ter dood veroordeeld.Op de dag dat ze dood worden geschoten:"We moeten iets bedenken zodat we niet dood gaan"."Ik weet al iets".Zegt de Duitser."Let maar op"!"He een lawine"!Alle soldaten kijken om.De Duitser rent weg. Zegt de Nederlander:"Dat kan ik ook"!En zegt:"EEn overstroming"!En alle soldaten kijken om.De Nederlander rent weg.
"Ja". Zegt de Belg."Dat kan ik ook"!De Belg zegt:"Vuur"!En alle soldaten schieten...

Wat is de overeenkomst tussen een belg en een kerstboom? Je moet ze eerst aftuigen voordat je ze in de fik steekt!
Waarschuw beheerder
hoe laat je een hollander in een ravijn springen ? gooi er een tientje in

Waarschuw beheerder
nog een paar leuke benamingen:

afrukker = kurkkentrekker
buitenwipper = uitsmijter
Waarschuw beheerder
een Belg een Duitser en een Hollander willen ontsnappen uit het gevang.
ze krijgen het raampje open.
De Duitser springt uit het raampje op een plat dak, de bewakers horen iets en de duitser zegt: "Miaaaaauw" de bewakers denken dat het een kat is en de Duitser ontsnapt. De belg springt, en maakt geluid. De bewakers kijken op, zegt de Belg: "whoef woef". De bewakers denken dat het een hond is en de Belg ontsnapt.
Springt die Hollander, maakt geluid, de bewakers kijken op, roept hij: "IK BEN OOK EEN HOND"
Waarschuw beheerder
1 - neej hasselt is geen limburg.. en de plaats waar ik op vakantie zit ( houthalen helchteren) pfff zeg maar niet dat ze bij limburg horen want ze zeggen dan nogal boos NEE BELGIE..

2 - erg grappig dat de belgen de moppen zo draaien dat oorspronkelijke dombo in de mop ( normaal de belg) opeens de nederlander is..

3 - over die uitvindingen.. tja wat zal ik eens zeggen.. dat hoort ook bij belgen... :P
Waarschuw beheerder
belgen doen dom , jullie zijn dom :d
Waarschuw beheerder
pc technieker tja it'er is niet slecht..
Maar ja werken in het basisonderwijs ook niet slecht.. En cursussen en scholing op hbo niveau ook niet dus denk niet dat je kan spreken van DOM ZIJN.. ( als je het over mij heb.. je heb het over mij indirect )
Waarschuw beheerder
en nog iets..
Op de nederlandse televisie wordt 10 voor taal uitgezonden..
En dat is belgie tegen nederland..
Als je dan kijkt naar de MAAND top 10 staat op nr 1 t/m 10 NEDERLANDERS..

in de week top 10 staat maar 1 belg en die staat op plaats 8

en in de dag top 10 staat ook 1 belg en die staat op plaats 5..

Hmmzz denk dat dit toch wel feiten zijn :D

Waarschuw beheerder
Wat moest je vroeger doen, als een Belg een handgranaat naar je toegooide? De pin eruit trekken en teruggooien!:D

Maar ik moet zeggen dat de Belgen ook met de tijd meegaan en slimmer zijn geworden.(Y)

Ze halen de pin er nu in de fabriek al uit(6).
Waarschuw beheerder
tja , je kunt mischien computer schrijven en weten wat het is maar kunne ze ermee werken ? :p

en wendy , jullie leren mischien 1 taal dat is nerderlands . wij moeten er 4 kunnen :d

maarjah dit is een eeuwelange discutie wie de slimste is en wie de domste , vroeger waren we trouwens 1 land ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey bijdehandje... ik zeg toch dat het knap is dat je it'er bent :S ( tja lezen leer je dus niet :P )

En btw.. wij leren niet alleen nederlands..
Engels, duits, frans, nederlands.. en als je wil nog meer talen maar daar kan je zelf voor kiezen.
Artiest GP
Waarschuw beheerder
nog een paar leuke borden in belgium

op een t splitsing een bord naar links alle richtingen en ja je raad het al een bord naar rechts alle richtingen :s

of een omleiding met moeilijke doorgang :s

[img]http://www.mediaprodukties.tv/BEenzo.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe ok sorry wendy ik dacht je sarcastisch bezig waart

sorry ( :d )
Waarschuw beheerder
SARCASTISCHE MODE ON :D

Je moet niet denken dat moet je aan een NEDERLANDER overlaten die zijn slimmer :P

Ja sorry die kon je krijgen :P
Waarschuw beheerder
inderdaad wendy , het is sarcastisch dat een nederlander slimmer is :d
Waarschuw beheerder
en dit hierboven van jou is het onderdeel IK KAN NIET BEGRIJPEND LEZEN :P
Waarschuw beheerder
en dit hier boven is iets dom zeggen en een uitvlucht zoeken ;-)
Waarschuw beheerder
[profeta isaia 07] [15 juli 2003 - 20:07]
darkrain, de hollanders bedoelen dit niet slecht,
hun humor is gewoon stukke harder dan die van de softe verlegen belgen die we zijn (toegegeven).

Dah is idd zo, jah!! Een Hans Teeuwen kenne ze hier totaal NIET!! 't Meest grove wah ze hier kenne is alleen Geert Hoste!! :S En die is way back grover!!
Waarschuw beheerder
Hans Teeuwen ken harder zuige!! ;) :P

Waarschuw beheerder
donateur
wanneer leren jullie eens pils maken? speciaalbier is erg lekker maar van pils hebben jullie geen (hollandse:P) kaas gegeten:D

Waarschuw beheerder
Jeszus dat hele Nederland - België gedoe is zo achterhaald...

Chris
Waarschuw beheerder
Over pilsjes zou ik maar niet beginnen, want kattepis aangelengd met water is eerder iets voor jullie.

Hollanders: top in kaas
Belgen: top in bier

en Chris heeft gelijk!!

Waarschuw beheerder
Trouwens Belgen zijn ook beter in xtc de laatste tijd, als ik zo op www.pillreports.com kijk :devil:

Chris
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
PARAJunk: met dat Geert Hoste Zuigt wik ekik zegge datem reete slecht is!!
donateur
Inge&Chris 16 juli 2003 11:09
Jeszus dat hele Nederland - België gedoe is zo achterhaald...

Chris

Goed.. dan is het nu tijd voor:

Nederland - Limboland :P

Waarschuw beheerder
Gemiddelde belg is hoger opgeleid dan een nederlander.

* Gelukkig ben ik boven gemiddeld! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk... Over bier make jullie Belge altijd een grote fout... Met altijd te zegge dah ons (Heineken) bier niet te zuipe is en Jupiler wel... Want waahom wordt Heineken dan verkocht over hééééééél de wereld!? En Jupiler niet!? ;)

Waarschuw beheerder
Goed.. dan is het nu tijd voor:

Nederland - Limboland

*zucht* spuug je vooroordelen dan maar over me heen I don't care.

Want waahom wordt Heineken dan verkocht over hééééééél de wereld!? En Jupiler niet!?

Omdat heineken een klootzak en megalomane topman van formaat had en Jupiler niet, laten we eerlijk zijn, heineken was Freddy...
Als Freddy in België was geboren dan had de hele wereld nu Jupiler gedronken, heeft echt met de persoon te maken en niks met bier.
(ikzelf vind jupiler ook niet te zuipen hoor, maar jeineken ook niet, doe mij maar een amstel :-) )

Chris
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
PARAJunk De beste bieren komen uit belgie vandaan. Das een feit.

Dat heiniken nou meer verkocht wordt doet niet terzake.

Waarschuw beheerder
donateur
je wil dat ranzige Jupiler toch geen pils noemen he? En verder volgens mij ook weinig andere goede merken, er was nog een andere grote, ben de naam even kwijt.

Maar geef mij maar Hertog Jan of Brand, en van de Groten toch een Heini. Sure de kwaliteit is niet top en de smaak neutraal, maar ragt wel makkelijk weg.

Voor genietbiertjes kom ik wel bij jullie (La Chouffe, Verboden vrucht, Florette)

Waarschuw beheerder
Gezeur trouwens over bier!

Neem een lekkere koude bacco en een ______/:)
Waarschuw beheerder
GIGA HAAS - Ik hep 't ook niet over duurdere en/of speciale biere... Maah m'n mate hier roepe altijd dah er maah één bier is en dah is Jupiler en dah Heineken niet te zuipe is!! ;) Ik zelf vind Jupiler ook niet te drinke... En Heineken is hier per sixpack een goeie € 7,-... :S Beetje duur, dus drink ik maah een goeikoop biertje van de Match (Supermarkt in België) dah zo'n € 0,25 kost!! Is een goei alternatief!! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Brand

dat komt bij mij uit de buurt, maar het is algemeen bekend (vooral in limboland) dat veel mensen koppijn krijgen van dat bier, ook als men maar weinig ervan drinkt...

Trouwens de Alfa brouwerij staat een dorp verderop :-)

Chris
Waarschuw beheerder
heeeelaaaaas, als jullie alleen Jupiler kenne, valt er over bier toch niet te discuteren jongens!!!
kom eens af en we gaan lekker wat belgische Pilsjes proeven...
Waarschuw beheerder
van jupiler krijg je koppijn ???

het koppijn gevoel krijg je van de asiet en van hoe een pintje getapt is , toch niet van het bier ? :d
Waarschuw beheerder
en kater is van het uitdrogen van je hersenen smorgens :p
donateur
Juliper, Palm, Hoegaarden witbier/das, verboden vrucht en Stella artios zijn allemaal jammie!

belgie is HET bierland!
Waarschuw beheerder
en chocolade en friet niet te vergeten *kuch*

Waarschuw beheerder
Belgisch bier is lekker, maar je moet er niet meer dan bv 5 van drinken. Heineken kan je de hele nacht slempen :P

Chris,
als Freddie in Be had gewoond.......... ONZIN. Het gaat niet om Freddie maar de ongelofelijk goede marketingmix van Heineken.

Oja Belgen zijn behoorlijk slecht geklede mensen, tenminste op de gem houseparty.
Waarschuw beheerder
MVP omdat hollands bier aangelengd is met water peeken. en 5 is toch maar het begin van de vooravond...

Dat van die kledij gaat op maar dan toch meestal voor de vrouwen <toegegeven>

Waarschuw beheerder
5 Palmpjes en ik leg te ronken.

10 Heineken en "wie gaat er mee naar de stad" :D
Waarschuw beheerder
Dus met andere woorden: Je kent niet tegen bier offfffff andere woorden: Zie je nou Heineken gewoon piswater.
Kan veel zeggen over belgen maar bier brouwen kunnen ze!!!! Neem maar eens een La trappe (zo zeg je het) quadrupel aaaaaaahhh das pas gaan.

En over de rest idd de belgen kunnen zich niet kleden en de vrouwen mogen wel een string dragen voor de verandering. Maar alstjeblieft Belgie en geen kwaliteit bier ONZIN!!!

En dat spelling betreft wie had de Nationale Spelling wedstrijd gewonnen ja idd een Belg...
Waarschuw beheerder
donateur
Jupiler rules. Is trouwens van dezelfde brouwer (nu dan) als Dommelsch en Oranjeboom.

maar: tis bekant I love techno en ik heb wel goesting in een bangelijke schijf
Waarschuw beheerder
hey loss the boss moejij ni wereke dan??

belgische vrouwtjes met een string, echt zeldzaam hier...

Probeer ook eens een lekkere Stella, das pas genieten.
Komt er niemand naar 10days of (techno) in gent? tien dagen vollembak techno. iiiiiiii feesten!!!!
Waarschuw beheerder
Wie werken ikke neeeeeeeee??

en gij dan lelleke stinkbelg

Waarschuw beheerder
achman nederlanders - belgen..

geen van beide weten jullie het.. alsk naar onder ga lachen ze me uit om me hollands accent en gaak naar boven ben ik plotseling een belgische :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm ik woon tegen de grens aan, maar wil toch echt niet in belgie wonen, word altijd spontaan depressief als ik er ben :S

Waarschuw beheerder
ja das waar... op zich best chill landje zo.. goeie musiek, frietuhhh en megagoedkoop wonen maar ik ben er ook fies van bler je merkt t meteen als je de grens over bent ja

Waarschuw beheerder
het is een smerige boel daar :S

Waarschuw beheerder
AMAY!! een belg.....

Waarschuw beheerder
Belgen zijn lleuk en Nederlanders ook. beide goede en beide slechte kanten.
dus kom nu maar lekker overeen :)
Waarschuw beheerder
LARZ - 't Is wel "amai", dus niet "amay"!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
oh ja stella dat was dat andere merk, die is mogelijk nog minder lekker, dat noem je toch geen pils, dat is veel te bitter voor pils
Waarschuw beheerder
nee wij noemen dat geen pils maar een pintje :d
Waarschuw beheerder
Vind dah ook maah een rar woord "pils"... Maah niemand zeg dah gelukkig ook!! :P
Waarschuw beheerder
WHEHE!! Dan ben je tog ook niet goei bij je hoofd!? :P :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk dat noem ik eens zelfkennis
Waarschuw beheerder
genstse feesten gister, lekker wat primusjes gezope, hoss the boss kan er van meespreken...
Waarschuw beheerder
donateur
ziehier een belg op een hollandse site is dit niet mooi verbroederen???

Ben
Eerst
Limburger
Geweest

DUS NEEJ TIS NIET MOOI VERBROEDEREN WANT JE WAS AL NEDERLANDER:p JE BENT NU ALLEEN MAAR EEN OVERLOPER :p:p:p(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:O :gaap: :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
I LOVE BELGIUM
Waarschuw beheerder
LONNEKE - En waahom hou je van België!? :)

Waarschuw beheerder
Ik woon in bladel, dat ligt zo'n 10 km van belgie af, ik zit er dus binnen no time!!
Ik woon 15 minuten van THE WALL af... voor degene die dat niet kennen: discotheek waar alleen maar hardcore oldschool industrial nordcore en terror wordt gedraaid!
In Belgie heb je veel mooiere kleren als hier.
In antwerpen ergens is goud supergoedkoop.
In Belgie is de Lonsdale- Fred Perry- Ben Sherman- Dr. Martens- en Rangers Collectie veeeeeeel uitgebreider als in Nederland.
Ik persoonlijk vind belgisch bier 100x lekkerder als dat van Nederland.
Ik vind hun taaltje echt helemaal geweldig.
Ik wil in Belgie gaan wonen omdat de huizen goedkoper zijn, en er is meer plek voor verbouwing. En als je wil verbouwen krijg je niet zoveel gezeik over vergunningen als in Nederland, en je mag er meer bouwen als in Nederland!

Maar in Nederland ligt mijn hart en ziel, en dat zal echt altijd zo blijven!
Waarschuw beheerder
Dah zijn tog ook wel kleinigheidjes waahom ik in België ben gaan wone!! ;) :P :D Maah er is maah één echte rede....

Belgische vriendin!! :[
Waarschuw beheerder
ik zou ook graag lonneke :d

Waarschuw beheerder
??? die snap ik niet ??

Artiest Da Brenzi
Waarschuw beheerder
Belgie is goed voor The Wall en het Bier!
Waarschuw beheerder
lonneke , omdat jij zegt ik hou van belgie.

ik ben belg , en ik hou ook van je ;-)

Waarschuw beheerder
nou dan hou ik ook van jou

Waarschuw beheerder
ik vind de belgische porno beter
Waarschuw beheerder
Dah is weer typisch een opmerking van Craiggie!! :P
Waarschuw beheerder
idd een echte goeie pornoboer die zijn wereld blijkbaar kent!! chapeau

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zien die belgen er op feesten dan zo verschrikkelijk beroerd uit? Je pikt de NLers er zo uit op I (L) Techno
Waarschuw beheerder
Kweet niet maar motte maar eens af komen op de Gentse feesten praat je wel anders....
Waarschuw beheerder
ja met hun grote tanden. En altijd zo lekker glad hé

Waterballon kheb je wel bezig gezien in gent, goed werk jonge!!
Waarschuw beheerder
Techno!? :/

HARDCORE!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
met bijbehorende hardcore zijn in beroerde kledingsmaak?
Waarschuw beheerder
MIECH - Zo, lul is gewoon!! :P Wah bedoel je nou met die zin!?
Waarschuw beheerder
PARAJunk © 2003 : agreed with the hardcore part ;-)

kom morgen maar naar de wall in belgie voor hardcore :p
Waarschuw beheerder
Ben morge ook idd weer van de party!! :P
Waarschuw beheerder
kom je mij een goeiedag zeggen ?
Waarschuw beheerder
Jah, is goed!! Je herkent me aan m'n rode roos achter m'n linker oor!! :P
Waarschuw beheerder
zie ook maar naar mijne foto ( bij personal info ) ;-)
Waarschuw beheerder
Jah, ik hoop dah je mij verkent... Ga niet zo heel de nacht rondlope zoals op m'n profiel pic!! :)
Waarschuw beheerder
BTW... Die foto macheerd niet!! :/
Waarschuw beheerder
jah mijn site is down ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spijtig genoeg kan ik niet naar HR gaan omdat ik moet gaan werken , dan ben ik daar toch niet op tijd :d

maar dan ga ik wel een walltje doen met parajunk :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D Is in de mood!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
mensen mensen, *zucht* ... ontopic!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
linda , ik kan niet offtopic gaan want de topic gaat over mij ;-)
Waarschuw beheerder
**PPPFF** eerst nog werke!! :/
Waarschuw beheerder
ben net terug van mijn werk :d

nu eventjes wat maatja bezoeken en dan hak hak hak ;d

Waarschuw beheerder
donateur
voor parajunk zal ik even jip en janneketaal gebruiken:

de kledingstijl van gabbers zuigt kont
Waarschuw beheerder
donateur
leg uit Thom-ass...

of is dat geen Belgenmop? :P
Waarschuw beheerder
gas is te gevaarlijk voor hollanders :d
Waarschuw beheerder
THOM-ASS - Dah verkope ze idd weinig in België!! :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de zon schijnt voor allebij
wat zijn we allen blij
hiervan krijg ik de schijterij

wees eens eerlijk en zeg eens vrij
België- Holland op een rij
Waarschuw beheerder
pacha toch moet gij dan geen verslagen schrijven over uw ervaringen
Waarschuw beheerder
belgemoppe, haha

als een belgische limburger verhuist naar nederlands limburg,
wat is dan het gevolg?

het gemiddelde IntelligentieQuotien­t in beide landen gaat erop vooruit :-D :-p
Waarschuw beheerder
nochtans aan die fotow van jou te zien zie je er toch ook niet al te gezond uit snatsie ;)

Waarschuw beheerder
ik ben een reserve belg :) want kwoon vlakbij de grens! en kben ook nog eens voor 1/8 deel belgisch jaja ! haha ;)
Waarschuw beheerder
ik ben ook een reserve hollander, pa is er eentje ben dus half, dit wisten jullie niet hé;)

Waarschuw beheerder
zozo ;)
Waarschuw beheerder
mieXQe -> :p

Waarschuw beheerder
:bloos:

Waarschuw beheerder
Rare belg.... ga in Antwerpen goa feestjes bezoeken
Waarschuw beheerder
Of ga naar de LAGOA... dat is knallen.

Waarschuw beheerder
JA! En neem ons maar mee
Waarschuw beheerder
ja lagoa dat is pas knalleeuu not

klaat nog wel iet wete!

Waarschuw beheerder
in belgie praten ze tenminste wel nog echt NEDERLANDS :D met de oorlog in irak ging het dan ook over tanks,met een korte a en niet als e uitgesproken :p
maare omdat ik een limburger ben (,jah nu Stilburger ;) ) word ik ook meteen als belg gezien...en ik ben er geen!!!! zet een belg maar eens naast mij en luister naar onze taal.stomme HOOGhollanders :[
Waarschuw beheerder
ja ik ben ook geen limburger, ze weten er gewoon niks vanaf!

kereven=karavan

Waarschuw beheerder
whahahah en een gangster :p
Waarschuw beheerder
donateur
prof, rare belg :D
praat alle 2 maar normaal nederlands :P

Waarschuw beheerder
heehee limburg ruleerd he!
Waarschuw beheerder
donateur
haha ook geen kwaad woord over limburg hor
wonen best aardige mense
tenminste degene die ik ken zijn (Y)
maar ksnap dr af n toe gewoon erg weinig van :P
raar taaltje :D
Waarschuw beheerder
ja en badminton en niet bedminton hahhaa
Waarschuw beheerder
donateur
hehe wijsneus, das logisch
tog?

Waarschuw beheerder
bad-mIn-ton ook nog :p

Waarschuw beheerder
Belgische vrouwen zijn raar :S

Waarschuw beheerder
ben geen belgische vrouw, ben een belgisch meisje en dus helemaal niet raar 8)

Waarschuw beheerder
jawel, jullie zijn raar punt uit ;-)

ik ga vaak in belgie stappen, en kan het niet helpen, maar zonder speciale gebruiksaanwijzing is er geen beginnen aan met jullie.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt omdat de Belgen niet zo direct zijn als wij Nederlanders, en ze zullen liever iets achter je rug om zeggen dan in je gezicht, tikkeltje achterbaks komen ze over in eerste instantie.
Maar als een Belg je dan eenmaal mag zit je goed.
Blijft een raar maar gezellig land.
Waarschuw beheerder
Vind Belgische vrouwen anders wel leuk, maar in Nederland lopen er ook een paar mooie exemplaren rond.

Waarschuw beheerder
donateur
Zal t gaan ja??????????????

Waarschuw beheerder
daar heb je gelijk in. hollanders zijn veel socialer en niet zo achterbaks. maar aangezien ik ook een hekel heb aan achterbakse mensen reken ik me nog altijd niet tot dat groepje 'rare belgen'
ik hou het bij prettig gestoord :-)

to timmy: gij hebt niet op hollandse wijven te geilen!!!! ;-p

Waarschuw beheerder
ik zeg niet achterbaks.... gewoon raar ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
yup belgen zijn btje raar.
kijk prof :P
maar wel lief :D

Waarschuw beheerder
ja precies, wel lief, maar toch een beetje raar :-) de vrouwen helemaal :D
Waarschuw beheerder
waarom ben ik nou raarder dan jullie, leg me dat nou is uit jongens en meissi, dag lau (k)

Waarschuw beheerder
jij bent toch geen vrouw :S

Ja gewoon, belgische vrouwen zijn gewoon vreemd, weet het niet beter uit te leggen :-P
Waarschuw beheerder
nee ik ben geen vrouw maar jullie zeggen steeds "ha die rare belg" vandaar mijn vraag die je stiekem probeerde te omzeilen, gluipert ;)

Waarschuw beheerder
ha die rare belg ;)

Waarschuw beheerder
Zie je Isaia, zelfs Restless vind je een rare belg....

Dat zegt toch wel genoeg :D

Waarschuw beheerder
(k)
Waarschuw beheerder
Neem maar van mij aan profeta spoort niet hoor??? Hij luistert naar Sean Paul ;-)

Waarschuw beheerder
aaaaaaaaaaaaaaaaaah dat kan echt niet he profeta!!!!

Waarschuw beheerder
zie je wel.... gewoon een rare belg ;-)
Waarschuw beheerder
Helaas is dit niet gebaseerd op werkelijkheid en die jongen weet wat shakuuuhhh is.

Waarschuw beheerder
Die jongen nodigt me uit om mee te gaan naar een feest waar 30 man op af komen, waar hij vervolgens zelf in een vrachtwagen gaat liggen pitten :D

In mijn woordenboek is dat raar.... Maar verder is er niks mis mee hem hoor (y) laat daar geen misverstanden over bestaan
Waarschuw beheerder
jongens jongens ik ben hier weer net optijd bij zie ik,

waterballon weet wel wat feesten is in gent hé pikki! of was dat nou iemand anders?

ik kon toch ook niet weten dat daar maar 30 man zou zijn surfi, is dat nou raar? en ja wij gaan altijd feesten met een bussie, hoeve we niet meer te rijden, is dat nou raar?

kijk, surfen, dat is pas raar!

Waarschuw beheerder
Joehoe :)
Waarschuw beheerder
hey ballie heb je mn artiekels gelezen?

miexqe!! (k) onze liefe meid is er weer jij vindt me toch niet raar hé?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Isaia, ik ga het een keer zeggen, je bent gewoon een hele rare belg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mwah je bent gewoon gestoord :P
Waarschuw beheerder
rare hollander, denkt dat ik rap op me pikkie getrapt ben, surfi, je moet je niet schamen hoor.

haal het maar weg als je wil ;)

2 miexqe: 1/8 belg is toch ook wel wat gestoord

ik ben 1/2 hollander dat wis tot nogtoe alleen waterballon en ons miexqe! wat zeg je nu surfi-surf?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je blijft een rare belg,

wist je niet dat raar zijn een genetisch overheersende BELGISCHE factor is... al heb je 15/16 deel nederlands bloed, dat ene kleine beetje zal het alsnog voor je verklooien
Waarschuw beheerder
en ik doe nog zo mn best... :bloos: ik leg er me wel bij neer, IK BEN RAAR ik zit hier godverdomme op een Gabber-forum!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Isaia.....

kijk nou eens naar je naam
en naar je plaatje

zo versier je toch geen vrouwen man :-(
vind je het gek dat iedereen je raar noemt??
Waarschuw beheerder
ik ben dus wel: Profeet isaia uit de boekjes hé, en van zo'n monster moeten ze volgens mij toch ook niet veel hebbe... ksie alleen een golf met daarop een verkrampte wortelstok, ben jij dat wel?

ik schuif al de vrouwen over mn *

Waarschuw beheerder
Verkrampte wortelstok???? Onderwijs stelt niet veel voor bij jullie he....

Ja ben ik wel zelf :D ben je niet trots op me, dat die mooie blauwe broek zo lekker aan m'n bips zit :D
Waarschuw beheerder
Profeta: ja heb artikels gelezen pretty sick ahahahaha.

Ja Profeta je bent gewoon raar punt. Daarom mag ik u. Lelleke mafkees.

Waarschuw beheerder
Wat artikels? Als ballon ze sick vind dan ben ik wel erg nieuwsgierig Isaia.... Vertel... wat artikels, waar kan ik ze vinden????
Waarschuw beheerder
ja idd daar vind je ze hahaaa!

ey ballie, volgende x maar weer is stappeu!

surf wil toch nooit mee ;)

Waarschuw beheerder
:@
Waarschuw beheerder
donateur
haha ook aardig :D
Waarschuw beheerder
Dan zoekt ie het mooi maar uit en wanneer kan ik weer naar gent komen??
Waarschuw beheerder
geef maar gaas met die wagen van je mn deur staat altijd open!

dag lau (k) alles goed op school?
Waarschuw beheerder
donateur
heej prof (K)
tuulk alles okki op school O:)
tis n btje saai mja das standaard tog ?:P

Waarschuw beheerder
profetaaa laurrraa :) (k)
Waarschuw beheerder
donateur
restleeeeesss (K)
Waarschuw beheerder