Dus met andere woorden: Je kent niet tegen bier offfffff andere woorden: Zie je nou Heineken gewoon piswater.
Kan veel zeggen over belgen maar bier brouwen kunnen ze!!!! Neem maar eens een La trappe (zo zeg je het) quadrupel aaaaaaahhh das pas gaan.
En over de rest idd de belgen kunnen zich niet kleden en de vrouwen mogen wel een string dragen voor de verandering. Maar alstjeblieft Belgie en geen kwaliteit bier ONZIN!!!
En dat spelling betreft wie had de Nationale Spelling wedstrijd gewonnen ja idd een Belg...
Kan veel zeggen over belgen maar bier brouwen kunnen ze!!!! Neem maar eens een La trappe (zo zeg je het) quadrupel aaaaaaahhh das pas gaan.
En over de rest idd de belgen kunnen zich niet kleden en de vrouwen mogen wel een string dragen voor de verandering. Maar alstjeblieft Belgie en geen kwaliteit bier ONZIN!!!
En dat spelling betreft wie had de Nationale Spelling wedstrijd gewonnen ja idd een Belg...
Wie werken ikke neeeeeeeee??
en gij dan lelleke stinkbelg
en gij dan lelleke stinkbelg
Ik woon in bladel, dat ligt zo'n 10 km van belgie af, ik zit er dus binnen no time!!
Ik woon 15 minuten van THE WALL af... voor degene die dat niet kennen: discotheek waar alleen maar hardcore oldschool industrial nordcore en terror wordt gedraaid!
In Belgie heb je veel mooiere kleren als hier.
In antwerpen ergens is goud supergoedkoop.
In Belgie is de Lonsdale- Fred Perry- Ben Sherman- Dr. Martens- en Rangers Collectie veeeeeeel uitgebreider als in Nederland.
Ik persoonlijk vind belgisch bier 100x lekkerder als dat van Nederland.
Ik vind hun taaltje echt helemaal geweldig.
Ik wil in Belgie gaan wonen omdat de huizen goedkoper zijn, en er is meer plek voor verbouwing. En als je wil verbouwen krijg je niet zoveel gezeik over vergunningen als in Nederland, en je mag er meer bouwen als in Nederland!
Maar in Nederland ligt mijn hart en ziel, en dat zal echt altijd zo blijven!
Ik woon 15 minuten van THE WALL af... voor degene die dat niet kennen: discotheek waar alleen maar hardcore oldschool industrial nordcore en terror wordt gedraaid!
In Belgie heb je veel mooiere kleren als hier.
In antwerpen ergens is goud supergoedkoop.
In Belgie is de Lonsdale- Fred Perry- Ben Sherman- Dr. Martens- en Rangers Collectie veeeeeeel uitgebreider als in Nederland.
Ik persoonlijk vind belgisch bier 100x lekkerder als dat van Nederland.
Ik vind hun taaltje echt helemaal geweldig.
Ik wil in Belgie gaan wonen omdat de huizen goedkoper zijn, en er is meer plek voor verbouwing. En als je wil verbouwen krijg je niet zoveel gezeik over vergunningen als in Nederland, en je mag er meer bouwen als in Nederland!
Maar in Nederland ligt mijn hart en ziel, en dat zal echt altijd zo blijven!
hehehe

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)